Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 3852

Discussie: Champions League 2019/2020

Hybrid View

  1. #1
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Of de Engelse clubs raken oververmoeid doordat ze doorvoetballen tot eind juli en Duitse en Franse clubs trekken daar juist hun voordeel uit.
    Mwoah, oververmoeid lijkt me wat overdreven. Het zijn 9 of 10 wedstrijden? Dat moet lukken. Misschien eerste weken beetje wennen, maar lijkt mij dat ze juist tegen het einde weer op stoom zijn/ritme hebben. Mooi op tijd voor CL.

  2. #2
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Mwoah, oververmoeid lijkt me wat overdreven. Het zijn 9 of 10 wedstrijden? Dat moet lukken. Misschien eerste weken beetje wennen, maar lijkt mij dat ze juist tegen het einde weer op stoom zijn/ritme hebben. Mooi op tijd voor CL.
    Een Man City speelt minimaal 11 wedstrijden in 40 dagen. Mogelijk 13 als ze finale FA Cup halen. En tja vorig seizoen liepen ze in Nederland in augustus al te klagen dat de topclubs in de EL/CL-kwalificatie te weinig rust hadden. Waardoor er opeens wedstrijden verschoven moesten worden. Dus kennelijk is dat toch een dingetje.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •