Pagina 65 van 176 EersteEerste ... 1555636465666775115165 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.881 t/m 2.925 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #2881
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik ken dit bericht. Wat mij opvalt is dat Luuk niet zelf dit gesprek gevoerd heeft, dat hebben zijn vader en zaakwaarnemer gedaan. Hij reageert echter wel zelf op deze berichtgeving, iets wat zijn zaakwaarnemer en met name zijn vader niet doen. Munsterman overigens ook niet. Ongetwijfeld is er over deze zaken gesproken, maar de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

  2. #2882
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik ken dit bericht. Wat mij opvalt is dat Luuk niet zelf dit gesprek gevoerd heeft, dat hebben zijn vader en zaakwaarnemer gedaan. Hij reageert echter wel zelf op deze berichtgeving, iets wat zijn zaakwaarnemer en met name zijn vader niet doen. Munsterman overigens ook niet. Ongetwijfeld is er over deze zaken gesproken, maar de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
    Er worden concrete bedragen genoemd, ik kan me niet voorstellen dat er dan verzonnen bedragen voorbij komen. Het zou wel kunnen dat het instemmen met die bedragen misschien wat minder stellig is geweest als gesuggereerd wordt.
    Munsterman is in ieder geval geen makkelijke kerel, in mijn beleving. Maar dat verklaart wellicht ook wel zijn zakelijke succes.
    Dat jullie blij met die man zijn, kan ik me voorstellen, gezien het succes dat hij Twente (mede) heeft gebracht...

  3. #2883
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dat klinkt al een stuk genuanceerder.

    Overigens is Munsterman voor mij geen heiige. Denk maar aan de verkoop van Ruiz, de zaak rondom Van Halst en het gedoe rondom Fer.

  4. #2884
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het is keihard onderhandelen van Munsterman maar de enige afspraak op papier is het contract van Luuk de Jong.

  5. #2885
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Het is keihard onderhandelen van Munsterman maar de enige afspraak op papier is het contract van Luuk de Jong.
    idd. dat soort dingen moet je altijd op papier laten vastleggen. Zeker bij mensen als Munsterman waarbij je dit soort dingen al eerder hebt gehoord (waar of niet).

  6. #2886
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    'Luuk de Jong medisch gekeurd door Gladbach'

    Luuk de Jong staat op het punt zijn transfer naar Borussia Mönchengladbach af te ronden. De Nederlandse spits onderging zondag een medische keuring bij Die Föhlen.

    Volgens de Rheinische Post werd De Jong zondag gekeurd en zal hij maandag of dinsdag aan pers en publiek worden gepresenteerd. De krant meldt dat Gladbach en FC Twente het bijna eens zijn over de te betalen transfersom.

    FC Twente eiste meer dan twintig miljoen euro voor De Jong, maar beide clubs zouden elkaar in een wat lager bedrag gevonden hebben. Daarmee krijgt De Jong waarschijnlijk zijn zin, want de oud-speler van De Graafschap was verbolgen over de hoge vraagprijs van de Tukkers.

    Met Gladbach zal De Jong het komende seizoen in de voorronde van de Champions League uitkomen. De club eindigde vorig seizoen als vierde in de Bundesliga.
    Toch wel een gemis voor Twente en de competitie. Die jongen heeft zich echt geweldig ontwikkeld. Ik zag dat echt niet in hem toen hij debuteerde bij De Graafschap.

  7. #2887
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Zal m niet missen eerlijk gezegd. Nu die andere nog.

  8. #2888
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Bang voor concurrentie?

  9. #2889
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Bang voor concurrentie?
    Nee. Maar kwaad kan het niet. En als iemand niet voor PSV speelt mis ik m sowieso niet als iemand Nederland verlaat. En deze broertjes zijn nou niet bepaald de leukste mensen.

  10. #2890
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd wat Twente nu gaat doen. Met Plet het seizoen in? Lijkt mij niet. Misschien een poging wagen bij Lens of Matavz? In de eredivisie zie ik eigenlijk geen andere opties rondlopen. Wellicht is Castaignos een optie. Al heeft hij wel geroepen dat hij voor geen enkele andere club dan Feyenoord in Nederland wil spelen.

  11. #2891

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Wel echt super zonde om te zien dat onze grootste topspelers verder gaan bij Europese subtoppers/middenmotors..
    Wilde je ze hier houden dan?

  12. #2892
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Dus je mening over Munsterman in deze zaak is nogal vooringenomen.
    Of jouw mening betreft Joop is zwaar gekleurd, en heb je een beetje moeite om de waarheid te handelen. Waarheid zal ergens in het midden liggen.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Nee. Maar kwaad kan het niet. En als iemand niet voor PSV speelt mis ik m sowieso niet als iemand Nederland verlaat. En deze broertjes zijn nou niet bepaald de leukste mensen.
    Wat is er mis met de broertjes de Jong?

  13. #2893
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Wat is er mis met de broertjes de Jong?
    Is niet duidelijk te omschrijven. Met sommige mensen heb je dat.

  14. #2894
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Wilde je ze hier houden dan?
    Er is imo iets mis met Nederland/de Eredivisie, dat deze gasten zo graag naar dit soort clubs willen ipv voor de Nederlandse top te spelen. Ik bedoel, Dembele/Ruiz naar Fulham, De Jong naar BMG, El Ahmadi en wss Vlaar naar Aston Villa en zo kun je het rijtje afmaken. Als ik als voetballert, niet bij de Europese top terecht zou kunnen, zou ik veel liever bij de Nederlandse top drie/vijf willen spelen dan dit soort clubs. Ik begrijp de keus dan ook niet helemaal.

  15. #2895
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Ik begrijp de keus dan ook niet helemaal.
    Jij gaat uit van het sportieve achter dit soort beslissingen, het gaat echter veel meer over het geld. Die gasten verdienen 2X tot 4X wat ze hier in Nederland kunnen krijgen. Het sportieve wordt pas belangrijk als ze weinig aan spelen komen. Het is doodzonde wat er nu met o.a. Ruiz gebeurt, maar het was zijn eigen vrije keuze, namelijk; Veel verdienen tegen minder sportief perspectief. Ga maar na. De kans dat Ruiz met Fullham CL speelt of kampioen van Engeland wordt is net wat groter dan dat ik de lotto win.

  16. #2896
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Plus wel deels sportief dat ze denken zich beter in de kijker te kunnen spelen van de (absolute) topclubs daar. Ruiz deed het heel erg goed bij Twente en kan naar clubs als Fulham. Als hij nu bij Fulham zo uit zou blinken als bij Twente (dat doet hij nu niet maar dat terzijde) zou hij eventueel naar de top kunnen in Engeland. Die stap wordt rechtstreeks vanaf clubs als Twente zelden tot nooit gemaakt.

  17. #2897
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Plus wel deels sportief dat ze denken zich beter in de kijker te kunnen spelen van de (absolute) topclubs daar. Ruiz deed het heel erg goed bij Twente en kan naar clubs als Fulham. Als hij nu bij Fulham zo uit zou blinken als bij Twente (dat doet hij nu niet maar dat terzijde) zou hij eventueel naar de top kunnen in Engeland. Die stap wordt rechtstreeks vanaf clubs als Twente zelden tot nooit gemaakt.
    Een nadeel voor Ruiz is dat hij uit een land komt waar meestal geen echte toppers vandaan komen. Als Ruiz een Braziliaan was, was hij veel eerder opgepikt door een sterkere club, daar ben ik van overtuigd. Verder vind ik de stap voor LdJ ook niet al te begrijpelijk. BMG lijkt me nou niet de subtopper die steevast elk jaar mee doet voor een plaats in Europa.

  18. #2898
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Nee. Maar kwaad kan het niet. En als iemand niet voor PSV speelt mis ik m sowieso niet als iemand Nederland verlaat. En deze broertjes zijn nou niet bepaald de leukste mensen.
    Siem en Luuk zijn 2 van de meest normale, spontane jongens uit de hele competitie denk ik. Geen idee hoe je daar een hekel aan kan hebben. Nou volg ik Luuk iets minder, maar ik heb Siem nog nooit wat onaardigs horen zeggen of doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Er is imo iets mis met Nederland/de Eredivisie, dat deze gasten zo graag naar dit soort clubs willen ipv voor de Nederlandse top te spelen. Ik bedoel, Dembele/Ruiz naar Fulham, De Jong naar BMG, El Ahmadi en wss Vlaar naar Aston Villa en zo kun je het rijtje afmaken. Als ik als voetballert, niet bij de Europese top terecht zou kunnen, zou ik veel liever bij de Nederlandse top drie/vijf willen spelen dan dit soort clubs. Ik begrijp de keus dan ook niet helemaal.
    Ja, het niveau is niet hoog genoeg en de salarissen liggen lager dan bij subtoppers in Engeland en Duitsland.

    Daarnaast, de jongens die jij noemt spelen of speelden toch wel de nodige jaren in Nederland. Het is niet dat ze hier 1 of 2 jaartjes pas speelden.

    Wel jammer dat de Eredivisie weer veel leuke spelers aan het kwijtraken is. Vertonghen, El Ahmadi, Luuk de Jong, Dost...zonde.

  19. #2899
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ook sportief gezien is Gladbach momenteel een stap voorwaarts, immers CL-voetbal. En de club raakt wat belangrijke spelers kwijt met Dante (Bayern) en Reus (Dortmund), maar ik denk dat ze wel eens lang in de top van Duitsland kunnen blijven. Ze laten zien te willen investeren in jong talent (naast De Jong ook Junior Hoilett, geweldig talentvolle flankspeler) en dan investeer je ook direct in de toekomst van de club. Bovendien zijn Dante en Reus twee voorbeelden voor die jongens dat je vanuit Gladbach nog een mooie stap hogerop kunt maken in Duitsland. Daarnaast ligt Gladbach lekker 'veilig' dicht bij Nederland en is het op zich een hele mooie club met een hele goede sfeer. Al is dat misschien iets persoonlijks.

  20. #2900
    Chief
    Guest

    Standaard

    Mhow, Gladbach lijkt me meer een one day fly die toevallig vorig jaar bovenmatig hoog zijn geeindigd. Iets wat ik wel vaker in Duitsland zie. Buiten Bayern en de laatste jaren Dortmund zijn de andere clubs verre van constant qua eindklasseringen. Schalke zou het kunnen zijn, de rest niet. Scheelt dat Duitsland 4 CL tickets heeft, dus je kan met Gladbach wel jaarlijks om plek 4 proberen te spelen. Maar dat denken Leverkusen, Bremen, HSV (wie weet) etc ook...

  21. #2901
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Waar klik je toch altijd op Jos? Topic weer open.

  22. #2902
    Chief
    Guest

    Standaard

    Serieus? Ik denk dat mijn muis een afwijking heeft

  23. #2903
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Mhow, Gladbach lijkt me meer een one day fly die toevallig vorig jaar bovenmatig hoog zijn geeindigd. Iets wat ik wel vaker in Duitsland zie. Buiten Bayern en de laatste jaren Dortmund zijn de andere clubs verre van constant qua eindklasseringen. Schalke zou het kunnen zijn, de rest niet. Scheelt dat Duitsland 4 CL tickets heeft, dus je kan met Gladbach wel jaarlijks om plek 4 proberen te spelen. Maar dat denken Leverkusen, Bremen, HSV (wie weet) etc ook...
    Mhoah, de club zelf heeft een mooie historie, eentje die zelfs botst met die van Twente. De UEFA cup van 1975, daar had eigenlijk FC Twente'65 op moeten staan. De jaren '70 was dé periode van deze club. 4 Duitse kampioenschappen, 2 UEFA cups en een handvol andere prijzen.

  24. #2904
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Mhoah, de club zelf heeft een mooie historie, eentje die zelfs botst met die van Twente. De UEFA cup van 1975, daar had eigenlijk FC Twente'65 op moeten staan. De jaren '70 was dé periode van deze club. 4 Duitse kampioenschappen, 2 UEFA cups en een handvol andere prijzen.
    Ben ik bekend mee (stond vorige week in VI nog een artikel over Gunter Netzer, oud BMG speler), maar die glorietijden zijn al ruim 30 jaar weg. Het huidige BMG is natuurlijk geen absolute topclub.

  25. #2905
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Jij gaat uit van het sportieve achter dit soort beslissingen, het gaat echter veel meer over het geld. Die gasten verdienen 2X tot 4X wat ze hier in Nederland kunnen krijgen. Het sportieve wordt pas belangrijk als ze weinig aan spelen komen. Het is doodzonde wat er nu met o.a. Ruiz gebeurt, maar het was zijn eigen vrije keuze, namelijk; Veel verdienen tegen minder sportief perspectief. Ga maar na. De kans dat Ruiz met Fullham CL speelt of kampioen van Engeland wordt is net wat groter dan dat ik de lotto win.
    Los van het geld wordt je als voetballer waarschijnlijk ook beter van in het buitenland spelen, is het nog professioneler, meer aandacht en kom je de grote spelers tegen. En in het buitenland leven is natuurlijk ook een mooie ervaring. Ik denk niet dat geld het belangrijkste voor hun is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Wel echt super zonde om te zien dat onze grootste topspelers verder gaan bij Europese subtoppers/middenmotors..
    Al kan het voor Oranje wel goed uitpakken.

  26. #2906

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Wellicht is Castaignos een optie.
    Goed gezien tjust. Volgens Derksen zijn ze ermee bezig.

  27. #2907
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zou een goede opvolger voor De Jong zijn. Al weet ik niet voor welke keuze hij gaat. Met Sporting hebben ze toch een geduchte concurrent.

  28. #2908
    En dan denk ik aan ...... Phermes's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2008
    Locatie
    Veldhoven
    Leeftijd
    63
    Berichten
    3.372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Vraagprijs voor Castaignos is 5 miljoen en beide teams (FC Twente en Sporting) zijn bereid dit te betalen.

  29. #2909
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik kan me niet voorstellen dat ie dan voor Twente zou kiezen. Het is net een opgave op school vroeger; Inter, Sporting, FC Twente, welke club hoort niet in het rijtje thuis.

  30. #2910
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bij Twente is hij natuurlijk eerste keuze terwijl hij bij Sporting Van Woflswinkel tegen komt die na vorig seizoen redelijk veel krediet heeft opgebouwd.

  31. #2911
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Kom op man, hij haalde zijn neus al op voor grotere clubs dan Twente uit de PL. Twente is geen serieuze optie voor hem, of er moet helemaal niemand interesse hebben in die jongen.

  32. #2912
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Kom op man, hij haalde zijn neus al op voor grotere clubs dan Twente uit de PL. Twente is geen serieuze optie voor hem, of er moet helemaal niemand interesse hebben in die jongen.
    Kop in AD:
    Castaignos spreekt voorkeur uit voor FC Twente

  33. #2913
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Die moet nu gewoon aan zijn toekomst gaan denken. Inter was een verkeerde keuze en bij Sporting zal hij waarschijnlijk weer slijten op de bank, echt zonde voor een talentvolle jongen als hem.

  34. #2914
    Chief
    Guest

    Standaard

    Gaat Twente wel fors op achteruit. Van Luuk de Jong naar Castagnois...

    Voor Castagnois zou het heel goed zijn om weer naar Nederland te komen. Was ook lachwekkend dat hij dacht klaar voor Inter en Serie A te zijn.

  35. #2915
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    De Jong is nu wellicht beter, maar Castaignos heeft alles in zich om een topspits te worden in Europa. Zou het in elk geval een heel verstandige investering vinden. Plus dat ze dan zo'n 5 tot 10 miljoen overhouden als ze tussen de 10 en 15 miljoen zouden vangen voor De Jong.

  36. #2916
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Home » Telesport » Voetbal » FC Twente
    Luuk de Jong verkast naar Gladbach.
    Foto: Hans van Tilburg

    di 17 jul 2012, 15:15
    0 reacties

    Recordbedrag voor Luuk de Jong

    Van onze TelesportredactieENSCHEDE - FC Twente ontvangt een recordbedrag voor Luuk de Jong. De tukkers incasseren een transfersom van 15 miljoen euro. Nog nooit eerder streek de club uit Enschede zoveel geld op voor de verkoop van een speler. Drie jaar geleden kwam De Jong voor 900.000 euro over van De Graafschap.













    FC Twente en Borussia Mönchengladbach stevenden twee weken geleden af op een akkoord van 12 miljoen euro plus 2 miljoen aan bonussen. FC Twente zette toen de hakken in het zand, naar nu blijkt een aanpak waarmee een nog betere deal uit het vuur is gesleept.
    Gladbach - dat afgelopen seizoen vierde werd in de Bundesliga - laat de euro's stevig rollen in deze transferperiode. Eerder werden al Alvaro Dominguez (8,5 miljoen) en Granit Xhaka (ook 8,5 miljoen) aangetrokken.
    De Jong zal voor vijf jaar tekenen bij Borussia Mönchengladbach. Beide clubs moeten de deal nog officieel bekendmaken.


  37. #2917
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wordt leuk in de Bundesliga met Huntelaar, Dost en De Jong als spitsen

  38. #2918
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Goeimiddag allen,
    voor deze transfer van Luuk de Jong moet en wil ik mij weer alle dagen voor zover mogelijk melden met voetbal nieuws.
    Enkele jaren terug kocht FC Twente Luuk de Jong voor een prikkie van de Graafschap.
    In zijn eerste jaar kwam Luuk nauwelijks aan spelen toe, echter vorig sezoen brak Luuk echt door en de scouts van FC Twente hadden het goed gezien, ook mijn eigen voetbal inzicht deden mij al vroeg concluderen dat Luuk een groot voetbal talent was en binnen enkele jaren in de Nederlands elftal selectie zou komen.
    Velen verklaarden mij voor gek, maar het is dan toch bewaarheid gebleken.
    Nu wilde Luuk de Jong absoluut weg bij FC Twente,
    ik denk dat de mede speler s van Oranje (plus de zaakwaarnemer) in de voorbereiding richting het EK Luuk de Jong totaal hebben overgehaald om absoluut naar het buiten land te vertrekken om in aanmerking te komen als eerste spits van Oranje de komende jaren.
    Doordat Luuk nog een contract had voor enkele jaren om voor FC Twente te voetballen kon FC Twente dus een stevige som geld vragen voor Luuk de Jong.
    En uiteindelijk zijn vanmiddag dus B.M.G en FC Twente het eens geworden.

    Jammer voor FC Twente enerzijds, maar weg willende speler s moet je niet altijd willen tegen houden.
    Dus Chappou FC Twente om zo een record bedrag voor Luuk de Jong te mogen ontvangen.
    15 miljoen euro plus 2 mijloen aan bonussen.
    Nu gauw die andere Luc binnenhalen.

  39. #2919
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Goed gezien tjust. Volgens Derksen zijn ze ermee bezig.
    Goed inzicht. Jwz
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Gaat Twente wel fors op achteruit. Van Luuk de Jong naar Castagnois...

    Voor Castagnois zou het heel goed zijn om weer naar Nederland te komen. Was ook lachwekkend dat hij dacht klaar voor Inter en Serie A te zijn.
    Fors? Die jongen schoot er al 15 in bij een ploeg dat tiende werd... Absoluut toptalent. Op termijn worden ze daar niet zwakker van.

  40. #2920
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Gaat Twente wel fors op achteruit. Van Luuk de Jong naar Castagnois...

    Voor Castagnois zou het heel goed zijn om weer naar Nederland te komen. Was ook lachwekkend dat hij dacht klaar voor Inter en Serie A te zijn.
    Dat mag je zeggen, 2 stappen terug. Die Castagnois is best een grappige speler, maar in vergelijking met de Jong toch stappen minder. Ben benieuwd, Fer is daar ook al zo'n succes

  41. #2921
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Vrees dat Castaignos er wel een aantal in gaat peren daar... Laat 'm dus maar wegblijven.

  42. #2922
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Dat mag je zeggen, 2 stappen terug. Die Castagnois is best een grappige speler, maar in vergelijking met de Jong toch stappen minder. Ben benieuwd, Fer is daar ook al zo'n succes
    Nja, itt Fer heeft Castagnois wel echt talent. In Fer zie ik helemaal niks. Castagnois zou een uitstekende spits kunnen worden, maar het is wel achteruitgang. De Jong is een potentiele topspits met de nodige ervaring ondanks zijn leeftijd. Castagnois heeft er slechts 1 jaar bij Feyenoord vol opzitten. Afgelopen jaar speelde hij nauwelijks een rol in Milaan.

  43. #2923
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Tuurlijk heeft die talent...alleen niet in die mate als de Jong. Maar hij zal er ongetwijfeld een aantal inleggen.

  44. #2924
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Nja, itt Fer heeft Castagnois wel echt talent. In Fer zie ik helemaal niks. Castagnois zou een uitstekende spits kunnen worden, maar het is wel achteruitgang. De Jong is een potentiele topspits met de nodige ervaring ondanks zijn leeftijd. Castagnois heeft er slechts 1 jaar bij Feyenoord vol opzitten. Afgelopen jaar speelde hij nauwelijks een rol in Milaan.
    Castaignos is nog maar 19 hè. De Jong was toen bankzitter achter N'Kufo.

  45. #2925
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Maar ja, als je in Nederland een speler voor een miljoen of vijftien verkoopt, weet je dat je niet snel een vervanger aantrekt die een soortgelijke prestatie zal leveren als zijn voorloper. Zo bekeken vind ik Castaignos echt geen verkeerde optie, heeft er in zijn debuutjaar als basisklant toch een aantal ingestopt bij een middenmotor in Nederland. Staat dan wel weer tegenover dat hij dit seizoen inderdaad niet erg veel geleerd zal hebben, maar zo'n jongen komt vast snel weer op niveau. En de aanvoer vanaf de zijkanten bij Twente is ook goed.

Pagina 65 van 176 EersteEerste ... 1555636465666775115165 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 23 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 23 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •