Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats zal ACF Fiorentina eindigen?

Aantal stemmers
10. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Top 4

    1 10,00%
  • Plaats 5-10

    9 90,00%
  • Rechterrijtje

    0 0%
Pagina 12 van 49 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 540 van 2205

Discussie: ACF Fiorentina oud

  1. #496
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intermilano19 Bekijk bericht
    Denk jij dat de transfer van Toni naar Bayern serieus is dan? Volgens mij is het een door de pers verzonnen roddel.
    Ik vind Toni sowieso geen spelers voor Duitsland. Hij hoort in Italië.
    Wanneer Crespo terug gehaald zal worden naar Chelsea, dan zie ik Toni liever naar Inter komen ik denk ook dat hij goed bij Inter zou passen, hij heeft tenslotte vorig jaar toegegeven interista te zijn
    Niet alles wat in de krant staat is onzin, intermilano
    Toni is in Munchen geweest en schijnt ook daadwerkelijk medisch gekeurd te zijn. Volgens zijn zaakwaarnemer word er pas aan het eind van het seizoen over zijn toekomst besloten, maar dat hij naar Munchen vertrekt lijkt toch wel zeker.

    Overigens hoef je hier niet van op te kijken, hij zal in Duitsland bijna zes miljoen per jaar gaan verdienen. In het verleden heeft Toni wel laten merken veel waarde te hechten aan hoge salarissen.

  2. #497
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Niet alles wat in de krant staat is onzin, intermilano
    Toni is in Munchen geweest en schijnt ook daadwerkelijk medisch gekeurd te zijn. Volgens zijn zaakwaarnemer word er pas aan het eind van het seizoen over zijn toekomst besloten, maar dat hij naar Munchen vertrekt lijkt toch wel zeker.

    Overigens hoef je hier niet van op te kijken, hij zal in Duitsland bijna zes miljoen per jaar gaan verdienen. In het verleden heeft Toni wel laten merken veel waarde te hechten aan hoge salarissen.
    Haha ja daar heb je wel gelijk in. Maar qua transfer roddels kunnen de kranten mij vrijwel nooit overtuigen. Ik geloof het altijd pas echt wanneer het op de officiele site staat.

    Bij Inter zal Toni toch ook geen misselijk salaris kunnen verdienen neem ik aan. Erg jammer dat hij puur voor het geld gaat.
    Eigenlijk hoop ik dan dat hij gaat floppen want dat is de enige manier om die geldwolven te kunnen stoppen. Als ze bij een club waar ze het uitstekend naar hun zin kunnen krijgen en waar ze thuis horen 4 miljoen per jaar zouden krijgen, zouden ze voor 5 miljoen nog naar een andere club gaan ver in het buitenland waar ze zich vaak niet thuis voelen. Ik vind het onbegrijpelijk.
    Als ik 4 miljoen zou krijgen dan zou ik dit nooit meer op maken in heel mijn leven.

    Ik blijf van mening dat Toni een typische speler is voor het Italiaans voetbal. Vorig jaar was hij heel dicht bij een transfer naar Inter, alleen ketste dit door de voorzitter op het laatste moment af. Aangezien het nieuws rond Crespo nog altijd rond gaat, had ik stiekem gehoopt dat Toni toch naar Inter zou komen.

    Bij welke club vind jij hem het beste passen? Misschien is dat wel gewoon Fiorentina waar hij een uiterst sterk duo vormt met Mutu.

  3. #498
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intermilano19 Bekijk bericht
    Haha ja daar heb je wel gelijk in. Maar qua transfer roddels kunnen de kranten mij vrijwel nooit overtuigen. Ik geloof het altijd pas echt wanneer het op de officiele site staat.

    Bij Inter zal Toni toch ook geen misselijk salaris kunnen verdienen neem ik aan. Erg jammer dat hij puur voor het geld gaat.
    Eigenlijk hoop ik dan dat hij gaat floppen want dat is de enige manier om die geldwolven te kunnen stoppen. Als ze bij een club waar ze het uitstekend naar hun zin kunnen krijgen en waar ze thuis horen 4 miljoen per jaar zouden krijgen, zouden ze voor 5 miljoen nog naar een andere club gaan ver in het buitenland waar ze zich vaak niet thuis voelen. Ik vind het onbegrijpelijk.
    Als ik 4 miljoen zou krijgen dan zou ik dit nooit meer op maken in heel mijn leven.

    Ik blijf van mening dat Toni een typische speler is voor het Italiaans voetbal. Vorig jaar was hij heel dicht bij een transfer naar Inter, alleen ketste dit door de voorzitter op het laatste moment af. Aangezien het nieuws rond Crespo nog altijd rond gaat, had ik stiekem gehoopt dat Toni toch naar Inter zou komen.

    Bij welke club vind jij hem het beste passen? Misschien is dat wel gewoon Fiorentina waar hij een uiterst sterk duo vormt met Mutu.
    Bij Inter is het ook leuker voetballen dan in Munchen neem ik aan, lekker in Milaan de stad van de mode en het lekkere weer.
    Wat moet je nu in Duitseland?

  4. #499
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postman Bekijk bericht
    Bij Inter is het ook leuker voetballen dan in Munchen neem ik aan, lekker in Milaan de stad van de mode en het lekkere weer.
    Wat moet je nu in Duitseland?
    Dat ook, en zeker omdat Toni een fan van Inter is. Als ik eerlijk moet zijn vind ik aan Duitsland weinig leuks, en vooral als je het Italiaanse leven gewent bent lijkt het me vrij saai en niet leuk om in Duitsland te wonen.
    Maarja wat voetballers tegenwoordig wel niet voor een paar euro meer over hebben.....ad3:

  5. #500
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intermilano19 Bekijk bericht
    Dat ook, en zeker omdat Toni een fan van Inter is. Als ik eerlijk moet zijn vind ik aan Duitsland weinig leuks, en vooral als je het Italiaanse leven gewent bent lijkt het me vrij saai en niet leuk om in Duitsland te wonen.
    Maarja wat voetballers tegenwoordig wel niet voor een paar euro meer over hebben.....ad3:
    Ik heb toen een intervieuw gezien en toen gingen ze Milaan af. De velden waar getraind werd etc etc en FF terassie pakken...
    Als je dat allemaal ziet, wat moet je dan in Munchen bij een ploeg die geen CL speelt.
    5 miljoen pakken terwijl je in je eigen land knakken zat kan verdienen bij de Kampioen?
    Vage keuze, maar ik hoor t graag nog eens van hem bij een uitleg van zijn transfer

  6. #501
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postman Bekijk bericht
    Ik heb toen een intervieuw gezien en toen gingen ze Milaan af. De velden waar getraind werd etc etc en FF terassie pakken...
    Als je dat allemaal ziet, wat moet je dan in Munchen bij een ploeg die geen CL speelt.
    5 miljoen pakken terwijl je in je eigen land knakken zat kan verdienen bij de Kampioen?
    Vage keuze, maar ik hoor t graag nog eens van hem bij een uitleg van zijn transfer
    Ja, Italië heeft alles eigenlijk wat iemand kan wensen, in Duitsland is dat wel een ander verhaal.
    Daarnaast zal hij bij Inter sowieso CL kunnen spelen en aangezien hij ook de jongste niet meer is begrijp ik niet waarom hij een keuze zou maken om naar Bayern te gaan.
    Hij kan in Italië zeker meer dan genoeg geld verdienen om van te kunnen leven.
    Ik blijf toch een beetje op mijn mening dat alles nogal opgeblazen word door de pers, persoonlijk zie ik deze transfer niet gebeuren, maar tegenwoordig weet je het maar nooit. Stel je voor dat je genoegen moet stellen met 5 miljoen daar waar je ook 6 miljoen kan verdienen......

    Ik zou ook wel eens iets meer over dit verhaal uit zijn eigen mond willen horen. Deze typische Italiaanse speler hoort gewoon in Italië thuis en nergens anders.
    Op 26 mei word hij alweer 30 jaar, en daarmee zou ik geen risico's nemen om naar een club te gaan die voor de UEFA cup gaat spelen en eigenlijk een niveau lager speelt dan nu in de Italiaanse competitie.

  7. #502
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jullie doen nu net of Toni Bayern boven Inter verkiest, maar wie zegt dat Inter Toni nog wil hebben?
    Toni wil graag nog een paar prijzen pakken in zijn carriere, hij denkt dat dat kan bij Bayern. Maar het is wel een beetje raar mocht hij naar Bayern gaan, dat die geen CL spelen. Want ook dat is een droom voor Toni.

  8. #503
    Solo Parma's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2007
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Jullie doen nu net of Toni Bayern boven Inter verkiest, maar wie zegt dat Inter Toni nog wil hebben?
    Toni wil graag nog een paar prijzen pakken in zijn carriere, hij denkt dat dat kan bij Bayern. Maar het is wel een beetje raar mocht hij naar Bayern gaan, dat die geen CL spelen. Want ook dat is een droom voor Toni.
    Het voetbal interesseert Toni geen flikker, hij doet het voor het geld, het is dus volstrekt logisch dat hij naar FC Hollywood gaat.

  9. #504
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solo Parma Bekijk bericht
    Het voetbal interesseert Toni geen flikker, hij doet het voor het geld, het is dus volstrekt logisch dat hij naar FC Hollywood gaat.
    Het voetbal interesseert hem denk ik wel, maar het moet wel in combinatie met een exorbitant salaris. Bayern Munchen is natuurlijk een topclub, maar Champions League zal hij er volgend jaar niet spelen, iets wat hij wel zegt te willen.
    Toni is een geweldige spits, maar als mens stelt hij me constant teleur.

  10. #505
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Er lijkt nog niks zeker:
    Bayern en Inter strijden om Toni

    Bayern München en Internazionale zijn de belangrijkste gegadigden om zich komende zomer te versterken met Luca Toni. Fiorentina's technisch directeur Pantaleo Corvino bevestigde tegenover Teleradiostereo dat deze twee clubs lijken te gaan strijden om de diensten van de Italiaanse aanvaller.

    "Bayern en Internazionale zijn de twee clubs die de grootste interesse hebben, maar ze hebben zich nog altijd niet officieel gemeld bij ons", aldus Corvini.

    Fiorentina wil Toni graag behouden, maar zegt dat de keuze bij de speler zelf ligt. "Als hij aan geeft te willen vertrekken, dan laten we hem gaan."

    Vorige week kwam de Duitse media met het nieuws dat Bayern München zich al verzekerd had met de diensten van de 29-jarige Toni, maar der Rekordmeister ontkent dat er al een deal is gesloten.

  11. #506
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik hoop voor de mensen die Fiorentina een warm hart toe dragen dat hij blijft maar ik weet het niet .

  12. #507
    Il Trattore INTER REBEL's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2007
    Berichten
    65
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Als Toni slim is en in de CL wil spelen, dan gaat hij naar Inter...en volgend jaar gaat Inter weer voor de Scudetto...

  13. #508
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INTER REBEL Bekijk bericht
    Als Toni slim is en in de CL wil spelen, dan gaat hij naar Inter...en volgend jaar gaat Inter weer voor de Scudetto...
    Ik zie hem ook liever naar Inter of een andere Serie A-ploeg vertrekken, ik mag het dan wel een walgelijke vent vinden, voetballen kan hij wel.

  14. #509
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Toni moet voor zijn gevoel gaan als hij denkt dat hij bij Inter niet aan de bak zou komen zou het verstandig zijn als hij dus naar Bayern gaat.

    Als hij geen trek heeft in Bayern en hij wil liever in Italia blijven dan zou ik naar Inter gaan of ( Ac Milan , Juventus , AS Roma misschien melden die clubs zich ook nog wel voor Toni )

    Dus het is afwachten het is zijn beslissing ik ben benieuwd

  15. #510
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Toni moet voor zijn gevoel gaan als hij denkt dat hij bij Inter niet aan de bak zou komen zou het verstandig zijn als hij dus naar Bayern gaat.

    Als hij geen trek heeft in Bayern en hij wil liever in Italia blijven dan zou ik naar Inter gaan of ( Ac Milan , Juventus , AS Roma misschien melden die clubs zich ook nog wel voor Toni )

    Dus het is afwachten het is zijn beslissing ik ben benieuwd
    Toni is Interista en was vorig jaar al rond met Inter, het enige probleem was toen de voorzitter die Toni begrijpelijk niet wilde laten gaan.
    Ik denk dat het afhangt van de situatie bij Inter.
    Mocht Crespo terug gehaald worden door Chelsea, dan zie ik Toni als zijn vervanger komen naar Inter. Mocht de situatie voorin bij Inter ongewijzigd blijven dan denk ik niet dat hij naar Inter zal komen, en zou dit verder ook geen nut hebben.
    Ik verwacht niet dat hij naar een andere Italiaanse club zou gaan. Bayern en Inter zijn de enige clubs die serieus met hem bezig zijn.
    Aangezien hij thuis hoort in het Italiaanse voetbal zie ik hem alleen naar Bayern gaan wanneer deze het meeste geld bieden. Anders zal hij denk ik gewoon in Italië blijven, wat hij ook zou moeten doen naar mijn idee.

  16. #511
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intermilano19 Bekijk bericht
    Toni is Interista en was vorig jaar al rond met Inter, het enige probleem was toen de voorzitter die Toni begrijpelijk niet wilde laten gaan.
    Toni zei vorig seizoen dat Juve zijn droomclub is en toen Inter interesse toonde was hij volgens eigen zeggen al zijn hele leven fan van de club en was Moratti volgens hem een groot man. Toen hij van Palermo naar Fiorentina ging zei hij overigens ook al dat hij al zijn hele leven fan was van Fiorentina.

  17. #512
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Toni zei vorig seizoen dat Juve zijn droomclub is en toen Inter interesse toonde was hij volgens eigen zeggen al zijn hele leven fan van de club en was Moratti volgens hem een groot man. Toen hij van Palermo naar Fiorentina ging zei hij overigens ook al dat hij al zijn hele leven fan was van Fiorentina.
    Oh haha. Dan weet ik het ook niet meer Maar toch zou ik hem graag naar Inter willen zien komen mits Crespo terug gehaald word door Inter.
    Anders moet hij maar lekker bij Fiorentina blijven waar hij een mooi duo vormt met Mutu.

  18. #513
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intermilano19 Bekijk bericht
    Anders moet hij maar lekker bij Fiorentina blijven waar hij een mooi duo vormt met Mutu.
    Dat hij bij Fiorentina vertrekt lijkt nu wel zo goed als zeker, hij heeft aangegeven weg te willen en Della Valle lijkt in tegenstelling tot vorig jaar wel mee te willen werken.

  19. #514
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als ik voorzitter was had ik dat dit ook wel gedaan. Toni kent kennelijk niet zoiets als clubliefde. Ik vind hem ook helemaal geen speler voor de Bundesliga. Hij heeft een neus voor de goal maar hij is geen geweldige voetballer. Als je hem op het middenveld neerzet heb ik het idee dat hij de Serie B niet eens aankan. Hij is dodelijk in de zestien en met het hoofd en ik mag hopen dat hij de kans krijgt om dat in de Bundesliga ook te kunnen gebruiken.

  20. #515
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Fiorentina nagenoeg rond met Senna'

    Volgens meerdere Italiaanse en Spaanse sportkranten zal Marcos Senna zo goed als zeker vanaf komende zomer voor Fiorentina uitkomen. De middenvelder van Villarreal zou zelfs al een voorcontract hebben getekend bij de club uit Florence.

    De zesvoudig Spaanse international, van Braziliaanse origine, staat tot medio 2010 onder contract in de keramiekstad en Fiorentina zal daarom een bedrag van vijf á zes miljoen euro op tafel moeten leggen om de speler volgend seizoen op de loonlijst in het Stadio Artemio Franchi te hebben.

    Ook Massimo Ambrosini was in eerste instantie een kandidaat. De middenvelder heeft een aflopend contract bij AC Milan, maar de Viola willen niet voldoen aan een jaarsalaris van twee miljoen euro. Ook van Rio Mavuba werden de verrichtingen gevolgd, maar de Italianen schrokken van de acht miljoen euro die Bordeaux vroeg voor de 21-jarige middenvelder.

    Senna (31) zal dus voor de tweede opeenvolgende zomer de gemoederen bij de Italiaanse en Spaanse sportkranten bezighouden. Vorig jaar zomer stond de middenvelder op het punt om een verbintenis te tekenen bij Manchester United, maar deze wilden geen beslissing nemen vóór de deadline die de speler aangaf.
    Dat zijn aardige namen: Senna, Ambrosini of Mavuba. Wat ik niet snap is dat ze wel 5 a 6 miljoen willen betalen voor een 31-jarige middenvelder, maar 8 miljoen teveel vinden voor Mavuba, die 10 jaar jonger is en waar eventueel later winst op behaald kan worden.

  21. #516
    De Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 september 2006
    Berichten
    2.728
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Senna lijkt me wel een hele goede aanwinst voor Fiorentina,hij past denk ik ook wel in het Italiaans voetbal,alleen jammer dat hij al 31 jaar oud is.

  22. #517
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Senna is wel een aardige speler. Ik ken hem eigenlijk alleen van het Villareal 2 jaar geleden. 6 miljoen is inderdaad wel erg veel. Daar kun je denk ik wel een betere (en jongere) speler voor halen. Ambrosini ben ik nooit zo kapot van geweest. Ik vind hem bij Milan ook een van de zwakkere schakels.

  23. #518
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Het voetbal interesseert hem denk ik wel, maar het moet wel in combinatie met een exorbitant salaris. Bayern Munchen is natuurlijk een topclub, maar Champions League zal hij er volgend jaar niet spelen, iets wat hij wel zegt te willen.
    Toni is een geweldige spits, maar als mens stelt hij me constant teleur.
    Tsja. Ik heb ooit een (inmiddels doodgebloed) topic aangemaakt met de vraag wie beter was: Batistuta of Toni (http://forum.voetbalzone.nl/showthread.php?t=7223). Behalve het feit dat Batistuta een completere spits was kende hij wel clubliefde idd. Zelfs gebleven toen Fiorentina degradeerde. Heel lang de club trouw gebleven, ondanks dat ze hem steeds loze beloftes deden. En toen hij als Roma speler tegen zijn Fiorentina scoorde weigerde hij te juichen.
    Een grootheid was het, Gabriel Omar Batistuta

  24. #519
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Tsja. Ik heb ooit een (inmiddels doodgebloed) topic aangemaakt met de vraag wie beter was: Batistuta of Toni (http://forum.voetbalzone.nl/showthread.php?t=7223). Behalve het feit dat Batistuta een completere spits was kende hij wel clubliefde idd. Zelfs gebleven toen Fiorentina degradeerde. Heel lang de club trouw gebleven, ondanks dat ze hem steeds loze beloftes deden. En toen hij als Roma speler tegen zijn Fiorentina scoorde weigerde hij te juichen.
    Een grootheid was het, Gabriel Omar Batistuta
    Ik zie dat ik nog zou terugkomen op dat topic, zal ik later nog even doen!
    Rocchi, Cruz, Lucarelli en Quagliarella zijn de meest gehoorde namen voor de spitspositie bij Fiorentina. Wie zie jij het liefst komen?

  25. #520
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Ik zie dat ik nog zou terugkomen op dat topic, zal ik later nog even doen!
    Rocchi, Cruz, Lucarelli en Quagliarella zijn de meest gehoorde namen voor de spitspositie bij Fiorentina. Wie zie jij het liefst komen?
    Hehe, doe dat.

    Lucarelli vind ik de beste, echt een topspits. Jammer dat hij redelijk oud is. Quagliarella is jonger en heeft meer toekomst, wat dat betreft zou hij een goede aanwinst zijn. Cruz ben ik niet zo'n fan van en Rocchi is een goede spits, maar ik betwijfel of hij naar Fiorentina wil, aangezien Lazio Champions League gaat spelen.

    Opzich is Lucarelli denk ik qua type speler de beste opvolger van Toni

  26. #521
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Opzich is Lucarelli denk ik qua type speler de beste opvolger van Toni
    Dat ben ik met je eens. Quagliarella is meer een speler om naast een type Lucarelli of Toni te spelen. Cruz en Rocchi hebben beide aangegeven bij hun huidige club te willen blijven (al zegt dat natuurlijk niet zoveel).
    Simplicio van Palermo zou trouwens ook hoog op het lijstje van Fiorentina staan.

  27. #522
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Dat ben ik met je eens. Quagliarella is meer een speler om naast een type Lucarelli of Toni te spelen. Cruz en Rocchi hebben beide aangegeven bij hun huidige club te willen blijven (al zegt dat natuurlijk niet zoveel).
    Simplicio van Palermo zou trouwens ook hoog op het lijstje van Fiorentina staan.
    Volgens mij wil Livorno een behoorlijk bedrag ontvangen voor Lucarelli, wat misschien toch wel een beetje zonde is voor een 31-jarige.

    Simplicio ken ik vooral uit zijn Parma-tijd. Toen vond ik hem altijd wel goed. Weet niet zo goed hoe hij dit jaar gespeeld heeft. Zou Palermo hem laten gaan denk je? Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze Senna en Simplicio zullen halen, lijkt me eerder 1 van beide

  28. #523
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Volgens mij wil Livorno een behoorlijk bedrag ontvangen voor Lucarelli, wat misschien toch wel een beetje zonde is voor een 31-jarige.
    Hij is oud, maar kan nog zeker een paar jaar mee, zeker in deze vorm. Overigens lijkt Spinelli hem voor 'slechts' negen miljoen te laten vertrekken.
    Het gerucht gaat dat hij naar Palermo komt in ruil voor Brienza en Caracciolo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Simplicio ken ik vooral uit zijn Parma-tijd. Toen vond ik hem altijd wel goed. Weet niet zo goed hoe hij dit jaar gespeeld heeft. Zou Palermo hem laten gaan denk je? Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze Senna en Simplicio zullen halen, lijkt me eerder 1 van beide
    Simplicio doet het goed bij Palermo, vooral de eerste seizoenshelft. Na de winterstop speelt hij, net als het gehele team, minder goed.
    Ik betwijfel of Zamparini hem nu al zal laten gaan, ik denk van niet eigenlijk.


  29. #524
    Forza Fiore!
    Aangemeld
    21 februari 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Leeftijd
    35
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lucarelli is een topspits, en zoals jullie al zeiden een zeer goede vervanger voor Toni. Vergeet echter niet dat je ook Pazzini nog hebt, is dan niet zo'n goede kopper als Toni maar daar zit vreselijk veel potentie in. Ik denk dat je een wat meer flegmatieke aanvaller nodig hebt. Die naast Pazzini uit de voeten kan, ik ben benieuwd wie het gaat worden.

  30. #525
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiorekees Bekijk bericht
    Lucarelli is een topspits, en zoals jullie al zeiden een zeer goede vervanger voor Toni. Vergeet echter niet dat je ook Pazzini nog hebt, is dan niet zo'n goede kopper als Toni maar daar zit vreselijk veel potentie in. Ik denk dat je een wat meer flegmatieke aanvaller nodig hebt. Die naast Pazzini uit de voeten kan, ik ben benieuwd wie het gaat worden.
    Op zich heb je met Mutu en Pazzini al 2 enorm goede aanvallers. Dat is alleen te weinig. Dit seizoen heeft Pazzini er lang uit gelgen, ze zullen er nog een spits bij moeten halen nadat Toni vertrekt. En dan is Lucarelli een super goede kandidaat als je het mij vraagt.

  31. #526
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat een tussenstanden! Palermo gelijk tegen hekkensluiter Ascoli en Empoli 1-0 achter tegen degradatiekandidaat Siena :happydance:

    Forza Fiorentina!

  32. #527
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Een goede middag voor Fiorentina. Zelf nipt met 1-0 van Cagliari winnen (doelpunt Pazzini) en Empoli en Palermo zien verliezen. Zodoende staat Fiorentina nu op de 5e plaats. Europees voetbal mag nu toch niet meer weggegeven worden.

  33. #528
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Fiorentina wint de laatste tijd trouwens wel vaak met 1-0. Keertje een monsterscore of in ieder geval 2 doelpunten verschil zou wel leuk zijn.

  34. #529
    Il Trattore INTER REBEL's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2007
    Berichten
    65
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov Bekijk bericht
    Fiorentina wint de laatste tijd trouwens wel vaak met 1-0. Keertje een monsterscore of in ieder geval 2 doelpunten verschil zou wel leuk zijn.
    Ach als je alles met 1-0 wint, klaagt niemand. Fiorentina heeft dit jaar gewoon een topjaar, zonder minpunten stonden ze nu met 69 punten op de 3de plaats. En zelfs de tweede plaats zou dan nog haalbaar zijn..

  35. #530
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Fiorentina en coach Prandelli langer door

    Fiorentina-coach Cesare Prandelli heeft een nieuwe vierjarige verbintenis getekend, zo maakte de club uit de Italiaanse Serie A vandaag bekend. De trainer koerst met zijn ploeg op UEFA Cup-voetbal af, en heeft daarmee ruimschoots aan de verwachtingen van het bestuur voldaan.

    Fiorentina kreeg bij ingang van dit seizoen vijftien punten in mindering, vanwege de betrokkenheid bij een grootscheeps omkoopschandaal. Zonder deze straf zou de ploeg nu zelfs op Champions League-voetbal hebben gestaan.

    Fiorentina besloot actie te ondernemen nadat de naam van Prandelli ook rond begon te zingen bij Juventus, waar trainer Didier Deschamps volgens de geruchten zou gaan stoppen wanneer hij de club terug had gebracht naar de Serie A.

    Hoe het ook zij, de oefenmeester zelf liet op de website van zijn club weten uitermate tevreden te zijn met zijn nieuwe contract, dat hem tot 2011 in Florence moet houden. “Ik heb nooit getwijfeld, want hier gaat alles goed en de club heeft serieuze plannen om nog hogerop te geraken,” zei hij.

  36. #531
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goede zaak dat Prandelli blijft. Een toptrainer, hij heeft dit jaar weer een geweldige prestatie geleverd met Fiorentina. Na de min-punten en het slechte begin heeft hij de rust bewaard en zie hier: Fiorentina staat 5e en heeft zich al geplaatst voor Europees voetbal. Zonde de minpunten hadden ze zelfs 3e gestaan!

  37. #532
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    'Ongelooflijk' Fiorentina door met coach Prandelli

    14/5/2007 12:37

    Fiorentina en Cesare Prandelli zijn het eens over een verlenging van de samenwerking. De succescoach zette zijn handtekening onder een nieuw contract met een looptijd tot de zomer van 2011.

    Prandelli is bij Fiorentina bezig aan zijn tweede contractjaar. Vorig seizoen loodste hij de ploeg naar de vierde plaats in de Serie A, maar die eindklassering werd de club ontnomen vanwege een aandeel in het Italiaanse fraudeschandaal.

    Aanvankelijk werd Viola, net als Juventus, teruggezet naar de Serie B, maar in hoger beroep bleef de club behouden voor het hoogste niveau. Fiorentina diende het seizoen echter te beginnen met de loden last van vijftien strafpunten. Ondanks dat staat de ploeg op de drempel van kwalificatie voor Europees voetbal.

    'Dit is een ongelooflijke prestatie', sprak Prandelli afgelopen weekeinde na de
    1-0 zege op Cagliari. 'In dit onvergetelijke seizoen hebben mijn spelers fantastisch gespeeld.' Fiorentina kan zich komende zondag op bezoek bij het gedegradeerde Messina plaatsen voor het UEFA Cup-toernooi.

    Prandelli staat komend seizoen voor de lastige taak de vrijwel zeker vertrekkende topscorer Luca Toni te vervangen. 'Toni heeft veel betekend voor de club. Giampaolo Pazzini is een jonge speler in wie we veel vertrouwen hebben.' De 22-jarige spits nam tegen Cagliari het enige doelpunt voor zijn rekening. 'Het is niet gemakkelijk om het veld op te gaan in de wetenschap dat iedereen verwacht dat je gaat scoren', vindt Prandelli.

  38. #533
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LPFMM Bekijk bericht
    De ploeg heeft ook nog Lupoli voor volgend seizoen vastgelegd. Reginaldo kan ook in de aanvalslinie. Al is hij meer een flankspeler. Viola zal wel een topspits kopen als vervanger voor Toni. Lucarelli is de beste optie. Er zijn wel meer clubs geintereseerd in de topspits van Livorno. Bianchi wordt ook genoemd in de media als de nieuwe spits van Fiorentina.
    Klopt, over Lupoli hebben we het hier laatst nog gehad. Het is alleen de vraag hoeveel je meteen van hem mag verwachten. Opzich is het duo Pazzini-Mutu natuurlijk Serie A waardig, maar zoals je zegt zullen ze voor Toni nog wel een topper willen halen. Bianchi en Lucarelli zouden in dat geval goede opties zijn.

  39. #534
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Toni die laten ze niet voor niks weggaan. Hij gaat echt flink wat geld opbrengen. Het is goed dat er wat concurentie is. We hebben mazzel gehad dat Toni en Mutu bijna nooit geblesseerd zijn geweest. Lucarelli zou ik wel tevreden mee zijn. Bianchi ken ik niet echt goed.

    Voorlopig kun je beter in het heden kijken. Fiorentina staat op een mooie 5e plaats en dat betekend UEFA cup. Ik had er in het begin van het seizoen wel stiekem op gehoopt maar het lijkt nu echt werkelijkheid te gaan worden. Ik hoop dat ze moeten spelen tegen een ploeg in de buurt dan wil ik nog wel eens een wedstrijdje bezoeken.

  40. #535
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov Bekijk bericht
    Toni die laten ze niet voor niks weggaan. Hij gaat echt flink wat geld opbrengen. Het is goed dat er wat concurentie is. We hebben mazzel gehad dat Toni en Mutu bijna nooit geblesseerd zijn geweest. Lucarelli zou ik wel tevreden mee zijn. Bianchi ken ik niet echt goed.

    Voorlopig kun je beter in het heden kijken. Fiorentina staat op een mooie 5e plaats en dat betekend UEFA cup. Ik had er in het begin van het seizoen wel stiekem op gehoopt maar het lijkt nu echt werkelijkheid te gaan worden. Ik hoop dat ze moeten spelen tegen een ploeg in de buurt dan wil ik nog wel eens een wedstrijdje bezoeken.
    Idd, het bereiken van de UEFA Cup zou een superprestatie zijn! Wie had dat aan het begin van het seizoen verwacht, met 15 minpunten. Ik hoop idd dat ze tegen een Nederlandse club ofzo moeten, dan ga ik er zeker heen!

  41. #536
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Semioli vertrekt zo goed als zeker naar Fiorentina.

    Erg jammer, ik had hem graag bij Palermo gezien.

    Wat denken jullie er van?

  42. #537
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Waardeloze voetballer natuurlijk

  43. #538
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Voetprobleem kost Toni laatste duels

    Fiorentina lijkt vroegtijdig afscheid te hebben genomen van Luca Toni. De aanvaller laat zich namelijk opereren aan zijn linkervoet en zal enkele weken uit de roulatie zijn.

    Door de operatie mist de 30-jarige goalgetter de laatste twee speeldagen in de Serie A en de EK kwalificatie-interlands van Italië tegen Faerøer (2 juni) en Litouwen (6 juni). De club uit Florence strijdt momenteel nog om deelname aan de UEFA Cup.

    Toni, goed voor zestien competitietreffers, wordt al weken in verband gebracht met Bayern München. De nummer vijf van het hoogste Italiaanse voetbalpodium wil echter de hoofdprijs vangen voor de trefzekere spits, die vorig seizoen Europees topscorer werd met 31 doelpunten.

  44. #539
    Malinwa Sir Jazz's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 februari 2006
    Locatie
    Belgie
    Leeftijd
    33
    Berichten
    130
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Italië zal voor de EK-kwalificatie-wedstrijden tegen de Faroer Eilanden en Litouwen geen beroep kunnen doen op Luca Toni. De spits heeft besloten om zich te laten opereren aan zijn voet.
    "Toni heeft nog steeds veel pijn aan zijn voet", weet men bij zijn club Fiorentina. "Daarom heeft men besloten om hem zo snel mogelijk te opereren. De operatie zal één van de volgende dagen plaatsvinden."

    De Italiaanse club zei niet hoelang de spits buiten strijd zou zijn. Luca Toni, die gelinkt wordt aan Bayern München, mist nu de laatste twee competitiewedstrijden van Fiorentina en twee interlands van Italië.


    bron: BS

  45. #540
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    La Fiorentina torna in Europa. Ondanks mijn gebrekkige Italiaans kan ik hier wel wat van maken: Fiorentina gaat Europa in!

    Hier ben ik echt verschrikkelijk blij mee! Fiorentina kan echt trots zijn op wat het bereikt heeft dit seizoen. Een vijfde plek ondanks al die strafpunten en het feit dat we gewoon een enorm sterk team hebben.


Pagina 12 van 49 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •