Pagina 62 van 102 EersteEerste ... 1252606162636472 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.746 t/m 2.790 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #2746
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Djuricic gaat naar Benfica in de zomer!

  2. #2747
    Chief
    Guest

    Standaard

    Bron?

    Wordt daar wel een Servische enclave dan. Sulejmani gaat ook al en Matic hebben ze daar al.

  3. #2748
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

  4. The Following User Says Thank You to Feankenner For This Useful Post:


  5. #2749
    Chief
    Guest

    Standaard

    Benfica zoekt het wel in Nederland zeg. Mooie club voor Djuricic. Jammer dat we hem niet meer in de Eredivisie gaan zien.

  6. #2750
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wel een competitie waar het er ook fysiek behoorlijk aan toe gaat. Benieuwd of hij daar stand houdt.

  7. #2751
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zes miljoen met premies waardoor het op kan lopen tot acht. Dikke akkoord!

    (heel wat anders dan die 1,5 mil van Marcel)

  8. #2752
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    Zes miljoen met premies waardoor het op kan lopen tot acht. Dikke akkoord!

    (heel wat anders dan die 1,5 mil van Marcel)
    Financieel een geweldige deal ja. Lijkt me een bedrag ruim boven zijn waarde, maar dat is natuurlijk geen punt als je het geld krijgt.

  9. #2753
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Waarde is natuurlijk rekbaar. Als een club 6 miljoen wil betalen, dan is dat ook ongeveer zijn waarde!

  10. #2754
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    Zes miljoen met premies waardoor het op kan lopen tot acht. Dikke akkoord!

    (heel wat anders dan die 1,5 mil van Marcel)
    Uhm 1,5 miljoen? Dat ging over Gouweleeuw destijds he. Voor 1,5 miljoen was ie binnen Nederland allang verkast.

  11. #2755
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Uhm 1,5 miljoen? Dat ging over Gouweleeuw destijds he.
    Was ik even in de war. Waar was die discussie over Djuricic en Vitesse ook alweer?

  12. #2756
    Potjandriedubbeltjes DutchLiam's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Bremen (DL)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    2.279
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Neem aan dat NN een actie gaat voorbereiden tegen dit bestuur en VOOR Riemer? Die man verdient een standbeeld daar!

  13. The Following User Says Thank You to DutchLiam For This Useful Post:

    Feankenner (15 februari 2013)

  14. #2757
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    Was ik even in de war. Waar was die discussie over Djuricic en Vitesse ook alweer?
    Was in dit topic op 31 januari denk ik? Ik gaf toen nota bene nog aan dat Jordania nooit zoveel geld voor een speler zou uittrekken. En 1,5 miljoen is in mijn ogen niet heel veel. Was ook niet veel meer dan een gerucht volgens mij, enkel Twente en Ajax zijn concreet geweest.

  15. #2758
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ajax is niet concreet geweest, hebben alleen op de laatste dag nog geïnformeerd zonder bod. Had Djuricic er overigens graag bij willen hebben.

  16. #2759
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ajax was dusdanig concreet dat Frank de Boer een gesprek heeft gehad met Djuricic. Djuricic kon zich niet vinden in de plannen van Ajax waardoor onderhandelen dus geen enkel nut had.

  17. #2760
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ajax is niet concreet geweest, hebben alleen op de laatste dag nog geïnformeerd zonder bod. Had Djuricic er overigens graag bij willen hebben.
    Wat mij betreft is dat concreet, wanneer je informeert naar een prijs. Het was in elk geval niet een uit de lucht gegrepen gerucht dat Ajax interesse zou hebben, ze hebben zich daadwerkelijk gemeld bij H'veen.

  18. #2761
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchLiam Bekijk bericht
    Neem aan dat NN een actie gaat voorbereiden tegen dit bestuur en VOOR Riemer? Die man verdient een standbeeld daar!
    Ga ik ook van uit!

  19. #2762
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    Ajax was dusdanig concreet dat Frank de Boer een gesprek heeft gehad met Djuricic. Djuricic kon zich niet vinden in de plannen van Ajax waardoor onderhandelen dus geen enkel nut had.
    Ik zie onder concreet een bod doen. Dat er interesse in Djuricic was lijkt me helder.

  20. #2763
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Domme stap van Djuricic. Wel goed voor/van Heerenveen.

  21. #2764
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Voormalig Heerenveen-speler Robbie Rogers is vandaag uit de kast gekomen en direct ook gestopt met voetbal. Dapper

  22. #2765
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wat is er precies dapper aan?

  23. #2766
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Het feit dat de laatste voetballer die uit de kast kwam (bijna 25 jaar geleden, in 1990) gigantisch werd afgemaakt in Engeland na zijn come-out. Homoseksualiteit wordt niet snel geaccepteerd in de voetbalwereld.

  24. #2767
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Maar hij is toch juist ook direct uit die voetbalwereld gestapt? Ik had het een andere zaak gevonden wanneer hij er gewoon in actief was gebleven. Bovendien is er in ruim 20 jaar ook wel wat veranderd.

  25. #2768
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    En dat gebruik jij als argumenten om te stellen dat er niets dappers aan is?

  26. #2769
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    En dat gebruik jij als argumenten om te stellen dat er niets dappers aan is?
    Jij brengt het als een feit dat homoseksualiteit niet snel geaccepteerd wordt in de voetbalwereld op basis van een gegeven uit 1990. Plus dat Engelsen sowieso wat dat betreft wel wat achterlopen volgens mij. Maar dat is ook niet meer dan een vermoeden van mijn kant. Maar ook al zou het nog niet in de voetbalwereld door het overgrote deel geaccepteerd worden, dan nog heeft hij daar nu niet meer dagelijks mee te maken aangezien hij er juist uitgestapt is. Wat dat betreft vind ik het niet veel anders dan wanneer iemand anders uit de kast komt. Overigens horen scheidsrechter toch ook tot de voetbalwereld? Heb nu toevallig NEC-VVV op staan met Sanders als scheids. Die is een paar jaar terug ook uit de kast gekomen. Volgens mij heeft hij daar verder, naar mijn weten, weinig last van gehad vanuit de voetbalwereld.

  27. #2770
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Jij brengt het als een feit dat homoseksualiteit niet snel geaccepteerd wordt in de voetbalwereld op basis van een gegeven uit 1990. Plus dat Engelsen sowieso wat dat betreft wel wat achterlopen volgens mij. Maar dat is ook niet meer dan een vermoeden van mijn kant. Maar ook al zou het nog niet in de voetbalwereld door het overgrote deel geaccepteerd worden, dan nog heeft hij daar nu niet meer dagelijks mee te maken aangezien hij er juist uitgestapt is. Wat dat betreft vind ik het niet veel anders dan wanneer iemand anders uit de kast komt. Overigens horen scheidsrechter toch ook tot de voetbalwereld? Heb nu toevallig NEC-VVV op staan met Sanders als scheids. Die is een paar jaar terug ook uit de kast gekomen. Volgens mij heeft hij daar verder, naar mijn weten, weinig last van gehad vanuit de voetbalwereld.
    We hebben het hier over een Amerikaanse voetballer die de laatste tijd in Engeland actief was. Je kan toch moeilijk ontkennen dat de acceptatie in die gebieden veel slechter is dan in Nederland?

    Hoe dan ook, ongeacht wel of geen acceptatie is zoiets altijd dapper. Lijkt me verder ook geen discussie waard.

  28. #2771
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Volgens Veenstra heeft Riemer die Rogers homoseksueel gemaakt.

  29. The Following 4 Users Say Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    EVert (16 februari 2013),Fries (16 februari 2013),LFCMokum (15 februari 2013),UltraMarijn (16 februari 2013)

  30. #2772
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    We hebben het hier over een Amerikaanse voetballer die de laatste tijd in Engeland actief was. Je kan toch moeilijk ontkennen dat de acceptatie in die gebieden veel slechter is dan in Nederland?

    Hoe dan ook, ongeacht wel of geen acceptatie is zoiets altijd dapper. Lijkt me verder ook geen discussie waard.
    Wat betreft je eerste vraag, dat ontken ik nergens. Maar dat staat ook los van de voetballerij. Ook homo's zonder toekomst of verleden in de voetbalwereld hebben het waarschijnlijk zwaarder daar dan hier. En wat betreft je tweede punt. Ik dacht in de context te lezen dat het dapper was omdat hij voetballer was. Ik wilde enkel aanstippen dat dat het niet (extra) dapper maakt, omdat hij er juist uitgestapt is. Sowieso denk ik dus dat het overdreven wordt hoe erg homoseksualiteit in de voetbalwereld niet geaccepteerd zou worden, tegenwoordig.

  31. #2773
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Het is toch bizar treurig dat die gozer zich tijdens zijn voetballoopbaan nooit vertrouwd genoeg heeft gevoeld om gewoon voor z'n geaardheid uit te komen? We leven in 2013 en da's kennelijk dus nog steeds niet geregeld. Treurig.

  32. #2774
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Het is toch bizar treurig dat die gozer zich tijdens zijn voetballoopbaan nooit vertrouwd genoeg heeft gevoeld om gewoon voor z'n geaardheid uit te komen? We leven in 2013 en da's kennelijk dus nog steeds niet geregeld. Treurig.
    Waarschijnlijk ook omdat media en publieke opinie die haat zo opkloppen, alsof iemand die uit de kast komt in de voetbalwereld direct ritueel verbrand gaat worden. Waardoor men angstig wordt voor de consequenties. Zoals ik net al aanhaalde, zo'n Sanders is ook gewoon uit de kast gekomen. En in Engeland was er ook zo'n bekende rugby'er. Die heeft er naar mijn weten verder ook geen last van gehad. Tenminste, heb er zelf nooit iets over gelezen.

  33. #2775
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Rugby loopt dan ook jaren voor op voetbal.

  34. The Following 2 Users Say Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    Feankenner (15 februari 2013),LFCMokum (15 februari 2013)

  35. #2776
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Waarschijnlijk ook omdat media en publieke opinie die haat zo opkloppen, alsof iemand die uit de kast komt in de voetbalwereld direct ritueel verbrand gaat worden. Waardoor men angstig wordt voor de consequenties. Zoals ik net al aanhaalde, zo'n Sanders is ook gewoon uit de kast gekomen. En in Engeland was er ook zo'n bekende rugby'er. Die heeft er naar mijn weten verder ook geen last van gehad. Tenminste, heb er zelf nooit iets over gelezen.
    Zolang er debielen als Assauer rondlopen die van die rare dingen roepen.. Als ik een speler in de Premier League was die ook van de herenliefde was, zou ik dat toch niet uitspreken denk ik. Terwijl ik me niet kan voorstellen, waar dan ook elders in de samenleving, dat ik zoiets voor me zou houden. Ik weet het niet.

  36. #2777
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Zolang er debielen als Assauer rondlopen die van die rare dingen roepen.. Als ik een speler in de Premier League was die ook van de herenliefde was, zou ik dat toch niet uitspreken denk ik. Terwijl ik me niet kan voorstellen, waar dan ook elders in de samenleving, dat ik zoiets voor me zou houden. Ik weet het niet.
    Overal in de maatschappij heb je wel individuen die 'haatdragende' uitspraken over homo's doen. Waarop is die homohaat vanuit de voetbalwereld gebaseerd dan? Echt op iets van ruim 20 jaar terug? Het is natuurlijk wel een mannenwereld, maar dat geldt bijvoorbeeld ook voor honkbal of autosport. Gek genoeg gaat het in stadions vaak over moeders van voetballers die een hoer blijken te zijn en niet over voetballers die homo blijken te zijn. Ik denk dat wanneer jij in een bedrijf werkt met allemaal 'alpha' mannetjes, dat je ook niet zo snel uit de kast zal komen. Maar dat is meer instinct dat daadwerkelijk gegronde angst.

  37. #2778
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Rugby loopt dan ook jaren voor op voetbal.
    Ik dacht dat zo straks werd aangestipt dat het om ook de algemene opinie in Engeland en Amerika ging. Maar misschien dat ik dat dan verkeerd heb gelezen. Juist goed dan, want in Amerika is voetbal namelijk ook enorm beschaafd. Sowieso wordt sport in Amerika enorm beschaafd beleefd. Dus dan zul je van daaruit, naar verwachting, ook weinig 'last' hebben.

  38. #2779
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Overal in de maatschappij heb je wel individuen die 'haatdragende' uitspraken over homo's doen. Waarop is die homohaat vanuit de voetbalwereld gebaseerd dan? Echt op iets van ruim 20 jaar terug? Het is natuurlijk wel een mannenwereld, maar dat geldt bijvoorbeeld ook voor honkbal of autosport. Gek genoeg gaat het in stadions vaak over moeders van voetballers die een hoer blijken te zijn en niet over voetballers die homo blijken te zijn. Ik denk dat wanneer jij in een bedrijf werkt met allemaal 'alpha' mannetjes, dat je ook niet zo snel uit de kast zal komen. Maar dat is meer instinct dat daadwerkelijk gegronde angst.
    Ik vind het moeilijk om erover te spreken, ik weet natuurlijk ook niet hoe homo's zich voelen moeten. Ik weet alleen dat ik zeven jaar in Amsterdam heb gevoetbald en dat ik in de kleedkamer vaak bij mezelf dacht 'als ik homo was, zou ik hier m'n bek houden'. Terwijl ik op basisschool en middelbare school geen problemen voorzie voor mensen die uit de kast komen.

  39. #2780
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Ik vind het moeilijk om erover te spreken, ik weet natuurlijk ook niet hoe homo's zich voelen moeten. Ik weet alleen dat ik zeven jaar in Amsterdam heb gevoetbald en dat ik in de kleedkamer vaak bij mezelf dacht 'als ik homo was, zou ik hier m'n bek houden'. Terwijl ik op basisschool en middelbare school geen problemen voorzie voor mensen die uit de kast komen.
    Ik ook niet, maar net zo goed kunnen mensen niet de reacties weten die er nu zouden komen wanneer pak 'm beet Rooney uit de kast zou komen. Wel een slecht voorbeeld aangezien die al wat hoertjes heeft afgewerkt en flink hetero lijkt te zijn, maar ach, we doen 't er maar mee. Ik denk alleen niet dat Rooney dan bijvoorbeeld niet meer over straat zou kunnen. Natuurlijk zal ie wel eens een keer uitgescholden worden, maar daarvoor hoef je als homo zijnde geen voetballer voor te zijn. Ik denk dat er wel een soort wisselwerking is. Juist doordat media en de publieke opinie blijven benadrukken hoe erg een homo het wel niet moet hebben in een mannenwereld als die van het voetbal, zullen homo's uit de voetbalwereld ook minder snel geneigd zijn om uit de kast te komen. Wat de daadwerkelijke gevolgen zijn, zal niemand weten totdat eens een prof uit de kast komt. En dus niet iemand die al uit het wereldje is gestapt. Ik heb alleen dus zelf het gevoel dat het enorm opgeklopt wordt, die haatdragendheid in de voetbalwereld, maar misschien onderschat ik 't ook wel.

  40. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    LFCMokum (15 februari 2013)

  41. #2781
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ik weet het niet. In een wereld waarin homo's door de twee meest beleden religies achtergesteld worden lijkt het me heel interessant als de sterspeler van één van de populairste voetbalclubs ter wereld zich voor homo uitgeeft. Zou het imago van Manchester United een knauw krijgen, of zou Rooney een brug kunnen slaan? Je gaat bijna hopen...

  42. #2782
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

  43. #2783
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    AH dat verklaard alles, vond zijn motoriek al zo tegennatuurlijk

  44. The Following User Says Thank You to Fries For This Useful Post:

    Feankenner (16 februari 2013)

  45. #2784
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Was dat die vent die de scheidsrechter stond te meppen met zijn handtas omdat zijn nagel brak?
    Schokkend.

  46. #2785
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Was dat die vent die de scheidsrechter stond te meppen met zijn handtas omdat zijn nagel brak?
    Schokkend.
    Misschien:

    Homo of een vent in een verkeert lichaam.

  47. #2786
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    AH dat verklaard alles, vond zijn motoriek al zo tegennatuurlijk
    Dat zo'n gast aanvaller is geworden, en geen mandekker

  48. #2787
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Maar hij is toch juist ook direct uit die voetbalwereld gestapt? Ik had het een andere zaak gevonden wanneer hij er gewoon in actief was gebleven. Bovendien is er in ruim 20 jaar ook wel wat veranderd.
    Wat is er veranderd dan? Er is ook nu niet 1 speler die uit de kast durft te komen. Dat was toen, dat is nu en dat is over 20 jaar. Triest maar helaas.

  49. #2788
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wat is er veranderd dan? Er is ook nu niet 1 speler die uit de kast durft te komen. Dat was toen, dat is nu en dat is over 20 jaar. Triest maar helaas.
    In de algemene acceptatie.

  50. #2789
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    In de algemene acceptatie.
    Maar niet in de voetballerij en al helemaal niet bij de mensen op de tribunes over het algemeen.

  51. #2790
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Maar niet in de voetballerij en al helemaal niet bij de mensen op de tribunes over het algemeen.
    Nogmaals, daar stel ik dus vraagtekens bij.

Pagina 62 van 102 EersteEerste ... 1252606162636472 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 18 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 18 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •