Pagina 83 van 258 EersteEerste ... 3373818283848593133183 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.691 t/m 3.735 van 11579

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #3691
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Jordania mag overigens ook zelf op de bank zitten met zijn papieren Heb al gelezen dat Van Arum er geen zin in heeft en zich achter Bos schaarde.

  2. #3692
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Dat is hem niet.
    Dit wel.


  3. #3693
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Valt ook wel mee, maar het was geen diep weggestopt gerucht nee.



    Ik las dat hij op heel korte termijn weer klaar was om te trainen.
    Boskamp verwacht ,morgen ''groen licht'' te krijgen van de artsen..
    Maar volgens mij is dit niet de man die Vitesse beter gaat maken.

    Maar goed ik laat me graag verrassen, het lijkt me namelijk wel een toffe peer.

  4. #3694
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haha ik vond hem al wat magertjes op de foto die Jos plaatste

  5. #3695

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht

    Ja dacht ik ook heel even , maar dat is natuurlijk geen oplossing,
    Voor Vitesse misschien niet, maar voor Cambuur wel.

  6. #3696
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat is hem niet.
    Dit wel.

    Hehe, ik dacht ook al dat er iets niet klopte. Maargoed, Johan is dus een verdienstelijk acteur

    Zou hem graag in de Eredivisie erbij zien. Eindelijk weer eens een kleurrijke man erbij ipv weer zon Brood of Heerkes.

  7. #3697
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Voor Vitesse misschien niet, maar voor Cambuur wel.
    En uiteindelijk denkt iedereen vooral in eigenbelang

    ---------- Post toegevoegd om 13:00 ---------- vorige post was om 12:56 ----------

    v Arum denkt er toch iets anders over dan Theo:

    Barazite gepasseerd bij Vitesse

    Assistent-trainer Hans van Arum van Vitesse, die de honneurs waarneemt van de ontslagen Theo Bos, passeert Nacer Barazite voor het thuisduel, zondag tegen FC Utrecht.

    Slobodan Rajkovic keert terug van een blessure. Davy Pröpper verhuist terug naar het middenveld, Lasse Nilsson is nu de diepe spits. Vitesse trainde vrijdag onder het toeziend oog van eigenaar Merab Jordania, die op het ereterras van GelreDome zat.

    Vermoedelijke opstelling: Room; Kashia, Sprockel, Rajkovic, Büttner; Pröpper, Matic; Jenner, Aissati, Stevanovic; Nilsson.

  8. #3698
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mooi, Slobodan dus terug

  9. #3699
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Mooi, Slobodan dus terug
    Die stellen ze na zondag nog met 2 gebroken benen op, haha!

  10. #3700
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Met Boskamp haal je anders wel een echte zwaargewicht binnen hoor.
    Ja als ik zn omvang mag rekenen, maar verder???

  11. #3701
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Niemand het stuk over Vitesse in Pownews gezien? Bizarre gang van zaken daar.

  12. #3702
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vertel... heb er in het begin een paar keer naar gekeken maar dat hele programma is toch wel van het niveau zoals Vitesse afgelopen weekend verdedigde tegen Roda. Hebben ze nu eindelijk eens een goede, nieuwswaardige reportage gemaakt?

  13. #3703
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanovic Bekijk bericht
    Niemand het stuk over Vitesse in Pownews gezien? Bizarre gang van zaken daar.
    Koekje van eigen deeg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Vertel... heb er in het begin een paar keer naar gekeken maar dat hele programma is toch wel van het niveau zoals Vitesse afgelopen weekend verdedigde tegen Roda. Hebben ze nu eindelijk eens een goede, nieuwswaardige reportage gemaakt?
    Ted drinkt de hele dag koffie, kijkt een beetje TV en trekt af en toe een speler uit de Fax.
    Jordania heeft alles te zeggen, dat vind hij wel lekker want hij krijgt zn geld toch wel. En hij is ook bang, kijkt elke dag onder zijn auto voordat hij wegrijdt.

    aldus Ted tegen Pownews!
    Die zwaar verontwaardigd waren dat hij geen normaal antwoord gaf op hun vragen.

    Die man van Pownews wist niet echt meer wat ie moest zeggen, behalve dan, U geeft geen eerlijk antwoord en U houdt mij voor de gek.

    Goh en dat was waarschijnlijk precies wat Ted wilde horen.

    Meneertje was wss even vergeten dat Ted zelf ook journalist is geweest en dus precies begreep wat het mannetje van Pownews kwam doen.

    Goed en nu het serieuse antwoord van Ted en Paul aan de telegraaf:

    Jordania eist prestaties van Vitesse-spelers
    Van onze Telesportredactie

    ARNHEM - Merab Jordania, de vermogende eigenaar van Vitesse, heeft vrijdag in de kleedkamer van Gelredome de complete selectie en trainersstaf van de Arnhemse club toegesproken. De Georgische multimiljonair deed dat 24 uur, nadat hij hoofdtrainer Theo Bos uit zijn functie had gezet.

    In het gesprek na de training, die plaatshad in het stadion, maakte Jordania duidelijk dat hij niet alleen Bos verantwoordelijk houdt voor de slechte resultaten van de afgelopen weken. "Meneer Jordania heeft ook de spelers op hun verantwoording gewezen", bevestigde verdediger Civard Sprockel. "De ambities bij de club zijn veranderd en daarin moeten de spelers mee. We weten allemaal hoe hoog de lat nu ligt. Meneer Jordania wil een topsportmentaliteit die past bij de ambities."

    In de winterstop zal Jordania duidelijk maken dat hij geen genoegen neemt met een plek in de onderste regionen. Er zullen opnieuw spelers worden aangetrokken. Die transfers zullen mede worden bepaald door de nieuwe trainer en dat is een van de redenen dat Jordania acht weken voor de transferwindow al ingrijpt.


    "Jordania bepaalt niet alles alleen"
    Van onze Telesportredactie

    AMSTERDAM - Volgens de directie van Vitesse is het een misvatting om te veronderstellen dat Merab Jordania, de eigenaar van Vitesse, in zijn eentje alles maar bepaalt. De Georgiër geeft veel ruimte aan financieel directeur Paul van der Kraan en technisch directeur Ted van Leeuwen.

    Merab Jordania Van der Kraan: "Elke week is er overleg en wordt over alles gesproken. Sinds de overname is het perspectief van de club enorm veranderd. Jordania heeft een lijn naar de top uitgestippeld en dat is een realistische weg, zeg ik je. Daar hoort helaas ook deze stap (ontslag Bos, red.) bij."

    Zowel Van der Kraan als Van Leeuwen wordt moe van de verkeerde beeldvorming rond Jordania. "Hij wil echt iets fraais neerzetten bij Vitesse. Het gaat niet om even snel wat spelers hier te stallen. Anders investeert hij niet zo veel geld in het verbeteren van onze trainingsaccommodatie. Er moet een absolute topaccommodatie komen, zegt hij, waarin de talenten van de club worden groot gemaakt. Bij het aantrekken van nieuwe spelers slaat hij de scouting van Vitesse niet over. Hij luistert naar iedereen en laat ook iedereen in zijn waarde", aldus Van der Kraan.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 23 oktober 2010 om 08:39

  14. #3704
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zie hem nu op 1 in de Dumpert staan: http://www.dumpert.nl/mediabase/1172..._gepowned.html

    'Bizarre gang van zaken?' Jij denkt toch niet dat dit serieus is Stephanovic?

  15. #3705
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zie hem nu op 1 in de Dumpert staan: http://www.dumpert.nl/mediabase/1172..._gepowned.html

    'Bizarre gang van zaken?' Jij denkt toch niet dat dit serieus is Stephanovic?
    Hij zal het meer over het uitzetten van Pownews hebben denk. Dat had voor mij ook niet gehoeven.

    Maar volgens mij zijn ze wel 1 van de eerste die dat lukt, haha..

    Zijn er maar weinig die op een goede manier met Pownews omgaan. Derksen deed het aardig, en Rutte doet het altijd heel leuk.. Maar verder is bijna iedereen gewoon in de zeik gezet door hen.. Wel een keer leuk dat ze zelf niet meer wisten wat ze moesten zeggen.

  16. #3706
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zie hem nu op 1 in de Dumpert staan: http://www.dumpert.nl/mediabase/1172..._gepowned.html

    'Bizarre gang van zaken?' Jij denkt toch niet dat dit serieus is Stephanovic?
    Ik zag dit toevallig vrijdagavond op tv voorbij komen, maar die van Leeuwen is me wel een mafkees zeg. Zon man kan toch niet je club vertegenwoordigen? Die gast van Pownews stelde op zich een normale vraag of Vitesse Vitesse nog was na dit gedoe met Jordania en Bos' ontslag.

    Overigens lijkt de man best wel op Fabio Capello moet ik zeggen, maar dat terzijde.

  17. #3707
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Het was geen vraag, het was een stelling 'Vitesse is Vitesse niet meer'. Daarnaast is dit niet de eerste confronatie met Pownews in het Gelredome die niet goed in de smaak viel.

  18. #3708
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Het was geen vraag, het was een stelling 'Vitesse is Vitesse niet meer'. Daarnaast is dit niet de eerste confronatie met Pownews in het Gelredome die niet goed in de smaak viel.
    Nou, stelling dan. Maar wel in vraagvorm gebracht. Ik vond de reactie van Van Leeuwen echt kansloos. Je bent ten aller tijde een professional in dienst van Vitesse. Dan ga je de club niet zo kansloos en treurig op TV verantwoorden.

    Overigens weet ik niks van eerdere confrontaties, maar dat lijkt me niet zo heel erg relevant.

  19. #3709
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vuil mag je best met vuil behandelen. Alsof iemand Pownews serieus neemt die belangrijk is voor Vitesse...

  20. #3710
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Nou, stelling dan. Maar wel in vraagvorm gebracht. Ik vond de reactie van Van Leeuwen echt kansloos. Je bent ten aller tijde een professional in dienst van Vitesse. Dan ga je de club niet zo kansloos en treurig op TV verantwoorden.

    Overigens weet ik niks van eerdere confrontaties, maar dat lijkt me niet zo heel erg relevant.
    Je weet als je serieus erop ingaat, ze met je gaan dollen.
    Uiteindelijk bereikte hij precies wat hij wilde, die man van Pownews merkte op dat hij onzin aan het praten was.

  21. #3711

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Erwin Koeman staat niet open voor Vitesse
    Ronald Koeman stond al eens als hoofdtrainer onder contract bij Vitesse, broer Erwin zal dat voorlopig niet gebeuren. De oefenmeester was in beeld als opvolger van de ontslagen Theo Bos, maar heeft zelf geen interesse.

    "Ik word het niet", zei Koeman aan tafel bij het NOS-programma Studio Voetbal. "Ik wil dit nog niet. Ik heb het nu uitstekend naar mijn zin en heb nog een aantal leuke dingen voor de boeg. In december ga ik voor twaalf dagen naar Abu Dhabi, naar de wereldbeker voor clubteams. Daar ga ik wat doen voor de FIFA. Dat zijn dingen die vaststaan en die ga ik ook doen."

    Hoewel men stellig was over het feit dat Koeman op een lijstje zou staan, is de voormalig bondscoach van Hongarije nog niet benaderd. "Nee, ik ben niet benaderd." Naast Koeman zouden ook Shota Arveladze en Stanley Menzo in beeld zijn bij de club uit Arnhem, die na de 4-1 nederlaag tegen FC Utrecht op doelsaldo de zestiende plek in de Eredivisie bezet.


    Nou, ik hoop er op!

  22. #3712
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Erwin Koeman staat niet open voor Vitesse
    Ronald Koeman stond al eens als hoofdtrainer onder contract bij Vitesse, broer Erwin zal dat voorlopig niet gebeuren. De oefenmeester was in beeld als opvolger van de ontslagen Theo Bos, maar heeft zelf geen interesse.

    "Ik word het niet", zei Koeman aan tafel bij het NOS-programma Studio Voetbal. "Ik wil dit nog niet. Ik heb het nu uitstekend naar mijn zin en heb nog een aantal leuke dingen voor de boeg. In december ga ik voor twaalf dagen naar Abu Dhabi, naar de wereldbeker voor clubteams. Daar ga ik wat doen voor de FIFA. Dat zijn dingen die vaststaan en die ga ik ook doen."

    Hoewel men stellig was over het feit dat Koeman op een lijstje zou staan, is de voormalig bondscoach van Hongarije nog niet benaderd. "Nee, ik ben niet benaderd." Naast Koeman zouden ook Shota Arveladze en Stanley Menzo in beeld zijn bij de club uit Arnhem, die na de 4-1 nederlaag tegen FC Utrecht op doelsaldo de zestiende plek in de Eredivisie bezet.


    Nou, ik hoop er op!
    Arveladze wordt het niet, Jordania heeft al gezegd dat er geen landgenoot komt.
    Daar gaan we dan (voorlopig) maar even vanuit.

    Ze wilde overigs Schreuder graag, die heeft alleen nog niet de juiste papieren.

  23. #3713
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'Vitesse krijgt nul op rekest van Petrovic'

    Haha degene die het nu wel wordt, weet in ieder geval waar hij op de ladder staat....Onder Petro.

  24. #3714

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Mooi goede zaak, nou moet Jordania, Menzo maar even belle.

  25. #3715
    Chief
    Guest

    Standaard

    Waarom zou je Theo Bos ontslaan als je modale coaches als Erwin Koeman of Petrovic als vervanger wil halen? Had dan Bos gehouden.

  26. #3716
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Waarom zou je Theo Bos ontslaan als je modale coaches als Erwin Koeman of Petrovic als vervanger wil halen? Had dan Bos gehouden.
    Wat heeft die Bos dan voor goeds gedaan in zijn tijd bij Vitesse. Het elftal is, ondanks sterker spelersmateriaal, nog altijd zo wisselvallig als het weer en er zit totaal geen lijn in. Daarnaast vond ik hem nooit echt sterk overkomen in de media. Erwin Koeman lijkt mij een veel sterkere vent én trainer.

  27. #3717
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Wat heeft die Bos dan voor goeds gedaan in zijn tijd bij Vitesse. Het elftal is, ondanks sterker spelersmateriaal, nog altijd zo wisselvallig als het weer en er zit totaal geen lijn in. Daarnaast vond ik hem nooit echt sterk overkomen in de media. Erwin Koeman lijkt mij een veel sterkere vent én trainer.
    Ik lees een hoop namen, maar niet die van een Steven of iets van die aart,
    En Erwin? zou kunnen, maar ik heb mn bedenkingen. wat heeft hij laten zien als trainer?
    Ik ben niet zo bekend metzijn ervaring als trainer, lees ergen ontslag en nog ergens ander weer ontslag? tja zeg het maar. is hij niet te licht? net als die Petrovic.

  28. #3718
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Man, ik zou dat PowNews ook niet serieus nemen. Topreactie van van Leeuwen.

  29. #3719
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Ik lees een hoop namen, maar niet die van een Steven of iets van die aart,
    En Erwin? zou kunnen, maar ik heb mn bedenkingen. wat heeft hij laten zien als trainer?
    Ik ben niet zo bekend metzijn ervaring als trainer, lees ergen ontslag en nog ergens ander weer ontslag? tja zeg het maar. is hij niet te licht? net als die Petrovic.
    Mwah, heel veel weet ik niet van Erwin, hoor. En ik weet ook niet of hij een goede trainer voor Vitesse zal zijn. Maar hij komt wel over als een man die weet waar hij over praat en hij heeft uitstraling. Zonder schreeuwerig of patserig te zijn. Met Feyenoord en RKC heeft hij het ook totaal niet slecht gedaan in de Eredivisie.

  30. #3720
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Mwah, heel veel weet ik niet van Erwin, hoor. En ik weet ook niet of hij een goede trainer voor Vitesse zal zijn. Maar hij komt wel over als een man die weet waar hij over praat en hij heeft uitstraling. Zonder schreeuwerig of patserig te zijn. Met Feyenoord en RKC heeft hij het ook totaal niet slecht gedaan in de Eredivisie.
    Een soort Theo Bos dus.

  31. #3721
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Een soort Theo Bos dus.
    Haha, die vent heb ik nooit een zinnig woord horen zeggen. Volgens mij doet hij maar wat. Af en toe een beetje de vlotte grapjas uithangen en doen alsof er niks aan de hand is. Vond het ook typerend hoe hij reageerde op een mogelijk ontslag bij Vitesse, een tijdje geleden.

  32. #3722
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    ik snap niet dat ze aan het zoeken waren naar iemand die geen papieren heeft.. je wil toch gewoon een ervaren man? zeker als je geld hebt om zo iemand te kunnen betalen. Ik begrijp wel dat je geen top trainer zal strikken maar een assistent + stroman lijkt me het andere uiterste.

  33. #3723
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    ik snap niet dat ze aan het zoeken waren naar iemand die geen papieren heeft.. je wil toch gewoon een ervaren man? zeker als je geld hebt om zo iemand te kunnen betalen. Ik begrijp wel dat je geen top trainer zal strikken maar een assistent + stroman lijkt me het andere uiterste.
    Schreuder is hier al eens een half jaar assistent van Theo Bos geweest, iedereen was toen heel blij met hem en Vitesse wilde toen graag met hem verder, hij had alleen al voor dat seizoen zijn jawoord aan Twente gegeven.

    Men is dus blijkbaar niet vergeten dat hij een hele positieve werking had op de groep.

    ---------- Post toegevoegd om 18:32 ---------- vorige post was om 18:31 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Een soort Theo Bos dus.
    Koeman is ook nooit door Vitesse genoemd, de media noemde hem.

  34. #3724

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Menzo: ‘ik word niet de nieuwe trainer van Vitesse’

    Leeuwarden - Cambuur-trainer Stanley Menzo is geen kandidaat om de nieuwe hoofdtrainer van Vitesse te worden. De coach liet dat gisteravond desgevraagd weten aan deze krant, naar aanleiding van de speculaties dat hij een van de kandidaten zou zijn om de vorige week ontslagen Theo Bos op te volgen in Arnhem. Toch is een vertrek naar Vitesse op korte termijn niet helemaal uitgesloten, zo blijkt.
    Gerard Bos
    Algemeen directeur Alex Pama bevestigt namens Cambuur in ieder geval dat er contact is geweest tussen Menzo en Vitesse. ,,Dat contact is van vorige week, nadat Bos ontslagen werd”, reageerde Pama gisteravond. ,,Als club hebben wij niets van Vitesse gehoord, maar dat hoeft ook niet. Voor nu neem ik de contacten voor kennisgeving aan. Als het concreet wordt, horen we dat vanzelf van onze trainer.”
    Menzo draaide er gisteravond echter niet omheen in zijn antwoord op de vraag of hij kandidaat is om Bos op te volgen in Arnhem. ,,Ik word in ieder geval niet de nieuwe hoofdtrainer van Vitesse.”
    Hij was daarin dus stellig. Dat gold echter niet voor het antwoord op de vervolgvraag of hij dan wellicht in beeld is voor een andere functie bij de Arnhemmers. Menzo: ,,Zou kunnen. In de voetballerij kan namelijk alles. Maar dat ik Cambuur ga verlaten is niet aan de orde, op dit moment.” Bewust of onbewust, het komt ietwat cryptisch over. Wie weet, misschien is een rol als bijvoorbeeld assistent-trainer bij Vitesse wél een mogelijkheid.
    Menzo zegt niet op te kijken van het feit dat zijn naam in verband wordt gebracht met de Arnhemmers. ,,Ted van Leeuwen is daar de technisch manager. Die ken ik nog vanuit mijn tijd als trainer van AGOVV Apeldoorn. En dan wordt er al snel geroepen: ‘dat zijn vriendjes van elkaar’. Ik ben daarnaast de laatste jaren al vaker gelinkt aan Vitesse als er een trainer werd ontslagen.”
    Op het cv van Menzo prijkt tot nu toe louter de eerste divisie in het Nederlandse betaalde voetbal. Met AGOVV presteerde hij verrassend goed en won hij ook een periodetitel, met FC Volendam werd de voormalige Oranje-international zelfs kampioen en in twee jaar Cambuur eindigde hij achtereenvolgens als derde en tweede.

    Vergoeding
    De oud-doelman heeft er nooit een geheim van gemaakt dat zijn ambities in de eredivisie liggen. Clubs als bijvoorbeeld NEC, Willem II, FC Groningen, Heracles Almelo en ADO Den Haag kozen de afgelopen maanden echter allemaal voor anderen toen ze een nieuwe trainer zochten.
    Mocht Menzo in welke hoedanigheid dan ook toch richting Arnhem vetrekken, dan is onduidelijk wat dat voor Cambuur betekent; of daar bijvoorbeeld een vergoeding tegenover zou staan. Pama kan die onduidelijkheid wegnemen, maar doet dat niet. ,,Omdat ik namelijk vind dat je over contracten en wat daar in staat, geen uitspraken hoort te doen. Wel wil ik zeggen dat ik vanuit mijn functie als directeur van Cambuur zijn vertrek zou betreuren. Als mens en als vriend gun ik hem wel de stap naar de eredivisie. Maar liever heb ik dat hij die stap mét Cambuur zet.”
    De Leeuwarders presteren tot nu toe in Menzo’s derde seizoen ondermaats. De ploeg verloor vier van haar tien duels en staat negende, met acht punten achterstand op koploper FC Zwolle. De druk op Menzo en zijn spelers is daardoor de laatste weken groot in Leeuwarden. Op korte termijn zal duidelijk worden of dat de stad blijft waar Menzo’s nabije toekomst ligt, óf dat het wellicht toch Arnhem is.

  35. #3725
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Menzo vind ik een leuke trainer maar heeft nou ook niet echt ervaring op het hoogste niveau en zeker niet op het niveau dat Vitesse zegt na te streven.. maar AGOVV en Volendam heb ik in zijn tijd als coach wel van genoten.

  36. #3726

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Menzo wil dan jammer genoeg zelf ook niet.

  37. #3727
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    We zijn geprezen, een bloemetje kan de kant van Leeuwarden op

  38. #3728

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    We zijn geprezen, een bloemetje kan de kant van Leeuwarden op
    hoe bedoel je

  39. #3729
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dat ik blij ben dat Menzo niet komt.

  40. #3730
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Guram Kashia is door de bondscoach van het Georgische elftal geselecteerd voor een trainingskamp en een oefenwedstrijd.

    De Vitesse-verdediger heeft indruk gemaakt op de bondscoach en is daarom uitgenodigd voor een trainingskamp van 11 tot en met 16 november. Het trainingskamp vindt plaats in de geboortestad van Kashia, namelijk Tbilisi.

    Op 17 november speelt Georgië een oefenwedstrijd tegen Slovenië. Er bestaat een kans dat Kashia dan speelt tegen ploeggenoot Dalibor Stevanovic.
    Georgië doet het ook nog eens aardig in de EK-kwalificatiereeks. In een oefenpot moet ie misschien ook wel direct speeltijd kunnen krijgen.

  41. #3731
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Huub S is een droom. zie eerder shota of Johan het gaan doen helaas...

  42. #3732
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Albert Ferrer is jullie nieuwe coach.
    Haha, wat een rare keuze.

    Oud-Barcelonaspeler Ferrer opvolger trainer Bos
    Vitesse gaat op Spaanse toer
    Door Marcel van der Kraan
    ARNHEM - Albert Ferrer, acht jaar lang verdediger in het Dream Team van Barcelona, wordt de nieuwe trainer van Vitesse. Met de 40-jarige, vroegere pupil van Johan Cruijff kiest eigenaar Merab Jordania voor een coach die een groot aanhanger is van opleiden, aanvallend voetbal en de spelstijl waarmee Barça in de jaren negentig de wereld versteld deed staan.

    Ferrer in zijn tijd bij Chelsea Foto: © PICS UNITED

    Ferrer was een belangrijke pion in het beroemde Dream Team. Hij werd vijf keer kampioen van Spanje met de Catalaanse club, veroverde de Europa Cup, de Europa Cup II, twee nationale bekers, viermaal de Super Cup en twee keer de Europese Super Cup. Ferrer kwam ook nog 36 keer uit voor de nationale ploeg van Spanje, speelde twee WK's en won met het Olympisch elftal goud op de Spelen in 1992.

    Het is een erelijst waarmee hij in de eredivisie als beginnend trainer kan binnenkomen. Ferrer heeft niet eerder het eerste elftal van een profclub onder zijn hoede gehad, maar zijn ambities als coach zijn ongekend groot. Het zag er lang naar uit dat hij in Engeland, waar hij de laatste drie seizoenen van zijn carrière onder contract stond bij Chelsea, aan de slag zou gaan. Maar op het moment dat Jordania hem de kans bood om in Arnhem een nieuwe ploeg te gaan bouwen, was hij direct om.

    De keuze voor een jonge coach uit de school van Barcelona maakt tegelijkertijd duidelijk dat er achter het bewind van Merab Jordania een heldere filosofie zit. De Georgische eigenaar wil veel minder snel dan de inmiddels afgetreden voorzitter Maasbert Schouten destijds de wereld in slingerde, een degelijk fundament creëren voor de lange termijn.

    Bij 'FC Hollywood aan de Rijn' blijven de ambities overeind dat er een topploeg moet worden gebouwd, maar er worden geen dure, uitgerangeerde vedetten bij elkaar in een elftal gegooid. Jordania laat voor een vermogen de trainingsaccommodatie verbouwen en met Ferrer zullen er straks ongetwijfeld talenten uit de opleiding van Barcelona volgen. Jordania is al zijn hele leven een fan van Johan Cruijff en hij denkt dat de komst van Ferrer de zegen van de vroegere Barça-trainer zal hebben.

    Albert Ferrer, die in Spanje de laatste jaren een van de beste voetbalanalisten was bij de televisie, maakte als 19-jarige zijn debuut onder Johan Cruijff in het eerste elftal van Barcelona. Hij en Sergi groeiden uit tot de beste vleugelverdedigers van de ploeg. In 1998 koos hij voor een avontuur bij Chelsea, omdat Louis van Gaal onvoldoende vertrouwen in hem had. In Londen beëindigde hij zijn carrière precies op het moment dat Roman Abramovich - vriend van Jordania - de club overnam. Ferrer is nauw in contact gebleven met Chelsea.

    Ferrer haalde zijn trainersdiploma in Spanje op dezelfde cursus als zijn beste vrienden Pep Guardiola, de huidige coach van Barcelona, en Sergi. Het was geen toeval dat de leden van het vroegere Dream Team samen op de cursus voor profcoach gingen. Hun visie op voetbal is nagenoeg gelijk. "Mijn ideale elftal is gebaseerd op degelijke tactische principes en speelt modern voetbal", zei Ferrer daarover vorig jaar. "Met 'modern' voetbal bedoel ik een ploeg die dynamiek heeft, ruimte zoekt en het rondspelen beheerst. Het is een stijl die al decennia lang het fundament is voor het voetbal van Barcelona. Ik hou van intelligente spelers, die op het veld beslissingen durven nemen."

    Ferrer is ervan overtuigd dat hij ondanks een gebrek aan ervaring genoeg kwaliteit heeft om het te gaan maken als trainer. "Mensen zullen altijd zeggen dat ik nog geen ervaring heb. Maar ik heb zoveel vertrouwen in wat ik doe. Kijk naar Pep (Guardiola, red.). Hij heeft alle ongeschreven wetten van het voetbal doorbroken. Hij knalde in een keer door naar de top. Pep en ik hebben zoveel jaren achtereen geleerd van iedereen in onze tijd bij Barcelona. Daar hebben we niet alleen onze opleiding als voetballer, maar ook als trainer gehad."

  43. #3733
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Albert Ferrer is jullie nieuwe coach.
    Haha, wat een rare keuze.
    Iniedergeval eentje die niemand verwacht had.
    Wel een goed verhaal overigs van de Telegraaf..

  44. #3734
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wow, inderdaad een zeer verrassende keuze, of het zo raar is, moet natuurlijk nog blijken. Eerst maar eens afwachten wat de kwaliteiten van die man zijn. Wel duidelijk dat Jordania bij Barca ook lijntje heeft lopen nadat al eerder gepoogd werd Chanturia te halen en ik ga er vanuit dat die komende zomer alsnog komt.

  45. #3735
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wow, inderdaad een zeer verrassende keuze, of het zo raar is, moet natuurlijk nog blijken. Eerst maar eens afwachten wat de kwaliteiten van die man zijn. Wel duidelijk dat Jordania bij Barca ook lijntje heeft lopen nadat al eerder gepoogd werd Chanturia te halen en ik ga er vanuit dat die komende zomer alsnog komt.
    Ferrer beeindigde zijn carriere Chelsea

Pagina 83 van 258 EersteEerste ... 3373818283848593133183 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 42 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 42 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •