Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats zal ACF Fiorentina eindigen?

Aantal stemmers
10. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Top 4

    1 10,00%
  • Plaats 5-10

    9 90,00%
  • Rechterrijtje

    0 0%
Pagina 2 van 49 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 2205

Discussie: ACF Fiorentina oud

  1. #46
    Chivu001's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Veel geld voor een reserve-doelman... Lobont is trouwens wel erg goed, maar zoals je zelf al zegt in Frey beter. Stond Frey ook niet in belangstelling van andere clubs? Misschien heeft Fiorentina hier al aan gedacht, dat als Frey weggaat, er een volwaardige vervanger klaar staat. Ik ben er zeker van dat Lobont het gewoon goed gaat doen in Italië, een erg goede keeper.

  2. #47
    VoetbalSjorS's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 januari 2006
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Prima keeper hoor onderschatte goalie.

  3. #48
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chivu001
    Veel geld voor een reserve-doelman... Lobont is trouwens wel erg goed, maar zoals je zelf al zegt in Frey beter. Stond Frey ook niet in belangstelling van andere clubs? Misschien heeft Fiorentina hier al aan gedacht, dat als Frey weggaat, er een volwaardige vervanger klaar staat. Ik ben er zeker van dat Lobont het gewoon goed gaat doen in Italië, een erg goede keeper.

    Hey, dat had zomaar mij tekst kunnen zijnleepsmil :withstupi

  4. #49
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Na de wedstrijd van gister tegen Messina (2-0 winst) staat Luca Toni eerste op de Gouden Schoen ranglijst, doordat hij beide treffers voor zijn rekening nam.
    Top Gouden Schoen-klassement:
    1. Luca Toni (Fiorentina): 42
    2. Tarmo Neemolo (FC TVMK): 41
    3. Samuel Eto’o (FC Barcelona): 36
    4. Ruud van Nistelrooy (Manchester United): 32
    4. Miroslav Klose (Werder Bremen): 32

    Denken jullie dat Toni de Gouden Schoen in de wacht gaat slepen?
    Ik denk van wel!

  5. #50
    baggiofan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 november 2005
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik hoop het

  6. #51
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag heeft 'Viola' thuis 'zakelijk' met 1-0 gewonnen van Lecce. De doelpuntenmaker was -niet geheel verrassend- Luca Toni.

    Fiorentina blijft bovenin meedraaien, maar AS Roma is op stoom aan het komen. Denken jullie dat Fiorentina Roma achter zich kan houden? Of wordt Roma toch 4e en zakt Fiorentina naar de 5e plek?

  7. #52
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Ik denk dat Fiorentina tog tot teleurstelling 5e gaat worden maar je wete maar nooit als je denkt dat Ac Milan ook nog aardig kan blunderen dit jaar zouden hun ook nog is 4e kunnen worden, dus met andere worden zou Fiorentina of Roma ook nog 3e kunnen worden ( Fiorentina staat trouwens ook 3e ) http://www.juventus.com/it/team/deta...trs_id=1473000 even een link geplaatst voor degenen die me niet geloven

  8. #53
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jouw link zegt het volgende:
    1 Juventus 62 23 20 2 1 48 13
    2 Inter 54 23 17 3 3 46 16
    3 Milan 48 23 15 3 5 48 23
    4 Fiorentina 47 23 14 5 4 39 22
    5 Roma 42 23 12 6 5 42 22

    Wel 4e dus, maar met 1 punt achterstand op Milan en 5 punten voor op Roma
    Laatst gewijzigd door AC Fiorentina; 6 februari 2006 om 17:25

  9. #54
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Jouw link zegt het volgende:
    1 Juventus 62 23 20 2 1 48 13
    2 Inter 54 23 17 3 3 46 16
    3 Milan 48 23 15 3 5 48 23
    4 Fiorentina 47 23 14 5 4 39 22
    5 Roma 42 23 12 6 5 42 22

    Wel 4e dus, maar met 1 punt achterstand op Milan en 5 punten voor op Roma

    Haha volgens mij was dat vanmorgen niet zo of ik keek verkeerd m'n excusses

  10. #55
    R9's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    43
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De voormalige eigenaar van Perugia, Luciano Gaucci heeft weer van zich doen spreken. De flamboyante ex-preses beschuldigde tegenover Umbria TV Fiorentina van omkoping. De Florentijnse club heeft nog niet op de aantijgingen gereageerd.

    De beschuldigingen van Gaucci gaan terug naar het seizoen 2003/2004 toen Perugia en Fiorentina in twee duels mochten vechten om een plek in de Serie A. Voor het duel zou Fiorentina-eigenaar Diego Della Valle geprobeerd hebben om de opponent om te kopen.

    "Fiorentina-eigenaar Della Valle bood mij 20 miljoen euro aan om onze promotieplaats weg te smijten ten voordele van hen. Ik heb het voorstel verworpen, maar gezien de prestaties van vijf of zes spelers ben ik er zeker dat zij voor een veel kleinere som de wedstrijden verkocht hebben", aldus Gaucci.

    Gaucci heeft reeds een idee welke spelers het smeergeld hebben aangenomen. Volgens de ex-voorzitter gaat het sowieso om Marco di Loreto (momenteel spelend voor Fiorentina), Ze Maria (Internazionale) en Salvatore Fresi.


    voetbalzone.nl

  11. #56
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Luciano Gaucci.. tsja, die is gewoon knettergek, ik kan wel altijd om hem lachen moet ik zeggen. Het zou me trouwens niets verbazen als die schoenmaker Della Valle wat spelers heeft omgekocht. Nu Gaucci zelf met de politie in aanraking komt gaat hij even zijn muil open trekken.

    Het is toch wel apart he, Luciano die mensen gaat beschuldigen voor van alles.

  12. #57
    Sempre Juventino! Juvetino's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2005
    Berichten
    33
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zou waar kunnen zijn maar laten hem het eerst maar eens bewijzen

  13. #58
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sorry hoor, maar ik neem die voorzitter van Perugia niet serieus. Das 1 van de meest verdwaasde mensen in het voetbalwereldje, met al zijn rare streken. Hij kan er gewoon niet tegen dat Perugia destijds door Viola uit de Serie A werd geknikkerd en Fiorentina het nu zo goed doet!

  14. #59

    Aangemeld
    1 maart 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chillum
    Ik heb het altijd al een leuke club gevonden en vind het mooi hoe snel ze na de terug zetting weer omhoog geklommen zijn nu maar hopen dat er niet weer een 1 of andere gek komt die zorgt dat ze failliet verklaard worden
    De terugkomst van Fiorentina, is het zoveelste teken dat (voetbal-)politiek in Italie corrupt is. Fiorentina had (als elke ploeg die voor 2002 faliet gegaan is) weer vanaf serie D moeten beginnen, om in minstens 4 jaar verdiend weer in A te spelen. De club is zonder legitieme reden (tja... Berlusconi was de stad schuldig) van C2 begonnen. Het jaar hiernaa had ze in C1 moeten spelen, maar heeft ten onrechte, en tegen het regelement in - in plaats van Pisa of Martina die de play-off's verloren hadden - de plaats van een van de ploegen die geen recht op serie B meer hadden, ingenomen.
    Fiorentina's 4 promoties in 2 jaar zijn onjuist, en ten kosten van andere clubs die wel recht op deze plaatsen hadden!!!!! :letop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smittah
    Toch zonde he, dat zulke dingen nog steeds in de voetballerij gebeuren.
    Helaas bestaan er veel misverstander rondom de Ultra wereld! Ik weet niet genoeg van de Hooligans traditie, maar ben zelf anderhalf jaar Ultra geweest. Het is een wereld die veel meer dan alleen maar rellen (zoals de media het schildert) inhoud. De meeste persoonen die zich Ultra noemen zijn dan ook tegen geweld, en doen niet mee aan rellen.
    Het is ongelovelijk hoe verbaast mensen in Nederland kijken als ik zeg dat er ook diepe vriendschappen en jumelages (is dit het corecte Nederlandse woord?) tussen de supporters van verschillende clubs uit verschillende steden bestaan.
    Laatst gewijzigd door Spoon; 1 maart 2006 om 13:45

  15. 1 maart 2006, 03:22


  16. #60
    EddieTheEagle's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hoe kan je nou anderhalf ultra zijn... Je bent het, of niet... Inderdaad wordt de Ultras wereld in de media niet correct beoordeeld, en is er een erg negatief beeld. De vriendschappen tussen ultras groepen komt vooral door dezelfde politieke denkbeelden.

  17. #61
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieTheEagle
    Hoe kan je nou anderhalf ultra zijn... Je bent het, of niet... Inderdaad wordt de Ultras wereld in de media niet correct beoordeeld, en is er een erg negatief beeld. De vriendschappen tussen ultras groepen komt vooral door dezelfde politieke denkbeelden.
    Het gebeurd zeker niet correct, waar de supporters van Lazio internationaal voor bekend staat om het fascisme en rascisme op de tribune, hebben ze het pas sinds kort over de romanisti die mogelijk even erg zijn. Je hoort ook niemand over de Brigate autonome van Livorno, de Stalin-aanbidders zijn wat mij betreft even fout. Politiek hoort sowieso niet binnen voetbal, maar dat is wel logisch. Misschien hoort FaZ72 wel tot de diffidati, en noemt hij zichzelf daarom geen ultra meer. Wat voor Ultra was je als ik vragen mag FaZ72?

  18. #62
    EddieTheEagle's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad, Livorno ultras die allemaal in zo'n Russische jas op de tribune staan is ook niet echt normaal. Bijna alle Ultra bewegingen (in het buitenland) zijn opgericht uit politieke partijen, dus dat zou je altijd houden. Ik ben ook wel benieuwd bij welke club FAZ72 stond. Ook ben ik benieuwd hoe die bij de diffidati gekomen is, want daar kom je ook niet voor niks (voor de zekerheid: Dan heb je toch een stadionverbod?).

  19. #63
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieTheEagle
    Inderdaad, Livorno ultras die allemaal in zo'n Russische jas op de tribune staan is ook niet echt normaal. Bijna alle Ultra bewegingen (in het buitenland) zijn opgericht uit politieke partijen, dus dat zou je altijd houden. Ik ben ook wel benieuwd bij welke club FAZ72 stond. Ook ben ik benieuwd hoe die bij de diffidati gekomen is, want daar kom je ook niet voor niks (voor de zekerheid: Dan heb je toch een stadionverbod?).
    Ja, klopt, dan heb je een stadionverbod. Maar misschien had hij genoeg van het ultra-bestaan.

    Ik had laatst een plaatje gezien met daarop de politieke kleuren van alle clubs, ik zal kijken of ik die nog kan vinden, was wel interessant.

  20. #64
    EddieTheEagle's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bij sommige clubs ligt het natuurlijk nog moeilijker, daar heb je meerdere groepen, waarbij de ene links is en de ander rechts.

  21. #65
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieTheEagle
    Bij sommige clubs ligt het natuurlijk nog moeilijker, daar heb je meerdere groepen, waarbij de ene links is en de ander rechts.
    Ja dat klopt. Al heb ik nog nooit echt gehoord van extreem linkse en extreem rechtse supportersgroepen binnen een club. Wel dat verschillende groepen van een club met elkaar op de vuist gingen.

    Grootste misverstand bij onbenullen betreffende de ultra cultuur in Italia: Lazio is rechts, Roma is hun rivaal, dus die zijn links.







    Duidelijk dus niet het geval, foto's van Livorno-Roma.

    Politiek lijkt zich er wel steeds meer mee te gaan bemoeien, door de gebeurtenissen in Livorno, maar ook door Zoro.

  22. #66

    Aangemeld
    1 maart 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieTheEagle
    Hoe kan je nou anderhalf ultra zijn... Je bent het, of niet... Inderdaad wordt de Ultras wereld in de media niet correct beoordeeld, en is er een erg negatief beeld. De vriendschappen tussen ultras groepen komt vooral door dezelfde politieke denkbeelden.
    Dat kan, volgens mij, als je naar het buitenland verhuist!
    Het is waar dat dezelfde politieke denkbeelden hebben meestal een vereiste is voor vroendschappen tussen ultra groepen, maar dit is meestal niet de grond van de vriendschap. Gewoonlijk (is spreek vooral voor Pisa) is er pas sprake van vriendschap na een gebeurtenis waarin wederzijdse soridariteit is vertoont.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EugenioCorini
    Ja dat klopt. Al heb ik nog nooit echt gehoord van extreem linkse en extreem rechtse supportersgroepen binnen een club. Wel dat verschillende groepen van een club met elkaar op de vuist gingen.

    Grootste misverstand bij onbenullen betreffende de ultra cultuur in Italia: Lazio is rechts, Roma is hun rivaal, dus die zijn links.
    Een ander voorbeeld is de grote rivaliteit tussen Pisa an Livorno, beide een van de meest extreem linkse groepen van Italië, en de zusterschap tussen Livorno en Firenze, de eerste extreem links, en de tweede rechts. Deze verhoudingen zijn ontstaan door historische gebeurtenissen die alles te maken hebben met het Toscaanse campanilismo.
    Er zijn nog vele andere reden waar door vriendschap kan ontstaan. Het historiche zusterschap tussen Pisa en Genova (helaas in staking) is inderdaad gegrond op sterk vergelijkbare (politieke) mentaliteit. Alessandria had eens een vriendschap met ons (Pisa) voorgesteld, alleen omdat wij vijanden van Livorno zijn, en Spinelli al zijn geld in deze club investeerde, en het minder belangrijke Alessandria zonder in te grijpen liet degraderen.

    EDIT: berichten samengevoegd
    Laatst gewijzigd door DMF; 3 maart 2006 om 14:14

  23. #67
    EddieTheEagle's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Je hebt dus anderhalf jaar in Pisa gewoond? Lijkt mij ook wel mooi om later (ben nog jong) naar Italië te gaan voor een jaartje en dan ook gelijk het hele voetbal gebeuren erbij. Ga je nog wel eens terug naar Pisa en ga je dan weer meteen naar t voetbal?

  24. #68

    Aangemeld
    1 maart 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EugenioCorini
    Ja dat klopt. Al heb ik nog nooit echt gehoord van extreem linkse en extreem rechtse supportersgroepen binnen een club.
    O ja, ik vergeet er nog een. Deze weet ik niet zeker meer, maar ik geloof dat Livorno vroeger 'ingemellato' was met de (vrij extreem) rechtse La Spezie, die weer ingemellato was met extreem rechts Varese (bestaand uit voornamelijk neo-nazi's).

  25. #69
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zullen we nu weer verder gaan over Ac Fiorentina...

  26. #70

    Aangemeld
    1 maart 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieTheEagle
    Je hebt dus anderhalf jaar in Pisa gewoond? Lijkt mij ook wel mooi om later (ben nog jong) naar Italië te gaan voor een jaartje en dan ook gelijk het hele voetbal gebeuren erbij. Ga je nog wel eens terug naar Pisa en ga je dan weer meteen naar t voetbal?
    Nee, ik heb 17 jaar in Lucca gewoond, en mijn familie woont daar nog steeds. Ik had totaal geen interesse in voetbal tot een vriend, van Pisaanse oorsprong, mij een mee naar Pisa-Livorno nam. Dat was zo'n twee jaar voor dat ik naar Amsterdam verhuisde!

    Ik gaa regelmatig nog terug, en als ik de kans heb volg ik Pisa. De laatste keer dat ik er was was in oktober, en heb ik Lucchese-Pisa, Pisa-Grosseto, Perugia-Pisa en Pisa-Napoli kunnen zien. Ik was voor verschillende jaren niet meer tijdens het voetbalzijzoen langs kunnen komen, ed locale kranten zijn niet meer onlin beschikbaar, maar na deze trip heb ik weer al mijn enthousiasme terug. Als je voor een voetbaltrip naar Italie gaat, kan ik je de bocht van Pisa warm aanraden (tenzij je echt niet met mensen van linkse ideologie om kan gaan). Ze zijn wel aan de extreme linkse kant, maar niet actief in de politiek, en je word altijd goed verwelkomd. Bij ons word tijdens de hele wedstrijd hard gezongen, en met de handen geklapt. Er zijn wel veel supporters dit ook zeggen, maar er zijn maar weinig die het echt doen!

    PS. Sorry voor de off-topic, maar ik heb alleen de vraag beantwoord.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EugenioCorini
    Misschien hoort FaZ72 wel tot de diffidati, en noemt hij zichzelf daarom geen ultra meer. Wat voor Ultra was je als ik vragen mag FaZ72?
    In Pisa zijn 'we' politiek links, en doen veen aan goede doelen (al ben ik er zelf tegen). De meeste actieve supporters zijn tegen geweld, maar we worden allemaar ultra's genoemd. Het is maar een klein groepje die aan rellen mee doen. Ik noemde mezelf ultra omdat ik mee ging met alle wetstrijden, altijd bij de harde kern actief aan het supporten was, bij een club hoorde, en aan het einde ook mee deed aan de weekelijkse bestuursvergaderingen, tot dat onze club helaas heeft moeten sluiten.
    Als je diffidato bent blijf je ultra. Ik ben niet meer zo actief, en identificeer me er dus niet meer mee.

    EDIT: berichten samengevoegd
    Laatst gewijzigd door DMF; 3 maart 2006 om 14:15

  27. #71
    EddieTheEagle's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Misschien een idee voor de mods om die posten te verplaatsen naar het nieuwe Topic over de randzaken, zodat we daar verder kunnen gaan. Want al die dingen zijn wel interessant.

  28. #72
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zullen we nu weer verder gaan over Ac Fiorentina...
    Ja idd ik wil ook graag weer over Fiorentina praten, want dit soort dingen hebben niks met mijn favoriete club te maken.

    Ik heb Luca Toni gister zien spelen met Italie tegen Duitsland en ik ben er nu zeker van: Toni wordt 1 vd sterren van het WK! Verder was het natuurlijk leuk dat de Italianen In het Artemio Franchi de Duitsers met 4-1 afdroogden

  29. #73
    R9's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    43
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Ja idd ik wil ook graag weer over Fiorentina praten, want dit soort dingen hebben niks met mijn favoriete club te maken.

    Ik heb Luca Toni gister zien spelen met Italie tegen Duitsland en ik ben er nu zeker van: Toni wordt 1 vd sterren van het WK! Verder was het natuurlijk leuk dat de Italianen In het Artemio Franchi de Duitsers met 4-1 afdroogden
    Totti speelde trouwens errug goed ja, net als de rest van Italie, mn complimenten!

  30. #74
    EddieTheEagle's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Ja idd ik wil ook graag weer over Fiorentina praten, want dit soort dingen hebben niks met mijn favoriete club te maken.
    Je moest eens weten hoeveel invloed al die randzaken in Italië op het voetbal (en dus ook Fiorentina) hebben...

  31. #75
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommertje
    Totti speelde trouwens errug goed ja, net als de rest van Italie, mn complimenten!
    Totti heeft niet mee gespeeld..

  32. #76
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Je moest eens weten hoeveel invloed al die randzaken in Italië op het voetbal (en dus ook Fiorentina) hebben...
    Dat kan allemaal wel zo zijn, maar dat hoef ik allemaal niet te weten. Ik hou van voetbal, niet van alle politiek er allemaal achter schijnt te zitten. Ik wil gewoon over het spelletje praten hier.

    Totti heeft niet mee gespeeld..
    Hij bedoelt waarschijnlijk Toni

  33. #77
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Dat kan allemaal wel zo zijn, maar dat hoef ik allemaal niet te weten. Ik hou van voetbal, niet van alle politiek er allemaal achter schijnt te zitten. Ik wil gewoon over het spelletje praten hier.
    De vraag is, is dat spelletje het spelletje nog wel..?

    Della Valle is beschuldigt van omkoping en Fiorentina is ook de dupe van de nieuwe tv-rechten. Daar komt bij dat Fiorentina sowieso een geschiedenis heeft waar andere dingen als voetbal een belangrijke rol bij hebben gespeeld.

    Maar we hebben een nieuw topic erover geopend, dus hier zal het er niet meer over gaan.

  34. #78
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Mooiste club uit italie maar ik houd gewoon niet van die rasistische supporters die alleen maarop knokken uitzijn. Ze zijn gewoon withpower en hebben bruine spelers erbij lopen :S

  35. #79
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mooiste club uit italie maar ik houd gewoon niet van die rasistische supporters die alleen maarop knokken uitzijn. Ze zijn gewoon withpower en hebben bruine spelers erbij lopen
    Over wie heb je het nou? Ik weet niet veel van de ultra's en alle andere supportersgroeperingen etc af, maar ik heb niet het idee dat de Fiorentina supporters dat soort dingen veel doen.

    Maar zoals eerder gezegd, laten we het gewoon weer over voetbal hebben en niet over de randzaken in dit topic

  36. #80
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Over wie heb je het nou? Ik weet niet veel van de ultra's en alle andere supportersgroeperingen etc af, maar ik heb niet het idee dat de Fiorentina supporters dat soort dingen veel doen.

    Maar zoals eerder gezegd, laten we het gewoon weer over voetbal hebben en niet over de randzaken in dit topic
    Supporters van Viola zijn links, wel lachen dat er tijden de interland tegen duitsland forza nuova vlaggen hingen op de plek van de fanatieke aanhang van Fiorentina, ze weten niet wat ze willen daar.

  37. #81
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Huh?... Ik zie net dat Cagliara - Fiorentina gestaakt is :o

    Weet iemand hier de reden van?

  38. #82
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik weet het inmiddels:

    Cagliari-Fiorentina, gestaakt na 29 minuten
    Op Sardinië worstelden Cagliari en Fiorentina bijna een half uur lang tegen de keiharde tramontana. Tot opluchting van de twee ploegen staakte de scheidsrechter na 29 minuten alsnog. 'Voetballen noch spektakel was mogelijk', oordeelden de betrokkenen gezamenlijk. Op 13 januari 1981 (Catanzaro-AS Roma) werd voor het laatst een duel gestaakt vanwege de wind.

    De wind was dus spelbreker
    Laatst gewijzigd door AC Fiorentina; 12 maart 2006 om 18:17

  39. #83
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fiorentina heeft verregaande interesse in Romeo Castelen, zo meldt de Italiaanse krant La Nazione. De razendsnelle rechtsbuiten van Feyenoord zou door de club al enkele tijd in de gaten worden gehouden. Het is nog vooralsnog onduidelijk wat Fiorentina zou willen bieden op Castelen.

    De achtvoudige international stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van enkele Zuid-Europese clubs. AS Monaco was de voornaamste kandidaat om hem over te nemen, maar toen besloot 22-jarige Castelen voor een langer verblijf in Rotterdam te kiezen. Onlangs heeft hij zijn contract tot medio 2008 verlengd bij Feyenoord.

    De geboren Surinamer speelde ondanks zijn jonge leeftijd al 130 wedstrijden op het hoogste niveau. In vier seizoenen bij ADO Den Haag wist hij twintig keer te scoren, in de laatste twee jaar bij Feyenoord staat zijn teller al op achttien.
    Aldus Voetbalzone.

    Wat denken jullie, zo dit een goeie transfer zijn?

    Ik weet niet of Castelen goed uit de verf zou komen in Italie, toch een land waar ze zonder buitenspelers spelen. Ik denk dat hij meer een speler voor de Engelse competitie is.

  40. #84
    Sempre Juventino! Juvetino's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2005
    Berichten
    33
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    geen buitenspelers? Fiore? jorgenson? Taddei? Mancini? Diana? enz

  41. #85
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Ik vind castelen niet veel bijzonders hij moet een goede dag hebben om oranje waardig te zijn bij ado vond ik hem wel goed maar voor feyenoord niet echt.

  42. #86
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    geen buitenspelers? Fiore? jorgenson? Taddei? Mancini? Diana? enz
    Dat noem ik geen buitenspelers zoals Castelen. Die jij opnoemd zijn middenvelders die op de flank spelen. Castelen is een pure rechtsbuiten. Net als Van der Meyde was, en die kwam ook totaal niet uit de verf in Italie

  43. #87
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Dat noem ik geen buitenspelers zoals Castelen. Die jij opnoemd zijn middenvelders die op de flank spelen. Castelen is een pure rechtsbuiten. Net als Van der Meyde was, en die kwam ook totaal niet uit de verf in Italie
    Wat jij wil, maar neem dan Esposito, Fiorentina wil hem graag hebben. Daarom denk ik ook dat dit onzin is. Castelen is een beperkte voetballer, die het goed doet in een aardig draaiend elftal. Maar kan het serie A niveau echt niet aan. Van mij mogen ze hem halen, kan Palermo mooi Esposito overnemen.

  44. #88
    Sempre Juventino! Juvetino's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2005
    Berichten
    33
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EugenioCorini
    Wat jij wil, maar neem dan Esposito, Fiorentina wil hem graag hebben. Daarom denk ik ook dat dit onzin is. Castelen is een beperkte voetballer, die het goed doet in een aardig draaiend elftal. Maar kan het serie A niveau echt niet aan. Van mij mogen ze hem halen, kan Palermo mooi Esposito overnemen.

    Ik geb familie in Cagliari en zie Esposito vaak spelen dat is echt zon super toppertje

  45. #89
    Forza Galletti! ForzaSverige's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 januari 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    37
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mensen moeten echt ophouden met elke jonge speler in NL naar een team uit een hoge competitie te linken. Waarom zou Castelen nou net naar Fiorentina moeten als hij niet eens uitblinkt in zijn eigen competitie? Denk dan eerder dat La Viola iemand moeten kopen die voor zijn eigen competitie bij de top hoort. Zelf hoop ik Wilhelmsson nog in de Serie A te zien, en hij is iig betwistbaar de beste speler in de Jupiler league. Bovendien is hij geen pure rechtsbuiten, maar vleugelmiddenvelder. Toch meer wat La Viola zoekt.

  46. #90
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Helaas, Fiorentina kon gister niet stunten tegen Milan. Even leek een verassing in de lucht te hangen toen Toni -wie anders- Fiorentina na 25 minuten op voorsprong bracht, maar helaas scoorde Milan daarna nog 3x door doelpunten van Shevchenko, Kaka en Gatusso. Roma speelde gelijk bij Juve waardoor het verschil tussen Viola en Roma nog maar 1 punt is. Wat denken jullie, wie gaat die 4e plek pakken? Ik vrees het ergste voor mijn (onze?) paarsen helden...

Pagina 2 van 49 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •