Pagina 87 van 258 EersteEerste ... 3777858687888997137187 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.871 t/m 3.915 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #3871
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Als het een paar Honda's zijn, vind ik het prima. Goed voor de merchandising ook.

  2. #3872
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Als het een paar Honda's zijn, vind ik het prima. Goed voor de merchandising ook.
    Morimoto van Catania wordt genoemd. Lijkt me niet heel realistisch, volgens mij is die basisspeler daar.

  3. #3873

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Als het een paar Honda's zijn, vind ik het prima. Goed voor de merchandising ook.
    Marcel, zou ik je wat mogen vragen, aangezien jij mij de enige weldenkende Vitesse-aanhanger lijkt op het forum?

    Wat vind jij van de overname? Doet het jou als trouwe supporter geen pijn dat een maffia-baas, die ordinair geld wil verdienen aan de club, de boel volledig overneemt en voor veel negativiteit zorgt rondom de club? Doet het je geen pijn dat de club haar ziel verkoopt aan Jordania en vind je het niet vreemd dat je de eerste thuiswedstrijden na de overname in één keer veel nieuwe mensen om je heen hebt zitten in het stadion? En heb je overwogen je seizoenskaart in te leveren na de bekendmaking van het nieuws?

  4. #3874
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Marcel, zou ik je wat mogen vragen, aangezien jij mij de enige weldenkende Vitesse-aanhanger lijkt op het forum?

    Wat vind jij van de overname? Doet het jou als trouwe supporter geen pijn dat een maffia-baas, die ordinair geld wil verdienen aan de club, de boel volledig overneemt en voor veel negativiteit zorgt rondom de club? Doet het je geen pijn dat de club haar ziel verkoopt aan Jordania en vind je het niet vreemd dat je de eerste thuiswedstrijden na de overname in één keer veel nieuwe mensen om je heen hebt zitten in het stadion? En heb je overwogen je seizoenskaart in te leveren na de bekendmaking van het nieuws?
    Ik zou zeg blader dit topic eens door, dan vind je al je antwoorden. Je hebt vooral mooie aannames, daar ga ik sowieso al niet meer op in.

    ---------- Post toegevoegd om 20:54 ---------- vorige post was om 20:52 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Morimoto van Catania wordt genoemd. Lijkt me niet heel realistisch, volgens mij is die basisspeler daar.
    Ach ja aan dat noemen heb je zo weinig. Net als met Kaladze van de zomer, dan krijg je Kashia. Toch net ff wat minder...

  5. #3875
    Geel Zwart
    Aangemeld
    28 december 2010
    Leeftijd
    28
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Ik wil alleen reageren op die seizoenskaart vraag van jou. Best wel onzin je komt toch voor Vitesse en niet voor Jordania?

  6. #3876

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik heb pas sinds kort een account en heb er geen trek aan om de 112 pagina's lange discussie terug te lezen, maar vroeg me toch af hoe jij er over denkt.

  7. #3877
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ik heb pas sinds kort een account en heb er geen trek aan om de 112 pagina's lange discussie terug te lezen, maar vroeg me toch af hoe jij er over denkt.
    Kort dan: ten eerste slaan jouw aannames nergens op, maar ik hoor ze wel voor de tigste keer. Ziel verkopen? Maffiabaas? Het slaat allemaal nergens op, die beweringen.

    Wat ik van de overname vind? Het was misschien wel onze enige redding. Ik heb destijds aangegeven Jordania als nieuwe eigenaar het voordeel van de twijfel te geven en dat je pas op de langere termijn kunt oordelen of het een juiste overname is geweest voor Vitesse. Mijn seizoenskaart inruilen? Juist niet, door de komst van Jordania keek ik weer eens echt uit om Vitesse aan het werk te zien, daarvoor raakte het toch al zo'n twee jaar min of meer in een sleur.

  8. #3878
    Geel Zwart
    Aangemeld
    28 december 2010
    Leeftijd
    28
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Frans de Munck overleden

    Frans de Munck, oud-doelman van Vitesse en het Nederlands elftal is vrijdag op 88-jarige leeftijd in zijn woonplaats Arnhem overleden. De 31-voudig international verwierf door zijn katachtige reddingen de fameuze bijnaam 'De Zwarte Panter'.

    FRANS DE MUNCK, EEN KLEURRIJKE VITESSENAAR

    In haar 118-jarige bestaan bracht Vitesse uitstekende doelmannen voort. Wie kent niet de namen van Just Göbel, Nederlands beste doelman aller tijden, de Frenne, Kees Kuijlman, Theo Spanjaard, John Iking, John de Bos, Rinus l’Amie, en uit de meer recente geschiedenis, bijvoorbeeld Sander Westerveld en Piet Velthuizen. Een van de allergrootsten, en zeker de allerbekendste en meest kleurrijke, keepers die ooit voor Vitesse speelde, maakte vooral naam bij de FC Koln in Duitsland. Het was echter in Arnhem waar hij als actief keeper afscheid nam van zijn bijzondere voetballoopbaan: Frans de Munck.

    Als jongeling speelde Frans bij Goes. Een blessure deed hem in het doel belandden, een plaats waar zijn talenten uitstekend tot z'n recht kwamen en een plaats waar hij steeds opnieuw schitterde. Frans vertelt daarover het een en ander in zijn boekje: ”De Zwarte Panter, van straat tot stadion”. Daarin is te lezen over zijn jongensjaren bij Goes en zijn verlangen om bij grotere clubs te spelen. Een droom die werkelijkheid werd in Duitsland bij FC Köln. Daar kreeg hij, vanwege zijn spel, ook de bijnaam: 'De Zwarte Panter'. Met FC Köln werd Frans in 1952|1953 Duits kampioen. Een seizoen daarvoor won hij met Köln al de Duitse beker. Bekerfinalist was hij ook in het seizoen 1952|1953. Frans is nog steeds een legende in Duitsland.

    De Munck maakte zijn rentree in Nederland toen hij bij de watersnood interland tegen Frankrijk in Parijs in het doel stond voor Oranje. Nederland had toen nog een amateurstatus, maar alle in het buitenland spelende profs kwamen als helden voor dit goede doel uit en baanden toen de weg naar het betaalde voetbal in ons land.

    Bij de komst van het beroepsvoetbal in Nederland kwam Frans definitief terug naar Nederland. In het zuiden werd hij met Fortuna’54 bekerwinnaar. Hij vervolgde zijn tocht door Nederland met het landskampioenschap bij DOS in 1957|1958. Succesvol was hij ook in het noorden. Met Cambuur promoveerde Frans in 1964|65 naar de eerste divisie.

    Zijn laatste actieve rol speelde Frans in Arnhem bij Vitesse, de club die hij tot zijn dood trouw bleef. In het seizoen 1965|1966 had hij een belangrijk aandeel in het kampioenschap in de tweede divisie en de promotie naar de eerste divisie. Na een korte tijd in het seizoen 1966|1967 nam hij als speler, op 44-jarige leeftijd, afscheid van het actieve voetbal. Bij het vertrek van trainer Pepi Gruber werd Frans trainer van de Geel-zwarten tot 1969. Later, van 1972 tot 1974, stond hij opnieuw als trainer aan het roer in Arnhem.

    Frans heeft 31 interlands op zijn naam staan. Na zijn spelerscarriere bleef hij met zijn vrouw in Arnhem wonen. In deze omgeving heeft hij ook het amateurvoetbal gediend met diverse trainersschappen. Bij Vitesse was Frans een graag geziene gast. Een oud-speler die met zijn bijzondere persoonlijkheid kleur gaf en geeft aan onze clubhistorie.

  9. #3879
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Marcel, zou ik je wat mogen vragen, aangezien jij mij de enige weldenkende Vitesse-aanhanger lijkt op het forum?

    Wat vind jij van de overname? Doet het jou als trouwe supporter geen pijn dat een maffia-baas, die ordinair geld wil verdienen aan de club, de boel volledig overneemt en voor veel negativiteit zorgt rondom de club? Doet het je geen pijn dat de club haar ziel verkoopt aan Jordania en vind je het niet vreemd dat je de eerste thuiswedstrijden na de overname in één keer veel nieuwe mensen om je heen hebt zitten in het stadion? En heb je overwogen je seizoenskaart in te leveren na de bekendmaking van het nieuws?
    En bedankt!

    Maar ik voel me toch geroepen om antwoord te geven.

    1. Nee, het was kiezen of delen! Club kwijt of Jordania.
    2. Geld verdienen aan Vitesse, als hem dat lukt verdiend die man een standbeeld. Als die man hier geld gaat verdienen betekend het dat wij grote stappen hebben gemaakt, aan het huidige zooitje is niks te verdienen.
    3. Ik zie helaas nog veel te veel lege plekken in de Dome.
    4. Geen moment, Vitesse = Vitesse. En er hebben hier wel grotere gekke rond gelopen, die veel slechter waren voor de club (lees: Vaessen, Mommers, vd Kraan)

    Vitesse = Vitesse, deze overnamen past daar wel bij. Of het uiteindelijk werkt is de vraag. Enige wat wel zeker is, is dat het zonder deze overnamen een aflopende zaak was.

  10. #3880
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Uit het transfergeruchtenhoekje van VI:

    Vitesse zou daarnaast mogelijk ook Davy Pröpper kwijtraken. SC Heerenveen is de beoogde bestemming voor de negentienjarige middenvelder, die in Arnhem plaats moet maken voor Mohamed Aval Isah. En dat weten we dankzij het Servische RTS, dat weet te melden dat de 24-jarige middenvelder van Rode Ster Belgrado het volgende pareltje van Vitesse-eigenaar Merab Jordania moet worden.
    Wat een grap, ze gaan toch niet serieus Pröpper verkopen aan Heerenveen? Een verhuur zou ik evt. nog kunnen begrijpen, als je nog meer middenvelders gaat halen. Maar dan snap je volgens mij ook niet helemaal waar het probleem van de selectie ligt. Of dit moet een pure verdedigende middenvelder zijn, dan zie ik de toegevoegde waarde wel. Maar gezien zijn 25 goals in 149 wedstrijden, lijkt me dat niet direct. Al zegt dat niet direct heel veel, misschien neemt hij wel de penals of heeft ie een erg goede vrije trap.

  11. #3881

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Davy Pröpper is best een aardige middenvelder en komt ook nog eens uit de eigen jeugd. Zou stom van ze zijn om hem te verkopen aan een betere club of concurrent (het streven).

  12. #3882
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Gewoon het grootste talent dat Vitesse zelf 'heeft'.

  13. #3883
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ach, ik denk niet dat wij Pröpper gaan halen omdat wij al een overschot aan middenvelders hebben en ook wij moesten bezuinigen. Ik zie trouwens niet in waarom Heerenveen een speler gaat huren.

  14. #3884
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik zeg ook niet dat H'veen hem zou gaan huren, maar een verhuur van Pröpper (naar welke club dan ook) zou ik logischer vinden dan een verkoop aan H'veen.

  15. #3885
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Barazite heeft het helaas niet waar kunnen maken, maar die jongen heeft ook geen topsportmentaliteit, tenzij het normaal is dat een topsporter om half 2 's nachts een friet kapsalon naar binnen stouwt..
    Gast, ik zag gisteren op new years eve/morning Ajax-speler Roly Bonevacia (woont in dezelfde plaats als ik) ook nog hangen in de club om half zeven s'ochtends. Het gaat er om wanneer en in welke mate je wat doet, als topsporter. Wesley Sneijder rookt volgens mij ook regelmatig.

  16. #3886
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik zeg ook niet dat H'veen hem zou gaan huren, maar een verhuur van Pröpper (naar welke club dan ook) zou ik logischer vinden dan een verkoop aan H'veen.
    Zou ik eigenlijk ook niet echt logisch vinden. Hij speelt veel en vaak ook nog goed. dus niet nodig om te verhuren. Behalve als je over bedragen gaat praten die ver boven een normaal huurbedrag voor een half jaar liggen..

  17. #3887
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Zou ik eigenlijk ook niet echt logisch vinden. Hij speelt veel en vaak ook nog goed. dus niet nodig om te verhuren. Behalve als je over bedragen gaat praten die ver boven een normaal huurbedrag voor een half jaar liggen..
    Het gaat er dan ook om dat er nóg een middenvelder wordt gehaald, waardoor zijn speeltijd op dat moment erg beperkt zou worden... bovendien speelt hij de laatste weken erg matig na een sterk begin van het seizoen. Wat niet erg is, want hij is nog jong, dus dan kun je ook niet 34 speelrondes topniveau verwachten.

  18. #3888
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Gewoon het grootste talent dat Vitesse zelf 'heeft'.
    Vind persoonlijk v Ginkel een groter talent.

    Maar maak je niet druk, Heerenveen heeft aangegeven pas spelers te komen als ze verkocht hebben en ze hebben ook geen middenvelder nodig.

    Verhaaltje komt waarschijnlijk uit de hoek Propper (lees: zaakwaarnemer) om een betere positie te hebben in de contractonderhandelingen. (Vitesse wilt het contract openbreken en verlengen)

  19. #3889
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mwa vind Van Ginkel meer een middenvelder die moet ´werken´, terwijl Pröpper van nature over veel meer techniek en inzicht beschikt.

  20. #3890
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Mwa vind Van Ginkel meer een middenvelder die moet ´werken´, terwijl Pröpper van nature over veel meer techniek en inzicht beschikt.
    Daar verschillen we dan van mening, maar ik vind Propper ook een zeer groot talent, die we niet moeten laten gaan.

    Gebeurd ook niet, Vakantie is afgelopen en Vitesse heeft inmiddels wel gereageerd op de geruchten:

    VITESSE WIL VERDER MET DAVY PRÖPPER

    Vitesse is met Davy Pröpper in vergevorderde onderhandeling over het openbreken van zijn contract. Volgens een woordvoerster van de Arnhemse club mag hij blijven.

    Eerder werd duidelijk dat Lasse Nilsson, Civard Sprockel en ook Jeroen Drost door Vitesse in de uitverkoop zijn gezet. Nacer Barazite en Lareya Kingston zijn al weg. Achter de schermen is de club in allerlei landen bezig om nieuwe spelers te polsen.

    Nilsson verkast mogelijk naar het Zweede Elfsborg. Drost gaat op 8 januari op proef bij het Engelse Watford.

  21. #3891
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Sprockel naar Cyprus.
    Houden ze überhaupt nog wel spelers over daar?

  22. #3892
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Meer dan voldoende, Sprockel speelde immers toch niet meer.

  23. #3893
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Meer dan voldoende, Sprockel speelde immers toch niet meer.
    Volgens mij wordt het toch aardig krapjes als al die transfers die in de maak zijn, ook doorgaan?

  24. #3894
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah en ik zie dat Willem II Kaloglu heeft gehuurd. Hopelijk voor hem is hij iets langer fit dan twee wedstrijden. Scoren kan ie wel. Ferrer wilde ook terug naar 24 selectiespelers, volgens mij heeft ie er nu nog een stuk of 20 over na al die verhuren en dan reken ik ook mee dat Nilsson en Drost vertrekken. Maar er zullen ongetwijfeld ook nog een paar nieuwe gezichten komen naar Arnhem.

  25. #3895
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Dat zal wel moeten, wil je op 24 man uitkomen...
    Dinamo Tblisi zal wel leeggekocht worden...

  26. #3896
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Kaloglu naar Willlem? Op basis van wat zouden zie die hebben genomen. Onbegrijpelijk.

  27. #3897
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Kaloglu naar Willlem? Op basis van wat zouden zie die hebben genomen. Onbegrijpelijk.
    In de minuten die hij speelde was hij best goed voor niveau midden rechterrijtje. Schoot toch met scherp. Dat die jongen meer dan de helft van de tijd geblesseerd is, tja, dan kun je ook niet van tevoren weten. Speelde bij vorige clubs gewoon +20 wedstrijden in een seizoen. Zie ook een Lodeiro bijv. bij Ajax en zo zijn er wel meer voorbeelden.

  28. #3898
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat zal wel moeten, wil je op 24 man uitkomen...
    Dinamo Tblisi zal wel leeggekocht worden...
    En waar basseer je dat op?

    Maar als die spelers beter zijn dan Sprockel doen ze het natuurlijk gewoon goed.

    ---------- Post toegevoegd om 12:05 ---------- vorige post was om 12:01 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Kaloglu naar Willlem? Op basis van wat zouden zie die hebben genomen. Onbegrijpelijk.
    Tja... Dat vroeg ik me ook af bij die aankopen van van de zomer.
    Willem II weet denk zelf niet eens waarmee ze bezig zijn.

    Maar goed, mss is dit wel de juiste gok.

  29. #3899
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lees in de VI dat Yasuda waarschijnlijk deze kant opkomt, een linksback. Zien ze toch bij de technische leiding waar de zwakte van het elftal ligt.

  30. #3900
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Lees in de VI dat Yasuda waarschijnlijk deze kant opkomt, een linksback. Zien ze toch bij de technische leiding waar de zwakte van het elftal ligt.
    Volgens het forum van Vitesse, heeft Jordania aangegeven dat het 99% zeker is.
    1tje was hem tegen gekomen tijdens het wandelen met zn hond

  31. #3901
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Is die Sinan K.-nogwattes nou een beetje geschikt als targetman te spelen? Dat is wat WII zonder Demouge node mist.

  32. #3902
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Is die Sinan K.-nogwattes nou een beetje geschikt als targetman te spelen? Dat is wat WII zonder Demouge node mist.
    Volgens mij moet ie dat wel kunnen, maar eerlijk gezegd heb ik hem te weinig zien spelen om echt een goed oordeel te geven... Dan man is tot 8 wedstrijdjes gekomen bij Vitesse.. Voor de rest is ie geblesseerd geweest.

  33. #3903
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hij heeft in Tilburg nog gescoord zelfs, bij z'n debuut. Ook bij Roda schoot ie een bal in de loop er erg lekker in. Op basis daarvan zeg ik 'ja', maar 't is inderdaad de vraag hoeveel wedstrijden je echt over hem kunt beschikken. Al heeft ie dus in het verleden gewoon wel bijna volledige seizoenen gespeeld.

  34. #3904
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hij heeft in Tilburg nog gescoord zelfs, bij z'n debuut. Ook bij Roda schoot ie een bal in de loop er erg lekker in. Op basis daarvan zeg ik 'ja', maar 't is inderdaad de vraag hoeveel wedstrijden je echt over hem kunt beschikken. Al heeft ie dus in het verleden gewoon wel bijna volledige seizoenen gespeeld.
    Zal je zien, betaal je die man anderhalf jaar salaris voor 8 wedstrijden en dan zal ie ons de 22ste de nek omdraaien..

    Ik geloof dat ik gek zou worden, haha..

  35. #3905
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zou ie dan mee mogen doen? Kan me voorstellen dat ze in de overeenkomst op hebben laten nemen dat ie dan niet mee mag doen.

  36. #3906
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zou ie dan mee mogen doen? Kan me voorstellen dat ze in de overeenkomst op hebben laten nemen dat ie dan niet mee mag doen.
    Ik gok dat ie dan nog niet eens wedstrijdfit is, jongen heeft een jaar niet gevoetbald.

    Maar goed, als ie wel mag spelen en hij scoort, zou wel passen bij Vitesse. Hij zou niet de eerste zijn

  37. #3907
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zou ie dan mee mogen doen? Kan me voorstellen dat ze in de overeenkomst op hebben laten nemen dat ie dan niet mee mag doen.
    Zo'n overeenkomst is in Nederland volgens mij niet mogelijk. Kan me een situatie herrinneren waar dat door de KNVB is tegen gehouden. Misschien kom ik er nog op wie en wanneer..

  38. #3908
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Zo'n overeenkomst is in Nederland volgens mij niet mogelijk. Kan me een situatie herrinneren waar dat door de KNVB is tegen gehouden. Misschien kom ik er nog op wie en wanneer..
    Robin Nelisse tegen Feyenoord...

  39. #3909
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Robin Nelisse tegen Feyenoord...
    Hmm, doet geen belletje rinkelen bij mij, maar het zal ongetwijfeld.

  40. #3910
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Theo naar Polonia Warschau. Verrassende keuze, hopelijk geeft ie Robert Maaskant een pakkie slaag

  41. #3911
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Zo'n overeenkomst is in Nederland volgens mij niet mogelijk. Kan me een situatie herrinneren waar dat door de KNVB is tegen gehouden. Misschien kom ik er nog op wie en wanneer..
    Maar in dit geval is het makkelijk te regelen omdat de wedstrijd nog in de transferperiode is

    De verhuurperiode pas inlaten gaan vanaf de 23ste.. Tot die tijd laten stagelopen

  42. #3912
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Dat zou inderdaad de (enige) oplossing zijn. Ik zag vandaag bij Juventus weer wat verhuurde spelers die spelen tegen de moederclub teweeg kunnen brengen.

  43. #3913
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Dat zou inderdaad de (enige) oplossing zijn. Ik zag vandaag bij Juventus weer wat verhuurde spelers die spelen tegen de moederclub teweeg kunnen brengen.
    Tja Italië is toch wel wat anders, daar hebben ze toch ook co-owners? Dat twee clubs de transferrechten voor een speler hebben. Of is Giovinco gewoon verhuurt aan Parma? In Engeland en Spanje is het in elk geval meer dan gebruikelijk dat er niet tegen de salarisbetaler gespeeld wordt.

  44. #3914
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Die gozer van Roda deed toen ook niet mee toen ie tegen PSV moest, zn oude club..
    Het gebeurd dus wel in Nederland.

  45. #3915
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Vitesse huurt Riverola van Barcelona. Aanvallende middenvelder. Die waren er nog niet.
    Iemand die deze beste man kent?

Pagina 87 van 258 EersteEerste ... 3777858687888997137187 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 15 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 15 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •