Pagina 9 van 56 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 2519

Discussie: FC Twente transfergeruchten

  1. #361
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Ik hoop dat Ruiz dit seizoen bij FC Twente afmaakt,
    een geweldig seizoen gaat draaien,
    FC Twente werderom kampioen maakt,
    veel goals en assist maakt/geeft.
    Dan mag tie komend seizoen voor een habbekras wel weg van Munsterman en mij.

  2. #362
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Denk dat je dat geweldige seizoen nu wel kan vergeten. Die zal zijn topniveau niet meer halen en wrs in de winterstop vertrekken. Heb ik vaak genoeg bij Ajax zien gebeuren(Huntelaar, Suarez).

  3. #363
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ruiz is rond met Fullham, details volgen volgens Paul Schabbink.

  4. #364
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tegenover TC Tubantia bevestigt voorzitter Joop Musnterman van FC Twente dat Bryan Ruiz naar Fulham vertrekt. Twente haalt geen vervanger.

  5. #365

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Geen vervanger? Twente word dus derde dit jaar.

  6. #366
    Chief
    Guest

    Standaard

    Dat denk ik ook, Ruiz was echte klasse en brak zovaak wedstrijden open. Dat gaan Berghuis en John niet zovaak doen.

    En W Janssen voor T Janssen is ook forse achteruitgang.

  7. #367
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Jammer dat Ruiz naar Fulham gaat. Ik snap ook niet waarom hij maar 12 miljoen oplevert. Als Tadic niet komt moeten ze voor Assaidi gaan. Hij lijkt sowieso meer op Ruiz. Narsingh moeten ze in Heerenveen laten als ze John en Berghuis hebben. Die is echt niet zoveel beter.

  8. #368
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Jammer dat Ruiz naar Fulham gaat. Ik snap ook niet waarom hij maar 12 miljoen oplevert. Als Tadic niet komt moeten ze voor Assaidi gaan. Hij lijkt sowieso meer op Ruiz. Narsingh moeten ze in Heerenveen laten als ze John en Berghuis hebben. Die is echt niet zoveel beter.
    Wat snap je hier niet aan?

    Tegenover TC Tubantia bevestigt voorzitter Joop Musnterman van FC Twente dat Bryan Ruiz naar Fulham vertrekt. Twente haalt geen vervanger.

  9. #369
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dat denk ik ook, Ruiz was echte klasse en brak zovaak wedstrijden open. Dat gaan Berghuis en John niet zovaak doen.

    En W Janssen voor T Janssen is ook forse achteruitgang.
    FC Twente is nergens bang voor.
    Indien je gemakkelijker denkt te winnen, vergeet het maar.
    Chadli traint weer, dus wees gewaarschuwd.

  10. #370
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Geen vervanger? Twente word dus derde dit jaar.
    Minstens.....

  11. #371
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Wat snap je hier niet aan?
    Had het niet gelezen. Jammer voor Twente en Assaidi.

  12. #372
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Minstens.....
    Zijn ze zoveel beter dan AZ dan? Totdat Ruiz inviel was AZ beter in Enschede twee weken terug...

  13. #373
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik vind Twente zonder Ruiz en Janssen (en waardige vervangers) maar een gemiddelde ploeg. De echte glans is dan weg. Fer, W Janssen, Brama, Landzaat zijn harde werkers, maar geen spelers die vaak beslissend gaan zijn in een uitslag. Berghuis en John zijn enorm onervaren en dan heb je dus alleen Chadli, Janko en De Jong, waarbij de 1e nog maar eerst weer fit moet worden en waar de 2e de kwaliteiten van de 3e blokkeert door op zijn beste plek te spelen.

  14. #374
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Nu hebben we enkel de foto s nog.
    Bedankt dat je FC Twente kampioen hebt gemaakt, het was schitterend moi en onvergetelbaar.

    Ruiz, bedankt, het ga je goed.

  15. #375
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Heerlijk? ik had nog wel een verdediger er bij willen zien. Had jij Pranjic niet gezien bij Als ?
    Met deze selectie kunnen we al een heel eind komen. Belangrijkste is dat Jans het goed doet....

    En nee ik heb Pranjic niet gezien, iemand die ik ken en vertrouw wel. Werkt naast het Abe Lenstra Stadion, in één van de kantoren. Maar Pranjic is natuurlijk wel een vrij prijzige speler geworden, kan net zo goed dat hij daar niet was om over een transfer te praten. Hij houdt nog steeds van Heerenveen en zal af en toe langs komen.

  16. #376
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik vind Twente zonder Ruiz en Janssen (en waardige vervangers) maar een gemiddelde ploeg. De echte glans is dan weg. Fer, W Janssen, Brama, Landzaat zijn harde werkers, maar geen spelers die vaak beslissend gaan zijn in een uitslag. Berghuis en John zijn enorm onervaren en dan heb je dus alleen Chadli, Janko en De Jong, waarbij de 1e nog maar eerst weer fit moet worden en waar de 2e de kwaliteiten van de 3e blokkeert door op zijn beste plek te spelen.
    Als Janssen en Ruiz weggaan zullen er nieuwe spelers opstaan die beslissend zullen zijn. Je noemt Janssen wel zo vaak, maar feitelijk is Janssen ook maar 1 jaar echt beslissend geweest voor Twente. Op basis van zijn eerdere seizoenen bij Twente zag ik het niet aankomen dat hij afgelopen jaar zo beslissend zou zijn. Jij wel?

  17. #377
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Als Janssen en Ruiz weggaan zullen er nieuwe spelers opstaan die beslissend zullen zijn. Je noemt Janssen wel zo vaak, maar feitelijk is Janssen ook maar 1 jaar echt beslissend geweest voor Twente. Op basis van zijn eerdere seizoenen bij Twente zag ik het niet aankomen dat hij afgelopen jaar zo beslissend zou zijn? Jij wel?
    Man man, ik snap dat je graag zuigt over Ajacieden, maar je maakt jezelf belachelijk. Afgelopen 2 jaar was Janssen geweldig voor Twente. Vorig jaar qua goals wat meer, maar daarvoor speelde hij misschien nog wel beter. Wat wil je nu opmerken? Dat Janssen eigenlijk helemaal niet gemist gaat worden?

    En je kan wel zeggen dat er altijd nieuwe spelers opstaan, maar dat is een dooddoener. Twente is gewoon de 2 beste spelers (met afstand) kwijtgeraakt en heeft geen spelers van dat niveau teruggehaald. Kortom, duidelijk verzwakt. Zo lastig lijkt het me niet om dat te concluderen.

  18. #378
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Verzwakt op papier is op het veld soms totaal verrassend hoe andere speler s ineens de kar gaan trekken.

  19. #379
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Laten we hem nooit vergeten als hoe hij was. Ruiz was groots door gewoon te blijven. Nooit liep hij te zieken of te zeiken, altijd stond hij er, zeek collega's niet af, zeek trainers niet af. Heeft zich altijd voorbeeldig gedragen bij Twente. Ik herinner me nog zijn kopgoal tegen Ajax thuis, zijn goals in Europa, maar ook zijn gemiste penalty/panenka tegen Roda die ons, mogelijk, de titel koste. Maar bovenal herinner ik me hem van deze goal, niet zijn mooiste maar wel een waar ik nu nog tranen van in de ogen kan krijgen.......



    Ruiz, bedankt voor je inzet. Ik hoop dat we thuis tegen Fullham gepast afscheid kunnen nemen voor de vakken 101 t/m 108.
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 31 augustus 2011 om 19:40

  20. #380
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Man man, ik snap dat je graag zuigt over Ajacieden, maar je maakt jezelf belachelijk. Afgelopen 2 jaar was Janssen geweldig voor Twente. Vorig jaar qua goals wat meer, maar daarvoor speelde hij misschien nog wel beter. Wat wil je nu opmerken? Dat Janssen eigenlijk helemaal niet gemist gaat worden?

    En je kan wel zeggen dat er altijd nieuwe spelers opstaan, maar dat is een dooddoener. Twente is gewoon de 2 beste spelers (met afstand) kwijtgeraakt en heeft geen spelers van dat niveau teruggehaald. Kortom, duidelijk verzwakt. Zo lastig lijkt het me niet om dat te concluderen.
    Janssen zat regelmatig op de bank of werd er vroeg eruit gehaald in zijn eerste twee jaar. Sinds het vertrek van Tiote en het komen van PDH is hij echt belangrijk en beslissend geworden voor Twente. Hoe jij dus tot de conclusie bent gekomen dat hij eerder misschien wel beter speelde is mij een raadsel.

    Maar Janssen zal vast wel gemist worden, maar nu hebben ze er twee nieuwe middenvelders erbij gekregen die misschien wel meer in spel van Adriaanse passen dan Janssen. Willem Janssen en Fer zijn natuurlijk veel dynamischer. Ruiz is natuurlijk een veel groter gemis voor ze omdat daar niet echt een vervanger voor is gekomen. Zou bijvoorbeeld Assaidi komen zou ik Twente sterker vinden dan vorig jaar. In de breedte zijn ze dat sowieso al.

  21. #381
    Potjandriedubbeltjes DutchLiam's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Bremen (DL)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    2.279
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Laten we hem nooit vergeten als hoe hij was. Ruiz was groots door gewoon te blijven. Nooit liep hij te zieken of te zeiken, altijd stond hij er, zeek collega's niet af, zeek trainers niet af. Heeft zich altijd voorbeeldig gedragen bij Twente. Ik herinner me nog zijn kopgoal tegen Ajax thuis, zijn goals in Europa, maar ook zijn gemiste penalty/panenka tegen Roda die ons, mogelijk, de titel koste. Maar bovenal herinner ik me hem van deze goal, niet zijn mooiste maar wel een waar ik nu nog tranen van in de ogen kan krijgen.......

    Ruiz, bedankt voor je inzet. Ik hoop dat we thuis tegen Fullham gepast afscheid kunnen nemen voor de vakken 101 t/m 108.
    Hoe oud is hij geworden?

  22. #382
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Lach er maar om, ***

  23. #383
    Potjandriedubbeltjes DutchLiam's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Bremen (DL)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    2.279
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Je berichtje is zo melo-dramatisch. Vind het enorm jammer dat hij vertrekt.....kan altijd genieten van zijn spel en ik ben bang dat Twente hiermee ook afhaakt in de strijd om het landstitel. Ben dan wel Ajacied maar word liever strijdend kampioen dan op de sloffen.

  24. #384
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De transfer van Bryan Ruiz naar Fulham lijkt nog niet helemaal zeker. Diverse media in Engeland melden dat Newcastle probeert de Costaricaan alsnog in te lijven. Het bod van Fulham is geëvenaard en er staat een helikopter klaar om Ruiz naar Noord-Engeland te vliegen.

  25. #385
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pensionista Bekijk bericht
    De transfer van Bryan Ruiz naar Fulham lijkt nog niet helemaal zeker. Diverse media in Engeland melden dat Newcastle probeert de Costaricaan alsnog in te lijven. Het bod van Fulham is geëvenaard en er staat een helikopter klaar om Ruiz naar Noord-Engeland te vliegen.
    Zou het een leukere transfer voor hem vinden.
    Newcastle is namelijk een veel mooiere club dan Fulham en spelen op St. James Park is fantastisch.

  26. #386
    Chief
    Guest

    Standaard

    Moet niet gekker worden

  27. #387

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    En uiteindelijk is ie overal te laat en blijft ie gewoon bij Twente haha

  28. #388
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    NOS tt heeft het toch echt over Fulham.

  29. #389
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Janssen zat regelmatig op de bank of werd er vroeg eruit gehaald in zijn eerste twee jaar. Sinds het vertrek van Tiote en het komen van PDH is hij echt belangrijk en beslissend geworden voor Twente. Hoe jij dus tot de conclusie bent gekomen dat hij eerder misschien wel beter speelde is mij een raadsel.

    Maar Janssen zal vast wel gemist worden, maar nu hebben ze er twee nieuwe middenvelders erbij gekregen die misschien wel meer in spel van Adriaanse passen dan Janssen. Willem Janssen en Fer zijn natuurlijk veel dynamischer. Ruiz is natuurlijk een veel groter gemis voor ze omdat daar niet echt een vervanger voor is gekomen. Zou bijvoorbeeld Assaidi komen zou ik Twente sterker vinden dan vorig jaar. In de breedte zijn ze dat sowieso al.
    Leuk dat ie dynamischer is, die Willem Janssen, maar hij kan er echt helemaal niets van voetballend brengt ie nog geen kwart van wat theo bracht. Natuurlijk is theo helemaal niets meer in jouw ogen, volledig in lijn met je postgedrag alhier, het slaat in ieder geval als koek op dirk. Willem mag de veters van theo nog niet strikken.

  30. #390
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Het is afgelopen met de transfers voorlopig tot de winterstop.
    Echter hoe Ruiz zijn transfer tot stand is gekomen daar kan je hele boekdelen over/van schrijven, want ik denk dat wij hier nog slechts een tipje hebben mee gekregen waarom deze deal alsnog doorging terwijl Ruiz zelf tot twee maal toe Fulham heeft afgewezen in eerdere onderhandelingen.
    Nu, enekele dagen terug nadat Fulham de 12 miljoen had geboden en FC Twente via Munsterman de transfer is ingezet is of moest Ruiz richting Londen om er maar uti zien te komen.
    Ra - ra, wie het weet mag het zeggen.

  31. #391
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Gewoon wachten of die ene club nog zou komen of niet, daarom wees die Fulham af lijkt me?

  32. #392
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Het is afgelopen met de transfers voorlopig tot de winterstop.
    Echter hoe Ruiz zijn transfer tot stand is gekomen daar kan je hele boekdelen over/van schrijven, want ik denk dat wij hier nog slechts een tipje hebben mee gekregen waarom deze deal alsnog doorging terwijl Ruiz zelf tot twee maal toe Fulham heeft afgewezen in eerdere onderhandelingen.
    Nu, enekele dagen terug nadat Fulham de 12 miljoen had geboden en FC Twente via Munsterman de transfer is ingezet is of moest Ruiz richting Londen om er maar uti zien te komen.
    Ra - ra, wie het weet mag het zeggen.
    Na goed zoeken krijg ik bij je teksten altijd het idee alsof Munsterman beslist waar een speler moet gaan voetballen en alsof Ruiz gedwongen is om richting Londen te vertrekken.
    Twente akkoord met het bedrag, Ruiz zat in een prima positie om te onderhandelen en verbetert zijn contract tot aan het punt dat hij daar zijn handtekening onder zet.

  33. #393
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ruiz blijft allicht bij FC Twente, daar vorig seizoen Fulham door Ruiz is afgewezen. En als Ruiz weet dat Jol daar nu als trainer is, zal het antwoord nog eerder opnieuw een neen zijn.

    Douglas blijft voor 95 % bij FC Twente, dat liet zaakwaarnemer Marcos Paulo weten.
    Ruiz opgetogen: 'Het voelt bij Fulham persoonlijker'

    Bryan Ruiz is blij dat hij na iets meer dan twee seizoenen bij FC Twente de volgende stap in zijn profcarrière heeft kunnen zetten. De Costa Ricaan werd eerder dit seizoen nog bekeken door Harry Redknapp, maar de trainer van Tottenham Hotspur liet zijn interesse varen en besloot Emmanuel Adebayor te huren van Manchester City. Ruiz koos woensdagavond voor Fulham.
    /

    “Ik ben heel blij dat ik naar Fulham ben gekomen. Ik bewonder Martin Jol van zijn tijd in Nederland bij Ajax. Ik besloot voor Fulham te kiezen, omdat het persoonlijker voelde dan bij andere clubs die ik bezocht. Ik zie ernaar uit om met de selectie in contact te komen”, stelt Ruiz op de clubwebsite van the Cottagers.

    Volgens Jol, die ook ex-Eredivisionist Moussa Dembélé in zijn team heeft, was Ruiz altijd doelwit nummer één. “Hij is een speler die doorlopend aandacht trok van andere topclubs, dus uiteraard ben ik heel tevreden dat Ruiz op de slotdag voor ons koos”, zegt de Scheveninger.


    Je dikke duim zat blijkbaar weer vol onzin.
    Laatst gewijzigd door Squadron; 1 september 2011 om 11:55

  34. #394
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Keiser heeft er wel meer naast gezeten de laatste weken, hehe.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ruiz zou in Engeland niet onder de 25 miljoen worden verkocht Caelis.
    Dat is duideliujke taal dunkt me qua waarde voor zo een kwaliteits speler Caelis

  35. #395
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Welnee, Het Orakel had alles al voorspeld. Je gaat het namelijk pas zien, als je hem doorhebt.

  36. #396
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lees nu op FC Twente.net dat Bolo Zenden bij Twente heeft aangeklopt om mee te mogen trainen?

  37. #397
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Zozo! Dan toch een vervanger voor Ruiz!

  38. #398
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Keiser heeft er wel meer naast gezeten de laatste weken, hehe.
    Hij had het over een bedrag in Bulgaarse Lev. 25 miljoen daarvan is namelijk 12 miljoen Euro.

  39. #399
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    @Squadron , makkelijk he?
    Denk je dat voetballers altijd de waarheid spreken?
    Of is het leuk bepaalde berichten aan te vallen, zodra die in een ander daglicht staan, je hebt Johan Derksen trekjes jij.

    @ JohanC, jij bent vast opgetogen, blij en opgewekter nu Ruiz is verkocht.
    En inderdaad zou Ruiz in Engeland het dubbele opgebracht hebben bij een Engelse transfer, maar als jij dat niet snapt of wil snappen is dat niet mijn pakkie aan.


    FC Twente blijft groeien als club en als team zolang Joop Munsterman zich alle dagen inzet aan, bij en in FC Twente.
    Dat velen het vertrek van Ruiz toejuichen is hun goed recht


    @ Momus, jij bent een wijs man, dat wil niet zeggen dat je niet (te)wijs moet reargeren.

  40. #400
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Leuk dat ie dynamischer is, die Willem Janssen, maar hij kan er echt helemaal niets van voetballend brengt ie nog geen kwart van wat theo bracht. Natuurlijk is theo helemaal niets meer in jouw ogen, volledig in lijn met je postgedrag alhier, het slaat in ieder geval als koek op dirk. Willem mag de veters van theo nog niet strikken.
    Beetje trieste reactie weer van je. Willem Janssen is een andere type dan Theo en die past misschien wel beter in het beweeglijke spel van Twente. Ik zeg nergens dat ik Willem Janssen beter vind of Theo Janssen nu dramatisch is. Jij en je Ajax vrienden willen altijd iets negatiefs uit een post halen van mij als het over een Ajacied gaat. Gewoon beter lezen.

  41. #401
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Willem Jansen is best wel een goede voetballer. Heeft echt wel kwaliteiten, heeft een ieder vorig seizoen kunnen zien bij RODA J C
    Echter Willem heeft nog niet in dit hogere tempo gespeeld zoveel wedstrijden.
    Dus over een tiental weken zie ik Willem gewoon wekelijks tot de beste speler s behoren.

  42. #402
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bij terugkeer in Nederland bemerkte Bryan Ruiz tot zijn verbazing en teleurstelling dat hij met zijn nieuwe club Fulham in de Europa League niet kan spelen tegen zijn oude club FC Twente. Volgens de reglementen van de UEFA is hij niet speelgerechtigd. ,,Is het zeker dat ik niet tegen FC Twente mag spelen? Ik had begrepen van de club dat de reglementen niet duidelijk waren en dat ik misschien toch zou kunnen spelen.”

    Gewoon dom van Ruiz, en lelijk van Fulham dit. Had dit ook wel zelf op kunnen zoeken, maar zou die anders misschien niet zijn gegaan?

  43. #403
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Ik heb me er vorig jaar in verdiept, toen we nog met Suarez zaten. Het zat toen zo:

    - Speel je in de 3e voorronde CL, dan mag je niet uitkomen voor een andere club in de EL/CL als je club uiteindelijk het hoofdtoernooi van de CL/EL behaalt.
    - Speel je in de 4e voorronde CL, mag je sowieso niet meer uitkomen voor een andere club.

    Redelijk amateuristisch om dit niet te weten.

  44. #404
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    David schrijft:
    Speel je in de 4e voorronde CL, mag je sowieso niet meer uitkomen voor een andere club.

    Dit zou betekeken dat Ruiz het gehele seizoen niet meer in actie mag komen, ook al omdat Fulham ook al europees heeft gespeeld.

  45. #405
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    David schrijft:
    Speel je in de 4e voorronde CL, mag je sowieso niet meer uitkomen voor een andere club.

    Dit zou betekeken dat Ruiz het gehele seizoen niet meer in actie mag komen, ook al omdat Fulham ook al europees heeft gespeeld.
    Na de winterstop mag ie weer spelen in de EL, maar de vraag is of Fulham de poulefase overleeft, met Twente

Pagina 9 van 56 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3873
    Laatste bericht: 14 september 2024, 18:26
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7916
    Laatste bericht: 12 september 2024, 19:25
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •