Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1574

Discussie: FC Groningen nieuws

Hybrid View

  1. #1
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.521
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Tja, tis een blaaskaakje, maar aan de andere kant wel een persoonlijkheid. In veel opzichten de tegenpool van Huistra. Is daarbij ook een trainer die het belangrijk vindt dat het thuispubliek wordt vermaakt en spelers het gras op laat vreten. Aan de andere kant voor de verandering eens niet iemand 'uit de club' en niet iemand die klakkeloos achter de hieltjes van Nijland aanloopt. Ben dus heel benieuwd.

  2. #2
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Tja, tis een blaaskaakje, maar aan de andere kant wel een persoonlijkheid. In veel opzichten de tegenpool van Huistra. Is daarbij ook een trainer die het belangrijk vindt dat het thuispubliek wordt vermaakt en spelers het gras op laat vreten. Aan de andere kant voor de verandering eens niet iemand 'uit de club' en niet iemand die klakkeloos achter de hieltjes van Nijland aanloopt. Ben dus heel benieuwd.
    Vind dat het blaaskaak imago de laatste jaren wel minder is geworden. Hij heeft wel iets van een zelfbewuste houding maar daar is niets mis mee in mijn ogen. Ik denk dat hij als trainer de laatste jaren wel gegroeid is dus ik zie wel potentie voor Groningen met Maaskant.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •