Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1574

Discussie: FC Groningen nieuws

Hybrid View

  1. #1
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik had Groningen ook niet zo laag ingeschat nee, maar je kan moeilijk ontkennen dat het een vrij matige ploeg zonder individuele klasse is.

    Tjust:

    Jij bent gewoon extreem kortzichtig. De plaats op de ranglijst lijkt voor jou alles te zeggen. Maar goed vorige week ben je al gestraft voor je kortzichtigheid.
    De ranglijst liegt niet snel nee. Je kan een plek te hoog of een plek te laag staan, maar niet vele plekken. Groningen staat niet dankzij pech op de plek waar ze zijn geeindigd.

  2. #2
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.601
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik had Groningen ook niet zo laag ingeschat nee, maar je kan moeilijk ontkennen dat het een vrij matige ploeg zonder individuele klasse is.
    Wat een onzin. Bij Groningen zit genoeg klasse. Virgil van Dijk, Tadic en ook spelers als Bacuna, Andersson en Teixeira zijn jongens die gewoon meer hadden moeten laten zien omdat ze domweg veel meer kunnen.

  3. #3
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Wat een onzin. Bij Groningen zit genoeg klasse. Virgil van Dijk, Tadic en ook spelers als Bacuna, Andersson en Teixeira zijn jongens die gewoon meer hadden moeten laten zien omdat ze domweg veel meer kunnen.
    Die eerste 2 kunnen wel wat ja, Texeira zal aanpassingstijd nodig hebben en van je andere 2 namen ben ik niet onder de indruk. Zeker Bacuna is gewoon middelmaat.

  4. #4
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik had Groningen ook niet zo laag ingeschat nee, maar je kan moeilijk ontkennen dat het een vrij matige ploeg zonder individuele klasse is.

    De ranglijst liegt niet snel nee. Je kan een plek te hoog of een plek te laag staan, maar niet vele plekken. Groningen staat niet dankzij pech op de plek waar ze zijn geeindigd.
    Tuulijk kan ik dat wel ontkennen. Zoals ze in het begin van dit seizoen voetbalden, kun je niet met een elftal middelmatige voetballers. En de ranglijst liegt niet? Iedere club eindigt op de positie die het verdient, maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat bijvoorbeeld FC Twente niet beter is dan die 6e plek.

    Groningen staat idd niet dankzij pech zo laag. Ze staan zo laag om dat er onderweg iets fout is gegaan. Maar ze hebben absoluut kwaliteit genoeg voor het linkerrijtje. Kom op, je gaat toch niet beweren dat een RKC, NEC, Heracles of Roda JC aanwijsbaar meer kwaliteit heeft dan Groningen?

  5. #5
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Tuulijk kan ik dat wel ontkennen. Zoals ze in het begin van dit seizoen voetbalden, kun je niet met een elftal middelmatige voetballers. En de ranglijst liegt niet? Iedere club eindigt op de positie die het verdient, maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat bijvoorbeeld FC Twente niet beter is dan die 6e plek.

    Groningen staat idd niet dankzij pech zo laag. Ze staan zo laag om dat er onderweg iets fout is gegaan. Maar ze hebben absoluut kwaliteit genoeg voor het linkerrijtje. Kom op, je gaat toch niet beweren dat een RKC, NEC, Heracles of Roda JC aanwijsbaar meer kwaliteit heeft dan Groningen?
    Twente is gewoon verdiend 6e, andere 5 hebben betere spelers. Zie alleen al dag middenveld van Twente of hun backs.....

    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.

  6. #6
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Twente is gewoon verdiend 6e, andere 5 hebben betere spelers. Zie alleen al dag middenveld van Twente of hun backs.....

    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.
    Met die backs werden ze kampioen...

    Maar goed wat ik al zei extreem kortzichtig ben je. De ranglijst bepaalt voor jou veel wat je over een team denkt. Tot en met twee maanden terug had jij echt niet gezegd dat Feyenoord of Heerenveen betere spelers hebben dan Twente. Je was na de wedstrijd PSV-Twente namelijk ook vrij enthousiast over Twente.

    Dat die andere ploegen een beter team hebben komt juist voort uit het feit dat Groningen heeft gefaald. Niet omdat ze mindere spelers zouden hebben.

  7. #7
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Twente is gewoon verdiend 6e, andere 5 hebben betere spelers. Zie alleen al dag middenveld van Twente of hun backs.....

    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.
    Twente is idd verdiend 6e, maar ze hebben natuurlijk wel een betere selectie dan bepaalde clubs boven hun. Lijkt me duidelijk. Met Luuk de Jong, Chadli, John, Fer, Douglas, Mychailov hebben ze voor eredivisiebegrippen uitstekende spelers. Maar goed, ook dat zul je wel betwisten.

    En RKC heeft leuke, frivole spelers ja. Groningen heeft echter meer kwaliteit. Schet of Bacuna... Ik verwacht Groningen volgend seizoen gewoon weer makkelijk in het linkerrijtje. En daar hoeven ze echt niet veel materiaal voor bij te halen. Al zou het wel helpen als ze die Holla terug halen.

  8. #8
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Twente is idd verdiend 6e, maar ze hebben natuurlijk wel een betere selectie dan bepaalde clubs boven hun. Lijkt me duidelijk. Met Luuk de Jong, Chadli, John, Fer, Douglas, Mychailov hebben ze voor eredivisiebegrippen uitstekende spelers. Maar goed, ook dat zul je wel betwisten.

    En RKC heeft leuke, frivole spelers ja. Groningen heeft echter meer kwaliteit. Schet of Bacuna... Ik verwacht Groningen volgend seizoen gewoon weer makkelijk in het linkerrijtje. En daar hoeven ze echt niet veel materiaal voor bij te halen. Al zou het wel helpen als ze die Holla terug halen.
    Ik vind Schet als (hangende) rechtsbuiten wel beter als Bacuna. Snapte sowieso niet zo goed waarom Bacuna vaak op die positie werd opgesteld.

  9. #9
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.520
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.
    Lees met enige ergernis je posts. En hier haken we af...

    Hoe kan zo'n matige selectie als Groningen heeft dan winnen van Ajax, PSV en Feyenoord? Mentaliteiskwestie is het. Er is iets gebeurd waardoor de klik compleet verdwenen is. Er is nog maar 1 iemand in heel FCG die er vertrouwen in heeft, en dat is die eigenwijze Fries zelf.
    Je roepts dingen over een selectie waar je geen flauw benul van hebt. Je hebt geen flauw idee hoe de selectie van Groningen eruit ziet, je ziet alleen de mensen die Huistra opstelt in een samenvatting. Want waar zit nu net het probleem? Alle creativiteit van Groningen wordt significant door Huistra op de bank gehouden.
    Jones laat in zijn speeltijd zien een uitstekende creatieve speler te zijn, maar Huistra kiest liever voor de Koreaanse Dirk Kuijt, Suk.
    Pedersen is waarschijnlijk een van de meest technisch begaafde voetballers van de Eredivisie, maar met een mentaliteit van een inktvis. Wordt avonden voor een wedstrijd regelmatig in de stad gespot, maar Huistra treedt maar niet op tegen deze luie hond.
    Jonge talenten asl Bos en Pedro doen het uitstekend in hun speeltijd en staan de ene week in de basis en de andere week niet eens in de selectie, omdat middelmaat balletje terug Sparv een keertje niet geschorst is. En zo gaat dit het hele jaar maar door.

    Een mindere periode prima, maar 12 punten uit 17 wedstrijden slaat nergens op. Als Groningen de eerste 17 wedstrijden 12 punten had gehad, vond iedereen een ontslag in de winterstop meer dan logisch, nu is Groningen ineens opportunistisch en heeft het Huistra geen kans gegeven.

  10. #10
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Lees met enige ergernis je posts. En hier haken we af...
    Ik lees ze steeds meer met een lach eigenlijk. Totaal geen eigen visie. Praat gewoon mensen na en kijkt op de ranglijst en komt dan tot een conclusie.

    Hoe kan zo'n matige selectie als Groningen heeft dan winnen van Ajax, PSV en Feyenoord? Mentaliteiskwestie is het.
    Ik vind dit een slecht voorbeeld. Ploegen als Utrecht en VVV hebben ook relatief goed gepresteerd in de toppers. De nummers 1 en 2 van de competitie wisten beide geen enkele keer van Utrecht te winnen bijvoorbeeld. En Utrecht vind ik wel heel matig.

  11. #11
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Raar dat Tadic dan als een van de weinige Groningers constant <6,5 als cijfer haalt. Was een van de weinigen die juist wél zijn vorm behield. Blij dat je het allemaal zo goed volgt...

    Zal het iets te maken hebben met het feit dat hij als enige speler constant op dezelfde positie speelde? Je moet voor de grap de laatste 10 opstellingen eens opzoeken, sta je met je bek open naar te kijken. En maar afvragen waarom spelers niet op elkaar raken ingespeeld. Huistra knoeit met opstellingen alsof hij Fifa12 aan het spelen is.
    Kalm aan man Lees je bericht nu pas, ik heb ook maar gewoon 1 losse mening hoor. Hoef je het van mij niet mee eens te zijn. Ik vind Groningen gewoon een beperkte ploeg hebben met weinig creativiteit. Wil niet zeggen dat ze zo slecht zijn als waar ze zijn geeindigd, maar het was zeker geen linkerrijtje materiaal, ook al hebben ze de top 3 verslagen. Utrecht won ook 2x van Ajax, 1x van AZ, gelijk tegen oa PSV maar die hebben ook gewoon een droevige ploeg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik lees ze steeds meer met een lach eigenlijk. Totaal geen eigen visie. Praat gewoon mensen na en kijkt op de ranglijst en komt dan tot een conclusie.
    Zo is dat! Blij dat jij het allemaal goed ziet, o alwijze tjust, ongelofelijke kenner en visionair.

    En ontopic; Michael de Leeuw vind ik een leuke speler, haalt Groningen wel een prima kracht mee binnen.

    Overigens haalt Groningen ook Zeefuik.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165764
    Laatst gewijzigd door Chief; 22 mei 2012 om 13:12

  12. #12
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Tjust:



    De ranglijst liegt niet snel nee. Je kan een plek te hoog of een plek te laag staan, maar niet vele plekken. Groningen staat niet dankzij pech op de plek waar ze zijn geeindigd.
    Ik noem het ook geen pech. Ze hebben dramatisch gepresteerd, maar ze hebben genoeg kwaliteit om tussen plaats 5 en 8 te spelen. Daar gaat het mij over. Volgens jou logica moesten Feyenoord of Heerenveen dit seizoen ook weer in rechterrijtje eindigen. Zonder veel aanpassingen hebben beide ploegen het toch echt een stuk beter gedaan. Zoals voorspelt door de echte kenners

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •