Komen jullie Ruiter oppikken?
Komen jullie Ruiter oppikken?
Ruiter gaat toch richting Tilburg?
Mulder komt op mij een beetje over als een paniekaankoop. Ze hebben geen ervaren keeper meer over dus er moet snel wat komen, dan Mulder maar. Vind het weinig creatief en ook een weinig waardevolle aankoop.
Inderdaad samp maar ik zou zo 123 ook geen alternatieven kunnen bedenken.
Wel mooi trouwens dat ze een profiel opstellen waaraan een keeper van Heerenveen moet voldoen, met als belangrijke pijler een keeper die de ruimte kan bespelen achter de verdediging. Vervolgens komen ze aan met Erwin Mulder....Dat is nou niet bepaald een uitblinker op dat gebied.
Veerman schijnt in belangstelling van Southampton te staan. 20 miljoen en geen cent minder zou ik zeggen.
Gewoon een 'nee', die jongen zal zelf ook wel begrijpen dat hij na een goed seizoen hoger kan mikken dan Southampton.
Ik vrees voor jou Fries dat ze met Veerman echt wel afspraken gemaakt hebben over een verkoop. Southampton valt denk ik nog wel te weigeren, maar als er clubs van een kaliber hoger komen dan wordt het wellicht lastig om hem te houden.
@ samp je kunt ook heerlijk handelen zo als er clubs op omvallen komen te staan. Cash is king
Nee man, Veerman is de best mogelijke pick in CVHJ..
Even terugkomend. Heerenveen heeft dus gewoon verlies geleden op dit hele verhaal. Toch knap!
En het was commercieel nog wel zo interessant. Sponsordeals uit Vietnam? Een handjevol bamboefietsen
Salaris van Doan van Hau gedekt? Blijkt dus helemaal niet zo geweest te zijn.
Eindresultaat: een Aziaat die voor 4 ton een jaarlang op de bank mocht zitten en 100000 likes en volgers op social media.
Ik zeg: respect.
Bernardo (21 december 2020),KingKerrie (21 december 2020)
Genot!
Vlap mag weg bij Anderlecht. Misschien een optie?
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers