Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 731

Discussie: Wie moet Heerenveen kopen/verkopen

  1. #136
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ja, mooi duo met alves, kanie ze vorm hervinden

  2. #137
    Benassi's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juni 2007
    Locatie
    Somewhere under the Frisian sun
    Leeftijd
    30
    Berichten
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Hij mag weg bij fulham stond op voetbalzone gister dus ik denk transfervrij.
    3.75 miljoen euro moet hij kosten.

  3. #138

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benassi Bekijk bericht
    3.75 miljoen euro moet hij kosten.
    Direct doen. Komt wel goed met hem als hij er open voor staat om te leren bij Heerenveen!

  4. #139
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Direct doen. Komt wel goed met hem als hij er open voor staat om te leren bij Heerenveen!

    Denk dat dit zeker een goede aanwinst voor Heerenveen zal zijn, kost misschien wel 3.75 Miljoen, maar heeft met zijn jonge leeftijd ( geloof 23 ) al het nodige ervaring. Ik zou het in ieder geval voor dat geld zeker doen, als hij doorgroeit heb je in ieder geval een heel erg gevaarlijke aanval met Alves en John.

  5. #140
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ja en ze waren eerst ook bereid om zoveel voor Ari te betalen maar toen vroegen ze opeeens meer

  6. #141
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Collins John niet zeg, asjeblieft nite
    Echt 1 van de meest overschatte spelers..
    Transfervrij is het het proberen waard, maar voor 3 tot 4 miljoen kun je genoeg spelers halen die velen malen beter zijn

  7. #142
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Collins John niet zeg, asjeblieft nite
    Echt 1 van de meest overschatte spelers..
    Transfervrij is het het proberen waard, maar voor 3 tot 4 miljoen kun je genoeg spelers halen die velen malen beter zijn


    Ben ik het niet mee eens, vind deze jongen juist erg onderschat, is op jonge leeftijd naar Engeland vertrokken, en dat is zijn fout geweest. Stond toch te boek als een talent, alleen zoals eerder vermeld is zijn engelse avontuur verkeerd gedaan. Misschien dat deze jongen weer terug naar Nederland wil, dan zou ik hem zeker proberen te halen. Heeft al het nodige ervaring ondanks zijn jeugdige leeftijd, kent de nederlandse speelvelden, kent het nederlandse spelletje, spreekt nederlands, en zo een slechte speler is het nou ook weer niet.

    Ok misschien is het niet een geweldige voetballer, maar ik denk als hij eenmaal het vertrouwen heeft, dat je nog verrassende dingen van hem kan zien, is vrij snel, fysiek ook nog best sterk, en heeft volgens mij in vorm best een neusje voor de goal.

  8. #143
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marvvliet Bekijk bericht
    Ben ik het niet mee eens, vind deze jongen juist erg onderschat, is op jonge leeftijd naar Engeland vertrokken, en dat is zijn fout geweest. Stond toch te boek als een talent, alleen zoals eerder vermeld is zijn engelse avontuur verkeerd gedaan. Misschien dat deze jongen weer terug naar Nederland wil, dan zou ik hem zeker proberen te halen. Heeft al het nodige ervaring ondanks zijn jeugdige leeftijd, kent de nederlandse speelvelden, kent het nederlandse spelletje, spreekt nederlands, en zo een slechte speler is het nou ook weer niet.

    Ok misschien is het niet een geweldige voetballer, maar ik denk als hij eenmaal het vertrouwen heeft, dat je nog verrassende dingen van hem kan zien, is vrij snel, fysiek ook nog best sterk, en heeft volgens mij in vorm best een neusje voor de goal.
    Voor clubs als Ajax en PSV is 3 miljoen een koopje om uit te proberen
    Voor Heerenveen is het net een te duur koopje als je het mij vraagt

  9. #144
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Heerenveen heeft ook veel geld gestoken, in een spits die ze totaal nog niet kende Alves, tuurlijk hadden ze hem goed gescout, maar of hij goed genoeg was voor nederlandse competitie, of dat hij hier gaat draaien is natuurlijk ook maar de vraag. Het is veel geld voor Heerenveen, maar als John gaat draaien denk ik toch dat je hem met winst kan verkopen.

  10. #145

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marvvliet Bekijk bericht
    Heerenveen heeft ook veel geld gestoken, in een spits die ze totaal nog niet kende Alves, tuurlijk hadden ze hem goed gescout, maar of hij goed genoeg was voor nederlandse competitie, of dat hij hier gaat draaien is natuurlijk ook maar de vraag. Het is veel geld voor Heerenveen, maar als John gaat draaien denk ik toch dat je hem met winst kan verkopen.
    Ben het hier wel mee eens. Maar ja, nu onze voorzitter weg is moeten we afwachten wat er gaat gebeuren op aankoopgebied. Wel jammer, want zoiets past helemaal niet bij de club.

  11. #146
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marvvliet Bekijk bericht
    Heerenveen heeft ook veel geld gestoken, in een spits die ze totaal nog niet kende Alves, tuurlijk hadden ze hem goed gescout, maar of hij goed genoeg was voor nederlandse competitie, of dat hij hier gaat draaien is natuurlijk ook maar de vraag. Het is veel geld voor Heerenveen, maar als John gaat draaien denk ik toch dat je hem met winst kan verkopen.
    Zoals ik al zei, de gok is te groot
    Collins John heeft niks bewezen
    Integendeel, is geflopt in Engeland en bij Jong Oranje

    Alves had zich al meerdere seizoenen bewezen in de Zweedse competitie. Stond al 3/4 jaar op het lijstje van Riemer

    Riemer wist wat hij kon, en dat hij 4,5 mil waard was

  12. #147
    Super Fries Alves12's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juli 2007
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Question

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Zoals ik al zei, de gok is te groot
    Collins John heeft niks bewezen
    Integendeel, is geflopt in Engeland en bij Jong Oranje

    Alves had zich al meerdere seizoenen bewezen in de Zweedse competitie. Stond al 3/4 jaar op het lijstje van Riemer

    Riemer wist wat hij kon, en dat hij 4,5 mil waard was
    Collins John is een soor Ryan Donk, Die heeft ook de grootste blunders gemaakt, Maar Foppe nam hem mee, En Donk heeft zo'n slecht EK niet gehad
    Lenstra, Je hebt vaak gelijk maar nu zeker niet.
    Ik vind John een echte Heerenveen-Speler

  13. #148
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Voor clubs als Ajax en PSV is 3 miljoen een koopje om uit te proberen
    Voor Heerenveen is het net een te duur koopje als je het mij vraagt
    Hier ben ik het niet mee eens oke ajax heeft t geld makkelijk maar psv heeft echt niet zoveel geld ze kunne die mexicaan amper betalen ik denk dat heerenveen niet veel minder geld als psv heeft

  14. #149
    Super Fries Alves12's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juli 2007
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heerenveen is niet arm!!
    Heerenveen pakt het slim aan, Een simpel
    Ze scouten weer eens een Top-Spits verkopen ze voor veel,
    Vergroten het stadion, ENZ. ENZ. ENZ.
    Dan verdienen ze veel door Tickets..
    Kunnen ze veel meer geld zelf houden om goede spelers te kopen, ECHT goede spelers dus.
    Zo komt Heerenveen in de TOP-3, Het duurt alleen even

  15. #150
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Liever zo dan AZ als die Scheringa eruit vliegt zo het daar nog wel s een probleem kunnen worden.

  16. #151
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    is er al enige belangstelling in John? ik dacht het niet maar ik ben dan ook 2 week weggeweest. maar wat zouden wij nu met John moeten? John is een echte spits en voor de spitspositie hebben we op dit moment garcia, Alves en Nilsson nog. Sulejmani kan op links buiten dan krijg je wat mij betreft toch een prima voorhoede: sulejmani--Alves--Beerens
    ----------Garcia-Garcia------
    het is maar een idee, maar zo zit het aanvallend iig goed. al wordt het op zo'n moment verdedigend even wat anders, maar dat is dan stof voor Verbeek natuurlijk. maar in mijn ogen hebben we op dit moment niks aan colins John. eerst maar eens zoeken naar nog een hele sterke middenvelder en verdediger, daar je geld in stoppen. we hoeven nu geen 4 miljoen aan een reserve spits uit te geven, dat is onzin.

  17. #152
    Super Fries Alves12's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juli 2007
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    is er al enige belangstelling in John? ik dacht het niet maar ik ben dan ook 2 week weggeweest. maar wat zouden wij nu met John moeten? John is een echte spits en voor de spitspositie hebben we op dit moment garcia, Alves en Nilsson nog. Sulejmani kan op links buiten dan krijg je wat mij betreft toch een prima voorhoede: sulejmani--Alves--Beerens
    ----------Garcia-Garcia------
    het is maar een idee, maar zo zit het aanvallend iig goed. al wordt het op zo'n moment verdedigend even wat anders, maar dat is dan stof voor Verbeek natuurlijk. maar in mijn ogen hebben we op dit moment niks aan colins John. eerst maar eens zoeken naar nog een hele sterke middenvelder en verdediger, daar je geld in stoppen. we hoeven nu geen 4 miljoen aan een reserve spits uit te geven, dat is onzin.
    Je moet het zo bekijken, Alves en Nilsson blijven twijvels.
    Beerens, Sulejmani en Gonzalo blijven bijna 100% zeker.
    Dus als Alves en Nilsson weg gaan, = ongeveer 27 miljoen in totaal.
    Kunnen ze best een betere speler als Collins kopen.
    Maar nu de reactie van jou, Waarmee je gelijk hebt:
    Dat we genoeg spitsen HEBBEN! Sibon, Beerens, Sulejmani, Gonzalo, Alves, Nilsson..
    Dus het is onnodig om Collins John aan te trekken.
    Nu maar zien hoe het afloopt met Nilsson en Alves!(h)

  18. #153

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alves12 Bekijk bericht
    Je moet het zo bekijken, Alves en Nilsson blijven twijvels.
    Beerens, Sulejmani en Gonzalo blijven bijna 100% zeker.
    Dus als Alves en Nilsson weg gaan, = ongeveer 27 miljoen in totaal.
    Kunnen ze best een betere speler als Collins kopen.
    Maar nu de reactie van jou, Waarmee je gelijk hebt:
    Dat we genoeg spitsen HEBBEN! Sibon, Beerens, Sulejmani, Gonzalo, Alves, Nilsson..
    Dus het is onnodig om Collins John aan te trekken.
    Nu maar zien hoe het afloopt met Nilsson en Alves!(h)
    Eens. Nilsson gaat weg denk ik en zal ook niet meer zo gemotiveerd blijven als hij moet blijven. Alves heeft aangegeven nog niet per se weg te willen, dus die zie ik nog een jaartje blijven. Hij moet nog even laten zien dat het niet zomaar een goed jaartje was, maar dat hij gewoon doorgaat waar hij gebleven was. Dan zullen de topploegen echt wel geld over hebben voor hem. Ik denk dat ze nu gewoon nog een beetje twijfelen.

  19. #154
    Super Fries Alves12's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juli 2007
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Eens. Nilsson gaat weg denk ik en zal ook niet meer zo gemotiveerd blijven als hij moet blijven. Alves heeft aangegeven nog niet per se weg te willen, dus die zie ik nog een jaartje blijven. Hij moet nog even laten zien dat het niet zomaar een goed jaartje was, maar dat hij gewoon doorgaat waar hij gebleven was. Dan zullen de topploegen echt wel geld over hebben voor hem. Ik denk dat ze nu gewoon nog een beetje twijfelen.
    Ja, Nilsson is beschikbaar voor een tranver, Toch ben ik niet mee eens dat iedereen zegt dat Nilsson niks is!:dry:
    Moet je zien hoeveel Assist Nilsson op Alves heeft gegeven!
    Nilsson verknoeid soms heel wat, Maar hij heeft een geweldige pass.

  20. #155
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Vayrinen mag weg bij psv miss wil die terug ??/

  21. #156
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Vayrinen mag weg bij psv miss wil die terug ??/
    dat denk ik niet. ik denk dat hij naar het buitenland wil. dat heeft íe namelijk al eerder aangegeven.

  22. #157
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    is er al enige belangstelling in John? ik dacht het niet maar ik ben dan ook 2 week weggeweest. maar wat zouden wij nu met John moeten? John is een echte spits en voor de spitspositie hebben we op dit moment garcia, Alves en Nilsson nog. Sulejmani kan op links buiten dan krijg je wat mij betreft toch een prima voorhoede: sulejmani--Alves--Beerens
    ----------Garcia-Garcia------
    het is maar een idee, maar zo zit het aanvallend iig goed. al wordt het op zo'n moment verdedigend even wat anders, maar dat is dan stof voor Verbeek natuurlijk. maar in mijn ogen hebben we op dit moment niks aan colins John. eerst maar eens zoeken naar nog een hele sterke middenvelder en verdediger, daar je geld in stoppen. we hoeven nu geen 4 miljoen aan een reserve spits uit te geven, dat is onzin.
    John is zeker geen spits voor Heerenveen. Staat bekend om z'n kapsones en slechte mentaliteit. Terwijl Heerenveen juist bekend staat om geen kapsones en hard werken. Als hij is gaat werken aan z'n talent trapt hij er bij elke redelijke eredivisie-club makkelijk 20 in het jaar in. Maar ik moet nog zien of het er ooit van komt.

    Denken jullie trouwens dat Alves ook als centrale spits in een 4-3-3 uit de voeten kan? Lijkt er toch steeds meer op dat jullie met buitenspelers gaan spelen, met aankopen als Beerens en Sulejmani.

  23. #158
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    dat denk ik niet. ik denk dat hij naar het buitenland wil. dat heeft íe namelijk al eerder aangegeven.
    Je kan t proberen want het zou wel een goeie zijn :kwasny:

  24. #159
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    John is zeker geen spits voor Heerenveen. Staat bekend om z'n kapsones en slechte mentaliteit. Terwijl Heerenveen juist bekend staat om geen kapsones en hard werken. Als hij is gaat werken aan z'n talent trapt hij er bij elke redelijke eredivisie-club makkelijk 20 in het jaar in. Maar ik moet nog zien of het er ooit van komt.

    Denken jullie trouwens dat Alves ook als centrale spits in een 4-3-3 uit de voeten kan? Lijkt er toch steeds meer op dat jullie met buitenspelers gaan spelen, met aankopen als Beerens en Sulejmani.
    heerenveen spits of niet, hij is toch echt te goed voor de bank.
    en Alves heeft in het begin van het afgelopen seizoen al bewezen dat die met 4-3-3 ook uit de voeten kan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Je kan t proberen want het zou wel een goeie zijn :kwasny:
    ja kan vanalles proberen. maar ik zie hem echt niet komen.

  25. #160

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Volgens de site van Heerenveen is de selectie rond, behalve als er nog spelers weggaan. Dat zal wel het geval zijn met Nilsson en Pranjic vind ik ook nog een kandidaat. Zo niet, dan blijft de selectie aardig compleet en moeten ze zich makkelijk staande kunnen houden binnen de top 5.

  26. #161
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Volgens de site van Heerenveen is de selectie rond, behalve als er nog spelers weggaan. Dat zal wel het geval zijn met Nilsson en Pranjic vind ik ook nog een kandidaat. Zo niet, dan blijft de selectie aardig compleet en moeten ze zich makkelijk staande kunnen houden binnen de top 5.
    ik denk niet makkelijk, maar het moet ze wel lukken. we zullen het wel zien, ik kan niet wachten tot het seizoen weer begint

  27. #162

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Quoto VI:

    "Falende verdediger stopt na te veel kritiek

    29/8/2007 15:56

    Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'
    Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.

    'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek.

    Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.' "

    Wellicht wat voor Heerenveen om in de verdediging nog wat extra ondersteuning te krijgen?

  28. #163
    Super Fries Alves12's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juli 2007
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Uitslag; Nilsson verkocht en Alves blijft..

  29. #164
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alves12 Bekijk bericht
    Uitslag; Nilsson verkocht en Alves blijft..
    serieus joh?

  30. #165
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Timmi Johansen verkopen!
    Jakob Poulsen verkopen!
    Alves verkopen!

    Forza Breuer, Sulejmani en Beerens!

  31. #166
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Timmi Johansen verkopen!
    Jakob Poulsen verkopen!
    Alves verkopen!

    Forza Breuer, Sulejmani en Beerens!
    Poulsen absoluut niet verkopen. vind ik zeer redelijk tot goed spelen. en een prima back-up anders nog voor Roy.
    Johansen ben ik ook niet van onder de indruk.
    zolang je nog geld voor afonso kan vangen is verkopen toch de beste optie voor de winterstop idd.

  32. #167
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Poulsen begint nu pas weer wat te voetballen..

    Garcia word nu verhuurd, mag verkocht worden
    Aankopen: ervaren links en rechtsback

    Breuer doet het nog redelijk, maar Zuiverloon bakt er echt helemaal niks van

  33. #168
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Timmi Johansen verkopen!
    Jakob Poulsen verkopen!
    Alves verkopen!

    Forza Breuer, Sulejmani en Beerens!
    Zou niet gek zijn voor Heerenveen, Alves verkopen. Het team lijkt niet eens echt beter met hem te draaien(vind hem er persoonlijk op de een of andere manier niet echt tussen passen). En met die 15/20 miljoen kun je de selectie weer wat verder versterken en wat contracten verlengen.

  34. #169
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zoals Ramon Zomer:

    "Alves is verkocht en het wordt zomer in Heerenveen"
    Het is bijna 1 januari, en dan gaat de internationale transfermarkt weer open. De geruchtenmachine begint na wat gepiep en gekraak dan ook al weer soepeltjes te draaien en ook rond SC Heerenveen doen meerdere verhalen de rondte.

    Afonso Alves zou volgens de geruchten al 100x verkocht zijn, ook nu is hij weer op zeker verkocht. 18 miljoen euro van het prive vermogen van Dik $cheringa is genoeg geweest om Kuiper te overtuigen. Een clubkostuum zou al besteld zijn voor Afonso, net zoals zijn verzekering al rond is.

    Heerenveen kan volgens Verbeek een middenvelder gebruiken in de winterstop. Volgens het AD komt er echter een verdediger. Ramon Zomer, afgelopen zaterdag basisspeler bij Twente, kan daar in principe vertrekken. Van de gegadigde clubs lijkt Heerenveen de grootste kanshebber. Voor de aankoop van Dingsdag toonde Heerenveen ook al interesse in Zomer maar dat ketste destijds af. Dit leverde Zomer wel een dikker contract op bij Twente, waardoor hij nu een dure bankzitter is geworden.

  35. #170
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    'Heerenveen wil Omotoyossi'
    Nu er steeds meer berichten komen over het vertrek van Afonso Alves naar AZ, komen er natuurlijk ook weer meer berichten over een eventuele opvolger.

    Volgens diverse Zweedse media zou Heerenveen met Helsingborg willen onderhandelen over een overgang van aanvaller Razak Omotoyossi. De voorzitter van Helsingborg geeft toe dat er enkele clubs zijn die interesse hebben, maar er is nog geen enkel bod uitgebracht op de speler.

    De 22-jarige voetballer, uitkomend voor Benin maar geboren in Nigeria, scoorde 14 keer in 23 wedstrijden in de Zweedse competitie. Mocht Razak bij Helsingborg blijven, speelt hij met Helsingborg tegen PSV in de 1e ronde van de knock-outfase van de UEFA Cup.

    Omotoyossi is met 6 goals in 6 duels gedeeld topscoorder van de UEFA-Cup. Luca Toni en Henrik Larsson scoorden ook 6 keer. Opvallend is dat de laatstgenoemde ook bij Helsingborg speelde, maar deze is inmiddels gestopt met voetballen.
    FrisianPride.nl

    Zou goede aankoop zijn!

  36. #171

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Verbazingwekkend dat twee berichten hier nog niet op staan van afgelopen dagen (beiden op VI):

    "VVV wijst eerste Heerenveen-bod op Amrabat af
    07/01/2008 09:04

    SC Heerenveen meldde zich als enige club officieel bij VVV-Venlo voor Nordin Amrabat. Vooralsnog is het Friese bod 'te laag'.

    SC Heerenveen heeft Amrabat op het oog als versterking voor komend seizoen, zo meldt VVV-directeur Marco Bogers in De Limburger. De onderhandelingen zijn nog niet ten einde. 'Ik verwacht dat ze nog een tweede bod uitbrengen', aldus Bogers.

    Amrabat speelde zich in de eerste seizoenshelft in de kijker. De aanvaller, die via FC Omniworld zijn carrière nieuw leven inblies, maakt dit seizoen furore met VVV. Zijn goede spel heeft de interesse van verschillende clubs gewekt, al is SC Heerenveen de enige club die zich officieel heeft gemeld in Venlo.

    De twintigjarige Amrabat staat tot medio 2010 onder contract bij VVV. De Limburgers voelen er weinig voor hem in de winterstop te laten gaan. "

    En:

    "'Heerenveen bijna rond met Noors international'
    06/01/2008 12:45

    SC Heerenveen doet tijdens de opening van de transfermarkt in januari weer een beroep op haar kennis van het Scandinavische voetbal. Volgens De Telegraaf zijn de Friezen dicht bij een akkoord met de Noorse international Christian Grindheim.

    Heerenveen zou het al eens zijn met VÃ¥lerengen IF over de transfersom voor de 24-jarige middenvelder. Het wachten is nog op een persoonlijk akkoord met Grindheim, die inmiddels vijftien interlands afwerkte voor Noorwegen. "

    Ik begreep dat laatstgenoemde ongeveer 2,5 miljoen moet gaan kosten.

  37. #172
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ja de Noor is bij de persconferentie van vanmiddag gepresenteerd, Amrabat moet je een eerste optie op bedwingen of nu kopen en afspreken gelijk weer te verhuren aan VVV

  38. #173
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ja de Noor is bij de persconferentie van vanmiddag gepresenteerd, Amrabat moet je een eerste optie op bedwingen of nu kopen en afspreken gelijk weer te verhuren aan VVV



    Een Neanderthaler !!
    een echte holbewoner deze noor!
    :clap:

  39. #174
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ja de Noor is bij de persconferentie van vanmiddag gepresenteerd, Amrabat moet je een eerste optie op bedwingen of nu kopen en afspreken gelijk weer te verhuren aan VVV



    Een Neanderthaler !!
    een echte holbewoner deze noor!
    :clap:

  40. #175
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Blond haar, blauwe ogen, hij zal jou wel bevallen denk ik!

  41. #176
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zoals ik al zei: hij heeft inmiddels kort haar en ziet er iets minder belabberd uit.. Even verder zoeken dan je neus lang is

  42. #177
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mattes van Heerenveen naar kampioen Oostenrijk
    09/01/2008 12:55

    Christoph Mattes keert terug naar Oostenrijk en verlaat SC Heerenveen. De negentienjarige speler staat op het punt te tekenen bij Austria Salzburg, de regerend kampioen.

    Mattes speelde nog geen minuut in het eerste van SC Heerenveen, ook al verbleef hij de laatste vier jaar bij de Friese club. Hij moest zich tevreden stellen met optredens met de beloften.

    De overgang van Mattes naar Austria Salzburg is nog niet afgerond, maar SC Heerenveen verwacht dat dit niet lang op zich zal laten wachten. Momenteel deelt de club uit Salzburg de koppositie met Austria Wien en Sturm Graz.


    niks van gezien eigenlijk...

  43. #178
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Amrabat heeft wel interesse in heerenveen stuurde zonet smsje naar me broer die bij omniworld werkt (waar Amrabat ook heeft gevoetbald)

  44. #179
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ja dat was ook wel te verwachten.. Als je bij VVV speelt, en je kan naar Heerenveen dan wil je dat wel graag!

  45. #180
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Amrabat heeft wel interesse in heerenveen stuurde zonet smsje naar me broer die bij omniworld werkt (waar Amrabat ook heeft gevoetbald)
    maar wat geen geheim is is dat VVV dat niet wil.

Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •