Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 731

Discussie: Wie moet Heerenveen kopen/verkopen

  1. #181

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    maar wat geen geheim is is dat VVV dat niet wil.
    Wat mij betreft hoeft het ook niet eerlijk gezegd. Met de talenten die we nu hebben zitten we toch ruim in de aanvallers. Sibon heeft een basisplaats, dus er is maar plaats voor één andere: Sulejmani, Henrique, Deekman, Armenteros, Matusiak, Lopes, etc. Volgens mij voldoende keus!

  2. #182
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Precies.. Maar het blijft een nuttige toevoeging

  3. #183
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Wat mij betreft hoeft het ook niet eerlijk gezegd. Met de talenten die we nu hebben zitten we toch ruim in de aanvallers. Sibon heeft een basisplaats, dus er is maar plaats voor één andere: Sulejmani, Henrique, Deekman, Armenteros, Matusiak, Lopes, etc. Volgens mij voldoende keus!
    ook dat nog. al kan Amrabat volgens mij op meerdere posities uit de voeten.

  4. #184
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Wat mij betreft hoeft het ook niet eerlijk gezegd. Met de talenten die we nu hebben zitten we toch ruim in de aanvallers. Sibon heeft een basisplaats, dus er is maar plaats voor één andere: Sulejmani, Henrique, Deekman, Armenteros, Matusiak, Lopes, etc. Volgens mij voldoende keus!
    Was het niet de bedoeling om uiteindelijk naar 4-3-3 te gaan? Dan heb je op de buitens, Sulejmani, Beerens en?

  5. #185
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Pranjic, Beerens, Sulejmani, Poulsen kunnen allemaal op de buitenpositie.. In de jeugd nog Bloemendaal, Smarason, Paulo Henrique, Armenteros.. Ook die kunnen op de buitenposities, dus dat is niet het probleem

  6. #186
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Pranjic, Beerens, Sulejmani, Poulsen kunnen allemaal op de buitenpositie.. In de jeugd nog Bloemendaal, Smarason, Paulo Henrique, Armenteros.. Ook die kunnen op de buitenposities, dus dat is niet het probleem
    Eerste 3 ben ik wel met je eens, maar Poulsen vind ik toch meer een werkpaard dan iemand die even met een actie een mannetje voorbij komt. Maar wel de beste buitenspelers in Nederland vind ik.

  7. #187
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Als Poulsen zijn toverdrankje in neemt, kan hij zowel centraal op het middenveld als rechts midden en voor... Maar goed, dat toverdrnakje vergeet hij zo af en toe nog wel eens

  8. #188
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nabil Dirar werd vandaag in verband gebracht met Heerenveen

    http://www.youtube.com/watch?v=cLkwb0zPdB0

    Laat goede indruk achter bij mij

  9. #189
    vergane glorie kleinekeep's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2008
    Locatie
    Nootdorp
    Leeftijd
    42
    Berichten
    423
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Die garcia Garcia is toch ook in eigendom van Heerenveen, da's toch ook best een leuke voetballer denk ik als hij de kans krijgt. Alhoewel Amarabat uiteraard voor iedere ploeg in nederland een verbetering is.

  10. #190
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ronnie Stam staat in de belangstelling van Feyenoord, FC Twente en SC Heerenveen, zo meldt VI.
    FC Twente is het meest concreet en informeerde reeds naar de voorwaarden waaronder Stam van NAC overgenomen kan worden. Stam ligt nog tot 2012 onder contract, maar heeft een (stevige) afkoopsom in zijn contract staan. Stam:"Ik hoor van alles, maar concentreer me voorlopig alleen op NAC. In samenspraak met mijn zaakwaarnemer Chiel Dekker heb ik besloten pas over mijn toekomst te gaan praten als de beslissingen in de competitie zijn gevallen."

  11. #191
    ...Slaughtercult... Satyr's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 januari 2007
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    43
    Berichten
    136
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jeuh, Ronnie Stam... ad3:

    We hebben genoeg middenvelders.

  12. #192
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Die Garcia Garcia vind ik echt een geweldige voetballer!
    Super publieksspeler, hoop dat hij een kans krijgt bij Heerenveen volgend jaar...

  13. #193
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De afkoopsom van ronnie stam bedraagt ongeveer € 2.500.000,--
    Een hele hoop geld voor zo'n speler, maar hij heeft nog een contract tot 2012. Voor dat geld zou NAC mooi Molhoek en Garcia Garcia kunnen kopen

  14. #194
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Garcia-Garcia is een speler met snelheid, leuke techniek maar ook niet meer dan dat. Scoren kan hij niet en het is absoluut geen teamspeler. Hij heeft zóveel kansen gehad bij Heerenveen, maar wist het nooit waar te maken. Van mij mag NAC hem halen, ben hem liever kwijt dan rijk! Lijkt wel alsof hij nerveus raakt voor de goal..

    Van Ronnie Stam weet ik ook nog niet of het een verbetering is. Sowiezo is 2.500.000 een hoop geld, en middenvelders hebben we genoeg. Een linkermiddenvelder zou overigens niet verkeerd zijn. Maar ik denk niet dat Stam het haalt bij Roorda, Grindheim en Bradley. Verder nog concurrentie van Loohuis (die de Guzman een wedstrijd lang onzichtbaar hield) en Prager. Lijkt me dus niet dat daar even 2,5 miljoen voor word betaald.

  15. #195
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Garcia Garcia mag best weg van mij voor een leuk bedragje maar niet naar een concurent !
    En je weet nooit hoe Solied met Garcia omgaat en waar die hem laat spelen.

  16. #196
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    NAC is geen concurrent. NAC is een club met een opvlieging die volgend jaar een matige trainer krijgt en terug kruipt naar de middenmoot.

    Verder is NAC een club die aan een paar kansen genoeg heeft, Garcia heeft pas aan 4 kansen genoeg om een goal te maken.

  17. #197
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
    'Heerenveen gaat voor Emnes'
    Geschreven op vrijdag, 18 april om 08:40

    SC Heerenveen heeft een miljoenenbod op Spartaan Marvin Emnes gedaan, meldt het Algemeen Dagblad. De aanvaller van de Rotterdammers heeft inmiddels ook een aanbod in beraad om zijn contract met twee seizoenen te verlengen tot medio 2012.

    Volgens de ochtendkrant heeft de Friese club een bedrag tussen de drie en vier miljoen over voor Emnes, die inmiddels ook de belangstelling heeft gewekt van diverse buitenlandse clubs. De kans zou klein zijn dat de clubtopscorer zijn verbintenis op het Kasteel daadwerkelijk laat openbreken.

    In Rotterdam-West houdt men rekening met een nog hoger bod uit het buitenland. De negentienjarige Rotterdammer scoorde tot dusver acht doelpunten in de eredivisie.
    Ben benieuwd, maar ik denk dat hij of bijtekend, of dat hij meteen voor en miljoen of 6/7 vertrekt naar t buitenland...
    Weet niet of hij echt bij Heerenveen zou passen, maar dat zullen we pas weten als t definitief is.

  18. #198
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik vind Emnes maar een matige voetballer die nog heel wat te bewijzen heeft
    Ik geloof er dan ook niks van dat Heerenveen bereid zou zijn 3/4 miljoen te betalen, net zoals een buitenlandse club dat niet zomaar doet

    Als hij nu eens een seizoen constant kan presteren, kijken we dan wel verder. Anders moet je echt niet met deze bedragen beginnen.

  19. #199
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik vind Emnes maar een matige voetballer die nog heel wat te bewijzen heeft
    Ik geloof er dan ook niks van dat Heerenveen bereid zou zijn 3/4 miljoen te betalen, net zoals een buitenlandse club dat niet zomaar doet

    Als hij nu eens een seizoen constant kan presteren, kijken we dan wel verder. Anders moet je echt niet met deze bedragen beginnen.
    Die lijkt vast op die Costaricaan van Gent die Riemer niet kon vastleggen.

  20. #200
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nou nee, die is stukken beter
    En daarmee ook stukken duurder

  21. #201
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ik vind Emnes een hele aardige voetballer, maar 3/4 miljoen? zoek dan nog maar even verder in Scandinavië. hij heeft mij nog niet genoeg overtuigd dat hij zo veel geld waard is.

  22. #202
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ten eerste is het nog lang niet zeker of Prager wel of niet vertrekt.. (hoewel ik hoop van wel)
    Dan krijg je Elm erbij (hij komt sowiezo, is alleen de vraag wanneer). Voorlopig is ons middenveld gewoon Pranjic, Grindheim, Roorda en Poulsen. Sollied wil 4-3-3 spelen, dus Roorda zal wel afvallen, of Grindheim komt rechtsmidden te spelen. Lucius is daar dus overbodig. Verder heb ik goede hoop op Janmaat. Janmaat heeft véél meer talent dan Lucius, en speelt (zoals Heerenveen het graag ziet) als opkomende back.

    Lucius zou gewoon overbodig zijn.. In het centrum hebben we Dingsdag en Bak Nielsen, die ik ook allebei liever heb dan Lucius.
    1. Lucius is ook geen centrale verdediger, maar kan er alleen bij nood uit de voeten.
    2. Roorda heeft dit seizoen ook boven Grindheim in de orde gestaan. Met de huidige selectie inclusief Elm, zie ik eerder Poulsen afvallen dan Roorda. Dan denk ik dat Grindheim, Roorda en Elm het middenveld zullen gaan vormen.
    3. Prager wil weg, en aangezien Heerenveen genoeg middenvelders heeft zou ik er niet raar van opkijken. Bovendien komt Prager al een tijdje niet in de plannen voor, dus ik verwacht dat als Sollied niet voor Prager kiest hij weg mag.
    4. Lucius zou wel bij Heerenveen kunnen passen. Iemand met ervaring op het middenveld om het vuile werk op te knappen. Wie dan zou moeten wijken weet ik niet. maar dit is geen punt omdat Lucius niet weg mag.

  23. #203
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    2. Roorda heeft dit seizoen ook boven Grindheim in de orde gestaan. Met de huidige selectie inclusief Elm, zie ik eerder Poulsen afvallen dan Roorda. Dan denk ik dat Grindheim, Roorda en Elm het middenveld zullen gaan vormen.
    Bullshit. In het begin even omdat Grindheim van November tot aan Januari geen duel had gespeelt, Grindheim is een completere middenvelder dan Roorda. Roorda heeft nog veel te leren.

    Prager wil weg, en aangezien Heerenveen genoeg middenvelders heeft zou ik er niet raar van opkijken. Bovendien komt Prager al een tijdje niet in de plannen voor, dus ik verwacht dat als Sollied niet voor Prager kiest hij weg mag.
    Prager mag weg, maar niet voor kleine bedragen. Tot dusver heeft alleen Sparta interesse, maar die wil hun geld niet uitgeven.

    4. Lucius zou wel bij Heerenveen kunnen passen. Iemand met ervaring op het middenveld om het vuile werk op te knappen. Wie dan zou moeten wijken weet ik niet. maar dit is geen punt omdat Lucius niet weg mag.
    Grindheim is degene die het vuile werk op knapt, aan 1 hebben we wel genoeg. Lucius is voetballend zeer gebrekkig, haalt het in mijn ogen niet bij Roorda, Grindheim en Bradley. Met hem op het middenveld worden we alleen maar zwakker. Lucius past totaal niet bij Heerenveen, in Heerenveen willen we goede voetballers met aanvallende intenties zien. Harde werkers accepteren we hier, maar schoppers als Lucius en Buijs zijn hier niet bepaald welkom.

  24. #204
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Bullshit. In het begin even omdat Grindheim van November tot aan Januari geen duel had gespeelt, Grindheim is een completere middenvelder dan Roorda. Roorda heeft nog veel te leren.



    Prager mag weg, maar niet voor kleine bedragen. Tot dusver heeft alleen Sparta interesse, maar die wil hun geld niet uitgeven.



    Grindheim is degene die het vuile werk op knapt, aan 1 hebben we wel genoeg. Lucius is voetballend zeer gebrekkig, haalt het in mijn ogen niet bij Roorda, Grindheim en Bradley. Met hem op het middenveld worden we alleen maar zwakker. Lucius past totaal niet bij Heerenveen, in Heerenveen willen we goede voetballers met aanvallende intenties zien. Harde werkers accepteren we hier, maar schoppers als Lucius en Buijs zijn hier niet bepaald welkom.

    Je doet nu alsof Heerenveen de Real Madrid van Nederland is.

    Jij weet zelf net zo goed dat als een speler graag weg wil, en van een club weg mag bij een juist bedrag, en er zijn clubs die interesse hebben, maar het bedrag is net te hoog. Dat deze speler voor 90% van de keren vertrekt.

    Met Lucius word je echt niet zwakker op het middenveld. Ik ken die Grindheim niet, ik vraag me af hoe goed jij hem kent. Heb je hem minimaal 3 wedstrijden aan het werk gezien, of alleen van verhalen, een enkele oefenwedstrijd, of training?

    Zoals gezegd ken ik Grindheim niet dus daar kan ik niet over oordelen.

  25. #205
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Jij doet alsof Lucius de Terry of Puyol van Nederrland is...

    Ik ken Grindheim meer dan behoorlijk. Speelt al ruime tijd in de basis, veel meer dan 3 wedstrijden ja.
    Lucius ken ik ook goed, voetbalt meer dan 8/9 jaar bij Nederlandse topclubs. Lucius en Grindheim kun je niet vergelijken. Grindheim is een aanvallende middenvelder, waar Lucius meer verdedigend.

    Verder is voor Prager niemand met voldoende geld die geinteresseerd is. Prager geld al jaren al één van de grootste talenten van de jeugdopleiding, maar heeft niet bepaald een kans gehad bij Verbeek. Toch denk ik dat het bestuur hem niet zomaar laat gaan, en een club toch wel een miljoen op tafel moet leggen, dat zie ik Sparta nog niet doen. Verder was er vorig jaar interesse van Groningen en een Spaanse club, maar het is nog maar de vraag of die hem nog wel willen. Een vertrek van Prager is dus allerminst zeker. (ik zou er overigens niet mee zitten, we hebben juist middenvelders in overvloed)

  26. #206
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Jij doet alsof Lucius de Terry of Puyol van Nederrland is...

    Ik ken Grindheim meer dan behoorlijk. Speelt al ruime tijd in de basis, veel meer dan 3 wedstrijden ja.
    Lucius ken ik ook goed, voetbalt meer dan 8/9 jaar bij Nederlandse topclubs. Lucius en Grindheim kun je niet vergelijken. Grindheim is een aanvallende middenvelder, waar Lucius meer verdedigend.

    Verder is voor Prager niemand met voldoende geld die geinteresseerd is. Prager geld al jaren al één van de grootste talenten van de jeugdopleiding, maar heeft niet bepaald een kans gehad bij Verbeek. Toch denk ik dat het bestuur hem niet zomaar laat gaan, en een club toch wel een miljoen op tafel moet leggen, dat zie ik Sparta nog niet doen. Verder was er vorig jaar interesse van Groningen en een Spaanse club, maar het is nog maar de vraag of die hem nog wel willen. Een vertrek van Prager is dus allerminst zeker. (ik zou er overigens niet mee zitten, we hebben juist middenvelders in overvloed)
    Een hardwerkende aanvallende middenvelder is iets anders dan iemand die het vuile werk opknapt...
    Maar zoals gezegd Lucius blijft bij Feyenoord.

  27. #207
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucardinho Bekijk bericht
    Je doet nu alsof Heerenveen de Real Madrid van Nederland is.

    Jij weet zelf net zo goed dat als een speler graag weg wil, en van een club weg mag bij een juist bedrag, en er zijn clubs die interesse hebben, maar het bedrag is net te hoog. Dat deze speler voor 90% van de keren vertrekt.

    Met Lucius word je echt niet zwakker op het middenveld. Ik ken die Grindheim niet, ik vraag me af hoe goed jij hem kent. Heb je hem minimaal 3 wedstrijden aan het werk gezien, of alleen van verhalen, een enkele oefenwedstrijd, of training?

    Zoals gezegd ken ik Grindheim niet dus daar kan ik niet over oordelen.
    vriend, Grindheim is hier sinds de vorige winterstop. dan kunnen wij als Heerenveen fans wel op basis van trainingen, oefenwedstrijden en ook gewoon competitie wedstrijden beoordelen hoe goed hij is. en Grindheim is gewoon gelijkwaardig, zo niet beter dan Lucius, en is ook nog eens niet heel oud. onzin om Lucius te halen.

  28. #208
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Sowiezo zijn het hele andere type spelers

  29. #209
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Sowiezo zijn het hele andere type spelers
    Jij bent degene die zegt dat Grindheim het vuile werk op moet knappen, en dat je daardoor Lucius niet nodig hebt. Een aanvallende middenvelder die hard werkt, hoeft het vuile werk niet op te knappen. Voorderest hebben jullie ook geen puinruimer die beter is als Lucius. Elm ken ik niet, maar heb nog geen verhalen gehoord dat hij een verdedigende middenvelder is. Maar misschien speelt Heerenveen volgend seizoen wel zonder puinruimer, en heb je Lucius misschien niet nodig. Maar het is niet meer relevant. Voorderest ga ik weer terug naar mijn eigen Feyenoord topic omdat ik hier niks meer over te melden heb. Zeker omdat Lucius bij Feyenoord mag blijven. Dus ik reageer niet meer omtrend Theo Lucius.

  30. #210
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Roorda kan puinruimen en ik heb dit Grindheim ook zien doen. Grindheim valt zeker ook graag aan, maar laat zijn verdedigende taak niet liggen.

  31. #211
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucardinho Bekijk bericht
    Jij bent degene die zegt dat Grindheim het vuile werk op moet knappen, en dat je daardoor Lucius niet nodig hebt. Een aanvallende middenvelder die hard werkt, hoeft het vuile werk niet op te knappen. Voorderest hebben jullie ook geen puinruimer die beter is als Lucius. Elm ken ik niet, maar heb nog geen verhalen gehoord dat hij een verdedigende middenvelder is. Maar misschien speelt Heerenveen volgend seizoen wel zonder puinruimer, en heb je Lucius misschien niet nodig. Maar het is niet meer relevant. Voorderest ga ik weer terug naar mijn eigen Feyenoord topic omdat ik hier niks meer over te melden heb. Zeker omdat Lucius bij Feyenoord mag blijven. Dus ik reageer niet meer omtrend Theo Lucius.
    Als puin ruimen Lucius zijn enige kwaliteit is..
    Lucius is verdedigend, Grindheim aanvallend
    Grindheim kan acties maken, Lucius niet

    Daarmee kun je al concluderen dat het verschillende spelers zijn, dat ze dan toevallig een zelfde kwaliteit hebben......

    Daarbij kunnen Dingsdag en Breuer prima puin ruimen, niks minder dan Lucius.

  32. #212
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hans Vonk terug op het oude nest?

    De rugblessure van Steppe (vermoedelijk een hernia) lijkt toch erger dan gedacht. Door deze tegenvaller moet SC Heerenveen op zoek naar een tijdelijke oplossing aangezien derde doelman Etemadi ook al langdurig geblesseerd is. SC Heerenveen denkt nu na om de assistentie in te roepen van oud- Heerenveen keeper Hans Vonk. Vonk staat momenteel nog onder contract bij Ajax. Vonk speelde vanaf 1996 tot mei 2004 bij SC Heerenveen.

    bron: feanfans.nl


    Toch wel een beetje een held van me:love:

  33. #213
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vonk lijkt mij toch wel een beetje te oud voor Heerenveen en ondanks dat hij bij Heerenveen nog geen geweldige indruk maakte heb ik nog wel vertrouwen in Steppe. Hij is nog jong, heeft potentie en toonde in Belgie aan dat als hij vertrouwen van zijn coach krijgt hij heel betrouwbaar is. Ik zou als jullie toch een voorlopige vervanger vanwege zijn blessure voor hem halen een jongere optie zoeken.

    Ook mag er nog wel iets bijkomen voor jullie defensie want deze presteert ondermaats en er zijn dan verschillende opties natuurlijk.

  34. #214
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Vonk lijkt mij toch wel een beetje te oud voor Heerenveen en ondanks dat hij bij Heerenveen nog geen geweldige indruk maakte heb ik nog wel vertrouwen in Steppe. Hij is nog jong, heeft potentie en toonde in Belgie aan dat als hij vertrouwen van zijn coach krijgt hij heel betrouwbaar is.

    Ook mag er nog wel iets bijkomen voor jullie defensie want deze presteert ondermaats en er zijn dan verschillende opties natuurlijk.
    Steppe voldoet gewoon. Vonk is slechts een tijdelijke optie vanwege vele blessures, daarna zal hij weer vrolijk op zoek naar een ander avontuur. Bovendien zal hij tweede keeper(tijdelijk) achter Vandenbussche worden.

  35. #215
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Mwoh, ik weet het niet van mij hoeft hij niet te komen.

  36. #216
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Totti10_ Bekijk bericht
    Steppe voldoet gewoon. Vonk is slechts een tijdelijke optie vanwege vele blessures, daarna zal hij weer vrolijk op zoek naar een ander avontuur. Bovendien zal hij tweede keeper(tijdelijk) achter Vandenbussche worden.
    Ik hoorde toch wat geruchten dat Steppe niet voldeed, maar ik vind hem het ook nog niet zo heel slecht doen. Hij is nog jong, moet zich aanpassen aan de levensstijl in Friesland en aan de Eredivisie. Maar Vonk ik is toch wel al op relatief hoge leeftijd en het lijkt me dan beter om Gentenaar bij Ajax te halen of eventueel Cassio Ramos van PSV te huren.

  37. #217
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Ik hoorde toch wat geruchten dat Steppe niet voldeed, maar ik vind hem het ook nog niet zo heel slecht doen. Hij is nog jong, moet zich aanpassen aan de levensstijl in Friesland en aan de Eredivisie. Maar Vonk ik is toch wel al op relatief hoge leeftijd en het lijkt me dan beter om Gentenaar bij Ajax te halen of eventueel Cassio Ramos van PSV te huren.
    Vonk is TIJDELIJK. Bovendien zal een Gentenaar hier per sé eerste keeper willen worden, Vonk neemt wel genoegen met de bank. Over Steppe kan ik kort zijn, die jongen komt er wel. Heeft al een paar keurige reddingen verricht, maar kan natuurlijk weinig met de verdediging van Heerenveen. Ik wil zelfs wel een stapje verdergaan, dat Steppe de potentie heeft om uit te groeien tot de beste van de Eredivisie.

    Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een buitenklasse centrale verdediger(type Hansson) daar mag dan ook best de beurs voor getrokken worden. Ook een linksvoor zie ik niet als overbodige luxe.

    Het liefste gewoon spelers die er staan, het wordt een keer tijd dat we durfen te investeren. Niet overdreven, maar zeker ook niet te zuinig.

  38. #218
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Totti10_ Bekijk bericht
    Vonk is TIJDELIJK. Bovendien zal een Gentenaar hier per sé eerste keeper willen worden, Vonk neemt wel genoegen met de bank. Over Steppe kan ik kort zijn, die jongen komt er wel. Heeft al een paar keurige reddingen verricht, maar kan natuurlijk weinig met de verdediging van Heerenveen. Ik wil zelfs wel een stapje verdergaan, dat Steppe de potentie heeft om uit te groeien tot de beste van de Eredivisie.

    Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een buitenklasse centrale verdediger(type Hansson) daar mag dan ook best de beurs voor getrokken worden. Ook een linksvoor zie ik niet als overbodige luxe.

    Het liefste gewoon spelers die er staan, het wordt een keer tijd dat we durfen te investeren. Niet overdreven, maar zeker ook niet te zuinig.
    Gentenaar heeft natuurlijk niets te eisen. Elke keeper die komt ook al is het tijdelijk zal hier eerste keeper willen worden. Mij lijkt het verstandigste om Cassio Ramos van PSV te huren want uiteindelijk willen jullie toch verder met Steppe als eerste doelman. Andere optie is om de clubloze Westerveld te polsen, maar ik ben niet echt onder de indruk van zijn laatst geleverde prestaties bij Sparta. Wat betreft het potentieel om Steppe de beste keeper van de Eredivisie te laten worden dat vind ik lichtelijk overdreven aangezien ik toch meer kwaliteit zie bij een Romero van AZ.

    Voor de achterhoede zou Botteghin een speler zijn die bij jullie en bij meerdere Eredivisie clubs van waarde kan zijn.

    Voor de linksvoor zou je kunnen gaan voor een Fenin die nu bij Frankfurt speelt en een van de grootste talenten van Tsjechie is. De Bundesliga is natuurlijk een grotere competitie, maar als jullie met het juiste verhaal en een goede transfersom en salaris komen zal er toch een mogelijkheid moeten zijn om hem vast te leggen. Ruiz van AA Gent zou ik het ook nog eens bij proberen als Heerenveen zijnde. Dan loopt er in Mexico nog een zeer talentvolle Colombiaan Rodallega rond die ook wel oren heeft naar een overstap naar de Eredivisie.

  39. #219
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Gentenaar heeft natuurlijk niets te eisen. Elke keeper die komt ook al is het tijdelijk zal hier eerste keeper willen worden. Mij lijkt het verstandigste om Cassio Ramos van PSV te huren want uiteindelijk willen jullie toch verder met Steppe als eerste doelman. Andere optie is om de clubloze Westerveld te polsen, maar ik ben niet echt onder de indruk van zijn laatst geleverde prestaties bij Sparta. Wat betreft het potentieel om Steppe de beste keeper van de Eredivisie te laten worden dat vind ik lichtelijk overdreven aangezien ik toch meer kwaliteit zie bij een Romero van AZ.

    Voor de achterhoede zou Botteghin een speler zijn die bij jullie en bij meerdere Eredivisie clubs van waarde kan zijn.

    Voor de linksvoor zou je kunnen gaan voor een Fenin die nu bij Frankfurt speelt en een van de grootste talenten van Tsjechie is. De Bundesliga is natuurlijk een grotere competitie, maar als jullie met het juiste verhaal en een goede transfersom en salaris komen zal er toch een mogelijkheid moeten zijn om hem vast te leggen. Ruiz van AA Gent zou ik het ook nog eens bij proberen als Heerenveen zijnde. Dan loopt er in Mexico nog een zeer talentvolle Colombiaan Rodallega rond die ook wel oren heeft naar een overstap naar de Eredivisie.
    Kijk wij huren natuurlijk geen Cassio Ramos. Waarom? Omdat er tijdelijk blessures zijn, maar na een maandje heb je dan Steppe, Vandenbussche en Cassio Ramos. Cassio Ramos wordt gehaald als tijdelijke TWEEDE keeper en waarneer Steppe terugkeert zal hij zelfs 3e keeper worden.
    Wat een vooruitgang. Botteghin zie ik ons de oorlog ook niet mee winnen, doe mij maar een verdediger met internationale ervaring.

    Ruiz werd alleens geprobeerd, maar was te duur, maar als hij echt zo goed is mag de portomonee wat mij betreft best open. Die anderen ken ik niet echt.

  40. #220
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    En gentenaar dan? Iedereen praat over vonk maar Gentenaar is ook beschikbaar..
    Hoeveel moet pranjic denken jullie trouwens opbrengen?

  41. #221
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    6/7 Miljoen. Steppe is trouwens 2 maanden geblesseerd vandaar Vonk.

  42. #222
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    6/7 miljoeen voor Pranjic? Minstens 12!

  43. #223
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    6/7 zou ik hem graag voor kopen als ajax zijnde. 12 miljoen lijkt me wat veel maar goed jullie willen er natuurlijk ook niet van af!

  44. #224
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik geloof dat Heerenveen B.V. (omdat ze niets ander doen dan handellen met spelers) moeten eerst maar een goed nadenken wat ze willen, Aan goed voetbal doen ze al lang niet meer, en als ze niet oppassen loopt het stadion ook helemaal leeg, overigens loopt het zowiezo niet zo goed met het stadion en de winkel/kantoor verhuur er is nog steeds veel leeg stand,

  45. #225
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Ik geloof dat Heerenveen B.V. (omdat ze niets ander doen dan handellen met spelers) moeten eerst maar een goed nadenken wat ze willen, Aan goed voetbal doen ze al lang niet meer, en als ze niet oppassen loopt het stadion ook helemaal leeg, overigens loopt het zowiezo niet zo goed met het stadion en de winkel/kantoor verhuur er is nog steeds veel leeg stand,
    Lachwekkend. Heerenveen is één van de gezondste clubs van Nederland. Je verhaal over dat het stadion drijgt leeg te lopen slaat kant nog wal. We zitten wekelijks stampvol, ook tegen een de Graafschap. Bovendien staan er alweer +- 3000 mensen op de wachtlijst voor een seizoenkaart. Kom eerst aub met feiten in plaats van los zand. :focus:

Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •