Pagina 90 van 258 EersteEerste ... 40808889909192100140190 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.006 t/m 4.050 van 11579

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4006
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Wilfried Bony als het goed is.

    ---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:14 ----------

    Zoals ik al aankondigde:

    'Vitesse legt bod van drie miljoen euro neer in Praag voor Bony'
    Vrijdag, 21 januari 2011 om 12:32

    Vitesse hoopt voor het verstrijken van de transfertermijn de volgende deal te sluiten. Na Marti Riverola, Michihiro Yasuda, Jordi López en Haruna Babangida is het de bedoeling dat Wilfried Bony de volgende nieuweling in het Gelredome wordt. Het Tsjechische Isport meldt vrijdag dat de Arnhemmers drie miljoen euro voor hem hebben geboden.

    Het bod moet nu nog beoordeeld worden door Sparta Praag, de nummer twee van de Tsjechische competitie. Bij die club heeft Bony nog een doorlopend contract; tot wanneer precies, is niet duidelijk. Bony speelde tot op heden alleen nog voor Sparta Praag in zijn tweeënhalf jaar durende profloopbaan. De 22-jarige aanvaller maakte 21 doelpunten in 58 duels voor de Tsjechen en legde vorig seizoen beslag op de landstitel. De Champions League werd vervolgens net niet bereikt.

    In november jongstleden debuteerde Bony ook in het nationale team van Ivoorkust. Tegen Polen mocht hij negentig minuten blijven staan, maar zat een treffer er niet in. Vitesse heeft nog tien dagen om zijn komst naar de Eredivisie af te ronden; anders moet het wachten tot de zomer. In aanvallend opzicht nam de club afstand van Wiljan Pluim, die naar Roda JC werd gestuurd. Lasse Nilsson zocht vooralsnog tevergeefs naar een nieuwe werkgever.

  2. #4007
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah dat moet dan de extra spits worden, maar goed, weer erg jong, al kun je wel wat als je bij de nationale ploeg van Ivoorkust zit.

  3. #4008
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Jenner mag ook opkrassen.

  4. #4009
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Naar die Bony ben ik heel erg benieuwd dan,als je tegen het elftal van Ivoorkust aanzet kan je best wel aardig voetballen. maar ik denk da die jongen bij Sparta Praag in de shcaduw staat van Wilfried. Hopelijk is dit de gewenste spits,al ben ik er ook heilig van overtuig dat Pederson een doorbraak krijg. Hopelijk vind Nilsson snel een club.

  5. #4010
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    In de schaduw staat van Wilfried? Wat bedoel je?

  6. #4011
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wilfried zal wel een andere exoot zijn daar.

  7. #4012
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En zuka staat niet meer op de shirts! Ik zeg ons uitshirt van vorig jaar terug! Is toen maar een half jaar gebruikt en is prachtig!

  8. #4013
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Die van vorig jaar had wel wat ja, dat grijze met bordeauxrood(?). Al is snel alles een verbetering tov het huidige uit-shirt. Heb je al een vermoedelijke basisopstelling ergens zien staan? Neem aan dat Babangida er nog niet bij is vanavond?

  9. #4014
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Die van vorig jaar had wel wat ja, dat grijze met bordeauxrood(?). Al is snel alles een verbetering tov het huidige uit-shirt. Heb je al een vermoedelijke basisopstelling ergens zien staan? Neem aan dat Babangida er nog niet bij is vanavond?
    Was in het begin even wennen, maar het was mooi. Zeker de betekenis er achter.

    Nope, Dado speelt als het goed is.

    Room
    Struijk- Kashia- Rajkovic-Yasuda
    Riverola- Lopez- Matic
    Stevanovic- Pedersen- Aissati

    wissels:
    Delac- Buttner - Cardirola- Felixdaal- Propper- v Ginkel- Snijders - Barazite

    Erg jonge bank dus (uhmm niet alleen bank.. Dado, Struijk en Lopez zijn de enige jongens boven de 25.)

    edit: wedstrijdselectie is gemiddeld net 22 jaar.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 22 januari 2011 om 11:02

  10. #4015
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Struijk rechtsback ja? Ben benieuwd naar de Spaanse jongens.

  11. #4016
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Struijk rechtsback ja? Ben benieuwd naar de Spaanse jongens.
    Ja, volgens Struijk staat ie rechtsback. (zie filmpje vitesse.nl)

    Redelijk betrouwbare bron dus

  12. #4017
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah oké, dan staat Kashia dus eindelijk op z'n geliefde positie, terwijl Struijk een betere opbouwer is.

  13. #4018
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ah oké, dan staat Kashia dus eindelijk op z'n geliefde positie, terwijl Struijk een betere opbouwer is.
    Daar zit ieder geval een idee achter hoewel ik Van der Struijck een matige voetballer vind maar ja ik ben benieuwd hoe die Keisha het gaat doen centraal.

  14. #4019
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ah oké, dan staat Kashia dus eindelijk op z'n geliefde positie, terwijl Struijk een betere opbouwer is.
    Ik snap het ook niet helemaal.Enige dat ik kan bedenken is dat hij niet tevreden is over Kashia op de rechtsback, maar goed Struijk heeft ook al bewezen dat hij dat niet zo best kan.

  15. #4020
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Albert Ferrer: ‘ We staan er nu beter voor’

    Vitesse hervat de competitie vanavond met de belangrij*ke uitwedstrijd tegen hek*kensluiter Willem II. Trai*ner Albert Ferrer kijkt vol vertrouwen vooruit.

    Albert Ferrer verscheen gistermiddag even voor tweeën, bijna een uur later dan afgesproken, op het wekelijkse perspraatje in het Happy Home op sportcen*trum Papendal. „Ik was in bespre*kingâ€, verontschuldigde de Spaan*se trainer zich. „ Ach, ik ben ook wel eens al om half een hier ge*weest.â€

    Met welk gevoel kijkt u terug op het trainingskamp in Turkije?
    Ferrer: „ Heel positief. We hebben daar twee oefenwedstrijden ge*speeld. In de eerste wedstrijd te*gen Kayserispor speelden we een goede eerste helft. In de tweede helft hebben we veel gewisseld, waarna we verloren (van 1-0 voor naar 5- 1 verlies, red.). De tweede wedstrijd (2-0 zege op Kara*bukspor, red.) speelden we ook goed. We hebben een stap vooruit gemaakt. We spelen meer solide en agressiever, zijn tactisch beter en geven minder ruimte weg. We komen dicht bij dat wat we willen. En staan er nu beter voor.â€

    Vitesse heeft deze transferperiode twee middenvelders gehaald, Jordi López en Marti Riverola. Daarnaast kwam verdediger Michihiro Yasuda en is aanvaller Haruna Babangida vastgelegd. Is Vitesse nu klaar voor een inhaalrace? „
    Waarschijnlijk komen er nog een of twee spelers bij. Zo zoeken we nog een nummer 9. We wilden ons middenveld versterken, we misten ervaring ‘op de zes’. Daar*voor is López gehaald. Yasuda voelt zich prettiger als linksback, maar kan ook aan de rechterkant spelen. En Riverola en Babangida ken ik nog van Barcelona.â€

    Verwacht u nog dat de komst van de aanvallend ingestelde speler Kevin De Bruyne van Racing Genk door*gaat?
    „Daar ligt niet de prioriteit. Met Babangida hebben we al een spe*ler gehaald voor de positief 7 en 11.â€

    Waarom hebben jullie alleen buiten*landse spelers gehaald?
    „Ik ben hier nu ruim twee maan*den en ken niet alle spelers in Ne*derland. Het gaat erom dat we spe*lers vinden die we nodig hebben.
    Als ze met een betere speler uit Ne*derland komen, dan wil ik die heb*ben. Maar daarmee zijn ze niet ge*komen.â€

    Wat vindt u ervan dat Vitesse veel gehuurde spelers in de selectie heeft?
    „ Alleen Riverola gaat terug naar zijn oude club. López, Yasuda en Babangida zijn vastgelegd. Wat er voor mijn komst is gedaan, daar wil ik niets over zeggen. Het is goed als een team van spelers twee jaar bij elkaar kan blijven.â€

    Wat is de huidige status van de Ne*derlandse middenvelders Davy Pröpper en Marco van Ginkel in uw selectie?
    „Marco is veel vooruit gegaan de laatste weken. We zijn heel blij met hem. Hij is één van de eerste spelers die erin zal komen als we wisselen. Het zal niet lang duren voordat hij gaat spelen.â€

    En Pröpper?
    „ Zijn progressie gaat wat langza*mer. Dat heeft ook met persoonlijk*heid te maken. Davy is een beetje verlegen, Marco is meer open. Maar ik geloof nog steeds in Davy. Hij heeft geweldige talenten. Nu moet hij ook werken aan andere onderdelen van het spel. Persoon*lijkheid, constantheid.â€

    Met Babangida hebt u een selectie van 26 spelers, de nog niet speelge*rechtigde Giorgi Chanturia meegere*kend. Denkt u dat het nog gaat luk*ken met uw streven de groep terug te brengen naar 22 man?
    „ Dat zal heel moeilijk worden.â€

    Gaat u dan spelers terugzetten naar het tweede elftal?
    „Nee. Alle spelers die bij het eerste elftal horen zullen ook bij het eer*ste blijven trainen.â€

    Vitesse zal snel moeten gaan win*nen, wil de club uit de gevarenzone komen en het linkerrijtje wellicht weer in zicht krijgen. Voelt u dat de druk toeneemt?
    „Nee. Voor mij is er niets veran*derd. Ik wil elke wedstrijd win*nen. Als dat een keer niet lukt, dan wil ik de volgende wedstrijd winnen.â€

    In Turkije hebt u een oefenwedstrijd van Willem II bekeken. Wat vindt u van de eerste tegenstander na de win*terstop?
    „Willem II is een gevaarlijke tegen*stander. Zij zullen er alles aan wil*len doen om van de laatste plaats weg te komen. Ze hebben enkele heel goede spelers en zullen tegen ons willen winnen, zeker gezien het feit dat ze thuis spelen. Maar wij gaan met een goed gevoel rich*ting de wedstrijd tegen Willem II. We zijn er klaar voor.â€

  16. #4021
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    FF hier de reactie op Ane, aangezien het eigenlijk niet in het wedstrijdtopic hoort

    Probleem is niet Jordania maar Ferrer.

    Over zijn trainingen (of eigenlijk de trainingen van zijn assistenten) zal je me niet horen, die zijn uitstekend. Nog eigenlijk nooit zulke goede trainingen gezien bij Vitesse.

    Maar Ferrer, en ik heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, snapt er gewoon niets van. Niet hoe je met spelers omgaat, niets van tactieken.
    Dat zorgt voor onzekerheid in de groep. Jij zou ook niet lekker voetballen in een 4-6-0 opstelling met 5 nr 10's in het veld. Dat werkt niet.
    Zoals hij met Pedersen omgaat is schandalig (hoe maak je een jonge spits kapot?)

    En hij moet zich niet schamen voor al zn spelers (wat kan je Room verwijten bv, en ook Snijders viel best aardig in) maar vooral voor zn eigen gedrag.

    Ik hoop dat hij en anders zn assistenten van het debacle in Tilburg geleerd hebben. Pak Matic maar een keer aan (overspelen die bal, ***) en laten we zaterdag alsjeblief met een normale opstelling spelen en logische wissels zien.

    Er zullen altijd spelers buiten de boot vallen, niet goed genoeg zijn. Dat is bij iedere club. En dat vind geen speler leuk. Een trainer moet daar goed mee omgaan.

    Maar goed, volgende week gaat de transfermarkt dicht. Zal een hoop onrust schelen.

  17. #4022
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wilfried zal wel een andere exoot zijn daar.
    Dat is 1 en dezelfde.

  18. #4023
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat is 1 en dezelfde.
    Hehe ja ik kwam er later ook achter, Wilfried Bony, maar dan snap ik die reactie niet helemaal van 'in de schaduw staan van Wilfried'.

    ---------- Post toegevoegd om 13:28 ---------- vorige post was om 13:26 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    FF hier de reactie op Ane, aangezien het eigenlijk niet in het wedstrijdtopic hoort

    Probleem is niet Jordania maar Ferrer.

    Over zijn trainingen (of eigenlijk de trainingen van zijn assistenten) zal je me niet horen, die zijn uitstekend. Nog eigenlijk nooit zulke goede trainingen gezien bij Vitesse.

    Maar Ferrer, en ik heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, snapt er gewoon niets van. Niet hoe je met spelers omgaat, niets van tactieken.
    Dat zorgt voor onzekerheid in de groep. Jij zou ook niet lekker voetballen in een 4-6-0 opstelling met 5 nr 10's in het veld. Dat werkt niet.
    Zoals hij met Pedersen omgaat is schandalig (hoe maak je een jonge spits kapot?)

    En hij moet zich niet schamen voor al zn spelers (wat kan je Room verwijten bv, en ook Snijders viel best aardig in) maar vooral voor zn eigen gedrag.

    Ik hoop dat hij en anders zn assistenten van het debacle in Tilburg geleerd hebben. Pak Matic maar een keer aan (overspelen die bal, ***) en laten we zaterdag alsjeblief met een normale opstelling spelen en logische wissels zien.
    Er zullen altijd spelers buiten de boot vallen, niet goed genoeg zijn. Dat is bij iedere club. En dat vind geen speler leuk. Een trainer moet daar goed mee omgaan.

    Maar goed, volgende week gaat de transfermarkt dicht. Zal een hoop onrust schelen.
    Zoveel mis was er niet met de opstelling zaterdag gezien de mogelijkheden, alleen wel met de uitvoering. Liever zag ik nog Snijders in de basis ipv Stevanovic, zeker omdat je al genoeg mensen centraal hebt lopen en een Stevanovic ook telkens naar binnen gaat. Aissati aan de andere kant idem. Anderzijds werkte dat wel redelijk omdat de backs er veelvuldig overheen gingen. Ik vind het nog wat vroeg om Ferrer af te rekenen. Die wissel van Pedersen sloeg nergens op, maar hij is ook nog maar een paar maand aan de slag hier. Bovendien z'n eerste job als hoofdverantwoordelijke. Hij moet gewoon net als en samen met het team groeien.

  19. #4024
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hehe ja ik kwam er later ook achter, Wilfried Bony, maar dan snap ik die reactie niet helemaal van 'in de schaduw staan van Wilfried'.

    ---------- Post toegevoegd om 13:28 ---------- vorige post was om 13:26 ----------



    Zoveel mis was er niet met de opstelling zaterdag gezien de mogelijkheden, alleen wel met de uitvoering. Liever zag ik nog Snijders in de basis ipv Stevanovic, zeker omdat je al genoeg mensen centraal hebt lopen en een Stevanovic ook telkens naar binnen gaat. Aissati aan de andere kant idem. Anderzijds werkte dat wel redelijk omdat de backs er veelvuldig overheen gingen. Ik vind het nog wat vroeg om Ferrer af te rekenen. Die wissel van Pedersen sloeg nergens op, maar hij is ook nog maar een paar maand aan de slag hier. Bovendien z'n eerste job als hoofdverantwoordelijke. Hij moet gewoon net als en samen met het team groeien.
    Het begint natuurlijk al met Jenner en Nilsson buiten de selectie te houden. Nou ben ik van beide spelers geen fan, maar gezien de huidige selectie en het te kort aan voorhoeden spelers en ervaring zou ik die 2 er voorlopig gewoon bij houden.

    Als je dan dus je enige spits gaat wisselen na een half uur voor een middenvelder. Waardoor je iets van 4-6-0 gaat spelen, dan snap snap je er niks van.

    En als dan na afloop ook nog is alleen na de spelers wijst (oke, idd die deden ook niet veel goed) tja...

    Goed, misschien ben ik iets te vroeg met oordelen en leert hij hiervan. (ik hoop het!)

  20. #4025
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tja de kans dat Nilsson deze week vertrekt blijft natuurlijk aanwezig, dan kun je beter een jongen als Barazite meenemen. Het is niet zo dat Nilsson zo geweldig gepresteerd heeft, en dat is zelfs nog een understatement. Jenner of Snijders is lood om oud ijzer en ook Jenner zou evt. nog kunnen vertrekken. Met de elf die in het veld stonden, had je ook gewoon moeten winnen van Willem II.

  21. #4026
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Tja de kans dat Nilsson deze week vertrekt blijft natuurlijk aanwezig, dan kun je beter een jongen als Barazite meenemen. Het is niet zo dat Nilsson zo geweldig gepresteerd heeft, en dat is zelfs nog een understatement. Jenner of Snijders is lood om oud ijzer en ook Jenner zou evt. nog kunnen vertrekken. Met de elf die in het veld stonden, had je ook gewoon moeten winnen van Willem II.
    Barazite is nu op stage ergens in Oostenrijk geloof ik.

    Ja, natuurlijk had je moeten winnen van Willem II maar je maakt het jezelf wel een stuk makkelijker door je enige spits te laten staan.

    Door het passeren van Nilsson was Pedersen namelijk de enige spits binnen de wedstrijdselectie!

    En als je hem dan wisseld dan breng je idd Barazite, die dat moet kunnen en niet van Ginkel.

  22. #4027

    Aangemeld
    2 november 2009
    Locatie
    Hoofddorp
    Leeftijd
    32
    Berichten
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Jenner mag ook opkrassen.
    Waarom wil iedereen dat Jenner vertrekt? Over zijn mentaliteit kan je natuurlijk lang praten want die is gewoon niet goed en ook heeft hij domme uitspraken gedaan in de media maar toch vind ik hem een meerwaarde. Zeker als je Stevanovic ( linkspoot ) als rechtsbuiten moet neerzetten hoort hij gewoon in de basis te staan. Heeft ook leren scoren dit seizoen en ons punten bezorgt met zijn individuele kwaliteiten en voorzetten. Hij is een stuk gevaarlijker dan Stevanovic en Aissati op de flank. Dat Ferrer tegen Willem II Pedersen meteen ging slachtofferen omdat hij geen fatsoenlijke bal kreeg is daar ook een gevolg van. Jenner en Snijders moeten gewoon in de basis staan, heb niks met Babangida als vleugelspeler.

  23. #4028
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomvitesse Bekijk bericht
    Waarom wil iedereen dat Jenner vertrekt? Over zijn mentaliteit kan je natuurlijk lang praten want die is gewoon niet goed en ook heeft hij domme uitspraken gedaan in de media maar toch vind ik hem een meerwaarde. Zeker als je Stevanovic ( linkspoot ) als rechtsbuiten moet neerzetten hoort hij gewoon in de basis te staan. Heeft ook leren scoren dit seizoen en ons punten bezorgt met zijn individuele kwaliteiten en voorzetten. Hij is een stuk gevaarlijker dan Stevanovic en Aissati op de flank. Dat Ferrer tegen Willem II Pedersen meteen ging slachtofferen omdat hij geen fatsoenlijke bal kreeg is daar ook een gevolg van. Jenner en Snijders moeten gewoon in de basis staan, heb niks met Babangida als vleugelspeler.
    Over Baba III kan je nog geen oordeel geven, die hebben we nog niet zien spelen.

    In de rest van je verhaal kan ik me redelijk vinden. Goed zijn ze niet, maar het zijn wel de 2 beste oplossingen op dit moment, en dus moet je ze gewoon opstellen. Iniedergeval 1 van de 2.

  24. #4029
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomvitesse Bekijk bericht
    Waarom wil iedereen dat Jenner vertrekt? Over zijn mentaliteit kan je natuurlijk lang praten want die is gewoon niet goed en ook heeft hij domme uitspraken gedaan in de media maar toch vind ik hem een meerwaarde. Zeker als je Stevanovic ( linkspoot ) als rechtsbuiten moet neerzetten hoort hij gewoon in de basis te staan. Heeft ook leren scoren dit seizoen en ons punten bezorgt met zijn individuele kwaliteiten en voorzetten. Hij is een stuk gevaarlijker dan Stevanovic en Aissati op de flank. Dat Ferrer tegen Willem II Pedersen meteen ging slachtofferen omdat hij geen fatsoenlijke bal kreeg is daar ook een gevolg van. Jenner en Snijders moeten gewoon in de basis staan, heb niks met Babangida als vleugelspeler.
    Jenner heeft een paar goede potten gespeeld (uit bij VVV bijv, maar toen draaide de hele ploeg goed en Willem II thuis), verder was het nog veel renwerk met tig scharen en voorzetten die over alles en iedereen heen vlogen. Rendement en Julian Jenner zal nooit samengaan. Snijders gaat in vergelijking met hem nog meer dreiging vanuit, omdat ie nog 2x zo snel is. Bovendien jonger en in tegenstelling tot Jenner niet voorspelbaar in z'n acties. Tegen de zwaardere tegenstanders gaf Jenner ook niet thuis en welke punten heeft hij gepakt? Vooruit, hij scoorde bij NAC uit het enige Vitessedoelpunt wat in 1-1 eindigde, maar dat was toch ook wel een lucky shot. Dat Stevanovic daar niet thuis hoort ben ik wel volledig met je eens. Die presteert ook veel minder dan ik had verwacht na zijn eerste potten in het Gelredome. Toen was ie direct een van de smaakmakers met dat doelpunt tegen Ajax als hoogtepunt.

  25. #4030
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Misschien vertrekt Matic wel, kan Aisatti terug naar het middenveld. Snijders op zijn positie Pedersen in de spits en dan mogen Baba, Jenner en Dado het uitvechten voor de andere positie voor in.

  26. #4031

    Aangemeld
    2 november 2009
    Locatie
    Hoofddorp
    Leeftijd
    32
    Berichten
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Over Baba III kan je nog geen oordeel geven, die hebben we nog niet zien spelen.

    In de rest van je verhaal kan ik me redelijk vinden. Goed zijn ze niet, maar het zijn wel de 2 beste oplossingen op dit moment, en dus moet je ze gewoon opstellen. Iniedergeval 1 van de 2.
    Klopt we kunnen nog niet veel van hem zeggen maar zijn verleden als clubhopper belooft me weinig goeds en daarnaast lijkt mij op het eerste oog een speler die overbodig is bij Mainz geen directe versterking voor Vitesse. Ik had liever Snijders of Jenner lekker dit seizoen in de basis gezien. Of een speler waar je aan kan zien dat hij een directe versterking is en waar ( handelshuis ) Vitesse nog geld aan kan verdienen, ik noem een Boerrigter, De Bruyne, Vossen, Daeseleire, Pocognoli, El Ghanassy, De Smet etc etc etc... zijn dan wel niet allemaal vleugelspelers maar dit zijn spelers waar Vitesse zich op moet richten en geen Babangida, Riverola, Jordi Lopez waar de club niet beter van word door diverse redenen.

  27. #4032
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomvitesse Bekijk bericht
    Klopt we kunnen nog niet veel van hem zeggen maar zijn verleden als clubhopper belooft me weinig goeds en daarnaast lijkt mij op het eerste oog een speler die overbodig is bij Mainz geen directe versterking voor Vitesse. Ik had liever Snijders of Jenner lekker dit seizoen in de basis gezien. Of een speler waar je aan kan zien dat hij een directe versterking is en waar ( handelshuis ) Vitesse nog geld aan kan verdienen, ik noem een Boerrigter, De Bruyne, Vossen, Daeseleire, Pocognoli, El Ghanassy, De Smet etc etc etc... zijn dan wel niet allemaal vleugelspelers maar dit zijn spelers waar Vitesse zich op moet richten en geen Babangida, Riverola, Jordi Lopez waar de club niet beter van word door diverse redenen.
    Mee eens, Boerrigter had ik hier graag gezien.

    Met Lopez ben ik overigs wel blij, ervaring en heeft het in Spanje helemaal niet slecht gedaan. Riverola, ja denk dat er weinig zijn met zo een goede techniek als hij alleen of hij nou echt nodig was betwijfel ik, zeker omdat we hem slechts huren.

  28. #4033
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mainz is dit seizoen in elk geval wel niveau Nederlandse top.

  29. #4034
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Als Rajkovic vertrekt he, dan word ik echt heel sagarijnig.. Dat wordt dan 1 grote pleurisbende bij ons achterin..

  30. #4035
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    ?

  31. #4036
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    ?
    Chelsea wilt Matic of Rajkovic in de deal met Benfica betrekken.
    Ze hebben 25 miljoen geboden voor een speler, Benfica wilt 30 miljoen en volgens de Gelderlander wilt Chealsea dan Rajkovic of Matic erbij geven voor de overige 5 miljoen.

  32. #4037
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Oh lol, net als Bruma en Van Aanholt ook al werden genoemd daarvoor door Britse media. Ik zou die geruchten niet al te serieus nemen eerlijk gezegd.

  33. #4038
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Oh lol, net als Bruma en Van Aanholt ook al werden genoemd daarvoor door Britse media. Ik zou die geruchten niet al te serieus nemen eerlijk gezegd.
    Ik ben gewoon blij als het dinsdag is en alles rustiger wordt rond onze club!

  34. #4039
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik ben gewoon blij als het dinsdag is en alles rustiger wordt rond onze club!
    Ik denk echt niet dat het rustiger wordt rond Vitesse, zeker niet met Merab Jordania en zijn 40 proefspelers. Daarnaast luidt de bijnaam van Vitesse niet voor niets ''Hollywood a/d Rijn'', een bijnaam die echt niet zo snel verdwijnt ondanks de beoogde plannen daarvoor. Een van de meest onrustige clubs in Nederland.

  35. #4040
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Rustiger... en als de transferdeadline is geweest, wordt het overal rustiger, zelfs bij Willem II. Spelers hebben dan ook meer zekerheid over hun positie bij de club en de trainer weet waarmee hij de komende zes maanden kan werken.

  36. #4041

    Aangemeld
    2 november 2009
    Locatie
    Hoofddorp
    Leeftijd
    32
    Berichten
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Ik denk echt niet dat het rustiger wordt rond Vitesse, zeker niet met Merab Jordania en zijn 40 proefspelers. Daarnaast luidt de bijnaam van Vitesse niet voor niets ''Hollywood a/d Rijn'', een bijnaam die echt niet zo snel verdwijnt ondanks de beoogde plannen daarvoor. Een van de meest onrustige clubs in Nederland.
    Het zal je misschien ontgaan zijn maar Vitesse is juist bezig om van dat imago af te komen, zo waren de uitspraken van Van der Kraan athans. Waar je het aantal van 40 proefspelers vandaan haalt weet ik niet maar de meeste zijn inmiddels al weer uit beeld verdwenen die in Turkije met de beloften ( !! ) meetrainden. Daarnaast waren het gewoon spelers die in Arnhem werden aangeboden, niet geschoten is altijd mis
    Een van de meest onrustigste clubs van Nederland inderdaad, maar ook een van de clubs in Nederland waar het meeste mogelijk is met geld.

  37. #4042
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetbalzone
    Sparta Praag accepteert bod van Vitesse op Ivoriaan Bony
    Zondag, 30 januari 2011 om 17:25
    /

    Na Marti Riverola, Michihiro Yasuda, Jordi López en Haruna Babangida wordt Wilfried Bony de vijfde en vermoedelijk laatste winterse aanwinst van Vitesse. Sparta Praag, de huidige werkgever van de aanvaller, meldt zondag op haar officiële website dat er een akkoord is bereikt over een transfersom. Vitesse betaalt naar verluidt een bedrag van ruim vier miljoen euro voor Bony.

    De Ivoriaanse aanvaller zal spoedig in Arnhem arriveren voor de medische keuring, zo weet Omroep Gelderland. Wanneer Bony de test doorkomt, tekent hij aansluitend een meerjarig contract bij Vitesse. Waarschijnlijk wordt de aanvaller maandagmiddag gepresenteerd, op de laatste dag van de transferdeadline.

    De 22-jarige Bony maakte 21 doelpunten in 58 duels voor de Tsjechen en legde vorig seizoen beslag op de landstitel. In november jongstleden debuteerde de aanvaller ook in het nationale team van Ivoorkust: tegen Polen mocht hij negentig minuten blijven staan, maar zat een treffer er niet in. Vitesse heeft de komst van Bony nog niet bevestigd.
    Goh, eindelijk een goede aankoop van Vitesse i.p.v. maffe Spanjaarden, Nigerianen en Georgiers te halen. Die Bony gaan ze nog veel plezier aan beleven.

  38. #4043
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik heb geen idee wat een maffe Ivoriaan verschilt van een maffe Spanjaard, Nigeriaan of Georgiër.

  39. #4044
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik heb geen idee wat een maffe Ivoriaan verschilt van een maffe Spanjaard, Nigeriaan of Georgiër.
    Die maffe nigeriaan, spanjaard en Georgier deden het gisteren ook gewoon heel aardig idd..

  40. #4045
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    En dan komt er wsl ook nog een 'maffe' Roemeen. Valerica Gaman, 21 jaar oud, centrale verdediger!!! (die konden we nog wel gebruiken) en een van de grootste talenten van zijn land naar het schijnt. Kosten: circa 2 miljoen. Dan trekt Jordania toch mooi 6 miljoen uit voor twee evt. toptalenten voor een Eredivisie.

  41. #4046
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Voor 2 miljoen kan je ook makkelijk een Botteghin kopen ofzo. Vind je dit niet een beetje schimmig?

  42. #4047
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomvitesse Bekijk bericht
    Het zal je misschien ontgaan zijn maar Vitesse is juist bezig om van dat imago af te komen, zo waren de uitspraken van Van der Kraan athans. Waar je het aantal van 40 proefspelers vandaan haalt weet ik niet maar de meeste zijn inmiddels al weer uit beeld verdwenen die in Turkije met de beloften ( !! ) meetrainden. Daarnaast waren het gewoon spelers die in Arnhem werden aangeboden, niet geschoten is altijd mis
    Een van de meest onrustigste clubs van Nederland inderdaad, maar ook een van de clubs in Nederland waar het meeste mogelijk is met geld.
    Ik weet wel dat jullie van dat imago af willen komen, maar als het al lukt (negatieve imago), gaat dat heel lang, maar dan ook heel lang duren. En dan zouden jullie al een modale profclub moeten zijn qua onrust en media-aandacht en dat zie ik dus net niet gebeuren in Arnhem. Die laatste zin is natuurlijk puur en alleen door de invloed van Jordania. Het gaat natuurlijk vooral om wat je ermee doet.

    PS: die 40 sloeg als overdrijving op Ali Baba en de 40 rovers.

  43. #4048
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Voor 2 miljoen kan je ook makkelijk een Botteghin kopen ofzo. Vind je dit niet een beetje schimmig?
    Kan... Maar zijn er dan niet een heleboel clubs schimmig? Ik heb het wel vaker gezegd maar er zijn meer clubs waar veel buitenlanders lopen.

  44. #4049
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    34
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    En Bony is binnen

    Vitesse haalt Ivoriaanse spits Bony tot medio 2014 binnen
    Maandag, 31 januari 2011 om 19:14

    Wilfried Bony mag zich sinds maandagavond officieel Vitessenaar noemen. De 22-jarige spits, die afkomstig is van Sparta Praag, doorliep de medische keuring met goed gevolg en zette aansluitend zijn signatuur onder een verbintenis van drieënhalf jaar jaar in Arnhem. Bony traint dinsdag al mee met zijn nieuwe collega's, zo laat Vitesse maandagavond weten.

    Volgende week is Bony vanwege interlandverplichtingen niet beschikbaar voor Vitesse. Dan speelt hij met Ivoorkust, waarvoor hij tot op heden één interland speelde, tegen Frankrijk. Het is op dit moment niet duidelijk of Bony komende zondag, wanneer Vitesse in eigen huis Feyenoord ontvangt, al speelgerechtigd is. Een week erop, tegen FC Twente, moet hij er sowieso kunnen staan.

    Zondag legde technisch directeur Ted van Leeuwen van Vitesse al uit dat Bony, die zo'n vier miljoen euro heeft gekost, 'precies' het type spelers was waarnaar de club zocht. “Niet alleen is hij fysiek sterk, maar heeft zeker ook voetballend vermogen. En, niet onbelangrijk, hij kan een doelpunt maken”, aldus Van Leeuwen.

  45. #4050
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richon Bekijk bericht
    En Bony is binnen


    En die andere jongen (Gaman) komt hoog waarschijnlijk niet, problemen met zn huidige club.

Pagina 90 van 258 EersteEerste ... 40808889909192100140190 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •