Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats zal ACF Fiorentina eindigen?

Aantal stemmers
10. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Top 4

    1 10,00%
  • Plaats 5-10

    9 90,00%
  • Rechterrijtje

    0 0%
Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 39474849
Weergegeven resultaten: 2.161 t/m 2.205 van 2205

Discussie: ACF Fiorentina oud

  1. #2161
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Ik trap er persoonlijk niet meer in om teveel kranten/sites af te spitten in de hoop naar een leuk gerucht. Vaak trap ik erin, maar 9/10 komen niet uit en uiteindelijk ga ik me verheugen op niks. Ook een wereldwijd gerespecteerde krant als la Gazzetta moet vol. De voetbalwereld is imo te onbetrouwbaar en onvoorspelbaar.

    Maar ok, ieder zijn ding. Die statistieken die hij overneemt zijn vaak leuk om te lezen en kloppen dan weer wel. Wat transfers betreft kan je niemand geloven tot het zwart op wit staat.

  2. #2162
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Volgens de Gazzetta zal Rossi geen drie-, maar een vierjarig contract tekenen in Firenze ter waarde van €2,2m per jaar.

  3. The Following User Says Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    Iaquinta ( 5 januari 2013)

  4. #2163
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Gezien zijn berichten in de Inter sectie, zijn Gaspa's bronnen de Gazzetta, SKY, Premium en RAI. Die bronnen kennen we allemaal wel. Bovendien pikken de 3 laatstgenoemden al hun nieuws van de kranten. Dus ook Tuttosport en Corriere.
    Dat zie je niet goed dan. Ik heb geen Premium en kijk nooit RAI. SKY pikt absoluut geen nieuws uit andere bronnen, die hebben hun eigen insiders en zijn verreweg het meest betrouwbaar.

    Rossi is dus gekocht voor 9 miljoen cash plus bonussen die kunnen oplopen tot 5 miljoen, drie miljoen van deze bonussen hangen af van het aantal gespeelde wedstrijden, de overige 2 miljoen aan de sportieve resultaten (goals, assists, scudetto, CL).
    Rossi verdiende bij Villarreal 3,3 miljoen per jaar en zal nu 2,2 per jaar opstrijken waarbij nog bonussen komen met dezelfde inhoudt als de transfer. Voor derest van dit seizoen zal Fiorentina aan Rossi 500.000 euro overmaken als salaris.

    Een risico deze transfer? Fiorentina heeft voor Rossi een extra verzekering genomen, in geval hij weer geblesseerd zou raken aan zijn benen. Gisteren heeft hij de medische keuring doorstaan. Zijn arts is zeer tevreden over zijn knie, die nu goed stabiel is. Rossi zal zijn herstel voortzetten in Amerika en wanneer de arts daar besluit dat hij klaar is zal Montella hem kunnen oproepen mee te trainen met de groep.

  5. #2164
    CR-Z Robee's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2007
    Locatie
    België
    Berichten
    10.625
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Binnen enkele maanden heeft Juventus er een financieel aardige run in de CL opzitten en is het team op de aanval na zo goed als compleet, dus is er een groter deel van het (gegroeide) budget dat kan uitgetrokken worden voor een aanvaller.

    Doe erbij dat Della Valle heeft beloofd om Jojo te laten gaan komende zomer en Jojo die zelf in Italië wil blijven en als Viola geen CL haalt heb je gewoon een realistische kans. Niks meer, niks minder.

  6. #2165
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Haha die Gaspa toch, altijd in voor wat lachen

    Zoals Ranocchia zeker en vast in de basis zou staan van Italië op het ek, zoals Inter de toekomst was voor het Italiaanse voetbal, Zlatan & Cassano niet naar een club zoals Ac Milan zouden trekken.. Je hebt al zoveel gezeikt over zulke onderwerpen waarvan je dacht dat je het bij het rechte eind had en het uiteindelijk anders liep. Slechte bronnen heb jij dan, slechter dan tuttosport dan.

    Als je nu had gezegd ik denk niet dat een Jojo naar Juventus gaat omwille van de slechte verhoudingen tussen de clubs of dat hij te duur is op dit moment, dan lag dat heel anders. Maar de manier waarop jij het brengt slaat werkelijk nergens op, zoals wel vaker. En bij de dat logisch nadenken van je zit je er vooralsnog behoorlijk vaak naast.

    En als zijn bronnen sky, sportmediaset of wat dan ook zijn, daarin stond ook dat Jojo had aangegeven graag in Italie te blijven als hij vertrekt bij Fiorentina.
    Net alsof ik Prandelli heet, ik kan toch niet de basiself voorspellen? Voor zijn kwaliteiten had hij mee gemoeten inderdaad, helaas kende hij een ongelukkig jaar. Nu heeft hij zich weer herpakt, wie weet is hij er in 2014 weer bij. Ibra en Cassano zouden in een gezonde situatie ook nooit naar Milan zijn gegaan. Ze hadden alle 2 een ruzie nodig waardoor de situatie onwerkbaar is geworden en ze dus weg MOESTEN. Ook zoiets valt natuurlijk niet te voorspellen....maar jij wist het zeker al wel? Doe toch niet zo achterlijk zeg, ik zou eens terug moeten spitten wat voor onzin jij wekelijks wel niet uitpoept. En tevens zijn dat soort zaken eigen meningen, dat heeft niets met bronnen te maken.
    En men kan schrijven wat ze willen, hij kan zeggen wat hij wilt. Maar geloof jij serieus spelers als ze zeggen dat ze ergens willen blijven?

  7. 6 januari 2013, 12:05


  8. #2166
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Net alsof ik Prandelli heet, ik kan toch niet de basiself voorspellen? Voor zijn kwaliteiten had hij mee gemoeten inderdaad, helaas kende hij een ongelukkig jaar. Nu heeft hij zich weer herpakt, wie weet is hij er in 2014 weer bij. Ibra en Cassano zouden in een gezonde situatie ook nooit naar Milan zijn gegaan. Ze hadden alle 2 een ruzie nodig waardoor de situatie onwerkbaar is geworden en ze dus weg MOESTEN. Ook zoiets valt natuurlijk niet te voorspellen....maar jij wist het zeker al wel? Doe toch niet zo achterlijk zeg, ik zou eens terug moeten spitten wat voor onzin jij wekelijks wel niet uitpoept. En tevens zijn dat soort zaken eigen meningen, dat heeft niets met bronnen te maken.
    En men kan schrijven wat ze willen, hij kan zeggen wat hij wilt. Maar geloof jij serieus spelers als ze zeggen dat ze ergens willen blijven?
    Je kan inderdaad niets voorspellen, maar de manier waarop jij telkens de dingen zei leek er toch sterk op.

  9. #2167
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Jovetic zelf aan SKY na de wedstrijd gisteren: ''Ik wacht tot Rossi bij ons kan spelen, ik ken hem goed en kan niet wachten om met hem te spelen. Ik hoor altijd Jovetic gaat daar en daar, maar ik heb een contract bij Fiorentina en ik wil me hier vermaken.''

    Ook Menucci: ''Ook met Giuseppe Rossi zal Jovetic volgend jaar bij ons blijven.''

  10. #2168
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Ja, wat is daarmee? Zulke dingen worden ongeveer 9589508748957485673486934786 keer per jaar gezegd door spelers, waarna ze vervolgens niet zelden toch vertrekken...

  11. #2169
    AC_Milann's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 december 2009
    Berichten
    3.472
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Haha Gaspa, zeg dan gewoon dat je die talloze keren een fout hebt gemaakt en dat je niet heel objectief was. Maar ik heb het je allang vergeven. Wat zijn de voorspellingen volgens jouw bronnen deze transferperiode? Gaan er nog schokkende dingen gebeuren?

  12. #2170
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Jovetic zelf aan SKY na de wedstrijd gisteren: ''Ik wacht tot Rossi bij ons kan spelen, ik ken hem goed en kan niet wachten om met hem te spelen. Ik hoor altijd Jovetic gaat daar en daar, maar ik heb een contract bij Fiorentina en ik wil me hier vermaken.''

    Ook Menucci: ''Ook met Giuseppe Rossi zal Jovetic volgend jaar bij ons blijven.''
    Jij zegt zelf altijd dat spelers altijd maar lullen en niet aan hun woord houden, maar komt nu met zulke teksten. Menucci kan niet zeggen; ja, Rossi is gehaald, omdat Fiorentina Jovetic gaat verkopen. Als een club 30 miljoen biedt, dan gaat het definitief weg. duhh

  13. #2171
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Jij zegt zelf altijd dat spelers altijd maar lullen en niet aan hun woord houden, maar komt nu met zulke teksten. Menucci kan niet zeggen; ja, Rossi is gehaald, omdat Fiorentina Jovetic gaat verkopen. Als een club 30 miljoen biedt, dan gaat het definitief weg. duhh
    En waarom reageer je dan niet op Robee die beweerde dat Della Valle heeft beloofd om Jovetic in de zomer te laten vertrekken.

  14. #2172
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Omdat dat veel geloofwaardiger is?

  15. #2173
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    En we gaan gewoon weer verder..

  16. #2174
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Omdat dat veel geloofwaardiger is?
    Is het geloofwaardig dat Della Valle belooft om Jovetic weg te doen in de zomer? Dan wil ik daar wel eens een bron van zien. Dat is wel het laatste wat ik zou geloven.

  17. #2175
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Dat jij weer niet inziet waarom dat geloofwaardiger is dan zeggen dat ie niet vertrekt is typisch.

  18. #2176
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Is het geloofwaardig dat Della Valle belooft om Jovetic weg te doen in de zomer? Dan wil ik daar wel eens een bron van zien. Dat is wel het laatste wat ik zou geloven.
    Nou, omdat Jovetic misschien weleens hogerop wilt? En omdat hij jaarlijks CL wilt spelen?

  19. #2177
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Nou, omdat Jovetic misschien weleens hogerop wilt? En omdat hij jaarlijks CL wilt spelen?
    Dat zal best allemaal, maar waar is de bron? Waar heeft Della Vella dat belooft?

  20. #2178
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gasparroni Bekijk bericht
    Dat zal best allemaal, maar waar is de bron? Waar heeft Della Vella dat belooft?
    Dat weet ik niet, omdat ik het niet geplaatst heb. Maar jij vermeld ook bijna nooit je bronnen, dus dan heeft Robee ook het volste recht om het niet te doen.

  21. The Following User Says Thank You to Iaquinta For This Useful Post:

    Juventino ( 8 januari 2013)

  22. #2179
    Romaios's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2011
    Locatie
    Byzantijnse Rijk
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.599
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Official: Wolski to Fiorentina

    It is now official that Fiorentina have a deal with Legia Warsaw for Rafal Wolski, who “has left for Italy to undergo his medical.”

    As we reported earlier this evening, there were rumours that the two clubs had reached an agreement worth around €2.8m for the 20-year-old Polish international midfielder.

    “Wolski has left for Italy to undergo his medical with Fiorentina,” read a statement on the Legia Warsaw website.

    “The agreement with Fiorentina has not yet been signed, but the clubs are negotiating and very close to a deal.”

    It is believed only formalities remain before the contracts can be signed.

  23. #2180
    CR-Z Robee's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2007
    Locatie
    België
    Berichten
    10.625
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Nou, Gaspa, zie nu pas dat je een bron wilt.

    Oa. http://blogs.bettor.com/Jovetic-on-t...A-News-a208578
    of http://www.ibotswana.co.bw/component...next-year.html

    Is in meerdere media gerapporteerd afgelopen zomer. Je zal er wel overheen gekeken hebben, gezien de interesse van Juventus. Ook vele media die zelfs al over een akkoord spraken met City maar later kwam Jovetic zelf met het verhaal dat hij liever in Italië zou blijven. Rekeningetje is snel gemaakt.

  24. #2181
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Dat zijn geen bronnen...

    Als Jovetic tevens in deze vorm blijft hoop ik dat Juve hem snel haalt. Hij blokkeert Fiorentina die zonder hem veel beter speelde en presteerde.

  25. #2182
    CR-Z Robee's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2007
    Locatie
    België
    Berichten
    10.625
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Dan moet je de definitie van 'een bron' nog eens opzoeken. Je kan alleen twijfelen aan hun betrouwbaarheid, maat het zijn uiteraard wel bronnen. Er staat ook goal.com in vermeld als je het effectief had gelezen. GDS rapporteerde dit trouwens deze zomer, maar ik kan niet aan hun archieven, beste man. Bovenstaande bronnen tonen duidelijk dat dit nieuws/gerucht alom bekend is.

  26. #2183
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    De 22e aankoop van dit seizoen zit eraan te komen. Fiorentina staat op het punt Momo Sissoko van PSG te huren met optie tot koop voor 3,5 miljoen.

  27. The Following 2 Users Say Thank You to Gasparroni For This Useful Post:

    Forza Inter (29 januari 2013),Iaquinta (29 januari 2013)

  28. #2184
    CR-Z Robee's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2007
    Locatie
    België
    Berichten
    10.625
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Momo "Killer Pass" Sissoko. Aimabele vent, maar daar stopt het ook. Levensgevaarlijk als er een scheidsrechter op het veld staat die er iets van begrijpt. Niks te vrezen in Italië dus...

  29. #2185
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Momo is een held man. Zelden zo erg van iemand zijn slidings kunnen genieten als van die van hem.

  30. #2186
    CR-Z Robee's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2007
    Locatie
    België
    Berichten
    10.625
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Momo is een held man. Zelden zo erg van iemand zijn slidings kunnen genieten als van die van hem.
    Vidal doet het minstens zo netjes maar daar hou ik veel minder m'n hart vast dat ie de bal compleet zal missen... Rare transfer dit, voor zo'n voetballende ploeg...

  31. #2187
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    La Stampa meldt dat Arsenal een bod van €28m op Stevan Jovetic zou hebben uitgebracht. Dit is €2m minder dan de prijs die Fiorentina vraagt. Jovetic' zaakwaarnemer gaat echter ook nog met Juventus praten om te kijken of die bij het Engelse bod in de buurt kunnen komen. De club uit Turijn zou mogelijk geld + Quagliarella/Matri bieden voor de Montenegrijn.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 21 mei 2013 om 17:14

  32. #2188
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Gianluca Di Marzio ‏@dimarzio 10u
    Fiorentina, Della Valle: “Jovetic? Poche possibilità che resti, c’è una promessa” http://fb.me/1KIGlDCCH

    Als ik het goed begrijp, is de kans dus 99% dat hij weggaat?

  33. #2189
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Di Marzio noemt de kans dat ie blijft erg klein, ja. 99% noemt ie niet.

  34. The Following User Says Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    SuriGooner (21 mei 2013)

  35. #2190
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri 9u
    JUST IN: Fiorentina found agreement with Malaga for Joaquin, 2.2m €. Deal to sign next week according to Sky Italy

  36. #2191
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Nice Benieuwd of die kan aarden in Italië. Was volgens mij al behoorlijk afgeschreven in Spanje maar veerde weer op bij Malaga.

  37. #2192
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Kansloze transfer zeg.

  38. #2193
    Romaios's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2011
    Locatie
    Byzantijnse Rijk
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.599
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheva7 Bekijk bericht
    Kansloze transfer zeg.
    Mwa, hij is transfervrij.

  39. #2194
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Joaquin blijft een prachtige voetballer, ondanks de leeftijd.

  40. #2195
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Joaquin blijft een prachtige voetballer, ondanks de leeftijd.
    Montella speelt toch ook 3-5-2? Zie hem niet echt passen in dat systeem.

  41. #2196
    Berry64's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 mei 2011
    Leeftijd
    32
    Berichten
    386
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Montella speelt toch ook 3-5-2? Zie hem niet echt passen in dat systeem.
    Speelt alweer een tijdje 433 volgens mij.

    Ja dus. http://www.football-lineups.com/seas...ina/2012-2013/

  42. #2197
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Als Ljajic blijft heb je toch een aardige voorhoede:

    Ljajic-Rossi-Joaquin

  43. #2198
    Giallorosso89's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 november 2012
    Berichten
    2.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Joaquin is een fantastische voetballer, vooral uit zijn tijd bij Valencia. Goede aankoop, zeker omdat hij transfervrij is. Hopelijk past hij goed in het systeem van Montella en in het Italiaanse voetbal, dan is er toch weer een fantastische voorhoede volgend jaar.

  44. #2199
    ☆☆☆ Campione d'Italia ☆☆☆ WiseGuy1897's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 april 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.923
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Joaquín vervolgt zijn profcarrière naar alle waarschijnlijkheid in het shirt van Fiorentina. De 31-jarige vleugelspeler was sinds 2000 actief op de Spaanse velden en speelde achtereenvolgens voor Real Betis (2000-2006), Valencia (2006-2011) en Málaga (2011-2013). Zijn meest recente club, die hem nog een jaar onder contract had, maakt nu bekend dat het akkoord is met Fiorentina.

    De 51-voudig Spaans international, die zes jaar geleden al zijn laatste wedstrijd voor de nationale ploeg speelde, stapte woensdag in het vliegtuig en is inmiddels medisch gekeurd in Florence. De laatste details moeten nog op papier gezet worden en als dat is gebeurd, zal Joaquín zijn handtekening zetten. Málaga ontvangt naar verluidt een transfersom van tussen de twee en tweeënhalf miljoen euro.

    In de shirts van Betis, Valencia en Málaga kwam Joaquín tot het respectabele aantal van 434 wedstrijden in de Spaanse competitie. Hij won met zowel Betis als Valencia de Spaanse nationale beker. Afgelopen seizoen blonk hij nog uit in de wedstrijden die Málaga speelde in de Champions League; daarin bereikte het knap de kwartfinales.

  45. #2200
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Aardige voorhoede volgend seizoen dus:

    Ljajic-Rossi-Joaquin

  46. #2201
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Giuseppe Rossi is er 2 jaar uit geweest en dat is aardig te zien Hopelijk haalt die weer zijn oude niveau.


  47. The Following User Says Thank You to Iaquinta For This Useful Post:

    Guaporta (18 juli 2013)

  48. #2202
    Guaporta's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 april 2011
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    32
    Berichten
    825
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Wat een droomduo heeft Fiorentina dan voorin staan, lijkt wel weer een beetje op de tijden met Gilardino en Mutu. Al vind ik Rossi en Goméz toch van absoluut wereldniveau (mits fit natuurlijk).

  49. #2203
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Vergeet Ljajic niet, het is allerminst zeker dat-ie vertrekt. Zag op WhoScored zelfs dat hij op veel punten betere statistieken voor kan leggen dan Jovetic, die waarschijnlijk naar Manchester trekt.

  50. #2204
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Ook Ilicic is officieel binnen voor Viola. Zijn lekker bezig zeg.

  51. #2205
    Guaporta's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 april 2011
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    32
    Berichten
    825
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Indrukwekkend hoor. Fiorentina haalt gewoon één van de beste spitsen ter wereld binnen voor een schamel bedrag van 15 miljoen euro en gaat daarna doodleuk verder met onder andere Ilicic en Joaquin. En dan te bedenken dat Guiseppe Rossi inmiddels ook weer wedstrijdfit is. Sta eigenlijk een beetje neutraal in het Italiaanse voetbal en blijf het een leuke competitie vinden om naar te kijken. Die obsessie ineens met het Duitse voetbal; doe mij maar de Premier League, La Liga en de Serie A!

  52. The Following 2 Users Say Thank You to Guaporta For This Useful Post:

    Bob Sacamano (26 juli 2013),Pizzakoerier ( 9 augustus 2013)

  53. 23 augustus 2013, 09:53


Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 39474849

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •