Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 757

Discussie: Overige Competities

  1. #361
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Sydney lose Del Piero

    Alessandro Del Piero is set for a short spell on the sidelines after limping out of Sydney FC’s 0-0 draw with Melbourne Heart.

    Although a hamstring strain has been ruled out for the summer signing from Juventus, he won’t be ready for the Wellington tie against Phoenix this weekend.

    “Fortunately the CT scan I had yesterday didn't show any particular problems,” he wrote on www.alessandrodelpiero.com.

    “The muscle pain I felt last game was just a cramp, though, unfortunately, I will have to miss a couple of matches.

    “I'll be close to my teammates and I'm sure that we'll keep on moving forward both in training and in matches.

    “And soon I'll be on the pitch as well: I'll give my best to shorten the time of my absence...

    “Thanks to all who sent me their ‘good luck’ messages and asked about my health. I feel very close to you and your messages confirm once again your great affection, from Italy, from Australia, from everywhere in the world.”

    Sydney are bottom of the table.
    De grote transfer van Del Piero naar Sydney heeft jammer genoeg nog niet veel effect gehad op de ploeg.

  2. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 5 december 2012)

  3. #362
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heb een deel van die pot gekeken, eigenlijk tot dat Del Piero uitviel.
    Die man moet het echt alleen doen daar. Dat niveau slaat echt helemaal nergens op.
    Pijnlijk om te zien, dat zo'n legende daar maar wat rondzwerft zonder dat er kans is op enig resultaat/hulp van zijn teamgenoten.

  4. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 december 2012)

  5. #363
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Heb een deel van die pot gekeken, eigenlijk tot dat Del Piero uitviel.
    Die man moet het echt alleen doen daar. Dat niveau slaat echt helemaal nergens op.
    Pijnlijk om te zien, dat zo'n legende daar maar wat rondzwerft zonder dat er kans is op enig resultaat/hulp van zijn teamgenoten.
    Had beter naar Amerika kunnen gaan volgens mij had hem graag met Beckham of Henry in een team gezien.
    Maar het liefst natuurlijk nog bij Juve waar hij zijn carriere op een mooie manier had kunnen(moeten) afsluiten.

  6. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 8 december 2012)

  7. #364
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Het WK voor clubteams is gisteren begonnen met de wedstrijd Sanfrecce (Japan) en Auckland City. De Aziaten wonnen met 1-0 en treffen in de kwartfinale Al-Ahly, de andere kwartfinale is tussen Ulsan Hyundai - CF Monterrey. Beide wedstrijden worden een zondag gespeeld.

  8. The Following User Says Thank You to Ajacied16 For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 8 december 2012)

  9. #365
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Het WK voor clubteams is gisteren begonnen met de wedstrijd Sanfrecce (Japan) en Auckland City. De Aziaten wonnen met 1-0 en treffen in de kwartfinale Al-Ahly, de andere kwartfinale is tussen Ulsan Hyundai - CF Monterrey. Beide wedstrijden worden een zondag gespeeld.
    En wat voor een goal!


  10. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 8 december 2012)

  11. #366
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Luis Fabiano & Alejandro Donatti sent off as Sao Paulo draw 0-0 at Tigre in Copa Sudamericana final 1st leg

    Tigre 0 – Sao Paulo 0 (Copa Sudamericana final first leg, December 5, 2012) The main talking point was the sendings off on 14 minutes of Luis Fabiano & Alejandro Donatti, the latter produced a shocking dive.



  12. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 8 december 2012)

  13. #367
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Al Ahly vs Corinthians live op Eurosport2. Corinthians zojuist met de 0-1. Morgen moet Chelsea aan de bak tegen Monterrey.

  14. #368
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mooi nog iemand die het kijkt. Heb enkel de wedstrijd eerder vandaag gemist. Jammer dat Ghaly tijdens de vorige pot uitviel met een blessure, toch een belangrijke speler (tevens aanvoerder) voor Al Ahly.
    Emerson Sheik, blijft een mooi figuur.
    Hopelijk kunnen de Mexicanen morgen stunten.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 12 december 2012 om 12:21

  15. #369
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Tigre refuse to show for 2nd half leaving Sao Paulo to claim Copa Sudamericana on default

    Tragi-comic how often South America’s inter-continental tournaments require the aid of the riot police (without any involvement from the fans).
    Tigre refused to show for the second half, alleging aggression by the Policia Militar and Sao Paolo security in the
    tunnel.


    UPDATE: Tigre coach Nestor Gorosito has claimed armed security officers beat his players and pointed guns at them during halftime break.
    During the break, a big guy came in with a gun. Some policeman started to hit some of my players. We tried to defend ourselves.
    That left only one team to claim the trophy, meaning Sao Paulo (who were winning 2-0), were proclaimed Copa Sudamericana Champions!
    Pure madness!


  16. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (13 december 2012)

  17. #370
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Zevende trainer van 2012 voor FC Sion

    SION - FC Sion heeft weer een nieuwe trainer. De Zwitserse club presenteerde woensdag Victor Munoz als opvolger van Pierre-Andre Schürman. De 55-jarige Spanjaard is al weer de zevende coach van FC Sion van dit kalenderjaar.

    Christian Constantin, de excentrieke voorzitter van FC Sion, nam al na vijf competitieduels afscheid van Schürman.

    Trainers Michel Decastel en Sebastien Fournier hadden dit seizoen ook al de leiding over FC Sion.

    De club startte 2012 met coach Laurent Roussey.

    Rolland Courbis volgde hem op, maar moest al snel plaatsmaken voor Vladimir Petkovic, die nu Lazio Roma onder zijn hoede heeft.
    Deze voorzitter doet mij erg denken aan Jesús Gil y Gil de excentrieke voorzitter van Atletico Madrid die daar jarenlang de scepter zwaaide en er ook een sport van maakte om trainers aan de lopende band te ontslaan.

  18. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (13 december 2012)

  19. #371
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lijkt erop dat Chief gelijk heeft. Ik kan hem als maker ook niet weghalen.

  20. #372
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De finale van het wereldkampioenschap voor clubs gaat tussen Corinthians en Chelsea. Zondag is de finaledag met om half 9 eerst de wedstrijd om de derde plaats en om half 11 de 'grote' finale.

  21. #373
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De wedstrijd om de derde plaats, waar ik overigens niets van heb gezien, is inmiddels afgelopen en met 0-2 gewonnen door de Mexicanen van Monterrey. Over een kwartiertje begint de finale en niet zoals eerder vermeld om half 11.

    Hier een filmpje met de hoogtepunten van de kleine finale,
    Laatst gewijzigd door Ajacied16; 16 december 2012 om 11:22

  22. The Following 2 Users Say Thank You to Ajacied16 For This Useful Post:

    MAGICA (17 december 2012),PanchoVilla (16 december 2012)

  23. #374
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Ok dit is wel heel erg!

    Evanildo (El Jaish) takes the worst free-kick EVER v Al Rayyan

    This incredible footage comes from a Qatar Stars League match played on Saturday.
    Brazilian keeper Evanildo, looks set to be a global viral smash hit after somehow skewing a routine free-kick in his own penalty box out for a corner.
    Al Rayyan didn’t score from the subsequent corner and El Jaish would go on to win the match 1-0.



  24. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (17 december 2012)

  25. #375
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tijdje rustig geweest, maar nu moet ik het toch even van me afgooien...een ware aderlating...Diego Reyes van Club America, is vertrokken. Hij zal in 2013 zijn kunsten gaan vertonen bij FC Porto. Wel 7 miljoen opgeleverd.
    Montenegro dus ook al weg, al is die makkelijker te vervangen. De zwakste schakels Medino en Molina mogen wel blijven. Chucho zie ik ook nog wel vertrekken, blijft er weinig over.

    Verder wat kampioenen van December:
    Colombia - Millonarios
    Chile - Huachipato
    Mexico - Tijuana
    Peru - Sporting Cristal
    Bolivia - The Strongest

    Het deelnemrsveld voor de CL is dus weer vrijwel bekend.

  26. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (18 december 2012)

  27. #376
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Tijdje rustig geweest, maar nu moet ik het toch even van me afgooien...een ware aderlating...Diego Reyes van Club America, is vertrokken. Hij zal in 2013 zijn kunsten gaan vertonen bij FC Porto. Wel 7 miljoen opgeleverd.
    Montenegro dus ook al weg, al is die makkelijker te vervangen. De zwakste schakels Medino en Molina mogen wel blijven. Chucho zie ik ook nog wel vertrekken, blijft er weinig over.

    Verder wat kampioenen van December:
    Colombia - Millonarios
    Chile - Huachipato
    Mexico - Tijuana
    Peru - Sporting Cristal
    Bolivia - The Strongest

    Het deelnemrsveld voor de CL is dus weer vrijwel bekend.
    Mooi dat de club waar Falcao fan van is wederom kampioen van Colombia is geworden. Ik heb ze het afgelopen jaar een aantal keren zien spelen tijdens de Copa Sudamericana en daarin maakte de ploeg op mij een goede indruk. Millonarios heeft een ploeg waarin een goede mix is tussen talent en ervaring weten samen te stellen, en ik hoop dat de ploeg de komende editie van de Copa Libertadores een goede indruk gaat achterlaten. Wilberto Cosme en Oswaldo Henríquez ( verdediger) vielen mij toen positief op.

    In Chili heeft La U een forse tegenslag te verweken gekregen toen hun succes coach Jorge Sampaoli besloot om bondscoach te worden bij Chili. Uitstekende zet voor de nationale ploeg, want Borghi de vorige trainer was laf en paste zijn tactiek altijd aan op de tegenstander. Sampaoli schat ik als coach ook een stuk hoger in dan Bielsa die het bij Chili wel heel goed heeft gedaan.


    Humberto Suazo zou volgens de Argentijnse media zijn aangeboden bij een Argentijnse topclub ( het gerucht gaat dat het om Racing Club gaat en dat ze in hem de ideale aanvalspartner van Lucas Vietto zien). Jose Sand heeft een teleurstellende Apertura gespeeld en er zou voor Hauche interesse bestaan van diverse andere clubs.

    Ik las dat in het Argentijnse topic dat je aangaf dat River interesse had getoond, en ik las dat ook in de Clarin, maar blijkbaar is hij niet hun eerste optie en zou River de aandacht nu richten op Andrés Nicolás D'Alessandro. Persoonlijk vind ik 'El Cabezon' ook een veel betere optie dan Rolfi.

    Edit: Ik lees nu net in het Argentijnse topic dat hij na Independiente is vertrokken.
    Laatst gewijzigd door kitno; 19 december 2012 om 02:29

  28. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (19 december 2012),PanchoVilla (19 december 2012)

  29. #377
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad leuk voor die mannen, knap ook gezien ze toch ook lang in de Copa Sudamericana zijn gebleven en vervolgens 2x in 24 uur aan de bak moesten (competitie en Copa).
    Daar was te zien dat ze echt voor de Copa Sudamericana wilde gaan, in de competitie wedstrijd mocht toen een volledig b-elftal in actie komen. Men won die pot wel met 3-0 geloof ik.
    Had ze ook de finale gegund, maar dat vooral omdat Tigre erg saai speelde. Weet niet of dat in de competitie ook zo is of dat ze dan toch meer op de aanval spelen?

    La U is niet meer wat het geweest is inderdaad, hopelijk gat dit snel weer beter, maar dat geweldige jaar heeft ze uiteindelijk (nog) geen goeds gedaan. Hopelijk kan men de inkomsten een beetje verstandig gebruiken zodat ze in 2013 weer kunnen vlammen.

    Mooi, de geruchten rondom Suazo zijn weer op gang gekomen. Ben erg benieuwd of hij nu wel vertrekt, hij heeft ook al aangegeven bij de leiding van Monterrey dat er echt versterking moet komen. Inmiddels is wel Egyptenaar Hossam Ashour overgenomen van Al Ahly.

    Rafael Marquez is inmiddels teruggekeerd in Mexico en wel bij de verassing van afgelopen temporade, Leon. Die hebben hun sterkhouders nog altijd weten te behouden.
    Al hoop ik stiekem dat America "El Gullit" haalt als vervanger van Montenegro. Ik verwacht dat het vertrek van Montenegro geen slechte zet is. Nu de Molina en Medina nog weg.
    Gelukkig blijft Reyes dus nog tot de zomer, blijf het een aderlating vinden dat hij vertrokken is (heb volgens mij met regelmaat laten ontvallen dat dit toch mijn persooonlijk favoriet is van de gehele Liga). Inmiddels is in de media verschenen dat America als vervanger voor Reyes denkt aan ex-psv'er "Maza" Rodriguez.
    Ik verwacht dat "Chucho" ook nog vertrekt.

    Porto heeft inmiddels hun 2e slag geslagen. Ook Herrera, in Toulon nog man van het toernooi, zal richting Porto vertrekken.
    Westerhof is druk geweest, want er zijn de nodige spelers gekocht en verkocht. Als vervanger voor op het middenveld is Luduena van Santos binnen gehaald, jammer voor Santos, denk ik.

    Chivas is inmiddels ook bezig geweest en is voor een aanvaller wederom in Morelia gaan shoppen, dit keer de andere veteraan, Sabah. Ik snap vrij weinig van die aankoop. Ook Pulido van Tigres gaat spelen onder van 't Schip. Dat is dan wel een aardige zet.

  30. The Following 2 Users Say Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    kitno ( 1 januari 2013),MAGICA (19 december 2012)

  31. #378
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard


  32. #379
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Crazy Fast! Gholamreza Rezaei (Persepolis) scores after 8 seconds v Fajr Sepasi


    As 2012 ends, one of the fastest goals of 2012 was scored in Iran.
    Sunday brought the latest round of the Persian Gulf Cup, and Persepolis claimed a 2-0 away win at Fajr Sepasi.
    The match got off to a lightning start as Persepolis striker Gholamreza Rezaei scored after 8 seconds.
    Fajr Sepasi lost the ball immediately from the kick-off and within four passes forward Gholamreza Rezaei was free in the box. Once in front of goal, Rezaei applied the deadly finish.
    Watch Gholamreza Rezaei’s goal after 8 seconds below.


  33. #380
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    South American (+ Mexico-based) Team of the Year as voted by South American journalists for El País (Uruguay):


    Cássio (Corinthians)

    Matías Rodríguez (U. de Chile)
    Sebastián Domínguez (Vélez)
    Aquivaldo Mosquera (América do México)
    Yoshimar Yotún (Sporting Cristal)

    Paulinho (Corinthians)
    Charles Aránguiz (U. de Chile)
    Lucas Moura (São Paulo)
    Ronaldinho (Atlético Mineiro)

    Neymar (Santos)
    Paolo Guerrero (Corinthians).
    only players based in South America and Mexico are eligible for this award.

    In plaats van Ronaldinho vind ik dat Bernard het afgelopen seizoen veel beter heeft gepresteerd bij Atletico Mineiro en ik had hem graag in dit team gezien.

    Neymar was also named the best player while Colombia's manager José Pékerman was named best manager.
    All best player award winners:

    1987- Carlos Valderrama (Colombia)
    1988 - Ruben Paz (Uruguay)
    1989 - Bebeto (Brazil)
    1990 - Raúl Vicente Amarilla (Paraguay)
    1991 - Oscar Ruggeri (Argentina)
    1992 - Raí (Brazil)
    1993 - Carlos Valderrama (Colombia)
    1994 - Cafu (Brazil)
    1995 - Enzo Francescoli (Uruguay)
    1996 - José Luis Chilavert (Paraguay)
    1997 - Marcelo Salas (Chile)
    1998 - Martín Palermo (Argentina)
    1999 - Javier Saviola (Argentina)
    2000 - Romário (Brazil)
    2001 - Riquelme (Argentina)
    2002 - José Saturnino Cardozo (Paraguay)
    2003 - Carlos Tévez (Argentina)
    2004 - Carlos Tévez (Argentina)
    2005 - Carlos Tévez (Argentina)
    2006 - Matías Fernández (Chile)
    2007 - Salvador Cabañas (Paraguay)
    2008 - Juan Sebastián Verón (Argentina)
    2009 - Juan Sebastián Verón (Argentina)
    2010 - Andrés D’Alessandro (Argentina)
    2011 - Neymar (Brazil)
    2012 - Neymar (Brazil)

  34. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 1 januari 2013),PanchoVilla (21 januari 2013)

  35. #381
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Sounders' Fredy Montero reportedly loaned to Colombia's Millonarios


    It appears Fredy Montero may have played his last game for the Seattle Sounders. Reports out of Colombia, that have since been confirmed by Soccer by Ives, are saying the Sounders have sent their all-time leading scorer to Colombia's Millonarios on what will initially be a six-month loan. That could turn into a year-long loan and potentially into a sale with the price being set at $4.5 million.
    While it's unknown what, if any, immediate salary cap and roster relief the Sounders would receive from such a deal, indications are that this is a move designed to bolster Montero's visibility to bigger clubs in South America, Mexico and Europe. The 25-year-old has been open about his desire to play on the world's biggest stages and this could be where it is made apparent how realistic that desire is.

    Despite scoring 47 goals and logging 34 assists in four seasons with the Sounders, doubts persist about Montero's abilities. Fair or not, the critics have been most vocal about his scoreless record in nine career playoff games. This move seems designed to change that narrative.
    Millonarios has qualified for Copa Libertadores, South America's equivalent to Champions League. If Montero plays well in one of the world's most competitive club tournaments, that would make him exceedingly attractive and put him and the Sounders in line to see a big payday.
    Montero has also spoken about his desire to return to the Colombian national team, who has not called him up since 2009. Considering forward is the position at which Colombia is most talented, though, that seems like a bit a stretch. Montero would need to break into a striker core that includes the likes of Radamel Falcao, Jackson Martinez and Dorlan Pabon and Carlos Quintero.
    Zou ik toch wel een heel opmerkelijke transfer vinden eerlijk gezegd dacht dat hij nu eindelijk wel eens richting Europa zou gaan.
    Laat toch al jaren zien dat het een geweldige speler is die volgens mij makkelijk mee kan bij een top club in Europa maar op een of andere manier gebeurt het maar niet!...

  36. #382
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Van 't Schip ontslagen als trainer van Chivas Guadalajara
    03/01/2013 19:49

    Chivas Guadalajara heeft John van 't Schip ontslagen. De Mexicaanse club nam een maand geleden ook al afscheid van adviseur Johan Cruijff, die zijn landgenoot had aanbevolen als trainer.

    'Ik vind het verschrikkelijk jammer', reageerde Van 't Schip begin december op het vertrek van Cruijff. De 48-jarige oefenmeester werd in april op aandringen van Cruijff benoemd tot Chivas' hoofdcoach. Clubeigenaar Jorge Vergara vroeg Van 't Schip aan te blijven, terwijl ook Cruijff erop had aangedrongen dat de oefenmeester zijn project in Guadalajara voortzet.

    Cruijff was sinds februari was als adviseur verbonden aan de Mexicaanse club. Vergara nam in december het opmerkelijke besluit om te breken met El Salvador, vanwege het uitblijven van de gewenste resultaten. Tijdens de Apertura, het eerste deel van het Mexicaanse voetbalseizoen, werd Chivas uitgeschakeld in de eerste ronde van de play-offs.

    Naast Van 't Schip bleef ook de rest van de technische staf, bestaande uit Rob Meppelink en David Nascimento, voorlopig aan. Maar ruim een maand na het vertrek van Cruijff moest ook de trainer wijken. Benjamín Galindo werd meteen aangesteld als zijn opvolger. (VI)
    Dat zat er natuurlijk wel aan te komen nu Cruijff er niet meer was en de resultaten uitbleven.

  37. The Following 2 Users Say Thank You to Ajacied16 For This Useful Post:

    MAGICA (12 januari 2013),PanchoVilla (21 januari 2013)

  38. #383
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Wiyam Amasha (Maccabi Haifa) scores a rabona (!) v Hapoel Acre


    Maccabi Haifa continued their ascent up the table under new coach Arik Benado on Saturday with a come from behind win over Hapoel Acre.
    Hen Ezra was the star of the show in a 3-1 victory but it was Wiyam Amasha who is likely to be the viral video star over the next few days after scoring a rabona for Haifa’s second goal.
    A neat attack from the right saw a centre played in for Idan Vered who produced a shocking attempt just a couple of metres from goal and the ball fell to Wiyam Amasha at a very tight angle.



  39. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (21 januari 2013)

  40. #384
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Uruguayan football is suspended for 10 days as Nacional’s keeper punches a copper in the chops


    Football is on a 10-day hiatus in Uruguay after last week’s derby between Nacional and Penarol turned nasty.
    UFA president Sebastian Bauza announced, ”We have agreed [with the Interior ministry] that we have to take decisions and send out signals that there are limits that must be respected. The acts that occurred outside and inside the Centenario stadium must not be repeated.”
    Last Thursday night Nacional hosted Penarol in the domestic cup, locally know as the Copa Bimbo.
    Penarol won the match 1-0, however their victory was tarnished by a series of violent acts surrounding the game.
    The most depressing scenes of violence happened outside Nacional’s Centenario stadium, where fans of the rival clubs became embroiled in a shootout in the streets surround the ground.
    Inside the stadium, violence spilled out moments after the referee blew the final whistle.
    Furious at the fact they’d lost the match and angling their anger at the man in black, Nacional’s players surrounded the referee at the game’s conclusion. Riot police then stepped in to make sure no harm came to the match officials, however that provoked Nacional’s Jorge Bava who mentally punched a copper in the face in the full glare on TV cameras.
    According to local reports, after a Uruguayan judge who had been watching the game at home complained about Bava’s assualt, the goalie was arrested and locked up in a cell overnight. Bava was released on Thursday after publicly apologising to the policeman, but the custodian faces possible assault charges and is currently not allowed to leave the country without permission.



  41. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (21 januari 2013)

  42. #385
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Still Got It! Alessandro Del Piero scores 4 (!) as Sydney FC beat Wellington Phoenix 7-1

    It’s taken a while – in fact way longer than many predicted – but Alessandro Del Piero has finally had a weekend to savour in Australia’s A-League.
    The legendary Italian striker made a high-profile move to the A-League last summer, however for much of his debut season Down Under, Del Piero has been becoming accustomed to life at the wrong end of a league table.
    Sydney FC, despite having the likes of Brett Emerton, Joel Griffiths and Jason Culina in their squad, have largely stunk for most of the campaign, however on Saturay things finlly clicked on the football field for the Sky Blues.
    Playing against fellow relegation-scrappers Wellington Phoenix, Sydney scored a whopping seven goals. Moreover, star-signing Alex Del Piero chalked up an impressive four goals (he was avtually directly involved in six of his team’s goal), which inflated his Aussie scoring record to nine strikes in 14 matches.



  43. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (21 januari 2013)

  44. #386
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Liga MX Mexico



    Een competitie die niet vaak gevolgd wordt in Europa is de Mexicaanse competitie. Zelf ben ik supporter van Club Monterrey en kijk regelmatig naar Mexicaanse wedstrijden. Dus bij deze mijn bijdrage aan dit forum.

    INFO
    Achttien ploegen doen mee aan deze competitie. Ontstaan in 1943 als de Liga Mayor, heeft de Mexicaanse competitie al veel verschillende gedaantes aangenomen. Vroeger was de competitie ingedeeld in 3 groepen die elk voor een titel strijdden. In juli 2011 werd het groepensysteem verwijdert en kwam de huidige competitie tot de order.
    Nu bestaat de competitie uit twee delen, namelijk: de Apertura (= de heenronde) en de Clausura (= de terugronde). Alle ploegen spelen tegen elkaar in beide rondes. Na de Apertura spelen de eerste 8 ploegen tegen elkaar via knock-out. Eerst kwartfinales, dan de halve finales en dan de finale (telkens héén en terugmatch) beslissen wie de winnaar van de Apertura wordt. Ook voor de clausure geldt dit systeem, zodat er ieder jaar 2 ploegen kampioen zijn (behalve als 2x dezelf ploeg wint). Op dit moment is de Mexicaanse competitie de 11e beste competitie ter wereld.

    Naast de Mexicaanse competitie heb je ook nog de Copa MX, de Mexicaanse beker dus. En naast de Mexicaanse competitie zelf wordt het land ook altijd vertegenwoordigd in de CONCACAF Champions League en de Copa Libertadores.

    Dit jaar werd de Apertura gewonnen door Club Tijuana, nadat ze de finales met 2-1 en 0-2 wonnen tegen favoriet Toluca. Chivas de Guadalajara heeft op dit moment de meeste titels op hun palmares staan, namelijk 11.

    Degradatiesysteem:
    Dit is ingewikkelder. Er wordt gekeken naar de resultaten van de afgelopen 2 seizoenen om te bepalen wie er degradeert. De ploeg die de laatste 2 aperturas en clausuras samen de slechtste resultaten behaalt heeft moet naar de Ascenso MX, wat de tweede klasse is. Dus 1 ploeg gaat naar tweede klasse. Terwijl in tweede klasse, de winnaars van de apertura en de clausura op het einde van het jaar de strijd aangaan om promotie af te dwingen. De winnaar van de finale (heen en terugwedstrijd) neemt dan de plaats in van degene die degradeert.

    PLOEGEN (met telkens de stad tussen haakjes)

    Club América (Mexico City)
    Atlante FC (Cancun)
    Club Atlas (Guadalajara)
    Chivas de Guadalajara (Guadalajara)
    Cruz Azul (Mexico City)
    Jaguares de Chiapas (Tuxtla Gutierrez)
    Club Leon (Leon)
    Monarcas Morelia (Morelia)
    CF Monterrey (Monterrey)
    CF Pachuca (Pachuca)
    Puebla FC (Puebla)
    Queretaro FC (Queretaro)
    San Luis FC (San Luis Potosi)
    Santos Laguna (Torreon)
    Club Tijuana (Tijuana)
    Deportivo Toluca FC (Toluca)
    Tigres de la UANL (San Nicolas de los Garza)
    Pumas UNAM (Mexico City)

    bronnen: Wikipedia

  45. The Following User Says Thank You to clubbrugge01 For This Useful Post:

    MAGICA (21 januari 2013)

  46. #387
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Clausura Speeldag 3: samenvattingen (19/01/2013 - 21/01/2013) - deel 1

    Jaguares de Chiapas - Club Monterrey 1-1


    Club Leon - Toluca 1-2


    América - Atlante 4-0


    Pachuca FC - Queretaro 1-1


    Tigres UANL - Atlas FC 1-0

  47. The Following User Says Thank You to clubbrugge01 For This Useful Post:

    MAGICA (21 januari 2013)

  48. #388
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Clausura Speeldag 3: samenvattingen (19/01/2013 - 21/01/2013) - deel 2

    San Luis FC - Monarcas Morelia 1-2


    Puebla - Santos Laguna 2-1


    Pumas UNAM - Club Tijuana 1-2


    Chivas de Guadalajara - Cruz Azul 1-1

  49. The Following User Says Thank You to clubbrugge01 For This Useful Post:

    MAGICA (21 januari 2013)

  50. #389
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    In de overige competitie topic loopt ook een zekere PanchoVilla‎ te posten iemand die in Mexico leeft en veel over de Mexicaanse competitie plaatst check het maar eens als je zin hebt.
    Hoop dat hij hier ook wat meer gaat posten Mexicaanse competitie is erg interesant namelijk.

  51. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (21 januari 2013)

  52. #390
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad. Ik ben het nu ook al een eind aan het kijken en het is echt zalig om naar te kijken! Aanvallend voetbal, alles gaat snel, heel technisch en altijd wel mooie doelpunten. Ik vind dat het wel een appart topic verdient, dus inderdaad hopelijk zal hij ook hier posten. Het kan mensen overtuigen om de competitie te volgen

  53. The Following User Says Thank You to clubbrugge01 For This Useful Post:

    PanchoVilla (21 januari 2013)

  54. #391
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Al bekend wie de nieuwe trainer wordt van Chivas de Guadalajara trouwens?

  55. #392
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik dacht dat het Benjamin Galindo geworden is. Hij komt van Santos Laguna en won daarmee vorig jaar de Clausura.

    Hij speelde zelf nog voor ploegen als Chivas Guadalajara, Santos Laguna, Pachuca en Cruz Azul dus hij kent de competitie goed. Hij deed in 1994 ook mee met Mexico op het WK. En verder was hij ook trainer van Atlas en Santos Laguna, nu dus van Chivas..

  56. The Following User Says Thank You to clubbrugge01 For This Useful Post:

    MAGICA (21 januari 2013)

  57. #393
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Clausura speeldag 4

    Speeldag 4 Clausura Mexicana
    dit is met de Europese uren en data:

    Zaterdag 26/01/2013:
    02.30u: Monarcas Morelia - Chivas Guadalajara
    04.30u: Santos Laguna - Club Leon

    Zondag 27/01/2013:
    00.00u: Queretaro - Tigres UANL
    00.00u: Cruz Azul - Puebla
    02.00u: Club Tijuana - Pachuca
    02.00u: Monterrey - San Luis
    04.00u: Atlas - Club América
    19.00u: Toluca - Pumas UNAM

    Maandag 28/01/2013:
    01.00: Atlante - Jaguares de Chiapas

  58. #394
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Die Belgen zoeken het echt overal....

  59. #395
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nou vrees ik dat ik toch Nederlander ben Maradona10 .
    Leuk dit, nog een volger. Heb hier ooit het overige competitie topic voor geopend. Kijk maar eens terug naar mijn one man show aldaar.
    Dit weekeinde America tegen Atlanta gekeken. Ik zal de eerstgenoemde niet mijn eerste club noem, dat is uiteraard Feyenoord, maar ik blijf er wel voor thuis om ze te zien spelen, heb ik het shirtje en bezoek zo nu en dan een wedstrijd. Afgelopen zaterdag weer genoten. Met Mosquera, Reyes en Maza in de verdediging stond het als een huis. Bij balbezit, de eerste helft leek die zo ongeveer 90%, stonden de back op het middenveld af op de buitenposities. Sambueza liet weer zien aardig te kunnen voetballen en ik zie Jimenez ook niet al te lang meer in Mexico blijven. Beste zet van deze transferperiode was afstand doen van Rolfi.
    Ook heb ik het armoedige Pumas tegen Tijuana gezien. De laatsgenoemde zonder of met Riascos is toch een wereld van verschil.
    Stom van Pumas ook dat ze Villa hebben laten gaan. Staat nu bij Tigres alweer op 4 uit 3.

  60. The Following 2 Users Say Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (22 januari 2013),SamperFCB (21 januari 2013)

  61. #396
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Dat zat er natuurlijk wel aan te komen nu Cruijff er niet meer was en de resultaten uitbleven.
    Al slaat het in beide gevallen nergens op. Ze hebben nu 2 punten na 3 wedstrijden, deze coach heeft vanaf het begin alle spelers ter beschikking, daar waar van het Schip het zonder 3 basisspelers moest doen tijdens de olympische spelen.
    In het geval Cruijff was duidelijk afgesproken dat hij 3 keer per jaar deze kant op zou komen en dat er na 2 jaar een evaluatie zou komen of er enigszins progressie was geboekt.
    Van 't Schip maakte nog een redelijke eindsprint en dwong daarmee play-offs af. Werd weliswaar uitgeschakeld tegen Toluca, maar dat was alles behalve een schande, die waren de grote titelfavoriet.
    De momenten van ontslag werden ook hier in twijfel getrokken. Conclusie aan het eind van een discussie programma hier luidde dat als Chivas verder wil, ze van Vergara af moeten. Dat zal alleen niet zo makkelijk gaan.

  62. #397
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Die Belgen zoeken het echt overal....
    Zuiders voetbal vind ik nu persoonlijk eenmaal aantrekkelijker dan het koude saaie voetbal uit de noordlanden, ja

  63. #398
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik heb de match América - Atlanta ook bekeken en inderdaad verdediging klopte volledig. Ik vond Chucho Benitez toch wel weer gezellig spelen, de acties die hij soms uit zijn benen tovert zijn schitterend. Verdiende 4-0 allesinds voor América en eigenlijk kon het meer geweest zijn. Heb ook de wedstrijd Guadalajara - Cruz Azul bekeken, vond daarin Sergio Perez van Chivas ook aardig spelen, bij Cruz Azul was het dan Giménez en Castro die het middenveld voor hun rekening namen.

    Ik ben persoonlijk voor Monterrey, maarja ik kan sowieso niet alle wedstrijden zien, maar ik stel me tevreden met de samenvatting. Ik vind het enorm jammer dat ze Reyna uitgeleend hebben aan Pachuca, want vond hem toch een meerwaarde.. Nu een weekje examens voor mij en vanaf volgende week terug meer wedstrijden kunnen zien!
    Laatst gewijzigd door clubbrugge01; 21 januari 2013 om 22:10

  64. The Following User Says Thank You to clubbrugge01 For This Useful Post:

    MAGICA (22 januari 2013)

  65. #399
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Blijkbaar zou Fiorentina azen op het jonge talent Jesus 'Tecatito' Corona van Club Monterrey.

    bron: La Aficion (17 januari) + facebook pagina van Tecatito.

    Natuurlijk zou ik hem persoonlijk liever niet zien vertrekken, maar ik denk dat Fiorentina allesinds geen slechte erbij zou hebben. Technisch heel sterk en hij is zeer snel en wendbaar. Als hij naar Europa gaat zie ik hem inderdaad spelen in de Italiaanse of ook de Spaanse competitie.


  66. #400
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vannacht om 02u45 Europese tijd wordt de laatste voorronde voor de Copa Libertadores gespeeld.

    Het Mexicaans CLUB LEON neemt het dan in de heenwedstrijd op tegen het Chileense DEPORTES IQUIQUE.

    Voorts zal TOLUCA het opnemen in de groepsfase tegen BARCELONA SC (Ecuador), BOCA JUNIORS (Argentinië) en Club Nacional (Uruguay), dit in groep 1.
    De andere ploeg die ook meedoet in het tornooi is CLUB TIJUANA, dat in groep 5 ingedeeld werd. Zij spelen tegen CORINTHIANS (Brazilië), MILLIONARIOS (Colombia) en SAN JOSE (Bolivië).

    Vannacht volgen ook nog:
    Querétaro - Estudiantes (2e klasse)
    Altamira (2e klasse) - América
    Veracruz (2e klasse) - Monarcas Morelia

    morgenavond om 22u dan ook nog:
    Cruz Azul Hidalgo (2e klasse) - Jaguares de Chiapas


    Straks om 22u Europese tijd wordt er ook een bekerwedstrijd afgewerkt: Toros Neza (2e klasse) - Necaxa (2e klasse) uit groep 1. EINDSTAND: TOROS NEZA - NECAXA 0-1
    Laatst gewijzigd door clubbrugge01; 22 januari 2013 om 23:56

  67. #401
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Club Leon speelde trouwens 1-1 gelijk tegen Deportes Iquique uit Chili voor de Copa Libertadores. Ze kwamen na 4 minuten al op achterstand, maar in de 88e minuut kon Nelson Maz toch nog de gelijkmaker scoren na een assist van Edwin Hernandez.

  68. #402
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Momenteel bezig Colombia - 20 - Uruguay -20 voor de South American tournament -20. Bij Colombia gaf Quintero zojuist een fantastische pass die helaas niet werd afgerond.

    Peru - Paraguay is eerder gespeeld en werd 1-1.

  69. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    PanchoVilla (27 januari 2013)

  70. #403
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Copa Libertadores: Quito beat Gremio 1-0; Sao Paulo smash five past Bolivar


    LDU de Quito 1 – Gremio 0 (Copa Libertadores Qualification, January 23, 2013) Carlos Feraud won the match for Quito in the 75th.


    Sao Paulo 5 – Bolivar 0 (Copa Libertadores Qualification, January 23, 2013) Luis Fabiano scored two, Jadson got one, while goalie Rogerio Ceni scored from the spot.

  71. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (27 januari 2013)

  72. #404
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gisteren zijn er al 2 potjes gespeeld. Monarcas - Chivas 1-1, Enriquez niet eens in de basis! En de twee ex-spelers van Monarcas voorin bij Chivas word je ook niet vrolijk van. In het andere topic een gerucht als zeker geplaatst, Pulido die naar Chivas zou vertrekken. Ik vind het een leuke speler en die zit nu bij Tigres op de bank. Die hadden beter kunnen halen dan die 2 saaie dertigers. Ben halverwege boodschappen gaan doen er, het laatste kwartier nog even gekeken, toen werd het nog even leuk. Anders moesten de boodschappen gedaan worden tijdens Santos - Leon, en dat beloofde gezien het affiche wel een leuke pot te worden. Helaas werden 'El Gullit', Arrechea en Castillo gespaard voor de CL. Vooral de eerste 2 zijn toch smaakmakers. Leon verloor met 2-0, daardoor wacht het team wat tijdens de vorige temporada toch het leukste voetbal speelde nog altijd op hun eerste overwinning in 2013. Rafael Marquez heeft een licht blessure, men verwacht dat hij de pot tegen de Chilenen wel kan halen. Aan de andere kant was Baloy weer onpasserbaar, dat is even geleden en prikte volksheld Peralta zijn 4de uit 4 binnen.
    Vandaag weer een ouderwetsemarathon, te beginnen met Cruz Azul - Puebla, dat wordt waarschijnlijk dodelijk saai, aangezien Cruz Azul thuis daar bij mij wel bekend om staat. Gevolgd door Tijuana - Pachuca (hopelijk met Riascos, die in de belangstelling staat van Stuttgart) dat kan wel een leuke pot worden. (Af en toe zappen naar Monterrey - San Luis sluit ik niet uit. Met als afsluiter Atlas - Club America.
    Morgen nog Toluca - Pumas en Atlante - Jaguares.

    Chucho Is sowieso een held natuurlijk. Zijn aanname mag wel wat beter, maar loopt erg lekker daar voorin met Raul Jimenez. Laatstgenoemde mag woensdag wellicht zijn debuut maken bij El Tri.
    Hopelijk zijn ze vanavond weer oppermachtig. Layun deed het ook erg goed als linksachter/half/voor.
    Dan ontbraken nog de basiskrachten/ internationals Aguilar en Aldrete.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 26 januari 2013 om 22:59

  73. #405
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubbrugge01 Bekijk bericht
    Zuiders voetbal vind ik nu persoonlijk eenmaal aantrekkelijker dan het koude saaie voetbal uit de noordlanden, ja
    Zeg maar gewoon dat Belgen er geen bal van kunnen en je daarom overstapt naar een competitie met meer talent, wat zo'n beetje elke is.

Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •