Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 237

Discussie: Excelsior nieuws Topic

Hybrid View

  1. #1
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Is dat wel zo? Ze zijn met Fischer, Auassar en Van Weert ook drie sterkhouders kwijtgeraakt. Ik moet nog zien of ze dat goed hebben opgevangen.
    Ik denk niet dat zo'n Mattheij en Drost (veel) minder zijn dan Fischer, die maakte vorig seizoen ook nogal wat fouten. En ze hebben ook nog zo'n Braziliaan gehaald voor het centrum, geen idee of dat was is. Koolwijk, Pantic en Faik ipv Auassar en Van Duinen ipv Van Weert. En dan hebben ze ook nog met Fredy en Ondaan goede buitenspelers erbij.

  2. #2
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik denk niet dat zo'n Mattheij en Drost (veel) minder zijn dan Fischer, die maakte vorig seizoen ook nogal wat fouten. En ze hebben ook nog zo'n Braziliaan gehaald voor het centrum, geen idee of dat was is. Koolwijk, Pantic en Faik ipv Auassar en Van Duinen ipv Van Weert. En dan hebben ze ook nog met Fredy en Ondaan goede buitenspelers erbij.
    Leuke aanwinsten inderdaad, als dat een toevoeging zou zijn op wat ze al hadden. Kijk je ook even wie ze kwijt zijn geraakt. Het is allemaal 'in plaats van' en niet 'als aanvulling op'. Dat vind ik wel een verschil...

    Ik vind het daarom wel heel voorbarig om te stellen dat het team nu zoveel beter is dan afgelopen seizoen als onder anderen je topscorer, je twee buitenspelers, je aanvoerder en je meest ervaren middenvelders vertrokken zijn. Eigenlijk is op een enkeling na zo'n beetje de hele selectie vervangen.

  3. #3
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Leuke aanwinsten inderdaad, als dat een toevoeging zou zijn op wat ze al hadden. Kijk je ook even wie ze kwijt zijn geraakt. Het is allemaal 'in plaats van' en niet 'als aanvulling op'. Dat vind ik wel een verschil...

    Ik vind het daarom wel heel voorbarig om te stellen dat het team nu zoveel beter is dan afgelopen seizoen als onder anderen je topscorer, je twee buitenspelers, je aanvoerder en je meest ervaren middenvelders vertrokken zijn. Eigenlijk is op een enkeling na zo'n beetje de hele selectie vervangen.
    Oh ja die Stans zijn ze nog kwijt qua goede speler. Snapte niet waarom niemand uit rechterrijtje Eredivisie die oppikte. Toch vind ik de selectie, dan in elk geval qua breedte, een stukkie beter dan afgelopen seizoen. Kruijs, Bovenberg, Kuwas vind ik persoonlijk niet zulke bijzondere voetballers.

  4. #4
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Oh ja die Stans zijn ze nog kwijt qua goede speler. Snapte niet waarom niemand uit rechterrijtje Eredivisie die oppikte. Toch vind ik de selectie, dan in elk geval qua breedte, een stukkie beter dan afgelopen seizoen. Kruijs, Bovenberg, Kuwas vind ik persoonlijk niet zulke bijzondere voetballers.
    Alles bij elkaar was er tot een maand geleden eigenlijk niks over van het team dat zich heel knap gehandhaafd heeft. Op wat jeugdig talent na dan.

    De nieuwe spelers vormen nu een waslijst aan leuke aanwinsten en versterkingen, maar ze zijn ook best veel goede voetballers (Van Mieghem, Van Weert, Stans, Kuwas, Aouassar) en vooral ook een stuk ervaring (Fischer, Auassar, Kruijs, Bovenberg) kwijtgeraakt. En dat laatste hebben ze niet heel goed op kunnen vangen vind ik.

    De conclusie dat ze zich per saldo versterkt hebben vind ik dan ook nog erg voorbarig.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •