Pagina 7 van 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 315 van 905

Discussie: Borussia Dortmund

  1. #271
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    ja kansen waren aan het begin, maar ook in 2e helft had hij beste kans. en ik telde het schot van Almeida ook al, prachtige actie.

  2. #272
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    (h) zaterdag naar Duisburg, moet toch wel te doen zijn voor jullie..

  3. #273
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    ja in principe wel, maar om nou te zeggen dat we constant zijn?? Vaak als we van een goede ploeg winnen laten we het de volgende wedstrijd afleveren.
    Ik vrees ook dat dit het eerste en laatste seizoen van Petric is. Zal na dit seizoen makkelijk bij een topclub terecht kunnen.

  4. #274
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    als Valdez nu eens zijn Werder Bremen- vorm (dus toen hij nog daar speelde) eens in Dortmund zou etaleren, dan zou dat al een slok op een borrel zijn..

    het zelfde geldt trouwens ook voor Klimovicz (als ik het goed schrijf), die zo goed was bij Wolfsburg...

  5. #275
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    ja als dortmund nu compleet zou zij hebben ze best een europees waardig team, en met huidige spelers zou dit mijn opstelling zijn.
    -------------------Zickler-------------------
    --Rukavina-----Amedick-----Kovac----Dede-------
    --Blaszykowzki---Tinga-----Kehl-------Kringe-----
    ---------------Frei---------Petric----------------

  6. #276
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Tinga had in dat laatste half uur opeens wel erg veel moeite om Diego bij te houden zeg...

  7. #277
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Willem II verwelkomt Dortmund talent
    Geschreven door William Lekatompessy op woensdag, 30 januari om 15:33

    Willem II heeft zich weten te versterken met Mehmet Akgün. De talentvolle middenvelder wordt overgenomen van het Duitse Borussia Dortmund en zal anderhalf jaar te bewonderen zijn in Tilburg met een optie voor nog eens twee jaar, zo meldt de officiele website van de club. De 21-jarige Akgün geldt als groot talent in Duitsland. Op zeventienjarige leeftijd debuteerde de aanvallend ingestelde middenvelder in de hoofdmacht van Dortmund, toendertijd onder leiding van Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. Na zijn debuut kwam de jonge voetballer amper aan spelen toe.

    Technisch directeur Andries Jonker was zeer in zijn nopjes met de nieuwste aanwinst van de Tilburgers. “Akgün is een technisch vaardige middenvelder met veel loopvermogen. Wij volgen hem al een tijdje en zijn verheugd nu zaken te hebben kunnen doen”, aldus Jonker.


    Goed dat ze hem uitlenen, speelde dit seizoen 1 wedstrijd als rechtsback terweijl hij in de jeugd vaak als rechtsbuiten speelde, was dus aanvallend sterk die wedstrijd maar verdedigend zo kwetsbaar!! zal zijn ontwikkeling nu dus goed kunnen volgen!

  8. #278
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Mehmet Akgun?? Is echt een gruwelijke speler, ken hem. Galatasaray kon hem ook halen maar we vonden hem niet goed genoeg.

  9. #279
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zickler
    Rukavina--Amedick--Kovac--Dede
    Kehl
    Blaszykowzki--Kringe
    Tinga
    Frei--Petric
    zelfde zoals SEBAZ dus al zei

    Mss zou ik wel Federico achter de spitsen zetten en dan Tinga die achteruit schuift naar de positie van Blaszykowzki ofzo..

  10. #280
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Borussia Dortmund: Ziegler - Rukavina, Amedick, Kovac (Wörns), Dede - Kehl - Kringe, Tinga - Federico - Valdez, Petric.
    Auf der Bank: Bade - Wörns, Brzenska, Hummels, Kruska, Buckley, Klimowicz, Frei.

  11. #281
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    3-3. Gezien je 3-1 achterkomt wel goed, maar tegen de laaste moet je eigenlijk gwn winnen.

    Doordat slordig balverlies kan de tegenstander altijd gemakkelijk counteren. Echt onnodig.
    Nu, op het einde van de wedstrijd werd Duisberg helemaal weggedrukt en kon Klimowicz nog 2 keer scoren. Eigenlijk had ook de ingevallen Frei ook nog moeten scoren maarja...
    Volgende week derby. Met Klimowicz en Frei id spits starten?

  12. #282
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dortmund-Hansa komt almaar dichterbij

    Zaterdag is het zover, dan ga ik voor de 1ste keer naar BVB!

  13. #283
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    zag het net op teletekst dat ze deze week tegen Hansa moeten. Moest gelijk aan jou denken.....
    Veel plezier dit weekend en weet zeker dat lange busreis de moeite waard is. Wees op tijd en geniet van de overheerlijke bratwurst en de prachtige atmosfeer!!

  14. #284
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Edwards Bekijk bericht
    zag het net op teletekst dat ze deze week tegen Hansa moeten. Moest gelijk aan jou denken.....
    Veel plezier dit weekend en weet zeker dat lange busreis de moeite waard is. Wees op tijd en geniet van de overheerlijke bratwurst en de prachtige atmosfeer!!
    Dat zal ik zeker doen. Ik zal nadien wat foto's op VZF plaatsen!

    Heja BVB!

  15. #285
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik schrijf morgen (normaal) een verslagje van de wedstrijd van zaterdag BVB-Hansa Rostock.
    Super was het!

  16. #286
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Ik schrijf morgen (normaal) een verslagje van de wedstrijd van zaterdag BVB-Hansa Rostock.
    Super was het!
    Had niet anders verwacht!! Ben benieuwd naar je bevindingen en je verslag!!

  17. #287
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zaterdagochtend om 5h30 al uit bed om me klaar te maken voor de wedstrijd BVB-Hansa Rostock.
    We vertrokken met een auto naar Lokeren, waar we met de bus naar richting Dortmund trokken.


    Iets meer of een uur voor de wedstrijd; de Südtribune.

    Wanneer de bus ons afzette in het centrum van DO was het er, ondanks dat er toch wel veel volk rondliep, opvallend stil.
    Toen we aankwamen in het Westfalenstadion (aka Signal Iduna Park) liepen we onmiddellijk naar een kraam met braadworsten, we hadden ondertussen toch honger gekregen.
    Al een uur voor de wedstrijd zaten we al in ons vak (mit eine halbe liter), de Südwest, naast de schitterende Südtribune, die was ondertussen ook al goed gevuld.
    Het eerste kippenvelmoment kwam er toen de spelers van BVB het veld opkwamen.
    Nog zo'n momenten waren toen de hele Südtribune begon te springen, Klimowicz scoorde en wanneer S04 op achterstand kwam. Schitterend, ik krijg er nog rillingen van
    Na dit allemaal gezegd zijnde, was het eigenlijk niet zo’n goede wedstrijd. BVB won wel met het kleinste verschil dankzij de juist ingevallen Diego Klimowicz!
    Achter de match aten we uiteraard nog een braadworst, pizzaatje en gingen we nog iets drinken.


    Mooi uitzicht op het stadion vanuit ons vak.




    Toen was er de terugreis, 3/4uur rijden, nuja niet dat ik dan maar ook 1 enkele keer naar het uurwerk heb gekeken, voor dat we het wisten waren we al weer in Lokeren gekomen. Een superambiance op bus.


    Een blik vanuit de Südtribune

    Hier nog wat extra schitterende foto's toegevoegd, een uitzicht op de Süd.





    HEJA BVB
    Laatst gewijzigd door Genkster; 26 februari 2008 om 16:52

  18. #288
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    herkenbaar beeld, prachtig beeld en bovenal BVB BEELD!!!!

  19. #289
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nog 2 mooie foto's toegevoegd aan mijn verslag.

    Vanavond, voor de DFB Pokal: 19:00h Borussia Dortmund ? - ? Hoffenheim
    Laatst gewijzigd door Genkster; 26 februari 2008 om 19:47

  20. #290
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    2-1 aan de rust. Federico en Tingo voor BVB, en een strafschop tegen gekregen.

    Nog zeker een doelpuntje voor DO erbij hopelijk.

    BVB09!

  21. #291
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    3-1 geëindigd, Petric!

  22. #292
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Jena wint tegen Stuttgart met penalty's!!!
    Dus dat wil zeggen Jena-BVB voor halve finale.
    Nu droom en redeneer ik wat verder: Bayern gaat morgen door en speelt nadien ook de finale.
    BVB wint van Jena en komt ook id finale terecht, dan is volgens mij BVB al zeker van Europees aangezien Bayern bovenaan eindigt en dus zeker CL zal spelen. Gaat het ticket dan niet naar BVB?

    Nuja, dream on..

  23. #293
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Jena wint tegen Stuttgart met penalty's!!!
    Dus dat wil zeggen Jena-BVB voor halve finale.
    Nu droom en redeneer ik wat verder: Bayern gaat morgen door en speelt nadien ook de finale.
    BVB wint van Jena en komt ook id finale terecht, dan is volgens mij BVB al zeker van Europees aangezien Bayern bovenaan eindigt en dus zeker CL zal spelen. Gaat het ticket dan niet naar BVB?

    Nuja, dream on..
    is het al bekend dat Dortmund tegen Jena moet?? Laten we eerst die wedstrijd maar eens winnen en die ossies niet onderschatten!! Als we de finale halen zal dat al geweldig zijn. En als we die gewoon winnen is dat ticket sowieso binnen

  24. #294
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Kehl maakt week Dortmund compleet
    Geschreven op donderdag, 28 februari om 13:58

    Niet alleen plaatste Borussia Dortmund zich eerder deze week ten koste van TSG Hoffenheim voor de laatste vier van de DFB Pokal, ook wist de Bundesliga-club Sebastian Kehl langer aan zich te binden. De middenvelder ondertekende donderdag een contract tot medio 2012.

    Kehl overwoog om een buitenlands avontuur aan te gaan, maar koos toch voor een langer verblijf bij die Borussen. “Het was Borussia of het buitenland”, liet een blije Kehl, die een aflopend contract had, weten. “Ik speel nu al zes jaar voor deze club en voel me zeer verbonden.”

    De 30-voudig international kampte dit seizoen wederom met knieklachten en kwam daardoor slechts zeven competitieduels in actie. Voor zijn periode in het Ruhtgebiet stond hij op de loonlijst bij SC Freiburg en Hannover 96.




    Wat een geweldig nieuws!!

  25. #295
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Berlin, Berlin, wir fahren nach Berlin!!!

    Borussia Dortmund naar de finale in de DFB-Pokal.
    als fcbayern morgen wint van Wolfsburg zijn we zeker van Europees voetbal. (ondanks een slecht seizoen).

    BVB!!

  26. #296
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Berlin, Berlin, wir fahren nach Berlin!!!

    Borussia Dortmund naar de finale in de DFB-Pokal.
    als fcbayern morgen wint van Wolfsburg zijn we zeker van Europees voetbal. (ondanks een slecht seizoen).

    BVB!!
    Kijk, Daar had ik nog niet bij stil gestaan! Is waar ook, maar nog mooier zal het zijn als we de beker winnen. We kunnen wel weer een prijsje gebruiken!!

    Heb gisteren alleen de eerste helft gezien. Wat een prachtige sfeer waarbij ook de Jena supporters flink van zich lieten horen. Het eerste kwartier speelde BVB sterk met vlotte combinaties en druk naar voren, maar na de 1-0 sloeg de twijfel weer toe. Frei en Petric wisten elkaar wel weer erg goeed te vinden zeg!

    Ik vindt bovendien dat de 10 afgeschaft moet worden. Ik ben van mening dat Federico niet goed genoeg is en neemt ruimte van Petric in, loopt hem vaak in de weg. In plaats van een ruit zou ik liever twee centrale middenvelders (Kehl,TInga zien) met goede flanken (Blaszykowszki op rechts en Kringe/Buckley op links).

    Europees voetbal zal leuk zijn (voor mij een nederlandse opponent, en voor che Joachim een belgische), maar moet niet ten koste gaan van competitie volgend jaar, want je ziet dat veel ploegen het dan moeilijk hebben (oa nurnberg dit jaar).


    Een ding hoop ik wel. Of Petric moet op het EK geen pepernoot raken, of hij moet licht geblesseerd raken zodat hij dat tournooi niet speelt, want als hij de vorm houdt als wat hij nu heeft zou hij deze zomer maar zo kunnen vertrekken naar een echte topclub!e

  27. #297
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Berlin, Berlin, wir fahren nach Berlin!!!

    Borussia Dortmund naar de finale in de DFB-Pokal.
    als fcbayern morgen wint van Wolfsburg zijn we zeker van Europees voetbal. (ondanks een slecht seizoen).

    BVB!!
    zijn er in principe "maar" 20.000 kaarten per club beschikbaar voor die finale? dat is bijna alleen al de hele Süd-tribune.. (h)

  28. #298
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    zijn er in principe "maar" 20.000 kaarten per club beschikbaar voor die finale? dat is bijna alleen al de hele Süd-tribune.. (h)
    tja 20.000 voor bayern, rest voor bobo's:kwasny:

  29. #299
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Om verder te gaan op bovenstaande discussie; dit bericht:

    Op 19 april speelt Borussia Dortmund de finale van de Duitse beker tegen Bayern München. Een ding is alvast zeker: het vak van Dortmund zal helemaal vol zitten.

    De fans van Borussia Dortmund willen er koste wat het kost bijzijn in Berlijn. Het clubbestuur liet al weten dat ze ruim 180.000 aanvragen hebben gekregen voor tickets voor de wedstrijd tegen Bayern. Een klein probleem, want elke finalist krijgt slechts 20.491 plaatsen ter beschikking.

    Op zich is de stormloop voor tickets niet zo merkwaardig. Het is namelijk al negentien jaar geleden dat Dortmund nog eens een Duitse bekerfinale mocht betwisten.
    Alstublieft! Prachtig eingelijk wel. Natuurlijk belachelijk, 20 000 supporters per club, maar als je 180 000 aanvragen hebt voor een ticket is dit gewoon bewijs wat voor een fantastische schare supporters BVB wel niet heeft. Dit is waarschijnlijk één van de weinige clubs in Europa waar zoiets mogelijk is.

    Overgens wordt er het gerucht rondgegaan dat Petric naar Juventus zou kunnen gaan. Juventus zou daarvoor Tiago willen aanbieden + nog een paar miljoenen.
    Petric is dit seizoen van ongeloofelijk groot belang geweest voor BVB. Zonder hem zouden we ongeveer id degradatiezone gestaan hebben denk ik, maar Tiago is toch zeker ook geen slechte speler, was top bij Lyon en speelt de laatste wedstrijden bij Juve ook erg goed. Komt daar ook nog eens een paar miljoen bij. Op het eerste zicht niet zo'n slecht bod natuurlijk. Al is er nog niks officieels.

  30. #300
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik weet niet of iemand deze (of een vergelijkbare) sfeerfoto van de BVB-fans had geplaatst, maar ik vind deze wel super eigenlijk!



    (de bekerwedstrijd tegen Jena was dit..)

  31. #301
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Open Letter From BVB To Their Fans:
    "Our Whole Life, Our Total Pride!" (Unzer ganzer Stolz, Unzer ganzer Leben!!Nur der BVB!)

    [21.04.] This song is still ringing in our ears from last Saturday. Of course we could have won and we are of course unhappy it did not work out in the end. However, we are also able to look back on Saturday with pride. Proud to play Bayern to a close defeat but especially proud that the "BVB Family" is not only a phrase and it lived on Saturday. BVB is you fans together with us and that was proven in Berlin and Dortmund.


    Berlin was full of Dortmund fans on Saturday.
    At this point we would like to say thank you. Thank you to each of you who supported us so amazingly in Berlin and represented our colors proudly. Berlin already belonged to us early in the morning, "Schwarzgelb" was the dominant color everywhere. Noticable for us officials as well as the players were the nearly intimidated looking Bayern fans. We also thank the thousands of fans who could not be with us in Berlin and who crossed their fingers at home in front of the TV, in the pubs or on Dortmund´s Friedensplatz.

    The atmosphere in the stadium was unique, you could only hear our fans throughout the entire 120 minutes. It was also because of you that ball went over the line in the 92nd minute, the celebrations were ecstatic, you could hear "Yeeees!" for several minutes all through the stadium. Almost unthinkable what the celebrations would have been like after a victory. During his moving speech before the match, Nobby Dickel expressed what you later lived through the whole match. "This evening will be our evening!" That is exactly what happened and many neutral fans started to side with us druing the match, everyone was full of praise. Emails that reached us since Saturday say it all. "The atmosphere at the Olympic Stadium was gigantic, this is what Borussia Dortmund has always stood for."

    WE ARE BORUSSIA!
    Thank you, from your BVB!





    Bron;www.bvb.de

  32. #302
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    De naam van Martin Jol doet de ronde bij Borussia Dortmund, zo meldt AD Sportwereld. Volgens de ochtendkrant is de positie van Thomas Doll in Dortmund wankel geworden en is de 52-jarige Scheveninger in beeld om met ingang van volgend seizoen zijn positie over te nemen. De afgelopen weken viel zijn naam ook bij Hamburger SV. De nummer vijf van de Bundesliga wacht nog steeds op een antwoord van Gérard Houllier, die is gevraagd Huub Stevens op te volgen. Jol zou een alternatief zijn indien Houllier een dezer dagen laten weten geen trek te hebben in een dienstverband bij die Rothosen.

    Jol zit sinds zijn ontslag bij Tottenham Hotspur zonder club. Over belangstelling heeft hij sowieso niet te klagen. Tal van clubs klopten al bij hem aan. Zo werd hij enkele weken geleden met AZ in verband en zou hij reeds een onderhoud met FC Twente hebben gehad om de naar Schalke 04 vertrekkende Fred Rutten op te volgen.

    BRON: Voetbalzone.nl





    Ik zou hier zeer blij mee zijn. Doll is echt een nietsnut in mijn ogen en ik zou graag Jol in Dortmund willen zien!

  33. #303
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Goed nieuws, minder nieuws is dat er gisteren werd gelijk gespeeld tegen Nurnberg... Wordt nog akelig die laatste speeldagen.

    Hier overigens nog een mooi filmpje van de DFB Pokal Finale vd Borussia Dortmund fans!
    http://www.youtube.com/watch?v=kaJT4S4ZGJg

  34. #304
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Edwards Bekijk bericht
    De naam van Martin Jol doet de ronde bij Borussia Dortmund, zo meldt AD Sportwereld. Volgens de ochtendkrant is de positie van Thomas Doll in Dortmund wankel geworden en is de 52-jarige Scheveninger in beeld om met ingang van volgend seizoen zijn positie over te nemen. De afgelopen weken viel zijn naam ook bij Hamburger SV. De nummer vijf van de Bundesliga wacht nog steeds op een antwoord van Gérard Houllier, die is gevraagd Huub Stevens op te volgen. Jol zou een alternatief zijn indien Houllier een dezer dagen laten weten geen trek te hebben in een dienstverband bij die Rothosen.

    Jol zit sinds zijn ontslag bij Tottenham Hotspur zonder club. Over belangstelling heeft hij sowieso niet te klagen. Tal van clubs klopten al bij hem aan. Zo werd hij enkele weken geleden met AZ in verband en zou hij reeds een onderhoud met FC Twente hebben gehad om de naar Schalke 04 vertrekkende Fred Rutten op te volgen.

    BRON: Voetbalzone.nl





    Ik zou hier zeer blij mee zijn. Doll is echt een nietsnut in mijn ogen en ik zou graag Jol in Dortmund willen zien!
    Jol staat volgens verschillende Duitse media ook in de belangstelling van HSV. Maarja, dat deden al zoveel coaches hoor. Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer Dolli moet gaan.

  35. #305
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Jol staat volgens verschillende Duitse media ook in de belangstelling van HSV. Maarja, dat deden al zoveel coaches hoor. Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer Dolli moet gaan.
    Ik denk dat Doll direct na de laatste wedstrijd van het seizoen zijn spullen mag pakken (waarna hij naar HSV verkast:roflmao:). Ze zullen nog voor het EK een nieuwe trainer aanstellen.


    Degen zou transfervrij naar Liverpool vertrekken. Ik als Mancunian( en ook een klein beetje BVBer) moet hier erg hard om lachen!! Hij kon het niveau bij Dortmund nog niet eens aan. Zal bij Liverpool ook amper aan spelen toekomen, kunnen ze beter de jeugd de kans geven, maar ja.....

  36. #306
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Al iets van geruchten gehoord van inkomende transfers? Ik had gehoord dat ze met het plaatsen van Europees voetbal dat er 11miljoen euro extra ging vrijgemaakt worden voor spelers..?

  37. #307
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nee niet echt
    Hajnal komt transfervrij. Wel zijn ze op zoek naar een centrale verdediger (en dat is nodig ook)
    Worns gaat hoogstwaarschijnlijk naar 1860 Munchen.

  38. #308
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hier ben ik wel blij mee: het nieuwe shirt van BVB!




  39. #309
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    ZIet er inderdaad flitsend uit!!
    Hopen op een mooi seizoen met een mooi shirt!

  40. #310
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Edwards Bekijk bericht
    ZIet er inderdaad flitsend uit!!
    Hopen op een mooi seizoen met een mooi shirt!
    Ook de sponsor staat er al stukken beter op dan de afgelopen twee jaar.
    Ik ga hem zeker halen!

  41. #311
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Over de sponsor gesproken, is dat niet een blauw embleem??? Kon nog weleens problemen gaan geven....

  42. #312
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Edwards Bekijk bericht
    Over de sponsor gesproken, is dat niet een blauw embleem??? Kon nog weleens problemen gaan geven....
    Ja blauw.
    Maar waarorm dan een probleem, toch stukken beter dan dit:


  43. #313
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ja, dan vind ik dat shirt met die dunne strepen inderdaad beter uitzien zeg...

  44. #314
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    ja, dan vind ik dat shirt met die dunne strepen inderdaad beter uitzien zeg...
    Nja idd, maar dit is het shirt van dit jaar.

  45. #315
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Ja blauw.
    Maar waarorm dan een probleem, toch stukken beter dan dit:


    Ik bedoelde met het blauwe embleem dat dit niet zo goed zou liggen bij de bvb supporters. Zo waren er vorig jaar enkele protesten bij het plaatsen van een blauw logo op het Signal Iduna Park (kleuren van SIgnal Iduna is immers ook blauw) wat door de lichtstralen van ver was te zien.

    Dit viel niet bepaald in goede aarde, vandaar dat ik zei dat het nog weleens problemen kon gaan opleveren.


    Overigens heb ik van een vriend begrepen dat in de Duitse media Sinkiewicz wordt genoemd als nieuwe aankoop. Dit zou een goede aankoop zijn zeg!

Pagina 7 van 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •