Bericht:ACF Fiorentina Transfergeruchten
Gebruiker: Gigliatiu=13215]Gigliati[/url]
Berisping: Postgedrag
Strafpunten: 15

Opmerking van de beheerder:
Op de man spelen

Bericht aan de gebruiker:
Continu aanvallen, mensen steeds als dom neerzetten en op de man spelen (ook per PB). Dit postgedrag tolereren we niet.

Oorspronkelijk bericht:
1. Natuurlijk ben ik niet objectief, dat ben je nooit als fan. Maar als je een beetje normaal leest, zeg ik ook gewoon dat we het nu slecht doen, maar normaal gesproken doen we gewoon mee om Europees voetbal. Als je ziet dat we een aantal jaar geleden 2x wonnen tegen Liverpool, gewonnen hadden tegen Bayern. In ieder geval veel beter dan Palermo, die niet winnen tegen FC Thun(?!), verliezen tegen Maribor.. Keihard klop krijgen tegen Fenerbahce. Als je als speler kijkt naar waar de club nu staat, ben je gewoon dom. Fiorentina zit in een dal, heeft wat behoorlijke miskopen gehad.
2. Het gaat er niet meteen om wat Fiorentina nu te bieden heeft. Alsof een speler alleen kijkt naar het volgende jaar. Normaal gesproken word in Florence gewoon meegestreden om Europees voetbal, in de top van Italië. En ze hebben nog veel meer te bieden dan dat. Je leeft in een van de mooiste steden van Italië, Firenze. Je krijgt een vorstelijk salaris. Je speelt samen met spelers met enorm veel kwaliteiten. En je speelt je in de kijkers bij grotere clubs, speelt in een grotere competitie.. En Fiorentina is een erg warme club, ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
3. Ik ga minimaal 2x per jaar naar een wedstrijd, als het financieel meezit, wat vaak gelukkig wel zo is. Heb gestudeerd en gewoond in Florence, en ga er over een aantal jaar me definitief vestigen. Als je figuren als jou ziet, kan ik niet wachten. Denk dat je dat over jou niet kan zeggen, wel? Hoe vaak ben jij in het stadion geweest, 1x in je hele leven? Toen je met je ouders in Palermo was? Wat een grap ben jij, ik kan zonder dat ik je ken al zeggen dat je een nep fan bent, maar dat geheel terzijde.
4. Je hoeft ook niks aan te nemen, maar zou het wel doen. Raar ventje ben je maar.
5. Ik heb het op moeten zoeken, Tipsy Parson. Een restaurant in New York? Oja, dat had ik natuurlijk ook moeten weten. Kom ook elke week in New York, hoe had ik het niet kunnen weten?! O, dus omdat ik dat niet weet ben ik geen liefhebber van lekker eten? Grappig dat je dat weet, kan je niet meteen wat meer over mij vertellen? Wat voor kleur ogen ik heb? Op wat voor soort vrouwen ik val? Zou ik wel leuk vinden eigenlijk, kan niet wachten.
6. Tipsy Parson refereert naar de pseudoniem op de frontpage? Fijn om te weten, kon er niet op wachten man. Kan me zo snel niks bedenken wat me minder kan interesseren.
7. Ja, so what? Boeit mij het nou weer dat we vrienden zijn op de frontpage? Wat is je naam op de frontpage dan? Blijkbaar ben je gewoon een kwal, anders zou ik niet zo reageren. Irritant ventje. Maar kan je mij even uitleggen waarom mij dat wat zou uitmaken? Moet ik nu ineens aardig gaan doen tegen jou? Dacht het toch niet.
8. Haha, jij en een vriendin. Grap van de dag. Ga je zeker ook zo bijdehand tegen doen? Ik denk dat het een oerlelijk mormel is, het een travestiet is, of het gewoon niet zo is. En op jou levensmotto? Jonge, je levensmotto had beter iets anders kunnen zijn. Iets met dom zijn, bijdehand doen, er niks van snappen. Niet Pura Vida, doe inderdaad maar niet nee. Belachelijk figuur ben jij zeg. Verander je levensmotto maar snel, of ga maar anders leven. Dat je hier zo irritant en bijdehand komt doen, zegt wel genoeg.
9. Ach jonge, is je tere zieltje beschadigd? Ga lekker huilen bij je vriendje. Jou gedrag zegt denk ik wel genoeg.

En ik zeg toch niks verkeerds in het bericht? Erg stoer 'Catania merda' als foto.. Jonge, als een groep Catania ultras voor jij staat schijt je 3 kleuren in je broek en weet je niet hoe hard je moet wegrennen.

Ga inderdaad maar naar de stad toe, want hier voeg je niks toe op irritante onzin na. En drink vooral niet teveel, want dan verdrink je zometeen nog je laatste paar hersencellen.

Geen fijne avond.