Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1600

Discussie: Europa League 2019/2020

Hybrid View

  1. #1
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dit deed ie best knap. Maar gezien hun leeftijd mag je Malen, Ihattaran en Gakpo sowieso best een talentje noemen lijkt me.
    Het grappige is wel: Bergwijn lijkt meer dan ooit een domme draver nu hij voorin wordt bijgestaan door echte voetballers. Zowel Ihatarren als Malen is hem al voorbij imo.

  2. #2
    Vite$$e X's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2018
    Berichten
    7.456
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Het grappige is wel: Bergwijn lijkt meer dan ooit een domme draver nu hij voorin wordt bijgestaan door echte voetballers. Zowel Ihatarren als Malen is hem al voorbij imo.
    Ik vind Bergwijn op 10 drie keer niks, snap niet waarom ze Ihattaren en Bergwijn niet omwisselen. Of gewoon met Ramselaar op 10 gaan spelen.

  3. The Following User Says Thank You to X For This Useful Post:

    qsh0x (23 augustus 2019)

  4. #3
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik vind Bergwijn op 10 drie keer niks, snap niet waarom ze Ihattaren en Bergwijn niet omwisselen. Of gewoon met Ramselaar op 10 gaan spelen.
    Vind het opzich wel een vet experiment. Ihattaren die als spelmaker vanaf de flank komt en Bergwijn die als nummer tien er over heen gaat en Malen die dan weer eventueel kan uitwijken naar de zijkant. Zo heb je een soort levende draaiende rad met spelers. Lijkt positioneel een heel klein beetje op wat Ajax doet met Tadic, Donny & Ziyech, maar in potentie nog dynamischer.

    Maar het werkt helaas niet. Zie ook liever Bergwijn gewoon op de flank positie wisseling uitvoeren met Malen. Lijkt me een stuk effectievere dynamiek.

  5. The Following User Says Thank You to Zeus For This Useful Post:

    X (23 augustus 2019)

  6. #4
    Vite$$e X's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2018
    Berichten
    7.456
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Vind het opzich wel een vet experiment. Ihattaren die als spelmaker vanaf de flank komt en Bergwijn die als nummer tien er over heen gaat en Malen die dan weer eventueel kan uitwijken naar de zijkant. Zo heb je een soort levende draaiende rad met spelers. Lijkt positioneel een heel klein beetje op wat Ajax doet met Tadic, Donny & Ziyech, maar in potentie nog dynamischer.

    Maar het werkt helaas niet. Zie ook liever Bergwijn gewoon op de flank positie wisseling uitvoeren met Malen. Lijkt me een stuk effectievere dynamiek.
    Zou wel een PSV willen zien met een 442 ruit op het middenveld en de volgende spelers:

    Bergwijn - Malen
    Ihattaren
    Guti - Ramselaar
    Rosario/Hendrix
    *Lato ofzo - Schwaab - Baumgartl - Dumfries
    Zoet

    M.a.w. meer voetbal op het middenveld en beter in balans. Voorin zou je genoeg kunnen afwisselen. Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, al helemaal niet omdat ze Mitroglou en Bruma hebben aangetrokken, maar het zou me wel gaaf lijken. Dan benut je Guti ook veel meer.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •