Pagina 72 van 176 EersteEerste ... 2262707172737482122172 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.196 t/m 3.240 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #3196
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jammer alleen dat de jeugdspelers wel van het niveau Fischer moeten zijn wil Steve McClaren ze, misschien, opstellen.

  2. #3197
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Kuiper, landzaat en wisgerhof moeten weg in de winterstop.

  3. #3198
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Moeten klinkt te grof; wat anders is : mogen vertrekken meneer de blazer hoogkamp.
    Motten leven in een varkenschot.

    FC Twente zal na de winterstop aantreden met een compactere selectie. De ploeg van oefenmeester Steve McClaren heeft aan Nicky Kuiper en Tim Cornelisse laten weten dat zij tijdens de winterperiode mogen uitkijken naar een andere club.

    Niet alleen de twee verdedigers staan op de nominatie om te vertrekken bij FC Twente. Ook een vertrek van routiniers Peter Wisgerhof en Denny Landzaat is bespreekbaar. Eerstgenoemde heeft echter al laten weten dat hij het seizoen af wil maken in Enschede.

    Eerder werd al bekend dat Dedryck Boyata na de winterstop het shirt van FC Twente niet meer draagt. De Belgische verdediger werd voor een half jaar gehuurd van het Engelse Manchester City, maar wist nooit te overtuigen bij de Tukkers. Van de mogelijkheid om Boyata nog een half jaar te huren zal dan ook geen gebruik worden gemaakt.


    Eindelijk.
    Nog een advies zou zijn:
    Laat ook Braafheid maar terug keren en zo zijn er nog wel meerden.
    Toekomst gericht moet je overbodige mensen of mensen die niet aan de verwachtingen voldoen ook zo snel mogelijk kunnen laten vertrekken, verkopen of verhuren afhankelijk van contracten.

  4. #3199
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    En Steve blijft wel?

  5. #3200
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    En Steve blijft wel?
    Tuurlijk,
    it s an Eng lisch men of course.

  6. #3201
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Munsterman haalt weer uit naar supporters

    FC Twente beleeft een moeizame fase in de competitie, is al uitgeschakeld in de KNVB-beker en de Europa League, maar voorzitter Joop Munsterman staat pal achter zijn trainer Steve McClaren. ‘Er is geen enkele reden om te twijfelen aan zijn capaciteiten. We hebben het volste vertrouwen in Steve.’

    Dat het spel van FC Twente al geruime tijd nauwelijks om aan te gluren is, verontrust de voorzitter niet. ‘We hebben erg veel pech gehad met blessures bij bepalende spelers, dat kun je niet los zien van de mindere wedstrijden en resultaten. Toch staan we gewoon tweede, terwijl onze doelstelling een plaats bij de eerste vier is. Intern is er ook rust. We hebben een visie en die voeren we uit’, zegt hij in AD Sportwereld.


    Munsterman kijkt niet op van de kritische supportersgeluiden. ‘Ik ben niet anders gewend. Jaren geleden werd ik voor gek verklaard omdat ik een nieuw stadion wilde bouwen en van FC Twente een topclub wilde maken, tegenwoordig zijn ze ook kritisch als we bovenaan staan. Het zij zo.’

    Munsterman zichtbaar geïrriteerd

    Eerder deze week deelde de zichtbaar geïrriteerde Munsterman ook al een sneer uit naar de eigen aanhang. In de TC Tubantia zei hij:
    „Ik heb niet anders meegemaakt dan dat de supporters kritisch zijn. Dat was in de tijd van Rini Coolen al zo. Maar tegenwoordig zijn ze ook al kritisch als je bovenaan staat. Wat moet ik daarmee? Hadden de supporters dan verwacht dat we zes punten los zouden staan met alle blessures die we gehad hebben en de verschillen in begroting van 50 miljoen euro met Ajax en 30 miljoen euro met PSV? Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik met supporters om moet gaan, want die zie ik vier keer per week als ik bij de amateurclubs langsga voor forumavonden. Dan laten die kritische supporters zich trouwens nooit zien of durven ze niks te zeggen.”

    Ja, ja, die kritische supporters. Win vanavond maar van Heracles, dan mag je weer kritisch zijn naar ons toe met de modelclub die je voor ogen hebt.

  7. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    TwenteTom (14 december 2012)

  8. #3202
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zal wel weer een penal of rode kaart voor de tegenstander aan te pas moeten komen. Al wil Pasveer ook wel eens helpen.

  9. #3203
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Dusan Tadic is met acht treffers en negen assist de waardevolste speler van FC Twente. Het had echter niet veel gescheeld of de Serviër had helemaal niet in Enschede gespeeld. Tadic maakte afgelopen zomer de overstap van FC Groningen naar FC Twente, maar kon in januari naar enkele Europese topclubs.

    "Op de laatste dag van de transfermarkt kon ik naar AS Roma of Liverpool", zegt Tadic tegen ELF Voetbal. "Schitterende clubs, maar ik vond het niet het juiste moment. Alleen een overgang in de zomer zou me de tijd geven echt te wennen aan een nieuwe omgeving."

    Tadic vindt echter dat er nog genoeg te winnen is in Nederland. "Geen enkele competitiewedstrijd kan ik relaxed zijn, want werkelijk iedereen kan van elkaar winnen. Ik geniet ook nog steeds van de volle stadions, de mooie velden en de open speelstijl. Ik snap ook niet dat er in Nederland zo negatief over de competitie gedacht wordt. In Servië heeft de Eredivisie nog steeds de status van een van de mooiste leagues ter wereld", aldus de vleugelaanvaller.

    De Serviër is dan ook nog niet uitgeleerd in Enschede. "Ik leer nu hoe het is om met druk om te gaan. Twente is een topclub in Nederland, die kampioen wil worden. In die ambitie verwachten de trainers, mijn medespelers en de supporters een belangrijke bijdrage van mijn kant. Dat zijn nieuwe ervaringen."

    Toch ziet Tadic FC Twente als een tussenstap. "Een subtopper uit een Europese competitie is een logisch vervolg. Ik moet namelijk spelen om gelukkig te zijn en veel echte topclubs kopen vaak spelers, die ze eigenlijk niet nodig hebben. Dat wil ik hoe dan ook voorkomen. Alleen als het gevoel goed is, kan het zijn dat ik direct de stap naar de top maak", besluit Tadic.

    Ik hoop dat Tadic lekker blijft voetballen.
    Mooie slimme en vooral goede speler.

  10. #3204
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Jan van Halst was vrijdagavond onder de indruk van FC Twente. Na de 3-0 overwinning van de Tukkers in Alkmaar op AZ zei de analyticus van Eredivisie Live dat hij FC Twente kampioen ziet worden.

    "FC Twente is dé titelkandidaat", zei Van Halst. "Ze hebben weken, zo niet maanden onder hun niveau gespeeld. Dit was weer het FC Twente dat helemaal speelt naar hun kwaliteiten."

    "Als ze nou de titel mislopen, heeft het echt te maken met concentratieverlies of nonchalance", vervolgt de analyticus. "Dit vind ik een beter elftal dan PSV en Ajax. Je hebt creativiteit. Je hebt heel veel loopvermogen met Fer. Je hebt controle op het middenveld met Brama. En met name een ijzersterke verdediging met Douglas, die daar de boel recht houdt. En Bjelland komt nog terug, FC Twente is dus totaal in balans."

  11. #3205
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haha die Van Halst is ook zo veranderlijk als het weer. Heb hem meermaals bij Studio Voetbal horen roepen dat Twente dit seizoen niet kampioen wordt.

  12. #3206
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Sowieso had AZ ook gewoon kunnen winnen. Van Halst geeft wel heel vaak heel veel krediet aan de winnende ploeg. Ook toen bijvoorbeeld Vitesse won van PSV was hij heel positief terwijl PSV eigenlijk verdiende te winnen.

  13. #3207
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Klopt inderdaad, werd toen ook nog op de vingers getikt door iemand anders die daar aan tafel zat. Was dat Pierre niet? Nou ja, doet er ook niet zoveel toe, Van Halst is eigenlijk gewoon een opportunist.

  14. #3208
    Chief
    Guest

    Standaard

    De 2 vd Kerkhofjes vind ik wat dat betreft nog grappiger. Als PSV verliest dan wordt het niks meer dat seizoen en als PSV wint, zeker als het met grote cijfers is, dan moet er nog weinig gebeuren of de titel is in Eindhoven.

    Van Halst heb ik wat dat betreft nog wel hoger zitten. Maar Twente is niks meer kanshebber dan de rest. Zo bijzonder is Twente ook weer niet dit seizoen.

  15. #3209
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Misschien soliciteerd Jan wel ergens naar her of der.

  16. #3210
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik gok niet naar een functie bij Twente.

  17. #3211
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Joop Munsterman bezig voor FC Twente

    Joop Munsterman is achter de schermen druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe shirtsponsor. FC Twente neemt na dit seizoen afscheid van Arke en de preses heeft nog geen nieuwe sponsor gevonden.

    "Dat is ook moeilijk in deze tijd", zegt Munsterman tegen FC Twente TV. "En er zijn meer clubs in de markt, zoals Ajax, Heerenveen en Feyenoord. Dus dat is wel een uitdaging." Munsterman kan niets zeggen over de huidige stand van zaken. "Ze zijn wel met heel veel mensen aan het praten. Dus wij hopen maar dat het goed komt", aldus de preses, die geen voorkeur heeft voor een binnenlandse of een buitenlandse shirtsponsor.

    FC Twente speelt inmiddels voor ruim 30.000 toeschouwers, maar de O-vorm is nog niet aan de orde. "Er is geen haar op ons hoofd die nu denkt aan verbouwen. Dat wil niet zeggen dat we er niet mee bezig zijn en de visie verder ontwikkelen. We zijn meer bezig met de ontwikkeling en strategie daar naar toe, dan dat we daadwerkelijk zeggen dat het nu moet gebeuren. Wij durven het gewoon niet met deze crisis. Je moet niet de club in het ongeluk storten", zegt Munsterman, die uiteindelijk een stadion voor 44.000 supporters wil hebben.

    De voorzitter van FC Twente liet tevens weten dat er een nieuw supportershome onder de nieuwe tribune aan de korte zijde komt. "Iedere supporter in het nieuwe stadion moet erop vooruitgaan. Die groep is er niet op vooruit gegaan. Nu kunnen die supporters daar ook een drankje drinken en iets eten, net zoals boven en aan de kant van Vak-P." Het doortrekken van de tribunes is FC Twente volgens Munsterman 'nu architectonisch niet aan toe'.

  18. #3212
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Eljero Elia en Marko Arnautovic hopen over een aantal jaar terug te keren bij FC Twente. De vleugelaanvallers van Werder Bremen maakten furore in Enschede en verdienden bij FC Twente een transfer naar een Europese subtopper.

    Elia sluit een terugkeer niet uit. "Ik heb het altijd gezegd, en ik heb het er ook vaak met Marko over gehad, dat ik mijn carrière graag bij Twente af zou willen sluiten", zegt de 25-jarige aanvaller tegen FC Twente TV. "Als het niet als voetballer zou zijn, dan zou ik graag in de jeugd met de jonge jongens gaan werken."

    Ook Arnautovic wil ooit nog het shirt van FC Twente dragen. "Ik word dan de hulptrainer van Elia. Of de fysiotherapeut", zegt de Oostenrijker met een glimlach. "Ik weet niet of ik ooit nog voor Twente zal spelen. Als ik in de laatste jaren van mijn loopbaan een aanbieding krijg van Twente zou ik die kans zeker nemen, maar ik kijk nog wel wat ik ga doen."

    Vanavond is er om 20.30 uur een reportage van Elia en Arnautovic op Eredivisie Live.

    Kijken dus.

  19. #3213

    Aangemeld
    23 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    ‘Periode bij AZ was een absoluut dieptepunt, dat liep helemaal verkeerd’
    Donderdag, 3 januari 2013 om 09:20

    Edwin Gyasi breekt dit seizoen door op 21-jarige leeftijd door op het hoogste niveau, maar van een onbezorgd voortraject kan de aanvaller toch niet echt spreken. Gyasi sloot zich aan bij AZ en werd verhuurd aan Telstar, alvorens terug te keren in Alkmaar. Bij die club moest hij met de A1 meetrainen en dat ervoer hij als een ‘vernedering’.

    “Mijn periode bij AZ was een absoluut dieptepunt. Dat liep helemaal verkeerd, waardoor ik uiteindelijk zelf mijn contract heb laten ontbinden”, zegt Gyasi in gesprek met Voetbal International. “Na mijn verhuurperiode bij Telstar moest ik al snel met de A1 van AZ meetrainen. Daar speelde mijn broertje Raymond, dat was een vernedering voor me. Na het ontbinden van mijn contract, heb ik zes maanden niet gevoetbald en had ik er eigenlijk geen zin meer in", verklapt hij.

    “Gelukkig kwam De Graafschap met een oplossing”, aldus Gyasi, die een half seizoen op huurbasis speelde voor de Doetinchemmers. Voorafgaand aan het lopende seizoen tekende hij bij FC Twente en daar loopt het op rolletjes. Het Europa League-duel met Inter Turku noemt hij een absoluut hoogtepunt. “Ik kende de jongens alleen van televisie, nu stond ik er opeens tussen. Van zenuwen had ik niet zo veel last. Ik bedacht me dat er geen weg terug was en ik het gewoon moest laten zien.” /
    Hij kende gewoon spelers van Inter Turku!

  20. #3214
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heeft waarschijnlijk de hele wedstrijd gezocht naar Sneijder

  21. #3215
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mocht Douglas conform de tam tam vertrekken, lijkt me Bruma wel een goede opvolger. Zowel sportief als qua talent. Met als slagroom op de taart nog meer Feyenoorders die over de zeik zijn.

  22. #3216
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Mocht Douglas conform de tam tam vertrekken, lijkt me Bruma wel een goede opvolger. Zowel sportief als qua talent. Met als slagroom op de taart nog meer Feyenoorders die over de zeik zijn.
    Idd! Al die Feyenoorders die over de velden wervelen in Twenteshirt doen me pijn.... Afgezien van Fer is er geen enkele speler waar ik met pijn in het hart naar kijk bij Twente. Alle andere waren bij ons overbodig (Landzaat, Tiendalli, Cabral) of konden wij simpelweg niet halen (Luc). Alleen Fer was vrij pijnlijk ja, zoals ook bij Wijnaldum datzelfde het geval was. Maar goed, gezien hun prestaties en ontwikkeling kan ik ook wel leven met hun overstap. Zo heel veel zijn ze er niet mee opgeschoten.
    Leerdam lijkt me ook prima voor Twente overigens. En Bruma.... Kom op`. Wij hebben nu De Vrij. Who needs Bruma?

  23. #3217
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bruma kan mogelijk ook naar Vitesse en PSV. Dan lijkt me de keus als speler niet moeilijk, dan ga je niet naar Arnhem of Enschede.

  24. #3218
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Bruma kan mogelijk ook naar Vitesse en PSV. Dan lijkt me de keus als speler niet moeilijk, dan ga je niet naar Arnhem of Enschede.
    Ach, spelen natuurlijk wel meer dingen mee. Salaris bijvoorbeeld. Waarmee ik niet wil zeggen dat PSV minder zal betalen dan Twente of Vitesse, maar het kan natuurlijk wel. En de band Chelsea/Vitesse kan wellicht ook nog ergens invloed hebben. Lijkt mij dus geen uitgemaakte zaak hoor. Denk dat die jongen vooral moet kijken waar de garantie op speeltijd het grootst is.

  25. #3219
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Idd! Al die Feyenoorders die over de velden wervelen in Twenteshirt doen me pijn.... Afgezien van Fer is er geen enkele speler waar ik met pijn in het hart naar kijk bij Twente. Alle andere waren bij ons overbodig (Landzaat, Tiendalli, Cabral) of konden wij simpelweg niet halen (Luc). Alleen Fer was vrij pijnlijk ja, zoals ook bij Wijnaldum datzelfde het geval was. Maar goed, gezien hun prestaties en ontwikkeling kan ik ook wel leven met hun overstap. Zo heel veel zijn ze er niet mee opgeschoten.
    Leerdam lijkt me ook prima voor Twente overigens. En Bruma.... Kom op`. Wij hebben nu De Vrij. Who needs Bruma?
    Als het je niets doet, waar komt dan de neiging vandaan op telkens te reageren op nieuws rondom deze jongens? Ik zie het veel vaker.

  26. #3220
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Fer, Wijnaldum, Bruma en Castiangos werden gezien als grootste Feyenoord talenten. Die kozen meestal om sportieve reden hun heil elders. Dat doet pijn. Verder natuurlijk ook weinig gelukkig dat Feyenoord ook bij spelers als Landzaat uitstekend in staat is geweest om de capaciteiten onvoldoende te benutten.

  27. #3221
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Als het je niets doet, waar komt dan de neiging vandaan op telkens te reageren op nieuws rondom deze jongens? Ik zie het veel vaker.
    Lijkt me logisch. Leedvermaak. Gastjes dachten uitgeleerd te zijn bij Feyenoord en toe te zijn aan een volgende stap en zagen Twente en PSV als stap vooruit. Nu kun je daar nog wel over discussiëren of dat in het geval van Fer is gelukt (je kunt immers niet zeggen hoe hij zich had ontwikkeld bij Feyenoord onder Koeman), maar bij Wijnaldum mag je toch wel concluderen dat hij zichzelf flink in de voet heeft geschoten? Manneke had een geweldig laatste (half) jaar bij ons gespeeld op zijn favoriete positie. Nauwelijks ter discussie, geliefd bij het legioen en waar staat hij nu?
    Dat vind ik wel leuk ja. Al geef ik toe dat ik zo héél af en toe wel eens aan die jongen denk als ik Immers bij ons zie spelen. Over Luc en die anderen heb ik volgens mij nauwelijks iets gepost sinds hun overstap. Voor Luc vind ik het vooral ontzettend sneu voor hemzelf. Al zou ik liegen dat ik er niet van zou balen als hij nu topscorer zou zijn van Nederland natuurlijk. Maar zijn overstap naar Twente ligt simpelweg heel anders.

  28. #3222
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Fer, Wijnaldum, Bruma en Castiangos werden gezien als grootste Feyenoord talenten. Die kozen meestal om sportieve reden hun heil elders. Dat doet pijn. Verder natuurlijk ook weinig gelukkig dat Feyenoord ook bij spelers als Landzaat uitstekend in staat is geweest om de capaciteiten onvoldoende te benutten.
    Tja, dat laatste gebeurd wel vaker in de Kuip. Maar goed, het tegenovergestelde wil ook wel eens voorkomen (Pellè). Daar doe je weinig aan. En de situatie van Bruma en Castaignos is wederom niet te vergelijken met Fer en Wijnaldum. Die jongens gingen naar grote buitenlandse clubs. Net zoals Rekik en Kyle Ebicilio deden. Spijtig, maar hun keuze. Gebeurt volgens mij ook wel overal, toch? Bouy die naar Juventus gaat bijvoorbeeld.
    Het is echter wel mooi om te zien dat de talenten die wèl gewoon blijven het volgens mij niet minder hebben (al kun je over Rekik en Kyle nog weinig zeggen).
    Maar goed, wat gebeurd is, is geweest. Kijk naar het huidige Feyenoord en het huidige beleid. Jonge talenten worden vastgelegd, eigen kweek draagt mede het team en waar er opvulling nodig is, wordt er eerst gekeken naar Varkenoord. Dus wat valt er te klagen voor supporters en/of spelers bij Feyenoord?
    Dat we Fer en Wijnaldum voor dik 10 miljoen zijn kwijtgeraakt aan concurrenten (want dat zijn gelukkig weer)? Tja, Feyenoord is stukken groter dan 2 spelers. En momenteel schijten we voor elk talent dat vertrekt er 2 anderen uit. Want ik durf best te voorspellen dat er binnenkort weer een paar aardige spelers op de deur zullen kloppen.

  29. #3223
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Lijkt me logisch. Leedvermaak. Gastjes dachten uitgeleerd te zijn bij Feyenoord en toe te zijn aan een volgende stap en zagen Twente en PSV als stap vooruit. Nu kun je daar nog wel over discussiëren of dat in het geval van Fer is gelukt (je kunt immers niet zeggen hoe hij zich had ontwikkeld bij Feyenoord onder Koeman), maar bij Wijnaldum mag je toch wel concluderen dat hij zichzelf flink in de voet heeft geschoten? Manneke had een geweldig laatste (half) jaar bij ons gespeeld op zijn favoriete positie. Nauwelijks ter discussie, geliefd bij het legioen en waar staat hij nu?
    Dat vind ik wel leuk ja. Al geef ik toe dat ik zo héél af en toe wel eens aan die jongen denk als ik Immers bij ons zie spelen. Over Luc en die anderen heb ik volgens mij nauwelijks iets gepost sinds hun overstap. Voor Luc vind ik het vooral ontzettend sneu voor hemzelf. Al zou ik liegen dat ik er niet van zou balen als hij nu topscorer zou zijn van Nederland natuurlijk. Maar zijn overstap naar Twente ligt simpelweg heel anders.
    Aan de andere kant is het natuurlijk niet zo vreemd. Feyenoord zat diep in de financiële shit en niemand had kunnen vermoeden dat jullie vorig jaar zo goed zouden draaien. Tel daarbij op dat PSV en laatste jaren Twente gewoon Nederlandse topclubs zijn. Voor hetzelfde geld was Feyenoord vorig jaar wel nog verder weggezakt en had je geen stuiver verdient op die gasten.

  30. #3224
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Aan de andere kant is het natuurlijk niet zo vreemd. Feyenoord zat diep in de financiële shit en niemand had kunnen vermoeden dat jullie vorig jaar zo goed zouden draaien. Tel daarbij op dat PSV en laatste jaren Twente gewoon Nederlandse topclubs zijn. Voor hetzelfde geld was Feyenoord vorig jaar wel nog verder weggezakt en had je geen stuiver verdient op die gasten.
    Klopt. Dat had ook gekund en had iedereen ze groot gelijk gegeven. Maar goed, dat is een "wat als, dan verhaal". Ze waren zelf mede verantwoordelijk voor die 10e plek. Jongens als Vlaaar en De Vrij (al kun je die wellicht niet direct vergelijken, want die had de status op dat moment nog niet zo) tekenden overigens wel bij na dat seizoen. Verschil in karakter wellicht.
    Maar denk dat je toch niemand kunt kwalijk nemen dat er onder Feyenoorders leedvermaak heerst richting die gasten?

  31. #3225
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Nee hoor. Al zou ik dat eerder hebben richting Wijnaldum met zijn batchkiss gedrag dan Fer. Ook omdat hij nogal hard is aangepakt met een rouwkaart etc.

  32. #3226
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Nee hoor. Al zou ik dat eerder hebben richting Wijnaldum met zijn batchkiss gedrag dan Fer. Ook omdat hij nogal hard is aangepakt met een rouwkaart etc.
    Tja, heeft wellicht te maken met de wijze waarop die transfer tot stand kwam. Wijnaldum was volgens mij voor de 1e training al vertrokken. Fer sprak zich tijdens de voorbereiding uit. Dat schoot wat verkeerd ja. Al wil ik daarmee niet goedpraten wat die jongen voor zijn kiezen heeft gekregen. Dat ging te ver (nee, geen stomme woordspeling...). Het is slechts een mogelijke verklaring.

  33. #3227
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Idd! Al die Feyenoorders die over de velden wervelen in Twenteshirt doen me pijn.... Afgezien van Fer is er geen enkele speler waar ik met pijn in het hart naar kijk bij Twente. Alle andere waren bij ons overbodig (Landzaat, Tiendalli, Cabral) of konden wij simpelweg niet halen (Luc). Alleen Fer was vrij pijnlijk ja, zoals ook bij Wijnaldum datzelfde het geval was. Maar goed, gezien hun prestaties en ontwikkeling kan ik ook wel leven met hun overstap. Zo heel veel zijn ze er niet mee opgeschoten.
    Leerdam lijkt me ook prima voor Twente overigens. En Bruma.... Kom op`. Wij hebben nu De Vrij. Who needs Bruma?
    En ?

    Wat wil je nu hiermee zeggen of uitleggen ?

  34. #3228
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    En ?

    Wat wil je nu hiermee zeggen of uitleggen ?
    Als ik ooit de behoefte heb om jou iets uit te leggen, zorg ik wel dat ik de inhoud beperk tot 1 zin. Je moet namelijk de ontvanger van de boodschap namelijk niet overladen. Anders snapt hij er toch geen reet van.

  35. #3229
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    . Anders snapt hij er toch geen reet van.
    Ik snap meer dan jij denkt te snappen.

  36. #3230
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ik snap meer dan jij denkt te snappen.
    In jouw wondere wereld vast wel.

  37. #3231
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Fer geblesseerd. Knieblessure.

  38. #3232
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    kut........

  39. #3233
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Kan er mee leven.

  40. #3234
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Die Coelho schijnt nog in een hotel in Enschede te verblijven. Hoe wanhopig moet je zijn......... Er schijnt nog steeds gepraat te worden, maar het verschil is aanzienlijk tussen vraag en aanbod.

  41. #3235
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Leroy Fer verwacht snel weer op het trainingsveld te staan bij FC Twente. De middenvelder van de Tukkers verliet dinsdagmiddag de training op Gran Canaria met een blessure. Uit onderzoek blijkt dat het om een lichte spierblessure in het bovenbeen gaat.

    Fer verwacht met enkele dagen weer volledig fit te zijn, meldt zijn management Sport-Promotion. "We moeten afwachten. Ik heb nog geen idee wat er precies aan de hand is", liet Fer dinsdag weten. Achteraf blijkt het dus mee te vallen.

    De schrik zat er goed in bij FC Twente, omdat Fer eerder dit seizoen ruim twee maanden aan de kant stond na een meniscusoperatie. Fer speelt door de blessure donderdagavond niet mee in de strijd om de Maspalomas Cup. FC Lausanne Sport is dan de tegenstander op Gran Canaria.

  42. #3236
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dacht dat die Coelho nu naar Turkije vertrok? Als je zijn fitheid en wedstrijdritme bekijkt, en de kosten die hij met zich meebrengt, hoeft hij van mij niet te komen. Als hij gekocht kan worden wel natuurlijk, volgens Youtubefilmpjes (ja, Youtube) is het een geniale voetballer.

  43. The Following User Says Thank You to TwenteTom For This Useful Post:

    Radicofani (12 januari 2013)

  44. #3237
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Steve McClaren toonde zich na afloop van het trainingskamp op Gran Canaria uitermate tevreden. De trainer van FC Twente bleef echter ook kritisch over de tweede seizoenshelft.

    "We moeten in de komende periode beter en aanvallender gaan voetballen", zegt McClaren tegen TC Tubantia. "Het tempo moet omhoog. Als Engelsman ben je van huis uit gewend om direct vooruit te kijken, maar in ons spel wordt nog te vaak de zekerheid van achteruit gezocht. Dat moet er uit en dat zie je bijvoorbeeld aan Wout Brama, die bewijst dat hij ook diepte in zijn spel heeft."

    "We zijn lang op zoek geweest naar de juiste balans, nu kunnen we gericht gaan werken aan een elftal", vervolgt de Engelsman. "Iedereen moet zijn rol accepteren, zonder dat je je er bij neerlegt als je er naast komt te staan. De helden van het begin van het seizoen hoeven niet de helden op het eind te zijn. Wat dat betreft was het heel goed dat de reserves deze week de partij wonnen van de basis. Je zag de frustratie bij de basis en de blijdschap bij de andere ploeg. Dat is een teken dat er competitie is op de training en dat iedereen scherp is."

    McClaren wil in de tweede seizoenshelft ook productiever worden. "We maken niet genoeg goals en dat baart me zorgen", aldus McClaren. "Wij willen nog te graag het perfecte doelpunt maken. Het liefst combineren we de bal over de doellijn. Tadic speelde zich tegen Lausanne prachtig vrij, maar in plaats van te schieten, kapte hij nog keer, waardoor de kans was verkeken. Wij moeten voor het doel feller worden en meer killersinstinct gaan tonen. Lelijke doelpunten tellen ook. En als we dat gaan beseffen, zijn we een serieuze uitdager. PSV is misschien favoriet, Ajax is na de winter altijd sterker, maar wij doen zeker mee", besluit de oefenmeester.

  45. #3238
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Dacht dat die Coelho nu naar Turkije vertrok? Als je zijn fitheid en wedstrijdritme bekijkt, en de kosten die hij met zich meebrengt, hoeft hij van mij niet te komen. Als hij gekocht kan worden wel natuurlijk, volgens Youtubefilmpjes (ja, Youtube) is het een geniale voetballer.
    Hij is volgens bronnen inderdaad vertrokken.

  46. #3239
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Chadli heeft tijdens de training geblesseerd en ondersteund het veld verlaten...

    Er wordt gesproken over hamstring klachten...
    Verwacht komend weekend een bloedeloze 0-0 tegen Utrecht.
    Laatst gewijzigd door pegasus1; 30 januari 2013 om 12:19

  47. #3240
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wat een kutdagen zijn dit man..

    Tadic linksbuiten, Luc in de spits, Cabral/Gyasi op rechts en Gutierrez op 10 dan maar?

Pagina 72 van 176 EersteEerste ... 2262707172737482122172 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •