Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #361
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ROB PENDERS WEER BIJ DE SELECTIE

    Rob Penders maakt donderdag weer deel uit van de selectie, als NAC in het Rat Verlegh Stadion speelt tegen Villarreal.

    EDIT:

    ZIEKENBOEG STUK LEGER

    De ziekenboeg is deze week een stuk leger geworden. Donny Gorter, Ferne Snoyl en Rob Penders hebben zich weer aangesloten bij de selectie.

    Voor Tommie van der Leegte, Kurt Elshot en Matthew Amoah komt de ontmoeting met Villarreal te vroeg. Daarnaast is ook Rogier Veenstra geblesseerd - hij ligt er door een hernia enkele weken uit.
    Laatst gewijzigd door Ricardinho; 19 augustus 2009 om 16:16 Reden: toevoeging

  2. #362
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Volgens betrouwbare bronnen heeft NAC belangstelling voor Cambuurspeler Nassir Maachi.

  3. #363
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Volgens betrouwbare bronnen heeft NAC belangstelling voor Cambuurspeler Nassir Maachi.
    is het een goede speler?, zag namelijk dat het een aanvaller is.

  4. #364
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Buitenspeler met een individuele actie. Hij is nog jong, jaartje of 23 ofzo. Wel een hele wisselende voetballer. Hij is of heel goed of hij is dramatisch.

  5. #365
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Pim Bouwman tekent voor twee jaar.

    Pim Bouwman heeft vanmiddag zijn contract getekend dat hem voor twee jaar aan NAC bindt. Met Bouwman legt NAC opnieuw een jonge talentvolle voetballer voor de toekomst vast. Pim Bouwman tekent contract voor twee jaar

    Als 10-jarig voetballertje kwam de nu 18-jarige Bouwman over van RCS. Vervolgens doorliep hij de hele jeugdopleiding van NAC. De middenvelder, die nog een jaar in de A-jeugd zou mogen uitkomen, traint mee met de selectie en speelde in de voorbereiding al een paar oefenwedstrijden mee. Daarnaast maakt hij regelmatig zijn opwachting in Jong NAC.
    Onlangs werd Bouwman geselecteerd voor Oranje tot 19 jaar dat van 5 tot 8 september meedoet aan een vierlandentoernooi in Ierland.

  6. #366
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC BREEKT CONTRACT KWAKMAN OPEN!

    Nieuws uit Vila-real! NAC heeft het contract met middenvelder Kees Kwakman opengebroken en met twee jaar verlengd.
    NAC breekt contract Kwakman open!

    Het contract van de Volendammer liep al tot medio 2011 en expireert nu dus medio 2013. "In mijn vorige contract was een bepaling opgenomen dat NAC opnieuw met me om de tafel zou gaan zitten als ik een x-aantal wedstrijden had gespeeld", vertelt Kwakman. "Het was dus duidelijk dat we in gesprek zouden gaan. In die eerste bespreking gaf NAC aan dat ze mijn contract niet alleen wilden opwaarderen, maar ook verlengen. Prachtig natuurlijk. Een mooie blijk van waardering voor hetgeen in afgelopen seizoen en tijdens de voorbereiding heb laten zien."

    Mogelijk wilde NAC het contract óók verlengen vanwege de sluimerende interesse die er de afgelopen maanden was voor de middenvelder. "Mogelijk, maar dat is een zaak van NAC natuurlijk. Al ben ik blij dat mocht er een club voor me komen, NAC daar dan ook beter van wordt", aldus Kwakman. Over de hoogte van het contract, alsmede mogelijke clausules, doet NAC zoals gebruikelijk geen mededelingen. Voor meer Kees Kwakman, zie later vanavond TV-NAC!
    dit is een goed zaak voor NAC, Kwakman heeft het bewezen aan te kunnen.

  7. #367
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Terugkeer Leonardo nabij?


    Leonardo en NAC hebben afgelopen middag onder het genot van een koppie koffie met elkaar gesproken. Onderwerp van gesprek is een eventuele nieuwe samenwerking. We zijn benieuwd! Het zou aanvallend namelijk wat meer mogelijkheden bieden.

    Als hij tekent kan hij gelijk terugkeren in de arena op 13 september!

    Een voorhoede: Lurling - Amoah - Leonardo. niet onaardig

  8. #368
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Leonardo en NAC zijn inmiddels akkoord, volgens BN/De Stem! Hij zou voor liefst vier jaar tekenen.
    Ik ben benieuwd. Voetballend is die jongen een aanwinst voor NAC, maar aan de andere kant kan hij ook zo voor problemen zorgen binnen de hechte/nuchtere en stabiele NAC-selectie...

    Idabdelhay zou worden verhuurd aan RKC.

  9. #369
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Leonardo en NAC zijn inmiddels akkoord, volgens BN/De Stem! Hij zou voor liefst vier jaar tekenen.
    Ik ben benieuwd. Voetballend is die jongen een aanwinst voor NAC, maar aan de andere kant kan hij ook zo voor problemen zorgen binnen de hechte/nuchtere en stabiele NAC-selectie...

    Idabdelhay zou worden verhuurd aan RKC.
    Maar juist het feit dat de selectie hecht en volwassen is maakt dat iemand als Leonardo niet de kans zal krijgen zijn nukken te tonen. Voetballend een aanwinst ofschoon hij natuurlijk tekort komt voor de top in Nederland, maar samen met jongens als Lurling, Amoah, de Graag, Gorter en Kwakman zal hij zeker tot zijn recht gaan komen.
    Zou wat zijn als Schilder en Leonardo de volgende competitiewedstrijd in de arena van Ajax gaan winnen....

  10. #370
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Maar juist het feit dat de selectie hecht en volwassen is maakt dat iemand als Leonardo niet de kans zal krijgen zijn nukken te tonen. Voetballend een aanwinst ofschoon hij natuurlijk tekort komt voor de top in Nederland, maar samen met jongens als Lurling, Amoah, de Graag, Gorter en Kwakman zal hij zeker tot zijn recht gaan komen.
    Zou wat zijn als Schilder en Leonardo de volgende competitiewedstrijd in de arena van Ajax gaan winnen....
    Dat zou dan niet aan hun, maar aan het huidige Ajax liggen...

    Schilder is een leuke back voor NAC en Leo is voor dat niveau ook een gevaarlijk mannetje, maar voor het Ajax-niveau kwamen beiden toch ietsje te kort, hoor.

  11. #371
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Dat zou dan niet aan hun, maar aan het huidige Ajax liggen...

    Schilder is een leuke back voor NAC en Leo is voor dat niveau ook een gevaarlijk mannetje, maar voor het Ajax-niveau kwamen beiden toch ietsje te kort, hoor.
    Voor het gewenste Ajax-nivo komen ze inderdaad tekort. Maar zie op dit moment nog geen duidelijk betere rechtsbuiten en linksback bij Ajax.

  12. #372
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Voor het gewenste Ajax-nivo komen ze inderdaad tekort. Maar zie op dit moment nog geen duidelijk betere rechtsbuiten en linksback bij Ajax.
    Emanuelson deed het prima als linksback, en Atouba is in principe ook een betere voetballer dan Schilder. En om Leonardo beter te noemen dan Suarez (die bij Ajax als een soort van rechtsbuiten speelt, als het 4-3-3 wordt aangehaald) is gekkenwerk.

  13. #373
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Emanuelson deed het prima als linksback, en Atouba is in principe ook een betere voetballer dan Schilder. En om Leonardo beter te noemen dan Suarez (die bij Ajax als een soort van rechtsbuiten speelt, als het 4-3-3 wordt aangehaald) is gekkenwerk.
    Als je Suarez als rechtsbuiten wilt neerzetten heb je natuurlijk gelijk. Atouba moet nog maar blijken. En Urby wil geen back spelen en ik vind hem persoonlijk ook geen verdediger.
    Maar goed. Ik ben blij met Schilder bij NAC. En ik denk dat-ie gewoon solide en vrij eenvoudig mee zou kunnen komen bij Ajax.

  14. #374
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vallès wil niet weglopen maar slagen bij NAC

    Enric Vallès Prat blijft dit seizoen gewoon bij NAC Breda. De jonge Spanjaard stond op de nominatie om te vertrekken en keek de afgelopen periode eens goed rond, maar heeft voor zichzelf besloten dat hij in het Rat Verlegh Stadion wil blijven. “Ik wil hier slagen”, legt de middenvelder uit op de website van zijn club. Vallès werd vorig jaar zomer weggeplukt uit de jeugdopleiding van Barcelona en kende een moeizaam eerste jaar in Nederland. De Spanjaard werd geplaagd door enkele blessures en kon toen hij fit was niet echt overtuigen. Tot dusver kwam hij slechts tot 28 speelminuten in het eerste, verdeeld over drie invalbeurten.

    De middenvelder ging vorige week op uitnodiging even rondkijken en meetrainen bij een club uit de Premier League. "Maar ik heb besloten om toch bij NAC te blijven", vertelt Vallès. "Het was leuk daar, maar ik weet nu dat ik in Breda wil blijven. Ik wil hier slagen en daar ga ik alles voor doen. Ik heb het goed naar mijn zin in Breda én bij de club, dus eigenlijk is er geen reden om weg te gaan. Ik heb ook hier de gelegenheid om me door te ontwikkelen, maar dan moet ik mezelf daar ook compleet aan overgeven. Dat ga ik nu weer doen, precies zoals ik dat vorig seizoen deed."

    "Het is natuurlijk nooit fijn als je ziet dat er andere spelers worden aangetrokken voor de positie waarop jij ook kunt spelen", vervolgt hij. "Voor mijn ontwikkeling is het belangrijk om te blijven spelen en om ook stapjes te maken qua niveau. Wat dat betreft zag het er even niet zo goed uit. Mijn bezoek aan Engeland moet je in dat licht zien. Maar ik moet niet weglopen, ik moet knokken. Ik ga nu de draad weer oppakken.”

  15. #375
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Twente liep opnieuw blauwtje bij Amoah'

    FC Twente hoopte zich kort voor de transferdeadline nog te kunnen versterken met een nieuwe spits. De Tukkers kwamen volgens BN/De Stem naar Breda om te praten over een transfer van Matthew Amoah, maar de Ghanees wilde zelfs niet vertrekken. Twente keerde zodoende teleurgesteld huiswaarts.

    NAC had de aanbieding van Twente in eerste instantie nog in beraad genomen, maar moest de runner-up van het afgelopen seizoen teleurstellen na een gesprek met Amoah. De hoofdrolspeler van het verhaal wil het seizoen perse bij NAC afmaken en liet een transfer afketsen. De 28-jarige Afrikaan maakt voorlopig echter geen haast om zijn contract te verlengen.

    Amoah stond vorig seizoen ook al in de belangstelling van Twente, maar destijds kwam het ook niet tot een overgang. Ook dit seizoen vingen de Tukkers bot. Amoah heeft een aflopend contract bij NAC en speelde tot dusver 53 competitieduels voor de club. Daarin wist de voormalig spits van Borussia Dortmund en Vitesse 27 keer te scoren.

  16. #376
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    leonardo: 'mijn gevoel zei: Nac!'

    de braziliaanse aanvaller is maar wat blij dat hij terug is bij nac. De afgelopen weken trainde hij al mee in zundert.
    Leonardo: 'mijn gevoel zei: Nac!'

    "het was als een warm bad", zegt leonardo. "ik voelde me meteen weer thuis bij nac. Weet je, in breda heb ik zo'n mooi jaar gehad en zoveel waardering gevoeld! Zoiets blijft je altijd bij. Goed, dan ga je weg bij ajax en ga je op zoek naar iets nieuws. Het allerbelangrijkste daarbij was dat ik een club zou vinden waar ik me net zo goed zou voelen als bij nac. De clubs die voorbij kwamen, konden daar niet aan beantwoorden, dus waar zou je je dan beter kunnen voelen dan bij nac zelf?"

    dat leonardo een vierjarig contract bij nac tekent, zegt hem op zich nog niet zo veel. "ach, het is de voetbalwereld, hè. Je weet het nooit. Natuurlijk teken ik dat contract met de intentie om hier vier jaar te spelen, maar of dat ook gebeurt, wie zal het zeggen? Ik ben geen waarzegger. Ik leef ook meer bij de dag. Ik wil nu lekker voetballen en me weer goed in mijn vel voelen. Bij nac kan dat. De komende jaren heb ik de zekerheid dat ik bij nac speel, zo zie ik het en dat is een heerlijk gevoel, echt."

  17. #377
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    grapje kwakman verkeerd begrepen

    hij maakte een grapje, maar bij goal.com werd er een echt item aan gewijd: 'kwakman was klaar met suarez'.
    Grapje kwakman verkeerd begrepen

    kees kwakman werd na afloop van de wedstrijd voor de microfoon van rtv noord-holland gehaald. Hoe hij het duel met suarez had ervaren, werd gevraagd. Waarop kwakman grapte te hebben gedacht: "als je nog één keer door mijn benen speelt, breek ik je benen. Neen, geintje." om te vervolgen: Maar serieus, dit voetbal was niet best.

    Het grapje werd echter plat, zonder de gepaste ondertoon op goal.com gezet. En zoals dat tegenwoordig op internet gaat, ook nog eens flink door gecopypasted naar allerlei sites, waarbij de opmerking al helemaal niet meer in haar perspectief werd gezet - met de tegenwoordig blijkbaar bijpassende reacties.

    "erg vervelend", zegt kees kwakman, "want zo'n speler ben ik helemaal niet. Je maakt een grapje, je meent er niets van en dan gaat zoiets door een slecht meeluisterende journalist een eigen leven leiden. Daarom: Neen, ik zou nooit de benen van suarez willen breken. En van een ander ook niet."

  18. #378
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard


    99 wedstrijden in NAC 1 voor Jelle ten Rouwelaar


    afgelopen zondag tegen ajax speelde jelle ten rouwelaar zijn 99e officiële wedstrijd voor nac. Dit betekent dat normaal gesproken jelle komende zaterdag tegen roda jc zijn 100e wedstrijd voor nac gaat spelen.

    Jelle kwam in het seizoen 2007-2008 over van austria wien. Mede door een blessure van 1e keeper edwin zoetebier maakte jelle op 26 augustus 2007 zijn debuut in de uitwedstrijd tegen feyenoord.

    In de loop der tijd ontwikkelde jelle ten rouwelaar zich als een zeer betrouwbare keeper voor nac en werd jelle de onbetwiste nummer 1 voor de keeperspositie bij nac. De 99 wedstrijden die jelle tot op heden heeft gespeeld verdeelde hij over 72 competitie-, 10 beker-, 10 play-off- en7 europese wedstrijden.

    Jelle, namens het nac museum hartelijk gefeliciteerd.

  19. #379
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ER IS ER EEN JARIG…

    En dat is NAC. De NOAD Advendo Combinatie viert vandaag haar 97ste verjaardag.
    Er is er een jarig…

    De club ontstond op 19 september 1912 na de fusie tussen NOAD (Nooit Ophouden Altijd Doorzetten) en ADVENDO (Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning).

    De locatie van het 97ste verjaardagsfeestje is het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. Daar treedt de ploeg van Robert Maaskant vanavond aan tegen Roda JC.

    Over drie jaar bestaat NAC 100 jaar. Achter de schermen zijn inmiddels de eerste voorbereidingen getroffen om het 100-jarig bestaan op een typisch geelzwarte wijze te gaan vieren.
    er is er een jarig:clap: :cheers:

  20. #380
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricxz92 Bekijk bericht
    ER IS ER EEN JARIG…



    er is er een jarig:clap: :cheers:
    Gefeliciteerd. Mooie club NAC. In 2012 dan maar de beker winnen.

  21. #381
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    OPEN DAG NAC BREDA DIT JAAR OP 10 OKTOBER

    De Open Dag van NAC staat dit jaar in het teken van het vernieuwde Rat Verlegh Stadion. Op 10 oktober kunnen supporters een kijkje nemen hoe fase 1 van de verbouwing is uitgepakt.

    NAC Breda wil graag vol trots haar vernieuwde Rat Verlegh stadion laten zien, waarin tot nu toe vijf miljoen euro is geïnvesteerd. Tijdens de Open Dag is er dan ook zeker de mogelijkheid tot het volgen van een stadiontour. De tour leidt de bezoeker onder meer langs het vertrouwde NAC museum, maar ook langs de vernieuwde kleedkamers, hoofdgebouw en een nieuwe ruimte die gebruikt gaat worden voor zakelijke lunch.

    Na een geslaagde Open Dag van vorig jaar, met zo’n 25.000 bezoekers, verwacht NAC Breda ook dit jaar weer een grote opkomst. De Open Dag start om 15.00 uur en wordt opgesplitst in zes zones. Zo is er een gebied voor sponsoren, Teamplay@NAC en de NAC Street League. Bovendien is er een Fanzone, een Kidsclub plein en een Yellow Army Area. De mannen van trainer Robert Maaskant worden op het grote podium met twee enorme videowalls aan het publiek gepresenteerd. Naast de presentatie zijn de spelers en staf natuurlijk de gehele dag beschikbaar voor het zetten van handtekeningen.

    Met volop muziek en een inrichting als een voetbalkermis, biedt het terrein rond het Rat Verlegh stadion talloze activiteiten voor jong en oud. Voor de kleinste kinderen zijn er springkussens, stormbanen en levend tafelvoetbal op het Kidsclub plein. Tevens kunnen ze zich daar inschrijven voor de ‘leukste Kidsclub van Nederland’. De wat oudere kinderen kunnen zich in de Yellow Army Area vermaken met Rodeo rijden, Panna kooien, een klimpiramide en Bunji-soccer. Op parkeerterrein P5 wordt het nieuwe seizoen van de NAC Street League geopend en zijn er demonstratiewedstrijden te bewonderen. Bijzonder is ook het Teamplay plein, waar alle maatschappelijke projecten van NAC zich presenteren.
    Kortom:
    Open Dag NAC Breda
    Zaterdag 10 oktober
    Aanvang: 15.00 uur Einde: 22.00 uur
    Plaats: Rat Verlegh Stadion

  22. #382
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC schorst Ton van Eenennaam

    Oud-NAC-keeper en tegenwoordig stadionbeheerder Ton van Eenennaam is door NAC geschorst op verdenking van fraude. NAC wil vooralsnog geen mededelingen over de exacte verdenking doen, zo meldt communicatiemanager Willem Reijn ons namens NAC desgevraagd.

    Willem Reijn:"Inderdaad is Ton door NAC geschorst. NAC heeft een extern bureau opdracht gegeven voor een onderzoek naar mogelijke fraude. Daaruit is een serieuze verdenking voortgekomen. De komende week zal het onderzoek versneld worden doorgezet. Wij doen geen nadere mededelingen over het onderzoek of over de verdenkingen."

    Wij kennen de exacte verdenking niet en durven niet te speculeren over de vraag of de schorsing terecht is. Er wordt gesuggereerd dat persoonlijke motieven van andere NAC-medewerkers een rol spelen. Of dit juist is, kunnen wij al helemaal niet beoordelen.
    dat zou erg jammer zijn. :o

  23. #383
    jordi189's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 november 2007
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    rip dominque

    Morgen is het precies 11 jaar geleden dat Dominqiue ons verliet.



    Op 28 september 1998, na 28 minuten te hebben gespeeld voor Jong NAC, gaf Dominique aan dat hij moeite had met ademhalen. Toenmalig trainer Ruud Brood haalde hem naar de kant, en Dominique ging op een stoel zitten om bij te komen. Opeens greep Dominique naar zijn borst en viel van zijn stoel af. Direct belde men voor een ambulance en paste men eerste hulp bij Dominique toe. Het mocht helaas niet baten, de Zeeuwse voetballer overleed diezelfde maandagavond aan een hartstilstand.

    De volgende dag sloeg dit tragische nieuws in als een bom. De officiële NAC-website en de site van De Rat openden een condoleanceregister waarop supporters hun medeleven konden betuigen. Ook de centrale hal van het stadion werd hiervoor ingericht. Enorm veel mensen maakten er gebruik van en lieten zien dat NAC in deze moeilijke tijden een zeer hechte familie is.

    Dominique Diroux werd op 16 februari 1978 in het Duitse Neuwied geboren en kreeg daarmee de Duitse nationaliteit. Zijn moeder kwam ook uit Duitsland, zijn vader kwam echter uit Martinique. Toen zij ook nog eens naar Nederland verhuisden kon je gerust spreken van een internationale familie. De familie Diroux kwam in Zeeland terecht waar de jonge Dominique zijn eerste voetbalschreden zette op de velden van het uit Vlissingen afkomstige Walcheren. Na 11 jaar had hij het daar gezien en verkaste naar Middelburg om in 1996 naar NAC te verhuizen.

    Op 12 oktober 1996 maakte Diroux zijn debuut in het eerste van NAC. In totaal zou hij acht invalbeurten mogen maken waarin hij 101 minuten aan spelen toekwam. Hij werd al snel bestempeld als hét talent voor de toekomst. Het mocht echter niet zo zijn.

    Bij de laatste plechtigheid voor Dominique brachten familie, vrienden, kennissen, spelers en veel NAC-fans hun laatste groet aan de Zeeuw. Op 14 oktober, ruim 2 weken na het overlijden van Diroux, speelde NAC thuis tegen MVV. Bij aanvang van de wedstrijd zongen duizenden NAC-fans Dominique toe. Ruim een jaar later speelde NAC tegen Dordrecht '90. De NAC-fans waren Dominique niet vergeten. Weer klonk vlak voor aanvang van de wedstrijd de naam van Dominique Diroux door het stadion. De meeste NAC-supporters wisten echter niet dat de gehele familie van Dominique op de tribune zat. Na afloop van het duel liet de familie via een open brief aan NAC en De Rat hun dank blijken dat Dominique nog steeds deel uitmaakt van de NAC-familie. Dat laatste zal nooit veranderen.

  24. #384
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    gasten én nac niet content met uitvak

    het nieuwe uitvak is nog niet naar zin van de gasten én van nac zelf. Nac bood daarom vandaag vóór de wedstrijd aan om alle kaartjes terug te betalen.

    Nac had geconstateerd dat het folie op de kunststof wand van het uitvak bij bepaalde lichtinval het kijken naar het veld te zeer bemoeilijkte. Verder hing het dubbele net te nadrukkelijk in beeld. "zo was het niet de hospitality die bij nac past", zegt directeur theo mommers. Vandaar dat feyenoord te voren was gemeld dat de supporters hun geld terug zouden krijgen.

    Nac had er nog een leuke ingebruikname van willen maken. De 750 feyenoord-supporters waren ontvangen met een worstebroodje als tractatie. Maar de feyenoorders vonden het zicht te min, zelfs om gratis hun ploeg aan te moedigen en wilden terug met de bus. Vlak voor de wedstrijd bleken de supporters daar bij nader inzien over verdeeld en wilde een aantal toch alsnog het uitvak in. De politie heeft aan de begeleiding van de rotterdamse gasten de handen vol gehad, maar geweld, gewonden of arrestaties waren niet aan de orde.

    Uiteindelijk zijn er zo'n driehonderd supporters teruggereisd en heeft de rest alsnog de wedstrijd gezien. Zij hadden geluk: Feyenoord won in breda met 0-2.

    Nac-directeur theo mommers zegt dat het uitvak vóór de volgende thuiswedstrijd zal zijn verbeterd. Op 17 oktober komt vitesse op bezoek.

  25. #385
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    KEES KWAKMAN ONDERTEKENT VERLENGD CONTRACT

    Het werd al bekend op de dag dat NAC afreisde naar Villarreal, maar Kees Kwakman heeft nu zijn verlengde en verbeterde contract ook met zijn handtekening bezegeld.
    Kees Kwakman ondertekent verlengd contract

    Kees Kwakman kwam in 2008 over van RBC en tekende toen een contract voor drie jaar. In het contract was vastgelegd dat Kwakman een verbeterd contract zou krijgen als het goed ging. Want technisch directeur Earnest Stewart betreft gaat het meer dan goed, want de termijn van het contract van de voormalige Volendammer werd meteen ook verlengd tot 2013.

  26. #386
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Opstootje in Breda levert Schilder mogelijk straf op
    Robert Schilder wacht de komende dagen in spanning af wat zijn werkgever NAC Breda met hem van plan is. De speler was zondagavond samen met Jong NAC-aanvaller Edinho Pattinama betrokken bij een opstootje in de binnenstad van Breda. Laatstgenoemde mocht om die reden maandag niet meespelen met zijn ploeg in de wedstrijd tegen Jong RKC. “Los van wat er gebeurd is, hoort een speler een dag voor een wedstrijd niet in de stad te zijn”, verduidelijkte technisch directeur Earnest Stewart in BN/De Stem. De beleidsvoerder wil echter eerst de precieze toedracht van de schermutselingen op de Vismarkt achterhalen alvorens er tot verdere maatregelen wordt besloten.

    “Maar het spreekt voor zich dat dit soort zaken niet bevorderlijk is voor het imago van NAC. Ook buiten werktijd moeten onze spelers beseffen dat het bekende figuren zijn”, vervolgt Stewart. Volgens Pattinama, die afgelopen seizoen vijf wedstrijden in het eerste speelde en regelmatig tot de selectie behoort, was er weinig aan de hand.

    “Er was gewoon een klein opstootje, maar ineens stond er minstens twintig man om ons heen. De politie was er snel bij en heeft ons voor de veiligheid naar huis gebracht.” Volgens Pattinama zou een groep Feyenoord-fans de twee spelers in het nauw hebben gedreven. Schilder weigerde te reageren tegenover de regionale krant.

  27. #387
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricxz92 Bekijk bericht
    KEES KWAKMAN ONDERTEKENT VERLENGD CONTRACT

    Het werd al bekend op de dag dat NAC afreisde naar Villarreal, maar Kees Kwakman heeft nu zijn verlengde en verbeterde contract ook met zijn handtekening bezegeld.
    Kees Kwakman ondertekent verlengd contract

    Kees Kwakman kwam in 2008 over van RBC en tekende toen een contract voor drie jaar. In het contract was vastgelegd dat Kwakman een verbeterd contract zou krijgen als het goed ging. Want technisch directeur Earnest Stewart betreft gaat het meer dan goed, want de termijn van het contract van de voormalige Volendammer werd meteen ook verlengd tot 2013.
    Goede zaak om hem vast te leggen tot 2013. Een hele goede speler, kopsterk, slim en een goede mentaliteit. Hopelijk heeft NAC geen gelimiteerde transfersom in het contract opgenomen. Ik denk dat deze jongen NAC nog de nodige centen gaat opleveren.

  28. #388
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Maaskant zet Pattinama terug naar tweede elftal

    NAC Breda-coach Robert Maaskant heeft Edinho Pattinama voor een maand teruggezet naar het tweede elftal. Pattinama krijgt de straf omdat hij zondagavond, een dag voor het duel van het tweede team, ging stappen in het centrum van Breda. Pattinama en teamgenoot Robbert Schilder kregen ruzie in de stad. Pattinama liep bij de ongeregeldheden enkele klappen op. De clubleiding van de Bredase club liet de twintigjarige Pattinama maandagavond al niet aantreden met het beloftenelftal.

    Over een mogelijke straf voor Schilder, die dezelfde dag tegen Feyenoord in actie kwam, is vooralsnog niets bekend. Volgens Pattinama, die afgelopen seizoen vijf duels in het eerste speelde en regelmatig tot de selectie behoort, was er weinig aan de hand.
    ook niet slim he Edinho.

  29. #389
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC verwacht 'binnen afzienbare tijd' overeenstemming met Matthew Amoah te bereiken over een nieuw contract, zo meldt VI deze week. De Ghanees heeft een aflopende verbintenis.
    Stewart houdt nog een slag om de arm:"We willen heel graag verlengen en die intentie heeft Matthew zelf ook. Of het zal lukken, is een ander verhaal. Dan gaat het om andere zaken, zoals geld. Maar daar is nog niet over gesproken." Amoah, die al een keer of honderd liet weten te willen blijven:"Mijn gezin en ik hebben het heel goed naar ons zin in Breda. Ik wil ook best langer blijven, maar dat ligt aan de club. Als ze met een goede aanbieding komen, wil ik zeker bijtekenen. Voorlopig richt ik me gewoon op NAC. Ik wil er een mooi seizoen van maken en opnieuw kwalificatie voor de Europa League afdwingen."

  30. #390
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Stadionverbod voor bestormers vak i

    drie mannen die de leiding hadden bij een 'overval' vanuit van g op vak i om de confrontatie te zoeken met feyenoord-supporters kunnen een stadionverbod van zeker anderhalf jaar tegemoet zien.

    Zoals bekend was het zondagmiddag onrustig rond het uitvak. Feyenoord-supporters weigerden in eerste instatie om plaats te nemen in het uitvak omdat zij meenden onvoldoende zicht te hebben op het speelveld. Bij de rust meldde zich toch een groep rotterdammers, die hun komst luister bij zetten door hard tegen de lexanplaten te schoppen en te slaan. Daarop ging een groep mannen vanuit vak g/gg naar vak i om de confrontatie te zoeken.

    In vak i zaten leden van de jeugd van nac met hun ouders en kinderen van de kids club die de line-up op het veld hadden mogen vormen, eveneens met hun ouders. Kinderen en moeders werden bij de 'aanval' zonder pardon opzij geduwd, velen van hen vluchtten weg van het vak, uit angst voor de dreiging en mogelijk geweld. Supportersorganisaties van nac hadden juist bij hun aanhang erop aangedrongen dat de supporters weg zouden blijven van dit vak.

    Nac neemt het gedrag van de mensen die zich zo op vak i hebben gedragen, hoog op. Nac heeft de voorbije dagen vele brieven gekregen van verontwaardigde ouders die met huilende kinderen gevlucht. "terwijl dit juist een feest had moeten zijn." alle brievenschrijvers krijgen in de komende week persoonlijk antwoord.

    Nac heeft nu drie leiders van de vandalen geïdentificeerd. Zij zijn aangemeld bij de knvb en kunnen een landelijk stadionverbod tegemoet zien van tenminste achttien maanden, die al bij de volgende thuiswedstrijd ingaat. Het is mogelijk dat er nog meer stadionverboden zullen volgen.

    Om het vak beter te beschermen, worden hekken aangebracht die in geval van een calamiteit kunnen worden gesloten. Ook zal een rij stoelen voor het uitvak verdwijnen, omdat de geluidsoverlast vanuit het uitvak dreigend kan overkomen op kinderen. Het principe van dat het mogelijk moet zijn om gewoon rond te lopen door het stadion blijft overeind. Daarbij hoort de rest van het seizoen ook een strakkere controle op de opgangen van de verschillende tribunes.

  31. #391
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC ontslaat stadionbeheerder
    06-10-2009

    nac breda heeft vandaag stadionbeheerder ton van eenennaam ontslagen. Een onderzoek van een onafhankelijk extern recherchebureau heeft ernstige feiten van fraude opgeleverd, waardoor deze stap onvermijdelijk was. Nac zal ook aangifte doen bij de politie.

    Nac betreurt dat na zoveel jaren van samenwerking een einde aan de relatie moet komen.
    De functie van stadionbeheerder wordt waargenomen door colin van dorst.

  32. #392
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ton van Eenenaam. Triest einde voor deze oud-doelman van NAC. How low can you gow....

  33. #393
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Ton van Eenenaam. Triest einde voor deze oud-doelman van NAC. How low can you gow....
    idd heel triest, maar ook de reden. :o fraude van stadionbeheerder....
    Laatst gewijzigd door Ricardinho; 11 oktober 2009 om 00:04

  34. #394
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC maakt bezwaar tegen regeling de Treffers

    nac heeft deze week bij de knvb en voetbalclub de treffers officieel bezwaar gemaakt tegen de regelingen voor supporters. Nac krijgt te weinig kaarten, terwijl de opgelegde bus-combi volgens nac schromelijk overdreven is.

    Hoofdklasser de treffers uit groesbeek ontvangt nac voor de beker op dinsdag 27 oktober. De wedstrijd begint om 20.00 uur. Volgens de knvb-regelingen heeft nac voor deze wedstrijd recht op 400 kaartjes. In eerste instantie leek dat ook goed te gaan, totdat de gemeente groesbeek met draconische eisen kwam. Daardoor verstrekte de treffers nog maar 300 kaartjes en werd bovendien een bus-combi opgelegd.

    Tegen beide zaken maakt nac bezwaar. Nac speelt om mysterieuze redenen al bovenmatig veel uitwedstrijden voor de beker (25 van de laatste 30 lotingen). Dat betekent dat maar een beperkt aantal supporters nac kan steunen bij de bekerwedstrijden. Dat het aantal ook nog eens om verkeerde redenen wordt teruggebracht, vindt nac niet juist.

    De bus-combi is volgens nac ook overbodig. Ook met een auto-combi zou de vervoersstroom van supporters beheersbaar zijn. Het is voor supporters al lastig om doordeweek naar een uitwedstrijd te gaan. Bovendien werken supporters op vele plaatsen in het land, waardoor het voor vele mensen onmogelijk is om via breda de wedstrijd te bezoeken. Vandaar dat nac ook hier tegen bezwaar heeft aangetekend.
    Bijna tienduizend fans op open dag

    een kleine tienduizend supporters hebben vanmiddag en vanavond de open dag van nac bezocht. Nac is tevreden over de opkomst.
    Bijna tienduizend fans op open dag
    meer foto's

    de weergoden waren nac uiteindelijk toch nog gunstig gezind. Een uur voor de open dag aanving, waren de hemelsluizen nog wagen wijd open gezet. Maar los van een enkel miezerig spatje bleef het verder droog.

    Centrale activiteit van de open dag is de handtekeningsessie. Binnen de kortste keren vormde zich een rij van dik vijftig meter, die voortdurend werd aangevuld. Niet dat de kinderen daar erg van onder de indruk waren. “hé, het lijkt hier net de eftelingâ€, klonk het in de rij. Kinderen zijn wat dat betreft wel wat gewend. Maar de anderhalf uur die uitgetrokken was voor het zetten van handtekeningen op spelerskaarten, posters, shirts en voetballen was weer veel te kort. Uiteindelijk waren de spelers tweeënhalf uur in touw om de fans te bedienen.

    Natuurlijk waren er nog heel veel andere activiteiten. De eerste ronde van de nac street league ging van start op parkeerterrein p5. De nac-geledingen presenteerden zich: Van nac museum tot breda loco’s, van supportersvereniging tot kids club.

    Een mooi hoogtepunt in de beste nac-traditie was de stand van fanzine de rat. Zij hadden een ‘bokito-uitvak’ gebouwd waarbij supporters tegen de doorzichtige kunststof platen mochten bonken als bokito zelf. Opmerkelijk dat een tamelijk jong nac-brakske er volledig door de plaat wist te slaan.

    De spelerspresentatie had nog een speciaal tintje. Het nac museum had de complete selectie plus technische staf weten te strikken om lid te worden van het museum. Dat het een voorbeeld is voor anderen, was het motto. De mannen van het nac museum zijn de hoeders van de geschiedenis en van de nac-cultuur.

    Dat nac museum was ook het begin van de stadiontour, die duizenden bezoekers hebben gelopen. Niet helemaal af, zoals bekend, maar toch leuk om te zien hoeveel er wel niet veranderd is in met name het hoofdgebouw. Bij de stand van architect pascal grosfeld was het eindplaatje van het stadion te zien.

  35. #395
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC eindelijk verlost van financiële zorgen

    NAC Breda is eindelijk van de grootste financiële sores verlost. De club stond jarenlang onder curatele van de voetbalbond en was genoodzaakt te blijven saneren, maar vrijdag maakte directeur Theo Mommers bekend dat alle schulden zijn weggewerkt.
    NAC kampte de voorbije zeven jaren met grote tekorten, en werd om die reden scherp in de gaten gehouden door de KNVB. Na veel saneren, bezuinigen en verantwoord investeren kon de club vrijdagochtend eindelijk weer eens een positief eigen vermogen van zes ton overleggen. Dat meldt Omroep Brabant.

    De Brabanders zijn van plan om de begroting komend jaar op te schroeven van zeventien naar twintig miljoen euro. Dit is mogelijk omdat het stadion zal worden uitgebreid tot 20.000 zitplaatsen. Daarnaast trekt de club de laatste jaren ook steeds meer sponsors aan.
    goed nieuws

  36. #396
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC eindelijk verlost van financiële zorgen

    NAC Breda is eindelijk van de grootste financiële sores verlost. De club stond jarenlang onder curatele van de voetbalbond en was genoodzaakt te blijven saneren, maar vrijdag maakte directeur Theo Mommers bekend dat alle schulden zijn weggewerkt.
    NAC kampte de voorbije zeven jaren met grote tekorten, en werd om die reden scherp in de gaten gehouden door de KNVB. Na veel saneren, bezuinigen en verantwoord investeren kon de club vrijdagochtend eindelijk weer eens een positief eigen vermogen van zes ton overleggen. Dat meldt Omroep Brabant.

    De Brabanders zijn van plan om de begroting komend jaar op te schroeven van zeventien naar twintig miljoen euro. Dit is mogelijk omdat het stadion zal worden uitgebreid tot 20.000 zitplaatsen. Daarnaast trekt de club de laatste jaren ook steeds meer sponsors aan.
    goed nieuws

  37. #397
    flare83's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 oktober 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    NAC na zeven jaar weer in zwarte cijfers
    16 oktober 2009


    De financiële problemen van NAC Breda zijn uit de wereld. De Brabantse club heeft voor het eerst in acht jaar het seizoen afgesloten met een positief eigen vermogen. NAC sloot het seizoen 2008/ 2009 af met een vermogen van zes ton. De club verwacht daardoor terug te keren in de 'gezonde' categorie 3 van de KNVB.


    "We behoren nu tot de beperkte groep betaalde clubs met een positief eigen vermogen", zegt directeur Theo Mommers trots. Na meer dan vijf jaar van geldtekorten, is de zaak nu op orde. "We kunnen nu eindelijk als een normaal bedrijf opereren. We kunnen onze rekeningen weer op tijd gaan betalen."

    NAC boekte over het seizoen 2008/2009 een netto-winst van 5.835.000 euro bij een netto-omzet van 16.660.000 euro. De winst is het resultaat van drie belangrijke factoren: de verkoop van de ontwikkelrechten Stadionkwartier aan projectontwikkelaar HEJA ter waarde van 4,2 miljoen euro, het activeren van toekomstige belastingvoordelen (1,2 miljoen euro) en een reguliere exploitatiewinst

  38. #398
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Goede berichten lees ik hier over NAC. Eindelijk financieel weer in de zwarte cijfers. Theo Mommers is vaak verguisd, mede door zijn Vitesse verleden, maar hij heeft het toch maar geflikt om van NAC een financieel gezonde club te maken die ook al enige jaren meedoet om de play-off plaatsen.

  39. #399
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    AANKLAGER SEPONEERT 'WILLEM II'

    De aanklager betaald voetbal heeft de zaak rond de kwetsende spreekkoren bij de wedstrijd Willem II-NAC geseponeerd.

    Zoals bekend heeft toen een deel van het NAC-publiek spreekkoren aangeheven, die ook door NAC-supporters en NAC zelf werden afgekeurd. NAC heeft dat indertijd ook laten weten.

    De aanklager die de zaak onderzocht, heeft kennis genomen van de reactie van NAC en besloten de zaak te seponeren.

  40. #400
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    99 WEDSTRIJDEN IN NAC 1 VOOR Joonas Kolkka

    Na Jelle Ten Rouwelaar staat er wederom een speler om de magische grens van 100 wedstrijden voor NAC te halen.
    99 wedstrijden in NAC 1 voor Joonas Kolkka

    Afgelopen zaterdag tegen Vitesse kwam Joonas Kolkka voor Leonardo in het elftal en dat betekende dat hij zijn 99e officiële wedstrijd voor NAC speelde. Dit betekent dat Joonas wellicht a.s. zaterdag tegen RKC zijn 100e voor NAC gaat spelen.

    Joonas kwam in het seizoen 2007-2008 over van Feyenoord. Daarvoor speelde Joonas achtereenvolgens voor MyPa ( Finland ), Willem II, PSV, Panathinaikos ( Griekenland ), Borussia Mönchengladbach ( Duitsland ), Chrystal palace ( Engeland ) en ADO Den Haag. Al met al speelde Joonas meer dan 400 competitiewedstrijden voor al zijn clubs en ruim 90 interlands met Finland.

    Sinds zijn komst is Joonas altijd een zekerheid voor de trainer geweest, al is zijn basisplek nu wat minder zeker. Joonas leeft en voetbalt dan ook als een echte prof. De 99 wedstrijden die Joonas tot op heden heeft gespeeld verdeelde hij over 72 competitie-, 11 beker-, 9 play-off- en7 Europese wedstrijden.

    Joonas, namens het NAC Museum alvast hartelijk gefeliciteerd.

  41. #401
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Eric Gudde en Mario Been kunnen fluiten naar de reiskosten die hun aanhang heeft gemaakt voor de trip naar Breda. De aanklager van de KNVB heeft aangegeven dat NAC inzake Aqarium Gate voldoende heeft gedaan om het onvoorziene leed te verzachten.

    "Met name gelet op het feit dat NAC pas in een laat stadium heeft opgemerkt dat de folie voor niet te verwachten hinder zou zorgen en ook hieromtrent Feyenoord tevoren heeft geïnformeerd, voorts de toezegging heeft gedaan om de toegangskaarten van de Feyenoord-supporters te vergoeden en aangegeven heeft welke maatregelen zijn genomen en welke maatregelen zij nog zal nemen om de problemen in het uitvak op te lossen, heeft de aanklager deze beslissing genomen.” En dat zijn 2 seponeringen binnen 2 weken tijd. Fantastisch die KNVB!

  42. #402
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hoe is er binnen NAC eigenlijk gereageerd op de schandalige overtreding van Gilissen in de uitwedstrijd tegen VVV? Vond dat Maaskant er vrij luchtig over sprak. Een boete van de club zou op zijn plaats zijn.

  43. #403
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Geen ploeg traint zo ver van het stadion als NAC


    Een veel genoemd argument van de pro-zunderello lieden is dat vandaag de dag bijna alle eredivsieclubs niet in de buurt van het stadion of zelfs eigen stad/gemeente trainen. Nu klopt het wel dat NAC niet de enige is die ver weg van de hotspot zich voorbereid op het eerstvolgende duel, maar zo ver weg als NAC traint geen eredivisieploeg van het eigen stadion.

    Maarliefst 25 kilometer ligt zunderello van het Rat Verlegh Stadion. De nummers 2 en 3 van deze dubieuze ranglijst zijn ado den haag (13 km) en vitesse (11 km). Zeven eredivisieploegen trainen in of rond het eigen stadion.

    De faciliteiten moeten voorop staan en als er in (de gemeente) Breda niks anders voorhanden is dan is deze keuze gerechtvaardigd. Desalwelteplus is bekend dat Baronie zijn stadsgenoot wél een oplossing bood en het er überhaupt voor veel supporters niet ingaat dat er niks dichterbij te vinden is, maar vooral dat er een overeenkomst van 10 jaar met een optie tot nog eens 5 jaar overeengekomen is. Soit, weinig meer aan te doen nu, bovendien is Maaskant er wel happy mee. ’De velden zijn fantastisch, er is rust.’
    We moeten het er dus maar mee doen, maar “jammer” is het wel. NAC hoort in Breda en in Breda hoort NAC!

  44. #404
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    MATTHEW AMOAH WEER GESELECTEERD

    NAC-spits Matthew Amoah is weer geselecteerd voor het nationale elftal van Ghana.
    Matthew Amoah weer geselecteerd

    Ghana speelt op 14 november thuis tegen Mali in het kader van de voorronden voor het Wereldkampioenschap voetbal komende zomer. Ghana heeft zich overigens al geplaatst voor de WK in Zuid-Afrika. Op 18 november speelt Ghana uit tegen Angola. Dat betreft een vriendschappelijke wedstrijd.

  45. #405
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricxz92 Bekijk bericht
    MATTHEW AMOAH WEER GESELECTEERD

    NAC-spits Matthew Amoah is weer geselecteerd voor het nationale elftal van Ghana.
    Matthew Amoah weer geselecteerd

    Ghana speelt op 14 november thuis tegen Mali in het kader van de voorronden voor het Wereldkampioenschap voetbal komende zomer. Ghana heeft zich overigens al geplaatst voor de WK in Zuid-Afrika. Op 18 november speelt Ghana uit tegen Angola. Dat betreft een vriendschappelijke wedstrijd.
    Houdt dat in dat NAC Amoah straks enkele weken kwijt zou kunnen zijn voor de Afrika-cup?

Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 895
    Laatste bericht: 22 december 2023, 10:27
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •