Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats zal ACF Fiorentina eindigen?

Aantal stemmers
10. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Top 4

    1 10,00%
  • Plaats 5-10

    9 90,00%
  • Rechterrijtje

    0 0%
Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 3846474849 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.116 t/m 2.160 van 2205

Discussie: ACF Fiorentina oud

  1. #2116
    ☆☆☆ Campione d'Italia ☆☆☆ WiseGuy1897's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 april 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.923
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    It is said that Chicharito from Manchester United is JUST as Nani getting mad at the lack of play-time he gets. Chicharito is said to be stuck on the bench and is trying to find a way out. And the possible club to come try help him is no other but Fiorentina! Fiorentina says that they would give him an obvious first-team place and game-time as much as possible for the striker. Chicharito says it is a big fight for the strikers in the club since he has to compete with players as Ashley Young, R.V.P, Rooney and Danny Welbeck. Fiorentina also thinks he would work great with their young talented Montenegrian ''Jovetic'' and that it would give them a big boost in the Serie A.

  2. #2117
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.932
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

  3. #2118
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Fiorentina zou dichtbij het aantrekken van Italiaans international Giuseppe Rossi (Villarreal) zijn, zo meldt Sky Italia. Met de transfer zou een bedrag van €10m gemoeid zijn, wat door prestatiebonussen op kan lopen naar €16m. Rossi gaat in Firenze rond de €2,5m p/j verdienen.

    Toch een riskante deal voor La Viola als je het mij vraagt, kijkend naar zijn blessuregevoeligheid.

  4. #2119

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Slim om alvast in te spelen op het aanstaande vertrek van Jovetic.

  5. The Following User Says Thank You to PlayaBanboy For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* ( 4 januari 2013)

  6. #2120
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Fiorentina zou dichtbij het aantrekken van Italiaans international Giuseppe Rossi (Villarreal) zijn, zo meldt Sky Italia. Met de transfer zou een bedrag van €10m gemoeid zijn, wat door prestatiebonussen op kan lopen naar €16m. Rossi gaat in Firenze rond de €2,5m p/j verdienen.

    Toch een riskante deal voor La Viola als je het mij vraagt, kijkend naar zijn blessuregevoeligheid.
    Vind ik helemaal geen riskante deal. Waarom is zijn blessuregevoeligheid hoog? Hij heeft een maal zijn kruisbanden afgescheurd in zijn knie en is daarna niet goed behandeld door de doktoren waardoor hij te vroeg terug keerde en het wederom gebeurde. Nu is hij als het goed is onder betere behandeling en als hij weer fit is dan is hij een speler van grote waarde. Knappe transfer van Fiorentina die iedereen te slim af is. Daar waar Inter loopt te kloten met te oude en te jonge spitsen, waar Milan al hun spitsen verkoopt en waar bij Juventus de spitsen niet scoren hapt Fiorentina op het juiste moment toe en laten zien hoe het wel moet. Wat dat betreft blijven de grote Italiaanse clubs toch lafbekken. Al met al ben ik zeer blij dat hij naar Fiorentina gaat, perfecte club voor hem.

  7. The Following User Says Thank You to Gasparroni For This Useful Post:

    Pizzakoerier ( 4 januari 2013)

  8. #2121

    Aangemeld
    28 juli 2012
    Berichten
    3.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik vind he anders niet zo verstandig om een speler aan te trekken die al een jaar niet gespeeld heeft en nog niet fit is.

  9. #2122
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lanerazzurri Bekijk bericht
    Ik vind he anders niet zo verstandig om een speler aan te trekken die al een jaar niet gespeeld heeft en nog niet fit is.
    Dit is voor een club als Fiorentina een unieke kans. Rossi werd altijd met de grootste clubs in verband gebracht voor zijn blessure en wellicht wanneer hij terug zou keren zou dat wederom het geval zijn. Zeker nu zijn prijskaartje flink naar beneden gezakt is (tijdelijk). Hij is ook nog vrij jong en veel verlies kun je nooit op hem lijden.
    Denk bijvoorbeeld ook aan Guarin bij Inter. Die werd geblesseerd gekocht en daar was in het begin veel kritiek over...nu is hij een van de beste spelers in de Serie A. Soms is een beetje lef, hoop en geluk nodig. Maar Rossi heeft allang bewezen wat hij in zich heeft en hem wacht niet lang meer om weer terug in het veld te keren, ik geloof nog 2 maandjes. Voor het volgende seizoen kan Fiorentina zowaar een topaanvaller in huis hebben voor uiteindelijk vrij weinig geld. Het is tevens de 19e speler die ze aantrekken dit seizoen, echt een volledig nieuwe selectie en ze hebben vooralsnog tot in de perfectie gewerkt. Echt complimenten.

  10. #2123

    Aangemeld
    28 juli 2012
    Berichten
    3.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hij zou dit seizoen niet meer kunnen spelen. En volgens mij is het een grote gok om hem nu aan te trekken nu Fiorentina het niet breed heeft. En guarin die 6 weken aan de kant was is natuurlijk niet te vergelijken met Rossi die al bijna een jaar niet kan spelen.

  11. #2124
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Slim om alvast in te spelen op het aanstaande vertrek van Jovetic.
    Dit. Al vind ik het wel erg veel geld (met name de bonusmogelijkheden).

  12. #2125
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lanerazzurri Bekijk bericht
    Hij zou dit seizoen niet meer kunnen spelen. En volgens mij is het een grote gok om hem nu aan te trekken nu Fiorentina het niet breed heeft. En guarin die 6 weken aan de kant was is natuurlijk niet te vergelijken met Rossi die al bijna een jaar niet kan spelen.
    Jawel hoor, half maart wordt hij weer fit verwacht. Waarom zou Fiorentina het niet breed hebben? Die staan er financiaal beter voor dan menig andere club en de Della Valle stikken van het geld. Als je er 6 weken uit bent moet je ook weer bijna opnieuw beginnen, zou niet eens zoveel kunnen schelen maar dat was het punt niet. Het punt was dat er heel veel kritiek was dat Inter een aardige som uitgaf aan een geblesseerde speler, niemand wilde dat lef zien...

  13. #2126
    asroma4's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    6.557
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Vind ik helemaal geen riskante deal. Waarom is zijn blessuregevoeligheid hoog? Hij heeft een maal zijn kruisbanden afgescheurd in zijn knie en is daarna niet goed behandeld door de doktoren waardoor hij te vroeg terug keerde en het wederom gebeurde. Nu is hij als het goed is onder betere behandeling en als hij weer fit is dan is hij een speler van grote waarde. Knappe transfer van Fiorentina die iedereen te slim af is. Daar waar Inter loopt te kloten met te oude en te jonge spitsen, waar Milan al hun spitsen verkoopt en waar bij Juventus de spitsen niet scoren hapt Fiorentina op het juiste moment toe en laten zien hoe het wel moet. Wat dat betreft blijven de grote Italiaanse clubs toch lafbekken. Al met al ben ik zeer blij dat hij naar Fiorentina gaat, perfecte club voor hem.
    Hij keerde terug na meer dan 9 maanden ofzo en scheurde ze direct terug af, dat is niet zo maar een geval van te snel terugkeren, is een stuk ingewikkelder.

    Ik vind 10M (mogelijk 16M) echt wel belachelijk hoog voor iemand die al 2 jaar niet heeft kunnen voetballen, of hij echt terug topniveau haalt kan je met zo'n zware blessures niet weten. Ik zou nooit willen dat mijn club zo iemand haalt met deze geschiedenis voor die prijs. Voor zijn blessure was hij amper duurder.

  14. #2127
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik ben het eens met de bovenstaande post. 10M (wellicht 16m) is gewoon ontzettend veel geld voor iemand die al zo lang niet gespeeld heeft. Met 16 miljoen kan je gewoon elders een topspits aantrekken.

  15. #2128
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Inderdaad, een zeer groot risico. Maar of hij effectief naar Fiorentina vertrekt is een ander. Als je de italiaanse media volgt dan is het de ene dag dit en de andere dag dat. Gisteren stond er nog dat zowel Juve als Fiorentina in de running waren voor hem. Maar als hij effectief zoveel kost, laat dan maar. Ga dan maar naar Fiorentina, halen wij wel Jojo op in de zomer

  16. #2129
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Hij gaat naar Fiorentina, officieel gemaakt zojuist. Morgen medische keuring.

  17. #2130
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Hij gaat naar Fiorentina, officieel gemaakt zojuist. Morgen medische keuring.
    Komt 'ie niet door heen

    Jammer dat hij niet naar Juve gaat. Geweldige spits die bij een topclub thuishoort als hij zijn oude niveau weer haalt. Als hij weer vanouds gaat presteren denk ik dat hij een miljoen of 30 gaat opleveren voor Fiorentina. Aardige deal, al zit er natuurlijk risico bij.

  18. #2131
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Jammer dat hij niet naar Juve gaat. Geweldige spits die bij een topclub thuishoort als hij zijn oude niveau weer haalt. Als hij weer vanouds gaat presteren denk ik dat hij een miljoen of 30 gaat opleveren voor Fiorentina. Aardige deal, al zit er natuurlijk risico bij.
    Juventus zou ook lichte interesse hebben getoond maar Fiorentina maakte er echt werk van. En je zegt het goed, als hij zijn oude niveau weer haalt. Fiorentina gaat hier wel gokken gezien het bedrag. Maar maakt niet uit, de link tussen Jovetic & Juventus zal hierdoor alleen maar groter worden, hopelijk lukt het dan ook eens in de zomer.

    la Fiorentina avrebbe sborsato 10 milioni di euro più bonus (per un totale che può salire fino a 16) per il certellino di Pepito. Al giocatore, un ingaggio di 5,5 milioni di euro a stagione.
    Bruto hoop ik voor Fiorentina.
    Laatst gewijzigd door sa2sa; 4 januari 2013 om 18:44

  19. #2132
    Romaios's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2011
    Locatie
    Byzantijnse Rijk
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.599
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Rossi gaat wel veel verdienen zeg voor iemand die lang niet meer heeft gespeeld.

  20. #2133
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik geloof nooit dat hij 5.5 miljoen per jaar zal opstrijken. Dat geld hebben menig grote clubs niet over voor hem en al helemaal niet Fiorentina, dat in de zomer al veel met geld heeft gesmeten. Bij Villarreal zal hij ook niet zoveel verdient hebben, zeker omdat die club vorig seizoen degradeerde naar de Segunda Division.

  21. #2134
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Hij gaat 2,5 miljoen per jaar verdienen wat kan oplopen met dezelfde bonussen die aan zijn koopsom zitten; aantal goals etc. Blijf het een top aankoop vinden. En jovetic naar Juventus? Laat me niet lachen.

  22. #2135
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Oh jee. Waarom niet?

  23. #2136
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Om dezelfde reden dat Cassano niet naar Milan ging

  24. The Following 3 Users Say Thank You to Tredici For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* ( 4 januari 2013),AC_Milann ( 5 januari 2013),Juventino ( 5 januari 2013)

  25. #2137
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asroma4 Bekijk bericht
    Hij keerde terug na meer dan 9 maanden ofzo en scheurde ze direct terug af, dat is niet zo maar een geval van te snel terugkeren, is een stuk ingewikkelder.

    Ik vind 10M (mogelijk 16M) echt wel belachelijk hoog voor iemand die al 2 jaar niet heeft kunnen voetballen, of hij echt terug topniveau haalt kan je met zo'n zware blessures niet weten. Ik zou nooit willen dat mijn club zo iemand haalt met deze geschiedenis voor die prijs. Voor zijn blessure was hij amper duurder.
    Nee, hij keerde terug na minder dan 6 maanden en toen ging het weer mis. Bij Fiorentina zijn ze echt niet gek, zij volgen hem wellicht al lange tijd en zien hoe hij aan het herstellen is. Ik begrijp niet waarom iedereen doet alsof hij nu ineens wekelijks geblesseerd zal zijn of dat hij al zijn voetbalkunsten kwijt is geraakt...wat een onzin zeg. Ze hebben vertrouwen in hem en dat lijkt mij meer dan terecht. Hij is daar helemaal op zijn plaats en ik denk dat hij het gaat maken daar.

    En Jovetic...tja denken jullie nu echt dat Fiorentina hun topspeler aan Juventus gaat verkopen? We zullen zien wie er gelijk krijgt.

  26. #2138
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Wat ben je toch een kleuter...

  27. #2139
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Wat ben je toch een kleuter...
    Waarom? Sowieso wordt de laatste jaren iedere professionele speler aan Juventus verbonden. Daarnaast wat voor baat zou Fiorentina hebben om hem aan Juventus te verkopen? Heeft Fiorentina volgens jou een goede band met Juventus? Zijn de Della Valle in geldnood volgens jou waardoor ze Jovetic moeten verkopen? Verdient hij teveel met zijn 2,5 miljoen dat hij a la Sneijder weg moet? Is Juventus de enige club die interesse in hem heeft? Wil Jovetic van Fiorentina naar Juventus en evt het buitenland overslaan?

  28. #2140
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    De enige relevante vragen zijn: Wil Juventus Jovetic? Heeft Juventus genoeg geld om Jovetic te halen? Wil Jovetic naar Juventus? Vragen die voorlopig voor niemand buiten de hoofdpersonen om met enige zekerheid zal kunnen beantwoorden.

    Jij manoeuvreert je er in op deze manier omdat je een schijthekel hebt aan Juventus. Niet omdat je objectief denkt dat Jovetic niet naar Juventus zou kunnen gaan (wat je wel insinueert met je 'laat me niet lachen'). Je doet weer eens alsof je alle kennis in pacht hebt, terwijl je gewoon een bevooroordeeld figuur bent die graag pocht met kennis die hij niet heeft.

    Dat hele 'we zien wel wie er gelijk krijgt' is daar een kinderachtige uitwas van.

  29. #2141
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    En bij Fiorentina hebben ze geen hekel aan Juventus?

  30. #2142
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    En bij Fiorentina hebben ze geen hekel aan Juventus?
    Alsof dat per se iets zegt. Figo ging ook van Barcelona naar Real Madrid terwijl de haat tussen die twee nog vele malen groter is dan die tussen Juve en Fiorentina. Bovendien zijn en waren dat concurrenten en Juventus en Fiorentina zijn dat natuurlijk niet. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te bedenken.

  31. #2143
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    En bij Fiorentina hebben ze geen hekel aan Juventus?
    Christus, wat ben jij vermoeiend.

  32. #2144
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Ok ik zal mee gaan en voor jullie objectief doen: G Rossi is een kut aankoop want hij is altijd geblesseerd en Jovetic gaat zeker naar Juventus. Was even vergeten dat je hier niet tegen de stroom in mocht gaan als je een andere gedachte had.

  33. The Following User Says Thank You to Gasparroni For This Useful Post:

    De Rossi ( 5 januari 2013)

  34. #2145
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Onbewust móet je wel een juventino zijn, zo zwart-wit als het er in dat hoofd van jou aan toe gaat.

  35. The Following User Says Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    Robee ( 6 januari 2013)

  36. #2146
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Ok ik zal mee gaan en voor jullie objectief doen: G Rossi is een kut aankoop want hij is altijd geblesseerd en Jovetic gaat zeker naar Juventus. Was even vergeten dat je hier niet tegen de stroom in mocht gaan als je een andere gedachte had.
    Ergens kritiek op krijgen betekent niet dat je niet tegen de stroom in mag gaan.

  37. #2147
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    En er is geen eensgezinde 'stroom' dat Rossi een kutaankoop is en Jovetic zeker naar Juve gaat, en roepen dat het lachwekkend is dat Jovetic naar Juve gaat is niet tegen de stroom in gaan, dat is gewoon dom, bevoordeeld iets roepen.

  38. #2148
    De Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 september 2006
    Berichten
    2.728
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Jovetic is toch overschat dus wat maakt het uit als hij naar Juve gaat.

  39. #2149
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Jovetic heeft zelf uitgesproken dat hij in Italie wilt blijven. Juventus was tevens in de zomer al in onderhandeling met Jovetic, maar toen vroeg Fiorentina 30 miljoen en dat vond Juventus te gortig. De kans dat Jovetic alsnog in de zomer komt is gewoon realistisch.

  40. #2150
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Ergens kritiek op krijgen betekent niet dat je niet tegen de stroom in mag gaan.
    Mij stoort het hier op het forum voornamelijk dat er vaak altijd 1 stroom is waarin iedereen in mee moet gaan of anders ben je niet objectief. Als je na een wedstrijd konten gaat likken door complimenten te geven in andere topics ben je ineens objectief...als je hier altijd ja en amen zegt ben je objectief..,,maar owee als je zegt dat volgens jou een speler wel of niet komt,dan kijk je met een zwart-blauwe bril, ben je subjectief en weet ik veel wat allemaal. En als bepaalde mensen met aanzien een mening hier plaatsen wordt dat vaak beschouwd als de waarheid en meetpunt van de objectiviteit. Als zij een mening stellen dan is al het andere niet objectief. Nou jammer dan...dan vinden jullie mij maar niet objectief maar ik zeg dat Jovetic niet naar Juventus gaat. Quote me maar terug in de zomer (gebeurt toch enkel om te lachen als het wel gebeurt).
    Toen ik jaren terug zei dat Inter groots aan het bouwen is op de jeugd was ik niet objectief en werd ik uitgelachen. Toen ik zei dat Destro in het eerste zou komen was ik niet objectief, toen ik zei dat Inter meer Italiaanse spelers aan zou trekken met de tijd was het ook lachen geblazen..,het is elke keer hetzelfde liedje maar 9 van de 10 keer heb ik aan het langste eind getrokken. Ik zeg niet dat ik alle feiten heb of alles zeker weet....maar ik denk zeker de bronnen die ik heb goed te kunnen vertrouwen en ik weet heel goed welke bronnen er niet te vertrouwen zijn in tegenstelling tot velen hier. Amen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Jovetic heeft zelf uitgesproken dat hij in Italie wilt blijven. Juventus was tevens in de zomer al in onderhandeling met Jovetic, maar toen vroeg Fiorentina 30 miljoen en dat vond Juventus te gortig. De kans dat Jovetic alsnog in de zomer komt is gewoon realistisch.
    Juventus is met iedere speler in onderhandeling is het niet? 6 maanden terug was 30 miljoen teveel en over 6 maanden kost hij zeker nog maar 4 miljoen of wat? Hoeveel spelers hier roepen wel niet dat ze in Italie willen blijven....tot er een aanbod komt vanuit Engeland, Spanje en tegenwoordig zelfs Frankrijk en ze zijn foetsie. Net alsof woorden van spelers nog iets betekenen. Mijn punt is de Fiorentina hem niet moet verkopen ivm geldnood en in dat geval denk ik dus dat ze hem al helemaal nooit aan Juventus verkopen.

  41. #2151
    AC_Milann's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 december 2009
    Berichten
    3.472
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Mij stoort het hier op het forum voornamelijk dat er vaak altijd 1 stroom is waarin iedereen in mee moet gaan of anders ben je niet objectief. Als je na een wedstrijd konten gaat likken door complimenten te geven in andere topics ben je ineens objectief...als je hier altijd ja en amen zegt ben je objectief..,,maar owee als je zegt dat volgens jou een speler wel of niet komt,dan kijk je met een zwart-blauwe bril, ben je subjectief en weet ik veel wat allemaal. En als bepaalde mensen met aanzien een mening hier plaatsen wordt dat vaak beschouwd als de waarheid en meetpunt van de objectiviteit. Als zij een mening stellen dan is al het andere niet objectief. Nou jammer dan...dan vinden jullie mij maar niet objectief maar ik zeg dat Jovetic niet naar Juventus gaat. Quote me maar terug in de zomer (gebeurt toch enkel om te lachen als het wel gebeurt).
    Toen ik jaren terug zei dat Inter groots aan het bouwen is op de jeugd was ik niet objectief en werd ik uitgelachen. Toen ik zei dat Destro in het eerste zou komen was ik niet objectief, toen ik zei dat Inter meer Italiaanse spelers aan zou trekken met de tijd was het ook lachen geblazen..,het is elke keer hetzelfde liedje maar 9 van de 10 keer heb ik aan het langste eind getrokken. Ik zeg niet dat ik alle feiten heb of alles zeker weet....maar ik denk zeker de bronnen die ik heb goed te kunnen vertrouwen en ik weet heel goed welke bronnen er niet te vertrouwen zijn in tegenstelling tot velen hier. Amen.
    Juventus is met iedere speler in onderhandeling is het niet? 6 maanden terug was 30 miljoen teveel en over 6 maanden kost hij zeker nog maar 4 miljoen of wat? Hoeveel spelers hier roepen wel niet dat ze in Italie willen blijven....tot er een aanbod komt vanuit Engeland, Spanje en tegenwoordig zelfs Frankrijk en ze zijn foetsie. Net alsof woorden van spelers nog iets betekenen. Mijn punt is de Fiorentina hem niet moet verkopen ivm geldnood en in dat geval denk ik dus dat ze hem al helemaal nooit aan Juventus verkopen.
    En jouw bronnen zeggen dat Jovetic niet naar Juve gaat omdat beide clubs elkaar niet zo mogen...?

  42. #2152
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Wat zijn je bronnen Gaspa?

  43. #2153
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC_Milann Bekijk bericht
    En jouw bronnen zeggen dat Jovetic niet naar Juve gaat omdat beide clubs elkaar niet zo mogen...?
    Nee, mijn bronnen zeggen nog helemaal niets over Jovetic. Vandaar dat ik ook mijn eigen mening ditmaal geef.

  44. #2154
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Wat zijn je bronnen Gaspa?
    In ieder geval geen onzinkranten als Tuttosport en Corriere

  45. #2155
    AC_Milann's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 december 2009
    Berichten
    3.472
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Nee, mijn bronnen zeggen nog helemaal niets over Jovetic. Vandaar dat ik ook mijn eigen mening ditmaal geef.
    Oke.. Elk argument dat je hebt gebruikt is lachwekkend, maar blijf er zelf vooral in geloven. Was dat van Ibra naar Milan ook een eigen mening?

  46. #2156
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Het is vooral die stelligheid waarmee je je 'meningen' poneert. Als je gewoon zegt: 'ik denk niet dat Jovetic naar Juve gaat, want....', dan wordt zo'n mening al een stuk serieuzer genomen. Helemaal als je goede bronnen kunt overleggen.

    Maar nee, jij schrijft: 'Jovetic naar Juve? Laat me niet lachen'. Dan vraag je er om om neergesabeld te worden. Helemaal als je er vervolgens een kinderachtig wedstrijdje van maakt ('we gaan wel zien wie er gelijk krijgt').

  47. #2157
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC_Milann Bekijk bericht
    Oke.. Elk argument dat je hebt gebruikt is lachwekkend, maar blijf er zelf vooral in geloven. Was dat van Ibra naar Milan ook een eigen mening?
    Gelukkig heb jij een sterke argumentatie, dat scheelt! Ik durf tenminste mijn mening te geven, jij lult alleen maar achteraf met de groep mee op de persoon. Ja dat van Ibra was ook mijn eigen mening, leek mij een volstrekt belachelijke transfer nadat hij voor 53 mil plus Eto'o was gekocht een jaar daarvoor. Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken en voorspellen....maar met een beetje logisch nadenken kom je vaak al een heel eind en uiteraard gebeuren er altijd onverwachtse dingen.

  48. #2158
    AC_Milann's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 december 2009
    Berichten
    3.472
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Haha, jij durft!

  49. #2159
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Gezien zijn berichten in de Inter sectie, zijn Gaspa's bronnen de Gazzetta, SKY, Premium en RAI. Die bronnen kennen we allemaal wel. Bovendien pikken de 3 laatstgenoemden al hun nieuws van de kranten. Dus ook Tuttosport en Corriere.

  50. #2160
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Haha die Gaspa toch, altijd in voor wat lachen

    Zoals Ranocchia zeker en vast in de basis zou staan van Italië op het ek, zoals Inter de toekomst was voor het Italiaanse voetbal, Zlatan & Cassano niet naar een club zoals Ac Milan zouden trekken.. Je hebt al zoveel gezeikt over zulke onderwerpen waarvan je dacht dat je het bij het rechte eind had en het uiteindelijk anders liep. Slechte bronnen heb jij dan, slechter dan tuttosport dan.

    Als je nu had gezegd ik denk niet dat een Jojo naar Juventus gaat omwille van de slechte verhoudingen tussen de clubs of dat hij te duur is op dit moment, dan lag dat heel anders. Maar de manier waarop jij het brengt slaat werkelijk nergens op, zoals wel vaker. En bij de dat logisch nadenken van je zit je er vooralsnog behoorlijk vaak naast.

    En als zijn bronnen sky, sportmediaset of wat dan ook zijn, daarin stond ook dat Jojo had aangegeven graag in Italie te blijven als hij vertrekt bij Fiorentina.

Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 3846474849 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •