Pagina 62 van 68 EersteEerste ... 12526061626364 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.746 t/m 2.790 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #2746
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Hij had een aflopend contract he. Jij vindt het serieus een optie om voor de wereld geheim te houden of dat verlengd wordt of niet?

  2. #2747

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Ik zeg toch dat het onnodig onrust is. Als Bayern spelers er geen moeite mee hebben prima maar dat is niet wat ik bedoel.
    Dat is mijn punt. Jij zegt het. De fuck weet jij nou of het onrust creëert of niet. Spelers weten wat er zal gebeuren en er is geen onzekerheid. Prima gedaan dus. Wat bedoel je dan? Snap echt niet wat je nou wilt zeggen.

  3. #2748
    Chief
    Guest

    Standaard

    Jezus, mag een coach niet eens meer zeggen naar welke competitie hij graag trekt? Wat een onzin. En daarbij is zijn opvolger al een hele tijd bekend. Hij wordt toch wel kampioen en de spelers zijn heus nog wel gemotiveerd om de CL te winnen over een half jaartje.

  4. #2749
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Hij had een aflopend contract he. Jij vindt het serieus een optie om voor de wereld geheim te houden of dat verlengd wordt of niet?
    Zeggen dat je je contract niet verlengd of dat je wilt coachen in Engeland zijn twee verschillende dingen.

    Anyway. Ik vind het vooral vervelend voor Pellegrini.

  5. #2750
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Zeggen dat je je contract niet verlengd of dat je wilt coachen in Engeland zijn twee verschillende dingen.

    Anyway. Ik vind het vooral vervelend voor Pellegrini.
    Utd, City, Chelsea. Opties genoeg voor Pep. 2 clubs waar de positie van de coach enorm wankelt en eentje die er voor volgend seizoen eentje zoekt. Maar het zal wel City worden ja. Vermoed dat Louis het net gaat redden om een derde jaar te mogen volmaken daar.

  6. #2751
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Zeggen dat je je contract niet verlengd of dat je wilt coachen in Engeland zijn twee verschillende dingen.
    Ik reageerde hierop:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    En dat lijkt mij dus grote onzin.

  7. #2752
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Zegt wie?

    Nog geen Bayern fan tegengekomen die er hetzelfde over denkt. Je lult maar wat.
    Ik wel. En die waren er allerminst gelukkig met de situatie, om het woord pissig maar niet te gebruiken.

  8. #2753
    Zinedine Di Matteo Gutihaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2013
    Berichten
    1.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Heynckes kondigde in augustus al aan dat hij na desbetreffende seizoen zou vertrekken en Bayern liet vervolgens halverwege het seizoen weten dat Guardiola de nieuwe coach zou worden. Als er nieuws is omtrent de club, dan wordt dat normaliter zo snel mogelijk naar buiten gebracht. Heynckes en Bayern hadden beide ervoor kunnen kiezen hun nieuws heimelijk te bewaren tot het moment voor hen daar was (het einde van het seizoen o.i.d) maar beide brachten het kort na de beslissing aan het licht in de media. Overigens wonnen ze dat seizoen de treble.

    Net zoals Guardiola halverwege dit seizoen heeft laten weten zijn contract niet te verlengen - al dan niet op verzoek van de voorzitter - en Bayern maakte zijn opvolger ook meteen bekend in de persoon van Ancelotti. In het geval van de club kan het zo zijn dat er bepaalde belangen meespelen in hun keuze dergelijk nieuws gedurende het seizoen wereldkundig te maken. En voor de coach is het mogelijk dat het eenvoudigweg zijn norm is het te vertellen op het moment dat de beslissing gemaakt is en niet er lange tijd mee rond te lopen in zijn hoofd en noodzakelijkerwijs erover moeten liegen, zoals een vader en moeder die meteen openbaren richting kinderen en naasten dat een scheiding aanstaande is. Het is hun morele plicht dergelijke informatie te delen met zij die er recht op hebben (fans, media), zelfs als het moment niet optimaal is. Dat Guardiola vervolgens ook te berde brengt waar hij na zijn vertrek in zee wilt gaan is wellicht niet verstandig om te doen als zijn collega's in de PL in ogenschouw worden genomen, maar kennelijk achtte hij het nodig zijn gedachten te ventileren. Wellicht kon hij die verleiding niet controleren, zoals velen van ons de tendens hebben een geheim niet te kunnen bewaren. Dit gegeven kan ook worden geïnterpreteerd als een uiting van respect en waardering richting de PL; waarschijnlijk de meest begeerde coach in de voetballerij die het niet kan weerstaan zich te uiten over zijn wens om daar aan de slag te gaan.

    Als een persoon zich wilt uiten over eender welk onderwerp, dan hoort dat ten alle tijden mogelijk te zijn. Ook als situaties zich aandienen waarin het ongepast is bepaalde woorden uit te spreken, tenzij er tot geweld wordt opgeroepen. Die vrijheid hoort er altijd te zijn in een leefwereld, vermits iedereen het recht heeft hun gedachten te uiten, zelfs als het minachtend is. Als dit er niet is, dan betekent dat dat er mensen zijn die de vrijheid van anderen willen inperken. En als er daarnaar geluisterd wordt, dan verliest de vrijheid het van het egoïsme. Men tolereert de woorden van anderen dan niet en wil logischerwijs dat het niet gebeurde uit eigen belang, maar tolereert zichzelf wel. Diegene die zich daar aan schuldig maakt eigent zich vrijheid en macht toe om anderen het zwijgen op te leggen of in ieder geval hun uiting van gedachten te beperken. In dit geval uit Guardiola zich over een wens van hem, wat in principe normaal is, maar in de context is het begrijpelijk dat mensen hierbij vraagtekens zetten. Zijn uitspraak heeft namelijk nadelen, zoals mogelijke onrust binnen zijn eigen club of met name binnen andere clubs in de PL. Het is dus verstaanbaar dat er mensen zijn die het geen verstandige uitspraak vinden, maar het hoeft ook niet verstandig te zijn. Het mag zelfs minachtend zijn richting zijn collega's in de PL; als hij zich op die manier wilt uiten hoort dat perfect te kunnen. Als hij alvorens hij zich wilt uiten telkens moet nagaan of het al dan niet nadelig is en het vervolgens niet zegt, dan is zijn vrijheid al aangetast, zoals mensen wel eens een grap in gedachten hebben en het toch niet durven te vertellen. En het gaat hier over iets bijzonder onschuldig als het bekend maken van de wens om in de PL te werken...

    Het is te hopen voor hem dat het nieuws dat hij zal vertrekken zijn spelers zal prikkelen, zoals dat vermoedelijk bij Heynckes het geval was.

  9. #2754
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ik wel. En die waren er allerminst gelukkig met de situatie, om het woord pissig maar niet te gebruiken.
    Ik ken er 5 en alle 5 zijn ze geweldig gelukkig met het feit dat ie eindelijk oprot. Wilden ze allemaal eigenlijk al sinds ie een contract tekende. Begrijpelijk, van Jupp in de drup.

  10. #2755
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Ik ken er 5 en alle 5 zijn ze geweldig gelukkig met het feit dat ie eindelijk oprot. Wilden ze allemaal eigenlijk al sinds ie een contract tekende. Begrijpelijk, van Jupp in de drup.
    Al jouw kennissen zijn Bayern fans, joh?

  11. #2756
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    Sowieso kan je Guardiola weinig verwijten wat betreft het feit dat hij zijn vertrek aankondigde. Voor zover ik heb begrepen was het de club zelf die duidelijkheid wou voor het einde van het jaar en die zelf naar buiten wou komen met die duidelijkheid.

    Wat betreft zijn wens om naar Engeland te gaan, dat was ook geen echt grote verrassing. Ik denk ook niet dat Pellegrini nu plots ongeruster is dan twee weken geleden. Misschien dat het beter was om gewoon te zeggen dat je na het seizoen duidelijkheid gaat geven over je toekomst (hij maakt er nu wel een beetje een mediacircus van weer), maar zeggen dat je graag naar Engeland wil is nu ook niet zo'n groot probleem.

  12. #2757
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Vind het ook niet bepaald collegiaal richting Van Gaal en Pellegrini hoor. De kans is groot dat hij op een van hun plekken aast en hij legt zo toch wel een openlijke bom onder hun posities.

  13. #2758
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Vind het ook niet bepaald collegiaal richting Van Gaal en Pellegrini hoor. De kans is groot dat hij op een van hun plekken aast en hij legt zo toch wel een openlijke bom onder hun posities.
    Misschien wil ie wel naar Arsenal

  14. #2759
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Misschien wil ie wel naar Arsenal
    Mag toch hopen van niet

  15. #2760
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Ik ken er 5 en alle 5 zijn ze geweldig gelukkig met het feit dat ie eindelijk oprot. Wilden ze allemaal eigenlijk al sinds ie een contract tekende. Begrijpelijk, van Jupp in de drup.
    Dat rijmt dus gewoon niet eens hè, gekke man.

  16. #2761
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Mag toch hopen van niet
    Waarom niet? Gazidis laten oprotten, Wenger als algemeen directeur en Pep als trainer. Geiler kan toch niet?

  17. #2762
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Waarom niet? Gazidis laten oprotten, Wenger als algemeen directeur en Pep als trainer. Geiler kan toch niet?
    Vrijwel alles is geiler dan Guardiola als coach van Arsenal. Moet er niet aan denken.

    Door Guardiola binnen te halen, gooi je als club een deel van je identiteit weg. Daarnaast vind ik het niet zo'n sympathieke vent, maar dat is bijzaak.

  18. The Following User Says Thank You to Gladde Chevin For This Useful Post:


  19. #2763
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Al jouw kennissen zijn Bayern fans, joh?
    Nee, ik heb meer dan 5 kennissen, maar er zijn er inderdaad wel 5 Bayern-fan. 2 al wel een langere tijd sinds 2000 geloof ik (ze kennen in ieder geval Effenberg, Kahn, Elber etc), 3 anderen recent, eentje sinds 2010, 2 anderen sinds Bayern Barça uitschakelde met 7-0.

  20. #2764
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Dat rijmt dus gewoon niet eens hè, gekke man.
    Dus? Alsof het moest rijmen ofzo...

  21. #2765
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Vrijwel alles is geiler dan Guardiola als coach van Arsenal. Moet er niet aan denken.

    Door Guardiola binnen te halen, gooi je als club een deel van je identiteit weg. Daarnaast vind ik het niet zo'n sympathieke vent, maar dat is bijzaak.
    Het voetbal dat Pep's teams etaleren, streeft Wenger al jaren na man. Ik vind het wel grappig dat veel Engelse fans, ondanks zijn palmares, zo sceptisch zijn over zijn komst. Hoop dat City vanaf volgend seizoen ff 5 jaar op een rij kampioen wordt.

  22. #2766
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Het voetbal dat Pep's teams etaleren, streeft Wenger al jaren na man. Ik vind het wel grappig dat veel Engelse fans, ondanks zijn palmares, zo sceptisch zijn over zijn komst. Hoop dat City vanaf volgend seizoen ff 5 jaar op een rij kampioen wordt.
    Oh hij zal vast succes boeken hoor, maar ik vind er gewoon geen fuck aan op die manier.

  23. #2767
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Oh hij zal vast succes boeken hoor, maar ik vind er gewoon geen fuck aan op die manier.
    Het is ook niet erg moeilijk wat ie doet. Luis Enrique (een gefaald coach bij Roma) deed precies hetzelfde en Bayern was nog dominanter voor Pep kwam.

    Nu gaat ie City kiezen terwijl de volledige concurrentie op zijn gat ligt. Chelsea stelt geen bal voor, United staat er nog slechter voor en met een paar gerichte aankopen die hij vast wel zal mogen doen, zorgt ie er meteen voor dat ook Arsenal en Liverpool geen enkele kans meer maken.

    Wat hij doet is erg slim, maar wel enorm doorzichtig en zou eigenlijk niet zo opgehemeld moeten worden maar naar waarde geschat moeten worden: waardeloos dus.

  24. #2768
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Je zou bijna denken dat het Barca en Bayen van Pep niet vermakelijk waren als je mensen hoort over de manier waarop zijn ploegen spelen.

  25. The Following 3 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    Hidz ( 6 januari 2016),MichielVC ( 8 januari 2016)

  26. #2769
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Je zou bijna denken dat het Barca en Bayen van Pep niet vermakelijk waren als je mensen hoort over de manier waarop zijn ploegen spelen.
    Dat waren ze toch ook niet meer toen het nieuwe eraf was? Zeker bij Bayern heb ik vooral gehoord dat het saai was en verlangden er enorm veel naar het voetbal van Heynckes.

  27. #2770
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Het voetbal dat Pep's teams etaleren, streeft Wenger al jaren na man. Ik vind het wel grappig dat veel Engelse fans, ondanks zijn palmares, zo sceptisch zijn over zijn komst. Hoop dat City vanaf volgend seizoen ff 5 jaar op een rij kampioen wordt.
    Jij denkt dat Guardiola de PL kan domineren? Ik heb mijn twijfels.

  28. #2771
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Vrijwel alles is geiler dan Guardiola als coach van Arsenal. Moet er niet aan denken.

    Door Guardiola binnen te halen, gooi je als club een deel van je identiteit weg. Daarnaast vind ik het niet zo'n sympathieke vent, maar dat is bijzaak.
    Wat gooi je als club precies weg, als je Guardiola aanstelt?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Jij denkt dat Guardiola de PL kan domineren? Ik heb mijn twijfels.
    Een coach die tactisch onderlegd is, zoals hij is, heeft juist een groot voordeel in de chaos van de Premier League.

  29. #2772
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Jij denkt dat Guardiola de PL kan domineren? Ik heb mijn twijfels.
    Ik niet. Krijgt een brede selectie met allemaal toppers zo in de schoot geworpen. Waar hij een betere vervanger wil halen, zal hij dat mogen. En dan is er nog de concurrentie die ver achterna holt en dan voornamelijk Chelsea en United.
    Ik denk niet dat ie veel problemen krijgt in de PL in zijn eerste seizoen. Misschien daarna als United en Chelsea weer wat terug in beeld zijn. Of als Arsenal eindelijk eens zijn gewenste topspits binnenhaalt en de andere posities versterkt. Wellicht kunnen die dan nog het meest City het vuur aan de schenen leggen.

  30. #2773
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Al jouw kennissen zijn Bayern fans, joh?
    Gezien de ranzigheid die de club Bayern heeft voortgebracht, zou dat ook weer niet heel verbazingwekkend zijn toch?

  31. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

    Johan C ( 6 januari 2016)

  32. #2774
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Gezien de ranzigheid die de club Bayern heeft voortgebracht, zou dat ook weer niet heel verbazingwekkend zijn toch?
    Ik kan me inderdaad voorstellen dat fans van die club niet al te veel moeite hebben met een kennis met sociale stoornissen.

  33. #2775
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Wat gooi je als club precies weg, als je Guardiola aanstelt?
    In het geval van Guardiola wordt de club gewoon een kopie van zijn voorgaande clubs. Hij zal ruim de halve selectie vervangen en volledig zijn eigen spel gaan spelen. Je wint er vast prijzen mee, maar het is niet de manier die mijn voorkeur heeft. Nog niet eens gesproken over het feit dat hij niet lang zal blijven en je na een paar jaar met 'zijn' club zit, met een andere manager.
    Laatst gewijzigd door Gladde Chevin; 6 januari 2016 om 15:44

  34. #2776
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Guardiola zal een zeer groot deel van de selectie vervangen, meer dan andere managers. Daarnaast speel je niet langer op de Arsenal-way, maar op de Guardiola-way. Kijk, bij elke manager veranderen er dingen. Maar in het geval van Guardiola wordt de club een exacte kopie van zijn voorgaande clubs. Zijn impact is gewoon erg groot. Je wint er vast en zeker prijzen mee, maar ik zie dat persoonlijk liever op een andere manier gebeuren.

    In het geval van Guardiola wordt de club gewoon een kopie van zijn voorgaande clubs. Hij zal ruim de halve selectie vervangen en volledig zijn eigen spel gaan spelen. Je wint er vast prijzen mee, maar het is niet de manier die mijn voorkeur heeft. Nog niet eens gesproken over het feit dat hij niet lang zal blijven en je na een paar jaar met 'zijn' club zit, met een andere manager.
    Jij denkt dat hij het na 1 keer niet begrijpt omdat zijn naam met Suri begint?

  35. #2777
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Je zou bijna denken dat het Barca en Bayen van Pep niet vermakelijk waren als je mensen hoort over de manier waarop zijn ploegen spelen.
    Dat soort reacties is afkomstig van mensen die geen flauw idee hebben hoe moeilijk het is om een positiespel - dat veel mensen saai vinden - als dat van Bayern en Barcelona onder Guardiola erin te krijgen. Er wordt ook altijd gedaan alsof hij gigantisch veel topspelers aankoopt en er dan een elftal van maakt, maar de Busquets' van deze wereld, de geweldig gescoute Douglas Costa en het bij z'n presentatie bij Barcelona wegsturen van Deco, Ronaldinho en Eto'o wordt nogal eens vergeten. Je moet je club aanpassen ja, maar volgens mij kunnen veel clubs in Engeland dat wel gebruiken met dat ondoordachte hotseknotsebegonia-voetbal daar. Zo'n Pellegrini krijgt het niet voor elkaar, omdat hij geen afscheid durft te nemen van spelers als Yaya Touré. Guardiola zal dat wel doen.

  36. The Following 5 Users Say Thank You to Jack For This Useful Post:

    Hidz ( 7 januari 2016),MichielVC ( 8 januari 2016),qsh0x ( 7 januari 2016),RaulVilla ( 6 januari 2016)

  37. #2778
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Guardiola zal een zeer groot deel van de selectie vervangen, meer dan andere managers. Daarnaast speel je niet langer op de Arsenal-way, maar op de Guardiola-way. Kijk, bij elke manager veranderen er dingen. Maar in het geval van Guardiola wordt de club een exacte kopie van zijn voorgaande clubs. Zijn impact is gewoon erg groot. Je wint er vast en zeker prijzen mee, maar ik zie dat persoonlijk liever op een andere manier gebeuren.

    In het geval van Guardiola wordt de club gewoon een kopie van zijn voorgaande clubs. Hij zal ruim de halve selectie vervangen en volledig zijn eigen spel gaan spelen. Je wint er vast prijzen mee, maar het is niet de manier die mijn voorkeur heeft. Nog niet eens gesproken over het feit dat hij niet lang zal blijven en je na een paar jaar met 'zijn' club zit, met een andere manager.
    Ik vind niet, dat er nu sprake is van een bepaalde 'Arsenal-way'. Wenger is over de jaren heen alleen maar pragmatischer geworden (zie de beide wedstrijden tegen de Manchesters). En voordat hij bij de club kwam had Arsenal ook weer een andere identiteit (Boring Arsenal). Als je weer structureel succesvol wilt zijn, moet je de halve selectie vervangen, er zit nog veel middelmaat in en dat trainers korter blijven dan vijf jaar is eerder regel dan uitzondering. Ik denk niet dat de opvolger van Wenger 10 jaar bij de club zal blijven, wie dat ook moge zijn. En liever Guardiola, dan onze eigen Moyes.

  38. #2779
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Jij denkt dat hij het na 1 keer niet begrijpt omdat zijn naam met Suri begint?
    Haha oeps. Wilde het anders verwoorden maar vergat mijn eerste post weg te halen.

    Ik hoop dat Suri het heeft begrepen

  39. #2780
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Ik vind niet, dat er nu sprake is van een bepaalde 'Arsenal-way'. Wenger is over de jaren heen alleen maar pragmatischer geworden (zie de beide wedstrijden tegen de Manchesters). En voordat hij bij de club kwam had Arsenal ook weer een andere identiteit (Boring Arsenal). Als je weer structureel succesvol wilt zijn, moet je de halve selectie vervangen, er zit nog veel middelmaat in en dat trainers korter blijven dan vijf jaar is eerder regel dan uitzondering. Ik denk niet dat de opvolger van Wenger 10 jaar bij de club zal blijven, wie dat ook moge zijn. En liever Guardiola, dan onze eigen Moyes.
    Er is natuurlijk wel sprake van een zekere clubcultuur. Wenger is gemoderniseerd maar nog altijd zal hij nooit de halve basis vervangen door aankopen te doen. Met Guardiola haal je gewoon gigantische veranderingen binnen, iets waar ik niet zo'n liefhebber van ben in het geval van Arsenal.

  40. #2781
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Dat soort reacties is afkomstig van mensen die geen flauw idee hebben hoe moeilijk het is om een positiespel - dat veel mensen saai vinden - als dat van Bayern en Barcelona onder Guardiola erin te krijgen. Er wordt ook altijd gedaan alsof hij gigantisch veel topspelers aankoopt en er dan een elftal van maakt, maar de Busquets' van deze wereld, de geweldig gescoute Douglas Costa en het bij z'n presentatie bij Barcelona wegsturen van Deco, Ronaldinho en Eto'o wordt nogal eens vergeten. Je moet je club aanpassen ja, maar volgens mij kunnen veel clubs in Engeland dat wel gebruiken met dat ondoordachte hotseknotsebegonia-voetbal daar. Zo'n Pellegrini krijgt het niet voor elkaar, omdat hij geen afscheid durft te nemen van spelers als Yaya Touré. Guardiola zal dat wel doen.
    Helemaal mee eens. Maar zelfs los daarvan, mensen vinden ploegen die veel scoren al vaak aantrekkelijk. Nou dat heeft zijn Bayern altijd gedaan. En er zitten ook wedstrijden bij(ook in de CL) waar Bayern ploegen heeft vernederd. Maar goed. Ik vind zijn Bayern avontuur niet helemaal succesvol maar dat is om andere redenen.

    Haha zou wat zijn trouwens, stuurt Pep Yaya gewoon bij twee clubs weg.

  41. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:


  42. #2782
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Maar zelfs los daarvan, mensen vinden ploegen die veel scoren al vaak aantrekkelijk. Nou dat heeft zijn Bayern altijd gedaan. En er zitten ook wedstrijden bij(ook in de CL) waar Bayern ploegen heeft vernederd. Maar goed. Ik vind zijn Bayern avontuur niet helemaal succesvol maar dat is om andere redenen.

    Haha zou wat zijn trouwens, stuurt Pep Yaya gewoon bij twee clubs weg.
    Ben wel benieuwd waar je op doelt. Omdat hij geen CL heeft gewonnen?

  43. #2783
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Er is natuurlijk wel sprake van een zekere clubcultuur. Wenger is gemoderniseerd maar nog altijd zal hij nooit de halve basis vervangen door aankopen te doen. Met Guardiola haal je gewoon gigantische veranderingen binnen, iets waar ik niet zo'n liefhebber van ben in het geval van Arsenal.
    Dat is misschien ook de reden waarom Arsenal maar achter de feiten aan blijft lopen.

  44. #2784
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd waar je op doelt. Omdat hij geen CL heeft gewonnen?
    Twee keer behoorlijk afgemaakt vooral. Vooral tegen Real, ik kon het niet geloven. Tegen Barca voelde je het ook aankomen ook al gebeurde het pas in de tweede helft dacht ik. Hij heeft wel gewoon een fantastisch elftal, dus had minimaal één finale verwacht en eigenlijk ook een CL.

    Maar ben ook van mening dat hij soms kan overdrijven en "anders" wil zijn. Was totaal geen fan van Lahm op het middenveld als je gewoon andere middenvelders beschikbaar had. En begin dit seizoen moest Lewandowski hem vaker redden vanaf op de bank omdat hij zonder reden op de bank begon. Had niks te maken met rust of iets dergelijks.

  45. #2785
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Wat gooi je als club precies weg, als je Guardiola aanstelt?



    Een coach die tactisch onderlegd is, zoals hij is, heeft juist een groot voordeel in de chaos van de Premier League.
    Chaos? Er is helemaal geen chaos. De PL is de meest competitieve competitie dat er is. Begin van het seizoen was ik verbaasd dat een club zoals West Ham Payet heeft en Wes Brom Rondon heeft rondlopen. Ook al is laatstgenoemde minder spectaculair dan ik had gehoopt. Kleine clubs hebben fantastische spelers en trainers zoals Chico Flores bij Watford. De aantrekkingskracht bij het gehele competitie is enorm en nooit zo groot geweest. Dat zorgt ervoor de traditionele topclubs het zo zwaar hebben.

  46. #2786
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Chaos? Er is helemaal geen chaos. De PL is de meest competitieve competitie dat er is. Begin van het seizoen was ik verbaasd dat een club zoals West Ham Payet heeft en Wes Brom Rondon heeft rondlopen. Ook al is laatstgenoemde minder spectaculair dan ik had gehoopt. Kleine clubs hebben fantastische spelers en trainers zoals Chico Flores bij Watford. De aantrekkingskracht bij het gehele competitie is enorm en nooit zo groot geweest. Dat zorgt ervoor de traditionele topclubs het zo zwaar hebben.
    Ik vermoed dat hij het heeft over een tactische chaos.

  47. #2787
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Dat is misschien ook de reden waarom Arsenal maar achter de feiten aan blijft lopen.
    Als Wenger dit seizoen de PL wint dan heeft zijn visie en werk er juist ervoor gezorgd dat Arsenal niet meer achter de feiten loopt. Arsenal heeft de middelen niet om een halve selectie te wijzigen.

  48. #2788
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Dat is misschien ook de reden waarom Arsenal maar achter de feiten aan blijft lopen.
    Valt tegenwoordig wel mee in mijn ogen.

  49. #2789
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Ik vermoed dat hij het heeft over een tactische chaos.
    In beide gevallen is dat niet waar. Kleine clubs spelen goed voetbal zoals Watford, Leicester en Crystal Palace. De kleinere clubs zijn tactisch verder dan de voorgaande jaren.

  50. #2790
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Volgend seizoen behoren alle PL clubs tot de top 40 rijkste voetbalclubs in de wereld. Als Guardiola in die periode de PL zwaar domineert dan neem ik alles terug en is hij de beste trainer ooit.

Pagina 62 van 68 EersteEerste ... 12526061626364 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 16 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 16 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •