Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 954

Discussie: Transfergeruchten Vitesse

Hybrid View

  1. #1

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    De volgende die over een kampioenschap praat. Volgens mij zijn wij, de Vitessesupporters zelf, de enige die daar helemaal niet meebezig zijn.
    Ga weg joh. Volgens mij hopen vrijwel alle Vitesse-fans op een zo snel mogelijke titel. Het is weliswaar niet realistisch, maar als het wordt aangekondigd (weliswaar door Maasbert Schouten, maar goed) en Jordania belooft een aantal 'grote namen', dan denk ik dat alle Vitessenaren wel met een schuin oog kijken naar de toekomst en een eventueel kampioenschap. Anders ben je een nuchtere jongen en dat zijn Arnhemmers vaak niet.

  2. #2
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ga weg joh. Volgens mij hopen vrijwel alle Vitesse-fans op een zo snel mogelijke titel. Het is weliswaar niet realistisch, maar als het wordt aangekondigd (weliswaar door Maasbert Schouten, maar goed) en Jordania belooft een aantal 'grote namen', dan denk ik dat alle Vitessenaren wel met een schuin oog kijken naar de toekomst en een eventueel kampioenschap. Anders ben je een nuchtere jongen en dat zijn Arnhemmers vaak niet.
    Ik ben er absuluut niet meebezig, en met mij de meeste Vitessesupporters niet. Natuurlijk gaan we er vanuit dat we onderin wegkomen, maar een kampioenschap? Nee, dat zien we echt nog niet gebeuren. De club zelf trouwens ook niet, de woorden van Schouten zijn allang verzwakt door de club. Vitesse wilt structueel meedoen om europeesvoetbal. En dat zou prachtig zijn!

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25
  2. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •