Pagina 161 van 257 EersteEerste ... 61111151159160161162163171211 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.201 t/m 7.245 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #7201
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Wow, Serieus?! Jij, tevreden over een aankoop zo hè..
    Welke aankoop?

  2. #7202
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Welke aankoop?
    Foutje, excuses Momus, het spijt me.
    Laatst gewijzigd door Sam_Vitesse; 7 januari 2014 om 20:36

  3. #7203
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vitesse: nu geen interesse in Bas Dost

    ABU DHABI - Vitesse blijkt geen concrete interesse meer te hebben in Bas Dost. De aanvaller van VfL Wolfsburg meldde dinsdagavond tegenover de NOS dat de Arnhemmers zich officieel gemeld hadden bij zijn club.
    Die interesse is echter gedateerd. Technisch directeur Mohammed Allach laat weten dat hij enige tijd geleden inderdaad naar Dost informeerde. Nadat de Duitsers aangaven Dost niet kwijt te willen, is Vitesse verder op zoek gegaan naar een extra spits.

    De Arnhemmers haalden onlangs Uros Djurdjevic van FK Rad. Daarmee lijkt een tranfser van Dost van de baan.

  4. #7204
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Wow, Serieus?! Jij, tevreden over een speler zo hè..
    Voor de Eredivisie gewoon een prima spits.

  5. #7205
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Labyad en Vitesse schijnen volgens een 'insider' wel al dicht bij een overeenkomst te zijn.

  6. #7206
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Labyad en Vitesse schijnen volgens een 'insider' wel al dicht bij een overeenkomst te zijn.
    Zou goed kunnen.
    Las van de week al dat ie op het punt stond naar Duitsland te verkassen.

  7. #7207
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Voor de Eredivisie gewoon een prima spits.
    Ik doelde meer dat hij maar loopt te klagen over de vorige aangetrokken spelers.

  8. #7208
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik doelde meer dat hij maar loopt te klagen over de vorige aangetrokken spelers.
    Zal de bekendheid niet meespelen?

  9. #7209
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Labyad en Vitesse schijnen volgens een 'insider' wel al dicht bij een overeenkomst te zijn.
    Niet helemaal de positie waar ze nu iemand nodig hebben. Misschien wel handig voor de toekomst

  10. #7210
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Zal de bekendheid niet meespelen?
    Op dit moment met de mogelijkheden en het verleden van Vitesse mag je niet klagen met spelers als Traore vind ik.

  11. #7211
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Labyad en Vitesse schijnen volgens een 'insider' wel al dicht bij een overeenkomst te zijn.
    Naast FC Twente zijn ook PSV en Fulham geïnteresseerd in Zakaria Labyad, dat meldt het Portugese A Bola. De vleugelaanvaller van Sporting Lissabon zou bij FC Twente in beeld komen als Dusan Tadic vertrekt uit Enschede.

    Tadic heeft echter door laten schemeren het seizoen af te willen maken bij FC Twente. Alleen een droomclub kan de Servische aanvaller van gedachten doen veranderen.

    Labyad komt bij Sporting Lissabon nauwelijks aan spelen toe en de Portugese club wil de voormalig speler van PSV van de hand doen. Sporting zou de voorkeur hebben voor een verkoop, maar vraagt maar liefst tien miljoen euro. De investeringsmaatschappij Doyen Sports Group, met wie ook FC Twente wil gaan samenwerken, is voor 35 procent eigenaar van Labyad.

    Zowel PSV, Fulham als FC Twente zouden niets zien in een definitieve overgang, maar de voorkeur hebben voor de huur van Labyad. Dat PSV als geïnteresseerde club genoemd wordt is opmerkelijk, omdat Labyad in 2012 met veel bombarie uit Eindhoven vertrok.

  12. #7212
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Vitesse serieus in gesprek met labyad.

  13. #7213
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Heb gelezen dat het om meerdere seizoenen gaat, waar komt dat geld vandaan?

  14. #7214
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Heb gelezen dat het om meerdere seizoenen gaat, waar komt dat geld vandaan?
    Sporting heeft het financieel niet bepaald breed. Ik weet niet hoeveel ze nog willen hebben, maar qua salaris is er natuurlijk het nodige vrij gekomen de afgelopen tijd met het vertrek van drie Brazilianen (non-EU'ers dus). Reis en de broertjes Alex en Anderson.

  15. #7215
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Sporting heeft het financieel niet bepaald breed. Ik weet niet hoeveel ze nog willen hebben, maar qua salaris is er natuurlijk het nodige vrij gekomen de afgelopen tijd met het vertrek van drie Brazilianen (non-EU'ers dus). Reis en de broertjes Alex en Anderson.
    Ah oke, nouja Labyad kan volgend seizoen wel te pas komen aangezien een groot deel van de middenvelders dan vertrekt maar ik hoop niet dat hij zich als verwend jochie gaat gedragen..

  16. #7216
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    OFFICIEEL | Labyad wordt voor anderhalf jaar gehuurd van Sporting Lissabon

  17. #7217
    Chief
    Guest

    Standaard

    Op zich een talentvolle speler. Alleen ben ik benieuwd of zijn mentaliteit hem in de weg zal zitten. Welke speler gaat eigenlijk zijn plek kwijtraken aan Labyad?

  18. #7218
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Op zich een talentvolle speler. Alleen ben ik benieuwd of zijn mentaliteit hem in de weg zal zitten. Welke speler gaat eigenlijk zijn plek kwijtraken aan Labyad?
    Ik denk dat hij meer voor volgend jaar is gehaald en als er een eventuele blessure is bij Pröpper/Atsu bijvoorbeeld. Maar ik heb eerlijk gezegd een slecht vermoede dat Piazon nu teruggehaald wordt door Chelsea..

  19. #7219
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik denk dat hij meer voor volgend jaar is gehaald en als er een eventuele blessure is bij Pröpper/Atsu bijvoorbeeld. Maar ik heb eerlijk gezegd een slecht vermoede dat Piazon nu teruggehaald wordt door Chelsea..
    Wat schiet Chelsea met Piazon terughalen op? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij deze winter vertrekt.

  20. #7220
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ik weet niet hoe het met zijn spelritme is, maar kan me voorstellen dat hij voorlopig nog even aan de kant moet blijven tot hij toe is aan speelminuten.

  21. #7221
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik denk dat hij meer voor volgend jaar is gehaald en als er een eventuele blessure is bij Pröpper/Atsu bijvoorbeeld. Maar ik heb eerlijk gezegd een slecht vermoede dat Piazon nu teruggehaald wordt door Chelsea..
    Bosz heeft al toegezegd gekregen dat Piazon en Atsu in elk geval seizoen afmaken in Arnhem. Lijkt me meer met het oog op komend seizoen ja. En het is gewoon een goede baller, als Bosz hem in z'n greep kan houden is het in de breedte in elk geval een hele mooie toevoeging.

  22. #7222
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Bosz heeft al toegezegd gekregen dat Piazon en Atsu in elk geval seizoen afmaken in Arnhem. Lijkt me meer met het oog op komend seizoen ja. En het is gewoon een goede baller, als Bosz hem in z'n greep kan houden is het in de breedte in elk geval een hele mooie toevoeging.
    Oh oke, wat denk je dat Labyad zijn positie wordt mocht hij weer wedstrijdfit raken?

  23. #7223
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Oh oke, wat denk je dat Labyad zijn positie wordt mocht hij weer wedstrijdfit raken?
    Waar ie bruikbaar is. Denk de plek van Atsu. Maar eventueel kan ie ook spelen vanaf de flank.

  24. #7224
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Mooie transfer van Vitesse. Als hij goed gebruikt wordt en Labyad ook zijn best doet kan hij de speler van de Eredvisie worden. Zijn positie is wel bezet, ben benieuwd hoe Bosz dit gaat aanpakken.

  25. #7225
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRN Bekijk bericht
    Mooie transfer van Vitesse. Als hij goed gebruikt wordt en Labyad ook zijn best doet kan hij de speler van de Eredvisie worden. Zijn positie is wel bezet, ben benieuwd hoe Bosz dit gaat aanpakken.
    Overdrijven is ook een kunst zeg. Die jongen kwam in Portugal niet eens aan minuten. Voorlopig heeft Labyad nog alles te bewijzen.

  26. #7226
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Overdrijven is ook een kunst zeg. Die jongen kwam in Portugal niet eens aan minuten. Voorlopig heeft Labyad nog alles te bewijzen.
    Het was gewoon dom van hem om naar Sporting te gaan. Als hij bij PSV bleef was hij nu veel verder in z'n ontwikkeling.

  27. #7227
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Sporting heeft het financieel niet bepaald breed. Ik weet niet hoeveel ze nog willen hebben, maar qua salaris is er natuurlijk het nodige vrij gekomen de afgelopen tijd met het vertrek van drie Brazilianen (non-EU'ers dus). Reis en de broertjes Alex en Anderson.
    Als er de laatste maanden geen verkoop is geweest dan beschikt PSV nog over 30% van de transferrechten van Labyad. Sporting kocht destijds maar 70% waarvan het een deel meteen doorverkocht aan een investeringsmaatschappij. Benieuwd hoe deze 'huur'constructie nu in elkaar steekt.

  28. #7228
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Als er de laatste maanden geen verkoop is geweest dan beschikt PSV nog over 30% van de transferrechten van Labyad. Sporting kocht destijds maar 70% waarvan het een deel meteen doorverkocht aan een investeringsmaatschappij. Benieuwd hoe deze 'huur'constructie nu in elkaar steekt.
    PSV speelt hierin verder geen rol aangezien het om huur gaat en (nog) niet om koop. Sporting zal blij zijn dat ze van het salaris af zijn van een speler die nooit gebruikt werd. Misschien dat ze hem ook wel zo makkelijk verhuren omdat ze er bij een verkoop nu amper iets aan over zouden houden (doordat PSV en die investeringsmaatschappij daarbij dus ook betrokken zijn). En na een goede periode bij Vitesse wellicht de transferwaarde wat hoger ligt over 1,5 jaar.

  29. #7229
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    PSV speelt hierin verder geen rol aangezien het om huur gaat en (nog) niet om koop. Sporting zal blij zijn dat ze van het salaris af zijn van een speler die nooit gebruikt werd. Misschien dat ze hem ook wel zo makkelijk verhuren omdat ze er bij een verkoop nu amper iets aan over zouden houden (doordat PSV en die investeringsmaatschappij daarbij dus ook betrokken zijn). En na een goede periode bij Vitesse wellicht de transferwaarde wat hoger ligt over 1,5 jaar.
    Er zijn tal van mogelijkheden hoe deze constructie precies in elkaar zal steken. Het is nu volstrekt onduidelijk wie er allemaal een belang heeft in deze speler. Het is al te triest voor woorden dat een mens min of meer eigendom kan zijn van drie verschillende partijen.

  30. #7230
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Er zijn tal van mogelijkheden hoe deze constructie precies in elkaar zal steken. Het is nu volstrekt onduidelijk wie er allemaal een belang heeft in deze speler. Het is al te triest voor woorden dat een mens min of meer eigendom kan zijn van drie verschillende partijen.
    Dat PSV een doorverkooppercentage heeft, wil niet zeggen dat zij zeggenschap hebben over Labyad natuurlijk. Als je dat bedoelt. Hij is eigendom van Sporting, op papier. Ik geloof wel dat die investeringsmaatschappij een dikke vinger in de pap heeft wat betreft de toekomst van zo'n speler. Eigenlijk moet PSV hopen dat Labyad de komende anderhalf jaar gaat knallen bij een concurrent zodat ze er zelf nog wat centen aan kunnen verdienen bij een verkoop.

  31. #7231
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik wil alleen zeggen dat de gehele voetbalwereld geen flauw idee heeft hoe dit precies in elkaar steekt. Mijn ome Jan is ook dusdanig vermogend dat die met gemak twee benen Labyad kan kopen. Het is dat een speler nog altijd zelf zijn handtekening moet zetten waardoor er voorlopig nog geen sprake is van mensenhandel.

    Huren voor anderhalf jaar is vrij opmerkelijk. Dat hij richting Vitesse gaat, zal toch ook niet louter toeval zijn.

  32. #7232
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Ik wil alleen zeggen dat de gehele voetbalwereld geen flauw idee heeft hoe dit precies in elkaar steekt. Mijn ome Jan is ook dusdanig vermogend dat die met gemak twee benen Labyad kan kopen. Het is dat een speler nog altijd zelf zijn handtekening moet zetten waardoor er voorlopig nog geen sprake is van mensenhandel.

    Huren voor anderhalf jaar is vrij opmerkelijk. Dat hij richting Vitesse gaat, zal toch ook niet louter toeval zijn.
    Die investeringsmaatschappij heeft volgens mij ook contacten met Chelsea, tenminste dat las ik. Geen idee wat er van waar is.

  33. #7233
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    op voorhand een prima versterking, ook richting het nieuwe seizoen.

  34. #7234
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Leerdam, Kashia, VD Heijden, V Aanholt, Pröpper, Vejinovic, Atsu, Ibarra, Piazon, Traore #hsvvit

  35. #7235
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    #easywin

  36. #7236
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Traore met een prima bal op Atsu, precies op maat. Jammer dat hij niet goed terug kopt anders was het bijna zeker een goal geweest.

  37. #7237
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Mooi schot van Traore. Goede speler hoor.

  38. #7238
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dat Beister, heet nou karma. Eerst met een schwalbe een penalty willen versieren en een minuut later zichzelf zwaar blesseren. Op het oog.

  39. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (10 januari 2014)

  40. #7239
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Scheidsie... had rood mogen zijn.

  41. #7240
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Schluss. 0-0 dus, twee degelijke potjes deze week, met de eerste helft tegen Wolfsburg als positieve uitschieter. Hopelijk wordt het voortgezet in Zwolle volgende week zaterdag.

  42. #7241
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Goed resultaat. Niet verloren tegen HSV en Wolsfburg, dat mag je een goede prestatie noemen. Ook omdat Vitesse leuk voetbal tegen ze speelden. Nu moeten ze deze lijn doorzetten in de Eredivisie. Hup Vitas.

  43. The Following User Says Thank You to Cudi For This Useful Post:


  44. #7242
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Bosz om de tafel met van Boxtel.
    Rare wereld toch, Menzis geeft geld aan Vitesse als sponsor geld.
    Geld van mensen die ziekte kosten willen verzekeren.

  45. #7243
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Bosz om de tafel met van Boxtel.
    Rare wereld toch, Menzis geeft geld aan Vitesse als sponsor geld.
    Geld van mensen die ziekte kosten willen verzekeren.
    Is ook gewoon een commercieel bedrijf natuurlijk.

  46. #7244
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    pilletje weer niet ingenomen?

  47. #7245
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Bosz om de tafel met van Boxtel.
    Rare wereld toch, Menzis geeft geld aan Vitesse als sponsor geld.
    Geld van mensen die ziekte kosten willen verzekeren.
    Verdiep je ou eens eerst in iets voordat je zulke onzin uitgekraamd.

    Menzis is een "partner" bij sociale projecten om jeugd meer aan het sporten te krijgen dit doen ze oa ook bij Twente.

Pagina 161 van 257 EersteEerste ... 61111151159160161162163171211 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •