Pagina 84 van 258 EersteEerste ... 3474828384858694134184 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.736 t/m 3.780 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #3736
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ferrer beeindigde zijn carriere Chelsea
    eigenlijk gewoon een optelsommetje., weet niets van man als trainer, een grote gok.

    een goede voetballer is niet altijdt een goede trainer, maar we moeten maar even afwachten

    Wie weet brengt hij verlichting.

    ---------- Post toegevoegd om 08:12 ---------- vorige post was om 08:09 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Menzo: ‘ik word niet de nieuwe trainer van Vitesse’

    Leeuwarden - Cambuur-trainer Stanley Menzo is geen kandidaat om de nieuwe hoofdtrainer van Vitesse te worden. De coach liet dat gisteravond desgevraagd weten aan deze krant, naar aanleiding van de speculaties dat hij een van de kandidaten zou zijn om de vorige week ontslagen Theo Bos op te volgen in Arnhem. Toch is een vertrek naar Vitesse op korte termijn niet helemaal uitgesloten, zo blijkt.
    Gerard Bos
    Algemeen directeur Alex Pama bevestigt namens Cambuur in ieder geval dat er contact is geweest tussen Menzo en Vitesse. ,,Dat contact is van vorige week, nadat Bos ontslagen werd”, reageerde Pama gisteravond. ,,Als club hebben wij niets van Vitesse gehoord, maar dat hoeft ook niet. Voor nu neem ik de contacten voor kennisgeving aan. Als het concreet wordt, horen we dat vanzelf van onze trainer.”
    Menzo draaide er gisteravond echter niet omheen in zijn antwoord op de vraag of hij kandidaat is om Bos op te volgen in Arnhem. ,,Ik word in ieder geval niet de nieuwe hoofdtrainer van Vitesse.”
    Hij was daarin dus stellig. Dat gold echter niet voor het antwoord op de vervolgvraag of hij dan wellicht in beeld is voor een andere functie bij de Arnhemmers. Menzo: ,,Zou kunnen. In de voetballerij kan namelijk alles. Maar dat ik Cambuur ga verlaten is niet aan de orde, op dit moment.” Bewust of onbewust, het komt ietwat cryptisch over. Wie weet, misschien is een rol als bijvoorbeeld assistent-trainer bij Vitesse wél een mogelijkheid.
    Menzo zegt niet op te kijken van het feit dat zijn naam in verband wordt gebracht met de Arnhemmers. ,,Ted van Leeuwen is daar de technisch manager. Die ken ik nog vanuit mijn tijd als trainer van AGOVV Apeldoorn. En dan wordt er al snel geroepen: ‘dat zijn vriendjes van elkaar’. Ik ben daarnaast de laatste jaren al vaker gelinkt aan Vitesse als er een trainer werd ontslagen.”
    Op het cv van Menzo prijkt tot nu toe louter de eerste divisie in het Nederlandse betaalde voetbal. Met AGOVV presteerde hij verrassend goed en won hij ook een periodetitel, met FC Volendam werd de voormalige Oranje-international zelfs kampioen en in twee jaar Cambuur eindigde hij achtereenvolgens als derde en tweede.

    Vergoeding
    De oud-doelman heeft er nooit een geheim van gemaakt dat zijn ambities in de eredivisie liggen. Clubs als bijvoorbeeld NEC, Willem II, FC Groningen, Heracles Almelo en ADO Den Haag kozen de afgelopen maanden echter allemaal voor anderen toen ze een nieuwe trainer zochten.
    Mocht Menzo in welke hoedanigheid dan ook toch richting Arnhem vetrekken, dan is onduidelijk wat dat voor Cambuur betekent; of daar bijvoorbeeld een vergoeding tegenover zou staan. Pama kan die onduidelijkheid wegnemen, maar doet dat niet. ,,Omdat ik namelijk vind dat je over contracten en wat daar in staat, geen uitspraken hoort te doen. Wel wil ik zeggen dat ik vanuit mijn functie als directeur van Cambuur zijn vertrek zou betreuren. Als mens en als vriend gun ik hem wel de stap naar de eredivisie. Maar liever heb ik dat hij die stap mét Cambuur zet.”
    De Leeuwarders presteren tot nu toe in Menzo’s derde seizoen ondermaats. De ploeg verloor vier van haar tien duels en staat negende, met acht punten achterstand op koploper FC Zwolle. De druk op Menzo en zijn spelers is daardoor de laatste weken groot in Leeuwarden. Op korte termijn zal duidelijk worden of dat de stad blijft waar Menzo’s nabije toekomst ligt, óf dat het wellicht toch Arnhem is.

    Hij blijft gewoon lekker op het Cambuur nest, hij krijgt de boel wel weer op rails, ik heb vetrouwe in deze man.[COLOR="Red"]

    ---------- Post toegevoegd om 08:37 ---------- vorige post was om 08:12 ----------

    ---------- Post toegevoegd om 08:40 ---------- vorige post was om 08:37 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Albert Ferrer is jullie nieuwe coach.
    Haha, wat een rare keuze.
    Na het lezen van het volledige art moet ik toegeven dat het niet eens zo gekke keuze is.
    Ik denk dat die Ferrer nog wel eens voor een mooie verassing kan zorgen,
    Deze man weet blijkbaar heel goed wat hij wil, hopelijk kan hij dat overbrengen op het team.

  2. #3737
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Menzo wil dan jammer genoeg zelf ook niet.
    Misschien dat we je toch nog blij kunnen maken:

    Menzo verlaat Cambuur en wordt assistent Ferrer

    SC Cambuur moet op zoek naar een nieuwe trainer. Stanley Menzo stapt op bij de club uit Leeuwarden en gaat aan de slag als assistent van Albert Ferrer bij Vitesse.

    Het eerste contact van Menzo en Vitesse dateert al van vorige week. Na het ontslag van trainer Theo Bos nam de club uit Arnhem contact op met de voormalig doelman.

    Menzo komt bij Vitesse Ted van Leeuwen tegen, met wie hij eerder samenwerkte bij AGOVV Apeldoorn. SC Cambuur ontvangt een afkoopsom van Vitesse voor Menzo.

  3. #3738
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dat vind ik dan wel weer interessant. Menzo is verder een prima peer, alleen als hoofdcoach zag ik hem niet direct aan het werk gaan in Arnhem. Deze functie kan ie denk ik wel goed invullen.

  4. #3739
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Lekker fris duo. Dat in ieder geval wel. Voor de rest is het één groot avontuur.

  5. #3740
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hoe komen ze nou weer uit bij Albert Ferrer is dan mijn vraag....

  6. #3741
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Lekker fris duo. Dat in ieder geval wel. Voor de rest is het één groot avontuur.
    Dit kan wel eens een hele goede combie worden !!, ik kijk er al naar uit moet ik eerlijk toegeven!!,dit geeft me een heel ander gevoel als toen ze die Bos aantrokken.
    Heb van af het begin niets gezien in die bos.
    Nu ben ik wel heel benieuwd wie Menzo gaat opvolgen bij Cambuur. Ok Cambuur krijgt nog wel een paar centen voor Menzo, maar dan??

    ---------- Post toegevoegd om 10:19 ---------- vorige post was om 10:19 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anfield Bekijk bericht
    Hoe komen ze nou weer uit bij Albert Ferrer is dan mijn vraag....
    Chelsea??!!

  7. #3742
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bos naar Cambuur

  8. #3743
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Huub S is een droom.
    Eerder een nachtmerrie. Doodeng die posters.

  9. #3744
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Bos naar Cambuur
    Marcel Bespaar Leeuwarden voor een nieuw drama

    ---------- Post toegevoegd om 10:32 ---------- vorige post was om 10:31 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Eerder een nachtmerrie. Doodeng die posters.
    jij spreekt in meerfout ??!!

  10. #3745
    Chief
    Guest

    Standaard

    Nog nooit gehoord van die man....opvallend verhaal. Ik zat meer aan een gevestigde naam uit Nederland te denken.

  11. #3746
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Leuke keuze.. ben benieuwd, denk dat het wel goed is dat Menzo erbij is al zou (nog) een ervaren assistent geen overbodige luxe zijn ben ik bang.

  12. #3747
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Nog nooit gehoord van die man....
    Serieus niet? Groot voetballer voor Barcelona en Spanje. Grote naam dus. Ben benieuwd wat hij als trainer kan. Het is een enorme gok om een beginner neer te zetten bij Vitesse.

  13. #3748
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Bos naar Cambuur
    Nope, Henk de Jong wordt Menzo's opvolger

  14. #3749
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Opvallende naam, samen met Menzo wel een nieuwe wind.
    Nu maar kijken wat ze gaan brengen.
    Zitten ze vanavond al op de bank?

  15. #3750
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Morgen wordt ie gepresenteerd, dus neem aan dat de derby z'n eerste pot is.

  16. #3751
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Morgen wordt ie gepresenteerd, dus neem aan dat de derby z'n eerste pot is.
    Nope, volgens VI duurt dat nog wel ff..

  17. #3752
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    En volgens de NOS dan weer niet...

  18. #3753
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vanmiddag is de persconferentie.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 28 oktober 2010 om 09:39

  19. #3754
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Vitesse heeft donderdag de Spanjaard Albert Ferrer als nieuwe hoofdtrainer gepresenteerd, meldt de club op de officiële website. De veertigjarige oefenmeester, die nog geen ervaring heeft als eindverantwoordelijke bij een profclub, volgt bij de Arnhemmers Theo Bos op. Hij werd vorige week ontslagen na de teleurstellende beginfase van het seizoen. Ferrer krijgt bij Vitesse assistentie van Stanley Menzo en van zijn landgenoot Albert Capellas Herms.
    "Albert Ferrer is donderdagmiddag 12.30 uur in GelreDome officieel gepresenteerd als de nieuwe hoofdtrainer/coach van de Arnhemmers", laat Vitesse weten middels een statement op het digitale thuis. "De voormalig speler van Barcelona en 36-voudig Spaans international was de afgelopen periode jeugdtrainer in Barcelona. Verder wordt hij in Spanje een geroemd om zijn analyses." De Telegraaf weet te melden dat Ferrer, Capellas Herms en Menzo ieder voor anderhalf jaar getekend hebben.
    Ferrer was in zijn actieve jaren een belangrijke schakel in het Dream Team van Barcelona, dat furore maakte onder Johan Cruijff. Woensdag kondigde SC Cambuur-Leeuwarden al aan dat de wegen met Menzo, die nu dus rechterhand wordt van Ferrer in Arnhem, scheidden. De voormalig keeper zal bij Vitesse gaan dienen als assistent, nadat hij enkele jaren op eigen benen stond bij Cambuur, FC Volendam en AGOVV Apeldoorn. Hans van Arum, die na het congé van Bos even interim-coach was, wordt weer assistent.

    Niet meer verrassend na alles wat gister al werd gezegd.

  20. #3755
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heeft ie in elk geval genoeg tijd om ingewerkt te raken. Vind ruim drie weken totdat ie eindverantwoordelijk wordt, nogal een flinke tijd.

  21. #3756
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dado toont zich als prof weer eens een zak hooi...

    Stevanovic teruggezet naar beloftenploeg Vitesse
    28/10/2010 12:35

    De derby tegen NEC gaat aan de neus van Vitesse-speler Dalibor Stevanovic voorbij. De middenvelder is teruggezet naar de beloftenploeg.

    Stevanovic kon het maar moeilijk verkroppen dat hij bij de competitiewedstrijd van woensdag tegen PSV de volle negentig minuten op de bank zat en heeft zich na afloop van dat duel behoorlijk laten gaan.

    De Sloveen traint nu tot het einde van volgende week mee bij de beloftenploeg van de Arnhemmers. Stevanovic kwam dit seizoen al eerder in opspraak toen hij een obsceen gebaar maakte naar de toenmalige Theo Bos. Vorig seizoen verliet de heetgebakerde Sloveen na een wissel in de rust al eens het stadion.

  22. #3757
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.101
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Heeft ie in elk geval genoeg tijd om ingewerkt te raken. Vind ruim drie weken totdat ie eindverantwoordelijk wordt, nogal een flinke tijd.
    Kan hij zich nog bedenken...

  23. #3758
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En we waren weer in Pownews..

    Naja wij niet, want blijkbaar durfde ze niet meer langs bij Vitesse. Maar het ging wel weer over ons.
    Duidelijk een terugpak actie.. Maja dat was te verwachten! Maar ze worden er niet echt geloofwaardiger op.

  24. #3759
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wat nu weer dan?

  25. #3760
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wat nu weer dan?
    Ohh ze zijn langs geweest bij Derksen en vd Gijp.. Lekker met zn alle zeiken over Vitesse.
    We zijn er echt heel slecht aan toe..
    En het nadeel van afvallers van Chelsea is dat ze er geen reet van kunnen..(doelend op onze 2 beste spelers, haha)

  26. #3761
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.101
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ik weet dat ik weinig recht van spreken heb, maar de ranglijst bewijst ook niet echt het tegendeel.

  27. #3762
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik weet dat ik weinig recht van spreken heb, maar de ranglijst bewijst ook niet echt het tegendeel.
    Maar dat heeft weinig met deze 2 jongens te maken.
    Deze 2 heren steken met kop en schouders boven de rest uit.

  28. #3763
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik weet dat ik weinig recht van spreken heb, maar de ranglijst bewijst ook niet echt het tegendeel.
    Het seizoen is nog lang, denk dat weinig clubs direct presteren met een flink aantal nieuwe gezichten. Alleen ik heb het gevoel dat de mensen buiten Vitesse hogere verwachtingen hadden dan de mensen binnen Vitesse. Vandaar ook elke keer weer de kritiek de de kop op komt steken. Jongens als Gijp en Derksen zouden toch ook moeten weten dat resultaten niet alles zeggen. Tegen NAC, Willem II en Utrecht werd er gewoon echt goed gevoetbald, maar wordt er niet gescoord. Ook dat laatste hoort natuurlijk bij voetbal, maar je kunt niet bepaald stellen dat Vitesse dramatisch bezig is binnen de lijnen. Dan heb je of geen kijk op voetbal of kijk je enkel en alleen naar het resultaat.

    edit: Komende wedstrijden overigens: NEC uit, AZ thuis, VVV uit, Heracles thuis (Ferrers debuut) en De Graafschap uit. Als ik het goed heb, vorig seizoen nul punten in die eerste vier duels. Veel minder kan het dit keer dus niet gaan
    Laatst gewijzigd door marcel013; 29 oktober 2010 om 13:43

  29. #3764
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.101
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Het seizoen is nog lang, denk dat weinig clubs direct presteren met een flink aantal nieuwe gezichten. Alleen ik heb het gevoel dat de mensen buiten Vitesse hogere verwachtingen hadden dan de mensen binnen Vitesse. Vandaar ook elke keer weer de kritiek de de kop op komt steken. Jongens als Gijp en Derksen zouden toch ook moeten weten dat resultaten niet alles zeggen. Tegen NAC, Willem II en Utrecht werd er gewoon echt goed gevoetbald, maar wordt er niet gescoord. Ook dat laatste hoort natuurlijk bij voetbal, maar je kunt niet bepaald stellen dat Vitesse dramatisch bezig is binnen de lijnen. Dan heb je of geen kijk op voetbal of kijk je enkel en alleen naar het resultaat.
    Ik weet niet of jij die persconferentie hebt gezien toen Jordania werd gepresenteerd? Sprak nou niet echt bescheidenheid uit. Dan creeër je dus zelf een verwachtingspatroon.

    Tegen PSV vond ik Vitesse overigens heel erg pover hoor.

  30. #3765
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik weet niet of jij die persconferentie hebt gezien toen Jordania werd gepresenteerd? Sprak nou niet echt bescheidenheid uit. Dan creeër je dus zelf een verwachtingspatroon.

    Tegen PSV vond ik Vitesse overigens heel erg pover hoor.
    Die wedstrijd noemde ik dan ook niet, bij Roda was het ook heel slecht bijvoorbeeld. Maar volgens mij zijn er maar weinig ploegen die thuis tegen PSV en uit bij Roda goed voetballen en/of resultaat behalen momenteel.

    En die persconferentie tja, daar was Jordania zelf destijds ook niet zo blij mee zoals Schouten hoog van de toren blies. Die was natuurlijk ook euforisch dat ie z'n centen binnen had. Zelf heeft Jordania gezegd: dit seizoent op 8, volgend seizoen top 5 en het seizoen daarop top 3 in een uitgebreid interview met EL. Het seizoen is nog lang en het gat klein om top 8 te halen. Mensen buiten Vitesse hebben het echter steeds over de woorden van ex-voorzitter Schouten met 'Vitesse doet vanaf nu mee voor het kampioenschap'.

  31. #3766
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik weet niet of jij die persconferentie hebt gezien toen Jordania werd gepresenteerd? Sprak nou niet echt bescheidenheid uit. Dan creeër je dus zelf een verwachtingspatroon.

    Tegen PSV vond ik Vitesse overigens heel erg pover hoor.
    Schouten idd.. Maar hoevaak is dat door andere binnen Vitesse (incl. Jordania) nu al tegen gesproken?

    Tegen PSV was het idd slecht, maar goed PSV is dan ook de koploper die de zondag daarvoor nog uitgehaald had met 10-0.

  32. #3767
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik Vitesse wel echt vind tegen vallen. Tuurlijk kan je niet verwachten dat je met allemaal nieuwe gezichten meteen alles gaat winnen maar de plek waar ze nu staan had ik niet verwacht. Daar moet ik als kantekening danweer bij vermelden dat ik ook andere (betere) inkopen had verwacht.

  33. #3768
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik Vitesse wel echt vind tegen vallen. Tuurlijk kan je niet verwachten dat je met allemaal nieuwe gezichten meteen alles gaat winnen maar de plek waar ze nu staan had ik niet verwacht. Daar moet ik als kantekening danweer bij vermelden dat ik ook andere (betere) inkopen had verwacht.
    Tegen Heerenveen, NAC, Willem II en Utrecht werd er heel aardig gespeeld..
    Alleen score we veel te moeilijk.

    Tegen PSV en Roda JC was het slecht, idd.

  34. #3769

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht

    edit: Komende wedstrijden overigens: NEC uit, AZ thuis, VVV uit, Heracles thuis (Ferrers debuut) en De Graafschap uit. Als ik het goed heb, vorig seizoen nul punten in die eerste vier duels. Veel minder kan het dit keer dus niet gaan
    Waarom tegen Heracles pas?

  35. #3770
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hij heeft wat 'vrolijke' persoonlijke issues in Spanje eerst nog.

  36. #3771
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kijk nu ff VI terug van gister en Derksen was ook weer eens lekker ongefundeerd bezig. Meteen een statement neerzetten van 'halen ze een wildvreemde die niet eens met de spelers kan communiceren' en een seconde later starten ze een filmpje in met een perfect Engelssprekende Ferrer

    ---------- Post toegevoegd om 11:36 ---------- vorige post was om 11:35 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hij heeft wat 'vrolijke' persoonlijke issues in Spanje eerst nog.
    Ah z'n vrouw moet dus nog bevallen.

  37. #3772
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Kijk nu ff VI terug van gister en Derksen was ook weer eens lekker ongefundeerd bezig. Meteen een statement neerzetten van 'halen ze een wildvreemde die niet eens met de spelers kan communiceren' en een seconde later starten ze een filmpje in met een perfect Engelssprekende Ferrer

    ---------- Post toegevoegd om 11:36 ---------- vorige post was om 11:35 ----------



    Ah z'n vrouw moet dus nog bevallen.
    Ook mooi:

    Chelsea heeft 150 talenten, maar de meeste kunnen er niks van. Waren op op hun 14de de grootste en zijn daarom gehaald, maar kunen er eigenlijk helemaal niks van. Die jongen zie je nu bij Vitesse voetballen, over 2 jaar voetballen ze weer in hun eigen land.
    HAHAHAHAHAHAHAHA grinnik grinnink.

    20 sec later.

    (onderwerp Afellay) Ja die Matic is wel heel erg sterk aan de bal.

  38. #3773
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hoorde de commentator vanmiddag zeggen dat Pedersen weer geblesseerd is en er daarom niet bij was. Kan het alleen verder nergens terugvinden op vitessesites, De Gelderlander of andere (sport)nieuwssites. Jij, FCLD of anderen, iets erover gehoord?

  39. #3774
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hoorde de commentator vanmiddag zeggen dat Pedersen weer geblesseerd is en er daarom niet bij was. Kan het alleen verder nergens terugvinden op vitessesites, De Gelderlander of andere (sport)nieuwssites. Jij, FCLD of anderen, iets erover gehoord?
    Hij was gisteren niet bij op de training, maar verder eigenlijk niks over gehoord..

  40. #3775
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wellicht dan een klein zeertje.

  41. #3776
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Cruijff in gesprek met Jordania

    AMSTERDAM - Voordat er weer allerlei verhalen ontstaan, het klopt dat ik contact met Vitesse-eigenaar Merab Jordania heb gehad. Al een paar weken via mijn foundation en school, waarna ik hem afgelopen dinsdag voor het eerst heb ontmoet. Toen verraste hij me ook met het nieuws dat hij Albert Ferrer en Stanley Menzo als trainers vast had weten te leggen. Ooit spelers die bij Barcelona en Ajax onder mij gevoetbald hebben.

    Daarmee wil ik duidelijk aangeven, dat ik geen rol in de benoeming van Ferrer en Menzo heb gespeeld. Wel wist ik, dat Jordania heel gecharmeerd is van de organisatie en manier van voetballen van Barcelona. Maar omdat hij zich goed realiseert dat je zoiets niet in één dag voor elkaar kan krijgen, heeft hij eerst de Cruyff Institute benaderd. Met het verzoek niet alleen Vitesse, maar ook de Georgische voetbalbond helemaal door te lichten en het liefst ex-voetballers voor diverse leidinggevende functies op te leiden. Dus mensen die zich niet door emoties laten leiden en onder druk kunnen presteren.

    Daarover zijn we nog in gesprek, maar het geeft wel aan dat Jordania iemand is die weloverwogen bezig is. Zoals hij dinsdag ook overkwam als een man die positief is ingesteld en vooral heel direct is. Persoonlijk houd ik daar wel van.

    Dan de benoemingen van Ferrer en Menzo. Ik vind het heel interessant. Zoals ik ze heb leren kennen, lijken ze me ook complementaire aan elkaar. Stanley is veruit de best voetballende doelman die ik gekend heb. Normaal is de keeper een eenling, maar omdat Menzo zelf ook heel goed kon voetballen, was hij in staat om met het hele team mee te denken. Later bleek hij als trainer in staat om bij clubs als Volendam en Cambuur zijn teams niet alleen aantrekkelijk te laten voetballen, maar ook vanuit de visie waarmee hij bij Ajax was opgegroeid.

    Eerlijk gezegd was ik Ferrer wat uit het oog verloren. Vooral sinds hij buiten Barcelona is gaan wonen. Maar als speler was hij toch bijzonder. Heel allround ook. Albert was in staat om zowel rechtsbuiten, rechtshalf als rechtsback te spelen. Dat heeft hij bij Barcelona en later Chelsea zo’n veertien jaar gedaan, dus dat zegt wel iets over zijn basis.

    Maar nogmaals, met de benoemingen op zich heb ik niets te maken gehad. Het contact met Vitesse gaat op dit moment alleen over mogelijke adviezen die we aan de club en de Georgische voetbalbond gaan geven, zoals we dat met onder andere Mexico ook hebben gedaan en nu met de Poolse bond doen. Mocht dat tot een serieuze samenwerking leiden, dan sluit ik niet uit dat ik af en toe adviezen geef als Jordania daar om zou vragen.

    Maar zover is het nog niet.
    Telegraaf.

  42. #3777
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    De ontmaskering van Zjordania
    Uitgegeven: 1 november 2010 08:19
    Laatst gewijzigd: 1 november 2010 09:48

    AMSTERDAM - Vitesse-eigenaar Merab Zjordania verklaarde bij zijn komst naar Arnhem dat hij niets te verbergen heeft en zijn geld ‘brandschoon’ is. Maar de naam van de Georgiër wordt in verband gebracht met zwendel en maffiapraktijken. Dit blijkt uit een onthullend portret in het NUsport-magazine van deze week.

    © ANPIn eigen land gold Zjordania, die zich na zijn bescheiden spelersloopbaan al snel opwerkte tot de top van het Georgische voetbal, al als omstreden figuur met maffiaconnecties, in België was dat eind jaren negentig niet anders.

    Zjordania deed in dat land in 1997 zijn intrede. Niet fysiek, zo blijkt uit het onderzoeksverhaal, maar via stroman Malchas Tetroeasjvili, alias Joeri Tetrov.


    Maffia

    Deze Georgiër stond in eigen land te boek als een lid van de maffia die vanuit Antwerpen handel dreef. Hij zorgde voor de totstandkoming van een samenwerking met Racing Mechelen, dat vervolgens spelers en geld vanuit Georgië ontving.

    De Belgische politie vermoedde witwaspraktijken en begon eind 1998 aan een onderzoek. De Georgiërs konden niet aantonen dat het geld geen criminele oorsprong had, waarna de financiers uit België verdwenen.


    Duistere constructie

    ‘’Natuurlijk hadden wij met plezier Zjordania aangesproken over de herkomst van het geld dat toen in Mechelen arriveerde’’, zegt een politieman die in 1999 meewerkte aan het gerechtelijk dossier tegen de Georgiërs, maar die anoniem wil blijven. ‘’Hij was immers de grote man achter de heel duistere constructie. Dat hadden we al snel in de gaten.’’

    Maar Zjordania werd uiteindelijk niet vervolgd en Joeri Tetrov wel. ‘’Zjordania wist wel beter’’, vermoedt de politieman. ‘’Hij liet zich niet zien in België. Hij regelde de zaak vanuit Georgië.’’

    In het nieuwe nummer van het NUsport-magazine is het volledige verhaal over het verleden van Zjordania te lezen. Onder meer zijn banden met Roman Abramovitsj en Johan Boskamp komen daarin aan bod.

    NUsport heeft het verhaal voorgelegd aan Merab Zjordania en Vitesse, maar zij voelden niet de behoefte te reageren. De identiteit van de politieman die anoniem wil blijven is bij de redactie bekend



    klink ergens ook weer erg vaag de Politieman die anoniem wil blijven (uit angst voor de mafia??)


    ---------- Post toegevoegd om 11:20 ---------- vorige post was om 10:58 ----------

    Theo Bos: Ik hoopte dat Vitesse niet zou winnen

    ARNHEM - Zijn ontslag bij Vitesse heeft trainer Theo Bos (45) een gevoel van onrechtvaardigheid bezorgd. Nu is er nog de woede over de ongelijke, verloren strijd. Maar straks: ,,Ze kunnen mijn baan afnemen, maar het gevoel voor de club blijft,'' zegt Bos in het AD.

    Tijdens de presentatie van de nieuwe Vitesse-trainer Albert Ferrer bleek die al ruim voor jouw ontslag te zijn gepolst. Volgens technisch directeur Ted van Leeuwen gaat het er in de voetballerij nou eenmaal zo aan toe. Bos: ,,Nou ja, ik denk niet dat het normaal is. Kijk, een club kan ontevreden zijn over een trainer. Maar ga daar dan minimaal onderling eens over praten. Sterker nog, na de winst bij Excelsior dacht ik dat iedereen positief was. Er was een stijgende lijn in ons spel.''

    Kwam het besef dat het de verkeerde kant op ging geleidelijk?
    ,,Op een gegeven moment voelde ik dat er iets speelde. Ik miste het onvoorwaardelijke vertrouwen. Elke week kwamen er vragen uit de media over mijn positie. Die stelden ze niet voor niets. Het had ook te maken met de sfeer rond te club. Vanaf het moment dat er werd gesproken over een titel binnen drie seizoenen, weet je dat de lat hoog ligt.''

    Naar buiten toe heb je over de doelstelling weinig gezegd.
    ,,Ik vond en vind het een belachelijke uitspraak. Ook de nieuwe trainer moet je met zoiets niet opzadelen. Kampioen worden kan wel. Maar wel met een andere filosofie en andere spelers. Met dit elftal wordt Vitesse geen kampioen. Nu niet, niet in drie jaar en niet in dertig jaar.''

    Is de overname de redding van Vitesse?
    ,,In essentie is het goed. Anders was Vitesse net als veel andere clubs in de problemen gekomen. Voor mij persoonlijk was het niet goed. Dat blijkt nu ook.''

    Is Vitesse Vitesse nog wel?
    ,,Op dit moment niet. Misschien al een hele tijd niet meer, omdat het jaar na jaar slechter ging. De zestiende plek is niet waar deze club thuishoort. Dit Vitesse gaat heus wel wedstrijden winnen.''

    Is de club sinds de overname harder?
    ,,Ach, zo zijn de wetten van de voetballerij. Het ontslag doet wel pijn. Ik zeg je eerlijk: Alleen voor mijn collega's uit de technische staf hoopte ik dat er na mijn vertrek punten werden gepakt. Maar ik zat opeens toch voor de tv te denken dat Vitesse van mij niet hoefde te winnen. Ik schrok van die gedachte.''
    Laatst gewijzigd door Madevil; 1 november 2010 om 11:22

  43. #3778
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zozo NuSport pakt actualteit uit augustus aan?

  44. #3779
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zozo NuSport pakt actualteit uit augustus aan?
    Het Eindhovens Dagblad kwam vandaag met een column waarbij op een eigenlijk verdomd grappige manier Abramovich en zijn Chelsea weer in aanraking kwamen met Vitesse. Nadat eerst de nieuwe trainer wel eens iets deed voor Chelsea na zijn voetbalverleden bij de Londense club is ook de nieuwe secretaresse van de Arnhemse club indirect ook weer verbonden aan Chelsea.

    De (directie)secretaresse van PSV kwam na bijna 30 jaar dienst op straat te staan omdat Brands zijn eigen schoonheid mee wilde nemen uit Alkmaar. Deze dame had voornamelijk gewerkt onder Arnesen tot aan zijn vertrek. Nu stonds ze sinds 1 augustus buiten maar al snel zorgde Arnesen voor een nieuwe job. Daarvoor was geen verhuizing nodig omdat dat niet in Londen was maar ze is per 1 oktober de directiesecretaresse van Vitesse.

  45. #3780
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Het Eindhovens Dagblad kwam vandaag met een column waarbij op een eigenlijk verdomd grappige manier Abramovich en zijn Chelsea weer in aanraking kwamen met Vitesse. Nadat eerst de nieuwe trainer wel eens iets deed voor Chelsea na zijn voetbalverleden bij de Londense club is ook de nieuwe secretaresse van de Arnhemse club indirect ook weer verbonden aan Chelsea.

    De (directie)secretaresse van PSV kwam na bijna 30 jaar dienst op straat te staan omdat Brands zijn eigen schoonheid mee wilde nemen uit Alkmaar. Deze dame had voornamelijk gewerkt onder Arnesen tot aan zijn vertrek. Nu stonds ze sinds 1 augustus buiten maar al snel zorgde Arnesen voor een nieuwe job. Daarvoor was geen verhuizing nodig omdat dat niet in Londen was maar ze is per 1 oktober de directiesecretaresse van Vitesse.
    Ik weet niet wat ik erger vind, een secretaresse die 30 jaar in dienst is ontslaan om zo een baantje vrij te maken voor je lief of (weer) een link tussen Vitesse en Chelsea..

    Sterker nog, ik denk dat ik dat eerste erger vind!

Pagina 84 van 258 EersteEerste ... 3474828384858694134184 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 22 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 22 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •