Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 285

Discussie: Campeonato Brasileiro Série A

Hybrid View

  1. #1
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    32
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zat wat te speuren op het net, maar kan iemand me uitleggen waarom de man van 55 miljoen maar 6x heeft gescoord en focking 12de staat met zijn ploeg na 30 wedstrijden?

  2. #2
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scott Bekijk bericht
    Zat wat te speuren op het net, maar kan iemand me uitleggen waarom de man van 55 miljoen maar 6x heeft gescoord en focking 12de staat met zijn ploeg na 30 wedstrijden?
    Hij staat daar vaak op de flank, en geeft redelijk wat assists op topscorer van de Braziliaanse competitie Humberto Borges. Ook is hij redelijk wat wedstrijden gespaard zodat hij uitgerust was voor de Copa Libertadores die ook door Santos gewonnen werd. Competitie werd hierdoor naar het tweede plan verwezen, en de grote namen kregen regelmatig rust.

    Inmiddels staat Neymar op 11 treffers, want vorige week scoorde hij 1 keer, en vanavond 4 keer tegen Atletico PR.

    Al vind ik het voorlopig ook een speler die teveel trucjes doet en niet efficient genoeg is om nu al bij een Europese topclub te slagen. Ik vind hem ook flink gehypt door de zogenaamde kenners, en voorlopig zie ik in hem niet een toekomstige wereldster.




Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. 24: De serie
    By Bernardo in forum Series
    Reacties: 1515
    Laatste bericht: 31 juli 2018, 18:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •