Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 83

Discussie: Bijzondere voetbalclubs

Hybrid View

  1. #1

    Aangemeld
    17 januari 2011
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Dat dit allemaal leugens zijn? Mijn vader heeft er zelf gespeeld en de voorzitter (Metin) was er gewoon bij gepakt hoor. Er zijn wel degelijk bestuursleden en ik dacht zelfs spelers opgepakt omdat er een drugslabo is ontdekt. Die metin heeft dat zelf eerlijk toegegeven of ga je zeggen dat het een complot was en dat hij daarom zoveel jaar in de gevangenis heeft gezeten? En dat jullie niet verder dan tweede zijn geraakt, dat kan, dan zal ik mij op dat gebied vergist hebben.

    En over Azzurri, dat betekend gewoon blauwen. Aangezien San Marino ook in het blauw speelt is mijn stelling niet eens verkeerd. Voor zover ik mij herriner vond ik die truitjes meer lijken op die van San Marino. En ik heb respect voor de oprichters hoor maar niet voor de boefjes die daar alles hebben kapot gemaakt.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Ja, maar dat heeft helemaal niks met Stella Azzurra te maken. Voor je iets zegt of schrijft informeer u maar eens goed .En ik speelde sind 1974 bij Stella Azzurra en ik weet wat voor kleuren wij hadden en dat is zeker niet de kleuren van San Marino want die spelen in het licht blauw. En trouwens gelieve geen namen te noemen.
    Laatst gewijzigd door buffel; 19 januari 2011 om 12:49

  2. #2
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buffel Bekijk bericht
    --------------------------------------------------------------------------------

    Ja, maar dat heeft helemaal niks met Stella Azzurra te maken. En ik speelde sind 1974 bij Stella Azzurra en ik weet wat voor kleuren wij hadden en dat is zeker niet de kleuren van San Marino want die spelen in het licht blauw. En trouwens gelieve geen namen te noemen.
    Wat heeft niets met Stella Azzurra te maken? Als de voorzitter en spelers van een club met drugs worden gelinkt is de link met de ploeg meer dan logisch. En 1974 jezus, toen was ik niet eens geboren. Ik had het vooral over de jaren negentig waar ik nog als kind soms wedstrijden zag van mijn vader. Toen leken die kleuren toch veel meer op die van San Marino.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •