Pagina 65 van 68 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.881 t/m 2.925 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #2881
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Gewoon een koopoptie. Dus als ie voldoet ziet Real hem niet meer terug.

  2. The Following 9 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bernardo (11 juli 2017),FernandoC (11 juli 2017),Johan C (11 juli 2017),Juventino (11 juli 2017),King_Eric (11 juli 2017),Sam_Vitesse (11 juli 2017),Tinussz (11 juli 2017)

  3. #2882
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Hij wilde weer snel interessant doen.

  4. The Following 7 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    Bernardo (11 juli 2017),Bob Sacamano (12 juli 2017),FernandoC (11 juli 2017),Hidz (11 juli 2017),King_Eric (11 juli 2017),Sam_Vitesse (11 juli 2017)

  5. #2883
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.933
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Slim. Over 2 jaar is Modric 33 en zit James op zijn top. Zullen zien wat Carlo van hem maakt.
    Erg intelligente deal weer. Dat Bayern hier in trapt.
    Wel ff zorgen dat ie in de CL niet tegen Real kan spelen.
    Brechtje Brechtje Brechtje toch

  6. #2884
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Optie

    Weten jullie wat dat betekent? Iets dat een optie is?

  7. #2885
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Optie

    Weten jullie wat dat betekent? Iets dat een optie is?
    Jij niet blijkbaar.
    Domme boi.

  8. The Following 5 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bob Sacamano (12 juli 2017),DonK (11 juli 2017),FernandoC (11 juli 2017),RaulVilla (11 juli 2017),Sam_Vitesse (11 juli 2017)

  9. #2886
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Slim. Over 2 jaar is Modric 33 en zit James op zijn top. Zullen zien wat Carlo van hem maakt.
    Erg intelligente deal weer. Dat Bayern hier in trapt.
    Wel ff zorgen dat ie in de CL niet tegen Real kan spelen.
    Goede kans dat over twee jaar z'n contract gewoon afgelopen is en hij niet terug wilt.

  10. #2887
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Goede kans dat over twee jaar z'n contract gewoon afgelopen is en hij niet terug wilt.
    Slechte kans. Die loopt tot 2020.

  11. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (11 juli 2017)

  12. #2888
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Zou mooi zijn als deze jongen weer aan het voetballen toekomt. Toch zonde al die jaren op de bank. Ergens heeft Brechtje wel gelijk, behalve dat hij redeneert vanuit de verkeerde partij. Prima deal voor Bayern.

  13. #2889
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Maar even serieus, wat heeft Real hier aan? Er waren toch een aantal clubs die hem wilden kopen, alleen vroeg Real iets van 80 miljoen. Een jaar huur en een verplichte optie tot koop had ik nog begrepen. Maar zo kan Bayern twee jaar van hem genieten en dan terug sturen. Dan heb je James met een eenjarig contract en al wat ouder, veel minder waard. Ik ben ook benieuwd voor wat voor bedrag Bayern hem dan over kan nemen over twee jaar.

  14. #2890
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Maar even serieus, wat heeft Real hier aan? Er waren toch een aantal clubs die hem wilden kopen, alleen vroeg Real iets van 80 miljoen. Een jaar huur en een verplichte optie tot koop had ik nog begrepen. Maar zo kan Bayern twee jaar van hem genieten en dan terug sturen. Dan heb je James met een eenjarig contract en al wat ouder, veel minder waard. Ik ben ook benieuwd voor wat voor bedrag Bayern hem dan over kan nemen over twee jaar.
    Wie weet wat de huursom is.

  15. #2891
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wie weet wat de huursom is.
    Ik.

    10 miljoen.

  16. #2892
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Haha wat, 10 + 35 miljoen??? Dat is echt helemaal niks voor James. Kan me niet voorstellen dat niemand meer wilde bieden, maar goed. En dan wilt Swansea 40 miljoen pond voor Gylfie.

  17. #2893
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik.

    10 miljoen.
    Per jaar? Dus da's al 20 miljoen. Nog een salaris van 20 miljoen? per jaar. Kan het uiteindelijk best een lucratieve deal voor Real worden in plaats van hem nu al voor 80 te verpatsen.

  18. #2894
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Per jaar? Dus da's al 20 miljoen. Nog een salaris van 20 miljoen? per jaar. Kan het uiteindelijk best een lucratieve deal voor Real worden in plaats van hem nu al voor 80 te verpatsen.
    Nee. 10 miljoen huursom en potentiële koopsom van 35.

  19. #2895
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bayern en Real melden zelf niets qua cijfers. Gaan we er maar vanuit dat de cijfers van Bild kloppen. Vooral die optie valt dan vrij laag uit. Zelfs Monaco betaalde meer toen ie nog bij Porto zat en nog internationaal moest doorbreken. Maar het zal op een of andere manier wel lucratief zijn voor Real. Anders doe je hem niet zo goedkoop van de hand aan een directe concurrent.

  20. #2896
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Dat is een prima deal voor Bayern.

  21. #2897
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Robben's insta wordt volop gespamd door Colombianen die hem aansporen om de 10 over te dragen aan James. Haha. Na Zidane hebben die Colombianen een nieuwe gezamenlijke vijand gevonden. Ik las wel ergens dat in James' Adidas-contract staat dat hij overal rugnummer 10 moet dragen. Ben benieuwd, maar zou wel respectloos en oneerlijk zijn tegenover een clublegende als Robben als ze hem dat afnemen.

  22. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:


  23. #2898
    Chief
    Guest

    Standaard

    Gaat natuurlijk ook niet gebeuren, helemaal niet voor een huurling als James.

    Wel een beste deal voor Bayern. Absolute versterking. Jammer dat Real hem zo weinig liet spelen.

  24. #2899
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Gaat natuurlijk ook niet gebeuren, helemaal niet voor een huurling als James.

    Wel een beste deal voor Bayern. Absolute versterking. Jammer dat Real hem zo weinig liet spelen.
    Het probleem was dat Real op een gegeven moment niet meer met een aanvallende middenvelder speelde. Echt zijn positie, achter de spits. Vind hem ook het beste renderen als een tweede spits, die gast is bizar doelgericht en ook productief. Wat lager op het veld merkte je dat hij voetballend niet zo goed was als een Isco of Modric, waar hij de concurrentiestrijd van verloor.

    Ik ga zijn wereldgoals wel missen, maakte zelden lelijke goals. Ben benieuwd of hij bij Bayern op tien komt, want die speelden met Xabi met de punt naar achteren. Maar mogelijk spelen ze nu met een blok van Vidal-Thiago met James ervoor. Best geil ook.

  25. #2900
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Het probleem was dat Real op een gegeven moment niet meer met een aanvallende middenvelder speelde. Echt zijn positie, achter de spits. Vind hem ook het beste renderen als een tweede spits, die gast is bizar doelgericht en ook productief. Wat lager op het veld merkte je dat hij voetballend niet zo goed was als een Isco of Modric, waar hij de concurrentiestrijd van verloor.

    Ik ga zijn wereldgoals wel missen, maakte zelden lelijke goals. Ben benieuwd of hij bij Bayern op tien komt, want die speelden met Xabi met de punt naar achteren. Maar mogelijk spelen ze nu met een blok van Vidal-Thiago met James ervoor. Best geil ook.
    Durft Carlo niet joh. Denk dat ie gaat overschakelen naar 442. Daarom heeft ie Tolisso gehaald. Denk dat James gewoon met Robben gaat concurreren.

  26. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    RaulVilla (12 juli 2017)

  27. #2901
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Durft Carlo niet joh. Denk dat ie gaat overschakelen naar 442. Daarom heeft ie Tolisso gehaald. Denk dat James gewoon met Robben gaat concurreren.
    Robben is nooit fit .

    Volgens mij speelde Ancelotti vorig seizoen al 4-2-3-1? En met de blessuregevoeligheid van Robben, Thiago en Ribery denk ik niet dat James echt een vaste positie gaat hebben.

  28. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    qsh0x (11 juli 2017)

  29. #2902
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    James mag natuurlijk de veters nog niet strikken van Arjen, alleen de laatste wordt ook een dagje ouder en zal niet alles spelen. Dat wijst zich dus vanzelf wel. En als het bevalt, dan hebben ze direct zijn vervanger. Dat vind ik logischer dan dat Bayern na jaren 433 / 4231 te hebben gespeeld ineens 442 gaat spelen. Dat past totaal niet bij de clubfilosofie.

    edit; anderzijds het is een trend in voetballand en met name Duitsland (zie Hoffenheim) om je elftal meerdere systemen te laten spelen. Dus echt uitsluiten kun je het ook niet, wat SuriGooner zegt is dan ook goed mogelijk.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 11 juli 2017 om 23:37

  30. #2903
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Het probleem was dat Real op een gegeven moment niet meer met een aanvallende middenvelder speelde. Echt zijn positie, achter de spits. Vind hem ook het beste renderen als een tweede spits, die gast is bizar doelgericht en ook productief. Wat lager op het veld merkte je dat hij voetballend niet zo goed was als een Isco of Modric, waar hij de concurrentiestrijd van verloor.

    Ik ga zijn wereldgoals wel missen, maakte zelden lelijke goals. Ben benieuwd of hij bij Bayern op tien komt, want die speelden met Xabi met de punt naar achteren. Maar mogelijk spelen ze nu met een blok van Vidal-Thiago met James ervoor. Best geil ook.
    En Tolisso die voor zoveel geld gehaald is dan? Op de bank? Lijkt me maar sterk. Misschien dat ze een soort van 433 gaan spelen met James en Robben achter Lewa, zeker nu Costa naar Juve is.. Tolisso, Thiago en Vidal daarachter..

  31. #2904
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    James mag natuurlijk de veters nog niet strikken van Arjen, alleen de laatste wordt ook een dagje ouder en zal niet alles spelen. Dat wijst zich dus vanzelf wel. En als het bevalt, dan hebben ze direct zijn vervanger. Dat vind ik logischer dan dat Bayern na jaren 433 / 4231 te hebben gespeeld ineens 442 gaat spelen. Dat past totaal niet bij de clubfilosofie.

    edit; anderzijds het is een trend in voetballand en met name Duitsland (zie Hoffenheim) om je elftal meerdere systemen te laten spelen. Dus echt uitsluiten kun je het ook niet, wat SuriGooner zegt is dan ook goed mogelijk.
    Bayern een clubfilosofie, ja? Die hebben volgens mij nog nooit een huisformatie gehad, laat staan er een reputatie door a la Ajax.

  32. The Following User Says Thank You to viktor For This Useful Post:


  33. #2905
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    James mag natuurlijk de veters nog niet strikken van Arjen, alleen de laatste wordt ook een dagje ouder en zal niet alles spelen. Dat wijst zich dus vanzelf wel. En als het bevalt, dan hebben ze direct zijn vervanger. Dat vind ik logischer dan dat Bayern na jaren 433 / 4231 te hebben gespeeld ineens 442 gaat spelen. Dat past totaal niet bij de clubfilosofie.

    edit; anderzijds het is een trend in voetballand en met name Duitsland (zie Hoffenheim) om je elftal meerdere systemen te laten spelen. Dus echt uitsluiten kun je het ook niet, wat SuriGooner zegt is dan ook goed mogelijk.
    Dat eerste suggereert helemaal niemand, beetje overbodig om dat te vermelden. En wat zit je te lullen over clubfilosofie, Bayern heeft in het verleden nooit met een vaste formatie gespeeld, alleen onder Jupp speelden ze standaard met drie aanvallers.







    Tolisso, Vidal, Thiago en Lewa spelen sowieso. Dan heb je nog twee posities over. Die van Ribery en Robben. James komt in dat geval het best tot z'n recht op rechts en daar speelt Robben. Dat wil verder niet zeggen dat hij van Robben's kaliber is, want dat is/wordt hij niet en bovendien zijn het andere type voetballers. Maar ik verwacht dat Robben dit seizoen veel minder zal spelen dan hij gewend is. Want normaal gesproken speelt hij altijd wanneer hij fit is en dat zal met James' aanwezigheid en met oog op de toekomst wel anders zijn nu.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 12 juli 2017 om 02:11

  34. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    RaulVilla (12 juli 2017)

  35. #2906
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Je spreekt over 'respectloos' en 'oneerlijk' dat vind ik het verschil in status nogal zacht uitdrukken. Ik zou het ronduit bizar vinden als James nummer de nummer 10 van Robben overneemt.

    Met clubfilosofie doel ik voornamelijk op de intentie om aanvallend en aantrekkelijk te voetballen. In mijn beleving rijmt dat niet met jouw opmerking over 442. Volgens mij heeft Bayern dat zelden gespeeld de afgelopen jaren en is het een systeem dat zich leent en succesvol is geweest voor counterploegen.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 12 juli 2017 om 02:16

  36. #2907
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Je spreekt over 'respectloos' en 'oneerlijk' dat vind ik het verschil in status nogal zacht uitdrukken. Ik zou het ronduit bizar vinden als James nummer de nummer 10 van Robben overneemt.

    Met clubfilosofie doel ik voornamelijk op de intentie om aanvallend en aantrekkelijk te voetballen. In mijn beleving rijmt dat niet met jouw opmerking over 442. Volgens mij heeft Bayern dat zelden gespeeld de afgelopen jaren en is het een systeem dat zich leent en succesvol is geweest voor counterploegen.
    Het enige qua filosofie wat er bij Bayern te vinden is, is dat het qua speelwijze nogal zwaar overeenkomt met hoe het Duitse elftal speelt door de grote overlap tussen beide selecties de laatste 50 jaar. Ze gaan beide hooguit nogal pragmatisch op zoek naar de winnende speelwijze, maar dan heb je ook wel ver gehad qua clubfilosofie.

    En met alle respect, maar Bayern is 118 jaar oud, waarvan ze de laatste 50 jaar onafgebroken op het hoogste niveau actief zijn als dominante club in Duitsland en Europa. Daarin hebben ze nog nooit een vaste tactische speelwijze gehad, maar dan zou iets wat ze nog geen 10 jaar spelen ineens instaan voor hun huisstijl? Een beetje overdreven en volledig misplaatst. Vrij aannemelijk dat het over 5-10 jaar weer compleet anders is, terwijl het hiervoor ook gewoon dat ouderwetse Duitse voetbal was. Er staan geloof ik ook alweer nieuwe hervormingen qua opleiden op stapel.

    Het is geen Ajax wat dat betreft, wat in de gehele voetbalwereld sinds de jaren 70 bekend is om de Hollandsche School/Totaalvoetbal en waar men nog dagelijks daarmee bezig is in de jeugd en bij het eerst.

  37. #2908
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    En Tolisso die voor zoveel geld gehaald is dan? Op de bank? Lijkt me maar sterk. Misschien dat ze een soort van 433 gaan spelen met James en Robben achter Lewa, zeker nu Costa naar Juve is.. Tolisso, Thiago en Vidal daarachter..
    Ze hadden ook Sanches gehaald, voor nog meer geld. Die speelde amper afgelopen seizoen. Dus vandaar. Maar kan ook idd dat James vooral op de flank gebruikt wordt aangezien Robben en vooral Ribery vaak geblesseerd zijn. Maar ik wil weten of hij ook speelt als iedereen fit is. Daarom hoopte ik dat James naar een club zou gaan waar hij de beste speler is, achter de spits. Nu komt hij weer in een team met bizar veel concurrentie, niet veel minder dan bij Real.

    En wat betreft de formatie, alsof Bayern idd altijd 4-3-3 speelde. De tijden van Pizarro en Makaay zijn niet zo lang geleden. Carlo moet sowieso zijn eigen spel gaan spelen. Vorig seizoen wilde hij verder gaan op Pep zijn speelwijze, logisch want dat waren de spelers gewend en het ging goed onder Pep. Maar dat lukte niet echt, heel wisselvallig. Carlo is een goede trainer maar heeft zijn eigen systeem. En dat is wat directer, meer gericht op snel schakelen en richting het doel. Vergelijkbaar met Jupp.

    Hoop dat ze Sanches verhuren trouwens. Je hebt ook nog Kimmich die ik best goed vind. Of wordt hij de rechtsback? Daar heb je nu echt een gat. Rudy is ook geen topniveau. En heeft Muller een basisplaats volgend seizoen, ben benieuwd.

  38. #2909
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Arjen Robben is zijn vakantie niet ongeschonden doorgekomen. De 33-jarige aanvaller van Bayern München en het Nederlands elftal heeft bij een potje tennis een kuitblessure opgelopen.

    De kampioen van Duitsland vertrekt zondag voor een trip naar China en Singapore, maar Robben blijft in München achter. De Groninger zal op het trainingscomplex van Bayern aan zijn herstel werken.

    Het Nederlands elftal speelt op 31 augustus de belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd tegen Frankrijk. Drie dagen later neemt Oranje het op tegen Bulgarije. Het is nog niet bekend of die duels voor Robben in gevaar komen.

  39. #2910
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Tolisso, Vidal, Thiago en Lewa spelen sowieso. Dan heb je nog twee posities over. Die van Ribery en Robben. James komt in dat geval het best tot z'n recht op rechts en daar speelt Robben. Dat wil verder niet zeggen dat hij van Robben's kaliber is, want dat is/wordt hij niet en bovendien zijn het andere type voetballers. Maar ik verwacht dat Robben dit seizoen veel minder zal spelen dan hij gewend is. Want normaal gesproken speelt hij altijd wanneer hij fit is en dat zal met James' aanwezigheid en met oog op de toekomst wel anders zijn nu.
    Een fitte Robben staat voorin als eerste op papier. De rest komt daarbij.

  40. #2911
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Een fitte Robben staat voorin als eerste op papier. De rest komt daarbij.
    Met zijn blessuregevoeligheid, leeftijd en afhankelijk van hoe goed of slecht James het doet zou het mij niet verbazen als Robben vaker op de bank plaats zou nemen volgend seizoen. Maar zoals ik al eerder zei, doordat Ribery ook vaak afwezig is zal Ancelotti niet echt keuzes hoeven maken.

  41. #2912
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ik las wel ergens dat in James' Adidas-contract staat dat hij overal rugnummer 10 moet dragen.
    En Sanches heeft in zijn contract staan dat hij altijd moet spelen.

    Wat een onzin zeg. Adidas is geen partij in een overeenkomst tussen Bayern en een speler.

  42. #2913
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    En Sanches heeft in zijn contract staan dat hij altijd moet spelen.

    Wat een onzin zeg. Adidas is geen partij in een overeenkomst tussen Bayern en een speler.
    Ik denk niet dat Adidas Bayern kan dwingen James nummer 10 te laten dragen, maar aangezien zij alle drie de betrokken partijen sponsoren, James ook persoonlijk, denk ik wel dat ze een rol hebben gespeeld bij de transfer. Het zou mij niet verbazen als de som door de betrokkenheid van Adidas zo laag is.

  43. #2914

  44. #2915
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Bayern lijkt in deze vorm en met de Azië - trip nog in de benen bij sommigen, echt nog niet klaar voor het seizoen, dat dus binnenkort écht begint met het Supercup- duel...

    Bij hun eigen Audi Cup bakken ze er in ieder geval nu nog niets van: gisteren de tegen Liverpool dik verdiende nederlaag, en momenteel met 11 nieuwe spelers de 0-1 tegen Napoli...

    Geen Neuer, Boateng, Robben etc , Vidal doet wel mee...

    Napoli heeft met de (hopelijk langdurige) terugkeer van Milik trouwens aanvallend weer een beresterk team!! Mertens-Insigne-Callejón-Milik en daar ook nog Hamsik achter als selectie , wow

  45. #2916
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    0-2 inmiddels voor Napoli....de Allianz Arena LIJKT toch grotendeels vol te zitten nu, maar het is werkelijk muisstil......

    Nu komen wel O.a. Ribéry en de peperdure Tolisso binnen de lijnen...

  46. #2917
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Een striemend fluitconcert dan ook na afloop...straks de finale daar in München : Atletico Madrid - Liverpool

  47. #2918
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Gezien de hoop blessures niet abnormaal. Hopelijk missen ze hun start volledig. Dan zou het nog een beetje spannend kunnen worden.

  48. #2919
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Ik las ergens dat Carlo in januari vertrekt. Hij bakt er echt niks van. Het verzorgde voetbal van Pep heeft ie verneukt en voor wat? Het voetbal ziet er niet uit en de resultaten zijn slechter dan voorheen. Müller is boos, Lewa bekritiseerd het bestuur in het openbaar en hier waren figuren die riepen dat Pep niks heeft gepresteerd en heeft gefaald haha. Gelukkig gaat het nu zoveel beter onder de - en ik citeer Roald nu - 'beste trainer ooit'.

  49. #2920
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ik las ergens dat Carlo in januari vertrekt. Hij bakt er echt niks van. Het verzorgde voetbal van Pep heeft ie verneukt en voor wat? Het voetbal ziet er niet uit en de resultaten zijn slechter dan voorheen. Müller is boos, Lewa bekritiseerd het bestuur in het openbaar en hier waren figuren die riepen dat Pep niks heeft gepresteerd en heeft gefaald haha. Gelukkig gaat het nu zoveel beter onder de - en ik citeer Roald nu - 'beste trainer ooit'.
    Pep heeft ook gefaald. Geen CL en dat was het doel. Wat elke andere trainer daarna presteert of niet presteert is irrelevant maar goed geprobeerd.

    Oh en euhm laat Pep eerst eens met verschillende clubs CL-Succes hebben. Kom dan nog eens terug.

  50. #2921
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ik las ergens dat Carlo in januari vertrekt. Hij bakt er echt niks van. Het verzorgde voetbal van Pep heeft ie verneukt en voor wat? Het voetbal ziet er niet uit en de resultaten zijn slechter dan voorheen. Müller is boos, Lewa bekritiseerd het bestuur in het openbaar en hier waren figuren die riepen dat Pep niks heeft gepresteerd en heeft gefaald haha. Gelukkig gaat het nu zoveel beter onder de - en ik citeer Roald nu - 'beste trainer ooit'.
    Hij heeft gewoon een andere speelstijl dan Pep. Dus dat ging sowieso wel gebeuren, ze spelen heel anders. Maar Pep werd ook alleen kampioen in Duitsland, dat gaat Carlo ook wel weer lukken.

    Xabi vervangen gaat niet eenvoudig worden. En dan is Lahm ook weg. Eigenlijk de man die Xabi kon vervangen onder Pep. Dus dat zijn wel twee bepalende spelers. Nu probeert hij met Rudy als cdm te spelen.. Robben en Ribery zijn ook niet maar als ooit. Hij heeft ook echt wel een zwakker team dan Pep. Maar alsnog lijkt het nergens op. Ik snap alleen niet dat Bayern Douglas Costa laat gaan als Robben en Ribery oud zijn en vaak geblesseerd. Coman kan alleen hard rennen, heb je verder niks aan. Misschien om Muller meer speeltijd te geven?

    Alaba en Boateng fit terug hebben zou al behoorlijk helpen. Spelen met Alaba, Hummels, Boateng/Sule, Kimmich, Tollisso/Vidal, Thiago, James, Robben, Lewa, Ribery/Muller. Bayern heeft nu wel veel blessuregevoelige spelers. Vooral achterin. Dat centrale duo kan je niet echt vertrouwen. En back up Javi Martinez ook niet echt. Gelukkig is Sule gehaald.
    Laatst gewijzigd door RaulVilla; 11 september 2017 om 11:20

  51. #2922
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Volgens ESPN zijn Ancelotti en Bayern uit elkaar..
    Laatst gewijzigd door SuriGooner; 28 september 2017 om 15:02

  52. #2923
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bild meldde vanmiddag ook al dat Ancelotti vanmiddag ontslagen zou worden. Maar ja, wie moet 't dan gaan overnemen? Toch niet zo'n Sagnol?

  53. #2924
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Nagelsmann afkopen. Carlo direct naar Milano per favore.

  54. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    qsh0x (28 september 2017)

  55. #2925
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Nagelsmann afkopen. Carlo direct naar Milano per favore.
    Als Montella de komende twee competitiewedstrijden verliest zou me dat niet verbazen.

Pagina 65 van 68 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •