Pagina 34 van 86 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.486 t/m 1.530 van 3863

Discussie: FC Twente Wedstrijdentopic

  1. #1486
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Dusan Tadic , ja wie wil deze speler niet zien voetballen. Verder is Tadic een voorbeeld voor vele andere betere voetballers door zichzelf helemaal voor de club te geven.
    Ik zeg:"grote klasse.

    Dusan Tadic zag de selectie van FC Twente een andere gezicht krijgen en daarbij ook zijn rol bij de Eredivisionist veranderen.

    Tadic beseft dat van hem vanwege zijn ervaring en de veranderde samenstelling van de selectie ook meer wordt gevraagd buiten het veld. Vorig jaar was de aanvaller binnen de lijnen belangrijk.

    'Misschien moet ik nu meer verantwoordelijkheid nemen', zegt Tadic op de website van FC Twente. 'We hebben een jong team en ook een paar nieuwe aanwinsten die ondersteuning nodig hebben.'

    Maar volgens Tadic is er meer veranderd bij FC Twente. 'We hebben nu een jongere groep en spelers die zichzelf meer willen laten zien. Vorig jaar waren er een heleboel spelers bezig met een mogelijk vertrek, omdat ze een aflopende contract hadden of ergens anders hadden getekend. Dat was lastige situatie. Ze waren misschien niet honderd procent gefocust op FC Twente.'

    Ook Tadic werd in verband gebracht met een vertrek uit Enschede. Zijn zaakwaarnemer kwam ook met een concrete aanbieding op de proppen. 'Maar ik wilde een vertrek niet forceren en alleen naar een mooie club en een mooie competitie gaan. Ik voel me goed hier. Ik ben blij dat ik ben gebleven

  2. #1487
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente geeft voorlopig Castaignos het voordeel van de twijfel:

    Luc Castaignos viel de afgelopen twee wedstrijden op door het missen van een aantal goede kansen. Toch blijft trainer Michel Jansen vertrouwen houden in de twintigjarige spits en lijkt Castaigons ook tegen PSV de voorkeur te krijgen boven huurling Luka Djordjevic.

    "We zouden ons wel zorgen maken als Luc niet meer 'in de situatie' zou komen. Maar hij is stoicijns en blijft het in de wedstrijden opzoeken", zegt Jansen tegen TC Tubantia.

    Door de komst van Djordjevic, Youness Mokhtar en Jesús Manuel Corona is er wel meer concurrentie. "Dat is ook wat we willen. We willen de druk er bij elkaar ophouden", aldus Jansen, die Castaignos wel goed zag spelen bij Jong Oranje. "Hij scoorde in de eerste wedstrijd een uitstekende goal. Soms is het ook heel goed dat spelers even in een andere omgeving zitten", besluit de oefenmeester.

  3. #1488
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    FC Twente geeft voorlopig Castaignos het voordeel van de twijfel:

    Luc Castaignos viel de afgelopen twee wedstrijden op door het missen van een aantal goede kansen. Toch blijft trainer Michel Jansen vertrouwen houden in de twintigjarige spits en lijkt Castaigons ook tegen PSV de voorkeur te krijgen boven huurling Luka Djordjevic.

    "We zouden ons wel zorgen maken als Luc niet meer 'in de situatie' zou komen. Maar hij is stoicijns en blijft het in de wedstrijden opzoeken", zegt Jansen tegen TC Tubantia.

    Door de komst van Djordjevic, Youness Mokhtar en Jesús Manuel Corona is er wel meer concurrentie. "Dat is ook wat we willen. We willen de druk er bij elkaar ophouden", aldus Jansen, die Castaignos wel goed zag spelen bij Jong Oranje. "Hij scoorde in de eerste wedstrijd een uitstekende goal. Soms is het ook heel goed dat spelers even in een andere omgeving zitten", besluit de oefenmeester.
    Ik denk dat Castaignos bij veel andere clubs allang op de bank had gezeten. Zijn prijskaartje in combinatie met een club waar het geld niet aan de bomen groeit heeft tot gevolg dat hij zeer maar dan ook zeer veel krediet krijgt. Eigenlijk was Twente de perfecte keuze voor Castaignos.

  4. The Following User Says Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    Keiser (14 september 2013)

  5. #1489
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente neemt het vanavond in eigen huis op tegen PSV. De ploeg uit Enschede bezet momenteel de derde plaats, terwijl de bezoekers uit Eindhoven één plaats hoger staan met een voorsprong van drie punten.

    FC Twente zal het tegen PSV nog altijd moeten stellen zonder Robbert Schilder, Wout Brama en Sonny Stevens. Nieuweling Youness Mokhtar behoort naar alle waarschijnlijkheid wél tot de selectie, terwijl het meespelen van Jesús Manuel Corona nog niet bekend is.

    De ontmoeting tussen de Enscheëders en de Eindhovenaren eindigde vorig seizoen in een ruime overwinning voor de thuisploeg (3-1). PSV heeft het traditioneel moeilijk in de Grolsch Veste en wist al sinds 2005 niet meer te winnen van FC Twente.

    FC Twente - PSV, 20:45 uur

    Arbiter: Van Boekel

    Vermoedelijke opstelling FC Twente: Marsman, Koppers, Bengtsson (C), Bjelland, Rosales; Gutiérrez, Ebecilio, Promes; Tadic, Castaignos, Mokhtar.

    Vermoedelijke opstelling PSV: Zoet, Willems, Bruma, Hendrix, Arias; Wijnaldum (C), Schaars, Maher; Bakkali, Matavz, Depay.

  6. #1490
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    17 minuut 1 -0 Eghan

    Het eerste kwartier was zoeken van beide team s, wat aftasten, wat spelde prikjes uitdelen en foutjes maken.

  7. #1491
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Eindstand FC Twente - PSV 2 - 2
    Tja, wanneer je als ploeg niet de 2-0 maakt dan weet je dat je het nog moeilijk kan krijgen.
    En verdorie die Koppers staat te slapen en de 1 - 1 valt, met wat mazzel daarna had zelfs PSV zelfs op voorsprong kunnen komen.
    Maar goed ook bij PSV staan de slaper s achterin en wel Toivonen laat Promes vrij en hup daar is de 2-1.
    Omdat de wedstrijd taai werd en het spel langer( moeheid) kwam ook de moe gestreden Rosales in de problemen en via een kluts shot kwam de 2 - 2
    Tja, eigenlijk moet je deze thuis wedstrijden winnen om naar de bovenste plaatsen te willen.

  8. #1492
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vandaag zeg ik dat de 1- 1 gisteren FC Twente de drie punten heeft gekost. Anders was de wedstrijd op 1-0 uitgespeeld.
    Koppers bleef even staan ( slapen) en liep niet met Winaldum mee, pats raak van 1-0 voor naar 1-1 gelijk.
    Kostbare fout.
    Typisch een Koppers fout, hopen dat het trainers kwartet hier boven op zit.

  9. #1493
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Marsman ontevreden: ''De teleurstelling overheerst''


    FC Twente wist afgelopen zaterdag voor de derde keer op rij niet te winnen. Tegen PSV waren de Enschedeërs de betere ploeg, maar FC Twente hield slechts een punt over aan de topper, 2-2.

    "Ik denk dat wij het minst gelukkig zijn met het gelijke spel", vertelde doelman Nick Marsman na afloop tegen RTV Oost. "De teleurstelling overheerst momenteel bij ons, dus ik denk dat PSV gelukkiger is met de puntendeling."

    "Ik denk dat we hebben laten zien dat we tegen elke ploeg gewoon voetballend beter kunnen zijn", vervolgt de sluitpost. "Alleen nu vind ik dat we dat nog moeten uitbuiten in een overwinning. We hebben ons nu laten verrassen in de omschakeling. Misschien hebben we in de tweede helft zelfs te makkelijk over de wedstrijd gedacht."

  10. #1494
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Vandaag zeg ik dat de 1- 1 gisteren FC Twente de drie punten heeft gekost. Anders was de wedstrijd op 1-0 uitgespeeld.
    Koppers bleef even staan ( slapen) en liep niet met Winaldum mee, pats raak van 1-0 voor naar 1-1 gelijk.
    Kostbare fout.
    Typisch een Koppers fout, hopen dat het trainers kwartet hier boven op zit.
    Een typische Koppers-fout? Welke fouten heeft ie gemaakt dit seizoen? Verder vergeet je de pass van Eghan... Dát was de fout.

  11. #1495
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Een typische Koppers-fout? Welke fouten heeft ie gemaakt dit seizoen? Verder vergeet je de pass van Eghan... Dát was de fout.
    Ik heb Koppers bij Ajax ook van zulke fouten zien maken. Koppers zat fout bij de 1-1.. Natuurlijk speelt Eghan een bal met risico, maar dan kan je beter helemaal niet beginnen, blijft het altijd 0 - 0
    Van fouten kun je leren. Verder ben ik best wel positief verrast door Koppers tot nu toe, dat zeg ik ook.

  12. #1496
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    In die paar potjes ja?

  13. #1497
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    In die paar potjes ja?
    Ja, zekus.
    Tot nu toe verrassend goed bezig al met al.

  14. #1498
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ja, zekus.
    Tot nu toe verrassend goed bezig al met al.
    In die paar potjes bij Ajax, bedoelde ik.

  15. #1499
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    In die paar potjes bij Ajax, bedoelde ik.
    Bij die Ajax potjes was ik niet onder de indruk.

    Een ander team, andere speler s, andere trainer s doen soms wonderen met speler s.
    Maar we gaan het zien de komende maanden in hoeverre Koppers zich staande houd.

  16. #1500
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Bij die Ajax potjes was ik niet onder de indruk.

    Een ander team, andere speler s, andere trainer s doen soms wonderen met speler s.
    Maar we gaan het zien de komende maanden in hoeverre Koppers zich staande houd.
    Jij hebt het over fouten die je bij Ajax ook zag. Ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iets van hem gezien hebt in die paar potjes waardoor je nu een déja-vu had.

  17. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (21 september 2013)

  18. #1501
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Jij hebt het over fouten die je bij Ajax ook zag. Ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iets van hem gezien hebt in die paar potjes waardoor je nu een déja-vu had.
    Jawel,
    de speler Koppers is links benig, de speler Koppers kan met 2 goede speler s voor zich de bal makkelijker en goed inleveren, de speler Koppers kan nu zelf ook beter gaan wanneer de mogelijkheid zich voordoet.
    Ik ben daarom tot dusverre positief verbaasd.
    Dus we wachten de komende maanden af hoe Koppers zich staande houd.

  19. #1502
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Keeper s trainer Theo Snelders tevreden over Marsman, Marsman op zijn beurt: ''Ben jaloers op de reflexen van Mihaylov''

    Nick Marsman kent een sterke start in de Eredivisie. De doelman van FC Twente viel in de eerste zes competitiewedstrijden op door zijn meevoetballende vermogen, rust en tweebenigheid.

    Marsman leerde vorig jaar veel op huurbasis bij Go Ahead Eagles, maar heeft ook veel aan zijn vriend Nikolay Mihaylov gehad, die in de voorbereiding nog eigendom was van FC Twente. "Ik wilde Nikolay laten zien dat ik in een jaar eerste divisie gegroeid was", zegt Marsman tegen TC Tubantia. "Ik heb veel van hem geleerd, ben jaloers op zijn reflexen. Mihaylov is een echte lijnkeeper. Ik voetbal graag mee, wil de laatste verdediger zijn. 'Go for it', zei hij bij zijn afscheid."

    Momenteel is Sander Boschker zijn leermeester. "Hij heeft zoveel ervaring en is een enorme steun voor me", aldus Marsman, die weet dat het anders is om eerste keeper te zijn. "Bij de beloften kun je tien fouten maken zonder dat er over wordt gepraat. Als ik nu een fout maak, staat het in alle kranten en op internet. Daarom moet ik elke minuut geconcentreerd zijn, ik wil geen fouten maken", besluit de 22-jarige doelman.

    Ik ben ook erg tevreden over de vooruitgang die Marsman boekt. Vooral indien je weet dat echte keeper s laatbloeiers zijn.

  20. #1503
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Aanstaande zaterdag: derby van Twente; 18:45 uur
    Heracles Almelo - FC Twente Enschede.

    FC Twente begint zaterdagavond in de derby tegen Heracles Almelo vermoedelijk in de vertrouwde opstelling. Dat betekent dat de aanwinsten Youness Mokhtar en Jesus Manuel Corona opnieuw op de bank beginnen.

    "Als je de technische staf een beetje kent, dan weet je dat we niet opeens met een heel ander team gaan spelen", vertelt Jansen tegen TC Tubantia. "Daar is ook geen reden voor, want we zijn niet ontevreden over de uitvoering de laatste weken. Het is aan spelers om hun niveau vast te houden en niet te worden voorbijgestreefd. In die fase zitten we nu", vervolgt de oefenmeester, die wél zeer te spreken is over beide aanwinsten.

    "De kwaliteit op de trainingen neemt toe, en dat heeft zeker met de komst van jongens als Mokhtar en Corona te maken", laat hij weten. "Corona is al een stuk frisser dan een week geleden, maar hij is nog niet helemaal 100 procent", besluit Jansen.

  21. #1504
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Heracles Almelo - FC Twente, 18.45 uur

    Arbiter: Makkelie
    Geel:

    Opstelling Heracles Almelo: Pasveer; Te Wierik, Schenkeveld, Koenders, Davidson; Quansah, Bruns, Rienstra; Tannane, Uth en Linssen.

    Wissels: Telgenkamp, Veldmate, Rosheuvel, Bel Hassani, Navratil, Cziommer en Streutker.

    Opstelling FC Twente: Marsman; Rosales, Bengtsson, Bjelland, Koppers; Ebecilio, Eghan, Gutiérrez; Promes, Castaignos en Tadic.

    Wissels: Boschker, Wisgerhof, Mokhtar, Djordjevic, Corona, Breukers en Martina.

  22. #1505
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    18 * 0 - 1 Bengtsson kopbal na goede voorzet Promes.

  23. #1506
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    42 * te Wierik geel, geluk, dit had ook rood kunnen zijn. Gelukkig niet te onbesuisd , maar wel te ruw spel.

  24. #1507
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    71* 0 - 2 kopbal Ebicillio
    Daar waar Heracles vanaf de rust op zoek is naar de 1 - 1 is het FC Twente dat scoort .

  25. #1508
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    75* 0 - 3 penalty Tadic

  26. #1509
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Eindstand Heracles - FC Twente 0 - 3

    Een ietwat geflatteerde overwinning, een 1-3 of 1-2 was redelijker geweest.
    Vooral na rust was de 1 - 1 dichter bij dan de 0 - 2 , maar ja het heeft FC Twente al drie wedstrijden tegen gezeten met de volle drie punten door drie keer gelijk te spelen. Vandaar dat de drie punten van harte welkom zijn.
    Wat een energie gooide Heracles in de strijd zeg, het leek wel of de winst premie 100 keer hoger lag dan anders.

    Mokthar viel erg goed in en lijkt langzaam maar zeker af te gaan op een basis plaats.
    Verder oogde Marsman wat nerveus vandaag door een aantal ballen niet klemvast te kunnen pakken.

  27. #1510
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Zo, Ebecilio had rood moeten krijgen, wat een onbeschofte overtreding. Twente mazzelt vanavond.

  28. #1511
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Zo, Ebecilio had rood moeten krijgen, wat een onbeschofte overtreding. Twente mazzelt vanavond.
    Vertel eens wat over het voetbal in plaats van hier komen zeuren over mazelen.

  29. #1512
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Zo, Ebecilio had rood moeten krijgen, wat een onbeschofte overtreding. Twente mazzelt vanavond.
    En Twente had een penalty moeten krijgen vanwege de overtreding op Castaignos. Zo heb je telkens weer discussies om niets. Beetje flauwe reactie, maar dat zijn we van jou gewent. Jouw opmerking zal wel weer te maken hebben met jouw eerdere obsessie vanwege de bevooroordeling van de KNVB richting Twente. Je ziet vaak spoken als het niet loopt zoals jij het wenst.

  30. The Following User Says Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    Keiser (23 september 2013)

  31. #1513
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Misschien aanstaande zondag een eerste invalbeurt voor Djorjevic.

    FC Twente kan komende zondag in de uitwedstrijd tegen Vitesse beschikken over Luka Djordjevic. De negentienjarige aanvaller is inmiddels speelgerechtigd, meldt FC Twente. Djordjevic werkt woensdag zijn eerste training af.

    Djordjevic werd op 6 augustus gepresenteerd als aanwinst, maar de Montenegrijn moest na het tekenen van zijn contract terug naar zijn vaderland om het papierwerk op orde te maken. Djordjevic heeft inmiddels een werkvergunning en kan dus zondag debuteren voor FC Twente.

    FC Twente huurt Djordjevic de rest van het seizoen van het Russische Zenit St. Petersburg. Bij Zenit moet hij namen als Hulk, Andrei Arshavin en Aleksandr Kerzhakov voor zich dulden. Het negentienjarige talent moet in Enschede met Luc Castaignos strijden voor een plek in de spitspositie. Djordjevic kan echter ook op de flanken uit de voeten.
    Laten we er aub niet omheen draaien. Luc staat nog altijd in de spits vanwege de hoge transfersom die Twente heeft betaalt. Hij krijgt zooveel meer krediet dan elke andere speler omdat de technische staf deze miskoop als zodanig niet wenst te accepteren. Hij is zo ongeveer de grootste miskoop (in relatie tot zijn transfersom) die Twente ooit heeft gedaan. Iedereen binnen de club realiseert zich dat het laten vallen van deze aankoop een financieele catastrofe van de eerste orde zou zijn. Dat is het geluk van Luc en de pech voor Twente. Ik schat de gevoelens binnen de technische staf op 20% hoop en 80% wanhoop.

  32. #1514
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het is dat Luc iedere wedstrijd opnieuw onvoorstelbaar veel energie in gooit dat je als trainer zijnde met wat je op trainingen ziet niet zo gauw Luc op de bank laat beginnen. Luc is te druk bezig in en met zijn hoofd in plaats van iets ontspannerder te werk te gaan met ballen knallen.
    Echter het banken komt steeds dichterbij voor Luc

  33. #1515
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    En Twente had een penalty moeten krijgen vanwege de overtreding op Castaignos. Zo heb je telkens weer discussies om niets. Beetje flauwe reactie, maar dat zijn we van jou gewent. Jouw opmerking zal wel weer te maken hebben met jouw eerdere obsessie vanwege de bevooroordeling van de KNVB richting Twente. Je ziet vaak spoken als het niet loopt zoals jij het wenst.
    Jij vond het geen rood? Kenmerkend.

  34. #1516
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Jansen: ''Zaak dat we de harten van de supporters veroveren''

    FC Twente maakt vooralsnog een uitstekende indruk in de Eredivisie. Met een jonge en talentvolle selectie proberen de Tukkers dominant voetbal op de mat te leggen, benadrukt ook trainer Michel Jansen.

    "Het is zaak dat we de harten van de supporters veroveren, maar ook dat we die houden en niet een week later weer kwijt raken", vertelt Jansen in de presentatiegids van FC Twente. "Met de jonge selectie die wij hebben kan dat heel snel gaan, maar het kan ook met vallen en opstaan gaan", vervolgt hij.

    "Het gevoel dat we de jeugd nu kunnen brengen leeft binnen de trainersstaf", wijst hij op de snelle ontwikkeling van jonge jongens als Eghan, Promes en Ebecilio. "When it's good enough, it's old enough. Bovendien vind ik dat je jeugdspelers pas kunt beoordelen wanneer je ze een podium geeft", aldus Jansen.

    Ik en velen met mij vinden het heerlijk om naar die jonge gasten te kijken.

  35. #1517
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    ja tot er weer een zesde plaat is aan het einde van het seizoen.

  36. #1518
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Vond je er vanavond van Keiser?

  37. #1519
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Vond je er vanavond van Keiser?
    Mag ik ook antwoorden?

  38. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Johan C (26 september 2013)

  39. #1520
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Mag ik ook antwoorden?
    Sorry, ik was naar een film aan het kijken gisteren avond.

    Na de eerste helft was ik er wel klaar mee.
    Kansloze nederlaag, nadat Rosales werd weg gestuurd met 2 keer geel was de wedstrijd al klaar.
    Waarom voetballers niet door hebben dat je met twee keer geel van het veld af moet is mij een raadsel.
    Hoe kun je zo dromend de tweede gele kaart pakken.
    Dat FC Twente begon met een andere begin opstelling kan je afwegen, maar is enerzijds ook gewoon logisch.
    Maar het spel was vrij onherkenbaar/
    Te veel speler s speelden als individuen en niet als team.
    Daar tegen over speelde Heerenveen gewoon verrekte goed als team em was daarom als ploeg zelfs beter dan FC Twente.
    Dit is voor het eerst dit seizoen dat de tegenstander beter was met voetbal.
    Dat je dan als ploeg al in de 24 minuut met tien man komt te staan tegen een beter voetballende tegenstander is slechts wachten hoeveel goals de tegenstander gaat maken
    Dus kansloze nederlaag.
    Niet leuk maar wel gebeurd.
    Van iedere wedstrijd kan en moet je leren.
    We gaan het zien in hoeverre we hiervan geleerd hebben aanstaand weekend.

  40. #1521
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vandaag FC Twente - FC Groningen

    Eindstand 5 - 0

    Na deze zege is FC Twente koploper van de eredivisie.
    Aller eerst heb ik niet veel wedstrijden gezien vandaag, mijn kleinzoon Tim is vandaag 2 jaar geworden.
    Dus dat gaat voor het voetbal.
    Maar toch ergens na 20 minuten in de wedstrijd van FC Twente - FC Groningen vandaag begonnen met voetbal kijken.
    Ik heb een goed voetballend FC Twente gezien vandaag, FC Twente heeft me dingen laten zien die gezien de toekomst belangrijk en goed zijn .
    De eerste helft was FC Twente steeds overal eerder en een stap voor op FC Groningen, hierdoor moest FC Groningen aan de rem/noodrem trekken waardoor FC Twente simpel kon scoren.
    Maar ook voetballend in de combinatie liet FC Twente echt goede voetbal dingen zien, met name Guiterez was uitblinker in het versturen van simpel maar fraai voetbal met de bal aan de voet en dan slimme paasses versturen.
    Nadat FC Groningen met tien man de tweede helft moest beginnen weet je nooit hoe dat uitpakt.
    Groningen wil de schade beperken en gaat zich indammen zodat er geen ruimtes weg geven worden, daarintegen wil FC Twente juist wel voetballen en proberen zoveel mogelijk te scoren.
    Hoe doe je dat?
    Je wil laten zien door combinatie voetbal en rust aan de bal als in een training s partij dat je kan voetballen.
    Ja, dat zie ja dan ook, echter je vergeet dan net voor de zestien dat je een tandje extra moet geven in de 1 - 2 en hierdoor te weinig aaan scoren toe komt.
    Maar in algemene zin was FC Twente vandaag gewoon goed bezig met goed voetbal.

  41. #1522
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Van de Looi: "Met 5-0 mogen we niet klagen"

    FC Twente was zondagmiddag met 5-0 te sterk voor FC Groningen. De noordelingen hadden niks in te brengen tegen een oppermachtig Twente. Trainer Erwin van de Looi ontkent niet dat zijn ploeg heel zwak speelde in De Grolsch Veste.

    "Het was een hele slechte middag voor ons," aldus de oefenmeester. "Alles wat we ons hadden voorgenomen is er niet uitgekomen. Er was geen initatief en geen lef. Het ergste is nog dat we over die 5-0 eigenlijk niet eens mogen klagen."



    Twente-trainer Michel Jansen is tegenover TC Tubantia lovend over zijn elftal. "Het was de bedoeling dat we vanaf het begin de tegenstander onder druk zouden zetten. Dat is gelukt. Daarom hebben we dit fraaie resultaat bereikt."

    "Donderdag hebben we tegen sc Heerenveen een zware teleurstelling te verwerken gekregen," aldus Jansen. "Dat mocht niet doorwerken in dit duel en daar zijn we de afgelopen dagen mee bezig geweest. In alle opzichten hebben de spelers dat goed opgepakt. We kwamen snel op voorsprong en zijn geen moment in de problemen gekomen."

  42. #1523
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Waar blijven de reacties nu?

    Wanneer FC Twente een mindere wedstrijd speelt is er bijna altijd kritiek van meerderen.

    Vooral de jongere speler s zijn een genot om naar te kijken.

  43. #1524
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De grote man van FC Twente is 19 jaar oud, 1 meter 65 centimeter lang en speelde amper tien wedstrijden op het hoogste niveau. Desondanks is Shadrach Eghan in staat de wedstrijden te beslissen, voorop te gaan in de strijd en altijd op de juiste plek te staan. Ondanks zijn indrukwekkende salto's na een doelpunt blijft hij vooral met beide benen op de grond staan. 'Ik ben nog geen belangrijke speler. Wel hoop ik dat ooit eens te worden. Daarvoor moet ik heel hard werken.'

    Werken deed hij al op jonge leeftijd, op de boerderij van zijn vader in het oosten van Ghana. Vanaf zijn 12e zat hij op de Golden Boot Academy in zijn land om zijn droom gestalte te geven; profvoetballer worden. 'Misschien dat mijn droom werkelijkheid wordt, maar ik sta nog maar aan het begin. Basisspeler zijn van FC Twente is prachtig, misschien is er aan het einde van dit seizoen nog een WK met mijn land. Maar dat is geen doel op zich. Ook als het niet lukt ga ik gewoon op deze manier verder.'

    Hij zegt niet dat hij een wereldvoetballer wil worden, als wordt gevraagd naar zijn ambities. 'Mijn uitdaging is iedere training weer net iets beter te zijn dan de vorige. En dat dan in de volgende wedstrijd te laten zien. Als je dat maar lang genoeg volhoudt kom je een heel eind. Ik heb op dit moment ook geen enkele reden om ophef te maken over mijn eigen prestaties. Zo bijzonder zijn die nog niet. Ik heb geleerd altijd nederig te blijven. Vanuit die houding probeer ik omhoog te kijken. Dan zien we aan het einde van het seizoen wel hoever we zijn gekomen.'

    Smaakmakers
    Vorig seizoen debuteerde Eghan al in het eerste van FC Twente, als invaller in het duel met NEC. Dit seizoen, in het sterk vernieuwde en verjongde elftal, groeide hij al snel uit tot één van de smaakmakers. Tegen PSV scoorde hij voor de eerste keer in de eredivisie. Het afgelopen weekeinde tegen FC Groningen (5-0) deed Eghan dat twee keer. Hij koppelt techniek aan een groot loopvermogen én heeft het inzicht altijd op de goede plek op te duiken. 'Als aanvallende middenvelder moet je ook scoren. Ik wil dat nog vaak doen.'

    Door trainers en begeleiders wordt hij als mentaal sterk omschreven. Insiders zijn er van overtuigd dat Eghan aan het begin staat van een grote loopbaan. Op allerlei manieren investeert de Afrikaan zelf in zijn ontwikkeling. Hij gaf eerder al aan bijvoorbeeld zijn 'mind' te trainen. 'Door het lezen van boeken, of het luisteren naar grote sprekers. Dat motiveert mij. Voetbal doe je niet alleen met je benen. Het zit ook in je hoofd.'

    AD

  44. #1525
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Shadrach Eghan investeert in zichzelf door geest en lichaam samen te laten werken bij het voetbal spelltje.
    Ik vind hem een doorzetter en een echte vechtersbaas om alles eruit te halen wat erin zit qua voetbal.

  45. #1526
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wel opvallend dat die jongen bijna elke wedstrijd rond de 60e/70e minuut wordt gewisseld. Is dat een bewuste keuze om eventueel overbelasting te voorkomen of kan hij fysiek gezien nog geen 90 minuten aan op dit niveau?

  46. #1527
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wel opvallend dat die jongen bijna elke wedstrijd rond de 60e/70e minuut wordt gewisseld. Is dat een bewuste keuze om eventueel overbelasting te voorkomen of kan hij fysiek gezien nog geen 90 minuten aan op dit niveau?
    Ik denk beide , hij geeft alles in een te korte tijd. Hij moet leren doseren, maar dat duurt lang.
    Dat zie je bijvoorbeeld aan het binnen schieten van zijn doelpunten.
    Hij jaagt de ballen werkelijk in het net met een kracht van 10 op 1

  47. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    marcel013 ( 1 oktober 2013)

  48. #1528
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wel opvallend dat die jongen bijna elke wedstrijd rond de 60e/70e minuut wordt gewisseld. Is dat een bewuste keuze om eventueel overbelasting te voorkomen of kan hij fysiek gezien nog geen 90 minuten aan op dit niveau?
    Goede vraag. Weet ik eigenlijk niet. De wedstrijd tegen Groningen was natuurlijk nog maar zijn 8e wedstrijd op het hoogste niveau en hij speelt met een tomeloze inzet. Wellicht heb je gelijk en kan hij dit nog geen 90 minuten volhouden. Als je dan ook nog eens jongens als Mokhtar en Corona achter de hand hebt is het ook wat gemakkelijker om deze jonge speler enigszins te sparen.

  49. The Following User Says Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    marcel013 ( 1 oktober 2013)

  50. #1529
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Hoe denkt het talent Shadrach Eghan er persoonlijk over:?


    Shadrach Eghan heeft zich al snel ontwikkeld tot een publiekslieveling. De 1,65 meter lange Ghanees valt dit seizoen op door zijn behendigheid en kwam ook al drie keer tot scoren. Eghan heeft grote ambities.

    "Doordat ik klein ben, ben ik snel en behendig, en daar moet ik een wapen van zien te maken dat niet te bestrijden is", zegt Eghan tegen Voetbal International. De middenvelder weet dat hij nog veel moet leren. "Mijn profcontract bij FC Twente is mooi, maar het is slechts het begin van de weg die ik voor ogen heb. Uiteindelijk wil iedereen de beste voetballer van de wereld worden. Daarvoor doe ik ook alles. Ik leef gedisciplineerd. Ik ga weinig uit, rust veel en lig 's avonds vroeg in bed", aldus Eghan.

    "Er zijn veel mensen die te weinig uit hun kwaliteiten halen doordat ze te lage doelen stellen en te snel tevreden zijn", vervolgt hij. "Ik ga voor het hoogste. Als ik dan niet de beste voetballer van de wereld kan worden, dan misschien een van de besten. En word ik niet een van de besten, dan in elk geval een heel goede. Natuurlijk twijfel ik weleens aan mezelf, ik ben een mens, niet bovennatuurlijk. Maar als je hard werkt en dat vol overgave doet, is niets onmogelijk."

    Eghan is blij met zijn overstap naar Nederland. "Ik leer nu functioneler te voetballen. Simpel spelen, bewegen. Ik heb talent, maar dat moet worden ontwikkeld. Bij FC Twente kan ik snel leren, want ik tref hier goede trainers en goede faciliteiten. Krachtapparatuur, kunstgras en een programma om de rompstabiliteit te verbeteren. In Ghana leerde ik te overleven, hier leer ik een profvoetballer te worden", aldus de Ghanees.

  51. #1530
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    O jee, Jesus heeft god ontdekt, maar is erg blij om in Nederland te kunnen spelen:

    Jesús Manuel Corona maakte afgelopen weekend zijn competitiedebuut voor FC Twente. In de thuiswedstrijd tegen FC Groningen kwam de Mexicaan als invaller in het veld en hij bekroonde zijn debuut met een doelpunt.

    "Het was een goede beslissing om naar Nederland te komen", zegt Corona tegen ESPN. "De Eredivisie is een springplank naar een grotere competitie, maar op dit moment focus is me op FC Twente."

    Tegen FC Groningen bepaalde de vleugelaanvaller de eindstand op 5-0. "Ik ben erg blij dat ik hem maakte. Door hard te werken en dankzij God heb ik gescoord, maar het belangrijkste was de overwinning", aldus Corona, die zich nog wel moet aanpassen aan de Eredivisie. "Het is sneller, meer tactisch en er wordt veel druk gezet."

    Corona weet dat er nog veel werk te verzetten is. "Ik heb nog steeds niets gewonnen en moet hard blijven werken om mijn doelen op de korte, middellange en lange termijn te halen." Eén van zijn doelen is om te slagen bij FC Twente. "Ik moet nog groeien en me verbeteren op verschillende aspecten, bijvoorbeeld op fysiek vlak", besluiten de Mexicaan.

Pagina 34 van 86 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 10:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •