Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 864

Discussie: Fortuna Sittard nieuws

Hybrid View

  1. #1
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Is Ilicali de John de Mol van Turkije??
    Yep. Zwaar fan van Fenerbahce overigens. Is al een paar seizoenen ook betrokken bij Fener. Vorig seizoen nog dmv inzameling-shows enzo voor Fenerbahce. Is goed bevriend met veel voetballers en wil Mesut Ozil heel graag naar Fenerbahce halen.

    Volgens mij heeft hij niet per se de ambitie om van Fortuna iets te maken. De huidige eigenaar is ook Turks toch? Vind het maar een vreemde deal voorlopig.

  2. #2
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Yep. Zwaar fan van Fenerbahce overigens. Is al een paar seizoenen ook betrokken bij Fener. Vorig seizoen nog dmv inzameling-shows enzo voor Fenerbahce. Is goed bevriend met veel voetballers en wil Mesut Ozil heel graag naar Fenerbahce halen.

    Volgens mij heeft hij niet per se de ambitie om van Fortuna iets te maken. De huidige eigenaar is ook Turks toch? Vind het maar een vreemde deal voorlopig.
    Hij hoeft waarschijnlijk niet lang meer te wachten. Nog één jaar contract. Dus denk dat Ozil deze zomer of iig de volgende Fenerbache speler gaat zijn. Tenminste ik zie hem niet naar de MLS gaan of zo.

  3. #3
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.898
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Yep. Zwaar fan van Fenerbahce overigens. Is al een paar seizoenen ook betrokken bij Fener. Vorig seizoen nog dmv inzameling-shows enzo voor Fenerbahce. Is goed bevriend met veel voetballers en wil Mesut Ozil heel graag naar Fenerbahce halen.

    Volgens mij heeft hij niet per se de ambitie om van Fortuna iets te maken. De huidige eigenaar is ook Turks toch? Vind het maar een vreemde deal voorlopig.
    In de Turkse media wordt al langer gespeculeerd over de aanstaande overname van Fortuna door Ilicali. "Ik wil een goede club in Europa kopen, waarmee we nieuwe sterren aan het Turkse voetbal en de rest van de wereld kunnen leveren", zei Ilicali vorige week in de sportkrant Fanatik.

    Volgens Gün wil zijn beoogde opvolger de opmars van Fortuna voortzetten. "Meneer Ilicali wil graag doorgaan met het werk dat in 2016 begonnen is. Dit is een mogelijkheid om Fortuna's strategische positie voor de komende jaren te versterken."

  4. #4
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Yep. Zwaar fan van Fenerbahce overigens. Is al een paar seizoenen ook betrokken bij Fener. Vorig seizoen nog dmv inzameling-shows enzo voor Fenerbahce. Is goed bevriend met veel voetballers en wil Mesut Ozil heel graag naar Fenerbahce halen.

    Volgens mij heeft hij niet per se de ambitie om van Fortuna iets te maken. De huidige eigenaar is ook Turks toch? Vind het maar een vreemde deal voorlopig.
    Waar baseer je op dat hij er niks van zou willen maken als ik vragen mag? Ik lees overigens dat hij naast Gün zou komen, niet in plaats van.

  5. #5
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Waar baseer je op dat hij er niks van zou willen maken als ik vragen mag? Ik lees overigens dat hij naast Gün zou komen, niet in plaats van.
    Omdat hij zijn geld liever in Fenerbahce steekt voor mijn gevoel en zelfs dat doet hij voorlopig niet met hele grote bedragen nog. Zou mij verbazen als hij wel echt geld in Fortuna gaat steken. Maar goed, ik zou het wel willen dus hoop dat het wel het geval gaat zijn.

  6. #6
    Yak Yakovlev's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    7.343
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Omdat hij zijn geld liever in Fenerbahce steekt voor mijn gevoel en zelfs dat doet hij voorlopig niet met hele grote bedragen nog. Zou mij verbazen als hij wel echt geld in Fortuna gaat steken. Maar goed, ik zou het wel willen dus hoop dat het wel het geval gaat zijn.
    Er hoeven ook geen enorme investeringen te komen denk ik. Een kwaliteitsinjectie om boven de streep te eindigen hoeft niet zo duur te zijn (kijk maar naar Emmen). Als ze Fortuna willen gebruiken als een Feeder club voor de Turkse Liga, dan moet denk ik de prio komen te liggen op het uitbouwen van de infrastructuur.
    De regio Sittard-Geleen is met vrijwel alle sporten bezig topsport infrastructuur te ontwikkelen, alleen het voetbal blijft hilarisch achter.

    Gün is wel de goede weg ingeslagen, maar de gemeente wilt niets of nauwelijks meehelpen. Beetje gek na alle steun die het gegeven heeft aan het wielrennen en handballen.
    Laatst gewijzigd door Yakovlev; 20 mei 2020 om 11:58

  7. The Following User Says Thank You to Yakovlev For This Useful Post:

    edodevries (20 mei 2020)

  8. #7
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yakovlev Bekijk bericht
    Er hoeven ook geen enorme investeringen te komen denk ik. Een kwaliteitsinjectie om boven de streep te eindigen hoeft niet zo duur te zijn (kijk maar naar Emmen). Als ze Fortuna willen gebruiken als een Feeder club voor de Turkse Liga, dan moet denk ik de prio komen te liggen op het uitbouwen van de infrastructuur.
    De regio Sittard-Geleen is met vrijwel alle sporten bezig topsport infrastructuur te ontwikkelen, alleen het voetbal blijft hilarisch achter.

    Gün is wel de goede weg ingeslagen, maar de Gemeente wilt niets of nauwelijks meehelpen. Beetje gek na alle steun die het gegeven heeft aan het wielrennen en handballen.
    Wielrennen en handbal kosten over het algemeen wel een fractie van voetbal. Verder ben ik het helemaal eens met je verhaal, een club als Fener ben je gauw tientallen miljoenen aan kwijt terwijl je Fortuna met veel minder al enorm helpt én een vinger in de pap kan hebben.

  9. The Following User Says Thank You to edodevries For This Useful Post:

    Yakovlev (20 mei 2020)

  10. #8
    Yak Yakovlev's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    7.343
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Wielrennen en handbal kosten over het algemeen wel een fractie van voetbal. Verder ben ik het helemaal eens met je verhaal, een club als Fener ben je gauw tientallen miljoenen aan kwijt terwijl je Fortuna met veel minder al enorm helpt én een vinger in de pap kan hebben.
    Denk je? Eigenlijk hoeven ze niet veel meer te doen dan wat ruimte aanwijzen voor wat sportvelden en clubhuisjes. Naast natuurlijk de infrastructuur van en naar het stadion te verbeteren. Leuk dat ze nu vast bovenop de Windraak in Doenrade mogen trainen, maar als serieuze club moet je dat toch wel in de buurt hebben van het stadion.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •