Pagina 35 van 38 EersteEerste ... 253334353637 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.531 t/m 1.575 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #1531
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.775
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Twente en NEC moeten ook weer vanaf 0 beginnen, wat dat betreft hebben jullie niet meer achterstand.

  2. #1532
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Twente en NEC moeten ook weer vanaf 0 beginnen, wat dat betreft hebben jullie niet meer achterstand.
    Sterker nog, voor Twente komt de klap totaal onverwachts, terwijl NEC voor een tweede jaar op rij moet overleven in de JL. Dat is lastiger dan de boot waar Roda in zit, waar degradatie altijd een realistisch scenario was en ze waarschijnlijk nog met een iets te grote begroting kunnen leven het eerste jaar.

  3. #1533
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Nou, dat was een afgang.

    Wat denken jullie ervan, mannen? Ik ben bang dat Roda zonder investeerder al blij mag zijn als het in de top 5 eindigt. Een Jupiler League met Twente, NEC, Go Ahead, Cambuur, misschien nog De Graafschap en/of Sparta erbij en dat zonder geld. Ik zie het erg somber in, vooral omdat Roda bijna geen spelers heeft voor komend seizoen volgens mij. Heel veel contracten liepen af of bevatten degradatieclausules.
    Inderdaad heel veel spelers gaan vertrekken, maar heel rouwig ben ik niet om de meesten. Als ik kijk naar de negen (!) spelers die volgend seizoen nog onder contract staan, dan denk ik dat je met Gnjatic, Werker en Dijkhuizen wel de meest bruikbare spelers gehad hebt (plus Milts en Souren als nog niet doorgebroken jeugdspelers). Auassar en el Makrini vind ik te matig voor het eredivisiesalaris dat ze ongetwijfeld zullen verdienen.

    Hopelijk komt er nog iets rond met een investeerder, want op deze manier is het wel heel karig.

  4. #1534
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Deze degradatie is ronduit kut, en is dan ook als een mokerslag bij mij binnengekomen. In ieder geval veel tranen gelaten, vannacht vrijwel niet geslapen en de hele dag al gewoon buikpijn.

    Hoe staat het volgend seizoen ervoor? Op dit moment hebben we 8 a 9 spelers onder contract die over blijven. El Makrini en Auassar hoop ik dat ze een degradatieclausule hebben en vertrekken. Tevens mogen ze van Velzen van mij keihard lozen, daar heb je niks aan.

    Verder mag Engels voor Eerste Divisie blijven en ook Werker, Dijkhuizen heb ik zo mijn twijfels over. Verder mogen ze van mij mits fit het contract van Djim ook verlengen, voor de Eerste Divisie heb je hier gewoon een hele goede goalgetter aan.

    Nu maar afwachten wat ze gaan binnen halen, want we hebben nu geen keeper meer(al zou Kurto voor Eerste Divisie niet slecht zijn) of sterker nog, we kunnen op dit moment nog niet eens een elftal opstellen.

  5. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Fries (14 mei 2018)

  6. #1535
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.320
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Hoop dat Roda volgend jaar kampioen wordt, strakke comp zo met NEC,GRA,ROD,TWE,CAM,GAE en wellicht nog Sparta.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Fries For This Useful Post:

    Miln (14 mei 2018),Tuup (14 mei 2018)

  8. #1536
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Komende week ergens zou de finale uitspraak van Korotaev zijn en bij vrijspraak, zal hij mogelijk spoedig instappen. The Story Continues....

  9. #1537
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.019
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Heeft de degradatie daar geen gevolgen voor? Kan me voorstellen dat hij liever een club in de eredivisie gaat sponsoren. Of zijn er waterdichte contracten met hem?

  10. #1538
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Korotaev heeft altijd aangegeven dat een degradatie niets zou uitmaken, alleen dat zijn plannen wat langer zouden duren in dat geval. Tevens is hij nog steeds regelmatig in gesprek met het Platform Roda JC(bestaande uit supporters, sponsoren en oud-spelers), ook hier heeft hij dat meermaals aangegeven.

    Daarom is het momenteel stil rondom de club, in geval hij nu kan instappen kan Roda financieel gezien in een hele andere vijver vissen betreft spelers dan op dit moment.

  11. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Maradona10 (22 mei 2018)

  12. #1539
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tja, als hij instapt dan geef ik ons wel een goede kans op het kampioenschap. Zo niet, dan mag je blij wezen met top 5.

  13. #1540
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Tja, als hij instapt dan geef ik ons wel een goede kans op het kampioenschap. Zo niet, dan mag je blij wezen met top 5.
    Je kan beter een hecht team smeden, dan weer hopen op geld van een passant waar je vervolgens allerlei huursoldaten mee haalt waarmee je de oorlog toch niet wint.

  14. #1541
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Je kan beter een hecht team smeden, dan weer hopen op geld van een passant waar je vervolgens allerlei huursoldaten mee haalt waarmee je de oorlog toch niet wint.
    Met een investeerder is dat misschien juist makkelijk er. Op dit moment is Roda juist overgeleverd aan het huren van spelers. Met Korotaev kun je wel bouwen aan het team door zijn investeringen.

  15. #1542
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.907
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Die Korotaev is een betrouwbare partner gebleken. Moet dus goed komen.

  16. #1543
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Die Korotaev is een betrouwbare partner gebleken. Moet dus goed komen.
    Duidelijk iemand zonder enige kennis van feiten.

  17. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Johan C (22 mei 2018)

  18. #1544
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.907
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    Duidelijk iemand zonder enige kennis van feiten.
    Niet betrouwbaar? Potver! Dacht dat Roda met Korotaev, door zijn investeringen, kon bouwen aan het team.

  19. #1545
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Niet betrouwbaar? Potver! Dacht dat Roda met Korotaev, door zijn investeringen, kon bouwen aan het team.
    Dat hij onschuldig vast heeft gezeten in Dubai, dat is inmiddels bewezen, kan hij toch niks aan doen. Toen hij instapte heeft hij meteen 2 miljoen naar Roda overgemaakt voor spelers te halen(vakkundig verprutst door Caanen) en 2 miljoen bij een Notaris neergezet in Zuid-Limburg.

    Hij heeft kunnen aantonen dat zijn handtekening op die ongedekte cheque vervalst is, hij heeft de meeste rechtszaken nu gewonnen en is door het hoger gerechtshof terug gestuurd naar het lager gerechtshof in Dubai om in zijn laatste zaak zijn boete van 3500 euro aan te vechten, dit is enkel nog maar een prinicipekwestie.

    Hierna is hij weer vrij man en mag hij eindelijk weer Dubai uit en kan hij ook weer over zijn tegoeden beschikken.

  20. #1546
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Zojuist vernomen dat er eindelijk goed nieuws onderweg is, details nog niet precies bekend bij mij. Maar er lijkt eindelijk wat te gaan gebeuren!

  21. #1547
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nou, ik mag het hopen want het is al weken stil rondom de club.

  22. #1548
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    En zoals ik gisteren ook al wist te melden neemt Korotaev voor 2 miljoen alvast 20% van de aandelen over. Tevens is er een samenwerkingsverband met 2 clubs op komst, waaronder 1 met dank aan Huub Stevens en de ander met dank aan Roel Brouwers.

  23. #1549
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Goed nieuws!

  24. #1550
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    En zoals ik gisteren ook al wist te melden neemt Korotaev voor 2 miljoen alvast 20% van de aandelen over. Tevens is er een samenwerkingsverband met 2 clubs op komst, waaronder 1 met dank aan Huub Stevens en de ander met dank aan Roel Brouwers.
    Schalke en Gladbach gaan hun talenten dus bij jullie stallen?

  25. #1551
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Hopelijk kan Harm nu doorpakken en de selectie op tijd genoeg versterken. Ik schat in dat de overige aandelen 79,8% in een later tijdstip worden verkocht aan Korotaev als hij zijn vrijspraak definitief heeft gekregen.

  26. #1552
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Schalke en Gladbach gaan hun talenten dus bij jullie stallen?
    Dat zit er inderdaad dik in.

  27. #1553
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    Hopelijk kan Harm nu doorpakken en de selectie op tijd genoeg versterken. Ik schat in dat de overige aandelen 79,8% in een later tijdstip worden verkocht aan Korotaev als hij zijn vrijspraak definitief heeft gekregen.
    Daar ga ik wel van uit, die stapt natuurlijk niet in voor 20%

  28. #1554
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Zo, we kunnen ons de borst gaan nat maken met de seizoensstart:

    Jong Ajax thuis
    Almere uit
    Twente uit
    NEC thuis

  29. #1555
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    'Pact Korotaev en lokale ondernemers moet Roda financieel erbovenop helpen’

    Donderdag, 14 juni 2018 om 08:54

    Aleksei Korotaev krijgt twintig procent van de aandelen van Roda JC Kerkrade in handen, zo weet de Limburger donderdagochtend te melden. Daarnaast komt 31 procent van de aandelen in handen van een groep nog onbekende lokale ondernemers. Samen moeten zij ervoor zorgen dat Roda schuldenvrij aan het seizoen in de Eerste Divisie kan beginnen.

    De huidige eigenaar Frits Schrouff houdt twee miljoen euro over aan de verkoop van de aandelen aan Korotaev. Dit geld staat nog geparkeerd bij de notaris in Heerlen en was in eerste instantie bedoeld als kapitaalinjectie voor Roda. Toen Korotaev in de gevangenis belandde vanwege het uitschrijven van een ongedekte cheque, werd dit bedrag echter bevroren. Roda zal de overdracht van de aandelen binnen afzienbare tijd bekend maken.

    Het is nog onduidelijk wie er tot de groep van lokale ondernemers behoort. Het gaat in ieder geval om mensen die niet uit commercieel belang in Roda stappen, maar omdat ze de club een warm hart toedragen. Volgens de Limburger is er een scenario mogelijk waarin Korotaev op termijn het aandelenpakket van de groep ondernemers zal overnemen, waardoor hij een meerderheidsaandeel in Roda zou vergaren. In de toekomst wil hij ook de resterende aandelen van Schrouff nog overnemen.

    Voordat dit kan, moet Korotaev eerst door de screening van de KNVB komen. De voetbalbond heeft onlangs de regels met betrekking tot investeerders aangescherpt, waardoor de zakenman de herkomst van zijn vermogen moet verklaren. Daarnaast kan hij Dubai pas verlaten als hij niet meer verwikkeld is in een rechtsgang. Overigens zullen de investeringen nauwelijks doorvloeien naar het spelersbudget.
    Eindelijk beginnen steeds meer stukjes op hun plaats te vallen, alles in het belang van Roda JC.

    Nu hopen dat snel een opvolger komt voor Wim Collard, deze man heeft afgelopen jaar samen met Ton Caanen en ervoor met Marcel van de Bunder de club naar de afgrond gebracht en alles onder het kader van: "we moeten de rust bewaren".

    De zaak inzake Korotaev voor het Dubai Court lijkt het einde eindelijk in zicht voor zijn vrijspraak. Hij heeft al zijn plannen uitgewerkt voor de club van een jeugdacademie met internaat, terug naar echt gras, een trainingsveld bij het stadion enzovoorts. Vertrouwen heb ik wel in de man, hij weet wat hij wilt en daar gaat hij ook voor.

    Nu terug naar de basis en denk 2 jaartje Jupiler League alvorens we stappen kunnen gaan maken naar een gezonde toekomst.

  30. #1556
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Mitchell Paulissen heeft zijn contract met 2 jaar verlengd, na zijn zware blessure is hij één van de spelers die als kartrekker komend jaar moet gaan fungeren.

  31. #1557
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Was te verwachten. Komt tekort voor de Eredivisie maar wel een goede speler voor komend seizoen, zeker met het lage aantal selectieleden tot nu toe.

  32. #1558
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Het proces rondom Korotaev is afgelopen week weer gestart, en waar hij nu hoopte op vrijspraak, wilde de rechter weer één of ander document inzien. Resultaat is dat de definitieve uitspraak in de zaak weer +/- een maandje is uitgesteld.

    Verder start Roda JC schuldenvrij aan het nieuwe seizoen, mede door het kwijtschelden van alle vorderingen van Dhr. Schrouff en de 2 gestorte miljoen door de heer Korotaev. De begroting krijgen ze echter niet rond tegenover 7 miljoen inkomsten komend seizoen. Korotaev/Schrouf en de G7/8 zullen garant staan voor het verlies, zodat we in ieder geval schuldenvrij blijven.

  33. #1559
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Klinkt allemaal erg betrouwbaar en dat biedt hoop voor de toekomst!

  34. #1560
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Roda mag in de handjes knijpen met al die financierders, zonder dat waren ze al 15 jaar geleden Fortuna achterna gegaan.

  35. #1561
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Roda mag in de handjes knijpen met al die financierders, zonder dat waren ze al 15 jaar geleden Fortuna achterna gegaan.
    Zoals heel veel clubs in Nederland.

  36. #1562
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Vandaag was bijltjesdag bij de club. En hoe SCHANDALIG!!! Een clubman als Ger Senden is ontslagen, onacceptabel, mijn mister Roda. Een man die je in de club moet koesteren. Heb er totaal geen woorden voor, genoeg die je eruit had kunnen stampen, maar uitgerekend Ger Senden? Gooi er een Fysio uit, gooi er een assistent uit of wat dan ook, gooi Molenaar eruit en gooi Eric van der Luer voor de groep en ik had nog genoeg andere opties kunnen bedenken, maar dat je aan iemand met zo een staat van dienst voor de club als eerste denkt, ik heb er geen woorden voor. Roda is op deze manier mijn Roda gewoon niet meer, triest om te moeten constateren.

  37. #1563
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik snap de emotie, maar je moet het ook rationeel bekijken. Roda moet flink snijden in de begroting en dan moet je dit doen. De functie van teammanager kan eventueel ook door een assistent worden opgepikt, en misschien is Senden helemaal niet in staat om een assistent te zijn of misschien wil hij dat ook helemaal niet. Zal echt niet voor eeuwig zijn. Die man keert heus wel terug in de toekomst, net als dat bij Trost al vaker is gebeurd.

  38. #1564
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Ik snap de emotie, maar je moet het ook rationeel bekijken. Roda moet flink snijden in de begroting en dan moet je dit doen. De functie van teammanager kan eventueel ook door een assistent worden opgepikt, en misschien is Senden helemaal niet in staat om een assistent te zijn of misschien wil hij dat ook helemaal niet. Zal echt niet voor eeuwig zijn. Die man keert heus wel terug in de toekomst, net als dat bij Trost al vaker is gebeurd.
    Maar goed bekijk het eens van de andere kant, een fundament moet je bouwen op clubiconen, jongens die de club kennen door en door, Senden had zelfs een contract voor het leven gekregen na zijn carrière, 4 jaar geleden hebben ze ook al eens een clubman als Luijpers laten vertrekken, nu is Rene Trost weer naar Lierse vertrokken, zo blijft er bitter weinig over van die fundering van de club.

    En al je verder kijkt, waarom moet je 3 assistent-trainers hebben? Had een Rick Plum of en Hans Visser geloosd, had ik een stuk minder moeite mee gehad. Video Analist is ook al vertrokken naar de KNVB. Wat moet je met 2 clubartsen of 2 fysiotherapeuten en een verzorger, een Fysio kan ook de rol als verzorger dragen tijdens wedstrijden en 1 fysio is in dit geval al genoeg. Genoeg andere functies waar je op had kunnen bezuinigen.

    Ook de jeugdopleiding is in verhouding met begroting te duur ook daar zal er gesaneerd gaan worden, zeker omdat het tot nu toe nog niet echt zijn vruchten heeft afgeworpen.

    Verder is Wim Collard definitief weg bij de club, ook niet in een andere functie, verder is Frank van Dun(Social Media) geslachtofferd en ontslagen. Er zijn zoveel kostenposten waarbij je had kunnen bezuinigen, maar je doet het op een clubicoon, ik kan het niet begrijpen.

  39. #1565
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Ik ben het met Miln eens. Ger Senden is natuurlijk een clubicoon en het is zeker jammer dat hij eruit wordt gestuurd, maar van alle functies binnen de technische staf denk ik dat zijn functie wel de eerste was waar op bezuinigd kan worden. Dan is het heel makkelijk om te zeggen dat ze dan maar een assistent-trainer of fysio eruit moeten gooien, maar ik denk dat het voor buitenstaanders heel moeilijk in te schatten is hoe de werkdruk van de technische staf eruit ziet en wat ze aan elkaar hebben. Ik denk bijvoorbeeld echt niet dat je bij een betaald voetbalvereniging genoeg hebt aan één fysiotherapeut. Uiteindelijk zal dat voor de prestaties belangrijker zijn dan de aanwezigheid van een teammanager, en de prestaties horen hoog op de prioriteitenlijst te staan.

    En aan de andere kant: in hoeverre valt het aanblijven van een clubicoon in een overweegbaar onnodige functie te verantwoorden tegen de 'gewone' medewerkers die de laan uit worden gestuurd? Er moet rigoureus bezuinigd worden en dan is het gewoon logisch dat de functies die niet per se nodig zijn het eerst eruit gaan.

    Verder gaf van Veldhoven aan de jeugdopleiding zoveel mogelijk te willen ontzien en daar geef ik hem groot gelijk in. Eigen jeugd is altijd goed voor de identiteit van de club en zeker de komende jaren zullen we meer daarop moeten teren. Er is heel lang weinig gedaan met de jeugd, maar ik heb jusit het idee dat daar eindelijk verandering in aan het komen is. Met Novakovic, Werker, Souren, Paulissen, Milts en van Eijma heb je er al een paar rondlopen op dit moment.

    Nogmaals: Het is niet leuk dat Senden weg moet en ik weet zeker dat iedereen binnen en buiten Roda het liever anders had gezien, maar op dit moment hoort rationaliteit boven emotie te staan en als de functie van Senden eruit moet, dan is dat maar zo. Indien het in de toekomst beter gaat zal de deur vast wagenwijd open staan voor een terugkeer.

  40. #1566
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Zieke Plum doet tijdelijk stapje terug bij Roda JC

    Assistent-trainer Rick Plum (45) doet tijdelijk een stapje terug bij Roda JC. De Kerkradenaar heeft zich ziek gemeld, omdat hij kampt met de ziekte van Parkinson en momenteel gebaat is bij rust.

    Dat zegt de publiekslieveling in gesprek met De Limburger.

    Positieve ontwikkeling
    ​Plum denkt dat het verstandiger is om voorlopig niet in de dug-out te zitten bij Roda JC. "In deze fase zijn fysieke en mentale rust van wezenlijk belang om de progressie van het ziektebeeld het hoofd te kunnen bieden. Zodat mijn situatie zich positief ontwikkelt", zegt hij tegen de krant.

    De trainer is al sinds 2004 in verschillende functies actief voor de club, waarvoor hij ook als speler actief was.
    Was al bekend dat hij vanwege privéredenen niet op de training aanwezig was gisteren, maar dit moet voor Rick toch ook een zware klap zijn. In ieder geval sterkte Rick.

  41. #1567
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Inderdaad zuur ja... Heeft de laatste jaren toch flink te maken met tegenslagen.

    Roda gaat zich, naar het schijnt, versterken met Branco van den Boomen.

  42. #1568
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    De nieuwe shirts zijn vandaag bekend gemaakt:
    https://www.rodajckerkrade.nl/nieuws...nues-2018-2019

    Op zich vind ik ze helemaal niet verkeerd. Uitshirts hebben veel weg van West Ham United/Aston Villa. Keepersshirt doet me denken aan de wedstrijden tegen AC Milan.

  43. #1569
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vind t zelf ook wel mooie shirts!

  44. #1570
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Daar is eindelijk het bericht dat Libereum Roda JC wilt overnemen. Ik moet daarbij wel zeggen dat het iets anders ligt dan dat er geschets wordt. Ik was al langer op de hoogte van deze plannen omdat een achterneef van mij hierbij betrokken is. Het is niet zo dat het enkel uit het geld komt van wat mensen investeren, mijn achterneef is multimiljonair geworden door o.a. heel vroeg te investeren in de bitcoin. Er is dus veel meer geld beschikbaar dan dat ze nu in de media willen doen geloven. Vorige week is er inderdaad een akkoord bereikt met Elche en afgelopen vrijdag zijn de gesprekken bij Roda in een stroomversnelling gekomen. Het is even afwachten dus wat er gaat gebeuren.

  45. #1571
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Klinkt allemaal weer wat vaag. Waar komt het geld dan wel vandaan? Als ik het op VI lees, lijkt het eerder dat er nog niet veel geld is, maar hij 'verwacht' dat dat komt zodra Roda is overgenomen.

    Onze investeerders, die variëren van Jan-met-de-pet tot ervaren beleggers en cryptonerds, hebben in totaal al ongeveer vijf miljoen euro toegezegd. Praten we dus over echte muntjes. Als één dezer dagen onze eerste clubovername een feit is, zal het vertrouwen in onze munt snel toenemen, trekken we nieuwe mensen en zitten we zo op een miljoentje of zeventig.'
    Zo eventjes van vijf naar 70 miljoen, dat is redelijk bizar toch?

  46. #1572
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Klinkt betrouwbaar, zo'n cryptomunthypebubbelbedrijf.

  47. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bernardo ( 1 augustus 2018),Jack ( 1 augustus 2018)

  48. #1573
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Het is officieel: Nathan Rutjes heeft zijn loopbaan beëindigd. Gaat nu bij Roda een maatschappelijke rol vervullen, daarnaast assistent trainer onder 17 en hij gaat trainerscurses UEFA A volgen.

  49. #1574
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Een maatschappelijke rol bij Roda, kan me er weinig bij voorstellen.
    Nederlandse les aan al die exoten ofzo?

  50. #1575
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Een maatschappelijke rol bij Roda, kan me er weinig bij voorstellen.
    Nederlandse les aan al die exoten ofzo?
    Welke exoten? Je leeft nog in de verleden tijd! Bij Fortuna had dat inderdaad niet misstaan, die hebben voor eredivisiebegrippen toch een recordaantal nationaliteiten in de selectie.

Pagina 35 van 38 EersteEerste ... 253334353637 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •