Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 315 van 476

Discussie: Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?

  1. #271
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vandenbussche wil terug naar Sparta
    Vrijdag 26 December 2008
    'Vandenbusssche wil terug naar Sparta'

    Brian Vandenbussche hoopt SC Heerenveen spoedig te mogen verlaten. De doelman is na de komst van Kenny Steppe op het tweede plan beland en zinspeelt daarom op een transfer.

    Eredivisie Live meldt dat Vandenbussche graag zou willen terugkeren naar Sparta, waar hij na de winter van 2002 2,5 jaar onder contract stond. Daarna volgde een overstap naar Heerenveen.

    In zijn eerste seizoenen in Friesland maakte hij een uitstekende indruk, maar daarna kwamen de twijfels. Trainer Trond Sollied gaf de 27-jarige Belg dit seizoen nog wel het vertrouwen, maar na enkele duels moest hij zijn basisplaats afstaan aan landgenoot Steppe.

    Sollied heeft niets van het gerucht gehoord, maar hij kan de wens van zijn sluitpost wel begrijpen. "Ik heb niet gehoord dat hij weg wil, maar als een speler niet speelt, wil hij natuurlijk weg", zo luidt de reactie van de Noorse oefenmeester.

    Bron: Voetbalprimeur/Eredivisie Live
    weet niet wat ik er van moet vinden. kan wel een leuke keeper zijn maar kan ook een varkevissertje zijn.

  2. #272
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    vdb is een redelijke keeper, iig beter dan wat we nu hebben lopen, maar het moet niet gekker worden, lees onderstaand artikel:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
    Doelman Mollez solliciteert openlijk bij Sparta
    Geschreven op vrijdag, 26 december om 20:50

    Peter Mollez heeft aangegeven trek te hebben in een Nederlands avontuur, het liefst bij Sparta Rotterdam. De 25-jarige doelverdediger van KV Kortrijk uit België staat al enige tijd op de verlanglijst van de club uit Rotterdam-West, maar ook De Graafschap en FC Den Bosch zitten achter zijn handtekening aan. "Sparta Rotterdam is een mooie club", citeert het Algemeen Dagblad. Ik volg de Nederlandse competitie op de voet. Sparta heeft een historisch stadion en in de voorbereiding hebben wij in Zeeland tegen elkaar geoefend. Ik zie een transfer naar Sparta wel zitten, daar ben ik heel eerlijk in. Maar eerst moet alles concreet worden.

    "Ik weet dat er interesse is van clubs uit Nederland en België, maar eerlijk gezegd weet ik niet welke clubs er bij mijn zaakwaarnemer hebben aangeklopt", vervolgt Mollez. "Mijn contract bij KV Kortrijk loopt af en de kans is minimaal dat ik zal bijtekenen. Een transfer naar Nederland is een mooie uitdaging. Sparta lijkt mij een geweldige stap op dit moment in mijn loopbaan, daar draai ik niet omheen."

    "Brian Vandenbussche en Kenny Steppe zitten bij Heerenveen, ik wil best de derde Belgische doelman in de eredivisie zijn." Mollez begon zijn loopbaan bij Cercle Brugge en stapte in 2006 over naar Kortrijk. Met die club kwam hij twee seizoenen uit in de Tweede Klasse. Afgelopen zomer volgde promotie naar het hoogste niveau.
    zo heb je maar 2 keepers, en zo solliciteren er meteen 2! Ik ken die Mollez niet echt. Maar als de Graafschap en fc Den Bosch hem willen hebben dan weet ik het zo net nog niet. Miss een goede 2e keeper....

  3. #273
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta hoopt op Gentenaar maar zoekt ook verder
    Geschreven op donderdag, 8 januari om 22:35

    Sparta hoopt Dennis Gentenaar naar Rotterdam te kunnen halen. De Rotterdammers zijn naarstig op zoek naar een nieuwe doelman, nu Harald Wapenaar maandenlang buitenspel zal staan wegens een hernia. Sparta weet echter dat het geen haast kan maken met Gentenaar. De derde doelman van Ajax heeft immers te horen gekregen dat zijn werkgever niet aan een vertrek wil meewerken, daar SC Heerenveen eerder al Hans Vonk overnam. Mochten de hoofdstedelingen echter een nieuwe keeper vinden, dan kan Gentenaar alsnog vertrekken. Mogelijk schuift Ajax de talentvolle Sergio Padt door naar de selectie, maar technisch manager Danny Blind liet eerder weten dat de technische staf Padt eerst rustig wil bekijken.

    Totdat er een alternatief is heeft Gentenaar geen duidelijkheid en kan dus ook Sparta nergens op rekenen. In AD/Sportwereld zegt trainer Foeke Booy dan ook dat hij niet naar alleen Gentenaar kijkt. “We richten ons niet langer op één kandidaat”, vertelde Booy in het dagblad. “Die nieuwe keeper moet er komen en liever vandaag dan morgen.”

    Eerder deze dag kwam nog het bericht door dat Booy vertrouwen heeft in Cor Varkevisser, maar de uitspraken die de coach deed lijken toch iets anders te zeggen. Varkevisser zelf weet niet wat hij met de situatie aan moet. “Natuurlijk hoop ik op een nieuwe kans”, reageerde hij. “Ik lees de kranten en weet dat de club een keeper gaat halen. Maar zolang dat niet lukt heb ik de kans om te laten zien hoe ik er voor sta
    hopen dat die komt goede keeper voor ons,Blind gaat nog wel wat voor ons regelen met de transfersom.

  4. #274
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Denk idd wel dat er n kans is dattie komt, zeker dus omdat Blind daar zit. Zou wel een goede zijn voor Sparta, altijd al beter gevonden dan Wapie...
    Toch denk ik ook nogsteeds dat Mollez in de picture is, vind ik ook geen slechte, maar is meer iemand voor de lange termijn...

  5. #275
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Denk idd wel dat er n kans is dattie komt, zeker dus omdat Blind daar zit. Zou wel een goede zijn voor Sparta, altijd al beter gevonden dan Wapie...
    Toch denk ik ook nogsteeds dat Mollez in de picture is, vind ik ook geen slechte, maar is meer iemand voor de lange termijn...
    Ik ken die mollez niet egt dus weet niet wat ik van hem denken. Maar we mogen er van uitgaan dat er gewoon een eredivisie waardige keeper komt

  6. #276
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Peter Mollez (23 september 1983) is een Belgische voetbalspeler die sinds juli 2006 uitkomt voor KV Kortrijk. Zijn positie is doelman. Peter Mollez moet bij KV Kortrijk de concurrentie aangaan met Kristof Van Hout. Zijn vorige clubs zijn KVK Ieper, KV Kortrijk, Club Brugge, Cercle Brugge en AA Gent.

    In het seizoen 2006-07 begon Vandoorne als eerste doelman en zat hij op de bank tot en met de zevende speeldag. Vanaf de achtste speeldag was Mollez de basisdoelman. Het volgende seizoen 2007-08 speelde hij elke wedstrijd mee, behalve de slotmatch op Beveren waar zijn doublure Kristof Van Hout mocht debuteren in de competitie.
    Kortrijk staat momenteel 11e in de competitie... In ieder geval is hij en België zeer geliefd en wordt hij gezien als een enorm talent...

  7. #277
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    RBC meldt zich bij Sparta voor Wiliusz
    11 januari 2009

    RBC Roosendaal wil Maciej Wiliusz tijdelijk overnemen van Sparta.

    De eerste divisieclub is op zoek naar een linksbenige verdediger en heeft daarom gekozen voor de jonge Pool, die van de leiding van de Kasteelclub te horen heeft gekregen dat hij verhuurd mag worden. Wiliusz kwam een jaar geleden over van SC Heerenveen, maar was lang uitgeschakeld door een knieblessure

    Ook Iderlindo Moreno Freire en Cees Toet mogen van Sparta uitzien naar een andere werkgever, maar voor hen heeft zich nog niemand gemeld.
    Bron: Rijnmond

    Het zou mooi zijn, mocht hij worden verhuurd!



    Gentenaar nog niet uit beeld
    11 januari 2009

    Hoewel Ajax voorlopig niet wil meewerken aan een transfer heeft Sparta de hoop op keeper Dennis Gentenaar nog niet opgegeven.

    Foeke Booy heeft de derde doelman van de Amsterdamse club nog altijd bovenaan zijn verlanglijstje staan als vervanger van de geblesseerde Harald Wapenaar. De Sparta-trainer sprak zelfs al met Gentenaar, die heeft aangegeven graag naar de Kasteelclub over te stappen.

    Omdat Ajax pas wil meewerken als het zelf een nieuwe derde doelman vindt, wordt Sparta gedwongen ook andere keepers te benaderen. Zo bekijken de Rotterdammers komende week de Belg Peter Mollez van KV Kortrijk.

    Mocht Sparta op korte termijn niet slagen in het vinden van een doelman zal Cor Varkevisser op zondag 18 januari onder de lat staan als de competitie wordt hervat met een thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Ter voorbereiding op dat duel, en op de tweede seizoenshelft, verbleef Foeke Booy met zijn spelers een week in het Zuid-Spaanse Estepona. Onder ideale omstandigheden kon daar veel getraind worden. Hoewel het ook aanwezige Heracles besloot langer te blijven, in verband met het koude weer in Nederland, koos Sparta er voor om zaterdavond terug te vliegen naar Nederland, zoals vooraf was gepland.
    Bron: Rijnmond
    Hopen dat Ajax meewerkt want dan is het zeker dat die komt.
    Laatst gewijzigd door spartapiet; 11 januari 2009 om 11:45

  8. #278
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Hopen dat Ajax meewerkt want dan is het zeker dat die komt.
    Denk dat Blind wel meewerkt, dat deden wij immers ook met zijn transfer naar Adorp...

  9. #279
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dinsdag uitsluitsel transfer Mollez
    26 januari 2009

    Sparta heeft eindelijk contact gehad met KV Kortrijk over de transfer van Peter Mollez.

    Sparta en de 25-jarige doelman hebben al een overeenkomst over een 2,5-jarig contract, maar Kortrijk liet lang niets van zich horen.

    Maandag heeft Sparta contact gehad met de nummer 9 van België en dinsdag zal de transfer mogelijk worden afgerond.

    Mocht de deal toch niet doorgaan dan zal Sparta zijn zinnen zetten op Boy Waterman, die overbodig is bij ADO Den Haag en eigendom is van AZ.
    het is een hele soap aan het worden komt die wel of komt die niet.

  10. #280
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta overweegt spoedarbitrage inzake Mollez
    Geschreven op dinsdag, 27 januari om 23:45

    Sparta Rotterdam overweegt een spoedarbitragezaak om de komst van doelman Peter Mollez naar het Kasteel rond te krijgen. Dat meldt Richard Grootscholten, technisch manager van Sparta, dinsdagavond aan AD/Sportwereld. KV Kortrijk wenst geen medewerking te verlenen aan een tussentijds vertrek van de doelwachter, die al zijn fiat heeft gegeven aan een overstap naar Rotterdam-West.

    "We krijgen vrijwel geen voet tussen de deur bij Kortrijk", schetst Grootscholten de ontstane situatie. "Ze beloven ons terug te bellen, doen dat niet en vervolgens nemen ze zelf ook niet meer op. Tot maandag kregen wij het secretariaat van de club nog aan de lijn, maar dat is nu ook al niet meer het geval. We hebben nog enkele dagen, maar vooralsnog zit er geen schot in de zaak. We overwegen eventueel een spoedarbitrage te starten. Wij willen Peter Mollez hebben en Mollez wil graag naar Sparta."

    Sparta zit per direct om een doelman verlegen vanwege een rugblessure van eerste keus Harald Wapenaar. Momenteel verdedigt reservekeeper Cor Varkevisser het Spartaanse doel. Mollez (25) heeft bij Kortrijk een aflopende verbintenis en is zodoende komende zomer transfervrij. Sparta wil echter niet zo lang meer wachten.

    "Of we al aan plan B denken?", zegt Grootscholten. "We houden alle opties open. Het is ook niet zo dat we in paniek raken. Er komt een keeper bij, dat is zeker. We hebben tot maandagavond middernacht." De Kasteelclub ziet in Boy Waterman een goed alternatief. Die zou het seizoen kunnen afmaken, waarna Mollez gratis naar Rotterdam-West komt. "Het contract met Mollez is afgesloten met de voorwaarde dat hij direct komt. Anders vervallen alle afspraken", benadrukt Grootscholten echter
    en de soap gaat maar veder pff

  11. #281
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Onderhandelingen Sparta en Kortrijk vast
    29 januari 2009

    De onderhandelingen tussen Sparta en KV Kortrijk over de transfer van doelman Peter Mollez zitten vast.

    De Belgische eersteklasser wil hun keeper pas laten gaan als zij een vervanger heeft, maar dat is nog niet aan de orde.

    'Naarmate de transferdeadline nadert, wordt de kans kleiner dat Mollez naar Sparta komt', aldus Richard Grootscholten. Volgens de technisch manager is de Kasteelclub ook bezig met een alternatief, indien Mollez niet gecontracteerd wordt.

  12. #282
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta zegt Varkevisser, Jaggy en Vermes vaarwel
    Geschreven op vrijdag, 27 maart om 15:56

    De toekomst van Cor Varkevisser en Kim Jaggy ligt niet bij Sparta. De twee selectiespelers, die over aflopende contracten beschikten, hebben van hun werkgever te horen gekregen dat de club niet van plan is om de opties die in de verbintenissen staan te lichten. Ook Krisztián Vermes zal volgend seizoen niet meer op Het Kasteel spelen. De Hongaarse verdediger wordt dit seizoen gehuurd van Újpest, dat Sparta een optie tot koop in het contract had laten opnemen. De Rotterdammers hebben echter laten weten geen gebruik te willen maken van deze optie. Een opmerkelijke keuze, aangezien Vermes dit seizoen alle 28 competitiewedstrijden meespeelde en al deze duels in de basis speelde. Desondanks wil Sparta niet langer verder met de tweevoudig international.

    De Zwitser Jaggy, bezig aan zijn tweede seizoen in Nederland, mag ook vertrekken. Hij kon dit seizoen, mede wegens blessureleed, niet altijd op een basisplek rekenen: de teller van de verdediger staat tot dusver op zestien competitieduels, waarvan hij er dertien in de basis mocht beginnen. Reservedoelman Varkevisser speelde dit seizoen negen competitieduels. Ook zijn contract wordt niet opengebroken.

    Sparta zal deze zomer zodoende op zoek moeten gaan naar nieuwe keepers, aangezien het in de lijn der verwachting ligt dat ook Harold Wapenaar zal vertrekken. Zijn contract loopt evenals die van Floribert N’Galula en Iderlindo Moreno Freire af en Sparta lijkt geen trek te hebben in een langere samenwerking. Eerste doelman Cássio Ramos, die dit seizoen wordt gehuurd, keert in de zomer terug naar PSV.
    Allemaal goed keuze,s de einge die voor mij de voordeel van de twijfel krijg is Jaggy is geen verkeerde speler.Alleen krijg je weer een probleem met aankoopbeleid van ons wat niet egt bijster goed is.


    nieuwe keepers we hebben geen keeper meer.
    rechtsback
    linksback
    middevelder

  13. #283
    een Spartaan Kasteelheer's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2009
    Leeftijd
    34
    Berichten
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ja ook ik vind het jammer dat Jaggy vertrekt.
    Qua snelheid niet goed maar voetballend vermogen heeft hij zeker in huis.
    Voor de rest wel mee eens van degene wie er moeten vertrekken.
    Alleen vindt het echt jammer dat een echte Spartaan Iderlindo Moreno Freire moet vertrekken. Voetballend komt hij nog te kort maar misschien dat hij later nog terugkeert op 't Kasteel

  14. #284
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasteelheer Bekijk bericht
    Ja ook ik vind het jammer dat Jaggy vertrekt.
    Qua snelheid niet goed maar voetballend vermogen heeft hij zeker in huis.
    Voor de rest wel mee eens van degene wie er moeten vertrekken.
    Alleen vindt het echt jammer dat een echte Spartaan Iderlindo Moreno Freire moet vertrekken. Voetballend komt hij nog te kort maar misschien dat hij later nog terugkeert op 't Kasteel
    Jaggy is wat onbeholpen (zie heerenveen) nu maar hopen dat donovan blijft.
    Iderlindo missen we niet, alleen als tolk voor Ramos!

  15. #285
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Sparta zou Martina van Ajax over moeten nemen, heeft daar wel de kwaliteiten voor en deed het altijd goed met Poepon.

  16. #286
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Sparta zou Martina van Ajax over moeten nemen, heeft daar wel de kwaliteiten voor en deed het altijd goed met Poepon.
    Is zeker een leuke intressante speler, Mochten we erin blijfen gaan we een poging doen bij jullie om Die Armeense spits over tenemen of tehuren.

  17. #287
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Davy de Fauw ole ole ole

  18. #288
    een Spartaan Kasteelheer's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2009
    Leeftijd
    34
    Berichten
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ja het is echt te hopen dat Roda JC alsnog degradeert zodat Davy De Fauw weer terugkeert bij Sparta.

  19. #289
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Strootman gaat voor 70 % al naar Az toe ik hoop dat Sparta een som vraagt van rond de 5 miljoen vindt ik een mooi bedrag voor zo speler.

    Ik verwacht dat voor volgende week Slijngard een contract tekend voor 2 jaar bij Sparta ze zitten in de afronden fase.

  20. #290
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Strootman gaat voor 70 % al naar Az toe ik hoop dat Sparta een som vraagt van rond de 5 miljoen vindt ik een mooi bedrag voor zo speler.

    Ik verwacht dat voor volgende week Slijngard een contract tekend voor 2 jaar bij Sparta ze zitten in de afronden fase.
    Luickx ook naar Sparta samen met die deal zou heerlijk zijn!
    En daarnaast mag Cássio weg bij PSV voor één jaartje, en Sparta is al bezig met onderhandelingen. Zou heerlijk zijn als hij nog een jaar bij Sparta komt!

  21. #291
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam bereikt overeenstemming met Donovan Slijngard


    Sparta Rotterdam heeft met Donovan Slijngard overeenstemming bereikt over een contract voor drie seizoenen. De 21-jarige linksbenige verdediger werd afgelopen seizoen reeds gehuurd van Ajax en heeft nu een contract tot medio 2012 bij de Kasteelclub.

    Donovan Slijngard speelde afgelopen seizoen 24 competitiewedstrijden voor Sparta Rotterdam.

    Slijngard heeft vandaag al getekend en zelfs voor 3 jaar goed gedaan een goede linksback voor ons dus prima.

    veder verwacht ik nog een rechtsback Snoyl of Mulder van Rkc zijn opties .

    en nog een Spits maar daar heb ik totaal nog geen namen van gehoordt .

  22. #292
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Duarte is bij de selectie gehaald door Adelaar, je weet wel, de beste speler van de A1 dit seizoen (gezien over heel Nederland)

  23. #293
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Heracles laat Boakye naar Sparta vertrekken
    Geschreven op vrijdag, 29 mei om 18:29

    Sparta Rotterdam en Emmanuel Boakye hebben vrijdag overeenstemming bereikt over een tweejarige overeenkomst. De rechtsback komt over van Heracles Almelo waar hij nog een doorlopend contract had. In een eerder stadium had de club uit Rotterdam-West reeds een akkoord bereikt met de Almeloërs. Boakye (24) speelde drie seizoenen in het Polman Stadion. In de zomer van 2006 verhuurde Ajax hem voor een jaar aan Heracles, een seizoen later werd Boakye van de Amsterdammers overgenomen. In totaal speelde de Ghanees, die drie interlands voor het Olympisch elftal achter zijn naam heeft staan, 75 competitieduels namens de Heracliden.

    Boakye is de tweede defensieve versterking die Sparta vrijdag vastlegde. Eerder werd de van Ajax gehuurde linksback Donovan Slijngard definitief gecontracteerd. Daarnaast stemde verdediger Nick Viergever in met een langer verblijf op het Kasteel.

    En uit het niets een goede rechtsback voor Sparta binnen gehaald heerlijk dit.

  24. #294
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Strootman gaat voor 70 % al naar Az toe ik hoop dat Sparta een som vraagt van rond de 5 miljoen vindt ik een mooi bedrag voor zo speler.
    Hopelijk duikt PSV nog in de overgebleven 30% en zetten ze als extraatje Cássio in.

  25. #295
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Hopelijk duikt PSV nog in de overgebleven 30% en zetten ze als extraatje Cássio in.
    Hij werdt al meerderen keeren inverband gebracht met jullie maar dat was toen Affelay weg ging maar die is er nog vollopig bij jullie.

    Veder maken Utrecht en Groningen en Twente ook nog een kans. jans heeft zelf al 2 x gesproken met hem .

  26. #296
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Hij werdt al meerderen keeren inverband gebracht met jullie maar dat was toen Affelay weg ging maar die is er nog vollopig bij jullie.
    Hij lijkt op veel punten op Afellay maar heeft als extra voordeel dat hij ook op de positie achter Afellay kan spelen als verdedigende middenvelder die continue mee doorschuift. Ik ben erg gecharmeerd van deze speler en ongeacht wie er blijft bij PSV, gewoon halen.

  27. #297
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Hij lijkt op veel punten op Afellay maar heeft als extra voordeel dat hij ook op de positie achter Afellay kan spelen als verdedigende middenvelder die continue mee doorschuift. Ik ben erg gecharmeerd van deze speler en ongeacht wie er blijft bij PSV, gewoon halen.

    als je het geld heb en uitwil geven aan zo type speler. je weet bijna zeker als je hem later met winst doorverkoopt dat is ook belangrijk ,en is ook nog een Nederlandse speler.

    en wat je zegt misschien een speler en bij betrekken of Ramos Voor weining salaris laat komen .

  28. #298
    een Spartaan Kasteelheer's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2009
    Leeftijd
    34
    Berichten
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Heerlijk nieuws vandaag voor ons Spartanen

    Eerst Slijngard vastgelegt en toen Boakye ( Gewoon twee uitstekende spelers voor Sparta. We mogen heel blij zijn met hun komst.)
    Lerin Duarte definitief overgeheveld naar de A-selectie.
    Nick Viergever contract verlengt tot 2011.
    Nu alleen nog een keeper hopelijk Cassio Ramos!

  29. #299
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    vertelt Promes dat hij mag vertrekken
    Geschreven op donderdag, 4 juni om 12:56

    Jerold Promes heeft zijn laatste wedstrijd voor Sparta gespeeld. De verdediger kreeg donderdag van zijn club te horen dat hem geen nieuwe aanbieding zal worden gedaan voor het komende seizoen. Vanwege zijn transfervrije status is de 25-jarige Amsterdammer nu vrij om te gaan en te staan waar hij maar wil. Met de komst van Emmanuel Boakye van Heracles Almelo menen de Rotterdammers de positie van rechtsback naar behoren te hebben ingevuld, waardoor er voor Promes geen plek meer is op Het Kasteel. De oud-speler van Ajax en RKC Waalwijk speelde sinds zijn komst in 2007 in totaal veertig wedstrijden voor Sparta.

    Ondertussen blijven de Kasteelheren druk zoekende naar nieuwe versterkingen voor het komende seizoen. Zo zouden de Volendam-spelers Tim Bakens en Yannick de Wit met meer dan gemiddelde interesse worden gevolgd. Daar staat tegenover dat toptalent Kevin Strootman mogelijk de overstap gaat maken naar een grotere club. AZ zou voor de jongeling in de race zijn, maar vooralsnog bakkeleien de twee clubs over de vraagprijs
    Jammer voor hem je kon hem altijd gebruiken maar ik maal der veder niet om.het zelfde geld voor Wiljuz die ook niet in aanmerking kwam voor speel minuten.



    Grim terug naar Ajax als trainer beloftenelftal
    Geschreven op donderdag, 4 juni om 13:27

    Fred Grim keert terug naar zijn geboortestad. De Amsterdammer, die de afgelopen jaren actief was als assistent-trainer bij Sparta Rotterdam, gaat vanaf komend seizoen de selectie van Jong Ajax onder zijn hoeden nemen. De voormalig doelman wordt de opvolger van Adrie Koster, die naar Club Brugge vertrekt. Grim gaat in Amsterdam samenwerken met Pieter Huistra, die eind april al een contract tekende dat hem verantwoordelijk maakte voor de prestaties van het beloftenelftal van Ajax. De 43-jarige Grim tekende volgens RTV Rijnmond een contract voor drie jaar in de hoofdstad.

    De afgelopen twee seizoenen werkte Grim bij Sparta eerst als assistent van Gert Aandewiel, en nadat de Katwijker werd ontslagen vervulde hij dezelfde functie onder de vleugels van de nieuwe coach Foeke Booy. Laatstgenoemde heeft De Kasteelclub inmiddels ook verlaten, en gaat aan de slag als technisch directeur bij FC Utrecht
    Mooie we krijgen geld en we gaan er flink op vooruit Qua salarisvermindering was een van de grootverdieners.


    Bakens gaat met Adelaar mee naar Rotterdam
    Geschreven op donderdag, 4 juni om 15:07

    Tim Bakens blijft voor de Eredivisie behouden. De verdediger van FC Volendam, die onlangs met zijn werkgever degradeerde naar de Jupiler League, gaat in het kielzog van Frans Adelaar mee naar Sparta Rotterdam. De Kasteelheren laten op de officiële website weten dat de komst van Bakens een feit is.

    De verdediger komt transfervrij over van Volendam, aangezien zijn contract in Noord-Holland afliep. Bakens is na Emmanuel Boakye en Donovon Slijngard (laatstgenoemde speelde dit seizoen al op huurbasis in Rotterdam) de derde nieuwe verdediger die Sparta aantrekt. Hij tekent een contract voor twee jaar.

    Bakens (26) maakte zijn debuut in het betaalde voetbal in het seizoen 2001/2002. In dienst van De Graafschap maakte hij zijn eerste minuten in het profvoetbal tegen Fortuna Sittard, waarna nog 76 wedstrijden in het blauw-wit volgden. De mandekker kwam vervolgens nog uit voor RKC Waalwijk en FC Volendam. Vorig seizoen kwam hij tot 29 competitieduels, maar kon hij degradatie niet voorkomen.
    Mooie aankoop niet verkeerd stand in van Promes en gratis opgehaald mooi gedaan.


    FC Utrecht onderhandelt met 'kamp Strootman'
    Geschreven op donderdag, 4 juni om 21:33

    FC Utrecht heeft donderdag rond de tafel gezeten met de zaakwaarnemer van Kevin Strootman om over een transfer te praten. De middenvelder van Sparta Rotterdam leek in eerste instantie naar AZ te verkassen, maar het verschil tussen vraag en aanbod bleek te groot. De 2,5 miljoen euro die AZ over had voor de linkspoot is volgens Sparta nog niet de helft van het bedrag dat men wil vangen voor de jeugdinternational.

    Volgens AD/Sportwereld rekenen ook andere clubs zich nog kansrijk in de strijd om Strootman. De vaste waarde in de hoofdmacht van de Kasteelclub sprak ook onlangs met FC Groningen-trainer Ron Jans. Daarnaast zou ook FC Twente haar interesse kenbaar hebben gemaakt bij de zaakwaarnemer van de tiener. Volgens Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ, is de vraagprijs voor AZ 'onbetaalbaar'.

    Strootman is afkomstig uit de jeugdopleiding van Sparta. Op 15 februari 2008 maakte de middenvelder zijn debuut in de uitwedstrijd tegen Ajax. In de voorbije jaargang stond Strootman in 25 competitiewedstrijden aan het startsignaal. Hij verlengde in november zijn contract tot medio 2012, mede omdat hij 'niet gratis bij Sparta weg wilde gaan'. In de nieuwe verbintenis staan geen prijsafspraken inzake een transfer
    Mooi dat de Sparta bestuurders nu is niet gelijk bij een leuk bod toeslaan we zijn niet genoodzaakt om hem teverkopen en zkr niet voor die 2,5 miljoen van Az belachelijk bod zeg .


    Sparta gaat bij afketsen Cássio voor Waterman
    Geschreven op donderdag, 4 juni om 22:08

    De zomerse transfermarkt is nog maar amper begonnen maar Sparta Rotterdam slaat al spijkers met koppen. Na het vastleggen van coach Frans Adelaar (FC Volendam), Emmanuel Boakye (Heracles Almelo), Donovan Slijngard (Ajax) en Tim Bakens (FC Volendam) zijn de Kasteelheren voor komend seizoen op zoek naar een doelman. Als PSV Cássio Ramos opnieuw wil verhuren, zal Sparta volgens AD/Sportwereld die kans met beide handen aangrijpen. Naar verluidt acht de PSV de doelman nog te onervaren om in het doel plaats te nemen, ook al geeft de Eindhovense club hoog op van de kwaliteiten van de 21-jarige Braziliaan. Voor komend seizoen geeft Fred Rutten echter de voorkeur aan Andreas Isaksson, Bas Roorda en Jeroen Zoet.

    Mocht de komst van Cássio afketsen, dan is AZ-doelman Boy Waterman al gepolst voor een avontuur op het Kasteel. De landskampioen van Nederland kan Waterman ondanks een doorlopend contract onvoldoende toekomstperspectief bieden en werkt mee aan een vertrek. Waterman (25) staat in Alkmaar nog tot 2011 onder contract.
    Mijn voorkeur gaat naar Ramos egt een geweldige keeper hoop dat die nog een jaar komt ,maar aan de ander kant zie ik liever een vaste keeper dus dan is de keuze Waterman ook logiesch.

  30. #300
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Geruchten

    Cassio moet rond komen.

    Koevermans huur met optie tot koop.
    Cziommer
    jesse mayele {talent van Fortuna}
    Geert den ouden


    Nieuwe spelers

    Bakens
    Slijngard
    Boakye
    Laatst gewijzigd door spartapiet; 10 juni 2009 om 13:41

  31. #301
    een Spartaan Kasteelheer's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2009
    Leeftijd
    34
    Berichten
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Zal echt super blij zijn als Cassio Ramos nog een seizoen de gelederen van Sparta komt versterken het ziet er wel naar uit. Koevermans zou helemaal een droom aankoop zijn hoewel ik dit niet zie gebeuren gaat vast naar het buitenland daarna zie ik hem wel terugkeren bij Sparta. We wachten maar af wie Sparta nog aan zal trekken ben tot nu toe erg blij met de nieuwe aanwinsten.

  32. #302
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Toet blijft bij RBC, naja toch niet nodig

  33. #303
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Toet blijft bij RBC, naja toch niet nodig
    Toet of bakens maak niet egt veel uit nee.

  34. #304
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mayele naar Sparta, Ramos nog niet afgeschreven
    Maandag 22 Juni 2009
    Sparta heeft zich versterkt met talent Jessy Mayele van Fortuna Sittard. De 18-jarige spits tekent een contract voor drie seizoenen op het Kasteel.

    Sparta betaalt het noodlijdende Fortuna 62.000 euro opleidingskosten. Met het aantrekken van Mayele troeft de Kasteelclub PSV af, dat ook achter het talent aan zat. 'Wij hadden een type als Jessy niet in de jeugd rondlopen', aldus technisch manager Richard Grootscholten. 'We hebben hem aangetrokken met het oog op de toekomst.'

    Trainer Frans Adelaar hoopt nog altijd op een akkoord met Cassio Ramos. Met zijn club PSV is een akkoord over de verhuur, alleen de doelman zelf moet nog tot overeenstemming komen met Sparta.


    Bron: RTV Rijnmond
    nouw daar is onze nieuwe spits. Ken hem niet dus kan niet egt een oordeel vellen overhem.

  35. #305
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    nouw daar is onze nieuwe spits. Ken hem niet dus kan niet egt een oordeel vellen overhem.
    Hij wordt voor het jeugd gehaald toch ?

  36. #306
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Hij wordt voor het jeugd gehaald toch ?
    gaat in jong sparta spelen en gaat mee met het eerste als invaller achter Poepon.

  37. #307
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    gaat in jong sparta spelen en gaat mee met het eerste als invaller achter Poepon.
    , zijn er ook andere belovende spelers uit Jong Sparta die ook mee kunnen met het eerste.

  38. #308
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    , zijn er ook andere belovende spelers uit Jong Sparta die ook mee kunnen met het eerste.
    Jami Jaliens
    Anthony Benthem
    Lerin Duarte
    Viergever
    Mehmet Aldogan

    zitten ook tegen het eerste aan zitten soms op de bank al. Dus die komen er ook aan.

  39. #309
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta gaat na Ramos voor Vandenbussche’
    Geschreven op zaterdag, 27 juni om 08:31

    Sparta Rotterdam wil zich zo snel mogelijk versterken met een nieuwe doelman. De Kasteelclub leek lange tijd op pole-position te zitten voor PSV-goalie Cássio Ramos, maar de jonge Braziliaan heeft te kennen gegeven voor zijn kansen te willen gaan bij de Eindhovenaren. Heerenveen-sluitpost Brian Vandenbussche is volgens AD/Sportwereld nu het belangrijkste doelwit. De 27-jarige Belg heeft nog een contract tot 2011 bij de Friezen, maar trainer Trond Sollied heeft hem te verstaan gegeven dat hij in principe op zoek mag naar een andere werkgever. De Noorse oefenmeester zal komend seizoen de voorkeur geven aan de jonge Kenny Steppe, die na maanden van blessureleed weer helemaal speelklaar is.

    Mocht het daadwerkelijk tot een transfer naar Sparta komen, dan is dat de tweede keer in de loopbaan voor Vandenbussche. De Rotterdammers haalde de belofte in 2002 weg bij Club Brugge, maar konden nauwelijks profiteren van zijn aanwezigheid. In drie jaar tijd speelde hij slechts dertien duels. In 2004 kreeg hij te horen dat hij moest vertrekken.

    Heerenveen sprong destijds handig in op de ontstane situatie, en nam Vandenbussche over. In Friesland speelde de doelwacht aanvankelijk bijna alles, maar vorig seizoen ontstond er flinke kritiek op zijn functioneren. Sollied besloot te gaan voor Steppe, maar de jonge landgenoot van Vandenbussche raakte zwaar geblesseerd.
    Hier wordt ik meer vrolijker van dan Verhoeven. Hij kent de club de supporters kunnen hem dus moet goed komen hoop ik.

  40. #310
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandenbussche lijkt me nou nu niet de speler voor Sparta Rotterdam, bij Heereveen was hij slecht afgelopen seizoen.

  41. #311
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    30
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    aardige keeper die het niveau sparta zeker aankan.

  42. #312
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja wie moet je dan halen met weinig geld en en goede keeperskwaliteiten.?

  43. #313
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta: akkoord over Vandenbussche
    ROTTERDAM - Sparta en Heerenveen zijn akkoord over een verkoop van doelman Brian Vandenbussche naar Rotterdam. De 27-jarige keeper moet nog wel een persoonlijk akkoord bereiken met de Kasteelclub.

    Doelman Brian Vandenbussche. FOTO ANP
    Heerenveen speurt al naar een opvolger voor de Belg die samen met de Belg Kenny Steppe voor een plek onder de lat moet vechten. De Sloveense doelman Aleksander Seliga is deze week op proef in Friesland. De 29-jarige doelverdediger van het Sloveense MIK CM Celje kreeg gisteren speeltijd in het oefenduel dat Heerenveen speelde tegen Go Ahead Eagles.
    het lijk dan eidelijk zover dat we een nieuwe keeper hebben V De Bussche de oud Spartaan komt waarschijnlijk trug.

  44. #314
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vermouth (Gent) kan in Nederland aan de slag
    Heracles Almelo en Sparta Rotterdam tonen belangstelling voor Gil Vermouth. Deze Israëlische flankspeler speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Hapoel Tel Aviv. AA Gent verkocht Vermouth vorige zomer voor 250.000 euro.
    http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=23037


    Ken heel de speler niet dus weet niet wat ik van hem moet vinden.

    Ik wil een nieuwe keeper. Sparta en keepers = totaal niks

  45. #315
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=23037


    Ken heel de speler niet dus weet niet wat ik van hem moet vinden.

    Ik wil een nieuwe keeper. Sparta en keepers = totaal niks
    Varkemisser^^ Blijft wel een held!
    En moet jij niet ARNE slot nog in je handtekening zetten?:Crylol:

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Transfergeruchten Vitesse
    By Vitesse_Zuid in forum Vitesse Arnhem
    Reacties: 953
    Laatste bericht: 31 januari 2024, 22:57
  2. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25
  3. Wie moet Heerenveen kopen/verkopen
    By Feankenner in forum sc Heerenveen
    Reacties: 730
    Laatste bericht: 27 juli 2023, 08:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •