Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 757

Discussie: Overige Competities

Threaded View

  1. #11
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag zowaar de eerste helft deels gezien van de Dutch Lions. 2 Nederlanders in de basis (Gerrit Jan Bartels en Nixon Dias) en ze hebben de volgende ronde gehaald van de US Open Cup. Daarin mogen de mannen van Ivar van Dinteren aantreden tegen Kansas City.
    New York Red Bulls heeft me geld gekost doordat ze niet konden winnen van Harrisburg City Islanders
    Van Seattle Sounders tegen Cal FC heb ik flarden van de 2e helft gezien. Volgens de verslaggevers werd daar een schitterende goal gemaakt door Osvaldo Alonso. Ik heb hem nog niet kunnen vinden.
    (MAGICA, jij bent hier handig mee, dus mocht je hem tegenkomen twijfel niet om hem te plaatsen. Ik ben benieuwd of de lyrische woorden van de commentatoren terecht waren).

    Inmiddels is er ook geloot voor de CONCACAF Champions League. Koevermans zijn droom wordt waarschijnlijk werkelijkheid, er ligt een tripje naar El Salvador in het vooruitzicht. Ook zullen ze in de groep al Mexicaans kamipoen en de finalist van de vorige editie treffen.
    Ook David Beckham mag richting El Salvador, al heb ik het vermoeden dat hij dat niet doet.
    Voor van 't Schip ziet het er beter uit, die mag naar Xeluja (Jawel, het team in Guatemala dat ik live heb mogen aanschouwen) en veel leuker naar de nummer 2 van de Cariben. Dat wordt in elk geval 1 van de 3 volgende landen/gebieden: Antigua en barbuda, Trinidad en Tobago of Puerto Rico. 22 juni zal bekend worden waar van 't Schip op vakantie mag met zijn team.

    Grupo 1
    Santos (México)
    Águila (El Salvador)
    Toronto (Canadá)

    Grupo 2
    Herediano (Costa Rica)
    Tauro (Panamá)
    Real Salt Lake (USA)

    Grupo 3
    Houston Dynamo (USA)
    Fas (El Salvador)
    Olimpia (Honduras)

    Grupo 4
    Seattle Sounders (USA)
    Marathon (Honduras)
    Equipo Caribeño 1

    Grupo 5
    LA Galaxy (USA)
    Isidro Metapan (El Salvador)
    Equipo Caribeño 3

    Grupo 6
    Tigres (México)
    Alajuelense (Costa Rica)
    Real Esteli (Nicaragua)

    Grupo 7
    Monterrey (México)
    Municipal (Guatemala)
    Chorrillo (Panamá)

    Grupo 8
    Guadalajara (México)
    Xelaju (Guatemala)
    Equipo Caribeño 2

    - Nog een ander gerucht betreffende J. Martinez. De man wordt nu in verband gebracht met Porto. Dat lijkt me nou een mooie stap voor hem.

    - Monterrey heeft America al laten weten dat De Nigris voor de Aguilas niet te koop is, helaas.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 6 juni 2012 om 08:32

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 16 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 16 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •