Pagina 4 van 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #136
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Van Hanegem: "Niet zo gek dat NAC hoog staat"

    'Een andere prettige ervaring van de zondagmiddag was de wedstrijd Ajax - NAC. Jammer voor Ajax, dat het in eigen huis zo op zijn nummer werd gezet.
    Voor NAC vind ik het alleen geweldig, die overwinning was dik en dik verdiend. Die ploeg zit aardig in elkaar. Achterin hebben ze met Elshot en Mtiliga twee agressieve en snelle backs. In het centrum zijn Penders en Zwaanswijk uitstekend. Vorig jaar niet, toen was Penders te vaak geblesseerd en leek Zwaanswijk te denken dat hij nog in Japan speelde.

    Op het middenveld ben ik wel te spreken over Ronnie Stam. Die jongen ontwikkelt zich sterk. Hij heeft de strijd gewonnen, want aan het begin van het seizoen was hij nog maar invaller.

    Hij ziet het spel goed, is vrij rap en, wat het belangrijkste is, hij legt heel erg veel meters af. Amoah is een aardige spits en Lurling voetbalt sterk in de aanval sinds ze hem belangrijk hebben gemaakt. Die Fehér is een goede middenvelder, hij is zo’n type dat altijd voorin bijsluit en hij ziet de ruimte bij de tegenstander snel en goed. Met Molhoek hebben ze bij NAC ook een goede jongen in huis. Hij geeft rust, maakt weinig fouten. Vaak zie je hem niet, het is een soort Cocu, een stille kracht. Het verbaast me dat AZ hem zo maar verhuurde.

    De technische staf van NAC heeft hiermee zijn waarde wel bewezen, zeg. Zeker als je in aanmerking neemt, dat hun selectie nou niet bepaald een dure is.

    Ernie Brandts, zo blijkt, is een man die gewoon aan zijn eigen visie vasthoudt. Hij heeft in een aantal dingen gelijk gekregen. Hij zag dat Ten Rouwelaar beter keepte dan Zoetebier.

    Hij durfde het gevecht aan met Sikora en vorig jaar deed hij dat met Diba. Ik heb een paar keer gedacht dat hij het verkeerd zag, vooral toen hij Diba afstootte, maar hij zag het gewoon goed.

    Petje af dus voor Brandts, hoewel hij in Leon Vlemmings een hele beste assistent heeft. Die analyseert het voetbal sterk. En dan hebben ze ook John Karelse. Ik geloof niet zo in keepers die trainer worden, maar ik denk dat Karelse de groep mentaal sterker maakt.

    Niet zo gek dat NAC hoog staat en uit van Ajax wint. Gewoon een kwestie van een goeie technische staf."

    1 op 1 van bsiderats.nl

  2. #137
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC op weg naar evenaring record

    Een leuk weetje (wat iedereen ondertussen al wel zal weten) naar de wedstrijd van morgen: Als NAC morgenavond niet verliest op Woudestein is het 7 uitduels op rij ongeslagen. Dat gebeurde een keer eerder in het seizoen 2003/2004.

  3. #138
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard NAC is nog steeds 'hot'

    Het begint een beetje te wennen. Ook deze week is NAC volgens VI.nl 'hot'. In de wekelijkse rubriek 'VI Nababbel' staat vandaag het volgende:
    "Nog zo'n subtopper die goed presteert: NAC Breda. Al zeven uitduels op rij ongeslagen en met Roda JC op de vijfde plaats van de Eredivisie. Op vreemde bodem is er slechts één club die net zoveel punten pakte als de Bredanaars: Ajax. Zaterdag won de ploeg van Ernie Brandts met 3-0 bij Excelsior. Haast ongemerkt is Matthew Amoah met zeven treffers zeer productief. In de laatste vier uitwedstrijden lukte het de Ghanees elke keer te scoren."

    In dezelfde rubriek wordt ook aandacht besteed aan Kurt Elshot. Het doelpunt van de rechtsback behoorde tot de vijf mooiste van het weekend:

    "Lekker zo'n rechtsback die opkomt en dan ook nog eens vorstelijk uithaalt in de kruising: Kurt Elshot deed het tegen Excelsior."

  4. #139
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Ik gun het jullie jongens van NAC heel graag, ben blij voor jullie dat jullie HOT zijn. De sympathieke mannen uit Breda die er samen een feestje van maken zie ik dan ook graag.
    De overwinning tegen Ajax heeft nog meer sympathie opgebracht bij mij...

    Leuk stadion, goed publiek, leuke selectie.

  5. #140
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik heb NAC altijd al een leuke club gevonden en gun ze(net zoals postman)alles.
    Ik hoop natuurlijk dat NAC de reeks voortzetten waarmee ze nu bezig zijn.
    NAC=hot

  6. #141
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik waak voor te veel optimischme....

    Heeft ons supporters vaker de das omgedaan, laat ons genieten van dit moment, maar tevens stil staan bij het realisme. Top 9 is een TOP prestatie. Hier op internet was men voor zaterdag bang dat NAC Excelsior niet zou onderschatten. Ik begin bang te worden dat de supporters dit zometeen zullen doen....

    HUP NAC

  7. #142
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik heb NAC ook onderschat. Tegen Ajax gokte ik dat we simpel zouden winnen, hoe anders werd het.

    Ik heb trouwens niks tegen NAC, ook niet na vorige week. Zij wonnen verdiend en het is een mooie, sfeervolle volksclub. Denk dat NAC-Ajax voor de beker een hele mooie gaat worden in een altijd sfeervol stadion.

  8. #143
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wat een hartverwamende woorden zo net voor kerst. Ik raak er gewoon emotioneel van... :happydance:

  9. #144
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ernie Brandts is bepaald niet te spreken over scheidsrechter Van Boekel, zo laat hij in een interview met StadsRadio Breda weten. Van Boekel gaf Excelsior-speler Kees Luijckx slechts geel voor een aanslag op de enkels van Rogier Molhoek, waar rood volgens Brandts een betere straf was geweest.
    Brandts:"Als je er als scheidsrechter zo dicht op staat en je ziet nog niets, dan wordt het tijd dat hij naar de oogarts gaat."

  10. #145
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Ok Yoke!!!

    Hahahaha we nemen jullie gewoon in de maling: NAC is gewoon een kutclubje!

  11. #146
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Kan dit niet gewoon in de NAC topic? LB allemaal...

  12. #147
    renetan's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2006
    Leeftijd
    57
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gefeliciteerd Ernie en heel NAC met de overwinning op Ajax in de Arena !...
    Groetjes aan Nico van Zoghel.

  13. #148
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Naast De Graaf is ook Victor Sikora op de weg terug. Sikora is zelfs alweer bijna fit. De aanvaller hoopt binnenkort weer in de selectie opgenomen te worden.

    Sikora:"Met een beetje geluk zit ik voor de wedstrijd tegen Sparta weer bij de selectie."
    Sikora liet enige tijd geleden weten niet erg tevreden te zijn over zijn rol binnen het elftal. Toch wil de voormalig international (voorlopig) in Breda blijven en denkt hij niet aan een transfer in de winterstop:"In de voetballerij weet je niets zeker. Maar ik ga ervan uit dat ik het seizoen gewoon af maak in Breda. Ik heb het er naar mijn zin."
    Dat is iets anders dan Sikora recent in VI zei, toen er sprake was van interesse van een Zuid-Koreaanse club:"Als ze nú terugkomen met een concreet aanbod, dan ben ik in de winterstop vertrokken." Als Sikora echter aangeeft het naar zijn zin te hebben, dan zal dat wel waar zijn. Toch?

  14. #149
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ze presteren echt vooral Ammi vind ik echt goed spelen en Stam ook overgens.

  15. #150
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Mooie uitdaging om die reeks te breken!
    Ik gun het jullie van harte maar ik moet nu toch echt even aan me zelf denken he

  16. #151
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ronnie Stam, zijn zaak waarnemer en NAC Breda zijn in onderhandeling over een contractverlening van vier jaar.

    Earnest Stewart:"Het klopt dat we in onderhandeling zijn met Ronnie. En net als hij, hopen wij dat we er uit komen. Over de details wil ik echter niets kwijt.“ Het zou hier echter over clausule details gaan. Ronnie gaf eerder al in een interview met BN de Stem aan dat hij graag nog een aantal jaar in Breda bij NAC wilde blijven voetballen. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

  17. #152
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard Sunweb reclame on air

    Een commentator doet verslag van een wedstrijd, wanneer Kolkka de bal krijgt. Hij dribbelt een man voorbij en geeft een voorzet op Ammi. Deze slaat de bal met zijn hand het doel in, waarna de commentator zegt: "Het is toch geen Beachvolley bal! Die zit met zijn gedachte vast ergens anders." Vervolgens loopt Ammi met gespreide vleugels over het veld. Verder komen er 2 shots in voor van het NAC publiek wat gespannen naar de wedstrijd kijkt. De manier waarop de beelden zijn geschoten doet in ieder geval op geen enkele manier aan een echte NAC-wedstrijd denken. Maar dit alles is een mening, jullie moeten zelf maar oordelen de komende dagen.

  18. #153
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

  19. #154
    plitch's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Berichten
    23
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    lol. Mooie reclame's. Vooral die laatste

  20. #155
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zoetebier heeft kleine kans op gepast afscheid
    28/12/2007 16:05

    Edwin Zoetebier is met succes geopereerd aan zijn rechterschouder. Het is desondanks onzeker of de 37-jarige NAC'er dit seizoen nog in actie kan komen.

    Het herstel van de doelman zal vier tot zes maanden in beslag nemen. Zoetebier zou daardoor pas tijdens het slot van de competitie weer fit kunnen zijn.

    De ervaren keeper zal aan het einde van dit seizoen een punt achter zijn carrière zetten. Een laatste optreden zou een gepast afscheid zijn van zijn loopbaan die in het seizoen 1988/89 begon bij FC Volendam.

  21. #156
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Op YouTube is de 3e Sunweb reclame te zien. Je kan hem hieronder bekijken.

    http://www.youtube.com/watch?v=NlNvWIQxTsY

  22. #157
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    GEEN TROMMELS MEER IN UITVAK
    03-01-2008
    NAC zal bezoekende supporters vragen om voortaan eventuele trommels thuis te laten. Dat is het gevolg van de uitkomst van een a-select onderzoek onder NAC-supporters die in grote meerderheid bezwaar tegen het gebruik van trommels bljken te hebben.



    Twee jaar terug had de Clubraad al gevraagd om trommels voortaan te verbieden. Toen is als tussenoplossing gekozen dat bezoekende clubs alleen een trommel mee mochten nemen als er meer dan 200 supporters meekwamen. Ook deed NAC de toezegging een enquete te houden om te kijken of het bezwaar tegen trommels breed werd gedeeld.

    Het bureau Referro heeft in december die telefonische enquete gepleegd met als vraag:
    ''De Clubraad heeft aan NAC Breda gevraagd het huidige beleid t.a.v. trommels in het gastenvak te herzien en géén trommels meer toe te staan in het gastenvak van het Rat Verlegh Stadion. Bent u het daarmee EENS of ONEENS?''
    Van de 300 onder toezicht van een lid van de Clubraad geselecteerde adressen zijn totaal 212 personen bereikt. Zij gaven de volgende antwoorden:
    148 eens
    15 geen mening
    49 oneens.
    De uitslag is daarmee duidelijk: NAC zal vragen aan bezoekende supporters hun trommels thuis te laten.
    Met VVV, Ajax en Willem II waren al besprekingen gevoerd en geen van die clubs zou een trommel meenemen. Op een VVV-site heeft even onjuiste informatie gestaan, die inmiddels volgens toezegging moet zijn gecorrigeerd.
    De eerste bespreking waarin NAC het trommelverbod aan de orde zal stellen, is die met FC Twente.
    De Clubraad is inmiddels op de hoogte gesteld over de uitslag van de enquete.



    Vindt dit toch wel een beetje kinderachtig eerlijk gezegd. What's next, clubkleuren in het uitvak verbieden?

  23. #158
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacbredahb Bekijk bericht
    Op YouTube is de 3e Sunweb reclame te zien. Je kan hem hieronder bekijken.

    http://www.youtube.com/watch?v=NlNvWIQxTsY
    Ik vind hem uitermate zwak en totaal niet pakkend. Jammer dat Nac hier dan weer aan verbonden moet worden. Ze zwakken af daar.... :dry:

  24. #159
    voetbaljunk green-white a's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 december 2005
    Locatie
    slochteren
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    GEEN TROMMELS MEER IN UITVAK
    03-01-2008
    NAC zal bezoekende supporters vragen om voortaan eventuele trommels thuis te laten. Dat is het gevolg van de uitkomst van een a-select onderzoek onder NAC-supporters die in grote meerderheid bezwaar tegen het gebruik van trommels bljken te hebben.



    Twee jaar terug had de Clubraad al gevraagd om trommels voortaan te verbieden. Toen is als tussenoplossing gekozen dat bezoekende clubs alleen een trommel mee mochten nemen als er meer dan 200 supporters meekwamen. Ook deed NAC de toezegging een enquete te houden om te kijken of het bezwaar tegen trommels breed werd gedeeld.

    Het bureau Referro heeft in december die telefonische enquete gepleegd met als vraag:
    ''De Clubraad heeft aan NAC Breda gevraagd het huidige beleid t.a.v. trommels in het gastenvak te herzien en géén trommels meer toe te staan in het gastenvak van het Rat Verlegh Stadion. Bent u het daarmee EENS of ONEENS?''
    Van de 300 onder toezicht van een lid van de Clubraad geselecteerde adressen zijn totaal 212 personen bereikt. Zij gaven de volgende antwoorden:
    148 eens
    15 geen mening
    49 oneens.
    De uitslag is daarmee duidelijk: NAC zal vragen aan bezoekende supporters hun trommels thuis te laten.
    Met VVV, Ajax en Willem II waren al besprekingen gevoerd en geen van die clubs zou een trommel meenemen. Op een VVV-site heeft even onjuiste informatie gestaan, die inmiddels volgens toezegging moet zijn gecorrigeerd.
    De eerste bespreking waarin NAC het trommelverbod aan de orde zal stellen, is die met FC Twente.
    De Clubraad is inmiddels op de hoogte gesteld over de uitslag van de enquete.



    Vindt dit toch wel een beetje kinderachtig eerlijk gezegd. What's next, clubkleuren in het uitvak verbieden?
    ik denk dat ze te vaak worden overstemd in dat stadion
    ik vind het wel zielig hoor
    laten ze zelf trommels kopen

  25. #160
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Goed idee

    Maar aan de andere kant heel triest toch van onze kant? Dat bewijst eigenlijk dat het NAC publiek toch niet zo veel lawaai maakt zoals wij altijd claimen. Om die trommel te overstemmen.

    Dus kan je beter die trommels wel toelaten en dat wij juist harder gaan schreeuwen!

  26. #161
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door green-white a Bekijk bericht
    ik denk dat ze te vaak worden overstemd in dat stadion
    ik vind thet wel zielig hoor
    laten ze zelf trommels kopen
    Jah vind het ook af en toe irritant, daar niet van. Maar om het nou te verbieden... Laat iedereen op zijn/haar manier sfeer maken zou ik zeggen. Maar goed, lig er niet van wakker.

    En wij hebben geen trommels nodig om sfeer te maken hoor

  27. #162
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Best zielig zo'n verbod. Waar gaat dit naar toe? Mensen gaan toch naar het voetbalstadion voor oa de sfeer?

  28. #163
    ajax_stephan's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 oktober 2006
    Berichten
    83
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Idd heel triest dit. Dat de supporters gaan beslissen wat wel en niet mag voor de bezoekende club. Dadelijk mag je niet meer met een sjaal het uitvak in.....

    Gaat echt nergens over dit!!!!

  29. #164
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Sjonge jonge, had ik net een beetje respect voor de mensen uit Breda.. Krijg je dit!

    Ze ergeren zich aan de 'trommels', dan moet die van NAC ook weg lijkt mij?

  30. #165
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Maar dan wel gewoon je trommels meenemen bij uitwedstrijden he:roflmao:

    Hoezo hypocriet:dry:

  31. #166
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Maar dan wel gewoon je trommels meenemen bij uitwedstrijden he:roflmao:

    Hoezo hypocriet:dry:
    Heeft NAC wel eens een trommel naar jullie meegenomen dan? Lijkt me sterk, maar ok. Het kan gewoon niet zo zijn dat de supporters van de thuisspelende club het beleid van het uitvak gaan maken. Voor je het weet mogen bij Twente de uitsupporters alleen met rode sokken het uitvak in of bij Heerenveen alleen met een rood/wit/blauwe boxershort.

  32. #167
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ja en mag je bij Ajax alleen nog jodenkoeken meenemen

    Valt me wat tegen van de NAC'ers

  33. #168
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    een rood/wit/blauwe boxershort
    Die verkopen ze dus echt in hun fanshop:roflmao:

  34. #169
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Maar dan wel gewoon je trommels meenemen bij uitwedstrijden he:roflmao:

    Hoezo hypocriet:dry:
    Wat een onzin, ik durf te wedden dat je nog NOOIT een trommel tussen het NACpubliek hebt gezien. Die zijn er nooit geweest en zullen er ook nooit komen.

    Ander nieuws:

    Sander van Gessel tekent binnenkort mogelijk een contract bij NEC. NEC fansite 'De Trouwe Honden' meldt dat de Nijmegenaren zo goed als rond zijn met de middenvelder.

    Een transfer lijkt niet onlogisch, aangezien Van Gessel in Breda voornamelijk bankzitter is en NEC naar versterkingen zoekt. Wordt vervolgd.
    Erg jammer als NAC hem zou laten gaan. Hij heeft een contract tot 2009, is op meerdere posities inzetbaar, en kan soms de wedstrijd beslissen door middel van een assist of doelpunt.

    Aan de andere kant, Als NAC er een mooi zakcentje voor kan vangen zou ik hem laten gaan, We hebben meerdere spelers op zijn positie die net iets beter zijn.

  35. #170
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Best zielig zo'n verbod. Waar gaat dit naar toe? Mensen gaan toch naar het voetbalstadion voor oa de sfeer?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajax_stephan Bekijk bericht
    Idd heel triest dit. Dat de supporters gaan beslissen wat wel en niet mag voor de bezoekende club. Dadelijk mag je niet meer met een sjaal het uitvak in.....

    Gaat echt nergens over dit!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Sjonge jonge, had ik net een beetje respect voor de mensen uit Breda.. Krijg je dit!

    Ze ergeren zich aan de 'trommels', dan moet die van NAC ook weg lijkt mij?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Maar dan wel gewoon je trommels meenemen bij uitwedstrijden he:roflmao:

    Hoezo hypocriet:dry:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Heeft NAC wel eens een trommel naar jullie meegenomen dan? Lijkt me sterk, maar ok. Het kan gewoon niet zo zijn dat de supporters van de thuisspelende club het beleid van het uitvak gaan maken. Voor je het weet mogen bij Twente de uitsupporters alleen met rode sokken het uitvak in of bij Heerenveen alleen met een rood/wit/blauwe boxershort.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ja en mag je bij Ajax alleen nog jodenkoeken meenemen

    Valt me wat tegen van de NAC'ers
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Die verkopen ze dus echt in hun fanshop:roflmao:

    Blijkbaar is een trommelverbod in het NAC-stadion een groter issue dan een trommelverbod bij FC Den Haag, welke reeds 4 jaar van kracht is.

  36. #171
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordy Bekijk bericht
    Blijkbaar is een trommelverbod in het NAC-stadion een groter issue dan een trommelverbod bij FC Den Haag, welke reeds 4 jaar van kracht is.
    Ook genoeg mensen die het wél eens zijn met een dergelijk verbod. Ik zou het zelfs willen uitbreiden met Zaanstreekklappertjes, megafonen en van die afschuwelijke witte Ajax vlaggetjes van één of andere sponsor. Ik heb mensen bij PSV op commando een soort vuilniszak zien aandoen voor de aftrap van een Europees duel. Ballonnen die je moest opblazen en oplaten bij de opkomst van de spelers.

  37. #172
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Amoah mist African Cup of Nations

    We weten het nog niet helemaal zeker, maar als we de eerste berichten mogen geloven, is Matthew Amoah niet opgenomen in de definitieve selectie van Ghana voor de African Cup of Nations.
    Amoah is geblesseerd aan zijn lies, waardoor bondscoach Claude Le Roy zich genoodzaakt zag de spits buiten zijn definitieve selectie te laten.

    Voor NAC lijkt dit niet ongunstig, aangezien Amoah hierdoor eerder terug in Nederland is. Voor de spits zelf is het behoorlijk dramatisch, aangezien de African Cup of Nations in zijn geboorteland gespeeld wordt.

    Zodra ik meer weet, dan volgt er een update!

    Update:

    Inmiddels meldt NAC.nl dat Amoah inderdaad niet is opgenomen in de selectie voor de African Cup of Nations.

    Ontzettend zuur voor de spits, die zich uiteraard bijzonder verheugd had op het toernooi.

  38. #173
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mommers: "Een WK-wedstrijd in Breda is mooi"

    Nederland en België willen in 2018 het WK organiseren. Omdat je WK-wedstrijden moeilijk in de open lucht kunt spelen, benaderde de KNVB een aantal potentiële speelsteden, waaronder Breda.
    NAC ziet WK-wedstrijden in het Rat Verlegh Stadion wel zitten, zo meldt Theo Mommers tegenover BN/De Stem:"Wij hebben positief geantwoord. Althans, voorlopig. Het spreekt voor zich dat het belang van de club voor ons te allen tijde voorop staat. Wij willen niet een stadion laten bouwen dat geschikt is voor een eindronde, maar voor NAC vervolgens geen enkele waarde meer heeft."

    Het huidige stadion is (ook na de eerste geplande uitbreiding) te klein voor een WK. NAC zal het stadion dus flink op moeten knappen om überhaupt in aanmerking te komen. Mommers:"Dan moet je niet alleen denken aan de capaciteit; ook aan tal van andere eisen die aan een WK-stadion worden gesteld. Dat zijn er honderden. Dat neemt niet weg dat wij de ontwikkelingen nadrukkelijk volgen. In 2018 telt het Rat Verlegh stadion 30.000 plaatsen, een mogelijke uitbreiding naar pakweg veertigduizend is tegen die tijd wellicht helemaal geen gekke gedachte. Als NAC er maar baat bij heeft. Een WK-wedstrijd in Breda is mooi; noodzakelijk is het niet. De sfeer in het stadion gaat boven alles. NAC staat voorop. We willen alleen gastheer zijn op het WK als ons eigen 'Avondje' daar niet onder lijdt."

  39. #174
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC en VVV komen niet tot scoren


    NAC Breda heeft voor de vijfde opeenvolgende maal niet weten te winnen op eigen bodem. De ploeg van Ernie Brandts was tegen VVV-Venlo de betere ploeg, maar de thuisploeg wist het net niet te vinden: 0-0.

    Vanaf het fluitsignaal waren de intenties van de bezoekers duidelijk en beperkte VVV zich tot verdedigen op eigen helft. NAC kreeg alle gelegenheid om te voetballen, maar het veldoverwicht leidde in de helft nauwelijks tot scoringsmogelijkheden.

    Na de theepauze veranderde er weinig in het spelbeeld; VVV liet zich massaal terugzakken en NAC mocht het spel maken. De ploeg uit Breda kreeg wel een aantal kansen, maar de manschappen van Brandts stelden keer op keer teleur. Anthony Lurling liet het thuispubliek eenmaal opveren toen zijn inzet de paal raakte, maar verder kende de tweede helft en eigenlijk de gehele wedstrijd weinig noemenswaardige momenten.

    De 0-0 betekende voor VVV de zesde wedstrijd op rij zonder verlies. De ploeg van André Wetzel lijkt vooralsnog redelijk makkelijk de degradatiezone te kunnen omzeilen. NAC stijgt een plaatsje naar de negende positie.

  40. #175
    Parel van het Zuiden! Simons's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 oktober 2007
    Locatie
    Breda
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat een draak van een wedstrijd was het !
    Niet om aan te zien.
    Wordt tijd dat Brandts NAC thuis aan het voetballen krijgt want ik ga met steeds minder vertrouwen de avondjes NAC tegemoet.

  41. #176
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    LAATSTE NIEUWS

    Erwin Koeman volgt volgend seizoen Brandts op als trainer.
    Bron: Studio Voetbal

  42. #177
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    LAATSTE NIEUWS

    Erwin Koeman volgt volgend seizoen Brandts op als trainer.
    Bron: Studio Voetbal
    Stewart: "Erwin Koeman zeker niet nieuwe trainer NAC"

    Ernie Stewart bevestigt tegenover Elf wat Theo Mommers ons eerder vandaag al liet weten: het verhaal van Jack van Gelder is onzin.
    Stewart:"Ik heb met verbazing zitten kijken. Ik snap echt niet waar dit vandaan komt."

    De technisch directeur ontkent dan ook dat NAC zo goed als rond is met Koeman:"Erwin Koeman wordt zeker niet de nieuwe trainer van NAC."
    Ik dacht al dat dit niet waar is, dit is elk jaar!!

  43. #178
    venom's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 september 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Prachtig hoe jullie Ajax tot op het bot hebben lopen vernederen.
    Gefeliciteerd!!!

  44. #179
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mondeling akkoord over een contractverleging Fouad

    Na de winstpartij uit bij AZ maakte NAC bekend dat het met matchwinner en talent Fouad Idabdelhay een mondelinge overeenstemming heeft bereikt over een verlenging van zijn contract met drie jaar.
    Goede zaak, deden ze dit nu ook maar met Brandts!

  45. #180
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC legt 17-jarige spits vast

    NAC heeft zich (zo zal hopelijk op termijn blijken) versterkt met Jeffrey van der Vlist. De 17-jarige aanvaller komt per direct over van Hoofdklasser Be Quick '28. Van der Vlist tekent een amateurcontract dat hem voor anderhalf jaar aan de Parel van het Zuiden bindt.
    Van der Vlist is bijzonder gelukkig met zijn overstap:"Dit had ik nooit kunnen verwachten, een droom die uitkomt." Andries Ulderink (zijn coach bij Be Quick '28) gunt Van der Vlist zijn overgang naar NAC:"Als je op die leeftijd zo'n kans krijgt, moet je die gewoon grijpen. Er staat een mooie toekomst voor hem klaar."

Pagina 4 van 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 895
    Laatste bericht: 22 december 2023, 10:27
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •