Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

Hybrid View

  1. #1
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Wat zullen de top-speler s bij FC Twente doen indien FC Twente oponieuw kampioen zal worden?
    Blijven of vertrekken?
    Welke clubs volgen welke speler s bij FC Twente?
    Ruiz schijnt voor een aanzienlijk lager bedrag weg te mogen indien FC Twente aanstaande zondag opnieuw kampioen wordt.
    Het worden spannende tijden komende transfer periode bij FC Twente.
    Ja Ruiz heeft een herenakkoord met Munsterman. Dat er nog iemand dergelijke dingen met die man afspreekt is mij een raadsel. Elia en Wielaert hadden ook een herenakkoord dat compleet geschonden werd door Munsterman.

    Ik weet precies hoe dat zal gaan. Munsterman roept dan dat Ruiz 30 miljoen waard is en dat 15 miljoen dus 'spotgoedkoop' is en dus redelijk is.

  2. #2
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David89 Bekijk bericht
    Ja Ruiz heeft een herenakkoord met Munsterman. Dat er nog iemand dergelijke dingen met die man afspreekt is mij een raadsel. Elia en Wielaert hadden ook een herenakkoord dat compleet geschonden werd door Munsterman.

    Ik weet precies hoe dat zal gaan. Munsterman roept dan dat Ruiz 30 miljoen waard is en dat 15 miljoen dus 'spotgoedkoop' is en dus redelijk is.
    Elia en Wielaert stonden in de belangstelling van een directe concurrent uit dezelfde competitie. Dat zag Munsterman niet zitten. Niet ten onrechte. Als Ajax zich meldt voor Ruiz zal er vast wel een uitzondering worden gemaakt op dat herenakkoord.
    Ik neem aan en denk dat Ruiz en Twente echter de ambitie hebben om naar het buitenland te gaan.

  3. #3
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Elia en Wielaert stonden in de belangstelling van een directe concurrent uit dezelfde competitie. Dat zag Munsterman niet zitten. Niet ten onrechte. Als Ajax zich meldt voor Ruiz zal er vast wel een uitzondering worden gemaakt op dat herenakkoord.
    Ik neem aan en denk dat Ruiz en Twente echter de ambitie hebben om naar het buitenland te gaan.
    Je eigen spelers voorliegen en bedriegen om ze maar niet naar Ajax te laten gaan. Het verbaast me niets dat jij dit verdedigt.

    Als hij zo'n vrees had voor een overstap naar de concurrentie had hij dat in die afspraken op moeten nemen. Niet na afloop zijn fout corrigeren door zijn eigen spelers te bedriegen.

  4. #4
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David89 Bekijk bericht
    Je eigen spelers voorliegen en bedriegen om ze maar niet naar Ajax te laten gaan. Het verbaast me niets dat jij dit verdedigt.

    Als hij zo'n vrees had voor een overstap naar de concurrentie had hij dat in die afspraken op moeten nemen. Niet na afloop zijn fout corrigeren door zijn eigen spelers te bedriegen.
    Ik vind het idd niet verkeerd om het clubbelang boven persoonlijk gewin te plaatsen. Als jij de moraalridder wilt uithangen, ga je gang.

  5. #5
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David89 Bekijk bericht
    Je eigen spelers voorliegen en bedriegen om ze maar niet naar Ajax te laten gaan. Het verbaast me niets dat jij dit verdedigt.
    Zeg je dit nu omdat je denkt dit zeker te weten, of zeg je dit nu omdat je niets beters kan verzinnen?

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •