Pagina 89 van 259 EersteEerste ... 3979878889909199139189 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.961 t/m 4.005 van 11613

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #3961
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Las ook iets over ene Jordi waarmee ze in onderhandeling waren, lijkt me nou niet direct een versterking gezien zijn verleden en bovendien wéér een middenvelder. (tenzij het een controleur is, dan neem ik m'n woorden terug)
    Is dat Jordi Lopez? Een 'nummer 6', goed opbouwend, sterk meeverdedigend. Verdedigende controlerende middenvelder dus. Perfect voor het spelletje wat jullie manager wil spelen. Vond hem ook erg sterk bij Swansea onder Roberto Martinez. Die ging echter naar Wigan en zijn opvolger speelde anders, zonder hem.

  2. #3962
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Komt niet aan spelen bij Swansea City, en moet het bij Vitesse gaan maken? Aparte aankopen.
    Waarschijnlijk heb jij hem ook 0,0 keer zien spelen, goede conclusie man!

  3. #3963
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Jongen is vastgelegd en speelt vandaag al mee

    0-0 nog maar wel een leuke open wedstrijden, kansen voor beide ploegen. Iniedergeval dat is wat ik begrijp uit het ''wedstrijdverslag'' op twitter.

    Opstelling is:

    Room
    Struijk- Kashia- Rajkovic- Yasuda
    Matic- Lopez- Riverola
    Aisatti- Barazite- Babangida

    Pedersen zit toch op de bank
    Propper, Jenner en Dado zijn wel geblesseerd.

    Edit: begrijp nu dat Struijk rechtsback sta en Kashia centraal.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 15 januari 2011 om 14:44

  4. #3964
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Is dat Jordi Lopez? Een 'nummer 6', goed opbouwend, sterk meeverdedigend. Verdedigende controlerende middenvelder dus. Perfect voor het spelletje wat jullie manager wil spelen. Vond hem ook erg sterk bij Swansea onder Roberto Martinez. Die ging echter naar Wigan en zijn opvolger speelde anders, zonder hem.
    Kijk daar hebben we tenminste wat aan! Ben eigenlijk pas na het goede jaar van Martinez wedstrijden van de Swans wat regelmatiger gaan kijken, dus watvoor speler Jordi is was me niet bepaald bekend. Maar zoals hier omschreven zou het dan wel weer een logische aankoop zijn. Een type dat de selectie duidelijk nog mist.

    ---------- Post toegevoegd om 14:42 ---------- vorige post was om 14:40 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Jongen is vastgelegd en speelt vandaag al mee

    0-0 nog maar wel een leuke open wedstrijden, kansen voor beide ploegen. Iniedergeval dat is wat ik begrijp uit het ''wedstrijdverslag'' op twitter.

    Opstelling is:

    Room
    Kashia- struijk- Rajkovic- Yasuda
    Matic- Lopez- Riverola
    Aisatti- Barazite- Babangida

    Pedersen zit toch op de bank
    Propper, Jenner en Dado zijn wel geblesseerd.
    Ah de verdediging is dus weer in ere hersteld, met Struijk centraal en Kashia rechts. Ook logisch nu Jordi er dan in staat. Babangida krijgt dus ook zijn kans. Zijn toch jongens, ook al zijn ze nog geen 30, die wel de nodige voetbal/levenservaring al hebben met buitenlandse competities.

  5. #3965
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Kijk daar hebben we tenminste wat aan! Ben eigenlijk pas na het goede jaar van Martinez wedstrijden van de Swans wat regelmatiger gaan kijken, dus watvoor speler Jordi is was me niet bepaald bekend. Maar zoals hier omschreven zou het dan wel weer een logische aankoop zijn. Een type dat de selectie duidelijk nog mist.

    ---------- Post toegevoegd om 14:42 ---------- vorige post was om 14:40 ----------



    Ah de verdediging is dus weer in ere hersteld, met Struijk centraal en Kashia rechts. Ook logisch nu Jordi er dan in staat. Babangida krijgt dus ook zijn kans. Zijn toch jongens, ook al zijn ze nog geen 30, die wel de nodige voetbal/levenservaring al hebben met buitenlandse competities.
    Iets wat we nodig hebben idd. Zal niet meteen ineens een stuk beter gaan, maar er staat nu toch wel een aardig 11tal. Hiermee moeten we ons toch wel vrij snel kunnen veilig spelen. En daarna kijken hoe hoog we kunnen eindigen.

    Van de zomer zal er dan echt wat veranderen. (gezien de contracten die aflopen)

    ---------- Post toegevoegd om 14:52 ---------- vorige post was om 14:50 ----------

    En het is rust, 0-0 Lopez het dichts bij een doelpunt (kopbal op de lat).

    ---------- Post toegevoegd om 14:58 ---------- vorige post was om 14:52 ----------

    En voor de gene die het intressant vinden er komt weer een boek over Vitesse. Marcel v Roosmalen is weer aan het schrijven.

    Ik durf nu al te wedde dat deze het eerste boek gaat overtreffen. Maar goed, of ze er bij Vitesse blij mee zijn is een tweede.

  6. #3966
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Hoe loopt het, met Lopez als opbouwer? Ben denk ik een van de weinige die het leuk vind wat er met Vitesse gebeurd buiten de eigen fans. Hopelijk Kunnen ze het verdedigend eindelijk waterdicht krijgen in de 2de seizoenshelft, of in ieder geval geen grote gapende gaten zoals voorheen. Hopelijk begint Matic zichzelf ook meer aan te passen. Hij leek zichzelf wel te goed te vinden. Ging vaak zelf omdat hij (denk ik) het gevoel had dat mensen als Snijders, om iemand te noemen, niet iets beter met de bal zouden kunnen. Er zou in principe een heel goed team kunnen komen. Met Matic en Lopez als verdedigend blok, Lopez als balafpakker en Matic écht als spelverdeler. Ervoor dan *aankoop*-Aisatti-Jenner met als spits Pedersen, of een nieuwe spits gezien Pedersens' problemen om fit te geraken. Achterin zou ik Delac wel vaker op doel willen zien, Wordt in Servië als de eerste keeper die géén totale onbenul is gezien (hun keepers zijn maximaal modaal te noemen) sinds tijden. Room ben ik niet zo van onder de indruk.

  7. #3967
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik moet het ook doen met verhalen van andere (twitter)

    Tamme 2de helft.
    v Ginkel voor Matic ('57)
    Pedersen voor Barazite ('60)

    ---------- Post toegevoegd om 15:27 ---------- vorige post was om 15:25 ----------

    En het is 1-0 voor Vitesse, doelpuntenmaker: Marcus Pedersen.

    ---------- Post toegevoegd om 15:28 ---------- vorige post was om 15:27 ----------

    Snijders voor Aisatti.

  8. #3968
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Toch weer Pedersen dus En dat terwijl hij nog geen moment echt 100% fit is geweest.

  9. #3969
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Toch weer Pedersen dus En dat terwijl hij nog geen moment echt 100% fit is geweest.
    Las ooit een scoutverslag op Skysports van meen ik de oud scout van Spurs (die hebben zo'n rubriek) waarin stond dat dit een van de talentvolste jonge spitsen was in Europa. Enkel door blessureleed nog niet te veel wedstrijden kunnen spelen, waardoor de subtoppers hem lieten lopen. Groeibriljant ala Marcus Berg wellicht?

  10. #3970
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    We zullen zien, fitheid is toch wel van essentieel belang wil je de top halen. Geen subtopclub in Europa gaat zich wagen aan een speler die om de paar weken weer last heeft van blessures.

  11. #3971
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    We zullen zien, fitheid is toch wel van essentieel belang wil je de top halen. Geen subtopclub in Europa gaat zich wagen aan een speler die om de paar weken weer last heeft van blessures.
    Liesblessures zijn heel vervelend. Mijn broertje heeft daar ook last van, daar blijf je mee kwakkelen.. Lijkt het goed te gaan waardoor je weer wat gaat doen, maar dan hop en het is weer terug.

  12. #3972
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Liesblessures zijn heel vervelend. Mijn broertje heeft daar ook last van, daar blijf je mee kwakkelen.. Lijkt het goed te gaan waardoor je weer wat gaat doen, maar dan hop en het is weer terug.
    Was een van de redenen dat ik ooit ben moeten stoppen met voetbal als kind (kan het nu wel weer doen gelukkig), als je daar op jonge leeftijd al last van krijgt en je speelt ermee door kan het heel slecht uitpakken. Ben benieuwd hoe dit uitpakt voor Pedersen en Vitesse.

  13. #3973
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En het is 2-0 wederom Pedersen

    ---------- Post toegevoegd om 15:46 ---------- vorige post was om 15:45 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Was een van de redenen dat ik ooit ben moeten stoppen met voetbal als kind (kan het nu wel weer doen gelukkig), als je daar op jonge leeftijd al last van krijgt en je speelt ermee door kan het heel slecht uitpakken. Ben benieuwd hoe dit uitpakt voor Pedersen en Vitesse.
    Ik ook, jongen heeft talent en scoort verschrikkelijk makkelijk!

  14. #3974
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    En het is 2-0 wederom Pedersen

    ---------- Post toegevoegd om 15:46 ---------- vorige post was om 15:45 ----------



    Ik ook, jongen heeft talent en scoort verschrikkelijk makkelijk!
    Pff alweer Pedersen. Heeft ook al in 8 (veelal invalbeurten) 4X gescoord he. Veldspel vond ik ook niet slecht bij Vitesse. De goals vielen niet. Met hem in de spits zie ik ze zomaar richting linker rijtje schuiven.
    Laatst gewijzigd door edodevries; 15 januari 2011 om 15:53

  15. #3975
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En afgelopen, Vitesse wint met 2-0 van Karabukspor

  16. #3976
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Pff alweer Pedersen. Heeft ook al in 8 (veelal invalbeurten) 4X gescoord he. Veldspel vond ik ook niet slecht bij Vitesse. De goals vielen niet. Met hem in de spits zie ik ze zomaar richting linker rijtje schuiven.
    Klopt, jongen scoort erg makkelijk. De goals van vandaag waren goed afgemaakt.
    De 1-0 was een kopbal, vrij simpel maar je moet er wel staan.

    De 2-0 was een goede pass (in de loop) van v Ginkel, en die schiet hij gewoon zonder aarzelen keihard binnen.

    Hopen dathij veel aan spelen toe komt, heeft voor de winterstop nog geen 1x 90 minuten gespeeld.

  17. #3977
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Nu nooit meer zeuren dat Jordania het niet heeft gezegd:

    Jordania: 'Over drie jaar mengen we ons in titelstrijd'

    Vitesse-eigenaar Merab Jordania is tevreden over het verloop van het trainingskamp in Belek. De Georgiër zag veel progressie in zijn team en denkt over drie jaar mee te kunnen strijden met het kampioenschap.

    'We hebben al veel geleerd, maar het is moeilijk uit te leggen aan onze supporters. Zij willen snel resultaat zien. Toch kan ik ze verzekeren dat die resultaten zullen komen,' constateert Jordania op de website van Vitesse.

    'Binnen de club zijn we veel aan het veranderen en iedereen is het er mee eens dat we eerst een nieuwe trainingsaccommodatie nodig hebben. Dat is het belangrijkste. Over een jaar hebben wij de beste accommodatie.'

    Vitesse staat momenteel vijftiende in de Eredivisie. Toch weerhoudt deze positie Jordania niet van zijn toekomstplannen. 'Ik denk dat de resultaten in de tweede seizoenshelft beter zullen zijn. Het kost alleen tijd om een grote club te worden.

    'De leeftijden van onze spelers liggen allemaal rond de achttien, negentien jaar. Over drie jaar kunnen we daarom meestrijden om het kampioenschap.'

    Over nieuwe aankopen is Jordania ook duidelijk. ‘We proberen eerst een speler te huren voor een half jaar. En daarna weet je of je de speler wilt houden of weg doet. Ook is het belangrijk om een team op te stellen met spelers uit de jeugd. Ik wil graag dat tachtig procent van ons elftal uit eigen jeugdspelers bestaat. Ik hoop dat we ons in de toekomst aan Barcelona kunnen spiegelen.'
    Met eigen jeugdspelers bedoelt hij jeugdspelers van Chelsea/Barcelona?

  18. #3978
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Over drie jaar heeft ie al vaker gezegd, het gaat ons (of in elk geval mij) er juist om dat we na zo'n beetje elk puntverlies dit seizoen te horen moeten krijgen 'en dat wil mee gaan doen voor de titel haha'. Terwijl dat NU nog helemaal niet aan de orde is. En wat betreft jeugd, dat moet ook verder groeien. Hij wilde toch al het traingingscomplex upgraden, dat is een eerste stap om ook de eigen jeugd te versterken.

  19. #3979
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Over drie jaar heeft ie al vaker gezegd, het gaat ons (of in elk geval mij) er juist om dat we na zo'n beetje elk puntverlies dit seizoen te horen moeten krijgen 'en dat wil mee gaan doen voor de titel haha'. Terwijl dat NU nog helemaal niet aan de orde is. En wat betreft jeugd, dat moet ook verder groeien. Hij wilde toch al het traingingscomplex upgraden, dat is een eerste stap om ook de eigen jeugd te versterken.
    Over 3 jaar meedoen om de titel is ook iets heel anders dan binnen 3 jaar kampioen.

    Ajax doet ook elk jaar mee om het kampioenschap, maar wanneer zijn ze voor het laatst ook echt kampioen geweest?

  20. #3980
    Chief
    Guest

    Standaard

    We spelen ieder geval elk jaar tot het einde om de titel mee. Dat gaat Vitesse never lukken de komende jaren denk ik.

  21. #3981
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Wanneer je zulke spelers blijft halen zul je nooit meestrijden om het kampioenschap. Ik vindt dat je dit ook niet moet willen met zo'n eigenaar, maar dat terzijde.

  22. #3982
    Het is allemaal wat.
    Aangemeld
    27 september 2005
    Berichten
    2.305
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    We spelen ieder geval elk jaar tot het einde om de titel mee. Dat gaat Vitesse never lukken de komende jaren denk ik.
    Als er namen worden aangetrokken, die direct hun mannetje staan waarom niet, en dan heb ik het niet over Aissati.

  23. #3983
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    We spelen ieder geval elk jaar tot het einde om de titel mee. Dat gaat Vitesse never lukken de komende jaren denk ik.
    Dus? AZ is ook kampioen geworden zonder elk jaar mee te strijden. En ik kan me ook nog een jaar heugen dat Vitesse al boven Ajax is geëindigd, dus het hierboven staande gaat ook helemaal niet op. Lekker belangrijk ook in dit topic...

  24. #3984
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    We spelen ieder geval elk jaar tot het einde om de titel mee. Dat gaat Vitesse never lukken de komende jaren denk ik.
    Dat weet je niet Jos, ook jij kan nog steeds niet in de toekomst kijken.

    Maar het was gewoon een voorbeeld om het verschil aan te geven tussen meedoen om de titel en binnen 3 jaar kampioen, meer niet
    En op dit moment is Ajax dan het beste voorbeeld, of niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Wanneer je zulke spelers blijft halen zul je nooit meestrijden om het kampioenschap. Ik vindt dat je dit ook niet moet willen met zo'n eigenaar, maar dat terzijde.
    Ik heb het interview gezien. Hij was opzich vrij realitisch zei ook niet dat we over 3 jaar mee zouden doen maar dat hij denkt dat het kan.

    Voorlopig is het trainingcomplex het belangrijkste, daarmee gaan ze deze lente beginnen.
    Ook het huren legde hij uit. Huren met optie tot koop vind hij de beste optie je spelers eerst kan ''testen''

    Vandaar ook dat bv Yasuda en Lopez een half jaar contract hebben. Bevallen ze worden ze langer aan Vitesse gebonden.

    Goed, ik maak me niet meer druk ove hoe de media het vervolgens opschrijf.. We weten inmiddels dat we onder een vergrootglas liggen. Het zij zo.

  25. #3985
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    En een jongen als Aissati zal ongetwijfeld ook definitief overgenomen worden einde seizoen.
    Dat moet hij dan zelf wel willen en dat betwijfel ik.

  26. #3986
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Dat moet hij dan zelf wel willen en dat betwijfel ik.
    Heel eerlijk gezegd denk ik dat Vitesse Aisatti terug laat gaan naar Ajax. Niet omdat ze hem niet goed genoeg vinden maar omdat we best veel middevelders hebben en Vitesse uiteindelijk verder wilt met Propper, v Ginkel en Chanturia. Dan is anderhalf miljoen best veel geld.

    Maar we zullen zien, van mij mag hij na dit seizoen nog best een jaar blijven. Al zie ik liever Matic blijven.

  27. #3987
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    En op dit moment is Ajax dan het beste voorbeeld, of niet?
    Jij gebruikt Ajax iets te vaak om je kul te onderbouwen.

    Lekker belangrijk verder, 6 punten zitten in de knip.

  28. #3988
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dat weet je niet Jos, ook jij kan nog steeds niet in de toekomst kijken.

    Maar het was gewoon een voorbeeld om het verschil aan te geven tussen meedoen om de titel en binnen 3 jaar kampioen, meer niet
    En op dit moment is Ajax dan het beste voorbeeld, of niet?

    Ik heb het interview gezien. Hij was opzich vrij realitisch zei ook niet dat we over 3 jaar mee zouden doen maar dat hij denkt dat het kan.

    Voorlopig is het trainingcomplex het belangrijkste, daarmee gaan ze deze lente beginnen.
    Ook het huren legde hij uit. Huren met optie tot koop vind hij de beste optie je spelers eerst kan ''testen''

    Vandaar ook dat bv Yasuda en Lopez een half jaar contract hebben. Bevallen ze worden ze langer aan Vitesse gebonden.

    Goed, ik maak me niet meer druk ove hoe de media het vervolgens opschrijf.. We weten inmiddels dat we onder een vergrootglas liggen. Het zij zo.
    Eens en geeft ook aan dat Jordania niet puur er op uit is om geld te verdienen bij Vitesse, want wat is het grote nadeel aan zo'n constructie? Dat zo'n Yasuda straks de tweede seizoenshelft uitblinkt en er opeens Bundesligaclubs (puur als vb.) op de stoep staan, hem een hogere aanbieding doen en hij gratis weer wegloopt. Daarom ben ik niet heel enthousiast over zo'n constructie itt huren met optie tot koop.

  29. #3989
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Jij gebruikt Ajax iets te vaak om je kul te onderbouwen.

    Lekker belangrijk verder, 6 punten zitten in de knip.
    Als jij een andere club weet die al jaren meedoet om te titel en hem ook al een hele tijd niet gewonnen heeft meld het me ff, dan verander ik het direct.

    Twente doet nu voor het 3de jaar mee, en is 1x kampioen geworden.
    PSV is 3 jaar geleden nog kampioen geweest.
    AZ 2 jaar geleden,
    En Feyenoord doet al jaren niet meer mee om de titel.

    Voel je niet altijd zo aangevallen, Johan. Het was een voorbeeld, meer niet.

    ---------- Post toegevoegd om 20:11 ---------- vorige post was om 19:58 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Eens en geeft ook aan dat Jordania niet puur er op uit is om geld te verdienen bij Vitesse, want wat is het grote nadeel aan zo'n constructie? Dat zo'n Yasuda straks de tweede seizoenshelft uitblinkt en er opeens Bundesligaclubs (puur als vb.) op de stoep staan, hem een hogere aanbieding doen en hij gratis weer wegloopt. Daarom ben ik niet heel enthousiast over zo'n constructie itt huren met optie tot koop.
    Een eenzijde optie om te verlengen, en dat probleem is weg.
    Nou weet ik niet of ze dat hebben, maar mag hopen dat ze zo slim zijn geweest.

  30. #3990
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Kietel jezelf niet zo, voel mij niet aangevallen. Het valt mij op, en niet alleen mij, dat je Ajax zo graag als voorbeeld gebruikt.

  31. #3991
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Kietel jezelf niet zo, voel mij niet aangevallen. Het valt mij op, en niet alleen mij, dat je Ajax zo graag als voorbeeld gebruikt.
    Geef mij eens antwoord, welke andere club ik in deze kunnen gebruiken?

    Als ik jou of welke andere Ajacied had willen uitdagen, had ik dat echt niet in het Vitessetopic gedaan.

    Maar goed, als dat wilt denken, best.

  32. #3992
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lekker laten gaan joh. Je maakt hem nu veel belangrijker dan hij daadwerkelijk is. Komt gewoon weer puur om te zuigen.

  33. #3993
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk bericht
    Als er namen worden aangetrokken, die direct hun mannetje staan waarom niet, en dan heb ik het niet over Aissati.
    Zullen ze toch eerst moeten beginnen met bewezen namen aantrekken ipv allerlei (onbekende) talentjes voor een (half) jaar gaan huren om te kijken of het wat wordt. Laat staan met een vreemdelingenlegioen bestaande uit verschillende volkeren, culturen en talen.

  34. #3994
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Zullen ze toch eerst moeten beginnen met bewezen namen aantrekken ipv allerlei (onbekende) talentjes voor een (half) jaar gaan huren om te kijken of het wat wordt. Laat staan met een vreemdelingenlegioen bestaande uit verschillende volkeren, culturen en talen.
    Bij PSV heeft het anders ook wel aardig uitgepakt met jongens als Gomes, Alex, Farfan, Park, Lee, Dzsudzsak, Kezman om maar wat te noemen van het laatste decennium.

  35. #3995
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Zullen ze toch eerst moeten beginnen met bewezen namen aantrekken ipv allerlei (onbekende) talentjes voor een (half) jaar gaan huren om te kijken of het wat wordt. Laat staan met een vreemdelingenlegioen bestaande uit verschillende volkeren, culturen en talen.
    We staan 15de, Vic. ''grote namen'' komen niet naar de nummer 15 van de Eredivisie.
    En dus zal je eerst moeten klimmen met de mindere goden.

    Onbekende talentjes vind ik dan ook weer overdreven. En een vreemdelingen legioen, ach. Er zijn wel meer clubs die veel buitenlanders hebben, Groningen, Heerenveen, Roda JC. Die clubs doen het toch aardig.

  36. #3996
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Heerenveen heeft op het moment aardig wat Nederlanders in de basis anders.

  37. #3997
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Heerenveen heeft op het moment aardig wat Nederlanders in de basis anders.
    Jullie selectie bestaat nog wel uit veel buitenlanders, dat is geen verwijt overigens.
    Jullie zijn denk ik juist het goede voorbeeld van goed scouten van (nog) onbekende talenten in het buitenland.

  38. #3998
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Lekker laten gaan joh. Je maakt hem nu veel belangrijker dan hij daadwerkelijk is. Komt gewoon weer puur om te zuigen.
    Pot verwijt de ketel. Jij bent van het puur zuigen, niet ik.

  39. #3999
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    34
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jordania: 'Het wordt de mooiste accommodatie van Nederland'

    Maandag, 17 januari 2011 om 10:09
    Merab Jordania wil alle medewerkers van Vitesse overhevelen naar Papendal. Daar begint komende zomer de bouw van een modern trainingscomplex met kantoren. "Ik wil met iedereen naar Papendal", zegt de eigenaar maandag. "Dat is het beste voor de club, alles centraal op dezelfde plek."

    Jordania is enthousiast over zijn plannen. "Het wordt de mooiste accommodatie van Nederland", citeert Omroep Gelderland. "Zeven verwarmde velden, kamers om te relaxen voor de spelers en sauna's. Natuurlijk komen er ook kantoren waar het personeel kan werken. Iedereen, ook de politiek, is blij met deze ontwikkeling."
    De Geörgier is gecharmeerd van de locatie in de bossen bij Oosterbeek, waar de huidige trainingsaccommodatie sterk verouderd is. "Het is er prachtig", besluit Jordania zijn relaas. "Dit is voor Vitesse nu eerst van het grootste belang. Alles begint met goede faciliteiten."

  40. #4000
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    Jordania: 'Het wordt de mooiste accommodatie van Nederland'

    Maandag, 17 januari 2011 om 10:09
    Merab Jordania wil alle medewerkers van Vitesse overhevelen naar Papendal. Daar begint komende zomer de bouw van een modern trainingscomplex met kantoren. "Ik wil met iedereen naar Papendal", zegt de eigenaar maandag. "Dat is het beste voor de club, alles centraal op dezelfde plek."

    Jordania is enthousiast over zijn plannen. "Het wordt de mooiste accommodatie van Nederland", citeert Omroep Gelderland. "Zeven verwarmde velden, kamers om te relaxen voor de spelers en sauna's. Natuurlijk komen er ook kantoren waar het personeel kan werken. Iedereen, ook de politiek, is blij met deze ontwikkeling."
    De Geörgier is gecharmeerd van de locatie in de bossen bij Oosterbeek, waar de huidige trainingsaccommodatie sterk verouderd is. "Het is er prachtig", besluit Jordania zijn relaas. "Dit is voor Vitesse nu eerst van het grootste belang. Alles begint met goede faciliteiten."
    Hier hebben we echt iets aan! De Slenk is verouderd en van de winter hebben we behoorlijk wat problemen gehad met de velden.

    Alles bij elkaar dat is ook goed voor de club. Nu zijn de spelers de mensen die echt hard werken voor de club alleen op wedstrijddagen, dan zitten zo ongeveer naast elkaar. Top dit. Van de lente gaan ze beginnen met bouwen, volgend jaar moet het er staan. Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien!

  41. #4001
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vitesse wil nog dit seizoen een nieuw video-analysesysteem introduceren in GelreDome.
    De Arnhemse profclub onderhandelt met het bedrijf Amisco.

    „Er zijn meer camerasystemen, maar ik vind die van Amisco de beste. Hoe*veel voorzetten geeft Julian Jenner in een wedstrijd, hoeveel komen er aan? Komt maar 18 procent van zijn voorzetten aan? Dan moet je daar iets mee. Wat zijn de looplij*nen en zet hij af met links of rechts, echt alles wordt vastge*legd”, aldus Ted van Leeuwen, de technisch directeur van Vitesse.

    Het camerasysteem levert getallen die gebaseerd zijn op feiten. Van Leeuwen: „ Als ik een beeld heb van een bepaalde speler, dan kan jij van diezelfde speler een heel an*der beeld hebben. Met Amisco ver*gaar je objectieve kennis over spe*lers. Je kunt vervolgens indivi*dueel met spelers gaan werken.”

    Vitesse wil in 2011 de randvoor*waarden creëren om te kunnen groeien. De club wil in 2013 strij*den om de landstitel. De aanschaf van een nieuw video-analysesys*teem, maar ook de bouw van een nieuw sportcomplex op Papendal zijn onderdeel van ‘project 2013’. De club wil 1 juli starten met de bouw. De vergunning is eind de*cember aangevraagd

  42. #4002
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    he kut, Willem II/ Vitesse komt op eredivsielive 3, wij hebben alleen 1 en 2.

  43. #4003
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haruna Babangida speelt de rest van het seizoen voor Vitesse. De aanvaller komt transfervrij over van FSV Mainz’05. Babangida is nog niet speelgerechtigd voor de wedstrijd van komende zaterdag tegen Willem II.

    De vleugelaanvaller trainde sinds 12 januari in Belek mee met de selectie van Vitesse. Haruna Babangida begon zijn loopbaan in de jeugd van Ajax. Na een lange periode in de jeugd van Barcelona kwam de Nigeriaans international onder meer uit voor Metalurg Donetsk, Olympiakos, Apollon Limassol en FSV Mainz'05.

  44. #4004
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Vitesse heeft ook interesse op 1 of andere neger van Sparta Praag. Look a-like van Kingston trouwens.

  45. #4005
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Oh ja, heb je er ook een naamplaatje bij? Geen idee wat ik trouwens van Babangida moet verwachten, maar goed hij is gratis en heeft wel wat ervaring dat ie meebrengt. Alleen geen idee of ie snel is, een leuke actie in huis heeft of een blind paard is... afwachten dus.

Pagina 89 van 259 EersteEerste ... 3979878889909199139189 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •