Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

Hybrid View

  1. #1
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Ik vraag me serieus af hoe het Nederlandse voetbal eruit zou zien als elke club van het begin de aandacht had gekregen die ze nu bij Talpa en RTL kregen. De kleinere clubs zijn al explosief gegroeid sinds ze ook(langer dan 2 minuten) op tv komen, wat als dat nou altijd al zo was geweest.
    Dan was Twente nu even groot of kwam het in de buurt van de grootheid Feyenoord

  2. #2
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammert Bekijk bericht
    Dan was Twente nu even groot of kwam het in de buurt van de grootheid Feyenoord
    dat denk ik ook wel. en dat zelfde geld voor een Willem II die 2e werd in 1998(?), of Heerenveen in 1999. ik denk dat de fans net wat meer verspreid waren geweest.

    waarom ik fan ben van SC Heerenveen. dit heeft een hele rare, misschien zelfs domme reden, maar mijn vader werkte toen ik 5 was in Friesland bij een bedrijf die SCH sponsorde. toen ik een keer voor de TV zat zag ik het reclamebord en dat vond ik prachtig. toen ben ik de club steeds meer gaan volgen, heeft mn pa me een keer met kaarten van dat bedrijf meegenomen naar het ALS en sindsdien ben ik helemaal weg van Heerenveen.

  3. #3
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammert Bekijk bericht
    Dan was Twente nu even groot of kwam het in de buurt van de grootheid Feyenoord
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    dat denk ik ook wel. en dat zelfde geld voor een Willem II die 2e werd in 1998(?), of Heerenveen in 1999. ik denk dat de fans net wat meer verspreid waren geweest.

    waarom ik fan ben van SC Heerenveen. dit heeft een hele rare, misschien zelfs domme reden, maar mijn vader werkte toen ik 5 was in Friesland bij een bedrijf die SCH sponsorde. toen ik een keer voor de TV zat zag ik het reclamebord en dat vond ik prachtig. toen ben ik de club steeds meer gaan volgen, heeft mn pa me een keer met kaarten van dat bedrijf meegenomen naar het ALS en sindsdien ben ik helemaal weg van Heerenveen.
    Ben ik het niet mee eens, jullie vergeten dat Succes een kritieke factor heeft in de aantal supporters dan een club heeft daarin heeft Twente een gigantische achterstand op clubs als Feyenoord, PSV en Ajax.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •