Bekijk resultaten enquête: Waar eindigt Hannover 96

Aantal stemmers
2. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bij de eerste 3

    0 0%
  • Bij plek 3 tm 6

    1 50,00%
  • bij plek 6 tm 9

    1 50,00%
  • bij plek 9 tm 12

    0 0%
  • lager dan de 12de plaats

    0 0%
Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 360 van 448

Discussie: Overige Duitse clubs

  1. #316
    charlesmont69's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2008
    Locatie
    Kluisbergen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    878
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Hoffenheim legt Argentijns talent vast

    Hoffenheim heeft zich versterkt met één van de grootste Argentijnse talenten. De 18-jarige middenvelder Franco Zuculini komt over van Racing Club en heeft een contract van vijf jaar getekend bij de Duitse club. Hij speelde ook al één keer voor Argentinië.

    "We zijn heel blij en trots dat zo'n talent voor onze club heeft gekozen. Hij past perfect in de filosofie van Hoffenheim", zegt trainer Ralf Ragnick.

    Hoffenheim promoveerde in 2008 naar de Duitse eerste klasse. De club kende een fantastische heenronde en stond lange tijd aan de leiding. Na nieuwjaar volgde een terugval waardoor de club als zevende eindigde

  2. #317

    Aangemeld
    26 juli 2007
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    En ja, de Bundesliga wordt inderdaad onderschat, de sfeer is bijna overal altijd super en het is echt plezierig om wedstrijden te bezoeken. Laatste keer toen ik in Brähmen was werden er trouwens tafels en stoelen oid naar ons gegooid door Bremen supporters. Maar verder is de sfeer altijd goed, haha.
    En weet je nou waar die haat vandaan komt? Bijvoorbeeld vanwege die Bremen-bashing waar jij nogal een handje van hebt. Lief hoor die tafels en stoelen, maar een beetje Hamburger moet daar toch niet raar van opkijken. Jouw medesupporters gooien namelijk met bakstenen naar ons. En dat zelfs met een dodelijke afloop voor een 16-jarige Werder supporter.

    En dat jij de stad Dortmund meer kan waarderen dan Bremen, zegt eigenlijk al genoeg over jouw smaak. Duidelijke zo'n blauw-rood-witte bril op.

  3. #318
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De nieuwe shirt van Werder zijn er ook. Nu nike ipv Kappa.




  4. #319
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De groene en oranje zien er goed uit.
    Die witte is iets minder

  5. #320
    jjussttinn's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juni 2009
    Locatie
    Voorthuizen
    Leeftijd
    29
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Werder heeft altijd supermooei shirts gehad, ik vidn ze dit jara iets minder, maar nog steeds erg mooi.

  6. #321
    yapiyapo13's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2007
    Locatie
    Zevenhoven
    Leeftijd
    31
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Frings krijgt aanvoerdersband nu vast om de arm
    Torsten Frings is zoals verwacht kon worden de nieuwe aanvoerder van Werder Bremen. De middenvelder, die vorig jaar al enkele keren de band om zijn arm droeg, heeft het stokje overgenomen van Frank Baumann. Die borg zijn kicksen onlangs op.

    Baumann sukkelde de afgelopen tijd met de nodige blessures en in de duels dat hij niet kon spelen nam Frings de aanvoerderstaken al over. De 32-jarige international mag zich nu de vaste aanvoerder van Werder noemen. Per Mertesacker gaat als vice-aanvoerder het nieuwe seizoen in.

    “Ik ben erg blij met het getoonde vertrouwen", reageerde Frings. De Duits international is bezig aan zijn tweede periode bij Werder, nadat hij in 2005 terugkeerde op het vertrouwde nest. Tot dusver speelde hij al 264 competitieduels voor Werder. “Hij is een goede vervanger voor Frank", meent trainer Thomas Schaaf.

    wel beter, want frings vind ik persoonlijk toch een van de betere spelers.
    Het is jammer dat Baumann is gestopt maar die was ook al redelijk op leeftijd.
    Ook jammer dat Diego is verkocht, ik ben benieuwd wie zijn vervanger wordt of is die al bekend?

  7. #322
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yapiyapo13 Bekijk bericht
    Frings krijgt aanvoerdersband nu vast om de arm
    Torsten Frings is zoals verwacht kon worden de nieuwe aanvoerder van Werder Bremen. De middenvelder, die vorig jaar al enkele keren de band om zijn arm droeg, heeft het stokje overgenomen van Frank Baumann. Die borg zijn kicksen onlangs op.

    Baumann sukkelde de afgelopen tijd met de nodige blessures en in de duels dat hij niet kon spelen nam Frings de aanvoerderstaken al over. De 32-jarige international mag zich nu de vaste aanvoerder van Werder noemen. Per Mertesacker gaat als vice-aanvoerder het nieuwe seizoen in.

    “Ik ben erg blij met het getoonde vertrouwen", reageerde Frings. De Duits international is bezig aan zijn tweede periode bij Werder, nadat hij in 2005 terugkeerde op het vertrouwde nest. Tot dusver speelde hij al 264 competitieduels voor Werder. “Hij is een goede vervanger voor Frank", meent trainer Thomas Schaaf.

    wel beter, want frings vind ik persoonlijk toch een van de betere spelers.
    Het is jammer dat Baumann is gestopt maar die was ook al redelijk op leeftijd.
    Ook jammer dat Diego is verkocht, ik ben benieuwd wie zijn vervanger wordt of is die al bekend?
    Voor Baumann is er nog geen echt vervanger, maar ik verwacht wel dat ze die gaan kopen. Daar kan altijd Niemeyer spelen, maar ik acht hem niet goed genoeg om Baumann te vergeten. Volgens mij kan Frings ook altijd verdedigend spelen, maar dan is hij ook de enige die verdedigend is ingesteld op het middenveld, en dat is te weinig. Daar moet dus zobiezo nog iemand bijkomen.

    Marko Marin van BMG is als vervanger gehaald van Diego, en dat is zeker een goede koop. Ook Carlos Alberto krijgt een nieuwe kans en Özil hebben ze ook nog altijd lopen.

  8. #323
    yapiyapo13's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2007
    Locatie
    Zevenhoven
    Leeftijd
    31
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    maar 1 verdedigende middenvelder is toch genoeg in het team, ze moeten er denk nog een halen voor de bank of speelde baumann en frings altijd in het team? jawel toch maar toch niet altijd allebei verdedigend lijkt mij, want als 1 van de sterkste teams van de Bundesliga moet je toch aanvalend voetballen vind ik.
    Ozil vind ik zeker goed en ook nog eens jong. Maar die carlos alberto ken ik niet zo goed, ik ben pas eigenlijk 1 jaar Werder aan het volgen en ik vind het zeker een vet team met zeer goede spelers en ik vind ook een goede verdediging met Naldo, pasanen en Mertesacker
    Maar over Carlos alberto las ik net dit.

    Rebel Carlos Alberto keert niet terug in Bremen
    Werder Bremen verhuurt Carlos Alberto nog een seizoen aan Vasco Da Gama. Dat houdt in dat de 24-jarige Braziliaan, ooit de duurste aankoop uit de geschiedenis van de Bundesliga-club, ook komend seizoen niet voor die Grün-Weißen zal uitkomen. In het
    verleden was de aanvallende middenvelder aan São Paulo en Botafogo verhuurd

    "Het is inderdaad onze bedoeling om hem nog een seizoen bij Vasco te stallen", bevestigt technisch directeur Klaus Allofs de berichtgeving aan het Duitse persbureau SID. "We wachten nog op het officiële akkoord van speler en club." Naar verluidt ontvangt Werder geen vergoeding maar een eerste optie tot koop op Vasco-talenten.

    Carlos Alberto kwam in de zomer van 2007 voor 7,8 miljoen euro naar de Hanzestad, en kreeg door verscheidene incidenten al snel het predikaat rebel opgeplakt. Dat resulteerde een half jaar later in een verhuur aan São Paulo. In Rio de Janeiro kwam hij echter ook in opspraak en via Botafogo belandde hij in januari bij Vasco da Gama.

    Volgens diverse Braziliaanse media is Werder Bremen achter de schermen bezig om het contract van de Braziliaan, dat over twee jaar afloopt, met een seizoen te verlengen. "Er zijn gesprekken gaande, maar het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen", aldus Allofs. Carlos Alberto, vijfvoudig international, speelde eerder voor FC Porto.

  9. #324
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Mooi shirt zeg die van Werder, misschien ga ik m wel kopen.

  10. #325
    charlesmont69's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2008
    Locatie
    Kluisbergen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    878
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    echt wel lekkere shirts ik vind de witte het sjiekste.

  11. #326
    yapiyapo13's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2007
    Locatie
    Zevenhoven
    Leeftijd
    31
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    die shirts zijn inderdaad vet! Ik vind die groene en oranje wel mooi, en die witte vind ik inderdaad ook iets sjieker.

  12. #327
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yapiyapo13 Bekijk bericht
    maar 1 verdedigende middenvelder is toch genoeg in het team, ze moeten er denk nog een halen voor de bank of speelde baumann en frings altijd in het team? jawel toch maar toch niet altijd allebei verdedigend lijkt mij, want als 1 van de sterkste teams van de Bundesliga moet je toch aanvalend voetballen vind ik.
    Ozil vind ik zeker goed en ook nog eens jong. Maar die carlos alberto ken ik niet zo goed, ik ben pas eigenlijk 1 jaar Werder aan het volgen en ik vind het zeker een vet team met zeer goede spelers en ik vind ook een goede verdediging met Naldo, pasanen en Mertesacker
    Maar over Carlos alberto las ik net dit.
    De verdediging ziet er normaal wel zo uit: Frits-Merte-Naldo-Boenisch.

    Frings zou idd eventueel als enige verd middenvelder kunnen spelen, dat doet hij bij de Mannschaft ook meestal. Maar het probleem is dat wanneer hij met Ozil, Marin én Hunt op het middenveld speelt, dit gwn té aanvallend zal zijn.

  13. #328
    yapiyapo13's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2007
    Locatie
    Zevenhoven
    Leeftijd
    31
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    De verdediging ziet er normaal wel zo uit: Frits-Merte-Naldo-Boenisch.

    Frings zou idd eventueel als enige verd middenvelder kunnen spelen, dat doet hij bij de Mannschaft ook meestal. Maar het probleem is dat wanneer hij met Ozil, Marin én Hunt op het middenveld speelt, dit gwn té aanvallend zal zijn.
    tegen de mindere teams zou ik gewoon lekker aanvallend spelen en dan nog 1 iets verdedigendere speler maarja die moet je natuurlijk wel hebben,

  14. #329
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yapiyapo13 Bekijk bericht
    tegen de mindere teams zou ik gewoon lekker aanvallend spelen en dan nog 1 iets verdedigendere speler maarja die moet je natuurlijk wel hebben,
    Jep, maar Borowski zou terug gehaald worden van Bayern.
    Naast Borowski zal wrs Pizarro (definitief) gehaald worden en kan je uitgaan van deze opstelling.

    -----------------Pizarro-----------------Moreno--------------------
    ----------Marin-------------------------------Özil--------------------
    ------------------Frings---------------Borowski--------------------
    ----Boenisch---------Naldo----------Merte--------------Fritz----
    --------------------------------Wiese--------------------------------

    Ik heb het ook maar gehoord van iemand, maar verwacht ook wel dat deze er zo ongeveer zal gaan uitzien.

  15. #330
    Yak Yakovlev's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    7.341
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Mooie club, Heb er toendertijd een aantal wedstrijden van bezocht, waaronder de 0-1 verloren wedstrijd tegen Hannover96, het begin van hun dramatische seizoen van 06-07 geloof ik.

    Hun sjaal heb ik hier nog ergens aan de wand geloof ik.

  16. #331
    yapiyapo13's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2007
    Locatie
    Zevenhoven
    Leeftijd
    31
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Borowksi na één jaar weer terug naar Werder

    Tim Borowski keert na één jaar alweer terug naar Werder Bremen. De middenvelder, die vorig seizoen transfervrij de overstap maakte naar Bayern München, heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een driejarig contract bij Werder. In de verbintenis zit een optie voor een extra seizoen.

    Het is niet bekend hoeveel Werder betaalt voor Borowski, die vorig jaar zomer zijn handtekening zette onder een driejarig contract bij Bayern. In zijn eerste jaar in Beieren was de middenvelder echter voornamelijk bankzitter. De Duits international (29) kwam tot 27 competitiewedstrijden voor Bayern, maar kwam liefst twintig keer als invaller binnen de lijnen. Hij scoorde vijf keer voor Der Rekordmeister.

    Werder wilde Borowski graag terughalen en Bayern bleek bereid om mee te werken aan een overgang. “Ik heb een vreemd jaar achter de rug bij Bayern en heb er geen spijt van gehad”, vertelde de middenvelder op de website van Werder. “Ik heb veel geleerd en het was een ervaring die ik had niet willen missen. Nu wil ik een herstart maken bij Werder.”

    Borowksi is afkomstig uit de jeugdopleiding van Werder, waar hij in 1996 aankwam. De middenvelder debuteerde vijf jaar later in het vlaggenschip en groeide na drie jaar uit tot een gewaardeerde basiskracht. Met Borowski op het middenveld werd Werder in 2004 kampioen van Duitsland en won het bovendien de DFB Pokal. De international staat op 169 competitieduels voor Werder en zal dit aantal volgend jaar gaan uitbreiden.

  17. #332
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Héél erg goeie voetballer, goed dat hij terug is bij Werder.

  18. #333
    yapiyapo13's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2007
    Locatie
    Zevenhoven
    Leeftijd
    31
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    borowski is gehaald om baumann te vervangen zeker! ik las dat ie 1 jaar naar bayern is gegaan maar nu weer terug is dus dat lijkt me dat het een goede speler is! ik ken hem persoonlijk niet zo heel erg.

  19. #334
    yapiyapo13's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2007
    Locatie
    Zevenhoven
    Leeftijd
    31
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    [I]Naldo wil langer in Bremen blijven, Özil wacht af/I]

    Werder Bremen zal binnen afzienbare tijd de contractverlenging van Naldo aankondigen. Alhoewel de Braziliaanse verdediger de afgelopen weken met tal van clubs uit het buitenland in verband werd gebracht, is hij bereid om tegen een hoger salaris zijn contract in de Hanzestad met één seizoen tot medio 2013 te verlengen. "Mijn zaakwaarnemer komt deze week naar Bremen", citeert Kicker de 26-jarige verdediger. "Daarna zal ik spoedig mijn handtekening zetten. Naldo speelt al sinds de zomer van 2005 voor die Grunn-Weissen, en behoorde twee jaar geleden tot de Braziliaanse selectie. Vooral Olympique Marseille had interesse.

    Ploeggenoot Mesut Özil wacht voorlopig af. Het contract van de spelmaker loopt over twee seizoenen af. "We wachten af", bevestigt zaakwaarnemer Reza Fazeli. "We hebben voorlopig geen haast." Özil (20) is inmiddels A-international, heeft een sterk EK onder 21 achter de rug en behoort tot de smaakmakers van de Bundesliga.


    beter dat Naldo blijft, ik vind het een zeer sterke verdediger. En zeker een steunpilaar in het elftal. Ik hoop dat Ozil ook bij tekent want hij is zeker een goede speler en jong, die moeten ze proberen zo lang mogelijk vast te houden

  20. #335
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    goed dat Naldo blijft is de leider achterin Pasanen en Prodl kunnen niet tippen aan hem

  21. #336
    Takusam's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    FC Sankt Pauli draait eindelijk weer eens mee bij de top. Staan nu 4e in de 2e Bundesliga, al verloren ze afgelopen week wel van Bielefeld

  22. #337
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    13 december naar St. Pauli - Greuther Furth super veel zin in!

  23. #338
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Weet iemand of Meeuwis veel speelt en het een beetje redelijk doet?

  24. #339
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Weet iemand of Meeuwis veel speelt en het een beetje redelijk doet?
    ik dacht die in alle wedstrijden meedeed, maar goed dat weet ik niet.

  25. #340
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.451
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ook speler FC Sankt Pauli dacht aan zelfmoord

    20/11/2009 18:22

    Duitsland is de schok die de zelfmoord van Hannover 96-keeper Robert Enke teweeg bracht, nog niet te boven. Van de goalie van het nationale team was nauwelijks bekend dat hij depressief was. Iedereen pleitte om depressiviteit en alle gevolgen van dien uit de anonimiteit te halen. FC Sankt Pauli-speler Andreas Biermann is de eerste die daar gehoor aan geeft.

    'Ik, Andreas Biermann, 29 jaar, getrouwd en vader van twee kinderen, ben profvoetballer bij FC Sankt Pauli en lijdt sinds enkele jaren aan depressiviteit. Op 20 oktober 2009 heb ik een zelfmoordpoging gedaan', laat de verdediger via een officieel statement op de site van zijn club, die in de 2. Bundesliga speelt, weten.

    'Sinds 13 november ben ik een behandeling gestart om met deze ziekte om te gaan', vervolgt Biermann. 'Mijn familie en ik willen dit publiekelijk maken om ook anderen de moed te geven hun depressiviteit kenbaar te maken en zich in te durven laten met een behandeling. Hiermee hopen we ook onszelf een leugen- en verstopspel te besparen. Bovendien willen we op deze manier ons steentje bijdragen om deze ziekte uit de anonimiteit en de taboesfeer te halen.'

    De Hamburgse club laat als reactie op het statement weten Biermann volledig te steunen in deze moedige stap. Daarnaast vraagt FC Sankt Pauli publiek en pers om begrip voor de situatie van de verdediger.

  26. #341
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Sterke actie van deze man. Ik mag hopen dat de voetbalwereld nu gaat inzien dat een voetballer niet alleen fysiek niet in orde kan zijn, maar dat men zich ook (meer) gaat concentreren op het mentale/psychologische deel.

  27. #342
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Sterke actie van deze man. Ik mag hopen dat de voetbalwereld nu gaat inzien dat een voetballer niet alleen fysiek niet in orde kan zijn, maar dat men zich ook (meer) gaat concentreren op het mentale/psychologische deel.
    Dat horen ze al te weten, zo was Deisler van Bayern (toch niet de eerste de beste) lange tijd niet inzetbaar wegens behandeling. Hij stopte zelfs op zijn 28e/29e met profvoetbal.

  28. #343
    Expect The Unexpected PSVRJC's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 november 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    382
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Zo nog iemand Borussia aan het volgen ?

    Ik vind het wel een sympathieke ploeg !

    Vooral Brouwers haha, heb hem persoonlijk ontmoet enzo
    Topscoorder afgelopen hé

  29. #344
    Expect The Unexpected PSVRJC's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 november 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    382
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Haha, ja wel grappig

    Maar die eigen goalen dan !!! :O

    Hoe die die 2de eigen goal maakt zeg :O

  30. #345

    Aangemeld
    24 oktober 2008
    Locatie
    Laakwartier
    Leeftijd
    28
    Berichten
    168
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Geniaal gewoon

  31. #346
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Je zou denken dat het iets met de belchinees te maken heeft.

  32. #347
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.451
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lehmann pakt bril af van boze fan: 'Ik schaam me voor de incidenten'

    Jens Lehmann is van zichzelf geschrokken. De keeper van VfB Stuttgart valt de laatste tijd vooral op vanwege rare capriolen en was afgelopen weekend nog verantwoordelijk voor het zoveelste puntverlies dat VfB Stuttgart dit seizoen leed. “Als ik de kans had, zou ik alles overdoen”, zei Lehmann tegen Sat.1.

    De keeper is de laatste tijd een gemakkelijk doelwit voor de boulevardkranten. Het gezeur begon al toen Lehmann het Oktoberfest bezocht, waarna hij vervolgens ruzie zocht met een ballenjongen. Een boete wegens kritiek op de leiding was het volgende relletje en dit weekend pakte hij in de slotfase van het duel met Mainz een oliedomme rode kaart. Uit de strafschop die volgde, in de extra tijd van de wedstrijd, viel alsnog de gelijkmaker: 1-1.

    Na afloop stormde hij het stadion uit en pakte hij de bril af van een supporter, die Lehmann vertelde dat hij zich eens moest gedragen. “Dat zijn geen fraaie dingen”, zegt de keeper nu. “Dit soort dingen hadden nooit mogen gebeuren, maar het is wel gebeurd. Ik schaam me ervoor en het zorgt voor een ongemakkelijke situatie voor mij. Als mijn kinderen al worden aangesproken op mijn gedrag, dan moet ik mezelf eens afvragen waar ik mee bezig ben.”

    http://www.youtube.com/watch?v=ELUl6ghIt44

    Haha wat een gast :clap

  33. #348
    Expect The Unexpected PSVRJC's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 november 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    382
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Belchinees ofniet;

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetbalzone
    Brouwers verlengt en blijft tot 2012 in Mönchengladbach


    Roel Brouwers heeft zijn prima prestaties dit seizoen beloond zien worden met een nieuw contract. Vrijdag maakte zijn club Borussia Mönchengladbach bekend dat de 28-jarige verdediger zijn na dit seizoen aflopende verbintenis heeft verlengd tot en met de zomer van 2012. “Ik zie dit als een bevestiging van mijn kunnen”, aldus de oud-speler van Roda JC.
    /

    Op de website van die Borussen vertelt de lange centrumverdediger dat de onderhandelingen soepel verliepen. “Men heeft mij twee of drie weken geleden verteld dat ze langer met mij door wilden. Vanaf toen is alles heel snel gegaan. Ik ben blij dat we het nog voor de winterstop kort hebben kunnen sluiten. Nu kan ik me weer volledig op het voetbal concentreren zonder me ergens anders druk over te maken.”

    Nadat Brouwers in 2005 de overstap maakte van Roda JC naar SC Paderborn (Tweede Bundesliga), is het hem steeds beter vergaan in Duitsland. “Absoluut. Mijn wissel van Roda naar Paderborn was sportief gezien een stap terug, maar daarna ging het weer stap voor stap bergopwaarts. Na de promotie naar de Bundesliga met Borussia heb ik ongeveer een halfjaar nodig gehad om me aan te passen. Het loopt nu echter lekker, denk ik.”

    In totaal speelde de geboren Heerlenaar 69 competitiewedstrijden voor Borussia, waarin hij ook al meermalen liet zien een neusje voor de goal te hebben. De verdediger wist tot op heden acht keer het net te vinden. Dit seizoen was hij al vier maal trefzeker.


    Ps; wat denken jullie dalijk; Bayern Leverkussen - Borussia Mönchengladbach

  34. #349
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Leverkusen moet ook weer eens gaan winnen dus ik zeg hun .
    Laatst gewijzigd door Scott; 19 december 2009 om 12:57

  35. #350
    Expect The Unexpected PSVRJC's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 november 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    382
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scott Bekijk bericht
    Leverkusen moet ook weer eens gaan winnen dus ik zeg hun .
    Yup, ze moeten winnen op weer eerste te worden, aangezien Schalke 04 dat gister had overgenomen.
    Toch hoop ik op een stunt, en wint Borussia daar

  36. #351
    Expect The Unexpected PSVRJC's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 november 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    382
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Toch opzich een stunt door 1-2 te hebben gestaan bij Bayer uit.
    En weer Roeltje Brouwers die de 1-1 binnen schiet

  37. #352
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Pauli doet, ondanks de jammerlijke nederlaag van vorige week, nog steeds mee in de race om promotie naar de Bundesliga!

    de stand in de 2.Bundesliga op dit moment:

    1 1. FC Kaiserslautern 25 - 54
    2 FC Augsburg 25 - 50
    -------------------------------------------------
    3 FC St. Pauli 25 - 46 (promotie/degradatieplek
    ===========================
    4 Fortuna Düsseldorf 25 - 44
    5 Arminia Bielefeld 25 - 43

    Nieuwkomer Düsseldorf doet het dus ook nog steeds waanzinnig goed daar!!!

  38. #353
    H'vlietontour's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 maart 2010
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vandaag 5-3 gewonnen van RWO, goeie zaak. lopen uit op Dusseldorf.

  39. #354
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ja, het blijft razend spannend in de strijd om promotie !

  40. #355
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vandaag weer gewonnen van Energie Cottbus met 0-1.

  41. #356
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ja, knap...je mag verwachten dat Augsburg vanmiddag thuis tegen slotlicht Ahlen gaat winnen, dus die gaan dan weer over St Pauli heen..

    Maandag wordt in de 2.Bundesliga de "topper" tussen Düsseldorf en Kaiserslautern gespeeld!

  42. #357
    H'vlietontour's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 maart 2010
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    St Pauli heeft de 2e plek in eigen hand. Augsburg krijgen ze nog thuis en ze moeten nog naar Dusseldorf.

  43. #358
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ik bedoelde dan ook "tijdelijk over Pauli heen gaan", Augsburg heeft inderdaad met 3-1 van Ahlen gewonnen

  44. #359
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Volgens trainer Christian Gross is de kans groot dat Khalid Boulahrouzzaterdagmiddag in München in de basiself van Stuttgart zal aantreden, als directe tegenstander van landgenoot Robben..(of uiteraard Ribery aan de rechter verdedigingskant)

    Verrassend zou dit zijn, aangezien Boulahrouz sinds 17 Oktober vorig jaar niet meer in de basis is gestart.. Celozzi, de rechtsback die normaal in de basis speelt, is namelijk momenteel geblesseerd..

  45. #360
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    St.Pauli heeft gistermiddag in eigen huis met 2-0 van Rostock gewonnen, en kwam daardoor weer op de 2e, directe promotieplek terecht..

    het wordt ook nog eens geholpen door Alemannia Aachen, dat met maar liefst 4-0 van Augsburg won !

    Na het eerdere puntverlies van Düsseldorf lijken Augsburg, Pauli en Kaiserslautern nu echt om de 2 promotieplekken te gaan strijden..

    1. 1. FC Kaiserslautern 27 - 58
    2. FC St. Pauli 28 - 55
    3. FC Augsburg 28 - 53

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Competities
    By PanchoVilla in forum Overige voetbal
    Reacties: 756
    Laatste bericht: 18 augustus 2022, 11:57
  2. Die Mannschaft, Het Duitse elftal
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 518
    Laatste bericht: 25 september 2019, 15:20
  3. Kunnen Nederlanders niet-Nederlandse clubs aanhangen?
    By LFCMokum in forum Voetbal algemeen
    Reacties: 292
    Laatste bericht: 30 januari 2014, 20:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •