Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats zal ACF Fiorentina eindigen?

Aantal stemmers
10. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Top 4

    1 10,00%
  • Plaats 5-10

    9 90,00%
  • Rechterrijtje

    0 0%
Pagina 1 van 49 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 2205

Discussie: ACF Fiorentina oud

  1. #1
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard ACF Fiorentina oud

    AC Fiorentina, opgericht op 26 augustus 1926 in Florence uit een fusie tussen de voetbalafdeling van Polisportiva Giovanile Libertas en Club Sportivo Firenze, is inmiddels uitgegroeid tot één van de populairste clubs van Italië, en heeft ook in het buitenland vele fans. Met spelers als Gabriel Batistuta, Manuel Rui Costa en Fransesco Toldo veroverde ‘Viola’ eind jaren 90 de harten van vele voetbalfans door zowel nationaal als internationaal aansprekende resultaten te boeken. Deze opmars werd echter ruw verstoord. Ondanks de vele miljoenen die Fiorentina ontving door de verkoop van clubiconen Batistuta, Rui Costa en Toldo werd de club failliet verklaard en teruggezet naar de laagste Italiaanse divisie, de Serie C2. In die Serie C2 begon de nieuwe opmars van Fiorentina. Met een nieuwe voorzitter, was de club in 2 jaar weer terug in de Serie A. En na de teleurstellende verlopen vorig seizoen, waar Fiorentina pas op de laatste speeldag handhaving in de Serie A veilig stelde, kan er dit jaar eindelijk weer naar de bovenste plaatsen in de competitie gekeken worden…

    Fiorentina is de competitie dit jaar voortvarend gestart een de hand van Luca Toni, die in 12 wedstrijden maar liefst 15 keer scoorde. 'Viola' staat na de goede overwinning op Milan van afgelopen zondag (3-1, 2x Toni en 1x Jorgensen) op een prachtige gedeelde 2e plaats.

    Ikzelf ben een grote fan van Fiorentina, en ik merk op Voetbalzone dat er meerdere mensen van deze club houden.


    Dus praat hier over het Fiorentina van Batistuta en natuurlijk over het Fiorentina van nu met als vedette Luca Toni



    Laatst gewijzigd door AC Fiorentina; 25 oktober 2006 om 20:14

  2. #2
    Chillum's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 oktober 2005
    Locatie
    Barneveld
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik heb het altijd al een leuke club gevonden en vind het mooi hoe snel ze na de terug zetting weer omhoog geklommen zijn nu maar hopen dat er niet weer een 1 of andere gek komt die zorgt dat ze failliet verklaard worden

  3. #3
    Hrvatska
    Guest

    Standaard

    Over een paar jaar halen ze weer CL voetbal. Ambities club.

  4. #4
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    man mensen die nu fiorentina opeens weer leuk vinden zou je gloryhunters kunnen noemen.
    ik heb het zelf ook.vind het een prachtige club maar supporter ben ik gewoon standaard niet van ze.
    Daar heb je gelijk in. Ik ben ze wel altijd blijven volgen, ook na de terugzetting naar de Serie C. Via internet ben ik altijd op de hoogte gebleven van hun wedstrijden en aankopen etc. Dat vond ik heel leuk om te volgen, omdat het weer eens wat anders is dan Man Utd of Real Madrid.
    Dat ze het nu zo goed doen vind ik hartsikke mooi, maar daarom ben ik nu niet opeens fan van ze geworden hoor

  5. #5

    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    Veghel
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad een mooie club, ik vond het jammer dat ze een jaar of 5 geleden niet kampioen werden, toen stonden ze driekwart van de competitie bovenaan en scoorde Batistuta superveel. Maar hij raakte geblesseerd en vanaf dat moment ging het een stuk minder. Vooral omdat ik van mijn broer een shirt kreeg van Batistuta volgde ik ze en hoopte ik dat ze kampioen zouden worden. Maar echt een fan ben ik niet. Ze proberen wel aanvallend te voetballen en dat is wel mooi, leuk dat het nu weer goed gaat met Fiorentina.

  6. #6

    Aangemeld
    17 november 2005
    Locatie
    Damskoh
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    vond fiorentina altijd al een stoere club. Paarse shirt met die Nintendo sponsor (alweer een tijdje geleden).
    maar ik volg ze niet... wel leuk dat ze het nu weer goed.

  7. #7

    Aangemeld
    1 december 2005
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Prachtige club! Heb Batistuta nog zien scoren tegen Milan thuis in het Artemio Franchi, een paar jaar geleden. Fiorentina vind ik een van de meest stijlvolle clubs van Italie. De Florentijnen worden vaak verweten "snobe" (arrogant) te zijn, maar de club is een prachtig product van deze mooie stad.
    Het is mooi dat de club het nu zo goed doet, maar ik hoop dat ze een structurele topper blijven. Hopelijk verkopen ze hun topspelers niet volgend seizoen en blijven ze zich versterken. Misschien dat Cassano zijn oude vorm kan terug vinden in Florence?
    Het Italiaans voetbal kan op dit moment heel goed clubs als Fiorentina gebruiken. Zeker in het licht van de consequente ophemeling van de Premier League.

  8. #8
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Straks de topper tegen de grote rivaal Juventus. Donderdag werd deze wedstrijd ook gespeeld in het teken van de Coppa Italia. Toen werd bij een 1-0 voorsprong voor 'Viola' de wedstrijd gestaakt vanwege hevige vechtpartijen op de tribune, waarna de politie ingreep in met traangas spoot. Daar kregen de spelers ook last van waardoor de wedstrijd zelfs een poosje gestaakt is geweest. Daarna kwam Fiorentina nog wel op 2-0, maar uiteindelijk werd het helaas toch nog 2-2.

    Het moge duidelijk zijn wat voor beladen duel het is, ik ben dan ook zeer benieuwd wat er vanmiddag allemaal weer gaat gebeuren

  9. #9
    Smittah's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    428
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Straks de topper tegen de grote rivaal Juventus. Donderdag werd deze wedstrijd ook gespeeld in het teken van de Coppa Italia. Toen werd bij een 1-0 voorsprong voor 'Viola' de wedstrijd gestaakt vanwege hevige vechtpartijen op de tribune, waarna de politie ingreep in met traangas spoot. Daar kregen de spelers ook last van waardoor de wedstrijd zelfs een poosje gestaakt is geweest. Daarna kwam Fiorentina nog wel op 2-0, maar uiteindelijk werd het helaas toch nog 2-2.

    Het moge duidelijk zijn wat voor beladen duel het is, ik ben dan ook zeer benieuwd wat er vanmiddag allemaal weer gaat gebeuren
    Toch zonde he, dat zulke dingen nog steeds in de voetballerij gebeuren.

    Wel een leuke wedstrijd natuurlijk vandaag... Maarja, ik ken Fiorentina niet geweldig... het komt bij niet verder dan Luca Toni...

  10. #10
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Toch zonde he, dat zulke dingen nog steeds in de voetballerij gebeuren.
    Idd doodzonde, dat zulke incidenten het voetbal verzieken. Ik ben benieuwd of het vandaag 'geweldloos' blijft.

    Maarja, ik ken Fiorentina niet geweldig... het komt bij niet verder dan Luca Toni...
    Ik zal je nog een stukje opgang helpen Bij Fiorentina spelen ook:
    -Frey: Een van de beste keepers van dit moment. Heeft eerder oa bij Inter en Parma gekeept.
    -Ujfalusi: International van Tsjechie, een erg goeie verdediger. In het verleden actief bij HSV.
    -Pancaro: Geroutineerde ex-international van Italie. Links- of rechtsback, die oa bij Lazio en AC Milan heeft gezeten.
    -Fiore: Middenvelder die gehuurt is van Valencia, waar hij niet echt ui de verf kwam. Heeft oa bij Udinese en Lazio gespeeld.
    -Pazzini: Een van de grootste talenten van Italie, wordt ook wel de 'nieuwe Del Piero' genoemd. Aanvaller die is opgeleid bij Atalante Bergamo.
    -Bojinov: Een van de grootste mondiale talenten van dit moment. Bulgaarse spits die al op jonge leeftijd naar Lecce vertrok en inmiddels de opvolger van Stoitchkov wordt genoemd.

    En natuurlijk LUCA TONI, maar die kennen de meesten inmiddels wel.

    De trainer is Claudio Cesare Prandelli. Hij bracht Chievo naar de bovenste plaatsen in de Serie A. Daarna ging hij aan de slag bij Roma, maar daar vertrok hij al heel snel (gelukkig maar). DIt seizoen is hij voor het actief bij Fiorentina, waarbij hij net een nieuw contract heeft getekend tot 2009

    Natuurlijk heeft Fiorentina nog meer goede spelers, maar dit zijn wel zo'n beetje de bekensten
    Laatst gewijzigd door AC Fiorentina; 4 december 2005 om 14:02

  11. #11
    Smittah's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    428
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Ik zal je nog een stukje opgang helpen Bij Fiorentina spelen ook:
    -Frey: Een van de beste keepers van dit moment. Heeft eerder oa bij Inter en Parma gekeept.
    -Ujfalusi: International van Tsjechie, een erg goeie verdediger. In het verleden actief bij HSV.
    -Pancaro: Geroutineerde ex-international van Italie. Links- of rechtsback, die oa bij Lazio en AC Milan heeft gezeten.
    -Fiore: Middenvelder die gehuurt is van Valencia, waar hij niet echt ui de verf kwam. Heeft oa bij Udinese en Lazio gespeeld.
    -Pazzini: Een van de grootste talenten van Italie, wordt ook wel de 'nieuwe Del Piero' genoemd. Aanvaller die is opgeleid bij Atalante Bergamo.
    -Bojinov: Een van de grootste mondiale talenten van dit moment. Bulgaarse spits die al op jonge leeftijd naar Lecce vertrok en inmiddels de opvolger van Stoitchkov wordt genoemd.

    En natuurlijk LUCA TONI, maar die kennen de meesten inmiddels wel.

    De trainer is Claudio Cesare Prandelli. Hij bracht Chievo naar de bovenste plaatsen in de Serie A. Daarna ging hij aan de slag bij Roma, maar daar vertrok hij al heel snel (gelukkig maar). DIt seizoen is hij voor het actief bij Fiorentina, waarbij hij net een nieuw contract heeft getekend tot 2009

    Natuurlijk heeft Fiorentina nog meer goede spelers, maar dit zijn wel zo'n beetje de bekensten
    Nu ik die spelersgroep zie, merk ik toch op dat Fiorentina een aardig sterke selectie heeft! Wonderboy Bojinov, Fiore, Ujfalusi ('Ik ben beter dan Nesta)...

    Nou ga ik dan toch maar vanavond naar Fiorentina kijken op internet, want ik durf nu toch wel te zeggen dat Fiorentina - Juve een topper wordt!

  12. #12
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De wedstrijd begint om 15.05, dus ga niet te laat kijken

  13. #13
    Smittah's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    428
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    De wedstrijd begint om 15.05, dus ga niet te laat kijken
    Oh haha, thnx

  14. #14
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het is op dit moment rust en het staat 1-1. Fiorentina is stukken beter, heeft al 2x de lat geraakt. Door een fout ion de verdediging kon Zlatan zo op het doel af, en legde hem terug op trezeguet: 0-1. Daarna ging Viola aanvallend spelen, en speelde het juve bij vlagen weg, waarop de spelers van Juve reageerden met veel overtredingen. In de 40e minuut was er een perfect uitgevoerde aanval van Fiorentina via de linkerflank. Na de voorzet van Pasqual kwam Pazzini voor Cannavaro, en kopte binnen. 1-1 dus bij rust

  15. #15
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gister geen goeie wedstrijd gespeelt thuis tegen Treviso, maar gelukkig wel met 1-0 gewonnen. Toni miste een penalty, maar Fiore scoorde gelukkig alsnog. Viola houdt de aansluiting!

  16. #16

    Aangemeld
    1 december 2005
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vidic prefers Viola to Man Utd
    Friday 16 December, 2005
    --------------------------------------------------------------------------

    Nemanja Vidic’s move to Fiorentina seems ever closer after his agent admitted he would rather play in Italy than for Manchester United.

    The Serbia & Montenegro international is being courted by a host of European clubs including Liverpool, United and Palermo, but it seems that the prospect of playing for the Tuscan outfit most appeals to the Spartak Moscow defender.
    (...)

    Bron: http://www.channel4.com/sport/footba...ia/dec16k.html


    Kijk, eindelijk iemand met verstand van voetbal!


    Op verzoek van de moderator de Nederlandse vertaling:

    Vidic prefereert Viola boven Man. Utd.

    Nemanja Vidic’s transfer naar Fiorentina lijkt nog dichterbij nadat zijn makelaar toegaf dat Vidic liever in Italia speelt dan voor Manchester United.

    De international van Servie en Montenegro wordt gevolgd door een groep Europese clubs, waaronder Liverpool, Man. Utd. en Palermo, maar het lijkt erop dat het vooruitzicht te spelen voor het Toscaanse team het meest aantrekkelijk is voor de Spartak Moskou verdediger.
    (...)
    Laatst gewijzigd door Caniggia; 17 december 2005 om 14:33

  17. #17
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Das zeer mooi nieuws. Ik ken deze speler niet presoonlijk, maar heb wel goede verhalen over hem gehoord. En als hij ook naar oa Man Utd kan, zal hij wel wat in zijn mars hebben. Mooi dat hij voor Viola kiest. Verdedigende versterkingen zijn nl het meest welkom.

  18. 17 december 2005, 11:07


  19. #18
    MrLedeKo's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 december 2005
    Locatie
    't Limburgs Land
    Leeftijd
    30
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad zijn er meerdere mensen die voor Fiorentinazijn:IKKE
    Ik ben al 2 keer in het stadion van Fiorentina geweest en die sfeer daar die is gewoon dar moet je van slikken boh!Ik heb er altijd sympathie voor gehouden
    En dat shirt dan dat is gewoon een van de mooiste
    Voor de rest heb ik weinig toe te voegen het is gewoon

    SC Cambuur Edit: Niet onnodig kleuren gebruiken.
    Laatst gewijzigd door Bernardo; 19 december 2005 om 21:53

  20. #19

    Aangemeld
    1 december 2005
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De januari-editie van Calcio Italia, een engelstalig tijdschrift over het italiaanse voetbal, besteed dit keer veel aandacht aan Fiorentina. Er staat een lang interview in met Toni en met name Fiore en er wordt aandacht besteed aan het huidige succes van de club en de invloed die de fans daarop hebben.
    Iets voor de liefhebber?

  21. #20
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vet, is dat tijdschrift gewoon in bij de bekende boekhandels te krijgen? Lijkt me nl erg leuk!

  22. #21
    Sempre Juventino! Juvetino's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2005
    Berichten
    33
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    die ga ik dan ook halen!

  23. #22
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Een Juventus supporter die een tijdschrift over Fiorentina gaat halen?! Het moet niet veel gekker worden

  24. #23

    Aangemeld
    31 december 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    inderdaad het moet niet veel gekker worden haha
    de ECHTE fans mogen mij mailen want er zijn echt gewoon geen fans bijna te bekennen op alle sites in nederland ! is wel dik dat ik nu eindelijk een paar reacties ertussen lees zoals ik er al jaren over denk, ook met die nepfans enzo inderdaad. een beetje het ajax-95 effect. in een keer is het allemaal luca toni voor en na overal. een talent zeggen ze . rot toch op hij is bijna dertig haha maar goed is ie zeker !!!

  25. #24
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Voor mij is Fiorentina de club waar Batistuta zijn sucessen behaalde. In die tijd haalde men ook de Champions league ! Echt geweldige tijden voor deze club. Ik ben geen fan van de club maar had in die tijd zeker een bepaalde sympathie voor de club. Het team van nu zegt me niet zo veel moet ik je bekennen.

  26. #25

    Aangemeld
    31 december 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ga maar snel naar www.acffiorentina.it dan ! als je geen italiaans kunt kun je ook in t engels kijken ahha en zoek een paar sfeer foto's op google voor de gein eens op.. kijken of je verkocht bent. ik ga dit voorjaar weer

  27. #26
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firenzeviola
    ga maar snel naar www.acffiorentina.it dan ! als je geen italiaans kunt kun je ook in t engels kijken ahha en zoek een paar sfeer foto's op google voor de gein eens op.. kijken of je verkocht bent. ik ga dit voorjaar weer
    Ik ga zeker even kijken ! Bedankt voor de tip !

  28. #27

    Aangemeld
    31 december 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    je moet op google ook echt ff het filmpje ''festa viola'' downloaden daar zie je pas echt hoe vet de sfeer is, tijdens deze promotie degradatie wedstrijd!

  29. #28
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mooi, meer Viola fans! firenzeviola, weet je al welke wedstrijd je gaat? Lijkt me ook geweldig een keer een bezoek aan het Artemio Franchi te brengen!

    acffiorentina.it is idd een mooie site, staan ook vaak hoogtepunten van wedstrijden op. Ze hebben inmiddels ook een mooie online-shop, tis alleen zo duur, helaas
    Laatst gewijzigd door AC Fiorentina; 1 januari 2006 om 19:26

  30. #29

    Aangemeld
    31 december 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ja is inderdaad wel duur ja! maar gelukkig ken ik iemand die een fanshop heeft en al die beurzen afgaat en vlaggen etc voor mij meegenomen heeft ! tis jammer dat mijn plaatje het niet doet op deze site, anders zouden jullie mijn fiorentina tattoo kunnen bewonderen ! fiorentina fans mogen mij toevoegen op msn want ik vind het tof om met andere liefhebbers van de club te praten! [email protected]

  31. #30
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Viola' heeft net met 1-1 gelijk gespeeld bij Reggina, helaas. Jorgensen scoorde voor Fiorentina, 1 minuut nadat Lucarelli de thuisploeg op voorsprong had gezet.

    Erg zonde dat Fiorentina punten verspeeld vandaag, ivm met mogelijk Champions League plaatsing:

    dit is nu de stand bovenin:
    Team G W G V P V T
    1 Juventus 17 15 1 1 46 38 - 9
    2 Internazionale 17 12 2 3 38 36 - 14
    3 AC Milan 17 12 1 4 37 39 - 18
    4 Fiorentina 18 11 4 3 37 33 - 18
    5 Livorno 17 9 4 4 31 19 - 17

  32. #31
    baggiofan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 november 2005
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    fiorentina is mooie club is met een mooi stadion in een mooie stad.
    ik hoop dat ze dit jaar ver komen

  33. #32
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Baggio heeft er ook gespeeld he, voordat hij verraad pleegde en naar Juve ging. Er braken die dag zelfs rellen uit in Florence

  34. #33
    baggiofan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 november 2005
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    jah ik weet het maar fiorentina had wel veel geld aan baggio verdiend

  35. #34
    MrLedeKo's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 december 2005
    Locatie
    't Limburgs Land
    Leeftijd
    30
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Er zijn toch (gelukkig) veel AC Fiorentina fans want het is een fantastische club

  36. #35
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    jah ik weet het maar fiorentina had wel veel geld aan baggio verdiend
    Dat wel, maar het is natuurlijk hoogverraad om als publiekslieveling van Fiorentina naar Juventus te gaan. De grootste rivaal van Fiorentina...

  37. #36

    Aangemeld
    1 december 2005
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

  38. #37

    Aangemeld
    1 december 2005
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nu Frey 3 maanden uitgeschakeld is vanwege een zware blessure zoekt Fiorentina naar een (tijdelijke) opvolger voor de Franse doelman. Volgens geruchten staan oud-speler Toldo, die bij Inter tweede doelman is, en Corradi in de belangstelling van de Toscaanse club.
    Is Toldo te oud en over zijn top heen om op 34-jarige leeftijd nog het doel van een Champions League kandidaat te verdedigen, of is hij juist de ideale oplossing? Of zou Fiorentina moeten zoeken naar een jonge, talentvolle doelman uit binnen- of buitenland?
    Persoonlijk vind ik dat Toldo zijn beste tijd gehad heeft. Hij heeft inderdaad veel betekend voor de club en heeft bewezen een uitstekende keeper te zijn, maar ik denk dat als hij bij Inter een doelman van het kaliber Julio Cesar voor zich moet dulden, hij niet meer de topper is die hij vroeger was. Ik denk dus dat Fiorentina moet investeren in de toekomst.

  39. #38
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Julio Cesar 26 is nu Toldo voorbij gestreven bij Internazionale, de Braziliaanse doelman doet het goed. Toldo is in mijn ogen altijd een zeer goede keeper geweest, waarom hij nu tweede keus is, is mij volstrekt ontgaan.

    Fiorentina wil nu tijdelijk een doelman huren, Er werd eerst gedacht dat ze ex-Fiorentina doelman Toldo zouden huren omdat die niet speelt bij Internazionale. Nu wil Fiorentina, Sereni (Lazio Roma) huren, hij is in Rome derde keus, voorheen was hij eerste keeper bij oa. Brescia en Sampdoria.

  40. #39
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Is Toldo te oud en over zijn top heen om op 34-jarige leeftijd nog het doel van een Champions League kandidaat te verdedigen, of is hij juist de ideale oplossing? Of zou Fiorentina moeten zoeken naar een jonge, talentvolle doelman uit binnen- of buitenland?
    Ik denk dat Toldo een prima oplossing is voor de periode dat Frey geblesseerd is. Maar zodra Frey weer fit is moeten ze gewoon weer met hem spelen, ik vind hem 1 vd beste keepers van het moment, en hij is ook nog jong dus voor de toekomst ook zeer waardevol.

    Maar tot die tijd lijkt het me geweldig om Toldo weer bij Fiorentina onder de lat te zien staan. Hij heeft zeer veel betekent voor de club

  41. #40
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dit bericht staat op voetba;zone:

    Vandaag bevestigt de zaakwaarnemer van Materazzi, Alesandro Moggi, dat Fiorentina Internazionale heeft benaderd om zijn cliënt over te nemen. De bikkelharde Italiaan is de tweede kandidaat, nadat eerder Nemanja Vidic naar Manchester United vertrok. De Nerazzuri zou zich nu over het aanbod buigen.

    "Fiorentina heeft opnieuw gevraagd wat het moet kosten om Materazzi over te nemen. Maar Inter weet nog niet of ze hem willen laten gaan," verklaart Moggi tegenover Football Italia.

    De 32-jarige Italiaan is dit seizoen lang geblesseerd geweest aan zijn knie en kwam hierdoor weinig aan spelen toe. Gisteravond maakte hij in de Italiaanse beker zijn rentree, maar maakte totaal geen goede indruk.

    Ook een verhuur kan een optie zijn, op die manier kan ook Materazzi zich in de kijker spelen bij de Italiaanse bondscoach en hopen op een plek in de selectie aankomende zomer.
    IK ben het er mee eens dat Fiorentina nog een verdedigende versterking kan gebruiken, maar als het ff kan geen Materazzi. Ik vind het echt een smeerlap, die het alleen moet hebben van dingen die niks met voetbal te maken hebben en er ook zeker niet in thuis horen. Wat vinden jullie?

  42. #41
    baggiofan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 november 2005
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fiorentina heeft Lobont gekocht. denken jullie dat hij goed genoeg is om overeind te blijven in de serie A?

  43. #42
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik snap niet waarom Fiorentina 4 miljoen voor Lobont betaald, dat vind ik nogal een hoog bedrag. Als Sebastien Frey straks weer fit is zal hij gewoon weer eerste keeper worden, en dan zit je dus met een keeper van 4 miljoen op de bank. Ze hadden denk ik beter een keeper voor een half jaar kunnen huren.

    Opzich denk ik dat Lobont het niveau van de Serie A wel aan zal kunnen, maar Frey is toch wel een paar klassen beter.

  44. #43
    Chivu001's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    In De Telegraaf stond dat Lobont voor2 miljoen gehaald is.

  45. #44
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina
    Ik snap niet waarom Fiorentina 4 miljoen voor Lobont betaald, dat vind ik nogal een hoog bedrag. Als Sebastien Frey straks weer fit is zal hij gewoon weer eerste keeper worden, en dan zit je dus met een keeper van 4 miljoen op de bank. Ze hadden denk ik beter een keeper voor een half jaar kunnen huren.

    Opzich denk ik dat Lobont het niveau van de Serie A wel aan zal kunnen, maar Frey is toch wel een paar klassen beter.

    Ja, daar ben ik het wel mee eens..

  46. #45
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    In De Telegraaf stond dat Lobont voor2 miljoen gehaald is.
    De Volkskrant en NOS-teletekst zeiden allebei 4 miljoen

Pagina 1 van 49 12311 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •