Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 426

Discussie: Copa Libertadores

Hybrid View

  1. #1
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik denk dat ik hetzelfde ga doen, alhoewel die wedstrijd tussen Boca en River nergens om gaat en hier toch wel wat op het spel staat.
    Mjaa in Zuid-Amerika ervaren ze dat anders, zeker als het over een rivaal gaat.

    Hahaha Ronaldo heeft volgens mij de bal nog niet eens aangeraakt....

  2. #2
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hetzelfde ga doen, alhoewel die wedstrijd tussen Boca en River nergens om gaat en hier toch wel wat op het spel staat.
    Mjaa in Zuid-Amerika ervaren ze dat anders, zeker als het over een rivaal gaat.

    Hahaha Ronaldo heeft volgens mij de bal nog niet eens aangeraakt....
    Haha Ronaldo kampt ook nog steeds met overgewicht. Ik heb hem nu een tijdje niet zien spelen, en het lijkt dat hij steeds zwaarder wordt. Al zal hij nog steeds wel zijn versnelling hebben, en zijn goalinstinct. Ronaldo net met zijn eerste balcontact, en in de stem van de commentator klinkt meteen opwinding haha.

    Boca - River gaat inderdaad nergens om ( Copa revanche, is gewoon 'vriendschappelijk), maar ik ben wel benieuwd hoe beide teams er voor staan. Tot dusver speelt Boca een uitsyekende voorbereiding, en klopt bij River de puzzel nog steeds niet.

    ---------- Post toegevoegd om 02:38 ---------- vorige post was om 02:26 ----------

    Er zijn overigens in Brazilie geruchten dat de Gremio fans een groot spandoek aan het maken zijn met de tekst: "Piscina Copeira, já eliminou um Moreira'. Dit gaat dan over het huis wat de broer van Ronaldinho kreeg destijds van Gremio, en waarin de vader van Ronaldinho ( volledige naam Ronaldo de Assís Moreira) stierf in het zwembad wat bij het huis lag ( dit zwembad werd speciaal aangevraagd destijds bij de onderhandelingen door de broer van Ronaldinho). De fans van Gremio zijn dus nog steeds woest dat hij voor Flamengo koos, en en niet voor Gremio.
    Laatst gewijzigd door kitno; 3 februari 2011 om 01:40

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •