Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats zal ACF Fiorentina eindigen?

Aantal stemmers
10. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Top 4

    1 10,00%
  • Plaats 5-10

    9 90,00%
  • Rechterrijtje

    0 0%
Pagina 3 van 49 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 2205

Discussie: ACF Fiorentina oud

  1. #91
    Sempre Juventino! Juvetino's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2005
    Berichten
    33
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik ook. Mischien is het ook beter ik denk dat Roma mee kans maakt in de Champions legeau maar ik zie Fiorentina ook wel stunten.

  2. #92
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik ben echt al jaren een grote fan van Fiorentina. Ook toen ze in de Serie C zaten heb ik ze nog regelmatig gevolgd via hun clubsite. Ik wilde vorig jaar met een kameraad van me nog naar Fiorentina-Juve gaan. Maar we waren te laat met inschrijven. Dit jaar gaan we zeker wel :thumb:

  3. #93
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fiorentina heeft goede zaken gedaan in de strijd om het 4e CL-ticket. Viola won zelf met 2-1 van Empoli (goals van Pasqual en Jimenez, en voor Empoli scoorde ex-Fiorentina spits Rigano) terwijl Roma niet verder kwam dan 0-0 thuis tegen Sampdoria. Daarddoor heeft Fiorentina nu, met nog 3 wedstrijden te gaan, een voorsprong van 3 punten op AS Roma.

  4. #94
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik hoop echt met heel mijn hard dat Fiorentina dat Champions League pakt. Mijn droomeinstand voor de Serie A:

    1. AC Milan
    2. Juve
    3. Inter
    4. Juve

    En voor volgend seizoen

    1. Fiorentina
    2. AC Milan
    3. Palermo
    4. Roma

  5. #95
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik hoop echt met heel mijn hard dat Fiorentina dat Champions League pakt. Mijn droomeinstand voor de Serie A:

    1. AC Milan
    2. Juve
    3. Inter
    4. Juve
    Ik neem aan dat die 4. Fiorentina moet zijn? Voor die stand van volgend jaar zou ik ook tekenen trouwens

  6. #96
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov
    Ik hoop echt met heel mijn hard dat Fiorentina dat Champions League pakt. Mijn droomeinstand voor de Serie A:

    1. AC Milan
    2. Juve
    3. Inter
    4. Juve

    En voor volgend seizoen

    1. Fiorentina
    2. AC Milan
    3. Palermo
    4. Roma

    Het lijkt me niet egt logisch om Juve uit de top 4 te laten, maar als dat je droomeindstand is droom je maar lekker verder

    Trouwens ik vind het ook opvallend dat de teams die vorig jaar de titel pakten dit jaar meer moeite hadden. ( zie Chelsea, PSV en nu Juve )

  7. #97
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik heb gewoon een stronthekel aan Juventus. Ik hoop dat ze reglementair worden teruggezet naar de Serie C

    En ja #4 moest Fiorentina zijn.

  8. #98
    Sempre Juventino! Juvetino's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2005
    Berichten
    33
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heb je ook een reden? om juve te haten als dat niet het geval is heb ik een stronthekel aan jou want ik hou niet van mensen die zomaar wat schreeuwen, kom nou niet met geruchten over randzaken want daar is fiorentina mininmaal evenveel bij betrokken.

  9. #99

    Aangemeld
    13 mei 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Gister geen goeie wedstrijd gespeelt thuis tegen Treviso, maar gelukkig wel met 1-0 gewonnen. Toni miste een penalty, maar Fiore scoorde gelukkig alsnog. Viola houdt de aansluiting!

    Toni is een van de beste spitsen in Europa.
    hij is echt heel goed met zijn 30 doelpunten

    ze spelen de laatste tijd niet goed maar wat wil je ze zijn net weer in de seria:bier:

  10. #100
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nuño
    ze spelen de laatste tijd niet goed maar wat wil je ze zijn net weer in de seria:bier:
    En misschien liggen ze er na dit jaar weer uit.

  11. #101
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tsja, wie zal het zeggen. Zou wel heel zuur zijn na zo'n goed seizoen.

    Diego Della Valle heeft het volgende gezegd:

    “We came here today to speak to our fans and the team with calmness. We have nothing to do with what is happening. From Monday a new chapter will be written in the Italian football.” These are the words of the Honorary President of Fiorentina Diego Della Valle. “The fans are calm and tomorrow they can go to Verona to celebrate.”

    Hij ontkent dus, maar dat zou iedereen natuurlijk doen...

    Ik ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen, hopelijk met een goed einde voor Fiorentina iig.

  12. #102
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kom op, niet zo treurig


    Voorronde Champions League!!!

  13. #103
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov
    Kom op, niet zo treurig


    Voorronde Champions League!!!
    Dat is dus nog maar de vraag

    Della Valle kan zoveel zeggen, als alles is onderzocht weten we pas waar we aan toe zijn. Feit is dat de praktijken van viola onderzocht worden, net als die van een hand vol andere clubs. De serie A zal volgend jaar waarschijnlijk later van start gaan omdat alles nog onderzocht moet worden.

  14. #104
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Stel dat Juve en Fiorentina schuldig worden bevonden. Betekent dat dan dat ze ook beide geen Europees voetbal meer mogen spelen?

  15. #105
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov
    Stel dat Juve en Fiorentina schuldig worden bevonden. Betekent dat dan dat ze ook beide geen Europees voetbal meer mogen spelen?
    Ja. In dat geval zou Roma naar de CL gaan en zal Chievo voorronde CL spelen. Als een van de club (Lazio, Viola, Juve, Milan) zal worden gestraft, dan zal Palermo geen intertoto nodig hebben om uefacup te spelen.

    Voor Juve dreigt de serie C, bij degradatie ontstaat het gevaar dat de club failliet gaat, dan krijg je geen vergunning voor de Serie B, dat zou dan dus Serie C1 worden, al verwacht ik wel dat er gelijk een investeerder boven op springt.

  16. #106
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Pffffff.. stres neemt toe bij Tino !

  17. #107
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EugenioCorini
    Ja. In dat geval zou Roma naar de CL gaan en zal Chievo voorronde CL spelen. Als een van de club (Lazio, Viola, Juve, Milan) zal worden gestraft, dan zal Palermo geen intertoto nodig hebben om uefacup te spelen.

    Voor Juve dreigt de serie C, bij degradatie ontstaat het gevaar dat de club failliet gaat, dan krijg je geen vergunning voor de Serie B, dat zou dan dus Serie C1 worden, al verwacht ik wel dat er gelijk een investeerder boven op springt.
    Dat zou toch de hele voetbal wereld op zijn kop zetten, mocht dit gebeuren. Het is wel een hoge straf voor iets relatief kleins. Maar dat hadden ze dan maar eerder moeten bedenken.

  18. #108
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni
    Dat zou toch de hele voetbal wereld op zijn kop zetten, mocht dit gebeuren. Het is wel een hoge straf voor iets relatief kleins. Maar dat hadden ze dan maar eerder moeten bedenken.
    Over welk van de genoemde clubs heb je het hier, ik begrijp het niet helemaal.

  19. #109
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni
    Dat zou toch de hele voetbal wereld op zijn kop zetten, mocht dit gebeuren. Het is wel een hoge straf voor iets relatief kleins. Maar dat hadden ze dan maar eerder moeten bedenken.
    Het is de vraag hoe klein alles is, ik denk dat dit pas het begin is. Sinds het vertrek van Berlusconi is alles gaan rollen en komen overal verhalen naar buiten. Dit is pas het begin ben ik bang. Aan de andere kant is een opruiming wel weer goed natuurlijk.

    Een wedstrijd: Als het wedden niet eerlijk verloopt, dan loopt de strijd ook niet eerlijk.

  20. #110
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni
    Dat zou toch de hele voetbal wereld op zijn kop zetten, mocht dit gebeuren. Het is wel een hoge straf voor iets relatief kleins. Maar dat hadden ze dan maar eerder moeten bedenken.
    Noem jij omkoping van scheidsrechters en officials iets kleins?! Want daar draait het hier om. En trouwens, als ze daadoor degraderen, is het hun eigen schuld. Ze doen het toch zelf.

  21. #111
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    oke, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ik dacht dat het ging om een poging tot. Maar als er daadwerkelijk scheidsrechters zijn omgekocht is dat een kwalijke zaak. Oneerlijk tegenover supporters en spelers.
    Ik vind niet dat je daarvoor een club mag beboeten. Daarmee doe je zoveel mensen pijn. Straf dan de mensen die verantwoordelijk zijn met een aantal jaar.

  22. #112
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni
    oke, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ik dacht dat het ging om een poging tot. Maar als er daadwerkelijk scheidsrechters zijn omgekocht is dat een kwalijke zaak. Oneerlijk tegenover supporters en spelers.
    Ik vind niet dat je daarvoor een club mag beboeten. Daarmee doe je zoveel mensen pijn. Straf dan de mensen die verantwoordelijk zijn met een aantal jaar.
    Jaren cel + levenslange schorsing in het voetbal.

  23. #113
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni
    oke, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ik dacht dat het ging om een poging tot. Maar als er daadwerkelijk scheidsrechters zijn omgekocht is dat een kwalijke zaak. Oneerlijk tegenover supporters en spelers.
    Ik vind niet dat je daarvoor een club mag beboeten. Daarmee doe je zoveel mensen pijn. Straf dan de mensen die verantwoordelijk zijn met een aantal jaar.
    Hiermee vind ik tog wel dat je een goeie optie hebt gebracht, sommige supporters zullen er kapot van zijn als opeens hun club in de Serie C1 speelt, al de spelers wegzijn en de club bijna failliet is. Ik denk dat ik ook nog wel een nacht wakker zou liggen als opeens iedereen vertrekt, en het zeer slecht gaat, nu we deze jaren doormaken. Moggi zou bestraft moeten worden. :worthy:

  24. #114
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3
    Hiermee vind ik tog wel dat je een goeie optie hebt gebracht, sommige supporters zullen er kapot van zijn als opeens hun club in de Serie C1 speelt, al de spelers wegzijn en de club bijna failliet is. Ik denk dat ik ook nog wel een nacht wakker zou liggen als opeens iedereen vertrekt, en het zeer slecht gaat, nu we deze jaren doormaken. Moggi zou bestraft moeten worden. :worthy:
    De titel zal iig afgepakt moeten worden moeten worden gegeven aan de hoogst geeindigde club die onschuldig is.
    En ben jij blij met een titel die is besmeurd met omkoping ?
    Nou, ik niet.

  25. #115
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    De titel zal iig afgepakt moeten worden moeten worden gegeven aan de hoogst geeindigde club die onschuldig is.
    En ben jij blij met een titel die is besmeurd met omkoping ?
    Nou, ik niet.
    Nee, ik ben er ook niet blij mee dat het zo gebeurt is, maar het kwam de laatste tijd erg snel dat ik het me nu pas realiseer wat er allemaal gebeurt is. Ik vind het gewoon dom van Moggi dat hij dit heeft laten gebeuren, als hij goed kijkt ziet hij wat voor spelersgroep we hebben, we hebben genoeg kwaliteit en ervaring om kampioen te worden. We hebben ook nog eens een goeie trainer die ons op het goeie pad stuurt, dat staat allemaal goed. :tease:

  26. #116
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Jaren cel + levenslange schorsing in het voetbal.
    En nog een boete :realmad:

  27. #117
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3
    Nee, ik ben er ook niet blij mee dat het zo gebeurt is, maar het kwam de laatste tijd erg snel dat ik het me nu pas realiseer wat er allemaal gebeurt is. Ik vind het gewoon dom van Moggi dat hij dit heeft laten gebeuren, als hij goed kijkt ziet hij wat voor spelersgroep we hebben, we hebben genoeg kwaliteit en ervaring om kampioen te worden. We hebben ook nog eens een goeie trainer die ons op het goeie pad stuurt, dat staat allemaal goed. :tease:
    Puur naar het spelersmateriaal gekeken, had Juve idd ook de titel gewoon kunnen pakken. Al is Milan ook sterk. Het had nog steeds tussen die twee gegaan.

  28. #118
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Puur naar het spelersmateriaal gekeken, had Juve idd ook de titel gewoon kunnen pakken. Al is Milan ook sterk. Het had nog steeds tussen die twee gegaan.
    Tussen Juventus en Ac Milan zou ik Juve nogsteeds hoger inschatten, bij ons staat alles wel goed, bij Ac Milan, hebben ze tog een zwakke verdediging, ik denk dat dat het verschil zou maken dit seizoen, als alles eerlijk verliep. Bij Ac Milan houden ze zich ook meer bezig met de CL, en ik vind dat dat bij Juve ( helaas ) minder is. Dat is ook een rede.

  29. #119
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3
    Tussen Juventus en Ac Milan zou ik Juve nogsteeds hoger inschatten, bij ons staat alles wel goed, bij Ac Milan, hebben ze tog een zwakke verdediging, ik denk dat dat het verschil zou maken dit seizoen, als alles eerlijk verliep. Bij Ac Milan houden ze zich ook meer bezig met de CL, en ik vind dat dat bij Juve ( helaas ) minder is. Dat is ook een rede.
    Ik bedoel, zonder omkoopschandaal zou het nog steeds tussen deze twee gaan, de rest is gewoon te zwak. En de verdediging van Milan is wel oud, maar niet zwak. Menig club is jaloers op hun verdediging.

  30. #120
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Ik bedoel, zonder omkoopschandaal zou het nog steeds tussen deze twee gaan, de rest is gewoon te zwak. En de verdediging van Milan is wel oud, maar niet zwak. Menig club is jaloers op hun verdediging.
    Ow, sorry ik begreep je verkeerd Maar je hebt wel gelijk, de titelstrijd zou tussen Juventus en Ac Milan gaan, er zijn verder wel goeie teams, maar niemand kan tippen aan ons. en ik kan best begrijpen dan clubs jaloers zijn op de verdediging is van Ac Milan, maar vorig jaar vond ik het stukken beter, toen ze regelmatig met: Cafu, Stam, Nesta en Maldini speelden. Maldini had dit jaar volgens mij een blessure waardoor zijn speeltijd veel minder werd. Van Cafu weet ik het niet maar ik heb hem niet vaak gezien, en Nesta en Stam hebben wel gewoon veel gespeeld vind ik.

  31. #121
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3
    Ow, sorry ik begreep je verkeerd Maar je hebt wel gelijk, de titelstrijd zou tussen Juventus en Ac Milan gaan, er zijn verder wel goeie teams, maar niemand kan tippen aan ons. en ik kan best begrijpen dan clubs jaloers zijn op de verdediging is van Ac Milan, maar vorig jaar vond ik het stukken beter, toen ze regelmatig met: Cafu, Stam, Nesta en Maldini speelden. Maldini had dit jaar volgens mij een blessure waardoor zijn speeltijd veel minder werd. Van Cafu weet ik het niet maar ik heb hem niet vaak gezien, en Nesta en Stam hebben wel gewoon veel gespeeld vind ik.
    Dat is in mijn ogen ook de beste formatie achterin. Stam en Nesta kennen elkaar al van hun tijd bij Lazio.
    Cafu weet ik niet
    Stam was ook geblesseerd (meerdere kleinere blessures, zijn huidige is de 1e grotere dit seizoen)
    Maldini idd lang geblesseerd geweest.
    Nesta veel gespeeld.

  32. #122
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Dat is in mijn ogen ook de beste formatie achterin. Stam en Nesta kennen elkaar al van hun tijd bij Lazio.
    Cafu weet ik niet
    Stam was ook geblesseerd (meerdere kleinere blessures, zijn huidige is de 1e grotere dit seizoen)
    Maldini idd lang geblesseerd geweest.
    Nesta veel gespeeld.
    Ja, ik vind het zo achterin ook de beste formatie, zo werd ook tegen Liverpool gespeeld als het goed is

    Maar wie zou jij dan hoger inschatten Juventus of Ac Milan?

  33. #123
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3
    Ja, ik vind het zo achterin ook de beste formatie, zo werd ook tegen Liverpool gespeeld als het goed is

    Maar wie zou jij dan hoger inschatten Juventus of Ac Milan?
    Ik vind Milan beter, maar ik ben bevooroordeeld.

    Goede doelman
    Ervaren en goede verdediging
    Creatief middenveld (buiten Gatusso om)
    Een paar dodelijke spitsen right place, right time principe.

  34. #124
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Ik vind Milan beter, maar ik ben bevooroordeeld.

    Goede doelman
    Ervaren en goede verdediging
    Creatief middenveld (buiten Gatusso om)
    Een paar dodelijke spitsen right place, right time principe.
    Ik vind Dida een beetje te wisselvallig, ik vind hem juist 1 van de zwakste schakels bij Ac Milan, hij moet nou maar net z'n wedstrijd hebben.

  35. #125
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3
    Ik vind Dida een beetje te wisselvallig, ik vind hem juist 1 van de zwakste schakels bij Ac Milan, hij moet nou maar net z'n wedstrijd hebben.
    Een betere hebben ze niet.

  36. #126
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Een betere hebben ze niet.
    Nee, maar ik verwacht dat er binnenkort een heele verandering gaat plaatsvinden bij Ac Milan, Sheva weg, Stam en er worden er genoeg te oud en kunnen het niveau niet meer aan, ik hoop dat Gomes als vervanger word gehaald van Dida. :baaasmile

  37. #127
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3
    Nee, maar ik verwacht dat er binnenkort een heele verandering gaat plaatsvinden bij Ac Milan, Sheva weg, Stam en er worden er genoeg te oud en kunnen het niveau niet meer aan, ik hoop dat Gomes als vervanger word gehaald van Dida. :baaasmile
    Het zou leuk zijn: tee eredivisie goalies bij Milan.

  38. #128
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Het zou leuk zijn: tee eredivisie goalies bij Milan.
    Inderdaad.

  39. #129
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Gaat hier het verdomme nog over Fiorentina!?

  40. #130
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik hoorde gister op de radio dat de geruchten dat Fiorentina ook bij het omkoopschaandaal betrokken is steeds sterker worden. Voorziter Della Valle zou vorig jaar Moggi om hulp hebben gevraagd om 'Viola' te behoeden voor degradatie...

    Als dit allemaal maar goed afloopt...

    8.29 uur: Aanvulling:

    Dit lees ik net op http://www.soccerplaza.be/nieuws/4486

    20 spelers genoemd in gokaffaire

    Er is al een omkoopschandaal bezig in Italië, maar er lijkt nog meer te zijn. Er wordt namelijk nu ook al onderzoek gedaan naar het gokken. Procureur Lorenzo Del Giudice van het parket Udine opende een jaar geleden het onderzoek. Gisteren werden enkele invallen gedaan door onder andere de Financiële Recherche.

    Het lijkt erop dat er meer dan 40 personen bij zijn betrokken. 20 van de 40 personen zouden voetballers of ex-voetballers zijn. Het zou gaan om Iaquinta en Pinzi (Udinese), Jankulovski (Milan), Di Michele (Palermo), Abeijon (Cagliari), Thomas Manfredini (Rimini), Ferrante (Ascoli), Margiotta (Piacenza), Bia (ex-Inter en Bologna), Sosa (Napoli), Walem, Pierini en Pineda (ex-Udinese) en Scarlato (Crotone).

    Echter was dit nog niet het enige. Ook zouden Zeljko Kalac (AC Milan), Stefan Schwoch (Vicenza), Vincenzo Sommese (Mantova), Salvatore Fresi (ex-Inter en Juventus) en Attilio Gregori (ex-Roma, Udinese en Verona) iets te maken hebben. La Gazzetta Dello Sport wist ook nog een video in beslag te nemen waarop te zien was dat Kalac een gokkantoor is binnengegaan. Het lijkt erop dat het vervolg van de affaire nog zeer lang gaat worden.
    Het schandaal wordt steeds groter. Steeds meer spelers en clubs raken er bij betrokken. Ben zeer benieuwd wat de gevolgen hiervan zullen zijn...
    Laatst gewijzigd door AC Fiorentina; 16 mei 2006 om 20:33

  41. #131
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hoort Napoli er toch nog een beetje bij

  42. #132
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Di Michele heeft ontkent gegokt te hebben. Wat nu allemaal naar buiten komt is pas het begin. Wanneer Moggi gaat praten zullen er meerdere clubs bij betrokken worden.

  43. #133
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EugenioCorini
    Di Michele heeft ontkent gegokt te hebben. Wat nu allemaal naar buiten komt is pas het begin. Wanneer Moggi gaat praten zullen er meerdere clubs bij betrokken worden.
    Verwacht je dat dit zal gebeuren? Ik heb zon gevoel dat hij helemaal niks vertelt, zodat niemand er mee op schiet. Hij heeft toch geen enkele redenen om anderen te naaien?

  44. #134
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni
    Verwacht je dat dit zal gebeuren? Ik heb zon gevoel dat hij helemaal niks vertelt, zodat niemand er mee op schiet. Hij heeft toch geen enkele redenen om anderen te naaien?
    Uiteindelijk zal alles gewoon naar buiten komen. Of Moggi nu praat of niet, de zaak is nu aan het rollen gebracht en overal komen nieuwe verhalen en theorieen naar boven. Dit is nog lang niet het einde, het gaat een lange zomer worden. Luciano Moggi zit zelf een beetje zielig te doen:

    "Iedereen moet altijd Juve hebben".

    "Ik ben in mijn eer aangetast"

    Overigens is ook A. Biscardi met zijn voetbalprogramma gestopt (il processo di Biscardi), hij word er van verdacht gemanipuleerde beelden te hebben vertoond in opdracht van Moggi, "scheidsrechterlijke dwalingen' werden niet of niet goed in beeld gebracht.

  45. #135
    baggiofan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 november 2005
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7
    Laatst gewijzigd door baggiofan; 17 mei 2006 om 19:48

Pagina 3 van 49 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •