Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 540 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #496
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    BJK kan er geen zak van van de jeugd, eveneens Fenerbahce. Jeugdproducten zijn geen Gokhan Gonuls, Volkan dEmires, maar iemand die je van een scoutingdag of iig van jonge leeftijd al hebt. Zoals Arda, Baris Memis, Ugur Ucar, Semih etc. Galatasaray is de enige club die dit nog een beetje kan en waar jaarlijks minimaal 1 jeugdspeler die serieus meedoet voor een basisplaats. Bij FB noch bij BJK is dit het geval, eerder om de 3/4 jaar. FB prefereert zoiezo een aankoop, dus daar is het eerder uitzondering dan regel. Bij BJK is het alleen Serdar Ozkan die uitgeblonken heeft de laatste jaren, Ibrahim Kas kon er geen reet van en ik vraag me af hoe hij naar een club in Spanje is gegaan. Die zal volgens jaar wel terugkeren bij Denizlispor ofzo.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 10 juli 2008 om 17:59

  2. #497

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    BJK kan er geen zak van van de jeugd, eveneens Fenerbahce. Jeugdproducten zijn geen Gokhan Gonuls, Volkan dEmires, maar iemand die je van een scoutingdag of iig van jonge leeftijd al hebt. Zoals Arda, Baris Memis, Ugur Ucar, Semih etc. Galatasaray is de enige club die dit nog een beetje kan en waar jaarlijks minimaal 1 jeugdspeler die serieus meedoet voor een basisplaats. Bij FB noch bij BJK is dit het geval, eerder om de 3/4 jaar. FB prefereert zoiezo een aankoop, dus daar is het eerder uitzondering dan regel. Bij BJK is het alleen Serdar Ozkan die uitgeblonken heeft de laatste jaren, Ibrahim Kas kon er geen reet van en ik vraag me af hoe hij naar een club in Spanje is gegaan. Die zal volgens jaar wel terugkeren bij Denizlispor ofzo.
    Momenteel is het zwakke punt van Fenerbahçe de jeugd. Daar is er geen twijfel over. Van de jaar wordt de jeugd vernieuwd. Er zijn professionele mensen gekomen van Ajax. Binnen 5 à 6 jaar zal ook Fenerbahçe goede spelers uitbrengen.

    Wat je over Be$ikta$ zegt, is totaal niet waar. Waarschijnlijk kijk jij niet veel naar de wedstrijden van Be$ikta$ en volg je Be$ikta$ niet echt. Mehmet Sedef, Serdar Özkan, Aydin, Ibrahim Ka$ en Batuhan zijn wel goede spelers hoor. Alleen Aydin kan je mss hieruit halen, maar de rest kan hoog niveau aan. Van de grote 3 staat volgens mij Be$ikta$ momenteel op de eerste plaats wat betreft de jeugd.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ibrahim Kas kon er geen reet van en ik vraag me af hoe hij naar een club in Spanje is gegaan. Die zal volgens jaar wel terugkeren bij Denizlispor ofzo.
    Zoals al die spelers van Galatasaray zkr? Die gingen naar Europa en na X-aantal jaren/maanden keerden ze terug. Laten we hopen dat Ibrahim Ka$ het goed doet. Hij is zeker geen slechte speler.

    Ik vond het spijtig dat Ibrahim Ka$ uit de selectie van Turkije moest. Want een beter rechtsback hadden we op dat moment niet. Die Sabri bakte er ook niet veel van hoor. Verdedigend vond ik hem een ramp en aanvallend speelde hij sommige wedstrijden goed. Hij is geen regelmatige speler en zou btr in het midden spelen dan in de verdediging. Fatih Terim wou Sabri niet op de rechtsback positie plaatsen, want hij vertrouwde hem niet ( 'k geef hem gelijk). Daarom moest Hamit Altintop rechtsback spelen. Die speelde daar ook slecht. Dus naar mijn mening kon hij beter Ibrahim Ka$ daar plaatsen. Aanvallend is hij niet zo schitterend mss, maar verdedigend was hij wel goed. En als je een speler als Hakan Balta linksback kan zetten, dan kan je Ibrahim Ka$ met gemak op rechtsback plaatsen.

    Conclusie: BJK doet het aardig goed wat betreft de jeugd

  3. #498
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Hoe kun je Batuhan nou goed vinden? De man heeft maar 5 echte wedstrijdne gespeeld, aar whij maar 1tje gescoord heeft met alle geluk van de wereld. Verder wordt hij opgeblazen door de media. Sedef speelt alleen als het écht moet, eveneens Aydin en Kas. Serdar Ozkan is een wannabe-Arda, die kan er echt geen bal van.

    En het feit dat je Sabri slecht vond vertelt genoeg over je voetbalverstand. Vraag de gemiddelde NL-er maar eens hoe Sabri de afgelopen EK speelde. En dan heb ik het nog niet over zijn laatste 10 wedstirjden bij GS.

    http://www.youtube.com/watch?v=-W4uL8Sexkw
    http://www.youtube.com/watch?v=1r1_i...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=XMX_d...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=yD_83D97s6Y

    Als je hem slecht vind, hij is overal op het veld en is overal inzetbaar.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 11 juli 2008 om 16:32

  4. #499

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Hoe kun je Batuhan nou goed vinden? De man heeft maar 5 echte wedstrijdne gespeeld, aar whij maar 1tje gescoord heeft met alle geluk van de wereld. Verder wordt hij opgeblazen door de media. Sedef speelt alleen als het écht moet, eveneens Aydin en Kas. Serdar Ozkan is een wannabe-Arda, die kan er echt geen bal van.
    Batuhan heeft in al die wedstrijden goed gespeeld. Hij is een jong talent. Als hij meer speelminuten krijgt, dan kan hij groeien. Sedef speelt mss als het moet, maar dan speelt hij wel ook goed. Ka$ was lange tijd gekwetst. Maar toen hij weer trg was, had hij een basisplaats, als ik me niet vergis. Aydin is zoals Sedef. Als hij speelt, speelt hij niet slecht. Serdar Özkan is een uitstekende speler. Ik vraag me af wrm Terim hem niet heeft geroepen. En als er een persoon is die zoveel wordt opgeblazen door de media dan is het wel Arda. Volgens de Turkse media is hij een Ronaldinho (wat totaal niet waar is).
    Je moet objectief proberen zijn. Jij hemelt Galatasaray op en de rest kleineer je. Ik ben zelf niet voor Be$ikta$, maar ik moet eerlijk zijn dat hun jeugd echt de beste van de grote drie is. En als we alle Turkse ploegen erbij halen, dan heeft volgens mij Gençlerbirligi, Gaziantepspor en Trabzonspor de beste jeugd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    En het feit dat je Sabri slecht vond vertelt genoeg over je voetbalverstand.
    En waarom meneertje veelweter? Omdat hij bij Galatasaray speelt mss? Ik blijf bij m'n stelling. Hij is geen rechtsback en is een onregelmatige speler.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Vraag de gemiddelde NL-er maar eens hoe Sabri de afgelopen EK speelde.
    Mijn mening is niet gebaseerd op andermans mening. Ik kan naar iemand anders wel luisteren en ik kan mss wel dingen bijleren. Maar zo ga je me niet kunnen overtuigen. Je moet het kunnen aantonen.

    'K zal Sabri in elke EK-wedstrijd eens beschrijven:

    Turkije-Portugal ( later ingevallen )

    Hij stond in het midden. Echt goed heeft hij niet gespeeld. Maar veel kon hij niet doen, want Turkije was toen niet goed.

    Turkije-Zwitserland ( niet meegedaan )

    Turkije-Tsjechië ( later ingevallen )

    Hij stond op de rechtsback positie. Die wedstrijd heeft hij verdedigend slecht gespeeld. Als je naar de tweede goal van Tsjechië kijkt, dan zie je dat de man van Sabri hem gemakkelijk kan voorbij passeren en scoren. Een echte verdediger belet dat. Veel moest hij niet verdedigen, want Tsjechië kroop naar achter. Maar als hij moest verdedigen, dan kon hij het niet goed. Aanvallend was hij stukken beter. Alleen heeft hij ongeveer 3 slechte passes gegeven waardoor Turkije snelle tegenaanvallen voor de neus kreeg.
    Turkije-Kroatië ( in de basis )

    Hij stond op de rechtsback positie. De eerste helft ging hij te veel naar voor en gaf hij weer ongeveer 3 slechte passes en alweer kregen we snelle tegenaanvallen. Omdat hij te veel naar voor ging, stond zijn mannetje veel vrij. De tweede helft was hij eerlijk gezegd stukken beter.

    Turkije-Duitsland ( in de basis )

    Eerste goal van Duitsland: De man van Sabri kan zomaar voorzetten. Sabri probeert de bal nog niet eens af te pakken. Eigenlijk kan hij dat niet goed, want hij is geen echte verdediger.
    Tweede goal van Duitsland: Man van Sabri mag alweer zomaar voorzetten.
    Derde goal van Duitsland: Alweer komen ze langs Sabri z'n kant. Er komen twee mannen ( inclusief Sabri's man) vrij in het strafschopgebied en Sabri is er buiten.
    En zo waren de Duitsers nog paar keer echt gevaarlijk aan de kant van Sabri. In deze wedstrijd was Sabri aanvallend wel goed ( bijvoorbeeld bij de tweede goal ), maar verdedigend was hij echt een drama.

    Als je alles eens naast elkaar zet, dan zie je wel dat Sabri over het algemeen niet echt goed heeft gespeeld op het EK. De tweede goal van Tsjechië, de eerste en derde goal van Duitsland is voor een groot deel te danken aan Sabri. Dus aan 3 goals is hij schuldig en dan kom jij me zeggen dat Sabri goed heeft gepresteerd op het EK? Komaan zeg, een beetje maar dan ook een beetje objectiviteit gevraagd.

    Ik blijf het zeggen: Sabri kan momenteel op hoog niveau geen rechtsback positie aan. In het midden is hij beter, maar echt een prof kan ik hem niet noemen. Als jij nu met bepaalde stukken van m'n bericht het niet eens bent, citeer het en geef uitleg. En probeer AUB objectief te blijven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    En dan heb ik het nog niet over zijn laatste 10 wedstirjden bij GS
    Vergeet die wedstrijd tegen Gençlerbirligi niet. Hij had overzichtelijk zijn tegenstander weggeduwd in het strafschopgebied, hoewel het niet nodig was. Dit doe je gwn niet.

    Zoals ik al eerder heb gezegd. Het niveau van de competitie is laag.

    TEN EERSTE
    Je moet niet met gekleurde youtube video's afkomen hoor. Daardoor word je bericht inhoudelijk niet beter. Je hebt nu paar goede momenten van Sabri's carriere getoond. Geeft dit nu een globaal beeld van hem? NEE! Je moet zijn goede daden er niet uitpikken en de slechte daden verzwijgen ( zoals je het vele malen hebt gedaan). Je moet objectief blijven. Ik kan nu ook die 3 goals die Turkije heeft tegengekregen dankzij Sabri eens tonen.

    TEN TWEEDE
    Zoals ik al vele malen heb herhaald: Turkse competitie is van laag niveau. En die eerste video was van een oefenwedstrijd ofzo? Tjah...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Als je hem slecht vind, hij is overal op het veld en is overal inzetbaar.
    Ik zeg niet dat hij slecht is. Ik zeg dat hij op het EK ( als rechtsback ) slecht was. Sabri kan een goede voetballer worden. Maar daarvoor moet hij ten eerste regelmatig worden en ten tweede niet op de rechtsback positie spelen (Ofwel moet hij leren verdedigen).

    Dat hij overal op het veld is, dat weet ik niet echt hoor. Dus laten we niet overdrijven.

    Elke speler kan je overal inzetten, maar het belangrijkste is op de gegeven plaats goed presteren. En Sabri kan dat op de rechtsback positie duidelijk niet goed.
    En ik zie Sabri echt niet in de spits spelen. Dus laten we alweer niet overdrijven.
    Sabri is geen type Tuncay, hoor. Tuncay kan je bijvoorbeeld op bijna alle plaatsen inzetten. Hij is een harde werker. Op dit EK hebben we dat duidelijk gezien. Hij was eens een spits, linkse middenvelder, centraal verdedigende middenvelder en keeper. Slecht heeft hij het niet gedaan. Alleen verwachtte ik veel meer van hem.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 12 juli 2008 om 01:40

  5. #500
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Als je een beetje doordenkt weet je dat je uit de videos kunt concluderen dat Sabri helemaal op de verkeerde plek gespeeld heeft. Verdedigend is hij net zo slecht als het gemiddelde voetbalverstand op deze forum.

  6. #501

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Als je een beetje doordenkt weet je dat je uit de videos kunt concluderen dat Sabri helemaal op de verkeerde plek gespeeld heeft.
    TEN EERSTE
    Ik concludeer niets uit gekleurde video's.

    TEN TWEEDE
    Waar heeft Sabri over het algemeen gestaan op het EK? Toch op de rechtsback positie. En daar was hij slecht. Zoals je uit m'n vorige post kan zien, zijn ongeveer 3goals voor een groot deel te danken aan hem. En dan kom je af dat hij goed heeft gepresteerd op het EK. Dus ergens klopt er iets niet hé.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Verdedigend is hij net zo slecht als het gemiddelde voetbalverstand op deze forum.
    Dat is weer zo'n rare vergelijking. Maar je kan één ding met zekerheid zeggen: Sabri is verdedigend echt slecht.

    En aanvallend vond ik hem nu ook niet super, hoor. Wij hebben betere spelers op die positie.

  7. #502
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    ja, alleen tegen Kroatie, Tsjechie en Duitsland speelde hijn de verdedigers van de mat maar dat maakt niet uit. Zoals ik al zei is hij aanv beter dan verd.

    En kom me niet wijsmaken dat Colin kazim beter is dan Sabri. Buiten de 1e wedstrijd om voegde hij niks toe.

  8. #503
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Die Kazim vind ik altijd een beetje bang ofzo uitzien, hij durft geen actie te maken terwijl je kan zien dat hij het wel kan.

  9. #504

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    ja, alleen tegen Kroatie, Tsjechie en Duitsland speelde hijn de verdedigers van de mat maar dat maakt niet uit.
    Ook niet overdrijven, hé. Zoals ik al eerder heb vermeld: in de wedstrijden tegen Kroatië en Tsjechië gaf hij 3 slechte passes waardoor we snelle tegenaanvallen kregen. En zo speelde hij de verdedigers van de mat? Tegen Duitsland deed hij dat niet. Die wedstrijd vond ik hem aanvallend wel goed. Alleen die goals verpestte alles.
    Je kan nog altijd niet objectief blijven. Sabri speelt bij Galatasaray en daarom speelt hij de verdedigers van de mat? Dit is echt een slechte conclusie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Zoals ik al zei is hij aanv beter dan verd.
    Dat vind ik ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    En kom me niet wijsmaken dat Colin kazim beter is dan Sabri. Buiten de 1e wedstrijd om voegde hij niks toe.
    Ik ben geen fan van Kazim. Ik vind hem ook een onregelmatige speler. Bij Fenerbahçe speelde hij sommige wedstrijden goed en andere minder. Vooral tegen goede ploegen speelde hij btr.

    Colin Kazim heeft tegen Portugal uitstekend gespeeld. De eerste helft tegen Duitsland was hij alweer buitengewoon. We kwamen elke keer langs de rechterkant en dit bijna altijd door Kazim. Nu moet je niet komen zeggen dat hij bijna niks heeft toegevoegd. Ik zeg toch ook niet dat Sabri bijna niets heeft toegevoegd. Maar dankzij Sabri hebben we ook veel goals binnengekregen. Dit kan je niet over Kazim zeggen. Dus als we beide spelers vergelijken a.d.h.v. het EK dan kan men concluderen dat Kazim meer dan Sabri heeft bijgedragen voor Turkije.

    Het afgelopen jaar wil ik niet echt vergelijken eigenlijk. Want beide voetballers heb ik niet echt gevolgd. En Sabri heeft in Europees verband niet veel waargemaakt ( wat Colin wel heeft gedaan ). Dit komt ook voor een deel dat Galatasaray van de jaar slecht was in Europa. Dus daarom wacht ik het volgend seizoen af. En wat ze in de Turkse competitie hebben gedaan wil ik niet vernoemen, want dat zegt niet veel over de kwaliteit van de speler.

    Colin is een ander type speler. Je kan hem moeilijk met andere voetballers vergelijken. Hij is koelbloedig (iets positief dus). Maar als je per se vraagt wie er momenteel btr is, dan kan ik Colin zeggen.

  10. #505
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Volgens mij verloor Colin die duel waardoor Lahm de vrije doorgang had.

  11. #506

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Volgens mij verloor Colin die duel waardoor Lahm de vrije doorgang had.
    Ga je nu beweren dat de derde goal een schuld was van Colin?
    Colin schoof uit, jongeman. Alweer vraag ik een beetje objectiviteit van je.

  12. #507
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Conclusie: aanvallend deed Sabri het goed, verdedigend niet best. Ik moet wel zeggen dat ik meer had verwacht van Kazim, hij versloomde de aanvallen steeds omdat hij veel te lang de bal bij zich hield. Ik dacht dat hij 1 v/d uitblinkers zou zijn, maar hij stelde teleur.

  13. #508

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Conclusie: aanvallend deed Sabri het goed, verdedigend niet best. Ik moet wel zeggen dat ik meer had verwacht van Kazim, hij versloomde de aanvallen steeds omdat hij veel te lang de bal bij zich hield. Ik dacht dat hij 1 v/d uitblinkers zou zijn, maar hij stelde teleur.
    Kazim is zo'n speler, hoor. Hij speelt graag met de bal. Hij speelt gwn anders.
    Ik ga niet zeggen dat hij ons heeft teleurgesteld. Want veel verwachtte ik niet van hem. Hij was wel heel goed tegen Portugal en de eerste helft tegen Duitsland ( ook een beetje de tweede helft, maar dan wat minder). Maar voor de rest was hij slecht (dus onregelmatig). Dat vind ik persoonlijk.

    En Sabri was verdedigend wel echt slecht. Hij kan er niet veel aan doen, denk ik. Want hij is geen verdediger. Terim moest Ibrahim Ka$ niet wegsturen. Want Ka$ was op dat moment de enige rechtsback die Turkije had.
    Aanvallend was hij dan onregelmatig. Een tijd speelde hij super en een tijd speelde hij echt slecht. Daarom zeg ik dat hij nog veel moet leren. Hij is nog jong en kan echt een topvoetballer worden, maar niet op de rechtsback positie.

  14. #509
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Ga je nu beweren dat de derde goal een schuld was van Colin?
    Colin schoof uit, jongeman. Alweer vraag ik een beetje objectiviteit van je.
    Als we zo mierenneuken zaosl jij doet, kan ik dat ook. Moest ie maar niet uitglijden

  15. #510

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Als we zo mierenneuken zaosl jij doet, kan ik dat ook. Moest ie maar niet uitglijden
    Wat jij beweert is niet gelijkend op de mijne.
    Jij vond Sabri goed op het EK. Ik kwam met tegenargumenten. Daarop kon jij niet eens antwoorden en je kan het nog altijd niet toegeven.

    Als ik je redenering volg, dan is Van der Sar ook schuldig aan het doelpunt die hij heeft tegengekregen tegen Chelsea in de finale. Met jouw manier van denken kan men wel rare opvattingen bekomen, hé. Tjah...

    ---------------------------

    Guiza is al in Istanboel. Hij gaat tekenen voor Fenerbahçe. Toch wel mooi dat Fenerbahçe de topscorer van Spanje kan binnenhalen.

  16. #511
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Downloading Ricardo Oliveira.exe : 60 %
    To Map: Galatasaray
    Source: Zaragoza

    Hopelijk valt de PC niet uit of komt er geen foutmelding
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 16 juli 2008 om 23:33

  17. #512
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Fener heeft wel een gruwelijk team voor de CL

    Guiza
    Boral-----------Alex------------Kazim
    Emre-Selcuk
    Carlos Lugano Edu Gokhan
    Volkan

    Als Alonso komt kan hij op plek van Selcuk

  18. #513
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Alonso:happydance: Geloof je het zelf

    Crespo is dichtbij Galatasaray wordt er nu ineens gezegd, die zou wel kunnen kloppen want de man is zonder contract.

    We zien wel:ill_h4h:

  19. #514

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Fener heeft wel een gruwelijk team voor de CL

    Guiza
    Boral-----------Alex------------Kazim
    Emre-Selcuk
    Carlos Lugano Edu Gokhan
    Volkan

    Als Alonso komt kan hij op plek van Selcuk
    Idd ze hebben een goed team, maar niet goed genoeg om de finale van de Champions League te kunnen halen, denk ik. En we missen nog altijd M. Aurelio. Ik hoop dat er iemand hem kan vervangen. En jah spijtig van Deivid en Vederson. Die twee gaan we ook voor een tijd missen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Alonso:happydance: Geloof je het zelf
    Waarom niet? Als Guiza, R Carlos, Lugano, Kezman en Alex bij Fenerbahçe spelen, waarom zou hij dan niet kunnen komen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Crespo is dichtbij Galatasaray wordt er nu ineens gezegd, die zou wel kunnen kloppen want de man is zonder contract.

    We zien wel:ill_h4h:
    Als hij zonder contract staat, dan kan hij wel naar Galatasaray komen. Hij is mss al 33 jaar, maar dat vind ik niet erg. Hij zou nog 3jaar ofzo kunnen spelen. Maar waarom proberen ze de verdediging niet te versterken? Want met zo'n verdediging ga je in Europa echt niet ver geraken. Ik heb gehoord dat Ugur Uçar ook een tijd niet kan voetballen. Tjah...

  20. #515
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Er komt zoiezo een verdediger Ook nog een keeper

  21. #516
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik hoop niet dat het nog Simic wordt want die is oud en slecht. Misschien Boularouz

  22. #517

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Er komt zoiezo een verdediger Ook nog een keeper
    Ik zou niet één verdediger kopen, maar meerdere. Waarschijnlijk zullen ze I. Toraman en/of Gökhan Z. (als Be$ikta$ die niet meer wilt) kopen. Toraman zou nog goed zijn, maar Gökhan Z. zou ik niet kopen.

  23. #518
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Fernando Meira is zo goed als zeker naar Galatasaray

  24. #519
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Kaarten van Galatasaray-Fenerbahce in de beker, wat een gekkenhuis:roflmao: Hier kijk je voetbal voor. Keeper gaf knietje nadat Galatasaray de 2-1 maakte ne Lincoln wat zei over Volkan's moeder ofzo.

    http://www.youtube.com/watch?v=rtpRx...eature=related

  25. #520
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Meira naar GS. Nu hebben we de verdediger die we wouden. Alleen nog een spits en Oliveira is meer dan welkom.

    Aragones zei dat hij een middenvelder van wereldformaat wou dus misschien toch Alonso(Spanjaard en speelt niet altijd bij L'pool) en nu er steeds meer spelers komen zou hij het misschien ook overwegen

  26. #521
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Aragones kan zoveel zeggen, volgens mij haalt hij de winterstop geeneens.

    Galatasaray gaat nog een spits van formaat halen en een keeper, geruchten gaan over Crespo.

  27. #522

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Meira naar GS. Nu hebben we de verdediger die we wouden. Alleen nog een spits en Oliveira is meer dan welkom.
    Goed werk van Galatasaray. Gefeliciteerd


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Aragones zei dat hij een middenvelder van wereldformaat wou dus misschien toch Alonso(Spanjaard en speelt niet altijd bij L'pool) en nu er steeds meer spelers komen zou hij het misschien ook overwegen
    Aurelio moest gwn niet weg. Hij is een uitstekende speler en heeft ook nog de Turkse nationaliteit...

    --------------------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Aragones kan zoveel zeggen, volgens mij haalt hij de winterstop geeneens.
    Aragones is geen Lincoln, Linderoth, Kewell of Ugur hoor. Dus kijk maar eerst in de spiegel. Wees niet jaloers. Aragones is een uitstekende trainer. Hij heeft veel ervaring. Dus hij is van hoger niveau dan een Skibbe die 7de is geëindigd in de Bundesliga. ( Zijn enige prestatie als coach dus )


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Galatasaray gaat nog een spits van formaat halen en een keeper, geruchten gaan over Crespo.
    Ik blijf erbij. Als je in Europa succes wilt boeken dan moet je een beter verdediging verkrijgen. Meira is daarom een goede zaak. Servet mag ook wel spelen ( hoewel hij soms serieuze flaters kan laten ). Maar die Hakan Balta kan een hoog niveau niet aan. En Ugur Uçar is gekwetst en kan waarschijnlijk 5maanden lang niet voetballen. Dus ten minste een verdediger binnenhalen.

    ---------------------

    Emre Belözoglu heeft deze middag getekend voor Fenerbahçe. Zo blijft Fenerbahçe groeien. Nu nog meer bereiken in Europa en het is OK. Zo heeft Fenerbahçe de sterkste selectie in Turkije.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 23 juli 2008 om 14:22

  28. #523
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Hakan Balta had C.Ronaldo aardig in zijn zak hoor, hij was één van de steunpilaren van het TR elftal..

    Jullie gaan geen VM halen, zoiezo als jullie er 1 halen is ie slechter dan Aurelio.

  29. #524

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Hakan Balta had C.Ronaldo aardig in zijn zak hoor, hij was één van de steunpilaren van het TR elftal..
    Ha ha ha
    Dat is waarschijnlijk een grap. C. Ronaldo stak Balta elke keer voorbij. Ook Simao deed dat. Als je hebt opgelet dan kwamen de Portugezen meestal langs de kant van Balta. Na de achterstand ging Altintop meer naar voor en dan pas konden ze ook langs de rechterkant komen. Verdedigend en aanvallend was hij die wedstrijd slecht.
    Eén van de steunpilaren?? Jongen toch. Blijf eens objectief. Vergeet ook niet hoe hij tegen Duitsland heeft gespeeld.
    En nog iets die Balta kan gwn niet aanvallen. Ik vind het echt raar dat hij linksback kan staan. Zet hem centraal van achter ofzo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Jullie gaan geen VM halen, zoiezo als jullie er 1 halen is ie slechter dan Aurelio.
    Spelers als Guiza, Carlos, Kezman, Lugano, ... spelen bij Fenerbahçe. Waarom zou geen nieuwe topspeler komen naar FB?

  30. #525
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Ha ha ha
    Dat is waarschijnlijk een grap. C. Ronaldo stak Balta elke keer voorbij. Ook Simao deed dat. Als je hebt opgelet dan kwamen de Portugezen meestal langs de kant van Balta. Na de achterstand ging Altintop meer naar voor en dan pas konden ze ook langs de rechterkant komen. Verdedigend en aanvallend was hij die wedstrijd slecht.
    Eén van de steunpilaren?? Jongen toch. Blijf eens objectief. Vergeet ook niet hoe hij tegen Duitsland heeft gespeeld.
    En nog iets die Balta kan gwn niet aanvallen. Ik vind het echt raar dat hij linksback kan staan. Zet hem centraal van achter ofzo.



    Spelers als Guiza, Carlos, Kezman, Lugano, ... spelen bij Fenerbahçe. Waarom zou geen nieuwe topspeler komen naar FB?
    Balta is gwn een LV, alleen niet zo snel. Hij heeft bij GS laten zien dat hij veel kan scoren.


    Xabi Alonso, Senna, hahahahaahahaha.

    Ook al komt Gatusso, er is iets wat niet in de Fenerium te koop is : clubliefde. Idereen gaat voor zichzelf spelen, alleen spelers als Alex, Semih en Aurelio en Volkan speel(d)en met het hart. Guiza geeft zelf aan dat zn droomclub Real madrid is, dan weet je genoeg.


    Kezman is opeens een topspeler Ik denk niet dat al die 'topspelers' willen komen als ze in elkaar worden geslagen na een verloren wedstrijd.

    http://www.youtube.com/watch?v=j6LYUcvoqjM

    (vanaf 2:00, daarvoor stukjes van spelerbus etc)
    Dit laten ze niet zien op Discovery Channel eh? Ze latne daar alleen zien dat Galatasaray-fans '' agressief '' zijn, wat eigenlijk helemaal niet zo is.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 23 juli 2008 om 15:08

  31. #526
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Wat zeggen ze dan tegen hem en wat zei Kezman op het laatst? En wat zeiden ze over Alex.

  32. #527
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ze zeggen are you big player, hoerenzoon, moge god je straffen, ik pak je moeder, etc etc

    Muspiçka= motherfucker

    Alex gooien ze gwn dingen tegen zn auto

  33. #528
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Volgens het betrouwbare LigTV heeft Galatasaray een bod gedaan op Mutu, het wordt hééééééél moeilijk, enige hoop is dat onze ex- Roemeense spelers zoals hagi, Popescu Mutu over kunnen halen. Denk niet dat deze transfer gaat lukken, maar misschien vallen we net in die1 1% hoop!

  34. #529
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zeer onwaarschijnlijk, Roma zit ook achter hem aan en ze boden 20mil. Ik weet niet of GS dat kan ophoesten...

  35. #530

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Balta is gwn een LV, alleen niet zo snel. Hij heeft bij GS laten zien dat hij veel kan scoren.
    Hij is een slechte LV dan. Ik heb hem in het Turks elftal gezien. Hij speelt daar omdat we geen ander LV hebben. Bij Fenerbahçe stond Roberto Carlos links van achter en bij Be$ikta$ was het Ibrahim Üzülmez. R. Carlos is geen Turk en I. Üzülmez is over z'n top.
    Ik blijf het zeggen Balta was slecht op het EK. Ik heb degelijke argumenten getoond. Maar jij draait alweer rond de pot heen. WAT HIJ BIJ GALATASARAY IN DE COMPETITIE HEEFT GEDAAN, INTERESSEERT ME GEEN BALLEN. Ik ga niet blijven zeggen dat het niveau van de Turkse competitie echt laag is. Op hoog niveau stelt Balta niets voor. Neem nu bijvoorbeeld alle LV's van de Serie A. Welke is slechter dan Balta? Je zou er echt geen vinden. Dusjah...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Xabi Alonso, Senna, hahahahaahahaha.
    Senna geloof ik zelf ook niet. Senna voelt zich goed bij Villareal. Lekker een basisplaats en Hij gaat CL spelen en speelt dan nog in La Liga. Bij Fenerbahçe zou hij ook CL kunnen spelen, maar het niveau van de Turkse competitie is laag.
    Over Xabi kan ik hetzelfde niet echt zeggen. Hij begint minder en minder te spelen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ook al komt Gatusso, er is iets wat niet in de Fenerium te koop is : clubliefde. Idereen gaat voor zichzelf spelen, alleen spelers als Alex, Semih en Aurelio en Volkan speel(d)en met het hart. Guiza geeft zelf aan dat zn droomclub Real madrid is, dan weet je genoeg.
    Jongen, jongen toch. Stop eens met je clubliefde gezever. Al die spelers van Galatasaray dromen om in Europa te voetballen ( zie Servet, Sabri, Mehmet Topal, Arda, ... ). In elke reportage vermelden ze dat 500keer. Er zijn paar voetballers bij Galatasaray die Clubliefde hebben. Voorbeelden daarvan zijn/waren Hakan $ükür en Hasan $a$.
    Fenerbahçe heeft ook zulke spelers (Zie Gökhan Gönül, Alex, Semih, ...). Weet jij wat Gökhan Gönül 2weken geleden heeft gezegd? Hij wil jaren lang bij Fenerbahçe spelen en hij wil er aanvoerder worden. Hij heeft zelf verklaard dat hij niet naar Europa wil gaan. Zo zei hij: 'Ik ben van plan jaren lang bij Fenerbahçe te spelen. Ik wil hier aanvoerder van de ploeg worden. Naar Europa wil ik niet gaan. Misschien zal ik op latere leeftijd naar Europa gaan. Maar dan wel na m'n 30jaar ofzo. Daar denk ik nu niet aan.'
    Vergelijk deze uitspraken eens met de uitspraken van Servet, Sabri, Arda, Balta,... . Telkens vermelden ze dat ze naar Europa willen gaan.
    Als dat clubliefde is? Dus stop met je infantiel gedrag.
    (Wat denk je nu? Dat die spelers van Galatasaray zoals Trezeguet en Del Piero zijn ofzo?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Kezman is opeens een topspeler
    Natuurlijk is Kezman nog altijd een topspeler. Vergeet niet het seizoen dat Chelsea kampioen werd in de Premier League en hoeveel goals hij met het PSV shirt heeft gescoord.
    Zo heb je er veel hoor bij Fenerbahçe.

    Lugano: aanvoerder van het nationaal elftal van Uruguay
    Roberto Carlos: verkozen tot de beste LV van het jaar 2007 en ongetwijfeld een wereldspeler
    Gökhan Gönül: een topspeler in wording. Niet voor niets heeft hij de bijnaam: Turkish Cafu.
    Alex de Souza: meeste assists in de CL van de jaar.
    Güiza: topscorer van Spanje
    Maldonado: aanvoerder van het nationaal elftal van Chili

    Violà: ik heb de belangrijkste overloopt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik denk niet dat al die 'topspelers' willen komen als ze in elkaar worden geslagen na een verloren wedstrijd.

    http://www.youtube.com/watch?v=j6LYUcvoqjM
    Weer een gekleurde video hé. Zoals je ziet zijn dat paar domme supporters. En de meeste daarvan hadden wel degelijk gedronken. En wat probeer je duidelijk te maken? Dat FB-supporters slecht zijn? Als je zo iets meent, dan heb je wel een degelijk achterstand wat betreft je verstand. Wat een klein groepje doet, kan je niet toeschrijven aan de gehele grote groep.
    BTW
    Een week geleden hadden de GS-supporters met stenen naar de bus (waarin de voetballers van FB zaten) gegooid. Dat hoeft je niet te vermelden zeker?

    Als je ff naar het stadion kijkt, dan zie je wel hoe de supporters naar een wedstrijd kijken. Telkens als FB op verplaatsing tgn Be$ikta$ of Galatasaray speelt, dan gooien die suppoerters van BJK en GS met allerlei dingen. En als ze naar het $ükrü Saraçoglu stadion komen, dan gooien de toeschouwers van FB met niets. Dit allemaal hoef je niet te vermelden zkr?
    Je hebt een GS-bril aan jongeman. Als je objectief wilt zijn, moet je die uitdoen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    (vanaf 2:00, daarvoor stukjes van spelerbus etc)
    Dit laten ze niet zien op Discovery Channel eh? Ze latne daar alleen zien dat Galatasaray-fans '' agressief '' zijn, wat eigenlijk helemaal niet zo is.
    Zie mijn reactie hierboven.
    Ik hoop dat je nu niet weer rond de pot heen gaat draaien. We waren bezig over die Haken Balta. Ik vind dat hij een slecht EK achter de rug heeft. Als voorbeeld zal ik eens kijken naar de wedstrijd tgn Portugal. C. Ronaldo stak elke keer Hakan Balta voorbij en daarna kon Servet pas opruimen. Dus het was niet Hakan Balta die Ronaldo aardig in zijn zak had, maar Servet.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 24 juli 2008 om 14:54

  36. #531
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    1. Servet is 28 jaar, hij zegt dat hij graag in EU wilt voetballen, maar dat zegt hij pas na het geslaagde jaar en al. Hem kun je niets kwalijks nemen. Arda kan al 20x naar Europa, maar hij bleef bij Galatasaray. Topal kon naar Everton, ook hij is gebleven. En Sabri, haha niemand wilt hem denk ik

    Hakan balta is gewoon een goede LV, en ook al vind je hem slecht, er zijn geen andere betere LV's en kom aub niet met Ugur Boral aan want die is net als Sabri die de ene keer goed en ene keer slecht is.

    Fenerbahce fans gooien niets? HAHAHAHHAHAHA
    http://www.youtube.com/watch?v=arUu7nSRWb0
    1:25
    In iedere Turkse stadion worden er dingen op het veld gegooid, in iedere voetbalstadion zelfs.
    Wat mij betreft mochten de GS-fans die hele FB-bus in de fik steken, je eigen voetballers slaan enzo doe je simpelweg niet. Het bestuur ofzo, oké, maar spelers als ze een potje verliezen terwijl ze normaal goed zijn is wel erg laag, dat zou ik zelfs dronken niet doen.

    Lugano: aanvoerder van het nationaal elftal van Uruguay
    Roberto Carlos: verkozen tot de beste LV van het jaar 2007 en ongetwijfeld een wereldspeler
    Gökhan Gönül: een topspeler in wording. Niet voor niets heeft hij de bijnaam: Turkish Cafu.
    Alex de Souza: meeste assists in de CL van de jaar.
    Güiza: topscorer van Spanje
    Maldonado: aanvoerder van het nationaal elftal van Chili
    Lugano is wel ok.
    R Carlos speelde vorig seizoen best wel veel niet, hij is zakken aan het vullen, maar dat begrijpen jullie nog niet.
    Gokhan Gonul, een tospeler in wording, man man je gaat veels te veel mee met turkse media. Meteen al zo'n druk op hem zetten. Net als dat er een enquete was op bjk.com dat Batuhan in de basis moest beginnen, laat hem lekker groeien en praat over hem als hij 2-3 seizoenen zo is. Arda is zo iemand, Tuncay is zo iemand, maar Gokhan nog niet. Iedereen heeft wel een topjaar, misschien is dit de zijne en is hij volgend seizoen niets?
    Guiza: Die gaat floppen, 3 dubbele mandekking enzo
    Maldonado: Besteed ik geeneens aandacht aan
    Alex: Ook goed maar wordt oud

  37. #532
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wat zei Kezman in dat filmpje in het Turks?

  38. #533
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    motherfucker

  39. #534

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    1. Servet is 28 jaar, hij zegt dat hij graag in EU wilt voetballen, maar dat zegt hij pas na het geslaagde jaar en al. Hem kun je niets kwalijks nemen.
    Omdat hij dat na het geslaagde jaar zegt, maakt dat niets uit. Aub mannetje. En dan noem jij dat clubliefde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Arda kan al 20x naar Europa, maar hij bleef bij Galatasaray.
    Arda wil naar Europa.Hij heeft dat 100maal vermeld. Maar hij wil ook toestemming van Galatasaray. En dan zeg je dat zulke spelers clubliefde hebben?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Topal kon naar Everton, ook hij is gebleven.
    Topal kon naar Everton gaan om op de bank te zitten. Als ik me niet vergis had Topal ook eens vermeld dat hij naar Europa wou gaan, maar dat weet ik nu niet zo direct.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    En Sabri, haha niemand wilt hem denk ik
    Maar Sabri heeft ook 5000maal vermeld dat hij naar Europa wou gaan. Waar is jouw clubliefde jongeman? Is er een speler als Gökhan Gönül? Is er een speler die zegt dat hij jaren lang bij Galatasaray wil spelen en dan kapitein worden. Is er een speler die zegt dat hij niet in Europa wil voetballen tot zijn 30? Je moet niet elke keer met dezelfde gezever afkomen. Clubliefde dit clubliefde dat. Dat is allemaal gezever. Met zulke stomme uitspraken ga je een club niet kunnen ophemelen. Je hebt paar spelers bij Galatasaray en ook dus bij Fenerbahçe die uit clubliefde met hun hart voetballen. Maar daar blijft het bij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Hakan balta is gewoon een goede LV,
    Volgens jouw manier van denken is hij een goede LV omdat hij bij GS speelt. Reactie van hoog niveau aldus.
    Hakan Balta is OK in de Turkse competitie, maar op hoog niveau is hij superslecht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    en ook al vind je hem slecht,
    Idd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    er zijn geen andere betere LV's
    Jah dat had ik ook gezegd. Hij speelt omdat er geen andere LV's zijn. Üzülmez is over zijn top en bij Fenerbahçe speelt R. Carlos.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    en kom aub niet met Ugur Boral aan want die is net als Sabri die de ene keer goed en ene keer slecht is.
    Ten eerste is Ugur Boral geen verdediger en staat dus niet in de verdediging maar op het middenveld. de laatste weken stond hij LV bij Fenerbahçe omdat R. Carlos en Wederson gekwetst waren.
    Ten tweede is hij wel degelijk regelmatig geworden. Van de jaar was hij nieuw. Hij kwam van Gençlerbirligi en had moeite met het niveau. Maar stilletjes aan wordt hij regelmatig. Sabri die speelt al jaren bij Galatasaray...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Fenerbahce fans gooien niets? HAHAHAHHAHAHA
    http://www.youtube.com/watch?v=arUu7nSRWb0
    Sorry hoor, maar de laatste jaren wordt er niets vuil gedaan in de $ükrü Saraçoglu Stadion.
    En wat stelt jouw video voor? Een filmpje waar ze Gerets ophemelen. Interessant...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    In iedere Turkse stadion worden er dingen op het veld gegooid, in iedere voetbalstadion zelfs.
    Wat in Turkije bij de grote drie ( Fenerbahçe, Galatasaray en Be$ikta$ ) het minst gebeurd bij Fenerbahçe en het meest bij Be$ikta$ en Galatasaray.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Wat mij betreft mochten de GS-fans die hele FB-bus in de fik steken
    Zegt veel over jouw niveau.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    je eigen voetballers slaan enzo doe je simpelweg niet. Het bestuur ofzo, oké, maar spelers als ze een potje verliezen terwijl ze normaal goed zijn is wel erg laag, dat zou ik zelfs dronken niet doen.
    Een paar dommeriken hebben het gedaan. Ik tolereer dat ook niet hoor. Maar dit zegt niet veel over de Fenerbahçe-supporters.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Lugano is wel ok.
    Idd. Hij is goed en kan hoog niveau aan. Ik denk persoonlijk dat hij volgend jaar zal vertrekken naar Juventus of een club van hoog niveau.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    R Carlos speelde vorig seizoen best wel veel niet, hij is zakken aan het vullen, maar dat begrijpen jullie nog niet.
    R. Carlos speelde vorig seizoen meer dan Linderoth en Lincoln samen ( dé transfers van Galatasaray). Als Fenerbahçe vorig jaar de kwartfinale van de Champions League heeft gehaald, dan is dat voor een groot deel te danken aan Carlos. Hij is de beste LV van de wereld gekozen in het jaar 2007. Dat zegt niet veel zkr?
    GS-fans doen zulke uitspraken omdat ze jaloers zijn. Want R. Carlos speelt bij Fenerbahçe en niet bij Galatasaray. De laatste jaren koopt Fenerbahçe toppers en Galatasaray subtoppers. Dat verschil moet je kunnen zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Gokhan Gonul, een tospeler in wording, man man je gaat veels te veel mee met turkse media. Meteen al zo'n druk op hem zetten.
    Heb jij hem van de jaar bezig gezien? Waarschijnlijk niet. Hij heeft van de jaar prachtig gevoetbald. Kijk eens wat hij in de Champions League heeft getoond. Een gewone speler kan dat niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Net als dat er een enquete was op bjk.com dat Batuhan in de basis moest beginnen,
    Batuhan is een jong talent. Als hij meer speelminuten krijgt dan kan hij zoals Semih worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    laat hem lekker groeien en praat over hem als hij 2-3 seizoenen zo is. Arda is zo iemand, Tuncay is zo iemand, maar Gokhan nog niet. Iedereen heeft wel een topjaar, misschien is dit de zijne en is hij volgend seizoen niets?
    Net zoals Arda en Tuncay? Hebben die jongens wel ooit zo goed gevoetbald in de Champions League? Dan bedoel ik tegen degelijk sterke ploegen. Tuncay had eens 3x gescoord tegen een B-elftal van Manchester als ik me niet vergis en Arda had eens goed gespeeld tgn een B-elftal van Liverpool. Als dit allemaal succes is? (Met alle respect voor deze twee goede voetballers. In mijn ogen zijn ze goed, maar gaan nooit een topper kunnen worden, denk ik. )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Guiza: Die gaat floppen, 3 dubbele mandekking enzo
    Jij hoopt dat. Fenerbahçe gaat met twee spitsen spelen. Als je met 3mannen hem dekt dan zal Semih vrij staan. Een beetje verstand gevraagd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Maldonado: Besteed ik geeneens aandacht aan
    Waarom niet? Hij is kapitein van het nationaal elftal van Chili. Niet voor niets is hij dat hé. Hij heeft nog maar een half seizoen bij Fenerbahçe gespeeld. Het is dan wel ook normaal dat hij zich niet direct heeft kunnen integreren. Je moet hem nog de tijd geven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Alex: Ook goed maar wordt oud
    Conclusie? Hij is goed. PUNT


    Vergelijk eens de spelers van Fenerbahçe met de spelers van Galatasaray dan zal je snel het verschil zien.

    Ff eens naar de essentie van onze discussie gaan. Als Galatasaray succes wil boeken in Europa dan moeten ze een beter verdediging hebben.

  40. #535
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ik weet niet hoe je zo snel achter elkaar quote, maar ik ga niet overal die qoute code achter zetten:happydance:

  41. #536

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe je zo snel achter elkaar quote, maar ik ga niet overal die qoute code achter zetten:happydance:
    Dat doet er niet toe. Als Galatasaray ver wil geraken in Europa dan moeten ze in mijn ogen een RB en een LV kopen. Voor de rest ziet het er niet slecht uit. Mss nog een spits, maar een keeper hoeft niet. Als je Aykut wat tijd geeft dan kan hij zoals Volkan worden. Spijtig natuurlijk dat hij niet veel uit zijn doel gaat. Orkun is in mijn ogen wel een slechte keeper. En jah dan moet je ook nog hopen dat Lincoln stukken btr begint te voetballen. Want anders lukt het zkr niet.

  42. #537
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Erop of eronder voor Lincoln, dit is z'n laatste kans, en er wordt wss een keeper aangetrokken dus daar zijn geen zorgen.

  43. #538
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    --------------------------------De Sanctis---------------------------------------

    Ugur/Sabri-----------Meira----------------Servet-----------Balta/Volkan

    ----------------------Topal----------------Linderoth---------------------------

    ---Arda Turan-----------------------------------------------Harry Kewell----

    ---------------------------------Lincoln-----------------------------------------

    --------------------------------Nieuwe transfer-------------------------------


    De Sanctis wordt voor één jaar gehuurd.

    Rood=transfer
    Geel=jeugd

    Dan hebben we op de bank nog spelers als Karan, Nonda, Aydin Yilmaz, Yaser Yildiz, Ferdi Elmas, Ayhan vs vs..
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 1 augustus 2008 om 14:56

  44. #539

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    --------------------------------De Sanctis---------------------------------------

    Ugur/Sabri-----------Meira----------------Servet-----------Balta/Volkan

    -----------------------Topal----------------Linderoth---------------------------

    ---Arda Turan-----------------------------------------------Harry Kewell----

    ---------------------------------Lincoln-----------------------------------------

    --------------------------------Nieuwe transfer-------------------------------


    De Sanctis wordt voor één jaar gehuurd.

    Rood=transfer
    Geel=jeugd

    Dan hebben we op de bank nog spelers als Karan, Nonda, Aydin Yilmaz, Yaser Yildiz, Ferdi Elmas, Ayhan vs vs..

    Ken jij de spelers van Galatasaray nu wel?
    Mehmet Topal komt heus niet uit jullie jeugd hoor en Linderoth was er vorig jaar ook. Gelieve geen verkeerde info door te geven.

  45. #540
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ik moest wat editten, dus daarom was het op de verkeerde plaats. Ik doe het wel ff opnieuw.

Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 10:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 16:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •