Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 360 van 556

Discussie: Schots voetbal

  1. #316
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ontzettend jammer. Ik denk zomaar dat hiermee het einde van de Schotse competitie wel eens in zicht kan zijn. Celtic blijft nu alleen een beetje over en de grootste wedstrijd van het jaar valt hier ook mee weg. Het is te hopen dat ze snel weer terugkeren.

  2. #317
    Chief
    Guest

    Standaard

    Glasgow Rangers na 140 jaar failliet

    Glasgow Rangers is donderdag failliet verklaard. De club heeft tevergeefs geprobeerd om zich uit de financiële problemen te krijgen.

    14 jun. 2012 12:46:00

    Rangers had bij de belastingdienst een plan ingediend om er weer bovenop te komen, maar dat aanbod werd niet geaccepteerd. De club houdt daardoor na bijna 140 jaar op te bestaan. Glasgow Rangers heeft met 54 landstitels het wereldrecord van meeste kampioenschappen in handen.

    Waarschijnlijk maakt Rangers wel een doorstart onder leiding van zakenman Charles Green. Hij neemt de club over met de naam The Rangers Football Club, meldt Voetbal International. De nieuwe club wordt drie divisies teruggezet, tenzij zeven clubs uit de Schotse Premier League ermee akkoord gaan dat Rangers FC op het hoogste niveau blijft.

    Met het faillissement van Glasgow Rangers gaat ook één van de meest beladen derby's ter wereld verloren. The Old Firm tegen aartsrivaal Celtic werd in het verleden precies 400 keer gespeeld. Al jaren werd één van de twee clubs landskampioen, met een straatlengte voorsprong op de nummer drie van de ranglijst.
    Als ik een kleinere club was had ik ja gezegd. Zonder Rangers is die competitie helemaal failliet. Dan heb je de komende 10 jaar dezelfde kampioen.

  3. #318
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ze zijn al teruggezet, dus dit is niet actueel meer.

  4. #319
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    It has also been revealed the club will now be known as The Rangers Football Club.
    Boy oh boy..

  5. #320
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik dacht dat Rangers de voormalig voorzitter aansprakelijk wilde stellen voor het negatieve resultaat. Weet iemand hier meer over?

  6. #321
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik dacht dat Rangers de voormalig voorzitter aansprakelijk wilde stellen voor het negatieve resultaat. Weet iemand hier meer over?
    Is allemaal al te laat.

  7. #322
    Chief
    Guest

    Standaard

    Sites als VI en Voetbalzone melden overigens niks. Is het allemaal wel officieel al?

  8. #323
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Sites als VI en Voetbalzone melden overigens niks. Is het allemaal wel officieel al?
    http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167297

  9. #324
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Won't shed a tear. Dit betekent zoveel als drie jaar geen Rangers - Celtic en drie titels voor Celtic. Dat eerste is minder, dat tweede is prima.

  10. #325
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.601
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Wel leuk voor die clubs op het derde niveau. Lekker naar Rangers!

  11. #326
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Won't shed a tear. Dit betekent zoveel als drie jaar geen Rangers - Celtic en drie titels voor Celtic. Dat eerste is minder, dat tweede is prima.
    Ja lachen joh, wat zal Celtic een hoop eer behalen van de komende titels. Ik gok dat ze met 67, 78 en 90 punten voorsprong kampioen gaan worden de komende 3 jaar.

  12. #327
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Sites als VI en Voetbalzone melden overigens niks. Is het allemaal wel officieel al?

    Ze zijn gewoon belachelijk laat dit keer..

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ja lachen joh, wat zal Celtic een hoop eer behalen van de komende titels. Ik gok dat ze met 67, 78 en 90 punten voorsprong kampioen gaan worden de komende 3 jaar.
    Een titel is een titel, boeiend!

  13. #328
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Wel leuk voor die clubs op het derde niveau. Lekker naar Rangers!
    Is toch lachen, het lokale bierelftal een leuk uitje naar het prachtige Ibrox.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ja lachen joh, wat zal Celtic een hoop eer behalen van de komende titels. Ik gok dat ze met 67, 78 en 90 punten voorsprong kampioen gaan worden de komende 3 jaar.
    Ik denk niet dat het ze een fuck uitmaakt hoe ze kampioen worden.

  14. #329
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Een titel is een titel, boeiend!
    Welnee. Trek in Spanje 1 van de 2 grote clubs weg en een landstitel is helemaal niks meer waard. En zo is het in Schotland ook. Geef dan meteen in augustus vast de schaal aan Celtic, kunnen ze hem het hele seizoen al tentoonstellen.

  15. #330
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Voor de buitenwereld is de titel inderdaad niet zoveel waard. Maar ik denk dat ze bij Celtic maar al te graag de schaal in ontvangst nemen. Al denk ik dat ze dat liever hadden gedaan met Rangers achter hen.

  16. #331
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Is toch lachen, het lokale bierelftal een leuk uitje naar het prachtige Ibrox.

    - - - Updated - - -



    Ik denk niet dat het ze een fuck uitmaakt hoe ze kampioen worden.
    Onzin. Het winnen van een Old Firm is belangrijker dan het winnen van een Schots kampioenschap zonder Rangers.

  17. #332
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Voor de buitenwereld is de titel inderdaad niet zoveel waard. Maar ik denk dat ze bij Celtic maar al te graag de schaal in ontvangst nemen. Al denk ik dat ze dat liever hadden gedaan met Rangers achter hen.
    Ik denk dat er geen fuck aan is. Ik zou er als club geen voldoening uit halen aangezien je de enige club bent die de titel kan winnen en zal winnen.

    Dan snap je geen zak van historie als je zegt dat het leuk is om de titel daar te winnen zonder aanwezigheid van Rangers. Sowieso waren daar de enige topduels de 46 edities van de Old Firm per seizoen. Waar moeten fans zich nu op verheugen? De krakers tegen Dundee United en Motherwell?

  18. #333
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Onzin. Het winnen van een Old Firm is belangrijker dan het winnen van een Schots kampioenschap zonder Rangers.
    Het is zeker een grotere prestatie..

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik denk dat er geen fuck aan is. Ik zou er als club geen voldoening uit halen aangezien je de enige club bent die de titel kan winnen en zal winnen.

    Dan snap je geen zak van historie als je zegt dat het leuk is om de titel daar te winnen zonder aanwezigheid van Rangers.
    Celtic wil ook niet zonder Rangers. Ik denk dat zij de enige club zullen zijn die Rangers graag in de competitie wil houden.

  19. #334
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zeer triest dit wat is het Schotse voetbal zonder de Old Firm.

  20. #335
    Chief
    Guest

    Standaard

    http://www.rangers.co.uk/

    Kan ook niks meer op hun site lezen....

  21. #336
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard


  22. #337
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Godverdorie.... Ik zou komend seizoen naar een Old Firm gaan. Niet dus... Zwaar klote zeg. Maar goed, natuurlijk niets vergeleken met wat de Rangersupporters gaan moeten doorstaan. Al heeft het ergens ook wel iets. Vanuit de 3e divisie terug naar de top komen. Mocht die volgende landstitel op het hoogste niveau dan nog eens komen, zal het feest helemaal intens zijn.
    Maar goed, kan me voorstellen dat je zoiets nog even niet zo gaat bekijken als Rangerssupporter.

  23. #338
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Het is wel gelijk een reden om Football Manager 2013 te kopen.

  24. #339
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Welnee. Trek in Spanje 1 van de 2 grote clubs weg en een landstitel is helemaal niks meer waard. En zo is het in Schotland ook. Geef dan meteen in augustus vast de schaal aan Celtic, kunnen ze hem het hele seizoen al tentoonstellen.
    Grote bullshit, iedere club die kampioen wordt is blij, hoe het ook gebeurd. Geloof me. En zeker in landen als Spanje, is het altijd een eer kampioen te worden.

  25. #340
    Chief
    Guest

    Standaard

    Rangers komend seizoen definitief niet in Schotse Premier League

    HOOFDDORP - Glasgow Rangers kan komend seizoen niet uitkomen op het hoogste Schotse niveau. De andere clubs uit de Schotse Premier League hebben tegen het voorstel gestemd om het 'nieuwe' Rangers toe te laten.

    Foto: ANP

    Er was sprake van een overweldigende meerderheid die tegen stemde, melden diverse Britse media.

    De uitkomst van de stemming is geen verrassing. De afgelopen dagen lieten onder anderen Inverness, Dundee United, Hearts, Hibernian en Aberdeen al weten een competitie zonder de Rangers te willen.

    Rangers werd vorige maand officieel failliet verklaard, maar hoopte onder de naam The Rangers FC een doorstart te kunnen maken op het hoogste niveau. Nu daar een streep door is gezet, komt er voorlopig een einde aan de 'Old Firm' tussen Rangers en stadgenoot Celtic.

    Normaal gesproken wordt Rangers nu teruggezet naar de Schotse derde divisie.

    Er loopt nog een onderzoek van de Schotse politie naar vermeend crimineel gedrag omtrent de overname van Glasgow Rangers in mei 2011.
    Het zal een enorm spannende titelstrijd worden de komende jaren op het hoogste niveau...

  26. #341
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Soccer’s Most Dangerous Rivalry, Celtic v Rangers


    Vice.com produce fantastic, well-made documentaries, and their latest product has been to shine a light on the bitter rivalry between Celtic and Rangers.
    With all the commotion engulfing the blue half of Glasgow at present, the documentary enables viewers to peek through the looking-glass at one of the oldest hatreds in world football: a hatred that could well be a thing of the past should Rangers collapse amidst their current turmoil.
    Vice described the documentary as follows:
    The rivalry between Glasgow’s “Old Firm” sides is the most famous in world soccer. It’s the game’s flagship loathing, proof of the power of the sport to inspire profound levels of tribal loyalty and a near-Pavlovian revulsion at anything to do with a rival. We examine the situation and try to get a handle on the political, religious, and national identity clashes that have shaped the rivalry, speak to fanzine editors on both sides of the divide and travel with the Bhoys’ away support to a match at Tannadice.
    The film is 45 minutes long, and is a great watch.




  27. #342
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Rangers zijn in Division Three geplaatst. 25 van de 30 clubs uit de Divisions One, Two en Three hebben zojuist gestemd voor terugplaatsing naar Division Three, in plaats van Division One.

    http://www.bbc.co.uk/sport/0/scotland/18798033

  28. #343

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard


  29. #344
    Chief
    Guest

    Standaard

    Haha da's wel heel erg qua aantallen.

    Wel enorm triest voor Schotland. Komende jaren stelt die competitie dus helemaal niks voor. Pas over 3 jaar eventueel een Rangers-Celtic weer.

  30. #345
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hehe, dat zal dit seizoen niet anders worden denk ik. Het stadion blijft behouden en de supporters zullen ook gewoon naar de Rangers gaan, ondanks dat ze nu in de kelder van het Schotse voetbal zijn beland. Op die liveticker van m'n vorige post stonden ook berichten dat de Rangers zich maar moesten inschrijven in de lagere regionen van de Engelse leagues.

  31. #346
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamer Bekijk bericht
    Hehe, dat zal dit seizoen niet anders worden denk ik. Het stadion blijft behouden en de supporters zullen ook gewoon naar de Rangers gaan, ondanks dat ze nu in de kelder van het Schotse voetbal zijn beland. Op die liveticker van m'n vorige post stonden ook berichten dat de Rangers zich maar moesten inschrijven in de lagere regionen van de Engelse leagues.
    Engelse League zou een hele slimme zet zijn, ja. Nu is de gouden kans ervoor.

  32. #347
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    We kunnen ons nog wel verheugen op een mooie Glasgow derby: Rangers - Queen's Park. Wordt Hampden Park ook eens fatsoenlijk gevuld tijdens competitie potjes haha.

  33. #348
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zoals verwacht trekken de Rangers gewoon nog spelers aan van goede kwaliteit, ondanks de degradatie naar de Third Division. Vandaag hebben Francisco Sandaza, Kevin Kyle en Emilson Cribari hun handtekening gezet (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19149651). Eerder tekenden al Ian Black en Dean Shiels. Dorin Goian heeft aangegeven te willen blijven en ook veteraan Lee McCulloch blijft, eveneens Neil Alexander. De selectie ziet er, tot nu toe, zo uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Glasgow...rst_team_squad (er staan nog een aantal spelers bij die misschien nog wel weggaan).

    Het is nu snel nog wat spelers halen voor McCoist, want de Rangers krijgen op 1 september een transfer-embargo voor één jaar opgelegd als voorwaarde voor het verkrijgen van het SFA membership.

  34. #349
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamer Bekijk bericht
    Zoals verwacht trekken de Rangers gewoon nog spelers aan van goede kwaliteit, ondanks de degradatie naar de Third Division. Vandaag hebben Francisco Sandaza, Kevin Kyle en Emilson Cribari hun handtekening gezet (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19149651). Eerder tekenden al Ian Black en Dean Shiels. Dorin Goian heeft aangegeven te willen blijven en ook veteraan Lee McCulloch blijft, eveneens Neil Alexander. De selectie ziet er, tot nu toe, zo uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Glasgow...rst_team_squad (er staan nog een aantal spelers bij die misschien nog wel weggaan).

    Het is nu snel nog wat spelers halen voor McCoist, want de Rangers krijgen op 1 september een transfer-embargo voor één jaar opgelegd als voorwaarde voor het verkrijgen van het SFA membership.
    Dat wordt alsof je op Fifa een dream team maakt en in de league 2 van Engeland laat instromen; alles met 10-0 winnen. Staan een boel spelers bij die zoveel hoger horen. Bijv. een Bocanegra, Edu etc.

  35. #350
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mja, wat Bocanegra en Edu gaan doen is nog niet bekend. Maar wat wel vast staat is dat Rangers natuurlijk gewoon kampioen wordt.

  36. #351
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Eerste officiële pot sinds de terugplaatsing gisteren, gewoon 45.000 fans die kwamen opdagen voor het potje tegen East Fife (Second Division, één divisie hoger).

    En hoe er meegezongen wordt, dit is prachtig:


  37. #352
    Chief
    Guest

    Standaard

    Werkelijk schitterend!

  38. #353
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Spelers van de andere Third Division clubs zullen al in hun broek schijten voordat de wedstrijd überhaupt begonnen is. Die weten niet wat ze tegen zullen komen volgend seizoen haha. Al hebben ze wel in het Hampden Park gespeeld, maar dan is het stadion maar voor 1% (serieus) gevuld.
    Laatst gewijzigd door Lamer; 8 augustus 2012 om 19:59

  39. #354
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamer Bekijk bericht
    Spelers van de andere Third Division clubs zullen al in hun broek schijten voordat de wedstrijd überhaupt begonnen is. Die weten niet wat ze tegen zullen komen volgend seizoen haha. Al hebben ze wel in het Hampden Park gespeeld, maar dan is het stadion dat maar voor 1% (serieus) gevuld is.
    Zag de gemiddelde toeschouwersaantallen op de vorige pagina, maar door die ontmoetingen met Rangers zal dat in ieder geval flink stijgen. Financieel misschien zelfs best gunstig voor die kleine clubs.

  40. #355
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Het wedstrijdverslag van de BBC: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19058945

    Hierin wordt deze opstelling gegeven:

    01 Alexander
    02 Goian
    03 Bocanegra
    04 Broadfoot
    05 Wallace
    06 McCulloch
    08 Black (Hutton - 81' )
    09 Shiels
    11 MacLeod (Sandaza - 67' )
    07 Little
    10 McKay (Kyle - 81' )

    En deze wissels:

    16 Gallacher
    17 Christopher Hegarty
    15 Hutton
    12 Sandaza
    14 Kyle

    Nieuwe aankopen Sandaza, Kyle, Black en Shiels hebben dus meegespeeld, eveneens Bocanegra, dus wie weet blijft hij ook. Kijk ook even naar die statistieken onderaan, hehe.

  41. #356
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Eerste wedstrijd van het seizoen voor de Rangers is geëindigd in een 2-2 tegen Peterhead. De Rangers hebben nu ook ondervonden hoe het leven zal zijn in deze divisie het komende seizoen, haha. Ze stonden 2-1 achter, maar in de 90ste minuut kwamen de Rangers toch nog langszij door een kopbal van nieuwe aanwinst Kevin Kyle. Ik denk dat ze het in de uitwedstrijden nog best moeilijk zullen hebben, want die gasten klappen er gewoon meteen op. Op Ibrox zullen ze wel ongeslagen blijven, al ben ik daar ook niet zo zeker van.

  42. #357
    Rambling "Google" Rose
    Guest

    Standaard Schotse Lower Leagues

    Het uitgeklede Glasgow Rangers is afgelopen week aan een pelgrimage begonnen die de Gers vanaf ‘the 3rd division’, het vierde niveau, terug moet brengen naar het 'level' waar het in historisch opzicht en bijna spreeekwoordelijk thuis hoort.

    De strooptocht van Glasgow Rangers is in financieel opzicht een zegen voor de thuiswedstrijden van clubs op het vierde niveau.

    Het laagste voetbalniveau herbergt nu twee van de drie five-star rated FIFA stadions in Schotland; hetgeen uiteraard zeer opmerkelijk en bovendien absoluut uniek is.


    Er staat een aantal wapenfeiten te wachten om de record books te actualiseren; zoals onder andere de uitwedstrijd op Hampden Park tegen de oudste Schotse club met haar amateurstatus, nl Queen's Park.

    Aankomend weekend is Ibrox het toneel voor de eerste thuiswedstrijd dit seizoen van de Rangers op het laagste niveau. Met het te verwachten aantal toeschouwers tegen East Stirling zou een wereldrecord gemoeid kunnen zijn. Overigens, de capaciteit van het uitvak op Ibrox overtreft in alle gevallen het toeschouwersgemiddelde van alle betrokken clubs op het vierde niveau.

    Een bijkomend voordeel van de terugzetting van Glasgow Rangers is het gegeven dat de gedevalueerde Old Firm, althans in competitieverband, een aantal jaren op sterk water komt te staan.
    Laatst gewijzigd door Rambling "Google" Rose; 17 augustus 2012 om 14:57

  43. #358
    2010 Pazza-Inter's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.911
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Doet een beetje denken aan het Napoli rond 2004. Werd ook na een faillissement teruggeplaatst naar de Serie C1 en heeft zich toen ook terug moeten werken. Verbrak met 51.000 toeschouwers ook het record voor de Serie C.

  44. The Following User Says Thank You to Pazza-Inter For This Useful Post:

    Pizzakoerier (30 maart 2013)

  45. #359
    Rambling "Google" Rose
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pazza-Inter Bekijk bericht
    Doet een beetje denken aan het Napoli rond 2004. Werd ook na een faillissement teruggeplaatst naar de Serie C1 en heeft zich toen ook terug moeten werken. Verbrak met 51.000 toeschouwers ook het record voor de Serie C.
    Hoe verhoudt qua niveau de serie C1 zich ten opzichte van het hoogste afdeling?

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lega_Pro

    In Schotland:

    Premier (1)
    First (2)
    Second (3)
    Third (4)

  46. #360
    Rambling "Google" Rose
    Guest

    Standaard

    Zoals aangekondigd trok de eerste thuiswedstrijd van Rangers FC, de doorstart van Glasgow Rangers, op het vierde niveau een record aantal toeschouwers; nl 49,118. Niet alleen in de Scottish Third Division, maar wereldwijd trok een wedstrijd op het vierde niveau van een domestieke competitie nog nooit zoveel belangstelling.

    Op Goede Vrijdag 1961 trok Crystal Palace en Millwall op Selhurst Park een gate van 37,774 in de vierde divisie in Engeland in het seizoen dat The Glaziers zouden promoveren.

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •