Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 495 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #451
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Weinig kans dat we het verspelen




    Galatasaray 55.000 (bezig):
    http://www.youtube.com/watch?v=ojs3XgnJVP8
    Kayserispor 33.000(bijna klaar)

    Besiktas 40.000( zomerstop begin eraan )

    Trabzonspor 30/40.000( verkenningsfase )

    Sanli Urfaspor 25.000
    Kasimpasa 18.000

    die worden wel mooi en groot

    bedankt voor de plaatjes

  2. #452
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Hoofdpijn En Bijna Fakkel Op Mn Kop Gekregen Mercatorplein=gekkenhuis

  3. #453
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard


  4. #454
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    GS: 17 bekers, UEFA+Super Cup, +20 turkse bekers
    FB: 17 leagues, geen EU beker, 25 jaar geen beker kunnen winnen.

    Nieuwe bestuur GS, nieuw stadion, laatste 10 jaar 5 x GS kampieon, 4 x Fener en 1 x Besiktas.

    Ik hoop dat jullie nu weten dat 'Fenerbatjsjsjhe' niet de b este van Turkije is.
    Wanneer ze moesten winnen, 2 weken geleden, hebben we ze 1-0 gegeven.

    we zijn kampioen geworden:
    14 nieuwe spelers
    weken lang zonder buitenlander gespeeld
    blessures
    7 duels zonder fans
    zonder trainer vanaf week 28

    _0_

    leeuw:
    http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=38366
    De rest komt later, viering in het stadion etc.

    SAMPIYON CIMBOMBOMMM

  5. #455
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    En nog nieuws over het nieuwe Kayseristadion(bijna af toch) en transfernieuws over goede spelers naar Europa bv. Arda?

  6. #456
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Nee nog niet echt nee. Alleen dat Fiorentina naar Sabri kwam kijken maar dat is oud nieuws, AC kwam zelfs ook langs maar dat is te hoog gegrepen voor hem.

    Alle goals van Galatasaray van het seizoen 2007-2008, zitten gruwelijke tussen.
    http://www.youtube.com/watch?v=Mv5ja3Qw-Q0

  7. #457
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    De Premier League is mogelijk volgend seizoen een Turkse international rijker. Arda Turan van Galatasaray geniet interesse van Middlesbrough, Tottenham Hotspur, Liverpool en Newcastle United. (Diverse Britse tabloids)
    .............

  8. #458
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Heb liever dat hij blijft, want als ze CL spelen hebben ze em wel nodig

  9. #459
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    34
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Seric,de nieuwe speler van besiktas... is een mislukte transfer De slechtste speler van Panathinaikos

  10. #460
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Heb ergens gelezen dat Arda zowiezo bij GS blijft

    Die ene speler van Ankaraspor, Özer Hurmaci ofzo, is hij eigendom van GS??

  11. #461
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Heb ergens gelezen dat Arda zowiezo bij GS blijft

    Die ene speler van Ankaraspor, Özer Hurmaci ofzo, is hij eigendom van GS??
    Nee, niet meer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellas04 Bekijk bericht
    Seric,de nieuwe speler van besiktas... is een mislukte transfer De slechtste speler van Panathinaikos
    Dramaclub is besiktas.

  12. #462
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    34
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Dramaclub is besiktas.

    We blijven ze bedanken dat ze hem gekocht hebben:roflmao:
    We waren van plan om hem helemaal naar het vliegveld te brengen zodat hij weg zou gaan.Maarjaaa besiktas was zo ''lief'' om seric te kopen.:happydance:

  13. #463
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellas04 Bekijk bericht
    We blijven ze bedanken dat ze hem gekocht hebben:roflmao:
    We waren van plan om hem helemaal naar het vliegveld te brengen zodat hij weg zou gaan.Maarjaaa besiktas was zo ''lief'' om seric te kopen.:happydance:
    Waarom is hij zo slecht? Pakt veel rode kaarten heb ik gehoord?

  14. #464
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    34
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ja dat ook nog...
    Maar hij kan gewoon niet spelen,hij gebruikt alleen maar zijn linker been en dat is een groot nadeel.Elke prof speler moet beide benen kunnen gebruiken.
    Maar je zult hem binnenkort zien.Misschien is hij wel goed voor kleine clubs,maar voor een club als Panathinaikos(zeker nu dat alles is veranderd) hoort seric daar niet te zijn.Hij is gewoon heel slecht.

  15. #465
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Die Sabri is goed, ksnap niet waarom iedereen hem niet zo goed vind??

  16. #466
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Fiorentina heeft hem gescout, van mij mag hij weg hij is alleen leuk voor het publiek.
    http://www.youtube.com/watch?v=FAdnzv8zCjA

  17. #467
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Lincoln is in Brazilie terwijl de training al 3 dagen bezig is, wat een walgelijke speler.

  18. #468
    The Manager riza_turk's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 april 2006
    Locatie
    Purmerend
    Leeftijd
    33
    Berichten
    76
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hij is inmddels gevonden :



    Hij was samen met Fred (Lyon) en Dede (Dortmund) aan het feesten samen met het Braziliaanse Samba ster Maria Chuteira.


  19. #469
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Hij kijkt recht op z'n doel af

  20. #470
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Hij kijkt recht op z'n doel af
    Isdat Fred?

  21. #471
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ja ik zie het nu. Is Fred, dacht ff dat het Lincoln was maar is Fred

  22. #472

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Die Sabri is goed, ksnap niet waarom iedereen hem niet zo goed vind??
    Ik vind hem verdedigend niet goed. Hij mag in het midden staan.


    ------------------------------


    En jah
    Zoals iedereen het wel weet, komt Aragones naar Fenerbahçe. En misschien komt Guiza mee met hem.
    Ik denk dat Fenerbahçe volgend jaar gevaarlijker gaat worden.

    Burak Yilmaz en Emre Belözoglu gaan ook bij Fenerbahçe spelen. Geslaagde transfers noem ik dat.

    Overigens hoop ik dat M Aurelio niet weggaat. Want Fenerbahçe heeft hem nodig.

    MARCA meldt ook dat Chelsea geïnteresseerd is in Roberto Carlos. Leuk om te horen.

  23. #473

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    GS: 17 bekers, UEFA+Super Cup, +20 turkse bekers
    FB: 17 leagues, geen EU beker, 25 jaar geen beker kunnen winnen.

    Nieuwe bestuur GS, nieuw stadion, laatste 10 jaar 5 x GS kampieon, 4 x Fener en 1 x Besiktas.

    Ik hoop dat jullie nu weten dat 'Fenerbatjsjsjhe' niet de b este van Turkije is.
    Wanneer ze moesten winnen, 2 weken geleden, hebben we ze 1-0 gegeven.

    we zijn kampioen geworden:
    14 nieuwe spelers
    weken lang zonder buitenlander gespeeld
    blessures
    7 duels zonder fans
    zonder trainer vanaf week 28
    Momenteel is Fenerbahçe de ploeg van Turkije, ook al hebben ze vorig jaar niet kampioen gespeeld. Op alle fronten overtreffen ze Galatasaray.

    Galatasaray was tussen 1996-2002 de ploeg van Turkije. Maar ze hebben hun rol verloren. Na GS werd het BJK voor 2jaar. Maar daarna is het Fenerbahçe geworden en blijft het nog altijd zo.

  24. #474
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Sorry hoor, maar wat moet Chelsea nou met dat hoogbejaarde renpaard van een Carlos?:roflmao:

  25. #475

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar wat moet Chelsea nou met dat hoogbejaarde renpaard van een Carlos?:roflmao:
    Chelsea loopt al jaren achter R Carlos. Maar zo te zien zijn er paar persoonlijkheden die er niet van op de hoogte zijn.

    Zelf vind ik het ook raar, maar 't is toch waar.

    En alleen minkukels proberen spelers belachelijk te maken waardoor ze zelf onder het niveau van een peuter terechtkomen.
    Duidelijk
    Als je nu wilt reageren, doe het dan aub niet weer op een infantiele manier.

  26. #476
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Mooi dat Kewell komt, alleen ik snap niet waarom ze Baptista halen. Ze hebben al Lincoln en Baptista hebben ze ook niet echt nodig.

  27. #477
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Momenteel is Fenerbahçe de ploeg van Turkije, ook al hebben ze vorig jaar niet kampioen gespeeld. Op alle fronten overtreffen ze Galatasaray.

    Galatasaray was tussen 1996-2002 de ploeg van Turkije. Maar ze hebben hun rol verloren. Na GS werd het BJK voor 2jaar. Maar daarna is het Fenerbahçe geworden en blijft het nog altijd zo.
    Als je in de beker en in de league eruit geknald wordt door galatasaray, de laatste 3 jaar 2 x galatasaray kampioen geworden is en aan het eind van het seizoen zonder beker staat moet je je maar ff achter de oren krabben.
    ( En 28 jaar geen Turkse beker wint )


    Mooi dat Kewell komt Net wanneer ik een geel-rood strikje wilde ophangen en mijn broertje wou overhalen om het krukje weg te halen zodra ik hing heb ik dit gehoord, nog een aanvaller halen ( Saviola mag voor 5 M weg lees ik net ) en we zijn er klaar voor.

  28. #478

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Als je in de beker en in de league eruit geknald wordt door galatasaray, de laatste 3 jaar 2 x galatasaray kampioen geworden is en aan het eind van het seizoen zonder beker staat moet je je maar ff achter de oren krabben.
    ( En 28 jaar geen Turkse beker wint )
    Jij weet wel even goed hoe Fenerbahçe van de jaar uit de beker ligt. Met 10man speelde Fenerbahçe beter dan Galatasaray, maar de scheidsrechter gaf nog een rode kaart. En jij weet even goed dat dat niet rood was. En met 9man tegen 11 is het wel een stuk moeilijker zkr? En dan scoort Galatasaray in de laatste minuut. Wat een prestatie zeg van Galatasaray.

    Van de jaar heeft Galatasaray alleen maar in het begin en in de laatste 4weken goed gespeeld. In het jaar waren ze echt niks waard. Dit hebben we duidelijk in Europees verband wel gezien ( tegen Helsingborg, Bordeaux, A Wenen, Leverkusen ). In de competitie waren bijna alle foute beslissingen van de scheidsrechters in hun voordeel ( tegen Gaziantepspor, Gençlerbirligi, ... ) en ze hadden natuurlijk ook veel mazzel ( tegen Denizlispor bijvoorbeeld). In de UEFA Cup hebben ze ook dankzij scheidsrechterbeslissingen een wedstrijd gewonnen ( tegen Panionis ).


    Waarom kijk je nu naar de laatste 3jaar? Je kon even goed naar de laatste 5jaar kijken. Of je kon naar de onderlinge wedstrijden kijken. Kijk bijvoorbeeld naar de laatste 10 onderlinge wedstrijden. Of je kon ook hun Europese avonturen van de laatste jaren vergelijken. Of hun voetbal kon je ook vergelijken. Je moet niet alleen de fenomenen opsommen die in Galatasaray's voordeel uitkomen, hoor.

    En Turkse beker is niet zo belangrijk. Ok het is wel heel lang geleden dat Fenerbahçe de beker heeft gehaald, maar kijk bijvoorbeeld naar Anderlecht. Ze hebben van de jaar de beker gewonnen maar ongeveer 10jaar lang hadden ze nog niet eens de finale gespeeld van de beker. En Anderlecht is momenteel nog altijd de ploeg van België. Niemand hecht zoveel belang aan de beker ( alleen kleine ploegen wel ).

    En vergeet het seizoen 2000-2001 niet. Toen behaalde Galatasaray de kwartfinale van de CL, maar in de competitie en in de beker werden ze eruit geknald (zoals jij het zo mooi verwoord) door Fenerbahçe. Toch beweer ik dat toen Galatasaray de ploeg van Turkije was. En nu zijn de rollen omgekeerd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Mooi dat Kewell komt Net wanneer ik een geel-rood strikje wilde ophangen en mijn broertje wou overhalen om het krukje weg te halen zodra ik hing heb ik dit gehoord, nog een aanvaller halen ( Saviola mag voor 5 M weg lees ik net ) en we zijn er klaar voor.
    Ik zou eerder verdedigers zoeken. Want met deze verdediging kan je in Europees verband niks behalen.

    ---------------------------------


    Deivid de Souza van Fenerbahçe is gekwetst. Hij kan 3 à 4 maanden niet voetballen. Dit is echt jammer. Ik hoop dat Fenerbahçe uit de groepsfase geraakt want anders gaan we zkr geen mooie goals van hem zien.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 8 juli 2008 om 11:52

  29. #479
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Jij weet wel even goed hoe Fenerbahçe van de jaar uit de beker ligt. Met 10man speelde Fenerbahçe beter dan Galatasaray, maar de scheidsrechter gaf nog een rode kaart. En jij weet even goed dat dat niet rood was. En met 9man tegen 11 is het wel een stuk moeilijker zkr? En dan scoort Galatasaray in de laatste minuut. Wat een prestatie zeg van Galatasaray.

    Van de jaar heeft Galatasaray alleen maar in het begin en in de laatste 4weken goed gespeeld. In het jaar waren ze echt niks waard. Dit hebben we duidelijk in Europees verband wel gezien ( tegen Helsingborg, Bordeaux, A Wenen, Leverkusen ). In de competitie waren bijna alle foute beslissingen van de scheidsrechters in hun voordeel ( tegen Gaziantepspor, Gençlerbirligi, ... ) en ze hadden natuurlijk ook veel mazzel ( tegen Denizlispor bijvoorbeeld). In de UEFA Cup hebben ze ook dankzij scheidsrechterbeslissingen een wedstrijd gewonnen ( tegen Panionis ).


    Waarom kijk je nu naar de laatste 3jaar? Je kon even goed naar de laatste 5jaar kijken. Of je kon naar de onderlinge wedstrijden kijken. Kijk bijvoorbeeld naar de laatste 10 onderlinge wedstrijden. Of je kon ook hun Europese avonturen van de laatste jaren vergelijken. Of hun voetbal kon je ook vergelijken. Je moet niet alleen de fenomenen opsommen die in Galatasaray's voordeel uitkomen, hoor.

    En Turkse beker is niet zo belangrijk. Ok het is wel heel lang geleden dat Fenerbahçe de beker heeft gehaald, maar kijk bijvoorbeeld naar Anderlecht. Ze hebben van de jaar de beker gewonnen maar ongeveer 10jaar lang hadden ze nog niet eens de finale gespeeld van de beker. En Anderlecht is momenteel nog altijd de ploeg van België. Niemand hecht zoveel belang aan de beker ( alleen kleine ploegen wel ).

    En vergeet het seizoen 2000-2001 niet. Toen behaalde Galatasaray de kwartfinale van de CL, maar in de competitie en in de beker werden ze eruit geknald (zoals jij het zo mooi verwoord) door Fenerbahçe. Toch beweer ik dat toen Galatasaray de ploeg van Turkije was. En nu zijn de rollen omgekeerd.



    .
    Je bent een typisch mannetje die nu opschept met hun FB-love. De laatste 5 jaar is in de voordeel van Fenerbahce, laten we dan meteen de laatste 10 jaar nemen als jij et zo graag wilt?

    2008-1998
    6 x Galatasaray
    3 x Fenerbahce
    1 x Besiktas

    Duidelijke cijfers lijkt me.

    Onderlinge resultaten spreken ook geen moer. In het seizoen 2005/2006 heeft Fenerbahce Galatasaray maar met liefst 4 x met grote cijfers verslagen, maar wie werd er kampioen? Juist, de arme slachtoffers die geen cent kregen het hele jaar door maar toch wel kampioen werden, alleen door clubliefde. Zie jij spelers als Lugano, Deivid en al die andere Samba-orgies dat al doen? Zelfs je voorzitter ging huilen toen ze geen kampioen werden, maar door die zogenaamde hongerstaking van Fenerbahce fans kwam hij terug. Als Galatasaray in de tijd van Canaydin 3 x kampioen wordt, 1 x een Turkse beker wint dan vraag ik em af wat we allemaal wel niet zullen winnen als we onder Polat zijn.

    Dan gaan we naar dit seizoen.
    6 wedstrijden zonder fans
    Zonder coach
    Met blessures
    Met 11 turken wekenlang gespeeld

    Zijn we nog met 6 punten verschil kampioen geworden.

    In Europa was het dit jaar wennen, omdat we een jonge team hebben dat nog aan elkaar heeft moeten wennen, en je zag aan het eidn van het jaar wat het resultaat hiervan is. De laatste 6 wedstrijden werden gewonnen met maar 3 tegengoals, Fenerbahce Sivas en Trabzon werden geslacht. De UEFA was gewoon een drama dit jaar en ik weet zeker dat dit de komende jaren betergaat.

    Jij bent blij met je Europese topclub Fenerbahce he? Laten we eens kijken hoelang Fenerbhace heeft gedaan om dit eindelijk eens te bereiken, wat Galatasaray al meerdere malen heeft weten te halen.
    http://www.youtube.com/watch?v=3Fa_Q9Iy2Fg
    Waar Galatasaray:
    http://www.youtube.com/watch?v=3PTyB...eature=related
    We nemen de laatste 6 jaar:
    2001/02 Champions League 3Q Schotland Rangers FC 0-0, 2-1
    Groep 1 Spanje FC Barcelona 0-3, 0-1
    Groep 1 Frankrijk Olympique Lyon 0-1, 1-3
    Groep 1 Duitsland Bayer Leverkusen 1-2, 1-2

    1 puntje

    2002/03 UEFA Cup 1R Zweden AIK Stockholm 3-3, 3-1
    2R Griekenland Panathinaikos Athene 1-1, 1-4


    Duidelijke cijfers lijkt me.

    In 2003.2004 was er geen Europees voetbal voor FB.

    2004/05 Champions League Groep Tsjechië Sparta Praag 1-0, 1-0
    Groep Engeland Manchester United 2-6, 3-0
    Groep Frankrijk Olympique Lyon 1-3, 2-4



    3e plaats--> UEFA
    2004/05 UEFA Cup 3R Spanje Real Zaragoza 0-1, 1-2

    2005/06 Champions League Groep Italië AC Milan 1-3, 0-4
    Groep Nederland PSV Eindhoven 3-0, 0-2
    Groep Duitsland Schalke 04 3-3, 0-2

    Laatste plaats

    De laatste 2 jaar weten we wel. Fenerbahce werd eruit gegooid door AZ en door Chelsea.

    In de hele clubgeschiedenis is Fenerbahce dus maar één keer ver gekomen in Europa. IK deed expres de laatste 5 jaar omdat dit de beste is van de geschiedenis van Fenerbahce. Anders moet ik komen met 1964/65 Europacup I Q Nederland DWS Amsterdam 1-3, 0-1 etc.

    Galatsaray heeft de Super Cup, UEFA Cup en een paar kwart en halve finales achter de naam staan.

    Lees dit maar eens goed na en kijk dan wie de club is. Iedereen weet dat Galatasaray meer internationale allure heeft dan FB.

    Fenerbahce zakt zoiezo binnenkort in elkaar. Aurelio, Alex, Lugano gaan weg en zie dat maar eens op te vangen. Dan begin je alweer van 0.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 8 juli 2008 om 12:31

  30. #480
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Mooi dat Kewell en Guiza naar Turkije komen, zo wordt de competitie sterker en aantrekkelijker voor anderen.

    De laatste jaren zijn toch wel voor GS, maar FB doet het ook niet slecht, alleen wat wel jammer is is dat FB met 5 buitenlanders speelt want zo is dat niet goed voor de nationale ploeg. Maar de talenten komen er zeker aan, niet alleen van GS, maar ook van BJK en FB

  31. #481
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Mooi dat Kewell en Guiza naar Turkije komen, zo wordt de competitie sterker en aantrekkelijker voor anderen.

    De laatste jaren zijn toch wel voor GS, maar FB doet het ook niet slecht, alleen wat wel jammer is is dat FB met 5 buitenlanders speelt want zo is dat niet goed voor de nationale ploeg. Maar de talenten komen er zeker aan, niet alleen van GS, maar ook van BJK en FB
    5? Turaci is een Belg, Aurelio een Braziliaan en ook V V ederson en Colin Kazim is Engels.

    Maldonado
    Kezman
    Guiza
    Appiah
    Lugano
    Alex
    Edu
    Roberto Carlos
    Deivid

    Foking 13 buitenlanders!!!

    Terwijl het een 6+2 regel is, triest.

  32. #482
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    5? Turaci is een Belg, Aurelio een Braziliaan en ook V V ederson en Colin Kazim is Engels.

    Maldonado
    Kezman
    Guiza
    Appiah
    Lugano
    Alex
    Edu
    Roberto Carlos
    Deivid

    Foking 13 buitenlanders!!!

    Terwijl het een 6+2 regel is, triest.
    Als je Kazim als Engelsman meerekent dan is de Guzman ook geen nl´er, net zoals vd Vaart en Seedorf enzo.

    Over Aurelio kan ik wel mee, maar vind het wel mooi dat hij het volkslied meezingt en Turaci is toch een bankzitter en gewoon een Turk, je rekent Balta toch ook mee als Turk?

  33. #483
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Aurelio naar Real Betis, het is nu officieel

  34. #484

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Je bent een typisch mannetje die nu opschept met hun FB-love.
    Kijk eerst in de spiegel man AUB. Objectiviteit vraagt verschillende perspectieven. Door een perspectief kan je geen objectiviteit scheppen. Als je het niet eens bent met een stuk van m'n bericht citeer dat stuk dan maar eens. Zo kan ik je verhelderen

    btw
    Ik ben geen mannetje die hier zit te zeveren over drugsgeld bla bla bla. OK. Wie kan er nu zo dom zijn om zoiets te beweren + menen. Dit geeft je niveau van IQ weer.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    De laatste 5 jaar is in de voordeel van Fenerbahce, laten we dan meteen de laatste 10 jaar nemen als jij et zo graag wilt?
    Dat is wat ik je probeer duidelijk te maken hé. Jij zit hier heel de tijd dingen op te sommen die in Galatasaray's voordeel uitkomen. En ik toon aan dat ik hetzelfde kan doen over Fenerbahçe. Als jij alle aspecten van de laatste jaren eens vergelijkt dan zie je wel wie er de ploeg van Turkije is.

    Laten we dan jouw laatste drie jaar eens vergelijken ( ook op Europees vlak )

    Seizoen 2005-2006:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: first round: uitgeschakeld door Tromso (schaamtelijk om tegen zo'n ploeg uitgeschakeld te zijn)
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Fenerbahçe

    FB
    Competitie: 2de ( 2 punten minder dan GS)
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Schalke, PSV en Milan) en uitgeschakeld
    Beker: finale en uitgeschakeld door Be$ikta$

    4x onderlinge duels:
    Fenerbahçe - Galatasaray 4-0 en 2-1

    Galatasaray - Fenerbahçe 0-1 en 3-2



    Seizoen 2006-2007:

    GS
    Competitie: 3de ( 14 punten minder dan FB )
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Liverpool, PSV en Bordeaux) en uitgeschakeld. Laatste wedstrijd thuis gewonnen met 3-2 tegen een B-elftal van Liverpool die zich al had gekwalificeerd.
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door K. Erciyesspor

    FB
    Competitie: Kampioen
    Europees: Champions League: third qualifying round: uitgeschakeld door Dynamo Kyiv / UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door AZ
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Be$ikta$

    2x onderlinge duels:
    Fenerbahçe - Galatasaray 2-1

    Galatasaray - Fenerbahçe 1-2



    Seizoen 2007-2008:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door B. Leverkusen ( met vernederende cijfers al 5-1 )
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Gençlerbirligi

    FB
    Competitie: 2de ( 6 punten minder dan GS )
    Europees: Champions League: kwartfinale en uitgeschakeld door Chelsea
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Galatasaray

    4x onderlinge duels
    Fenerbahçe - Galatasaray 2-0 en 0-0

    Galatasaray - Fenerbahçe 2-1 en 1-0

    Als je nu alles eens goed bestudeert, zie je wel wie er de ploeg van Turkije is.
    En dan zwijg ik over mooi voetbal en de economische toestand van de club.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    2008-1998
    6 x Galatasaray
    3 x Fenerbahce

    1 x Besiktas

    Duidelijke cijfers lijkt me.
    Je cijfers kloppen langs geen kanten.
    Je moet hier geen mensen komen BEDRIEGEN.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Onderlinge resultaten spreken ook geen moer.
    Tjah als het in jullie nadeel draait, dan is het niet interessant zkr. Ik begrijp je wel. Maar een beetje objectiviteit gevraagd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    In het seizoen 2005/2006 heeft Fenerbahce Galatasaray maar met liefst 4 x met grote cijfers verslagen, maar wie werd er kampioen?
    Tjah ik weet het. 4-0 was het.
    Weer een voorbeeld dat je de feiten door één perspectief wilt bekijken. Zo kan je ook de beker als minder belangrijk beschouwen. GS won de beker in het seizoen 2004-2005, maar wat maakt het nu uit? Dat jaar werd Fenerbahçe kampioen. Met jouw manier van denken kan je zulke rare opvatingen teweegbrengen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Juist, de arme slachtoffers die geen cent kregen het hele jaar door maar toch wel kampioen werden, alleen door clubliefde.
    Clubliefde, clubliefde, clubliefde. Allemaal zelfde gezever. Okan Buruk, Emre Belözoglu hadden ook clubliefde zkr? Daarom dat ze liever naar Fenerbahçe en Be$ikta$ willen/wouden gaan. ( Vergeet Tanju niet )
    En wat doet jouw clubje voor hun spelers? NIKS
    'K zal maar zwijgen zkr wat er allemaal met Bülent Korkmaz, Fatih Akyel en al die oude spelers van Galatasaray is gebeurd. Je moet je clubje niet ophemelen. En vergeet niet wat Adnan Polat had gezegd: ' Biz yildiz almayiz, yeti$tiririz' (vertaling: wij kopen geen sterspelers, wij creëren die). Maar wat was Polatje aan het proberen deze week? Baptista kopen. En vergeet Kewell dan niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Dan gaan we naar dit seizoen.
    6 wedstrijden zonder fans
    Zonder coach
    Met blessures
    Met 11 turken wekenlang gespeeld

    Zijn we nog met 6 punten verschil kampioen geworden
    Veel ga ik er niet over zeggen. Zie men uitleg. Als je wilt, zullen we elke wedstrijd afzonderlijk bespreken. En eens kijken hoeveel punten Galatasaray cadeau heeft gekregen.
    En om de ploeg van Turkije te verklaren, moet je eerst naar alle aspecten kijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    In Europa was het dit jaar wennen, omdat we een jonge team hebben dat nog aan elkaar heeft moeten wennen, en je zag aan het eidn van het jaar wat het resultaat hiervan is.
    'K ga Galatasaray van de jaar in Europa wel zien. W8 maar af. En hoop voor jezelf dat ze UEFA Cup spelen, want CL gaat zkr een drama zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    De laatste 6 wedstrijden werden gewonnen met maar 3 tegengoals, Fenerbahce Sivas en Trabzon werden geslacht.
    Kijk weer hetzelfde. Dingen die in het voordeel van Galatasaray zijn vernoemen en de rest verzwijgen. Je weet wel zelf de wedstrijd tegen Gençlerbirligi.
    En Fenerbahçe geslacht? HA HA en nog eens HA je bent echt grappig. Ik vraag me af hoe oud je bent. 1-0 winnen is zkr en vast niet slachten jongeman.
    Een Galatasaray die goed bezig was, is tegen een Fenerbahçe die slecht bezig was, met moeite gewonnen. Wat een prestatie man. En dat noem jij slachten? Dat zijn momenten waar jullie in de toekomst fier op zullen zijn zkr?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    De UEFA was gewoon een drama dit jaar en ik weet zeker dat dit de komende jaren betergaat.
    Tjah tuurlijk. We gaan het van de jaar zien. Als ze UEFA spelen dan hebben ze nog kans om wat verder te geraken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Trekt op niets. Hieruit zie ik wat jouw niveau van IQ is.
    Nu kan ik hetzelfde over jou zeggen, namelijk: Je bent een typisch mannetje die nu opschept met hun GS-love ( enig verschil is dat ik het terecht kan zeggen ).
    Ik kan ook zulke video's vinden waar ze Galatasaray vernederen en Fenerbahçe ophemelen. ( 6kasim is een mooi voorbeeld )


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    We nemen de laatste 6 jaar:
    2001/02 Champions League 3Q Schotland Rangers FC 0-0, 2-1
    Groep 1 Spanje FC Barcelona 0-3, 0-1
    Groep 1 Frankrijk Olympique Lyon 0-1, 1-3
    Groep 1 Duitsland Bayer Leverkusen 1-2, 1-2

    1 puntje

    2002/03 UEFA Cup 1R Zweden AIK Stockholm 3-3, 3-1
    2R Griekenland Panathinaikos Athene 1-1, 1-4


    Duidelijke cijfers lijkt me.

    In 2003.2004 was er geen Europees voetbal voor FB.

    2004/05 Champions League Groep Tsjechië Sparta Praag 1-0, 1-0
    Groep Engeland Manchester United 2-6, 3-0
    Groep Frankrijk Olympique Lyon 1-3, 2-4



    3e plaats--> UEFA
    2004/05 UEFA Cup 3R Spanje Real Zaragoza 0-1, 1-2

    2005/06 Champions League Groep Italië AC Milan 1-3, 0-4
    Groep Nederland PSV Eindhoven 3-0, 0-2
    Groep Duitsland Schalke 04 3-3, 0-2

    Laatste plaats

    De laatste 2 jaar weten we wel. Fenerbahce werd eruit gegooid door AZ en door Chelsea.
    Kijk weer hetzelfde. De negatieve dingen van Fenerbahçe in detail uitbreiden en de positieve dingen weglaten.
    Iedereen weet wel dat Fenerbahçe aan het groeien is. En FB gaat nog veel groter worden.

    En ter verduidelijking, jongeman, wil ik mijn eerste reactie eens citeren:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Momenteel is Fenerbahçe de ploeg van Turkije, ook al hebben ze vorig jaar niet kampioen gespeeld. Op alle fronten overtreffen ze Galatasaray.

    Galatasaray was tussen 1996-2002 de ploeg van Turkije. Maar ze hebben hun rol verloren. Na GS werd het BJK voor 2jaar. Maar daarna is het Fenerbahçe geworden en blijft het nog altijd zo
    Zoals je ziet beweer ik dat Fenerbahçe vanaf het seizoen 2004-2005 de ploeg van Turkije is geworden. En dit blijft nog altijd zo.
    Je kan mooi rond de pot heen draaien. Je probeert m'n woorden te verdraaien. Dus al je informatie voor dat seizoen was overbodig en kan het niet als tegenargument gebruikt worden. Helaas voor je.

    En ik moet zeggen
    Je bent zwak in wiskunde. Want de laatste 6jaar begint niet tijdens het seizoen 2001-2002, maar tijdens het seizoen 2002-2003.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    In de hele clubgeschiedenis is Fenerbahce dus maar één keer ver gekomen in Europa. IK deed expres de laatste 5 jaar omdat dit de beste is van de geschiedenis van Fenerbahce. Anders moet ik komen met 1964/65 Europacup I Q Nederland DWS Amsterdam 1-3, 0-1 etc.

    Galatsaray heeft de Super Cup, UEFA Cup en een paar kwart en halve finales achter de naam staan.
    Alweer draai je rond de pot heen. Ik zeg niet dat Fenerbahçe meer ervaring heeft in Europa. Ik zeg dat Fenerbahçe vooruitgaat en Galatasaray achteruit. Kan je dat nu niet begrijpen?
    En ik beweer dat Fenerbahçe vanaf het seizoen 2004-2005 de ploeg van Turkije is geworden. Hierop mag je met tegenargumenten komen. En gelieve redundantie te vermijden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Lees dit maar eens goed na en kijk dan wie de club is. Iedereen weet dat Galatasaray meer internationale allure heeft dan FB.
    Jij weet niet wat er wordt bedoeld met ' momenteel de ploeg van Turkije'. En voor de 100ste keer draai je rond de pot heen.
    Volgens jouw manier van denken is Ajax momenteel de ploeg van Nederland, hoewel het PSV is.

    -------------------------------


    Ik ben niet tegen Galatasaray, maar wel tegen zulke persoonlijkheden.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 9 juli 2008 om 14:30

  35. #485

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    5? Turaci is een Belg, Aurelio een Braziliaan en ook V V ederson en Colin Kazim is Engels.

    Maldonado
    Kezman
    Guiza
    Appiah
    Lugano
    Alex
    Edu
    Roberto Carlos
    Deivid

    Foking 13 buitenlanders!!!

    Terwijl het een 6+2 regel is, triest.

    Ok daar zijn we weer bezig. Als Turaci een Belg is dan is Bari$ Özbek een Duitser.
    En Aurelio en Kazim spelen mee met het Turks elftal. Vederson heeft de Turkse nationaliteit. Waarom worden die niet als Turk beschouwd?
    Dan is Zidane geen Fransman, Podolski geen Duitser en Afellay geen Nederlander. Zo kan ik er heel veel opsommen.
    Als ik jouw manier van denken volg, dan bestaat er geen Frankrijk. Want al die spelers zijn niet puur Frans.

    Ik zal Fenerbahçe's opstelling van vorig jaar eens vermelden zodat anderen niet in je leugens geloven.

    ----------------------Volkan-------------------------
    ----Gökhan G----Edu-----Lugano-----R Carlos--
    ---------------------M Aurelio-----------------------
    ---------Deivid------Selçuk------Ugur Boral-------
    ------------------------Alex--------------------------
    ----------------------Kezman------------------------

    Zoals je ziet staan er op veld 4 Turken en 1 persoon met een Turkse nationaliteit. Dit is doodnormaal. Kijk bijvoorbeeld naar andere ploegen, daar heb je bijna geen voetballer van eigen land. Ik dacht dat er bij Inter maar 4voetballers van eigen land in de selectie waren vorig jaar. Dus dat van Fenerbahçe is gwn normaal.

    Ik wil iets toevoegen aan mijn citaat ( dat op de jouwe is gebaseerd ):
    "Je bent een typisch mannetje die nu opschept met hun GS-love en anti-FB gevoelens."

  36. #486
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht


    Laten we dan jouw laatste drie jaar eens vergelijken ( ook op Europees vlak )

    Seizoen 2005-2006:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: first round: uitgeschakeld door Tromso (schaamtelijk om tegen zo'n ploeg uitgeschakeld te zijn)
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Fenerbahçe

    FB
    Competitie: 2de ( 2 punten minder dan GS)
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Schalke, PSV en Milan) en uitgeschakeld
    Beker: finale en uitgeschakeld door Be$ikta$

    4x onderlinge duels:
    Fenerbahçe - Galatasaray 4-0 en 2-1

    Galatasaray - Fenerbahçe 0-1 en 3-2



    Seizoen 2006-2007:

    GS
    Competitie: 3de ( 14 punten minder dan FB )
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Liverpool, PSV en Bordeaux) en uitgeschakeld. Laatste wedstrijd thuis gewonnen met 3-2 tegen een B-elftal van Liverpool die zich al had gekwalificeerd.
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door K. Erciyesspor

    FB
    Competitie: Kampioen
    Europees: Champions League: third qualifying round: uitgeschakeld door Dynamo Kyiv / UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door AZ
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Be$ikta$



    Seizoen 2007-2008:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door B. Leverkusen ( met vernederende cijfers al 5-1 )
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Gençlerbirligi

    FB
    Competitie: 2de ( 6 punten minder dan GS )
    Europees: Champions League: kwartfinale en uitgeschakeld door Chelsea
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Galatasaray

    4x onderlinge duels
    Fenerbahçe - Galatasaray 2-0 en 0-0

    Galatasaray - Fenerbahçe 2-1 en 1-0
    Zoals ik al zei, de onderlinge resultaten boeien me niet. De laatste 3 jaar, want dat heb jij hier gepakt, spreken volgens mij toch echt in de voordeel van Galatasaray. In de laatste 3 jaar heeft FB maar 2 bekers weten te pakken, de Haluk Ulusoy sexschaal wat meer wordt gezien asl een oefenmatch maar toch een schaal us en de TFF in 2006/2007.

    Galatasaray heeft 2 x de league gewonnen en speelt as maand tegen Kayserispor voor de super kup. 2 x de league en waarschijnlijk ook nog een superkup tegen 1 x een laegue en 1 x een super cup, ra ra ra wie is nou beter? En dit zijn nog onze slechte jaren, onder zombie Canaydin. Als Canaydin niet aan het roer was gekomen waren we nu allang een EUropese stabiele topclub.

    Ik heb die Europese dingen erbij gehaald om aan te tonen dat FB helemaal niet zo ver was gekomen vergelelken met Galatasaray. We hebben het over d eclub van Turkije, niet welke club de beste is in Europa. Dus die EU-shit kunnen we maar beter achterwege laten.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Je cijfers kloppen langs geen kanten.
    Je moet hier geen mensen komen BEDRIEGEN.
    Bedriegen? Volg jij wel voetbal?

    Als we dat rode jaartal ook nog gebruiken komt het alleen maar in onze voordeel, dan is het 7 x in 11 jaar.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Tjah ik weet het. 4-0 was het.
    Weer een voorbeeld dat je de feiten door één perspectief wilt bekijken. Zo kan je ook de beker als minder belangrijk beschouwen. GS won de beker in het seizoen 2004-2005, maar wat maakt het nu uit? Dat jaar werd Fenerbahçe kampioen. Met jouw manier van denken kan je zulke rare opvatingen teweegbrengen.
    Al was het 9-0, alsnog werden we kampioen.
    De beker werd gewonnen met 5-1 van jullie, dat maakt het extra lekker en we hebben een prijs binnen waardoor Canaydin weer even potent werd. De beker boeit me niet, als jullie er maar uitgeknikkerd worden. Dat is ons de afgelopen jaren goed gelukt en verder hecht ik er geen waarde aan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Clubliefde, clubliefde, clubliefde. Allemaal zelfde gezever. Okan Buruk, Emre Belözoglu hadden ook clubliefde zkr? Daarom dat ze liever naar Fenerbahçe en Be$ikta$ willen/wouden gaan. ( Vergeet Tanju niet )
    Sinds wanneer haal je spelers van 1999 erbij? Toen was Turkije van ons en werden we 4 x achter elkaar kampioen, toen speelde clubliefde geen ene moer mee. Clubliefde zorgt ervoor dat je je niveau omhoog haalt in moeilijke tijden, en destijds kregen de spelers geen ene cent vanwege de schulden van Canaydin. Fenerbahce kwam doodleuk aan met hun Audi A 4 die destijds nieuw was in Denizli, en wisten niet hoe snel ze weg moesten rijden na de 1-1 blamage. Galatasaray heeft het hele seizoen door zonder een cent te geven aand e voetballers de TUrkse schaal veroverd, dat is wat clubliefde is. Spelers als Appiah, Nobre etc voelen zich allemaal te goed om in de TR leaguete spelen, eindeigden uiteindelijk als 2e en kregen alsnog hun geld. Ik hoop dat je dit begrijpt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    En wat doet jouw clubje voor hun spelers? NIKS
    'K zal maar zwijgen zkr wat er allemaal met Bülent Korkmaz, Fatih Akyel en al die oude spelers van Galatasaray is gebeurd. Je moet je clubje niet ophemelen. En vergeet niet wat Adnan Polat had gezegd: ' Biz yildiz almayiz, yeti$tiririz' (vertaling: wij kopen geen sterspelers, wij creëren die). Maar wat was Polatje aan het proberen deze week? Baptista kopen. En vergeet Kewell dan niet.
    Dat is wanneer Canaydin aan de roer was. Ik heb hem altijd al gehaten en zkeer voor Bulent Korkmaz is het zielig geworden.

    Ik weet niet wat er fout is aan een mix tussen topspelers en toptalenten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht

    Veel ga ik er niet over zeggen. Zie men uitleg. Als je wilt, zullen we elke wedstrijd afzonderlijk bespreken. En eens kijken hoeveel punten Galatasaray cadeau heeft gekregen.
    En om de ploeg van Turkije te verklaren, moet je eerst naar alle aspecten kijken.
    Haha, punten. Weet je nog hoe Anelka met de hand scoorde? En hoe Semih 1 minuut over tijd nog de winnende inkopte tegen Kayserispor?

    Wat GS in het FB mond 'geluk' heeft valt gewoon af te dwingen.
    [/QUOTE]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    'K ga Galatasaray van de jaar in Europa wel zien. W8 maar af. En hoop voor jezelf dat ze UEFA Cup spelen, want CL gaat zkr een drama zijn.
    Niet iedereen kan als Europese topclub Fenerbahce ieder jaar uitblinken in de CL he, dat weet je zelf ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Kijk weer hetzelfde. Dingen die in het voordeel van Galatasaray zijn vernoemen en de rest verzwijgen. Je weet wel zelf de wedstrijd tegen Gençlerbirligi.
    En Fenerbahçe geslacht? HA HA en nog eens HA je bent echt grappig. Ik vraag me af hoe oud je bent. 1-0 winnen is zkr en vast niet slachten jongeman.
    Een Galatasaray die goed bezig was, is tegen een Fenerbahçe die slecht bezig was, met moeite gewonnen. Wat een prestatie man. En dat noem jij slachten? Dat zijn momenten waar jullie in de toekomst fier op zullen zijn zkr?
    Wat is er met Genclerbirligi? Weet je wel wat we de ronde rvoor hebben gedaan? Jullie weggespeeld in jullie eigen vogelhokje waar de mensen verveeld om zich heen kijken en waar je zelfs kunt horen wanneer Baby Ali zijn poepje heeft gelaten en alle andere babyvriendjes te horen zijn wanneer ze aan het huilen zijn. Het stadion is alelen actief in de CL en tegen Galatasaray, wat je maar actief noemt. De fans van Galatasaray maken nog meer decibellen met een stadion van 25.000 dan 50.000 kanariepietjes. en jullie met 2-1 verslagen in onze stadion.

    Tjah tuurlijk. We gaan het van de jaar zien. Als ze UEFA spelen dan hebben ze nog kans om wat verder te geraken.


    :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Zoals je ziet beweer ik dat Fenerbahçe vanaf het seizoen 2004-2005 de ploeg van Turkije is geworden. En dit blijft nog altijd zo.
    Je kan mooi rond de pot heen draaien. Je probeert m'n woorden te verdraaien. Dus al je informatie voor dat seizoen was overbodig en kan het niet als tegenargument gebruikt worden. Helaas voor je.

    En ik moet zeggen
    Je bent zwak in wiskunde. Want de laatste 6jaar begint niet tijdens het seizoen 2001-2002, maar tijdens het seizoen 2002-2003.
    Ik vind het echt knap dat je na 2 jaar achter elkaar kampioen meteen de club van Turkije bent.


    Alweer draai je rond de pot heen. Ik zeg niet dat Fenerbahçe meer ervaring heeft in Europa. Ik zeg dat Fenerbahçe vooruitgaat en Galatasaray achteruit. Kan je dat nu niet begrijpen?
    En ik beweer dat Fenerbahçe vanaf het seizoen 2004-2005 de ploeg van Turkije is geworden. Hierop mag je met tegenargumenten komen. En gelieve redundantie te vermijden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Jij weet niet wat er wordt bedoeld met ' momenteel de ploeg van Turkije'. En voor de 100ste keer draai je rond de pot heen.
    Volgens jouw manier van denken is Ajax momenteel de ploeg van Nederland, hoewel het PSV is.
    Tuurlijk, een paar x de CL gehaald, uefa en noem maar op. Ajax is veel bekender tov PSV.

    -------------------------------


    Ik ben niet tegen Galatasaray, maar wel tegen zulke persoonlijkheden.[/QUOTE]
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 9 juli 2008 om 15:37

  37. #487
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Ok daar zijn we weer bezig. Als Turaci een Belg is dan is Bari$ Özbek een Duitser.
    En Aurelio en Kazim spelen mee met het Turks elftal. Vederson heeft de Turkse nationaliteit. Waarom worden die niet als Turk beschouwd?
    Dan is Zidane geen Fransman, Podolski geen Duitser en Afellay geen Nederlander. Zo kan ik er heel veel opsommen.
    Als ik jouw manier van denken volg, dan bestaat er geen Frankrijk. Want al die spelers zijn niet puur Frans.

    Ik zal Fenerbahçe's opstelling van vorig jaar eens vermelden zodat anderen niet in je leugens geloven.

    ----------------------Volkan-------------------------
    ----Gökhan G----Edu-----Lugano-----R Carlos--
    ---------------------M Aurelio-----------------------
    ---------Deivid------Selçuk------Ugur Boral-------
    ------------------------Alex--------------------------
    ----------------------Kezman------------------------

    Zoals je ziet staan er op veld 4 Turken en 1 persoon met een Turkse nationaliteit. Dit is doodnormaal. Kijk bijvoorbeeld naar andere ploegen, daar heb je bijna geen voetballer van eigen land. Ik dacht dat er bij Inter maar 4voetballers van eigen land in de selectie waren vorig jaar. Dus dat van Fenerbahçe is gwn normaal.

    Ik wil iets toevoegen aan mijn citaat ( dat op de jouwe is gebaseerd ):
    "Je bent een typisch mannetje die nu opschept met hun GS-love en anti-FB gevoelens."
    Galatasaray:
    Linderoth
    Lincoln
    Nonda
    Carrusca
    Baris Ozbek
    Kewell
    transfer, zeker buitelander

    (Serkan Calik)--> Turkse paspoort maarja ook Duitsers dus.
    (Volkan Yaman) ( voor tr gespeeld dus geen bu)
    (Hakan Balta)( zelfde )

    7 echte, 3 neppe.


    Fenerbahce:
    Alex
    Lugano
    Edu
    Kezman
    Deivid
    Maldonado
    R.Carlos
    Guiza
    Appiah

    (Ali Bilgin)
    (Aurelio)
    (Colin)
    (Onder)
    (VVederson)

    9 echte, 5 neppe.

    Wekenlang speelden we hiermee:
    Aykut
    sabri
    emre
    servet
    balta
    topal
    baris
    arda
    serkan/ayhan
    umit
    hakan/serkan

    Zie jij hier een De Souza, De La Pinho ofzo bij? Als je hiermee kampioen wordt doe je cht wel wat goed, laat staan als Lincoln, Linderoth, Kewell en nog een andere buitelandse spits bijkomen.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 9 juli 2008 om 15:31

  38. #488
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Jullie gaan hier toch niet de hele tijd een welles-nietes discussie voeren...

  39. #489
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Als het eentje van hoog niveau is, waarom niet?

  40. #490

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Zoals ik al zei, de onderlinge resultaten boeien me niet. De laatste 3 jaar, want dat heb jij hier gepakt, spreken volgens mij toch echt in de voordeel van Galatasaray. In de laatste 3 jaar heeft FB maar 2 bekers weten te pakken, de Haluk Ulusoy sexschaal wat meer wordt gezien asl een oefenmatch maar toch een schaal us en de TFF in 2006/2007.


    Galatasaray heeft 2 x de league gewonnen en speelt as maand tegen Kayserispor voor de super kup. 2 x de league en waarschijnlijk ook nog een superkup tegen 1 x een laegue en 1 x een super cup, ra ra ra wie is nou beter? En dit zijn nog onze slechte jaren, onder zombie Canaydin. Als Canaydin niet aan het roer was gekomen waren we nu allang een EUropese stabiele topclub.
    Ik weet niet wat ik nog meer moet vermelden om te tonen dat Fenerbahçe sinds 2004-2005 de club van Turkije is geworden.
    Je begrijpt het nog altijd niet, hé. Alleen de prijzen tonen niet de club van Turkije hoor. Momenteel staat Chelsea in Europa op nummer 1. Maar op Europees vlak hebben zij nog geen prijzen. Als ik jouw redenering volg, dan staat Galatasaray hoger dan Arsenal. Want Galatasaray heeft de Super Cup en de UEFA Cup gewonnen. Maar Arsenal heeft nog niets gewonnen. Ik hoop dat je met dit tegenargument ziet dat jouw redenering niet klopt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik heb die Europese dingen erbij gehaald om aan te tonen dat FB helemaal niet zo ver was gekomen vergelelken met Galatasaray. We hebben het over d eclub van Turkije, niet welke club de beste is in Europa. Dus die EU-shit kunnen we maar beter achterwege laten.
    TEN EERSTE
    Ik beweer dat Fenerbahçe sinds het seizoen 2004-2005 de club is van Turkije. En jij komt hier met alle gezever voor het seizoen 2004-2005.

    TEN TWEEDE
    De club van een land zijn is ook goed presteren in Europa. Dus we zullen het niet achterwege laten. ( Of is het in Galatasaray's nadeel? )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Bedriegen? Volg jij wel voetbal?

    Als we dat rode jaartal ook nog gebruiken komt het alleen maar in onze voordeel, dan is het 7 x in 11 jaar.
    Jij kan echt niet rekenen. Dit is ook niet de eerste keer. We waren bezig over de laatste 10jaar. Wat begin jij nu met de laatste 11jaar?
    En zoals je op jouw afbeelding ziet, heeft Fenerbahçe 4x kampioen gespeeld en niet 3x. Zo te zien kan je ook niet meer zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    2008-1998
    6 x Galatasaray
    3 x Fenerbahce
    1 x Besiktas

    Duidelijke cijfers lijkt me.

    1998-1999 Galatasaray
    1999-2000 Galatasaray
    2000-2001 Fenerbahçe
    2001-2002 Galatasaray
    2002-2003 Be$ikta$
    2003-2004 Fenerbahçe
    2004-2005 Fenerbahçe
    2005-2006 Galatasaray
    2006-2007 Fenerbahçe
    2007-2008 Galatasaray

    Dit is de laatste 10 jaar. En zoals je ziet 5x Galatasaray kampioen, 4x Fenerbahçe en 1x Be$ikta$. Wat zit jij nog te zeveren???? Krijg je wiskunde op school?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Al was het 9-0, alsnog werden we kampioen.
    De beker werd gewonnen met 5-1 van jullie, dat maakt het extra lekker en we hebben een prijs binnen waardoor Canaydin weer even potent werd. De beker boeit me niet, als jullie er maar uitgeknikkerd worden. Dat is ons de afgelopen jaren goed gelukt en verder hecht ik er geen waarde aan.
    Al was het 10-1, alsnog werden we kampioen. Dit kan ik ook zeggen dan hé over het seizoen 2004-2005, tijdens jullie 100-jaar bestaan. Maar daar zullen we ff over zwijgen, hé. Want sommige dingen verzwijgen kan in jouw voordeel zijn.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Sinds wanneer haal je spelers van 1999 erbij? Toen was Turkije van ons en werden we 4 x achter elkaar kampioen, toen speelde clubliefde geen ene moer mee. Clubliefde zorgt ervoor dat je je niveau omhoog haalt in moeilijke tijden, en destijds kregen de spelers geen ene cent vanwege de schulden van Canaydin. Fenerbahce kwam doodleuk aan met hun Audi A 4 die destijds nieuw was in Denizli, en wisten niet hoe snel ze weg moesten rijden na de 1-1 blamage. Galatasaray heeft het hele seizoen door zonder een cent te geven aand e voetballers de TUrkse schaal veroverd, dat is wat clubliefde is. Spelers als Appiah, Nobre etc voelen zich allemaal te goed om in de TR leaguete spelen, eindeigden uiteindelijk als 2e en kregen alsnog hun geld. Ik hoop dat je dit begrijpt.
    Waarom mag ik die spelers er niet bij halen? Deze spelers hebben ook tijdens het seizoen 2000-2001 bij GS gespeeld. En één ervan heeft de afgelopen jaar nog bij GS gespeeld. Maar ik zie weer dat je erover wilt zwijgen. Want dat is alweer in jouw voordeel.

    Hagi, Popescu, Capone, Jardel, ... . Deze werden wel flink betaald. Dus probeer niet de slachtofferrol over te nemen door te beweren dat GS-voetballers zeer weinig geld verdienden in die tijd. Zonder geld boek je geen succes in Europa. Dit moet je begrijpen.

    Clubliefde is ook alleen maar voor die club spelen. Kijk bijvoorbeeld naar Del Piero. Die man speelt heel de tijd bij Juventus. Hij had/heeft veel aanbod gekregen. Maar hij is niet weggegaan. Als Arda Turan, Sabri Sarioglu, Bari$ Özbek en al die spelers van Galatsaray de mogelijkheid kregen om naar Europa te gaan, dan zouden die dat doen. Dus zwijg over clubliefde. Dat fenomeen verdwijnt stilaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Dat is wanneer Canaydin aan de roer was. Ik heb hem altijd al gehaten en zkeer voor Bulent Korkmaz is het zielig geworden.
    Dat interesseert me niet. Het succes van dit jaar (waar je zo fier op bent) is ook voor een groot deel te danken aan Canaydin.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik weet niet wat er fout is aan een mix tussen topspelers en toptalenten.
    Niemand beweert er dat het fout is. Ik vind het zo kinderachtig dat Adnan Polat zoiets kan zeggen en erna met Kewell afkomt. Hij spreekt zijn eigen tegen. (zoals jij het verschillende keren hebt gedaan)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Haha, punten. Weet je nog hoe Anelka met de hand scoorde? En hoe Semih 1 minuut over tijd nog de winnende inkopte tegen Kayserispor?
    Ik heb het over dit jaar. Fenerbahçe is onterecht de eerste wedstrijd verloren tegen Kayserispor. Maar ze hebben onterecht de tweede wedstrijd gewonnen tegen Kayserispor. Ik geef dat toe. Ik kan zulke dingen toegeven. Want ik probeer zoveel mogelijk objectief te blijven. Tegen Be$ikta$ moest onze eerste wedstrijd 2-2 zijn ipv 2-1 winnen. Maar onze tweede wedstrijd tegen ankaraspor hebben we onterecht gelijk gespeeld( en dit voor een groot deel door de scheidsrechter). We moesten die wedstrijd winnen. En in de beker werden we onterecht uitgeschakeld. Dus als je alles eens rekent, zie je dat Fenerbahçe meer pech heeft gehad dan geluk. Dit was veel erger voor Be$ikta$. Maar Galatasaray had veel mazzel van de jaar. En dit moet jij kunnen toegeven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Wat GS in het FB mond 'geluk' heeft valt gewoon af te dwingen
    Scheidsrechterbeslissingen kan je niet afdwingen jongeman.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Niet iedereen kan als Europese topclub Fenerbahce ieder jaar uitblinken in de CL he, dat weet je zelf ook.
    HA HA en alweer nog eens HA. Je bent een echte grapJAS. Fenerbahçe is een Europese topclub in wording. Dat kan men niet over GS zeggen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Wat is er met Genclerbirligi?
    Wat wat is er met Gençlerbirligi? Sabri Sarioglu duwt zijn tegenstander in het strafschoppengebied en Gençlerbirligi krijgt geen penalty ( het was toen 0-0 ). De speler van Gençlerbirligi stond alleen voor de goal, maar de lijnrechter geeft ofside, hoewel hij op zijn eigen veld was begonnen. Moet je een video ofzo hebben? Zoals ik al eerder heb vermeld, sommige dingen wil je zo graag verzwijgen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Weet je wel wat we de ronde rvoor hebben gedaan?
    Ik had het over de competitiewedstrijd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik vind het echt knap dat je na 2 jaar achter elkaar kampioen meteen de club van Turkije bent.
    Slaat nergens op. Is er een deftig tegenargument? Of moet ik alweer op schijnargumenten reageren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Tuurlijk, een paar x de CL gehaald, uefa en noem maar op. Ajax is veel bekender tov PSV.
    Nee nee. Begrijpend lezen kan je ook al niet. MOMENTEEL IS PSV DE PLOEG VAN NEDERLAND!
    Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. PSV is dat al jaren. Ajax was dat in het verleden, maar nu niet meer. Wat presteert Ajax de afgelopen jaren?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Alweer draai je rond de pot heen. Ik zeg niet dat Fenerbahçe meer ervaring heeft in Europa. Ik zeg dat Fenerbahçe vooruitgaat en Galatasaray achteruit. Kan je dat nu niet begrijpen?
    En ik beweer dat Fenerbahçe vanaf het seizoen 2004-2005 de ploeg van Turkije is geworden. Hierop mag je met tegenargumenten komen. En gelieve redundantie te vermijden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Tjah tuurlijk. We gaan het van de jaar zien. Als ze UEFA spelen dan hebben ze nog kans om wat verder te geraken.


    :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik ben niet tegen Galatasaray, maar wel tegen zulke persoonlijkheden.
    [/QUOTE]

    Hou je van na-apen of ben je nerveus? Ik vermoed dat het tweede van toepassing is. Je moet niet zo zenuwachtig zijn hoor, ik bijt niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Jullie weggespeeld in jullie eigen vogelhokje waar de mensen verveeld om zich heen kijken en waar je zelfs kunt horen wanneer Baby Ali zijn poepje heeft gelaten en alle andere babyvriendjes te horen zijn wanneer ze aan het huilen zijn. Het stadion is alelen actief in de CL en tegen Galatasaray, wat je maar actief noemt. De fans van Galatasaray maken nog meer decibellen met een stadion van 25.000 dan 50.000 kanariepietjes. en jullie met 2-1 verslagen in onze stadion.
    OK
    Nu zie ik hoe oud je bent. Ik zou het zeer spijtig vinden, moest jij ouder dan 18 zijn. Want je bent gewoon infantiel.
    Je probeert al die mensen te kleineren waardoor je zelf klein wordt.

    Ik wil mijn tijd niet aan jou besteden. Maar als het moet, doe ik het toch wel. Waarschijnlijk ben je nog 15 ofzo? Dit kan ik uit je reacties zien.

  41. #491
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ok Fenerbahce is de absolute Europese topclub, is dé team van Turkije én het is the rising sun over Europe.

  42. #492

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Galatasaray:
    Linderoth
    Lincoln
    Nonda
    Carrusca
    Baris Ozbek
    Kewell
    transfer, zeker buitelander

    (Serkan Calik)--> Turkse paspoort maarja ook Duitsers dus.
    (Volkan Yaman) ( voor tr gespeeld dus geen bu)
    (Hakan Balta)( zelfde )

    7 echte, 3 neppe.


    Fenerbahce:
    Alex
    Lugano
    Edu
    Kezman
    Deivid
    Maldonado
    R.Carlos
    Guiza
    Appiah

    (Ali Bilgin)
    (Aurelio)
    (Colin)
    (Onder)
    (VVederson)

    9 echte, 5 neppe.

    Wekenlang speelden we hiermee:
    Aykut
    sabri
    emre
    servet
    balta
    topal
    baris
    arda
    serkan/ayhan
    umit
    hakan/serkan

    Zie jij hier een De Souza, De La Pinho ofzo bij? Als je hiermee kampioen wordt doe je cht wel wat goed, laat staan als Lincoln, Linderoth, Kewell en nog een andere buitelandse spits bijkomen.
    Tjah als je rommel van Europa binnenhaalt, dan moet je met Turkse spelers spelen. En vergelijk FB niet met GS want FB is een topclub in wording. En als een ploeg zo'n doel heeft, dan moet je die club met Europese topclubs vergelijken.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ok Fenerbahce is de absolute Europese topclub, is dé team van Turkije én het is the rising sun over Europe.
    Als jij er zo over denkt, jouw mening. Maar volgens mij ben je volledig fout.

    Fenerbahçe is sinds 2004-2005 de club van Turkije en is een Europese topclub in wording (als er niets misloopt).

  43. #493
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Niet zo bescheiden, Europese topclub punt.

  44. #494

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Niet zo bescheiden, Europese topclub punt.
    Ik ben niet zo bescheiden als jou, hoor. Als je het niet aankunt, dan stop je gwn en rond de pot heen draaien kan je ook goed. Tja dat zijn toch ook kunstjes.
    'K wil niet heel de tijd tegenargumenten vermelden terwijl jij met pseudo-argumenten komt. Kortom ik wil m'n tijd niet verspillen.

    -------------------

    Guiza is definitief bij Fenerbahçe. Mooi dat een club als Fenerbahçe de topscorer van Spanje (één van de sterkste competities van de wereld) kan binnenhalen.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 9 juli 2008 om 20:07

  45. #495

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    De laatste jaren zijn toch wel voor GS, maar FB doet het ook niet slecht,
    Ik ben daar niet mee eens. Zie:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Seizoen 2005-2006:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: first round: uitgeschakeld door Tromso (schaamtelijk om tegen zo'n ploeg uitgeschakeld te zijn)
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Fenerbahçe

    FB
    Competitie: 2de ( 2 punten minder dan GS)
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Schalke, PSV en Milan) en uitgeschakeld
    Beker: finale en uitgeschakeld door Be$ikta$

    4x onderlinge duels:
    Fenerbahçe - Galatasaray 4-0 en 2-1

    Galatasaray - Fenerbahçe 0-1 en 3-2



    Seizoen 2006-2007:

    GS
    Competitie: 3de ( 14 punten minder dan FB )
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Liverpool, PSV en Bordeaux) en uitgeschakeld. Laatste wedstrijd thuis gewonnen met 3-2 tegen een B-elftal van Liverpool die zich al had gekwalificeerd.
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door K. Erciyesspor

    FB
    Competitie: Kampioen
    Europees: Champions League: third qualifying round: uitgeschakeld door Dynamo Kyiv / UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door AZ
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Be$ikta$

    2x onderlinge duels:
    Fenerbahçe - Galatasaray 2-1

    Galatasaray - Fenerbahçe 1-2



    Seizoen 2007-2008:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door B. Leverkusen ( met vernederende cijfers al 5-1 )
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Gençlerbirligi

    FB
    Competitie: 2de ( 6 punten minder dan GS )
    Europees: Champions League: kwartfinale en uitgeschakeld door Chelsea
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Galatasaray

    4x onderlinge duels
    Fenerbahçe - Galatasaray 2-0 en 0-0

    Galatasaray - Fenerbahçe 2-1 en 1-0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    alleen wat wel jammer is is dat FB met 5 buitenlanders speelt want zo is dat niet goed voor de nationale ploeg.
    Ik zie geen nadelen voor de nationale ploeg hoor. De Turken die bij Fenerbahçe spelen zijn heel goed. En de meeste Turken die in de basis beginnen bij Fenerbahçe, hebben een basisplaats in de nationale ploeg. Voorbeelden daarvan: Volkan, Gökhan G, M Aurelio.
    Ugur Boral, Semih $entürk en Collin Kazim zijn spelers die het uitstekend doen in de nationale ploeg. Hoewel sommigen zagen over het aantal buitenlanders bij Fenerbahçe, heeft Fenerbahçe toch nog de beste Turkse spelers in de ploeg.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Maar de talenten komen er zeker aan, niet alleen van GS, maar ook van BJK en FB
    Ik hoop het. Wat betreft de jeugd staat GS en BJK momenteel voor FB, maar de voorzitter is van plan er verandering in te brengen. Ik hoop dat hij slaagt.



    Ik ben ook blij dat ik hier GS-supporters zie die niet blaffen. Daarom verdient je zkr m'n respect.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 10 juli 2008 om 02:22

Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 10:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 16:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •