Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 731

Discussie: Wie moet Heerenveen kopen/verkopen

Hybrid View

  1. #1
    Superboer
    Aangemeld
    15 december 2006
    Locatie
    Vorden
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De Graafschap aast op Tarvajarvi

    De Graafschap heeft serieuze belangstelling voor de Finse aanvaller Niklas Tarvajarvi van SC Heerenveen.

    De 25 jarige Tarvajarvi staat sinds 2005 onder contract bij de Friese club, maar heeft tot nu toe geen basisplaats kunnen bemachtigen bij de ploeg van Gertjan Verbeek. Dit seizoen kwam de Fin dertien maal in actie voor Heerenveen en scoorde daarin een keer. Of het tot een overgang komt van Tarvajarvi, heeft ook te maken de nieuwe spitsen die Heerenveen kan aantrekken.

    Bron: De Gelderlander

  2. #2

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerjan Bekijk bericht
    De Graafschap aast op Tarvajarvi

    De Graafschap heeft serieuze belangstelling voor de Finse aanvaller Niklas Tarvajarvi van SC Heerenveen.

    De 25 jarige Tarvajarvi staat sinds 2005 onder contract bij de Friese club, maar heeft tot nu toe geen basisplaats kunnen bemachtigen bij de ploeg van Gertjan Verbeek. Dit seizoen kwam de Fin dertien maal in actie voor Heerenveen en scoorde daarin een keer. Of het tot een overgang komt van Tarvajarvi, heeft ook te maken de nieuwe spitsen die Heerenveen kan aantrekken.

    Bron: De Gelderlander
    Persoonlijk vraag ik me af of Heerenveen hem zo makkelijk laat gaan zolang er rond Alves nog geen duidelijkheid is en opvolgers nog niet zijn aangetrokken. Uiteraard hebben ze ook Friend nog, maar of dat alleen voldoende is blijft de vraag.

  3. #3
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Persoonlijk vraag ik me af of Heerenveen hem zo makkelijk laat gaan zolang er rond Alves nog geen duidelijkheid is en opvolgers nog niet zijn aangetrokken. Uiteraard hebben ze ook Friend nog, maar of dat alleen voldoende is blijft de vraag.
    ze hebben nog niet toegezegd hem te laten gaan...

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •