Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 731

Discussie: Wie moet Heerenveen kopen/verkopen

  1. #226
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Allicht in het stadion, maar ik had het over de bedrijven die weg blijven , las laats een art in de LC over het wegblijven van inkomen tbv de inkomsten van het stadion. het zou veel te duur zijn .

  2. #227
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Allicht in het stadion, maar ik had het over de bedrijven die weg blijven , las laats een art in de LC over het wegblijven van inkomen tbv de inkomsten van het stadion. het zou veel te duur zijn .
    Doe niet zo raar. We hebben misschien wel de grootste Buisness-club van Nederland. Een club als Heerenveen haalt z'n sponsors makkelijk binnen. Het is namelijk een club die vol op groeit en waar nooit iets aan de hand is. Ik zou graag dat stuk lezen als je het voor me hebt.

  3. #228
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    ik zal het opzoeken voor je, kom er op terug, maar doe nou niet alss of alles daar altijdt koek en ei is, ik begrijp dat je een fan van deze subtopper bent maar probeer eens om zonder die rose bril van jou naar de zaken te kijken

  4. #229
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    ik zal het opzoeken voor je, kom er op terug, maar doe nou niet alss of alles daar altijdt koek en ei is, ik begrijp dat je een fan van deze subtopper bent maar probeer eens om zonder die rose bril van jou naar de zaken te kijken
    In Heerenveen is er over het algemeen gewoon rust. Dat de media daar wel eens wil stoken is iets anders. Die club van ons weet al jaren gewoon waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat ook veel fans van andere clubs met een objectieve kijk dat kunnen bevestigen.

  5. #230
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    niks mis met rust, maar te veel rust zou naar mijn zins slaapwekkend zijn

  6. #231
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    niks mis met rust, maar te veel rust zou naar mijn zins slaapwekkend zijn
    Gast wat bazel je....

  7. #232
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Gast wat bazel je....
    Hij zit aan de goede stuff...
    Laat hem lekker trippen joh...

  8. #233
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Hij zit aan de goede stuff...
    Laat hem lekker trippen joh...
    goede stuff? hij kan beter is naar de uiterste houdbaarheidsdatum kijken.. die is vast al enige tijd verlopen..

  9. #234
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    'Heerenveen praat met zaakwaarnemers Ruiz'

    sc Heerenveen is volgens Het Nieuwsblad in conclaaf met de zaakwaarnemers van Bryan Ruiz. Trond Sollied herhaalde tegen de Belgische krant nog maar eens dat hij Ruiz hoog op zijn lijst heeft staan. 'Hij kan op vier tot vijf posities spelen, zo'n speler moet je als bestuur blind durven kopen,' aldus Sollied.

    Tegenover het programma Sportweekend van Sporza verklaarde Ruiz nog dat hij niets heeft gehoord van Heerenveen. Heerenveen oefende zaterdagavond tegen AA Gent, waar Ruiz onder contract staat. De aanvaller van de Belgische club deed echter niet mee.

    Mogelijk mengt ook FC Twente zich in de strijdt om Ruiz. De Tukkers werden al meerdere malen gelinkt aan de Costa Ricaan en lijken na het vertrek van Eljero Elia naar het Duitse HSV een belangrijke gegadigde.

    Update (11.37): Heerenveen wil volgens Sport.be niet meer dan drie miljoen euro geven voor Ruiz, maar dat vindt AA Gent te weinig.
    Laten we m verdomme nou eens ophalen. Hij kan op veel posities spelen en hij staat er wel meteen. Ik heb veel positieve verhalen over hem gehoord, en ook Sollied is erg enthousiast over hem. Laat Kalou maar vertrekken dan want hij is er erg langzaam en heeft een erg hoog salaris.

  10. #235
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Laten we m verdomme nou eens ophalen. Hij kan op veel posities spelen en hij staat er wel meteen. Ik heb veel positieve verhalen over hem gehoord, en ook Sollied is erg enthousiast over hem. Laat Kalou maar vertrekken dan want hij is er erg langzaam en heeft een erg hoog salaris.
    Jullie mogen sowieso wel wat meer gebruik maken van de goed gevulde bankrekening. De scouting is goed bij jullie maar vervolgens word alles boven de miljoen euro van het lijstje geschrapt.. althans zo komt het over.

  11. #236
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Dat is niet helemaal waar, vorig jaar hebben wij geloof ik met Elyounoussi een gok genomen door hem voor 3 miljoen over te nemen. Met Elyounoussi was het nog maar afwachten of hij het kon maken, tot nu toe blijkt dit niet zo te zijn.

    Met een Ruiz bijvoorbeeld heb je meer zekerheid dat hij het gaat halen. Ik denk dat die 4/5 miljoen het gewoon waard word als je hem haalt. Al vind ik het niet zo fijn dat hij alles via de media speelt.

  12. #237
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Is die Wanderson van GAIS Göteborg niet wat voor jullie? loopt geloof ik iets van 9 goals en 3 assists uit 11 wedstrijden. Kopen wij hem volgend jaar wel weer over van jullie voor 10 mln. Als je nu dus 5 betaald maak je al winst! je kan hem halen voor iets van 3 of 4 mln..

  13. #238
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Tja, kan ik niet over oordelen. Heb laatst wel wat gelezen dat Heerenveen hem op de korrel had. Ik ken deze speler niet en weet ook niet op welke positie hij speelt.

  14. #239
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Dat is niet helemaal waar, vorig jaar hebben wij geloof ik met Elyounoussi een gok genomen door hem voor 3 miljoen over te nemen. Met Elyounoussi was het nog maar afwachten of hij het kon maken, tot nu toe blijkt dit niet zo te zijn.

    Met een Ruiz bijvoorbeeld heb je meer zekerheid dat hij het gaat halen. Ik denk dat die 4/5 miljoen het gewoon waard word als je hem haalt. Al vind ik het niet zo fijn dat hij alles via de media speelt.
    ik overdreef ook maar jullie hebben het geld om 2 spelers voor iets van 5 mln per stuk te kopen en de scouts om de juiste spelers te vinden maar toch gebeurt dit hasat niet. Ik vind al jaren dat jullie de beste subtopper zijn en met spelers als Alves en Sulejmani halen jullie ook steeds toppers in huis maar met iets meer infesteringen zouden jullie om de prijzen mee gedaan hebben.

  15. #240
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Tja, kan ik niet over oordelen. Heb laatst wel wat gelezen dat Heerenveen hem op de korrel had. Ik ken deze speler niet en weet ook niet op welke positie hij speelt.
    inprencipe overal als het maar aanvallend is. Ajax heeft hem onlangs ook bekeken dus ze moeten wel gaan handelen.

  16. #241
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    ik overdreef ook maar jullie hebben het geld om 2 spelers voor iets van 5 mln per stuk te kopen en de scouts om de juiste spelers te vinden maar toch gebeurt dit hasat niet. Ik vind al jaren dat jullie de beste subtopper zijn en met spelers als Alves en Sulejmani halen jullie ook steeds toppers in huis maar met iets meer infesteringen zouden jullie om de prijzen mee gedaan hebben.
    Welke beker hebben wij ook alweer gewonnen

    Nee, je hebt gelijk. Tuurlijk is het niet de bedoeling dat het geld zomaar word uitgegeven, maar die zuinige bedoeling ben ik ook wel een keer zat. Ruiz wil heel erg graag naar Heerenveen, hij kan op maarliefst 5 posities spelen. Wat houd je dan nog tegen?:S

  17. #242
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Of Tobias Hysén van IFK Göteborg als vervanger van Pranjic. Zijn zoontje is nu al ruim 1 jaar oud dus misschien wil hij wel verkassen, daarnaast is het bij jullie altijd aardig geregeld voor spelers uit die regio. Maar misschien dat hij wel niet meer op een buitenlandse club zit te wachten.

  18. #243
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Welke beker hebben wij ook alweer gewonnen

    Nee, je hebt gelijk. Tuurlijk is het niet de bedoeling dat het geld zomaar word uitgegeven, maar die zuinige bedoeling ben ik ook wel een keer zat. Ruiz wil heel erg graag naar Heerenveen, hij kan op maarliefst 5 posities spelen. Wat houd je dan nog tegen?:S
    Ik doelde op de competitie. Metname de afgelopen 2 jaar, alves en sulejmani, maar met iets meer durf en geld hadden jullie zeker tussen Ajax, Az en Twente in kunnen staan dit seizoen.

  19. #244
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Ik doelde op de competitie. Metname de afgelopen 2 jaar, alves en sulejmani, maar met iets meer durf en geld hadden jullie zeker tussen Ajax, Az en Twente in kunnen staan dit seizoen.
    Klopt, toch heb ik nu wel vertrouwen in dit seizoen. Ook zonder Ruiz moeten we dit jaar met de top mee kunnen draaien. Onze zwakkere posities zijn opgevuld, daarmee bedoel ik voornamelijk op Breuer, Dingsdag en de spitspositie. Als Janmaat zijn kans krijgt dan pakt hij die, daar ben ik van overtuigd. Die jongen heeft zo veel potentie. Breuer is een prima kerel en kan best leuk verdedigen maar Sollied die verwacht meer van een back, aanvallende impulsen. Dat heeft Janmaat dus wel, nu moet er nog wat worden gesleuteld aan zijn verdedigende kwaliteiten.

    Djuric lijkt me wel een goeie vervanger voor Dingsdag, die elke wedstrijd wel een foutje maakt.

    We hadden vorig jaar geen spits die de ballen er wel in schoot, we hebben noodgedwongen zelfs Elm er neer moeten zetten, die trouwens wel uiterst koel voor de goal is. Naast Elm hebben we ook Sibon, Henrique, Ingelsten, Kalou, Smàrason laten spelen. Dat zijn allemaal geen spitsen op Sibon na. Henrique en Ingelsten zijn buitenspelers. Kalou en Smàrason zijn middenvelders. En Sibon word nu toch wel wat te oud en te traag, daarvoor is Papadopulos gehaald.

  20. #245
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Jullie mogen sowieso wel wat meer gebruik maken van de goed gevulde bankrekening. De scouting is goed bij jullie maar vervolgens word alles boven de miljoen euro van het lijstje geschrapt.. althans zo komt het over.
    Elyounnousi
    Paulo Henrique
    Kopic
    Janmaat
    Alves
    Dingsdag
    Bak Nielsen
    Steppe
    Djuric
    Ingelsten
    Matusiak
    Svec
    Grindheim
    Friend
    Allback
    van Nistelrooy

    Zomaar een paar..

  21. #246
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Honda sluit Heerenveen niet uit


    AMSTERDAM - Ondanks aanhoudende geruchten over een overstap naar PSV, hebben zich op dit moment nog geen clubs gemeld voor Keisuke Honda. "Op dit moment speelt er niets", zegt zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior dinsdag tegen Infostrada Sports.

    ook bij Honda's club VVV-Venlo is er nog stilte voor de storm. Directeur voetbalzaken Mario Captein van VVV is duidelijk.

    "Er hebben zich geen clubs gemeld, ook niet om te informeren." Zaakwaarnemer Ploegsma begrijpt het gerucht over PSV niet. "Zij hebben genoeg aanvallende middenvelders. Ik denk ook niet dat zij alle liquiditeiten hebben."


    Juiste keuze

    Honda wil óf naar een topclub in Nederland, waarbij hij ook HEERENVEEN niet uitsluit, óf naar een club uit de subtop in het buitenland. "Als er iets moois komt, gaan we daar op in. Dat wil zeggen één van de topclubs in Nederland of een subtopper in het buitenland. Ook Heerenveen vindt hij een mooie club."

    "Uiteindelijk krijgt hij zijn transfer wel, het is nu gewoon oppassen dat hij niet de verkeerde keuze maakt. Zijn droom is om uiteindelijk in Spanje te voetballen. Maar daarvoor zal hij wel eerst een tussenstap moeten zetten."


    trek de knip maar vast open.

  22. #247
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zijn zaakwaarnemer weet ook wel dat Heerenveen rijk is..

  23. #248
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Heerenveen moet in de winter Hadouir halen!!!!!

    Please YME :newsmile047:

  24. #249
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nou...liever niet. Een redelijk goede voetballer, kan het niveau waarschijnlijk wel aan, maar is geen échte topper en daarnaast een irritant en verwaand ventje. Ik heb het niet zo op Hadouir.

  25. #250
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ik wel, die gaat er vol voor. En bovendien denk ik dat hij juist onderschat is. Bij Heerenveen zou hij zeker slagen en ook wel een goaltje of 12 maken

  26. #251

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    Nou...liever niet. Een redelijk goede voetballer, kan het niveau waarschijnlijk wel aan, maar is geen échte topper en daarnaast een irritant en verwaand ventje. Ik heb het niet zo op Hadouir.
    Nou ik heb die Hadouir toen tegen ons mogen aanschouwen in de play offs, mocht die kerel niet hebben meegedaan, hadden wij het gered denk ik.

    Echt een hele goede voetballer.

  27. #252
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Nou ik heb die Hadouir toen tegen ons mogen aanschouwen in de play offs, mocht die kerel niet hebben meegedaan, hadden wij het gered denk ik.

    Echt een hele goede voetballer.
    Deze man houdt dit jaar Roda weer in de eredivisie, het is de enige bovengemiddelde speler die Roda heeft.

  28. #253
    De Trots van het Noorden! Fcgfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    en daarnaast een irritant en verwaand ventje.
    Past toch juist goed bij hveen?





    Maar ; Zou geen verkeerde aankoop zijn, iets in het veld staat dat fel is kan nooit verkeerd zijn in die selectie

  29. #254
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fcgfan Bekijk bericht
    Past toch juist goed bij hveen?
    Ach oke nemen we Lovre ook:newsmile05:

  30. #255
    De Trots van het Noorden! Fcgfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Ach oke nemen we Lovre ook:newsmile05:
    graag :inlove:

  31. #256
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Wat denk je nou dat wij spelers uit NL gaan halen? Wij moeten het altijd met de goedkopere buitenlanders doen. Als we in NL zouden gaan shoppen heb ik ook wel een lijstje.

    Hadouir
    El Akchaoui
    Honda
    Zomer
    Strootman
    Verhaegh

    Een paar spelers die er wel meteen staan. Doe eens simpele aankopen.

  32. #257
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Wat denk je nou dat wij spelers uit NL gaan halen? Wij moeten het altijd met de goedkopere buitenlanders doen. Als we in NL zouden gaan shoppen heb ik ook wel een lijstje.

    Hadouir
    El Akchaoui
    Honda
    Zomer
    Strootman
    Verhaegh

    Een paar spelers die er wel meteen staan. Doe eens simpele aankopen.
    Met allemaal wel eens, behalve Hadouir dus. En ik zou het lijstje graag aanvullen met van Wolfswinkel, al zal die niet meer vertrekken bij Utrecht, Granqvist van Groningen en Claudemir van Vitesse.

  33. #258
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Hadouir is wel een mooi weer voetballer. Die speelt óf briljant óf dramatisch. Bovendien ook gewoon een naar ventje.

  34. #259
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Hadouir is wel een mooi weer voetballer. Die speelt óf briljant óf dramatisch. Bovendien ook gewoon een naar ventje.
    Nare ventjes zijn broodnodig bij Heerenveen.

    Bovendien brengen nare ventjes het meeste spektakel

  35. #260
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Nare ventjes zijn broodnodig bij Heerenveen.

    Bovendien brengen nare ventjes het meeste spektakel
    Dat nare ventje Henrique is ook broodnodig natuurlijk.

  36. #261
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Dat nare ventje Henrique is ook broodnodig natuurlijk.

    Ja wacht met smart totdat hij eens 5 keer achtereen in de basis op dezelfde positie start.

  37. #262
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Ja wacht met smart totdat hij eens 5 keer achtereen in de basis op dezelfde positie start.
    Welke positie?

  38. #263
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evert Bekijk bericht
    welke positie?
    9

  39. #264
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Paulo moet je lekker op de flank zetten, beetje creativiteit op de flank. Als Paulo 4 acties maakt, mislukken er 4. Maar die ene keer dat hij er langs komt is hij enorm gevaarlijk

  40. #265
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    In de LC van gister komen de namen Wieleard en Timmy Simons naar voren als evt versterkingen. Wat vinden jullie hiervan?

  41. #266
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Mijn verlanglijstje:
    - Dost
    - Marcellis
    - Granqvist
    - Hansson
    - Velthuizen
    -
    -
    -

  42. #267
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heeft Dingsdag een aflopend contract? Was vanmiddag in de bestuurskamer bij de topper in de eerste klasse tussen Hoogeveen en MSC. Dacht, die kijkt alvast realistisch naar een nieuw onderkomen voor volgend seizoen

  43. #268
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Derijck van Ado en Biemans van Willem 2. Als linksback Klavan in de spits Amoah

  44. #269
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Ah je wilt onderin blijven spelen? Kom op zeg dat zijn geen versterkingen voor een ploeg als Heerenveen. Behalve Klavan dan misschien.

  45. #270
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Die Biemans vind ik vaak goed spelen. Ook Jens Janse is een goede back. Derijck vind ik een zeer goede verdediger.

Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •