Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 315 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #271
    jordi189's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 november 2007
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    beter dat loran weer bijna fit is

  2. #272
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bouw staantribunes begonnen

    NAC is begonnen met het weghalen van de stoeltjes voor het realiseren van een staantribune op de B-Side. Het is nog niet precies duidelijk hoeveel plaatsen er ontstaan op deze tribune, daar moeten nog berekeningen op losgelaten worden.
    Er is overigens nog steeds geen bouwvergunnning binnen voor deze operatie. NAC verwacht deze 10 september te ontvangen.



    Ik hoop dat er iets aan het beton gedaan wordt, zo'n saaie boel

  3. #273
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het aantal rijen blijft gelijk zo te zien. Veel extra toeschouwers zal dat niet opleveren volgens mij.

  4. #274
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nog geen staantribune tegen Willem II

    NAC kan de staantribune op Vak E, beter bekend als de B-side, nog niet in gebruik nemen tijdens de wedstrijd tegen Willem II. De gemeente Breda wil meer informatie over de betonbelastingberekening en over de capaciteit van de vluchtwegen.
    Dat is het resultaat van de bespreking die architect, constructeurs, NAC en de gemeente Breda gisteren hebben gevoerd. Het gevolg is dat de vijfhonderd mensen die op de wachtlijst staan voor een seizoenskaart, de wedstrijd NAC-Wilem II van aanstaande zondagmiddag niet kunnen bezoeken, want deze wedstrijd is reeds uitverkocht. NAC zal in de komende dagen de reeds verwijderde stoeltjes opnieuw aanbrengen.

    De staantribune op de B-side moet twee keer zo groot worden als die op Vak G. Eerder kreeg NAC voor die tribune wel een vergunning. Maar omdat op de B-side 300 mensen meer zouden komen te staan dan nu (800 ipv 500) , bleken er op deze tribune alsnog problemen op te doemen. Wat betreft de betonbelasting zou het gaan om problemen op de zeer lange termijn (20 tot 25 jaar), waar op zich eenvoudig maatregelen tegen kunnen worden genomen. De gemeente Breda geeft echter geen voorlopige vergunning af, want voorlopige vergunningen bestaan nu eenmaal niet. Bij het verlenen van een vergunning moet aan alle vereisten zijn voldaan. Bij de vluchtwegberekeningen bleven vragen open.

    Als de gestelde vragen afdoende zijn beantwoord, is de gemeente Breda bereid om de gevraagde vergunning alsnog af te geven. NAC hecht eraan om de goede samenwerking met de gemeente in deze zaak te onderstrepen. Het overleg leverde ook geen onoverkomelijke zaken op, maar het oplossen van de problemen kost naar schatting twee tot drie weken.
    NAC betreurt dat vijfhonderd supporters nog niet kunnen worden bediend. Zij zullen in de komende dagen een brief of e-mail krijgen, met daarin uitleg hoe NAC de aanvraag voor een seizoenskaart verder wil behandelen. Dat is nu intern onderwerp van overleg.

    NAC onderstreept dat iedereen die nu een seizoenskaart heeft gewoon de wedstrijd tegen Willem II kan bezoeken. De seizoenskaart EE is gewoon geldig voor Vak E, zij het dus met een stoeltje.

  5. #275
    jordi189's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 november 2007
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    komen in de staantribunes owk de letters B-Side te staan?

  6. #276
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC stijgt naar vijfde plek

    NAC is dankzij de overwinning op Roda JC gestegen naar de vijfde plek in de Eredivisie. Met zes punten uit drie wedstrijden (doelsaldo +2) is NAC heel behoorlijk aan de competitie begonnen.

    De stand:


    Volgende week zaterdag wacht NAC om 18:45u de thuiswedstrijd tegen Heerenveen, dat vandaag met 2-1 van NEC won.

  7. #277
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacbredahb Bekijk bericht
    NAC stijgt naar vijfde plek

    NAC is dankzij de overwinning op Roda JC gestegen naar de vijfde plek in de Eredivisie. Met zes punten uit drie wedstrijden (doelsaldo +2) is NAC heel behoorlijk aan de competitie begonnen.

    De stand:


    Volgende week zaterdag wacht NAC om 18:45u de thuiswedstrijd tegen Heerenveen, dat vandaag met 2-1 van NEC won.
    Heb een groot deel van de wedstrijd op eredivisie live gezien. Wat speelde NAC een volwassen wedstrijd, zeg. Zeer uitgekookt en mooi combinatievoetbal. En met Kwakman en Gorter heeft NAC een paar prima jonge spelers erbij.

  8. #278
    jordi189's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 november 2007
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nou moet ik eerlijk zeggen dat Gorter het gisteren uitstekent deed dus als Mtiliga een keer gebleseerd is zou ik als ik maaskant was gewoon gorter daar neer zetten, heb het op eredivisie live gezien

  9. #279
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Van Hanegem: "Wie naar NAC gaat, wordt vermaakt"

    In zijn column voor het Algemeen Dagblad besteedt Willem van Hanegem deze week aandacht aan NAC. De Kromme bekent dat hij zich in NAC en trainer Robert Maaskant vergist heeft.
    Van Hanegem:"Ik vergis me wel eens. Daar dacht ik aan toen ik NAC tegen Heerenveen zag spelen. Ik heb een zwak voor Ernie Brandts en vond het tragisch dat ze hem op een stiekeme manier weg stuurden bij NAC. Ik verwachtte daarbij weinig van Robert Maaskant. Volgens mij heb ik mijn gevoel in dit geval meer laten spreken dan mijn verstand."

    NAC doet het onder Maaskant namelijk zo slecht nog niet, beseft Van Hanegem:"Het spel én de resultaten van NAC bewijzen dat ik ongelijk had. Maaskant laat NAC op een aantrekkelijke manier aanvallend spelen. Het is echt leuk om naar te kijken. Wie naar NAC gaat, wordt vermaakt en daarvoor is voetbal op de eerste plaats bedoeld."

  10. #280
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    http://tv.nac.nl/29917-made-by-kees-...endam-nac.html

    briljant filmpje van kees Kwakman met een fragment a la Piet Paulusma. zag het net bij Holland Sport

  11. #281
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Demouge: "Ik ben meer een speler voor een volksclub als NAC"

    OK, OK, het is niet echt NAC-nieuws, maar het blijft leuk als een Willem II-er aangeeft liever bij NAC dan bij Willlem II te spelen. Deze keer is het de beurt aan Frank 'Superkruik' Demouge.
    Demouge:"Willem II is een nette, rustige club. Bij bijvoorbeeld Den Bosch en NEC ging het er net wat rauwer, wat agressiever aan toe. Ik ben nog altijd van mening dat ik meer een speler ben voor volksclubs als FC Utrecht, ADO of NAC, maar inmiddels voel ik me ook bij Willem II erg op mijn gemak."

  12. #282
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC wil gewoon leuk meedoen
    NAC is na zes speeldagen de verrassende koploper in de Eredivisie. Met vijftien punten blijft men in Breda echter nuchter: "We willen gewoon leuk meedoen", aldus technisch directeur Earnest Stewart.
    Het linkerrijtje blijft dan ook de doelstelling. "Om te zeggen dat NAC nu voor de plaatsen één tot en met vier gaat spelen lijkt me zwaar overdreven", zegt Stewart. "Aan de andere kant hebben we natuurlijk wel ambities. We zullen zien waar dit eindigt."
    De ploeg van trainer Robert Maaskant mag dan ook best een keer verliezen. Volgens Stewart is dat tevens één van de redenen voor succes. "Als Ajax of Feyenoord een keer onderuit gaat, neemt de druk meteen toe. Bij clubs als FC Groningen en NAC is dat niet het geval. We kunnen wat vrijer voetballen. Dat is wel iets wat in ons voordeel werkt. Laten we daarom de spanning ook niet te veel opvoeren."
    Toeval is het succes van NAC niet. "Wij leven niet bij de waan van de dag", zei Stewart vorig seizoen al eens. Spelers die elders onder hun kunnen presteren halen in Breda op zijn minst een goed niveau. "We hebben een aantal jongens met een 'smet' gehaald. Ik vind niet dat ze bij ons boven zichzelf uitgroeien, maar ze laten hier wel zien wat ze kunnen. Een gevolg van een combinatie van factoren. Ze komen in een warm nest, binnen en buiten het veld."
    "We beschikken over echte profs", zo vervolgt de technisch leider. "Gezamenlijk vormen ze een goede mix. Jong talent én ervaring. Iedereen kent zijn verantwoordelijkheden. Dat is iets waar we naar toe hebben gewerkt."
    Ook het afscheid nemen van trainer Ernie Brandts hoort daarbij. "Als gevolg daarvan hebben we best de nodige kritiek over ons heen gekregen. Maar er zat een gedachte achter. Wij vonden het verstandig om deze beslissing te nemen en dan moet je er niet voor terugdeinzen. Wat men dan verder ook over je gaat zeggen."
    Het doet hem goed dat het in de nieuwe constructie ook naar wens gaat. "Dat is mooi meegenomen. Maar met een aantal punten minder waren we nu echt niet gaan twijfelen. Wij werken dagelijks met de mensen hier, we hebben gesproken en geëvalueerd en op basis daarvan afgewogen maatregelen getroffen. Die vallen of staan niet bij een overwinning meer of minder." En dat is ongebruikelijk in het doorgaans opportunistische voetbalwereldje. "Wij willen gewoon doorgaan op de ingeslagen weg. NAC steeds wat verder brengen. Waar het eindigt? Laat NAC thuis opportunistisch zijn, een beetje Engels. En in uitwedstrijden degelijk. Als de blessures ons dan bespaard blijven en we een constant niveau houden kan het best een mooi seizoen worden."

  13. #283
    ... oomjeroom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    39
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    'Klaas speelt niet graag tegen ons'
    BREDA - Medespelers hebben voor het interview al pret. ,,Vraag eens waarom Zwaanswijk bij het klaverjassen zweet en waarom hij te korte broeken draagt. En vraag Penders waarom ze met z'n tweeën op een kamer moeten liggen.’’

    In de Ikea-lounge van het NAC-stadion grijnst Rob Penders en zegt tegen Patrick Zwaanswijk: ,,Dat is Lurling geweest, wedden?’’

    Zonder dat ze het weten speelt ook Ronnie Stam, vertrokken naar FC Twente, een rol. De jonge Bredanaar nam met spijt afscheid van de twee stoere verdedigers. Hij vond het ‘topgasten’.

    Penders betreurde op zijn beurt het vertrek van Stam. ,,Op de dag dat-ie verkocht werd, heb ik samen met Lurling een groot plakkaat op de deur van de kleedkamer gehangen: Oud-NAC. We bleven met vooral dertigers over.’’

    Zolang die uit hetzelfde hout zijn gesneden als Penders (32) en Zwaanswijk (33), is dat niet zo’n ramp voor de club. Respectievelijk 1,95 meter en 1,90 meter spieren en pure wilskracht. Maar ook gezegend met een ijzersterk karakter. Aan het eind van de middag onthult de laatste dat ‘Klaas’ (Huntelaar, red.) het nooit zo prettig vindt om tegen de stoppers van NAC te spelen.

    Zwaanswijk: ,,We kletsen er in als het nodig is. Soms heb je spitsen die te goed zijn voor ons. Zoals Huntelaar. Vinden we samen een geweldige spits. Maar als we hem om de beurt aanpakken... Halen we hem uit zijn spel. De ene keer pak ik hem aan, meteen daarna Rob weer. Dan wordt Huntelaar steeds bozer en gaat-ie steeds gefrustreerder spelen. Want we zorgen er ook nog eens voor dat hij geen ballen van de flanken krijgt.’’

    Penders vindt het een misvatting dat ze het liefst tegen grote spitsen spelen. Van Gerald Sibon krijgt hij juist de hik. Die heeft kwaliteiten die Penders en Zwaanswijk zelf ook hebben. ,,Hij doet het altijd goed tegen ons.’’

    We moeten vier trainers terug bij NAC om de ontdekker van het centrale duo te vinden. Ton Lokhoff zocht ze bij elkaar. Maar langer dan twee wedstrijden duurde het feest niet. Penders raakte zwaar geblesseerd en was meer dan een jaar uitgeschakeld. Zwaanswijk voetbalde met maar liefst acht verschillende verdedigers (onder anderen met Van Gessel, Sno, De Rijck en Mendes) voor hij Penders weer aan zijn zijde kreeg. Vanaf dat moment kreeg NAC het beste blok achterin, dat de club ooit heeft gehad.

    Op de vraag wat hun geheim is, terwijl Ajax, Feyenoord en PSV op zoek zijn naar het ideale duo, zegt Zwaanswijk: ,,Wij zijn eigenlijk maar simpele verdedigers. We verstaan de kunst van het simpel verdedigen. Het beste is als je jezelf blijft, zo is het in het leven in de maatschappij. Als je dat in het voetbal ook kunt doen, komt het goed. Onze grootste kwaliteit is dat we onze beperkingen kennen. We doen waar we goed in zijn, meer niet. Verdedigers die meer willen doen, maken de meeste fouten.’’

    Alex Ferguson bouwt elk succesteam op twee grote centrale verdedigers. Dat begon al bij Pallister en Bruce.

    Zwaanswijk, lachend: ,,Beetje onze stijl, hè?’’

    Penders: ,,Dat waren ook niet de snelsten, maar voetbal is niet alleen snelheid.’’

    Zwaanswijk: ,,PSV is de laatste jaren kampioen geworden, niet omdat het zo geweldig voorin was maar omdat er achterin de minste fouten werden gemaakt.’’

    Jullie botsen nooit?

    Penders: ,,Lichamelijk niet zo snel.’’ En tegen zijn maatje: ,,Nou ja, niet zoals jij en Alje Schut vroeger tegen elkaar opknalden.’’

    Zwaanswijk: ,,Dat was bij FC Utrecht, keihard bovenop elkaar. Kon Henk Vos zo alleen naar het doel doorlopen en verloren we met 2-1. Dat was een lekkere carnaval.’’

    Penders: ,,Maar verbaal botsen we niet veel. Alleen als het echt nodig is. Ik ben een binnenvetter, maar in het veld of in de kleedkamer kan ik wel ontploffen. Terwijl ik in het dagelijks leven juist heel rustig ben. Soms denk ik, was dat nou wel nodig? Dan heb ik m’n kop opengetrokken of een keiharde overtreding gemaakt. Zit in mijn karakter, hè. Ik ben doodziek als ik verlies. Ik kan me voorstellen dat sommige jongens bij NAC wel aan mij moesten wennen.’’

    Maar de rest van de club ligt niet wakker van een nederlaag. Het is hier altijd feest.

    Penders: ,,Als ze hier na een 3-0 nederlaag een feestje willen bouwen, kun je dat niet tegenhouden. Ik veroordeel andere spelers ook niet als ze het doen. Maar zelf heb ik er moeite mee om hier na een verloren wedstrijd bier te drinken. De gezelligheid heeft een tijdje de overhand gehad. Ik ben blij dat er nu toch ook een topsportklimaat heerst. Er wordt door de week keihard gewerkt.’’

    Zwaanswijk: ,,Maar die gezelligheid in Carnac (het grand café in het stadion van NAC, red.), met de sponsors en de spelers, maakt de club.’’

    Moeten jullie nog werken na je carrière?

    Zwaanswijk: ,,Die vergelijking van mij met Frank de Boer maken mensen vanwege dat ene foutje dat we elke wedstrijd hadden, niet omdat we financieel gelijkstaan, hè. Ik blijf werken omdat ik niet stil kan zitten. Maar Rob en ik hebben allebei geen slechte carrière gehad. Ik wil na mijn loopbaan bij de club in een andere rol verder.’’

    Penders: ,,Patrick heeft het diploma oefenmeester 2, ik heb 3 en ga binnenkort verder op de cursus. Ik heb met NAC een afspraak dat ik hier kan blijven werken met de jeugd en de scouting.’’

    Samen zouden jullie in Engeland niet misstaan. Nooit spijt gehad dat een Britse club ontbreekt op jullie lijstje?

    Zwaanswijk: ,,We zijn samen karakteristieke Engelse verdedigers. Als morgen Everton komt, zou ik er wel over nadenken. Maar die tijd is voorbij. Ik was ooit bijna rond met Newcastle. Het ging niet door. Ik had er graag gespeeld. Ik ben overal geweest, tot in Japan toe en ben blij met wat ik nu heb. Ik ben ook pas op m’n 23ste begonnen. Daarvoor was ik bezig tennisser te worden.’’

    Penders: ,,Iedereen droomt van de Engelse Premier League. Maar je moet ook eerlijk zijn. Voor een topclub daar was ik misschien niet goed genoeg en ik ben blij dat ik bij een club als NAC kan spelen. Met al z’n hoogte- en dieptepunten. Bij RBC heb ik twee jaar lang achttiende gestaan in de eerste divisie. Dan is het nu prachtig om met NAC bovenaan te staan.’’

  14. #284
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC deelt stadionverboden uit
    Zes supporters kunnen een stadionverbod tot twee jaar tegemoet zien voor het gooien van voorwerpen op het veld. De straf wordt van KNVB-wege opgelegd, zo meldt NAC op haar website.
    Op het gezinsvak loochenstrafte een man de uitdrukking dat tevreden rokers geen onruststokers zijn. Omdat op het gezinsvak niet gerookt mag worden, werd de man op zijn gepaf aangesproken. Hierop bedreigde hij een steward. Ook hij krijgt volgens NAC een stadionverbod van enkele jaren. Tenslotte werd het stadionverbod van één supporter met nog eens vier jaar verlengd. Hij zat ondanks een stadionverbod tot 2021 (!) op de tribune. Hij werd ontdekt en krijgt dus vier jaar extra

  15. #285
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Die overtreding van Lurling maar bestraft met 4 wedstrijden schorsing niet normaal man.
    Als ik dat zou doen met mijn team of MVV of een andere club uit het amateurvoetbal of jupilear league zouden we allang weet ik hoeveel wedstrijden schorsingen krijgen en Lurling krijgt er maar 4 niet normaal meer....

  16. #286
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordy Bekijk bericht
    NAC deelt stadionverboden uit
    Zes supporters kunnen een stadionverbod tot twee jaar tegemoet zien voor het gooien van voorwerpen op het veld. De straf wordt van KNVB-wege opgelegd, zo meldt NAC op haar website.
    Op het gezinsvak loochenstrafte een man de uitdrukking dat tevreden rokers geen onruststokers zijn. Omdat op het gezinsvak niet gerookt mag worden, werd de man op zijn gepaf aangesproken. Hierop bedreigde hij een steward. Ook hij krijgt volgens NAC een stadionverbod van enkele jaren. Tenslotte werd het stadionverbod van één supporter met nog eens vier jaar verlengd. Hij zat ondanks een stadionverbod tot 2021 (!) op de tribune. Hij werd ontdekt en krijgt dus vier jaar extra
    Wat had ie dan in eerste instantie gedaan, waardoor ie tot 2021 een SV had ?

  17. #287
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ellery Cairo moet vier weken toekijken. De aanvaller liep dinsdag tijdens de training, zo blijkt nu uit een MRI-scan, een spierscheuring in zijn kuit op. Erg jammer.

    Vind het persoonlijk erg jammer. Is tot nu toe pas 5 keer aan de bak geweest waarvan geen één wedstrijd 90 minuten.
    Vaak geblesseerd. Maakte vorige week zijn eerste doelpunt en vervolgens weer geblesseerd. Blessurevrij zou het een aardige speler voor ons NAC moeten zijn, maar het begint een beetje op een miskoop te lijken net zoals Tamerus.

  18. #288
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ten Rouwelaar tekent voor vier jaar bij

    Jelle ten Rouwelaar heeft zijn contract met vier seizoenen verlengd, zo meldt NAC vanavond. De doelman had een contract tot het einde van dit seizoen.
    Ten Rouwelaar is blij met zijn nieuwe verbintenis:"Bij NAC weet ik wat ik heb. Ik kan misschien voor honderd euro meer ergens anders naar toe gaan, maar dan moet je weer opnieuw beginnen. Ik voel me goed hier en NAC wilde me ook graag houden, dan vind je elkaar al gauw in gesprekken over contractverlenging."

    Goed nieuws!

  19. #289
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard Voor mijn NAC medeleden



  20. #290
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC wil snel van Patrick Mtiliga horen of hij zijn contract bij de Parel van het Zuiden verlengt. NAC en de linksback zijn al geruime tijd met elkaar in gesprek over een nieuwe verbintenis, maar nog altijd is niet duidelijk of het tot een akkoord zal komen.
    Stewart:"We hebben de deur zeker nog niet dicht gedaan, maar willen wel binnenkort duidelijkheid. Er staat daarom op korte termijn een gesprek gepland, waarin de knoop wordt doorgehakt."

  21. #291
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC-fan pleziert Van Beukering met spandoek
    Geschreven op woensdag, 26 november om 13:45

    Na afloop van de ontmoeting tussen NAC Breda en NEC (1-1) kon Jhon van Beukering er wel om lachen. In het Rat Verlegh Stadion hing afgelopen zaterdag een spandoek het logo van Burger King, met in plaats van die naam Beukering. "Mooi spandoek", gaf de eerder zwaarlijvige spits na afloop aan. "Had ik wel willen hebben." De wens van de Gelderlander is inmiddels uitgekomen. De maker van het spandoek bood het doek woensdagmorgen in Nijmegen aan. Van Beukering vond het mooi dat de maker het kwam geven. "Ze durven in ieder geval te komen", maakte de hoofdrolspeler aan Omroep Gelderland duidelijk.

    De maker vond het prachtig hoe Van Beukering reageerde. "We hebben hem ook een boek van Sonja Bakker gegeven, om op gewicht te blijven." Van Beukering werd onlangs uit de selectie gezet omdat hij zeven kilo te zwaar was. Hij kreeg een maand om de overtollige kilo´s kwijt te raken. Daar slaagde hij echter al na een week in.

    Link naar het filmpje!!

  22. #292
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kurt Elshot heeft gisteren tegen Sparta waarschijnlijk een scheur in zijn hamstring opgelopen. De verdediger blesseerde zich in de eerste helft zonder dat er een tegenstander in de buurt was. Hoelang Elshot uitgeschakeld is, is op dit moment nog niet bekend.

  23. #293
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Michiel Kramer maakte afgelopen weekend zijn debuut tegen Sparta. De jonge spits zit al sinds vorig seizoen bij de selectie, maar kreeg tot afgelopen zondag alleen kansen in oefenwedstrijden en bij Jong NAC.

    Kramer is ontzettend blij met zijn debuut:"Trainer Robert Maaskant zei dat ik moest genieten en dat heb ik gedaan. Dit was het moment waar ik jaren naar toe heb geleefd. Jammer dat ik dat ene halve kansje niet wist te benutten."
    De spits merkt dat hij een stuk beter in zijn vel zit dan vorig jaar:"Mentaal ben ik een stuk sterker dan vorig seizoen, toen ik de nodige privéproblemen kende. Ook fysiek heb ik progressie geboekt. Dat is ook niet zo gek, wanneer je tegen jongens als Rob Penders en Patrick Zwaanswijk traint. Ik merk bovendien dat de trainer flink met me bezig is. Hij wil dat je als spits echt betrokken bent bij het spel. Mijn invalbeurt tegen Sparta is, denk ik, een signaal dat ik goed bezig ben."
    Kramer doet het dus goed, maar blijft wel met beide benen op de grond staan:"Ik ben er nog lang niet. Ik doe gewoon mijn best en hoop zo veel mogelijk minuten te pakken in NAC 1. Temeer omdat mijn contract afloopt. Ik hoop een nieuwe verbintenis te verdienen." Daarnaast wil hij, hoe kan het ook anders, graag een doelpunt scoren:"Nu ik mijn debuut gemaakt heb voor NAC 1, is scoren natuurlijk mijn volgende doel. Als dat tegen ADO al is, zou dat prachtig zijn."

  24. #294
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    iemand die 2 kaartjes nac-vitesse voor me wil regelen?

    bij voorbaat dank.

  25. #295
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    iemand die 2 kaartjes nac-vitesse voor me wil regelen?

    bij voorbaat dank.
    UP

    als beloning kan ik kaarten regelen voor nec/utrecht/ajax/twente.

    of een blaadje bier natuurlijk

  26. #296
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    UP

    als beloning kan ik kaarten regelen voor nec/utrecht/ajax/twente.

    of een blaadje bier natuurlijk
    Uitvak?


    Gisteren uitten Tommie van der Leegte en Anthony Lurling kritiek op het feit dat er bij NAC naar hun smaak te hard getraind worden. Volgens beide routiniers ligt daar de oorzaak voor het grote aantal blessures en de slechte prestaties tegen ADO en Sparta. Trainer Robert Maaskant vindt het prima dat zijn spelers zich uitspreken, maar deelt hun mening niet.

    Maaskant:"Alles is bij ons bespreekbaar. Het klópt dat we hard trainen. Zoals het ook een feit is dat onze speelstijl veel kracht kost. Tel daar het belabberde trainingsveld bij op en je komt dicht bij de oorzaak van de slechte wedstrijden tegen Sparta en ADO. Alles valt nu samen. Dát is de toevalsfactor in het geheel." De kans dat NAC zich in de winterstop verstrekt, acht Maaskant bijzonder klein. NAC heeft namelijk nog altijd geen stapels geld in de kast liggen. Maaskant:"Er is helemaal niets mogelijk."

  27. #297
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard 'NAC heeft het imago van een 'kneusjeselftal''

    Mtiliga: "Dat lawaai, dat geschreeuw op de tribunes vind ik echt prachtig"

    Deze week staat in Voetbal International een interview met Patrick Mtiliga. Het voetbalweekblad geeft op zijn website al een voorproefje.
    Mtiliga trapt af met een ongelukkige vergelijking:"NAC is Feyenoord in het klein. Het zijn allebei volksclubs, met fans die enorm meeleven. Een speler mag een mindere dag hebben, als hij maar keihard werkt."

    De linksback kickt op het geluid van de tribunes:"Dat lawaai, dat geschreeuw op de tribunes vind ik echt prachtig. Ik herinner me nog goed dat ik vóór de wedstrijd tegen PSV de spelerstunnel uitliep. Het klinkt misschien raar, maar op dat moment voelde ik me even volmaakt gelukkig."

    NAC heeft het imago van een 'kneusjeselftal'. Spelers die het bij de topclubs niet gered hebben, bloeien bij NAC helemaal op:"Als NAC een band zou zijn, dan zijn we The Jackson 5. De onderlinge chemie is geweldig. Individueel hebben we allemaal problemen en tegenslagen gehad, maar samen vormen we een hecht en swingend geheel. Alleen hebben wij niet echt een ster, geen Michael Jackson."

  28. #298
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Beetje jammer van je topictitel. Verder ook een pijnlijke uitspraak met zijn vergelijking. Is ook niet nodig om hier een appart topic van te maken

  29. #299
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ooh ik dacht dat je hier goed over kon Discussiëren, maar het zal wel aan mij liggen..

  30. #300
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacbredahb Bekijk bericht
    Ooh ik dacht dat je hier goed over kon Discussiëren, maar het zal wel aan mij liggen..
    Kan kloppen, maar ik kon niet uit je bericht opmaken dat je uit was naar een discussie. Ook in het NAC nieuws topic mag gediscussierd worden. Vandaar dat ik hem verplaatst heb.

  31. #301
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Michiel Kramer is op dit moment een gelukkig man. De spits maakte tegen Sparta zijn debuut in de Eredivisie en startte afgelopen zondag voor het eerst in de basis. Ondanks de nederlagen loopt Kramer, die nog een contract tot de zomer heeft, dan ook met een grote glimlach rond bij NAC.

    Kramer:"Het gaat lekker inderdaad. Ik ben blij dat ik van Maaskant een kans heb gekregen. De eerste stap is nu gezet, maar ik ben er uiteraard nog lang niet. Ik hoop nu zo snel mogelijk een doelpuntje mee te kunnen pikken. Ik moet gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben en wil deze lijn vasthouden. Daarnaast hoop ik een nieuw contract af te dwingen." Als het meezit krijgt hij vrijdag opnieuw speelminuten:"Ik weet nog niet of ik tegen Ajax opnieuw in de basis start. Dat is aan de trainer. Het zou natuurlijk wel erg mooi zijn als ik weer kan spelen."

  32. #302
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Anthony Lurling was in de wedstrijd tegen Ajax weer veelvuldig het doelwit van spreekkoren van de Amsterdamse tribunes.
    "Op zich raken die me niet", zegt Lurling na de wedstrijd. "Ik ben inmiddels wel wat gewend. Bijna overal waar ik kom, krijg ik de ergste dingen naar mijn hoofd geslingerd."

    Toch laat het hem niet geheel koud. Hij irriteert zich namelijk wel aan de arbitrage: "Wat me irriteert, is dat een scheidsrechter die zelf wordt beledigd, binnen twee minuten door de stadionspeaker laat omroepen dat de spreekkoren moeten stoppen. En soms wordt er zelfs gestaakt. De Ajax-supporters hadden het ruim drie kwartier op mij gemunt, maar Nijhuis deed helemaal niks."

  33. #303
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De hamstringblessure van Tommie van der Leegte lijkt mee te vallen. Volgens Maaskant is het "minder ernstig dan vrijdag werd gevreesd." Tegen Vitesse is hij er in ieder geval niet bij. Penders, Amoah en Gilissen kunnen volgens de trainer wel spelen.
    Met Elshot loopt het wat minder lekker. Hij blijft last houden van een klein scheurtje in zijn hamstring.
    Overigens stond er vanochtend een vrijwillige training op het programma. Wie wilde trainen mocht naar het stadion komen. Maaskant was blij dat vrijwel iedereen aanwezig was: "Ik denk dat dit genoeg zegt over de gretigheid binnen de selectie."

  34. #304
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mtiliga geeft volgende week duidelijkheid
    Patrick Mtiliga zal naar verwachting volgende week laten weten of hij ingaat op het aanbod van NAC om zijn contract te verlengen. Het gaat hierbij om een verlenging van 3 seizoenen.

  35. #305
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordy Bekijk bericht
    Mtiliga geeft volgende week duidelijkheid
    Patrick Mtiliga zal naar verwachting volgende week laten weten of hij ingaat op het aanbod van NAC om zijn contract te verlengen. Het gaat hierbij om een verlenging van 3 seizoenen.
    3 seizoenen zal wel mooi zijn. Volgens mij blijft hij gewoon. Supporters van NAC bleef maar schreeuwen..."PATRICK MOET BLIJVEN!!!". En dan steekt hij zijn duim op. Dus ik denk en ik hoop dat Patrick blijft!

  36. #306
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Rust was niet voldoende om de liesblessure van Anthony Lurling te genezen. Vrijdag wordt de aanvaller geopereerd. Het herstel zal ongeveer een maand duren, waardoor Lurling flink wat wedstrijden mist. Wij wensen Anthony veel sterkte tijdens zijn herstel.

  37. #307
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Gertjan Tamerus heeft het een beetje gezien bij NAC. Hij hoopt de club nog deze transferperiode te kunnen verlaten.
    Onder Maaskant komt Tamerus nauwelijks aan spelen toe. Inmiddels moet de spits in de pikorde Michiel Kramer voor zich dulden. En dat houdt dus eigenlijk in dat Tamerus niet aan spelen toe zal komen. "Maar ik ben nu al een half seizoen fit. Op de trainingen gaat het goed. Stiekem hoop ik dat een club uit de eredivisie zich voor me meldt. Maar ook tegen een goede club uit de eerste divisie zeg ik zeker geen nee." Heracles Almelo zou interesse hebben, maar het salaris van Tamerus kan een obstakel vormen. Hij zegt zelf dat hij graag bereid is een stap terug te doen, als hij maar aan spelen toekomt.

  38. #308
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nourdin Boukhari keerde deze winter definitief terug bij NAC. De aanvaller trainde na een mislukt avontuur bij Al-Ittihad enige tijd mee met de selectie van Robert Maaskant en maakte voldoende indruk om een contract aangeboden te krijgen.

    Boukhari is blij met de kans die NAC hem biedt:"Mijn seizoen gaat nu pas beginnen. Het is genieten om weer voor vol te worden aangezien. (...) Bij NAC hield ik mijn conditie op peil. Uiteindelijk zijn wij tot een akkoord gekomen om tot het einde van het seizoen met elkaar verder te gaan. Ik kan laten zien hoe fit ik nog ben en NAC heeft er een ervaren speler bij." De Marokkaan start aanstaande zaterdag waarschijnlijk direct in de basis, omdat Anthony Lurling geblesseerd is. Boukhari speelt liever niet als linksbuiten, maar is op dit moment blij met iedere speelminuut:"Ik voel me fit en snak naar speeltijd in de competitie. De trainer gebruikt mij als linkerspits. Natuurlijk speel ik liever als middenvelder of als schaduwspits. Maar ik ben nu vooral blij met een nieuwe kans. Er was interesse uit het buitenland, maar ik wilde na het mislukte avontuur graag in Nederland blijven. Bij NAC heb ik in het verleden, toen ik was gehuurd van Ajax, een goede periode gehad. Dat lekkere gevoel hoop ik snel weer terug te krijgen."

  39. #309
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC had oudste basiselftal aller tijden in de Nederlandse competitie
    De basisopstelling van gisteren was de oudste die ooit in een Nederlandse competitiewedstrijd op het veld stond. De gemiddelde leeftijd bedroeg 31 jaar en 34 dagen. Tot dit seizoen was het record in Waalwijkse handen: in 2001 werd er een team opgesteld met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar en 227 dagen. Dat record werd al verbroken in de wedstrijd tegen NEC, maar is nu dus nog wat scherper gezet. Hieronder de mannen die voor dit record zorgden:
    Ten Rouwelaar (28 jaar)
    Fehér (33)
    Penders (33)
    Zwaanswijk (34)
    Mtiliga (27)
    De Graaf (28)
    Van der Leegte (31)
    Reuser (33)
    Kolkka (34)
    Amoah (28)
    Boukhari (28)

  40. #310
    Parel van het Zuiden! Simons's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 oktober 2007
    Locatie
    Breda
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC en Mtiliga staken onderhandelingen

    NAC Breda en Patrick Mtiliga zijn de onderhandelingen over een contractverlenging gestaakt. De betrokken partijen konden het niet eens worden over de voorwaarden over een langere samenwerking, zo maakt de Bredase club dinsdag bekend. NAC is bijzonder te spreken over de verrichtingen van Mtiliga en bood de linksback een contractverlenging voor drie seizoenen aan. Mtiliga was in beginsel bereid om in Breda te blijven, maar gedurende de onderhandelingen bleek een fors gat tussen het bod en de verlangens van de 27-jarige Deens international.

    Ook wilde de oud-speler van Feyenoord geen periode van drie jaar afspreken, omdat hij de handen vrij wilde houden om eventueel terug te keren naar zijn vaderland. "Partijen hebben geconstateerd dat zij er niet uit konden komen en hebben de onderhandelingen daarom beëindigd. Zowel Stewart als Mtiliga vindt het jammer dat het niet tot een overeenkomst is kunnen komen", aldus de verklaring van NAC.



    Mooi kut dit.
    Ben benieuwd wie er voor in de plaats komt.

  41. #311
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kolkka weer op pad met Finland
    Joonas Kolkka is door de Finse bondscoach Stuart Baxter opgeroepen voor de interland tegen Portugal. De wedstrijd wordt op 11 februari in Faro gespeeld.

  42. #312
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Rafael Pollack is de komende dagen op proef bij AGOVV. NAC wil hem graag ervaring op laten doen in de eerste divisie, terwijl AGOVV op zoek is naar aanvallende versterking. Mocht Pollack overtuigen, dan zal hij de rest van seizoen op huurbasis spelen voor de club uit Apeldoorn.

    Pollack heeft zijn officiële debuut in de het eerste nog niet gemaakt. Hij kwam deze zomer over van SV Würmla uit Oostenrijk en heeft nog een contract tot het einde van dit seizoen.

  43. #313
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC moet het zeker een maand zonder aanvoerder Rob Penders stellen. Penders viel in het duel tegen PSV geblesseerd uit en heeft naar nu blijkt een behoorlijke hamstringblessure.
    Bijzonder slecht nieuws, aangezien Penders ontzettend belangrijk is voor NAC.

  44. #314
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het is onzeker of Matthew Amoah zaterdag kan aantreden in de thuiswedstrijd van NAC Breda tegen FC Volendam. De blessure van Rob Penders lijkt vooralsnog mee te vallen, maar nog niet te zeggen is wanneer de verdediger weer beschikbaar is.

    Amoah viel vorige week in de bekerstrijd tegen FC Groningen uit met een blessure aan zijn knie. Dinsdag onderging de Ghanees een MRI-scan waaruit bleek dat er letsel is aan de binnenband. De medische staf van de Bredanaars verwacht niet dat de clubtopscorer tegen de hekkensluiter van de Eredivisie inzetbaar zal zijn.

    Penders moest zaterdagavond tegen PSV al na dik kwartier het veld verlaten omdat hij last kreeg van zijn hamstring. Voor een dergelijke blessure staat normaal vier tot zes weken, maar de MRI-scan wees uit dat de schade meevalt. Een prognose wanneer hij weer kan spelen, is afhankelijk van het tempo waarin de revalidatie verloopt.

  45. #315
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het seizoen zit er waarschijnlijk al op voor Kurt Elshot.
    Hij kampt met een ontstoken pees in zijn knie, bleek uit een mri-scan. Elshot verwacht tenminste twee maanden niet te kunnen spelen: ”Een heel vervelend kwaaltje. Omdat er weinig bloeddoorstroming is, verloopt het herstel een stuk langzamer dan gehoopt.”
    Hij denkt dat de blessure nog steeds een gevolg is van de meniscusoperatie van eerder dit seizoen: ”Ik denk dat ik me nadien extra geforceerd wilde bewijzen. Van het een kwam het ander. " Da’s bijzonder spijtig. Beterschap Kurt kul!

Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 896
    Laatste bericht: 27 mei 2024, 18:24
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •