Pagina 65 van 74 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.881 t/m 2.925 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #2881
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    2-1 gewonnen gister met de A junioren, klote wedstrijd, klote grens, klote scheids maar toch de 3 punten. Met het 1e weer 1-0 gewonnen van de nummer 3. Nu 5 punten achter op de nummer 1 die 5 punten meer heeft, laatste wedstrijd moeten we zelf tegen de koploper, hopen dat zij nog punten verspelen, dan kan het een mooie pot worden!
    Dat lijkt me nogal logisch dan ja.

  2. #2882
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    ha-ha

  3. #2883
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Zo naar de nummer 3. Wij zijn niet in vorm, een puntje zou al een enorme stunt zijn.
    1-0 verloren.. Goed gevochten maar koop je weinig voor Met het eind in zicht hebben we nog alle kans om onze doelstelling te behalen: nacompetitie ontlopen. 4 punten moet genoeg zijn.

  4. #2884
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Wij hadden een wanvertoning afgelopen zaterdag, maar desondanks bekeren we toch verder.

    0-1 door een erg knullig tikkie terug, via binnenkant paal erin. 1-1 door terechte pingel. Daar bleef het bij, dus pingels bracht ons de overwinning. Ik was toen al van het veld. Ik liet mezelf maar wisselen...had mezelf al pijn gedaan bij het lomp neerhalen van een doorgebroken speler. Tot mijn verbazing geen kaart gekregen.

    3 punten van de wedstrijd tegen Spijkenisse van Dawasiknie zijn inmiddels ook toegekend, dus we staan 3 punten voor. Komende 3 wedstrijden winnen en het kampioenschap is een feit. Best knap als dat lukt met zo'n zooitje ongeregeld.

  5. #2885
    Dennis the menace Respect2al's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 april 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.841
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waar speel je dan?

  6. #2886
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Morgen komt een andere laagvlieger op bezoek, moet te doen zijn (:

  7. #2887
    Linksback04's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2010
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    25
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Vandaag tegen de hekkensluiter, waar we de vorige keer met 10-1 van hadden gewonnen.

  8. #2888
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Straks uit naar een team waar we vorige keer thuis 8-1 van hadden gewonnen, maar aangezien we een uit-syndroom hebben verwacht ik dat dit niet weer zo makkelijk zal zijn. Het moet overigens gewoon te doen zijn.

  9. #2889
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Zonet met 5-1 gewonnen. Eerste helft speelde ik erg sterk, een keer raken en mooie steekpassen, de 1-0 was dan ook na een steekpass van mij. Na rust speelde ik vrij zwak net zoals de rest van het team en wordt al snel 1-1. Dan meteen daarna schiet iemand van ons die bal er op een ongelovelijke manier in, de bal was net over de lijn. Toen konden we uitbreiden naar 5-1, laatste goal kwam ook weer uit een steekpass van mij.

    Straks met het 1e naar de koploper van de 3e periode, wij staan er vlak achter. Staan over de gehele ranglijst 2e met 3 punten achter op de koploper
    Laatst gewijzigd door EVert; 9 april 2011 om 12:22

  10. #2890
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Net terug van de degradatie-topper tegen Besiktas. We speelden ontzettend zwak, mede door de druk misschien, maar wonnen uiteindelijk met 2-0. Ik heb maar een helftje gespeeld. Het ging niet heel goed, maar dat kwam vooral omdat ze zonder echte linksbuiten speelde, ik ben rechtsback.

  11. #2891
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Puntjes cadeau gehad. Hellevoetsluis kwam nie opdagen...

  12. #2892
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    2-0 verloren van de nummer 4. Was terecht, we hadden weinig in te brengen.

  13. #2893
    Dennis the menace Respect2al's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 april 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.841
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag is het voor het eerst een uit de hand gelopen wedstrijd ook tot mij overgekomen. Normaal gesproken loop ik altijd rustig weg als het uit de hand loopt, alleen vandaag kreeg ik de tik. Een stoot op mijn kaak. Waarschijnlijk omdat hij er niet tegen kon dat ik elke duel van hem won, want het was echt zo'n verdediger die normaal het duel altijd wint. Ik ben gewoon weg gelopen naar de scheids toe met in de gedachten dat het rood was (het stond 1-1 en we wilden gewoon winnen). En jahoor, iedereen maar dan ook echt iedereen had het gezien, behalve de scheids. Het was ook wel te verwachten, er zijn dit seizoen 2 thuiswedstrijden uit de hand gelopen, 2x deze scheids.

    Maarja, toen ben ik wel echt even boos geworden. Mijn trainer wilde mij eruit halen, maar ik heb toen rustig uit gelegd dat ik het wel voetballend zou laten zien. 5-1 gewonnen, 1 goal en 2 panklare assists. In your face.

    En het blijkt dus dat de gozer die mij geslagen heeft volgend jaar bij ADO speelt, wat een gekken zijn dat zeg.

  14. #2894

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Net terug van de degradatie-topper tegen Besiktas. We speelden ontzettend zwak, mede door de druk misschien, maar wonnen uiteindelijk met 2-0. Ik heb maar een helftje gespeeld. Het ging niet heel goed, maar dat kwam vooral omdat ze zonder echte linksbuiten speelde, ik ben rechtsback.
    Hahah, de druk?

    Naja, ik meen ooit gelezen te hebben dat je op vrij hoog niveau speelt. Zal daar wel aan liggen dan.

  15. #2895
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    4-0 gewonnen, niets op aan te merken

  16. #2896
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Hahah, de druk?

    Naja, ik meen ooit gelezen te hebben dat je op vrij hoog niveau speelt. Zal daar wel aan liggen dan.
    Ik zou niet weten waar het anders aan moet hebben gelegen. Het was onze directe concurrent, maar ze waren voetballend echt veel minder. Zeker als je ziet dat wij tegen de nummer 4 gewoon met 3-3 gelijkspelen, tegen de nummer 3 1-1 enzo terwijl die echt veel meer voetballend vermogen hebben.

  17. #2897
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Gisteren waren de 2 punten van ons weer eens gestolen, echt dramatisch. Thuis wonnen we van hun 8-1 en nu weer uit natuurlijk punten verneuken (2-2). Het begon wel goed, na twintig minuten ongeveer kwamen hun opeens met een diepe bal en onze keeper snapt het spelletje niet helemaal; hij kwam uit en deed verder helemaal niets! Hoe dan ook 1-0. Een paar minuten daarna kwam hun linksmid vrij en die dacht maar eens uit te halen, met onze keeper weet je 't maar nooit. En jawel; hij dook onder de bal door; 2-0. Vlak voor tijd kwamen wij zoals gewoonlijk weer eens met een goed uitgespeelde kans en die benutten we dan ook Daar staat het dan weer 2-1 vlak voor rust. Toen vlak voor tijd - wij met een corner, zij koppen verkeerd weg en onze achterste man kan hem in de kluts intikken: 2-2.

    Helaas, we waren veel beter. Voetballen kunnen ze eigenlijk allemaal daar niet. Die platte-kar kunnen we nu wel vergeten..

  18. #2898
    Linksback04's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2010
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    25
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Gisteren 2-7 gewonnen

  19. #2899
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Straks maar 's kijken of we de nummer 4 (Melissant, uit) kunnen verslaan en een forse stap richting kampioenschap kunnen zetten. Thuis ging het volgens mij niet van harte. #hopendopeenfrisbriesje

  20. #2900
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Donderdag 2-0 verloren van de koploper die nog geen punten verspeeld had (Dat is heel knap ja). Stond alweer op linkshalf, een positie waar ik totaal niet uit de voeten kom. Zondag bij het eerste idem dito, een helft linkshalf gestaan en vooral bezig geweest met verdedigen. Bah. Ben normaal aanvallende middenvelder, spits of rechtsbuiten.

  21. #2901
    Linksback04's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2010
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    25
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    3-4 verloren in een heel spannende wedstrijd. In de laatste seconde maakten we nog bijna de 4-4.
    De competitie is bij mij nu afgelopen, 8 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. En natuurlijk kampioen geworden. Alleen nog een paar toernooien

  22. #2902
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik ben vandaag ziek dus kon niet op bezoek bij onze koploper, ben benieuwd wat de jongens er van gebakken hebben.

  23. #2903
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Straks maar 's kijken of we de nummer 4 (Melissant, uit) kunnen verslaan en een forse stap richting kampioenschap kunnen zetten. Thuis ging het volgens mij niet van harte. #hopendopeenfrisbriesje
    Dan moest je hier vlak bij (Melissant ligt een kwartiertje van mijn woonplaats). Welke klasse spelen jullie, want over het algemeen speelt Melissant nooit zo hoog?

    Vandaag was de wedstrijd tegen Overmaas, uit nog 4-0 van verloren, maar deze keer moest er gewonnen worden. Na de winst van vorige week leken we degradatie te ontlopen, totdat onze trainers doodleuk melden dat er dit seizoen 3 degraderen (en wij staan dus op die 3e degradatieplaats). Er kon alleen nog eerste klasse gespeeld blijven worden als wij de resterende 2 wedstrijden wisten te winnen en de club boven ons geen punt meer pakte.

    Eerst moest er nog maar eens gewonnen worden en dat begon goed. Na een minuut of 20 maakte wij de 1-0. Dat was ook de ruststand. Direct na de aftrap van de 2e helft scoorde Overmaas de gelijkmaker. In de rust hadden we al 3x gewisseld (eentje zelfs ervoor vanwege een blessure) maar zoals zo vaak hadden we weer pech. Een speler van ons kreeg pijn in de lies en kon niet door, waardoor een speler van de D1 mee moest doen. Ikzelf was ook niet geheel fit omdat ik ziek was geweest. Daarnaast waren er nog meer die kleine pijntjes hadden. Dat was allemaal in ons nadeel en zo verloren we uiteindelijk met 1-3 en was degradatie echt een feit. Iets minder zuur maakt de winst van de ploeg onderons, waardoor we als er 2 zouden degraderen het ook niet hadden gehaald.

    Nu mogen we dinsdag uit tegen een Hoofdklasser, Halsteren C1, dan volgende week woensdag thuis tegen Bruse Boys en dan over een week of 2 de laatste competitiewedstrijd tegen de nummer laatst die -3 punten heeft.

  24. #2904
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Als ik de site van OFC mag geloven heeft mijn team met 4-5 huisgehouden. Ik speel ook in een raar elftal...

    ---------- Post toegevoegd om 15:32 ---------- vorige post was om 15:29 ----------

    Laatste wedstrijden:
    Gelijk tegen de nummer laatst. Verloren van de toen nog nummer tien. Gewonnen van de nummer zes. Gelijk tegen de nummer 2 (na 1-4 achter) en gewonnen van de nummer 1. Ik begrijp het niet meer...

  25. #2905
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vandaag in een tering hete middag met 6-1 gewonnen. Uit op gewoon gras hadden we hier 1-1 tegen gespeeld, maar toen zaten er 5 wat langere spelers bij die er nu opeens allemaal niet bij waren. Beetje verdacht.. Moest weer plaatsnemen op m'n oude plekje rechtshalf, omdat ik de laatste weken aldoor rechtsvoor sta. Kom daar denk ik iets meer uit de voeten, maar alsnog 2 keer gescoord. Ging echt heerlijk vandaag, maar nogmaals het was echt bloedheet. Stond gelukkig bij een dik 'getinte' jongen die echt niet kon rennen. Stond ik dus lekker vrij de hele tijd.

  26. #2906
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Altijd mooi als je met je E2 bij een stadgenoot E1 wint. 2-4. We staan in de Hoofdklasse prima 5e en dat als E2. Seizoen nu al geslaagd.

  27. #2907
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    1-0 verloren, zeer onterecht, maarja. De bal wilde er maar niet in voor ons en de tegengoal was een belachelijk gegeven penalty. Daarbij hadden wij er zelf ook nog een moeten krijgen want zij maakten maar liefst 3x hands in een situatie.

    Jammer, kreeg ook nog geel na de wedstrijd omdat ik vroeg waarom hij niet door liet spelen, aangezien HBSV alleen maar aan tijdrekken deed. Beetje zielig, maar goed.

  28. #2908
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Dan moest je hier vlak bij (Melissant ligt een kwartiertje van mijn woonplaats). Welke klasse spelen jullie, want over het algemeen speelt Melissant nooit zo hoog?
    Klopt, niveautje bierteam. 7e klasse, aangezien de zaterdagteams(1 t/m3) pas sinds dit jaar bestaan bij Hekelingen.

    Maar goed, als er niks vreemds meer gebeurd gaan we ook promoveren. Zaterdag vocht Melissant voor zijn laatste kans op aansluiting met ons, stelde ongeveer een heel nieuw elftal op met selectiespelers, maar werd vakkundig met 1-3 opgerold.

    Aanstaande zaterdag tegen Dawasiknie's Spijkenisse, pakken we een punt zijn we kampioen.

    Aanstaande dinsdagavond 1/4 finale beker.

    Nee, voor een zooitje ongeregelde dertigers die geregeld met 10/11/12 man op komen dagen doen we het niet verkeerd.

  29. #2909
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    3-0 gewonnen van de laatste in de poule. Brlangrijke punten in de strijd tegen nacompetitie. De eerste 10 zijn veilig en we staan nu 8e met nog 3 wedstrijden op het programma. We moeten nog wel 2x tegen een team onder ons dus het kan nog heel spannend worden.

    Ik heb zelfs mijn 1e doelpunt van het seizoen gescoord. Penalty versierd en zelf binnen gewerkt.[
    Laatst gewijzigd door Benni; 18 april 2011 om 16:56

  30. #2910
    Bemoeial GordonShumway's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 september 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    49
    Berichten
    129
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het team waar ik grensrechter van ben is op 10 april kampioen geworden door een "concurrent" met 6-3 te verslaan. Het was wedstrijd nummer 19 en voor het eerst deze competitie stonden we op achterstand.

    Deze week wonnen we bij een middenmoter met 1 - 10.

    Onze cijfers:

    Gesp 20

    Gew 20
    Gel 0
    Verl 0

    Pnt 60

    Voor 141
    tegen 16

  31. #2911
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Das ook niks aan.

  32. #2912
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    'k Heb voor donderdag weer een bekerduel op het programma staan. Staan in hun huidige competitie er niet al te best voor, moet dus geen laste opgave zijn. We moeten overigens nog thuis ook.

  33. #2913
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Gisteravond speelden we dus onze 1/4 finale beker bij SCO'63.

    Goed begonnen, 0-1 voorgekomen, meerdere grote kansen verprutst en toen was er weer eentje die na 4 tikken op zijn hak niet kon laten om na te trappen. Rode kaart na 30 minuten.

    Uiteraard verwacht je dan een uitermate lastig laatste uur, maar dat viel uiteindelijk reuze mee. Na de 0-2 halverwege de 2e helft was de buit wel binnen. De tegenstander kreeg aanvallend niks voor elkaar, ook niet met een man meer.

    Nog 1 horde en we mogen de finale in Zeist gaan spelen.

  34. #2914
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Einstein zaterdag erbij?

  35. #2915
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Uiteraard. Heb nog wel een pijnlijk dijbeen overgehouden aan mijn 'tot hier en niet verder' houding van afgelopen dinsdag, maar dat loopt wel los. Ik wil sowieso meedoen in de potentiele kampioenswedstrijd.

  36. #2916
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Hehe mooi zo. Wij gaan ons best doen, eerst maar is zorgen dat we genoeg man bij elkaar krijgen haha. Wordt namelijk nog best lastig.

  37. #2917
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Vandaag was ik eigenlijk vrij, maar ik kon meedoen met de C3 (waar Fer28 inzit). Het was een toernooi bij OHVV. Met negen C3 spelers, eentje van de B2, eentje van de C2 en ik, van de C1, moesten we tegen vijf andere (Nieuwenhoorn, OHVV, SHO, Smitshoek, Abbenbroek) teams. Eigenlijk was iedere wedstrijd van ons hetzelfde. Wij waren beter, maar maakten de kansen niet af. Daardoor wonnen we of met 1-0 of speelden gelijk. Het eindresultaat was 3x winst (1-0, 1-0, 1-0) en 2x gelijk (0-0, 0-0).

    Nu dinsdag met de B1 meedoen, alvast om te kijken voor volgend jaar, tegen de aartsrivaal en dan woensdag met mijn eigen team een vriendschappelijke wedstrijd Bruse Boys.

  38. #2918
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Kampioenen!

    Betrekkelijk eenvoudig de titel binnengesleept tegen Spijkenisse. 3-0

    Zelf een matig potje gespeeld op rechtsback, maar dat mocht de pret niet drukken. Straks uitkateren op het strand...

  39. #2919
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Mijn competitie is al afgelopen, moet alleen de eerste weken van mei nog een toernooi.

  40. #2920
    Linksback04's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2010
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    25
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Ik had vandaag paastoernooi, helaas maar vierde geworden, maar het was wel een lastige poule. Dit zijn de uitslagen van mijn team :

    SV 'S GRAVELAND D1 6-2 FC ALMERE D4
    FC ALMERE D4 2-0 SV BATAVIA '90 D1
    FC ALMERE D3 3-2 FC ALMERE D4
    VV MONNICKENDAM D1 0-0 FC ALMERE D4
    FC ALMERE D4 3-2 WATERWIJK D4

  41. #2921
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Gister met een enorme kater 13-2 gewonnen, en dat op een tijd van 9 uur. 2 keer gescoord en 3 assists geleverd.

    's middags met het 2e eindelijk weer eens gewonnen. Dit keer 5-1, heb de 2e helft gespeeld maar was vrij zwak. Kwam doordat ik al 90 minuten in de benen had en dat in die hitte.

  42. #2922
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Kampioenen!

    Betrekkelijk eenvoudig de titel binnengesleept tegen Spijkenisse. 3-0

    Zelf een matig potje gespeeld op rechtsback, maar dat mocht de pret niet drukken. Straks uitkateren op het strand...
    Zwaar onterecht. Wij hadden op een gegeven moment de grens zwaar tegen natuurlijk.

  43. #2923
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Zwaar onterecht. Wij hadden op een gegeven moment de grens zwaar tegen natuurlijk.
    Op eigen helft nog wel?!?!?!

    Was natuurlijk zeer schappelijk van mij om ff die vlag te hanteren toen jullie mannetje ff een pleister moest halen. Beetje vreemd dat ze bij die twijfel-achterbal waar ik een corner gaf ineens vroegen of ik die vlag neer wilde leggen. Stank voor dank....
    Laatst gewijzigd door Einstein; 24 april 2011 om 21:10

  44. #2924
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De komende week wordt er weer niet gevoetbald, de week daarna moeten wij de laatste wedstrijd spelen van de competitie, uit tegen Blerick C1.

  45. #2925
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Een feestend Hekelingen 2:




    Een gedesillusioneerd Spijkenisse 8:


    Huidige stand, nog 2 potjes voor de vorm af te werken.

Pagina 65 van 74 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •